Opłacone ubezpieczenie od rezygnacji jest ignorowane, klientom wysyła się niedorzeczne propozycje tzw. voucherów najpierw 105%, potem 110% zaliczki wpłaconej w listopadzie ubiegłego roku.
Inne biura podróży pozwracały lub zwracają wpłacone zaliczki ale nie Reinbow. Zarząd cały czas ma gdzieś interesy klientów.
Pan prezes najpierw wychwala się zyskami, potem ofertą a na koniec przecnia udziały w spółce.
Na początku marca próbowali nas wypchnąć do Włoch w epicentrum epidemi. Pracownikowi pos kazali wpisać rezygnację z naszej winy nie uznając odstąpienia od umowy z powodu covid.
Teraz nie chcą oddać zaliczki i każą czekać 194 dni, chociaż sami wpisali rezygnację w pierwszym tygodniu marca.
Widać, nie zależy im na klientach tylko na kasie.
Takie postępowanie wskazuje jak zachowa się Reinbow w przypadku kłopotów klient nie może liczyć na pomoc ze strony biura.
Tak traci się klientów, po takich przejściach nie będą chcieli korzystać z usług Reinbow.
WadyLekceważenie klientów