Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 545 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.05
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~seba / 2022-06-13 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Muszę potwierdzić poniższe opinie. Rainbow stracił w moich oczach i to bardzo a dokładniej:
    na początek czerwca wykupiona wycieczka do Indonezji, po weryfikacji lotu okazało się że LOT w 2022 roku nie otwiera połączeń do Singapuru. Telefon na BOK wykonałem 8.06 z pytaniem jak chcą nas przewieźć do Singapuru jeśli jedyna linia która lata z warszawy nie poleci tam w 2022 roku. Informacji zwrotnej oczywiscie się nie doczekałem, ale dziwnym trafem ok. 30 minut po rozmowie nastąpiła zmiana na stronie z wycieczki potwierdzonej na niepotwierdzoną.

    Oficjalna informacja mailowa jak do baranów że jest za mało ludzi, nawet nie potrafią się przyznać ze zatrudniają konowałów naciągających ludzi na wpłatę i nie poczuwają się do jakiegokolwiek przepraszam.

    Porażka
    ZaletyBRAK
    Wadymnóstwo
  • ~Sendi / 2022-10-12 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro po anulacji wycieczki z powodu zbyt małej ilości uczestników unika podania konkretnych informacji (w dniu anulacji cena gorszej wycieczki zastępczej wynosiła 6500 a po 5 dniach biuro informuje, że jest zmiana ceny na 8300pln i okazuje się ze trzeba dopłacić różnice (dali nam około 2 godziny na uregulowanie). Po odmowie dopłaty i rezygnacji z wycieczki ciężko uzyskać informacje kiedy będzie zwrot - na pytania odpowiadają do 14 dni lub proszą o numer konta, który był podawany wcześniej. Będziemy przekazywać sprawę dalej.. Polecam omijać biuro.. Szkoda czasu i pieniędzy ????
    ZaletyBrak
  • ~Serafin / 2022-08-22 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Majorka Puerto de Sól
    Sierpień 2022
    5 osob koszt ponad 22.000
    Hotel 3 gwiazdkowy
    Obsługa nie miła
    Na Plus jedzenie reszta do dupy!!!!
    Pokój miałby dla 6 osób dostaliśmy dla 3
    Dwie dorosłe spały na materacach
    Klimatyzacja nie działała zgłaszana do recepcji
    W pokoju mrówki
    Pokój przy basenie i restauracji glosny
    Kupione dwie wycieczki fakultatywne stracony czas i pieniądze
    Rezydentka nie odbiera telefonu wzięła kasę i miała nas w dupie. Zgłaszamy sprawę o odszkodowanie.


    ZaletyZero
    WadyNajgorsze biuro
  • ~Sewa / 2023-07-24 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego wysyłacie klientów mimo pożarów na Rodos? Wyspa jest mała, a sytuacja jest dynamiczna, chaos panuje wszędzie a wakacje będą mocno ograniczone. Obecnie nie ma możliwości spędzenia tam wakacji w sposób zadowalający i 100% bezpieczny. Bezwzględne podejście!
  • ~Sonia12 / 2022-10-11 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy w podobnej sytuacji. Zamówiłyśmy wycieczkę do Tajlandii na termin 6-14.11.2022 r., która została nam anulowana z powodu braku chętnych. Zaproponowano nam droższy Wietnam (który jak sprawdzałyśmy był tanszy w ofercie). Czekamy na zwrot całości wpłat za 3 osoby dorosłe. Nie będę się teraz rozpisywać o żenujących mailach z biura jakie dostajemy. W każdym razie nie pozostawimy sprawy bez echa.
    WadyTraktowanie klientów!
  • ~stalowiec01 / 2023-06-23 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Po złożeniu rezerwacji 19 czerwca 2023 z samego rana na wycieczkę do Tunezji, dostaliśmy informację iż mamy 2 dni na opłacenie zaliczki i potwierdzenie umowy. Na tej podstawie wzięliśmy urlopy w pracy.
    Wieczorem otrzymałem maila iż anulowali rezerwację ze względu na błąd systemowy (cokolwiek to oznacza - pytałem mailowo o definicję błędu systemowego 4 razy, niestety nie uzyskałem odpowiedzi).
    Oczekiwałem słowa wyjaśnienia, rozwiązania, bądź zaproponowania podobnej wycieczki w podobnej cenie, gdyż zależało nam na wybranym terminie, gdyż nie mogliśmy zmienić już urlopów.
    Niestety podejście, nastawienie i obsługa klienta jest w tym biurze poniżej krytyki.
    Biuro podróży totalnie wypięło się na ten temat, nie oferując kompletnie żadnej pomocy. Jedyna informacja powtarza w kółko to że nic nie da się zrobić. Oczywiście wybrana wycieczka nie była już dostępna w systemie biura.
    Na drugi dzień skontaktowałem się bezpośrednio z hotelem i zarezerwowałem pobyt na tych samych warunkach i w tym samym terminie.
    Po czterech dniach (SIC!) biuro podróży napisało że hotelarz ma overbooking i nie ma miejsca - co było powodem anulacji rezerwacji.
    Jest to oczywistym kłamstwem, gdyż sam byłem w stanie zarezerwować ten pokój dzień później.
    Podsumowując, po kontakcie z tym biurem podróży oraz sposobie w jaki traktują klientów nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Każdemu komu zależy aby wakacje były spokojne i bez nerwów odradzam korzystanie z tego biura.
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~Sylwia / 2022-07-21 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam. Wykupiliśmy wycieczke z biura z przekonaniem że obsługa jest profesjonalna i rzetelnie przekazuje informacje. Niestety już w dniu lotu bardzo sie rozczarowaliśmy kiedy nikt nie poinformował o opóźnieniu samolotu o 12 godzin a w efekcie końcowym o 15 godz. Nikt się nami nie zajął i nie udzieli informacji na lotnisku. Przekazano nam 30 zł na 15 godz przebywania na lotnisku natomiast pan z punktu biura rozkładał ręce. Zenada i brak profesjonalizmu. Kupując wycieczke nikt nie poinformował nas o konieczności zabrania że sobą innej waluty niż frank szwajcarski(wycieczka objazdowa po szwajacarii) a noclegi były po za szwajcaria i niezbędne było euro. Biuro również w ogóle nie przyjęło naszej prośby o dokupienie biletów w samolocie obok siebie. Straciliśmy cały jeden dzień ponieważ przylot miał być do szwajcari o 8.30 i od razu mieliśmy zwiedzać natomiast dotarliśmy w końcu o 22 do hotelu w szwajcari. Nikt nie oddał nam pieniędzy za stracony dzien nawet nikt nie powiedział "sorry" biuro się odcięło, zrzuciło winę na linie a wycieczke kupowaliśmy nie od Lini lotniczych tylko z biura. Zero profesjonalizmu zrzucenie dodatkowej winy na klienta. Brak słów. Wycieczka zapłacona wiec klienta maja gdzieś. Ludzie bez kultury i jakiegokolwiek doświadczenia w obsłudze klienta. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Sylwia / 2023-06-24 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają wycieczki nie sprawdzając wogole warunków standardu hotelu nie polecam
  • ~Sylwwk / 2021-07-05 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pierwszy raz spotykam się z takim cwaniactwem. Czytajcie dokładnie umowy i nie dajcie się zrobić. Dwa lata czekam na wyjazd. Myślę że są już na skraju bankructwa. Nie dajcie sobie wcisnąć bonów i żądajcie zwrotu pieniędzy.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady, wciskanie kitu
  • ~Tadeusz / 2023-02-08 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    9 marca mieliśmy wylecieć na wycieczkę życia - rejs na Karaiby. Wpłaciliśmy w wymaganym terminie wymaganą kwotę po 8600 złotych. Następnego dnia BP RAINBOW odwołało ten wyjazd bez podania przyczyny. W umowie była klauzula gwarancji ceny i właśnie ten zapis mógł spowodować odwołanie rejsu. Dzisiaj ta wycieczka kosztuje kilka tysięcy złotych więcej. Nie polecam tego biura podróży ponieważ dla mnie to firma bez ambicji i honoru. Tak dalej działajcie, a na pewno klienci będą korzystać z Waszych usług.
    Uwaga na to biuro. Regularnie odwołują wyjazdy, tak było też w styczniu. Z dala od nich.
    ZaletyZalet nie widzę żadnych.
    WadySame wady. Mam nadzieję, ze niedługo to biuro upadnie.
  • ~TK / 2021-06-24 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zero opieki. Okradli nam bagaż na lotnisku na locie tranzytowym i mimo wielu zgłoszeń nawet nie odpisali. Kompletnie nic nie zrobili. Firma bierze pieniądze za bilety ale nie odpowiedzialność za podróż!! Wstyd. Ostrzegam!!!
    WadyBrak opieki. Kompletnie!!!
  • ~Tomasz / 2024-06-11 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba najgorsze biuro podróży w kraju. Kompletne ignorowanie klienta i ciągłe zmiany rezerwacji w zakresie lotu. Przy ostatniej rezerwacji zmieniono lot ze środy na czwartek nad ranem.... problem w tym, że w czwartek musiałem już być w pracy. Co gorsza o pokoju na okres jednego dodatkowego dnia można zapomnieć. Usłyszeliśmy że od około 10 rano (środa) do 2 w nocy (czwartek) z jednorocznym dzieckiem możemy siedzieć na recepcji w hotelu jak będą gdzieś wolne miejsca. Biuro nie chciało nawet słyszeć o zarezerwowaniu pokoju na dodatkowy dzień oczywiście nawet za dodatkową opłatą. Tragedia.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Tomasz / 2024-08-21 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo! Nie polecam!
    Na miesiąc przed wycieczką odmówili zmiany terminu. Złamałem nogę a jedyna opcja była rezygnacja czyli 30 procent w plecy z 10 tys.
    Żadnego podejścia do klienta. Albo jedź połamany albo zakosimy 30 procent czyli 3100 zł za rezygnację.
    Dziadostwo nie firma !
    ZaletyBrak. Zero elastycznego podejścia do klienta.
    WadyPowinni zniknąć z polskiego rynku
  • ~tt / 2023-02-27 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylismy w sierpniu na zorganizowanym przez biuro rainbow wypoczynku w Grecji.Na poczatek 1.)biuro zarezerwowalo nam hotel przy lotnisku ale z data przyjazdu 2022.08.21 a data wyjazdu 2022.08.20!!! za kwote 800PLN takze w ulewie musielismy za kolejna pieniadze zalatwiac nastepny hotel
    2.)po dotarciu na miejce okazalo sie ze hotel nasz a takze inne hotele operatora prowadzi firma bedaca na skraju bankructwa.
    3.)Sniadania i obiadokolacje byly w standardzie dla bydla nie ludzi.Na stolówce serwetki w wiekszosci uzywane!!!Czesc jedzenia bylo zepsute bo nikt nie chciał tego jesc.
    4.)Zaplacony pokoj z widokiem na morze w hotelu cztero gwiazdkowym w realu to klitka z widokiem na sciane sasiedniego budynku.Z powodu zle wykonanej kanalizacji wode z syfonu wysysało i cale zakazone powietrze i fetor waliło do srodka!!!
    5.)Reklamacje u rezydentki nie przynosily skutku.
    6.)Reklamacje u organizatora bezposrednio w biurze rainbow byly takie ze my jestesmy winni ze wybralismy ze strony R.pl dany hotel i to nie wina organizatora ze stracilismy 16500PLN i z dojazdami 10 dni zycia.
    Podsumowujac nasza ocena biur rainbow to banda oszustow którzy aby utrzymac sie przy zyciu organizuja wakacje u firm na skraju bankructwa i setek tysiacom uczciwie pracujacym ludziom zamieniaja wakacje w koszmar.Przestrzegamy przed tym touroperatorem lepiej czas i pieniadze przeznaczyc na pomoc potrzebujacym.Na nasze uwagi to jasniepansko zaproponowalo biuro ze skoro zaplacilismy za hotel dwa razy to za jeden nam oddadzo w zamian za ugode.Na taka ugode sie nie zgadzamy gdyz nie bedziemy mogli o złodziejskich praktykach wlasciciela biura r.pl ostrzegac innych a sprawa znajdzie finał w instytucjach.....
    Wadywszystkie jakie ma firma na skraju bankructwa
  • ~Wa / 2022-08-22 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura i sami ostatni raz z niego skorzystamy. Mąż dziś zadzwonił z zapytaniem o której godzinie mamy wylot z Gdańska do Grecji, bo w panelu wyświetla się Gdańsk, ale dalej nie ma godziny wylotu. Pani poinformowała, że w maju wysłała e-maila z informacją o zmianie lotu zamiast z Gdańska to z Wawy lub Poznania. 1. Nie otrzymaliśmy żadnego maila. 2. Skoro jesteśmy klientami i za 5 dni jest wylot, to chyba powinien ktoś do nas zadzwoinić? żadnego tel. 3. Wciąż nie wiemy czy lecimy:) Nadali nam status "priorytetowy", ale nie jest nic pewne, czy lecimy z tej Warszawy. Mąż zapytał o rekompensatę za to, że nikt nas nie poinformował o zmianie i tak naprawdę gdybyśmy nie zadzwonili sami z siebie, to byśmy nie wiedzieli o tej zmianie. Pani poinformowała, że MOOOŻE dostaniemy 100 zł zwrotu za tę sytuację. 100 zł? 169 zł kosztuje bilet dla 1 osoby z Gdańska do Warszawy pkp w jedną stronę. Omijać z daleka to biuro, jeśli nie chcecie się stresować przed zaplanowanymi OD STYCZNIA wakacjami
    ZaletyŻADNYCH
    WadyDUŻO WAD.
  • ~Waldek / 2022-12-04 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Rainbow Tours. Klasyczna polska amatorka. Rezerwują wycieczki bez potwierdzenia lotu z operatorem, wycieczki anulują na ostatnią chwilę, oferują "w promocji" inne wycieczki po aktualnych cenach. Żeby uniknąć nerwów polecam skorzystanie z bardziej stabilnego operatora - czy to zagraniczne TUI czy lokalna Itaka chyba, że chcesz ryzykować stratę czasu i pieniędzy..
    Wadyodwołują wycieczki na ostatnią chwilę
  • ~Waldemar / 2021-10-21 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    Nigdy nie korzystałem z oferty biura Rainbow. Chciałem spędzić 14 dni urlopu. Przeglądałem różne opinie o biurach podróży. To miało bardzo niskie oceny ale pomyślałem że może akurat się uda i wszystko będzie dobrze. 2.10.2021 zakupiłem wycieczkę za 4800 zł która była zaplanowana na 11.11.2021 w dniu 21.10.2021 chciałem się zalogować do panelu klienta wpisując numer rezerwacji i tutaj niespodzianka komunikat że rezerwacja została anulowana. Nikt nie raczył mnie poinformować o tym fakcie. Po kontakcie z infolinią Pan był butny i bezczelny. Powiedział że pieniądze zwrócą w ciągu 14 dni. Całe szczęście że przy zakupie wycieczki nie kupiłem dodatkowego ubezpieczenia które jest dwa razy droższe,parkingu przy lotnisku w Pyrzowicach ect bo to również wciskają na swojej stronie. Środki zablokowane, zostałem bez urlopu Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~Wawrzonek / 2022-10-18 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo NIE DAWAJCIE SIĘ nabierać na wczasy z RAINBOW. To nie jest już ta sama firma, totalne 0 solidności i jakości. Polecam poszperać i poczytać setki opinii by nie być zawiedzionym i stratnym. Biuro non stopem odwołuje wycieczki, przelicza oferty zmieniając ceny, naciąga na ubezpieczenia by w rezultacie wycofać wycieczkę przed wyjazdem.
    Oferty FIRST MINUTE z ubezpieczeniami premium itd to totalna ŚCIEMA. Nie ma tu żadnej ochrony, bo biuro zawsze może odwołać imprezę i w takim przypadku ubezpieczenia na nic się nie zdają. Mało tego nie zwracają pieniędzy za wykupione polisy np Globtroter z Allianz.
    Biuro podróży RAINBOW to OSZUŚCI, celowe praktyki na wyłudzanie pieniędzy.

    RAINBOW nigdy w życiu z Wami.
    ZaletyMożna nie stracić wszystkich pieniędzy, trochę jednak zwracają.
    WadyJak w opisie, oszukańcze praktyki, nie solidność i fatalna obsługa.
  • ~Wilhelm / 2022-09-13 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do opinii oferty niby są ale są odwoływane żenada,jak chcesz coś innego to już w cenie o 40% wyższej.Wykupujesz wycieczkę i nie ma opcji aby się odbyła.
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo wad
  • ~Witold / 2020-03-12 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka Złoty Trójkąt i plaże Goa, Indie+Indie, Goa, Longuinhos Beach Resort, a że w tym czasie odbywało się kilka wycieczek podaję kod imprezy INV0223.
    Już pierwszy dzień wycieczki rozczarował przez 8 godzinowe czekanie na lotnisku w Goa na lot wewnętrzny do Delhi w warunkach okropnych , bez podania turystom niczego do jedzenia i picia , Pani pilot wycieczki ulotniła się po wprowadzeniu grupy na lotnisko . Dodam że organizator był świadomy godzin lotów w Indiach i celowo oszukał turystów nie podając czasu oczekiwania na lotnisku w Goa pomimo zapytania które zadałem w biurze Rainbow . New Delhi, Jaipur, Agra - wycieczki do zabytków w tych miastach, nawet słynna Taj Mahal nie przyprawiają o zawrót głowy. Trzeba mieć różowe okulary i nie widzieć wszem obecnej biedy i brudu co odbierało jakości wycieczki. Autobus w czasie objazdówki był ok. Pani pilot A.K. Posiadała nie tylko dużą wiedzę, ale jak również doświadczenie biznesowe, co nie usprawiedliwia organizowania dodatkowych wycieczek (dodatkowo płatnych) dla części turystów , a dla niebiorących udziału zafundowała 1,5 godziny czekania w nagrzanym autokarze, nie można moim zdaniem robić z autokaru bazaru i między innymi sprzedawać alkohol , korzystając z dużej różnicy cen o czym pani pilot poinformowała (rum Old Monk na objezdzie w autokarze 700 rupi , a na Goa już od 190 rupi)
    Na koniec hotel do którego trafiliśmy ok. 2 w nocy, otrzymaliśmy pokój standard
    ,,deluxe” na piętrze, w pokoju 28C stopni klimatyzacja uszkodzona lodówki brak, wszędzie bród , w łazience kurki uszkodzone i wszechobecny smród i to będąc od 7 rano na nogach ,czyli 19 godzin w drodze. Po mojej interwencji w recepcji zaoferowano nam podobny pokój , gdyż inne pokoje nie były dostępne. Po spotkaniu następnego dnia po południu z rezydentem panią M.K zostałem oświecony że właśnie taki pokój typu ,, deluxe” miałem opłacony. Nadmieniam że w biurze Rainbow w Handlowym Centrum Riwiera w Gdyni dopłaciłem do hotelu zeby mieć godziwe warunki . Zaoferowano mi inny hotel w odległości ok . 60 km i dopłatą ok.350$ , lub od następnego dnia w tym samym hotelu - tylko na parterze za dopłatą 2500 rupi (ok.125 zł) wybrałem tą drugą opcję i pokój moim zdaniem ładny w miarę czysty z wyjściem do ogrodu z klimą i lodówką. Musieliśmy spędzić dwie noce w obskurnych warunkach które zaoferowali nam pracownicy biura podróży Rainbow.
    Nasuwają się pytania : dlaczego pracownicy biura tak żle traktują swoich obywateli oferując tak podłe warunki hotelowe urągające Ich godności? Dlaczego inne nacje np. Rosjanie potrafią szanować swoich obywateli zapewniając im godziwe (normalne) warunki hotelowe, czyli lepsze pokoje na parterze hotelu Longuinhos Beach Resort?
    Nie polecam wycieczki Złoty Trójkąt i plaże Goa , warunki hotelowe i podróży, wybrane przez pracowników biura podróży Rainbow wpłynęły na moją ocenę.
    Dokumentacja fotograficzna jak i dodatkowy rachunek dostępny w bezpośrednim kontakcie.
    ZaletyBrak
    WadyW opisie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1062
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 950
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 545
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.68, ilość opinii: 62
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099