Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rain / 2021-06-04 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przylocie do Rodos zmieniono nam hotel położony w zupełnie innym miejscu niż rezerwowaliśmy. Planowaliśmy wycieczki oraz wynajem samochodu z hotelu który, jest położony w połowie wyspy a otrzymaliśmy hotel przy lotnisku. Przez taką zmianę nie mogliśmy zwiedzić planowanych miejsc. Przed wylotem widzieliśmy hotel, który nam wciśnięto na siłę w ofercie biura ale nie zdecydowaliśmy się na ten hotel ponieważ był położony w innym miejscu oraz nam nie odpowiadał. Nie polecamy biura. Zmiana nastąpiła bez uzgodnienia z nami. Zawieziono nas w inne miejsce i nie mieliśmy żadnego wyboru.
  • ~RainbowWuokik / 2019-12-14 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal !!! oszustwo !!! Zakupiłam z Partnerem bilety lotnicze z wiekszą ilością miejsca na nogi przez strone Rainbow. Na lotnisku okazało się, że dostaliśmy inne miejsca niż zarezerwowane. Firma dopuszcza jedynie reklamacje listowna, niestety nie dopuszczają możliwości zgłoszenia przez mail, aby dodatkowo zniechecić Klienta żądają kart pokładowych pomimo że podaliśmy swoje dane, a transakcja przeprowadzona była online. Po spełnieniu ich zachcianek, od 2 miesiecy cisza. Sprawa oddana do UOKIK, zachecamy pozostałych do wyegzekwowania swoich należności, im nas wiecej tym większe szanse. Nigdy wiecej
    Wadyjw.
  • ~Redwelwet / 2023-08-03 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Rainbow. Latami dawaliśmy z rodziną i znajomymi im zarabiać. Namawiałem wielu znajomych do korzystania z ich usług. A jak okazało się, że los z nas zakupił, i jedna z osób zachorowała na raka - czego nie planował nikt z nas i musieliśmy zrezygnować z wakacji to jedyne co potrafią to powołać się na OWU i wypięli się na chorego. Myślę że zwrot kwoty dla wielkiego biura to nie byłaby tragedia, ale widocznie jest inaczej. Pamiętajcie. Rainbow tylko doi klientów. Nie znaczycie dla nich nic. Dla nich liczy się tylko kasa. No cóż właśnie stracili wieloletnich 8 klientów. A za nami pójdą nasi znajomi jak się dowiedzą jak Rainbow wypiął się na osobę chora na raka.
    ZaletyŻadnych.
    WadyPotrafią tylko doić z kasy
  • ~Remo / 2022-08-29 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zawiedliśmy się na biuro rainbow. Organizator nie dopilnował tego abyśmy trafili do autobusu, który miał nas zawieźć na lotnisko. kierowca autobusu najzwyczajniej w świecie odjechał bez nas. Próba kontaktu z rezydentka, która nie była na miejscu skończyła się usłyszeniem kłamstw abyśmy się nie martwili, bo kierowca ma obsuwę, co skutkowało tym,że na lotnisko wracaliśmy taxi na własny koszt. Koszta za poniesiona taksówkę nie zostały nam zwrócone jak zapewniała rezydentka na lotniku!Skandal

    Co w przypadku gdybyśmy nie mieli pieniędzy na taksówkę, gdybyśmy nie umieli sie porozumieć i nie znali j.angielakiego, najprawdopodobniej musieli byśmy też sami zapłacić za powrót do kraju! Gdyby to jechali moi Rodzice na pewno nie dali by sobie radę, pewnie biuro Rainbow wypieloby się na nich tak samo jak robi to teraz na nas! Rezydentka chcąc sprzedać wycieczki potrafiła wszystkiego dopilnowac niestety przy powrocie widząc Brak możliwości zarobienia totalnie olała podróżujących !
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak szacunku dla klienta, Brak odpowiedzialności, kłamstwa i przezucanie winy na klienta
  • ~Robert / 2021-05-09 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia na infolini 3 osoby w kolejce czas otrzekiwania 45 minut pobity rekord do ksiegi ginesa
  • ~Robert / 2022-06-07 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy wyjazd 6 miesięcy temu, mamy już urlopy , wpłaciliśmy pełną kwotę .. a na dwa tygodnie przed wyjazdem ta dziadowska firma odwołuje nam imprezę pisząc, że ze „względów operacyjnych” . Z taką arogancją i niepoważnym podchodzeniem do klientów dawno się nie spotkaliśmy. Pewnie upychają jakiś znajomych bo imprezy nie odwołują tylko nas wyrzucają. Rainbow to dno, uważajcie na nich !
  • ~Robert / 2023-02-12 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Na kilka godzin przed wyjazdem na Dominikanę Rainbow poinformował mnie, że zmienia mi hotel. Zaproponowany znajdował się na jakimś odludziu. Byłem już spakowany ale postanowiłem zrezygnować. Rainbow będę omijał szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySkrajną nieodpowiedzialność
  • ~Roman / 2022-10-11 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka Polinezja Atlantyku 05-11 2022 odwołana wystarczy zebrać kilka milionów z wpłat wpłacić do banku na8-9%i można żyć wpłaciłem 63000 biuro postępuje bardzo nieetycznie takie podmioty nie powinna istnieć na rynku takie postępowanie biura jest nagminne ludzie uwazajcie
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Romek / 2022-07-09 00:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Warunki zakwaterowania w hotelu Azul w Czarnogórze nie spełniają warunków na jakie się umawialiśmy z Rainbow, a co najgorsze nie spełniają standardów sanitarnych i bezpieczeństwa. Jeszcze gorsze, ze oni o tym wiedzą, rezydentka to przyznaje, a oni z premedytacją wysyłają ludzi.

    Chodzi to to , ze w sieci ten hotel mną dobre opinie bo wyremontowali cześć hotelu, ale Rainbow ma podobno umowę tylko na ten niewyremontowany i DRAMATYCZNY.
    My już mama wtopę, ale co tydzień kolejne osoby z Polski bedą miały to samo, około 40 osób tygodniowo!!!! Polacy sie denerwują idą z problemami do recepcji, a recepcja na to nic bo Rainbow widziało co kupiło i co ludziom sprzedaje podpierając sie opiniami w sieci - tylko, ze na temat innych części hotelu.

    Na potwierdzenie mych słów dołączam kilka zdjeć.
    Zdjęcia przedstawiają miedzy innymi:
    - niezamocowane elementy wyposażenia grożące uszkodzeniem ciała
    - elementy instalacji wystające z podłogi i scian grożące szczepieniem, uszkodzeniem ciała, porażeniem prądem
    - śliskie, mokre posadzki grożące poślizgnięciem i uszkodzeniem ciała
    -wystające elementy posadKi, nierówne progi, ostre elementy wyposażenia wystające z posadzki grożące uszkodzeniem ciała
    -nieczystości prawdopodobnie pozostałe po poprzednich użytkownikach grożące zakażeniem i infekcją
    - insekty grożące przenoszeniem zakażeń.

    Na spotkaniu z przedstawicielami Rainbow w hotelu było około 40 osób wiec nasz przypadek nie jest wyjątkiem.

    Przykro juz wspominać braki w gwarantowanym w Umowie standardzie i wyposażeniu pokoju zaczynajac od jego wielkości, niedziałającym tv, niedziałającej klimatyzacji, cieknącym prysznicu zanim zaczęliśmy go użytkować, sejfie niezamocowane do stałych elementów konstrukcji lub wyposażenie pokoju itp.
    ZaletyZakwaterowanie przysłania ewentualne zalety
    WadyJak w opisie
  • ~Rozczarowany / 2022-05-13 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka zakupiona w październiku 2021, teraz na miesiąc przed wylotem odwołali mój termin z powodu braku chętnych na kierunek. To dziwne, bo wszędzie w internecie są informacje, że jest to olegana przez Polaków destynacja w tym roku. Zaproponowali inny termin, tyle że nie ma wtedy miejsc! Paranoja. Teraz mają mi przeliczyć cenę na wylot 4 dni później czuje, że będą chcieli mnie przerobić na kasę.
    Zaletyżadnych
  • ~Ryszard / 2021-08-30 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam wyjazd z firmą RAINBOW.W tym roku byliśmy z rodziną w Chorwacji, gdzie zostaliśmy zakwaterowani w skrajnie koszmarnych warunkach noclegowych. Firma w żaden sposób nie reagowała na wnioski uczestników wycieczki dotyczące zmiany miejsca zakwaterowania. W hotelu panowały warunki opisane poniżej:
    1)Na łączeniu wanny z położonymi kafelkami na ścianie występowała bardzo mocno widoczna czarna pleśń.
    2)W umywalce łazienki nie było wody.
    3)Lampa założona w łazience była częściowo zbita.
    4)Wykładzina podłogowa w całym pomieszczeniu była brudna i częściowo porwana.
    5)Okna, firany i zasłony były brudne. Rolety założone w oknach były brudu, a położona na nich farba łuszczyła się w każdym miejscu.
    6)Półki usytuowane przy łóżkach były brudne i częściowo obdrapane z farby.
    7)Drewniane elementy łóżek były brudne i częściowo odrapane z farby.
    8)Krzesła były bardzo brudne, a położona na nich tapicerka porwana i dziurawa.
    9)W pokoju znajdowała się szafa, z której wypadały drzwi.
    10)Telewizor znajdujący się w pokoju nie działał.
    11)W pokoju panował ciągły hałas pochodzący z urządzeń portowych służących do rozładowania/załadowania statków towarowych w pobliskim porcie handlowym.
    12)Na śniadanie podano płatki czekoladowe do mleka, w których chodziły robaki. W płatkach znajdowały się również białe jaja/kokony złożone przez owady.
    Oczywiście firma RAINBOW nie uznała złożonej reklamacji. Na robaki w jedzeniu firma RAINBOW odpowiedziała w następujący sposób - cytat z ich pisma reklamacyjnego "W odniesieniu do Państwa uwag dotyczących obecności insektów w hotelu objaśniamy, że szczególnie cieplejszych strefach klimatycznych dość powszechnie występują różnego rodzaju organizmy, które niekiedy przedostają się na teren hoteli. Mogą one pojawiać się we wszystkich obiektach, niezależnie od ich kategorii" - koniec cytatu. Tym samym jadąc na wycieczkę z firmą RAINBOW można spodziewać się insektów w hotelach i nic w tym nie powinno być nadzwyczajnego. Należy się z tym liczyć i to akceptować.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOpisane powyżej
  • ~Sandra / 2022-09-03 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przede wszystkim absolutnie nie polecam biura podróży rainbow tour .Uważam że człowiek który decyduję się na taką formę wakacji (a tanio nie jest) ma na uwadze przedrze wszystkim odpoczynek , którego ja niestety nie zaznałam. Pierwszą niespodzianką był zagubiony bagaż , przez co sam przyjazd opóźnił się o parę godzin , już pomijając fakt że biuro nieco to wykorzystało i na miejscu byliśmy o 2 w nocy a policzyło jeszcze od poprzedniego dnia ... To kolejnym fascynującym przeżyciem była przemiła rozmowa z recepcjonistą . Były 3 rodzinny, każdy z nas wykupił sobie oddzielnie sam wycieczkę a pan zamiast 3 osobnych pokoi zaproponował nam 2 .Jakże ogromne było jego zdziwienie jak zaproponowaliśmy że przenocujemy w recepcji ... nagle pokoje się znalazły. Kolejny dzień to kolejna niespodzianka (nie miałam nawet takich wrażeń na rollercoaster) ale w każdym razie rozjaśniając sytuację osobie której zgubił się bagaż pilnie były potrzebne odpowiednie leki no więc udaliśmy się na rozmowę z panem rezydentem , który stwierdził że on nie może , że to nie dotyczy jego kompetencji i że to go nie obowiązuje .. dopiero po mocnej negocjacji , sugerując mu że jego praca nie polega wyłącznie na sprzedaży wycieczek fakultatywnych , zgodził się zareagować i pomóc nam odnaleźć bagaż . Stroniąc od tych wszystkich nieprzyjemnych zdarzeń z samym hotelem też niestety lepiej nie było. Jedzenie tragiczne , zero smaku przy czym my raczej do wybrednych nie należymy i nigdy z tym problemu nie było . Niestety idąc dalej tym tropem przy okazji zauważyliśmy brak higieny , praktycznie każdy z nas się rozchorował , także dla nowoprzybylych , taka dobra rada , fajnie zaopatrzyć się w probiotyk i najlepiej własne jedzenie. Co do atrakcji też tragedia , kompletny brak rozrywki dla dorosłych . I w zasadzi podsumowując z 8 dni wakacji które wykupiłam to - 2 na przyjazd i powrót i też - 2 na rewolucje żołądkowe także uwzględnijcie że jeżeli płacicie to co najwyżej za połowę tego czego się spodziewacie w tym biurze .
    Zaletybrak
    Wadywile
  • ~Sandy / 2022-09-17 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Chorwacji na objazdowej wycieczce . Pilotka beznadziejna. Rezydent jeszcze gorszy. Objazd a przez dwa nic nie robiliśmy, Syf w pokojach smród, wystroj bardzo mizerny , pokoje ciemne, w łazienkach pleśń i grzyb wanny czarne obdrapane, oka popękane szyby, I niespodzianki takie jak robaki.Do restauracji i na recepcję trzeba dochodzić. Budynki w których nas ulokowano to raczej pokoje dla robotników, nic nie przypomina że to hotel, obskurne , pamiętają chyba czasy Jugosławii.za coś takiego jeszcze musiałam zapłacić, urlop zmarnowany wspomnienia bardzo nieprzyjemne, To mój ostatni raz z rainbow
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie wady
  • ~sdd / 2021-04-12 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekamy na zwrot pieniędzy, które 2 miesiące temu powinny być na koncie, dzwoniąc jesteśmy odsyłani od pracownika do pracownika, zbywani ze wypłaty obywają się z opóźnieniem. Nie polecam. Polecam inne biura np. tui.
  • ~seba / 2022-06-13 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Muszę potwierdzić poniższe opinie. Rainbow stracił w moich oczach i to bardzo a dokładniej:
    na początek czerwca wykupiona wycieczka do Indonezji, po weryfikacji lotu okazało się że LOT w 2022 roku nie otwiera połączeń do Singapuru. Telefon na BOK wykonałem 8.06 z pytaniem jak chcą nas przewieźć do Singapuru jeśli jedyna linia która lata z warszawy nie poleci tam w 2022 roku. Informacji zwrotnej oczywiscie się nie doczekałem, ale dziwnym trafem ok. 30 minut po rozmowie nastąpiła zmiana na stronie z wycieczki potwierdzonej na niepotwierdzoną.

    Oficjalna informacja mailowa jak do baranów że jest za mało ludzi, nawet nie potrafią się przyznać ze zatrudniają konowałów naciągających ludzi na wpłatę i nie poczuwają się do jakiegokolwiek przepraszam.

    Porażka
    ZaletyBRAK
    Wadymnóstwo
  • ~Sendi / 2022-10-12 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro po anulacji wycieczki z powodu zbyt małej ilości uczestników unika podania konkretnych informacji (w dniu anulacji cena gorszej wycieczki zastępczej wynosiła 6500 a po 5 dniach biuro informuje, że jest zmiana ceny na 8300pln i okazuje się ze trzeba dopłacić różnice (dali nam około 2 godziny na uregulowanie). Po odmowie dopłaty i rezygnacji z wycieczki ciężko uzyskać informacje kiedy będzie zwrot - na pytania odpowiadają do 14 dni lub proszą o numer konta, który był podawany wcześniej. Będziemy przekazywać sprawę dalej.. Polecam omijać biuro.. Szkoda czasu i pieniędzy ????
    ZaletyBrak
  • ~Serafin / 2022-08-22 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Majorka Puerto de Sól
    Sierpień 2022
    5 osob koszt ponad 22.000
    Hotel 3 gwiazdkowy
    Obsługa nie miła
    Na Plus jedzenie reszta do dupy!!!!
    Pokój miałby dla 6 osób dostaliśmy dla 3
    Dwie dorosłe spały na materacach
    Klimatyzacja nie działała zgłaszana do recepcji
    W pokoju mrówki
    Pokój przy basenie i restauracji glosny
    Kupione dwie wycieczki fakultatywne stracony czas i pieniądze
    Rezydentka nie odbiera telefonu wzięła kasę i miała nas w dupie. Zgłaszamy sprawę o odszkodowanie.


    ZaletyZero
    WadyNajgorsze biuro
  • ~Sewa / 2023-07-24 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego wysyłacie klientów mimo pożarów na Rodos? Wyspa jest mała, a sytuacja jest dynamiczna, chaos panuje wszędzie a wakacje będą mocno ograniczone. Obecnie nie ma możliwości spędzenia tam wakacji w sposób zadowalający i 100% bezpieczny. Bezwzględne podejście!
  • ~Sonia12 / 2022-10-11 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy w podobnej sytuacji. Zamówiłyśmy wycieczkę do Tajlandii na termin 6-14.11.2022 r., która została nam anulowana z powodu braku chętnych. Zaproponowano nam droższy Wietnam (który jak sprawdzałyśmy był tanszy w ofercie). Czekamy na zwrot całości wpłat za 3 osoby dorosłe. Nie będę się teraz rozpisywać o żenujących mailach z biura jakie dostajemy. W każdym razie nie pozostawimy sprawy bez echa.
    WadyTraktowanie klientów!
  • ~stalowiec01 / 2023-06-23 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Po złożeniu rezerwacji 19 czerwca 2023 z samego rana na wycieczkę do Tunezji, dostaliśmy informację iż mamy 2 dni na opłacenie zaliczki i potwierdzenie umowy. Na tej podstawie wzięliśmy urlopy w pracy.
    Wieczorem otrzymałem maila iż anulowali rezerwację ze względu na błąd systemowy (cokolwiek to oznacza - pytałem mailowo o definicję błędu systemowego 4 razy, niestety nie uzyskałem odpowiedzi).
    Oczekiwałem słowa wyjaśnienia, rozwiązania, bądź zaproponowania podobnej wycieczki w podobnej cenie, gdyż zależało nam na wybranym terminie, gdyż nie mogliśmy zmienić już urlopów.
    Niestety podejście, nastawienie i obsługa klienta jest w tym biurze poniżej krytyki.
    Biuro podróży totalnie wypięło się na ten temat, nie oferując kompletnie żadnej pomocy. Jedyna informacja powtarza w kółko to że nic nie da się zrobić. Oczywiście wybrana wycieczka nie była już dostępna w systemie biura.
    Na drugi dzień skontaktowałem się bezpośrednio z hotelem i zarezerwowałem pobyt na tych samych warunkach i w tym samym terminie.
    Po czterech dniach (SIC!) biuro podróży napisało że hotelarz ma overbooking i nie ma miejsca - co było powodem anulacji rezerwacji.
    Jest to oczywistym kłamstwem, gdyż sam byłem w stanie zarezerwować ten pokój dzień później.
    Podsumowując, po kontakcie z tym biurem podróży oraz sposobie w jaki traktują klientów nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Każdemu komu zależy aby wakacje były spokojne i bez nerwów odradzam korzystanie z tego biura.
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1048
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 203
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Ecco Travel
Ocena: 3.00, ilość opinii: 19
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991