Nie polecam Biura Rainbow, ostrzegam!!!
Impreza objazdowa - Bałkany różnorodne. Termin: 2022.09.15-2022.09.22. Mam kartę stałego klienta. Takiego skandalu nie spodziewałam się po Biurze. Nie daję w ocenie żadnej buźki. Piękno Chorwacji nie jest zasługą Rainbow. Do czasu wylądowania w Splicie było ok. Na lotnisku w Pyrzowicach otrzymaliśmy numer telefonu do rezydenta +48 512 587 777 (widoczny również publicznie na kartce wywieszonej na stanowisku organizatora imprezy) oraz informację, że w Splicie na lotnisku będzie czekał na nas pilot wycieczki i wg programu zwiedzamy Trogir, czas wolny i później transfer do hotelu, kolacja nocleg. I tu pierwsza niespodzianka. Nie mamy zwiedzania Trogiru i czasu wolnego. Okazuje się, że nasz autobus jest autokarem transferowym dla grup pobytowych, po drodze wysiadają trzy grupy, które już mają wakacje a my lądujemy w hotelu na przedmieściach Zadaru w nieprzyjemnym otoczeniu. Pilotka beztrosko informuje nas, że oto mamy czas wolny i możemy wziąć sobie taksówkę (20 euro) i pojechać 5 km do centrum Zadaru zobaczyć starówkę i organy, Czyli zamiast zwiedzania Trogiru i czasu wolnego w Trogirze mamy wybór albo posiedzieć w hotelu (otoczenie paskudne) albo za 40 euro zafundować sobie samodzielnie wycieczkę do centrum. Czekamy w hotelu do godziny 19-tej na kolację. Zmarnowano nam pierwszy dzień wycieczki - nasz czas poświęcono na transfer "pobytówek"! Później jest już tylko gorzej. Program zostaje całkowicie poprzestawiany w sposób całkiem dla nas niezrozumiały. Widzimy, że liczy się tylko interes Rainbow a za nasze pieniądze odhacza się punkty z umowy byle tylko je zrealizować nie dbając o samopoczucie a nawet bezpieczeństwo i zdrowie zdrowie uczestników. Następnego dnia, po zwiedzeniu Parku Narodowego Plitwickie Jeziora, zostajemy zawiezieni do hotelu Uvala Scott w miejscowości Kraljevica i tu dopiero zaczyna się koszmar. Pokoje, to śmierdzące nory. Łazienki zagrzybione, schody wejściowe uszkodzone i w dużej części nieoświetlone. Wszystko w porządku, bo hotel ma dwie gwiazdki. To prawda, nikt w umowie nie ma wprost napisane, że hotele będą czyste i bezpieczne dla zdrowia. Grupa żąda zmiany hotelu. I tu pojawia się mój problem osobisty. Jestem w trakcie badania w kierunku astmy, przyjmuję leki sterydowe. Nie jestem marudna tylko zwyczajnie się boję. Jest wieczór, pada deszcz. To jest 16.09.20022 godziny wieczorne. Zgłaszam problem pilotce (ona nic nie może, usiłuje załatwić inny pokój ), dzwonię do rezydenta i tu kolejna niespodzianka - to jest numer rezydenta na wyspie Hvar i jego mój problem nic nie obchodzi. Dzwonię trzykrotnie na numer +48 42 680 38 51 (plus wybór sprawy) Biura Rainbow. Proszę o zmianę hotelu lub wycofanie mnie z wycieczki - transport, samolot, Jestem coraz bardziej przerażona sytuacją i bezradna. Uzyskuję informację, że sprawa została przekazana do działu operacyjnego, który jest czynny całą dobę i oddzwonią do mnie. Oczywiście, nikt nie oddzwonił. Zastanawiam się, czy nie nocować w recepcji - są fotele. Po kilkugodzinnym oczekiwaniu w deszczu pilotka proponuje zamianę 4 najbardziej zagrzybionych pokoi na mniej zagrzybione, ale równie brudne (w tym mój). Zmęczenie bierze górę. Grupa zostaje spacyfikowana!!! - odbieramy to jako główne zadanie Rainbow w momencie kryzysu. Nasza zbiorowa skarga z podpisami uczestników wysłana 17.09.2022 emailem zostaje odrzucona. Otrzymujemy informację, że po powrocie każdy ma prawo złożyć reklamację indywidualną, zbiorowych skarg nie przyjmują! Temat zamknięty. Zostajemy w tym brudnym, zagrzybionym hotelu na kolejne 5 dób (prawie jak pobytówka). Tutaj zostaje nam zaproponowany również dzień wolny. Cel wycieczki fakultatywnej (wyspa Pag lub Hvar) zostaje zmieniony na zwiedzanie Rjieki i Opatji (nie było tego w programie), cena nie ulega zmianie. Nie chcemy pozostawać w tym niebezpiecznym otoczeniu przez cały dzień więc, mimo deszczu, decydujemy się na wycieczkę. Zaproponowanie dnia wolnego na początku imprezy w tak koszmarnych warunkach, to brzmi jak kpina. Okazuje się, że nie pierwsza i nie ostatnia. Informacja "możecie złożyć skargę do biura po powrocie" powtarzana jest jak mantra. Proszę pilotkę o środki czystości do wyszorowania wanny, otrzymuję odpowiedź, że sprzątaczki to zrobią. Nie zrobiły. Wchodzenie w klapkach do wanny nie ma sensu bo bardzo wolno spływa woda. Obrzydliwość. Zakpiono z nas również przez ostatnie 2 dni. Dzień siódmy to długotrwały przejazd z miejscowości Kraljevica do Trogiru, zwiedzanie Trogiru, czas wolny, przejazd do Splitu, czas wolny pół godziny, bo się przewodniczka spóźniła, zwiedzanie Splitu i znowu pół godziny czasu wolnego pomimo próśb wielu osób o rezygnację z czasu wolnego i przejazd do hotelu. No cóż: zbiórka-rozejść się, ... i przejazd na Riwierę Makarską do hotelu Aurora w odległości ponad dwóch godzin od lotniska w Splicie. Dojeżdżamy - ciemno, a rano musimy wstać i wyjechać zanim słońce rozjaśni otoczenie, bo znowu jesteśmy grupą, która zbiera szczęśliwców zakwaterowanych w pobliżu lotniska. Mogliśmy tylko w ciemności ocenić, że tak blisko był miły ostatni wieczór i poranek. Tego nam "zaoszczędzono". Program został zrealizowany!!!! Byliśmy w Chorwacji, na Riwierze i zaliczyliśmy Trogir i Split, odbyliśmy wycieczkę fakultatywną. Wszyscy przeżyli. Czy ktoś powiedział przepraszam? Nie, nigdy nie usłyszeliśmy tego słowa. Zostaliśmy potraktowani jako "tura roszczeniowa" - za 3 000 PLN chcą mieć czyste hotele i program realizowany z wykorzystaniem głowy. Mam pytanie do biura, czy wyrzuciliście poprzednich pracowników i zatrudniliście ludzi z łapanki. Nie użyję mocniejszych słów, bo jeździłam z Wami przez wiele lat i miałam do Was szacunek i zaufanie. Namówiłam koleżankę, a teraz jest mi wstyd, żal wydanych pieniędzy i zmarnowanego czasu. Ta impreza to jedno wielkie oszustwo. I nie mówcie, że nie wiedzieliście. Odsłuchajcie rozmowy z 16-go września wieczorem i przeczytajcie uważnie zbiorowego emaila z podpisami uczestników wysłanego 17 września.
ZaletyChorwacja jest piękna.
WadyBłędy raczej wyglądają jak polityka firmy. Fatalny hotel i organizacja imprezy. Naszym kosztem Firma Rainbow generuje zyski.
~Mariusz / 2023-08-22 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Pobyt w lipcu 2023 r. w Czarnogórze, w hotelu Montenegro w miejscowości Canj - tragedia. Brak WiFi w obiekcie. Niedziałający telewizor. Popsuty klimatyzator. Zepsuty czajnik. Brak rzetelnej informacji od rezydentów. Obsługa hotelu nie chciała przyjąć zastrzeżeń spisanych na kartce.
Po powrocie do kraju napisałem reklamację do Biura. W odpowiedzi zaproponowali kod rabatowy wysokości 200 zł. Wstyd i hańba. Jeżeli chcecie mieć zepsute i pełne nerwów wakacje to jedźcie z RB.
ZaletyCzarnogóra
Wadybrak reakcji obsługi hotelu, rezydenta, biura Rainbow na zgłaszane nieprawidłowości
lekceważące podejście pracowników biura do klienta
~Marta / 2022-08-22 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Nie otrzymałam pomocy w trudnej sytuacji.
Rezydenci bez empatii.
Sprzedano wczasy w hotelu w budowie!
~Martyna / 2021-07-07 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieije nichcą oddać pomiędzy po rezygnacji
ZaletyBrak
WadySame
~Mateusz / 2022-12-08 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Wakacje o których marzy Rainbow + dopłata nie-wiadomo-za-co
Zależało mi na niedużej objazdówce + wypoczynku w jakiejś egzotycznej destynacji (nie lubię spędzać całych dni w autokarze) i wylocie z mojego rodzinnego miasta (żeby nie gonić przez pół polski autem) - wiec kupiłem wycieczkę "cuda Jukatanu" + wypoczynek z wylotem z Gdańsk i zacząłem planować wakacje.
Po miesiącu wycieczka została odwołana – za mało chętnych – zaproponowano mi tą samą wycieczkę w nieco innym terminie ale z wylotem z Warszawy + dopłata nie-wiadomo-za-co.
Miesiąc przed wycieczką wyjazd został odwołany – za mało chętnych – okazało się, że jedyna wycieczka, która jest dostępna to właśnie „Hasta la vista Mexico!” czyli zwiedzanie wszystkiego „po łebkach” i spędzanie całych dni w autokarze – dodatkowo okazało się, że hotel który wybrałem jest niedostępny i jest możliwość zakwaterowania tylko w Barcelo… a i oczywiście + dopłata nie-wiadomo-za-co.
Wnioski dla przyszłych klientów:
Nie ważne jaką wycieczkę, za ile, skąd i w jakim hotelu wybierzesz – i tak na końcu Rainbow wyślę Cię wtedy, skąd i tam gdzie zostało mu jakieś miejsce w samolocie i hotelu + dopłata nie-wiadomo-za-co.
Jeśli myślisz, że Rainbow lata z Twojego miasta – to się prawdopodobnie mylisz.
Jeśli myślisz, że wycieczki oferowane na stronie Rainbow istnieją – to też możesz się zdziwić.
Jeśli myślisz, że możesz wybrać hotel, w którym spędzisz wakacje – to – no zgadnij....
A Rainbow sugeruje zmianę sloganu reklamowego z „Wakacje Twoich marzeń" na „Wakacje o których marzy Rainbow + dopłata nie-wiadomo-za-co.”
~Meksyk2022 / 2022-03-25 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Z przykrością informuję, że jestem ogromnie zawiedziona JAKOŚCIĄ OBSŁUGI REZYDENTKI, świadczonej podczas pobytu w Meksyku – hotel IBEROSTAR SELECTION od 11-01-2022 do 26-02-2022.
Całkowite lekceważenie klienta. W sytuacji pozostawienia tuż przed wylotem do kraju dokumentów w hotelu, brak JAKIEJKOLWIEK pomocy.Brak kontaktu - nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości tekstowe. Transfer do hotelu i na lotnisko bez pilota-rezydenta polskojęzycznego. Złożona do biura skarga po przylocie do kraju spotkała się z kompletną ignorancją. Biuro umywa ręce. Zupełnie nie widzi problemu, chroniąc wizerunek swojej pracownicy.
~michal / 2024-05-28 17:16
Ocena: 1.00 / 5
CINKCIARZ to prawidłowa nazwa dla tej firmy. Doliczono mi ponad 1700zl za przewalutowanie o którym nikt mnie nie poinformował. ZŁODZIEJSKA banda i kompletni ignoranci, zero odzewu na moje skargi. UNIKAĆ ich za wszystka cena
ZaletyZADNE
WadyBRAK odpowiedzi na skarge
~Michalldziadek / 2022-10-13 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Szukam osób, którym została odwołana wycieczka first minute. Nam właśnie odwołali wylot na Bali w okresie świąteczno noworocznym i nic sobie z tego nie robią. Tak nie może być. Rozważamy pozew zbiorowy. Mój adres mailowy to michalldziadek@gmail.com
Zaletymichalldziadek@gmail.com
Wadymichalldziadek@gmail.com
~Miki / 2022-07-16 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Teneryfa koszt 15 000. Przeczytałem opinie negatywne i się potwierdzą. Hotel nie taki, rezydenci byle dorobić na pośrednictwie lokalnymi ofertami, reklamacja udokumentowana i arogancka odpowiedź adresowana do dziecka, a nie do rodziców. Nikt chyba tam nie panuje.
ZaletyWyspa istniała, ocean byl
WadyOferta niezgodna, brak troski o komfort i bezpieczenstwo
~milly / 2020-02-26 20:38
Ocena: 1.00 / 5
W 2016r.wykupiłam objazdówkę po Turcji .
Po licznych atakach terrorystycznych w Istanbule i Ankarze ,postanowiłam zadzwonić by zmienić kierunek wycieczki.
Agent chyba naoglądał się za dużo filmów
szpiegowskich.Dowiedziałam się ,że mogę spać spokojnie bo Rainbow ma na miejscu swoich ludzi ,i oni wiedzą gdzie wybuchnie kolejny samochód pułapka.Po wyraźnym komunikacie specjalisty od terroryzmu w Polsce aby zrezygnować z wyjazdu do Turcji bo to tzw strefa czerwona.Postanowiłam zrezygnować tym bardziej ,że byłam ubezpieczona na 100% zwrot kosztów.Niestety ,zwrócone koszta okrojono o 600zł.Uważam ,że takie postępowanie jest bezprawne ,powiedziano mi ,że to koszta manipulacyjne.
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
~Mirek / 2022-06-16 20:52
Ocena: 1.00 / 5
W naszym przypadku podobnie, biuro odwołało wycieczkę do Peru z"przyczyn operacyjnych". Wycieczkę opłaciliśmy a termin był potwierdzony. Urlop spędzimy w domu, nie dostaliśmy zwrotu pieniędzy. Na inforlini mówią, ze trzeba czekać.
Co ciekawe konsultantka zapytała: "czy chce pan zrezygnować z wyjazdu ?", ja na to, "jak mogę zrezygnować skoro to Państwo odwołaliście wycieczkę ?" a pani na to "w takim razie musi pan czekać na zwrot, zwykle trwa to około 14 dni choć czasem bywa dłużej"
Tak się zastanawiam, czy gdybym powiedział, tak, chcę zrezygnować to otrzymałbym kwotę pomniejszona o procent wynikający z umowy?" Czyżby próba oszukania ?
Wiem jedno, nigdy więcej Rainbow i każdemu będę odradzał.
Zaletybrak
Wadyniewywiązanie się z umowy, długie czekanie na zwrot pieniędzy ( co najmniej 14 dni - jeszcze ich nie dostałem )
próba oszustwa?
~MN / 2024-05-28 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz z tym biurem i ostatni. Trzy dni przed wylotem biuro przysyła zmianę opisu oferty hotelowej, żart? Hotel Olympios Zeus Riwiera Olimpijska. Po telefonie na infolinię otrzymałem informację, że mogę złożyć reklamację ale lecieć i tak muszę a czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni. Moze zaproponują nędzny voucher na kwotę 100 pln do wykorzystania w tej instytucji:). Lepsze od Barei. Pani na infolini recytuje cały czas regułkę z której nic nie wynika. Wyjazd nie jest może drogi, ale liczą się zasady. Sprawa zostaje skierowana do kancelarii prawnej, rzecznika praw konsumenta oraz do Europejskiego Centrum Konsumenckiego
ZaletyNie wiem
WadyNie wiem
~momo / 2023-08-10 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Biuro traktuje klientów jak śmieci. Na prośbę o wydłużenie rezerwacji wstępnej celem dokonania niezbędnych kroków, by wykupić wyczieczkę, centrala "zgodziła się" na wydłużenie o 15 minut. Dłużej nie bo nie, POwiedziano mi, że mam prawie 20 minut by dokończyć procedurę (przeczytać i podpisać umowę oraz opłacić wycieczkę). Gdy zaoponowałam, że to zbyt mało, powiedziano mi, że jak się pośpieszę, to zdążę. Umowę podpisałam, ale płatności nie zdążyłam dokonać. Na prośbę o podesłanie kolejnego linku do płatności, dostałam odpowiedź, że rezerwacja wygasła. Zostałam z podpisaną umową, rozczarowaniem dzieci, które chciały jechać. Wycieczka już nie była aktywna. AROGANCJA RAINBOW GORSZA NIZ W PRL. Odradzam takie biuro, bo traktują ludzi jak śmieci
~Monika / 2023-10-02 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Jedzenie tragedia, czerstwa bułka plaster szynki i plaster sera, tego nie można nazwać śniadaniem, organizacja słaba, mnóstwo ukrytych kosztów, wycieczka nastawiona na turystów wykupujących wycieczki dodatkowe, reszta ma czekać na nich po 5 6 godzin, hotele najtańszym kosztem, obsługa w biurze fatalna, bardzo nie polecam, ostatni raz biorę udział w wycieczkach z tego biura podróży
ZaletyBrak
WadySzacunek do klienta, stosunek jakości do ceny wycieczki
~Monika O / 2022-08-06 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Jak chceci mieć udane wakacje, to unikajcie Rainbow. Jesteśmy obecnie w Chorwacji w okolicach Splitu. Za wycieczke all inclusive zapłaciliśmy 5400zł od osoby, cena luksusowa, a warunki bardzo ubogie. Przyjechaliśmy tu w 5 osób. 3 osoby są w bungalowie, który przypomina wczesny PRL.Łazienka jest bardzo mała. Toaleta jest tak blisko wanny, że nie da się na niej wygodnie uśiąść. Nasz 14 letni syn śpi na jakieś 70cm desce, bo inaczej nie da się tego nazwać. 2 pozostałe osoby z naszej rodziny są zakwaterowane w pokoju w piwnicy. Bungalowy i hotel są od siebie oddalone 5 minut i nie pomogło tłumaczenie, że przyjechaliśmy tu razem. W bungalowie ciepłej wody starcza tylko dla 2 osób.
W hotelu byliśmy o 12.00 a pierwszy posiłek mieliśmy o 19.00. Nie pomogło tłumaczenie, że jesteśmy z dziećmi. Nigdzie nie ma podjazdów czy windy, więc hotel nie jest przystosowany dla osób z malutkimi dziećmi i osób na wózkach inwalickich. Na all incusive wycieczce nie ma żadnych przekąsek między śniadaniem i lanczem. O 16:00 są jakieś kruche ciasteczka, nie ma nawet lodów dla dzieci. Za wszystkie alkocholowe drinki trzeba płacić, w cenie są tylko tanie napoje słodkie, jeden rodzaj piwa i białe i czerwone wino mocno rozrobione z wodą.Nie ma basenu, a za leżaki na plaży przy hotelu trzeba płacić.
Dzwoniliśmy do Rainbow, ale nie chieli nawet z nami rozmawiać.
Całe wakacje to porażka.
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko jest do kitu
~Monika w / 2023-07-16 06:37
Ocena: 1.00 / 5
Wycieczka objazdowa po Włoszech !Miała byc spełniam marzeń! jak sie okazlo byliśmy w obskurnych brudnych hotelach zlokalizowanych na slamsach, jak sie udało ze 40 stopniowym miec hotel z klimatyzacja to trzeba było za nia dodatkówo dopłacać!!Zwiedzanie to Wstawanie o 5 rano zeby byc w hotelu o 16 ????????♀️ Bzura totalna - hotel to remontu nie widziały od 50 lat !!! I sprzątaczki tez zreszta ! A na koniec wisienka na torcie transfer na lotnisko 9 godzin przed wylotem bo im tak pasuje????
ZaletyBrak
WadySame wady
Brud smord
~NIEZADOWOLONA / 2023-01-27 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Biuro powinno zamknąć działalność. Nie dopuszczalne jest tak pomiatać klientami biura. Rezerwujesz wycieczkę i za chwilę dostajesz telefon że wylot anulowany i kierują Cię na inne miasto bez porozumienia z zainteresowanym. Co z tego że wykupisz niezmienność ceny i do tego ubezpieczenia które w ogóle nic nie dają. W grudniu 2022 zainteresowania byłam wyjazdem do Meksyku 8 lutego ale okazało się że na pobycie po objeżdzie nie ma miejsca w wybranym hotelu. Wykupiliśmy 15 lutego chociaż oferta była droższa. Po tygodniu telefon że od 15 lutego wszystkie wyjazdy są odwołane i kierują nas do Katowic. Napisaliśmy do biura że na nowo jest oferta na 8 lutego i prosimy o przeniesienie - ale okazało się że muszę dopłacić i na nowo wykupić miejsca w samolocie.To co było pare dni temu tańsze teraz jest droższe??? jakaś kołomuja.
Kto kasuje za miejsca w samolocie - nie linie lotnicze tylko biuro. Podróżuje bardzo często i nie płacę za miejsca.Po co ubezpieczenie od niezmienności ceny jako ona co chwilę jest drożśza a pożniej z tej droższej jest trochę tańsza poto żeby na drugi dzień była droższa.Czy ekonomiśći biura Raibouw są nieukami i nie umieją kalkulować kosztów .Dolar spadł ., inflacja żekomo też pawiwo stoi w miejscu . O co tu chodzi czy wpłaty które dokonują klienci są na pokrycie kosztów tych co rezygnują bo płynności finansowej biuro nie ma!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyŻADNYCH
WadySKANDAL
~Nitka / 2023-08-21 12:41
Ocena: 1.00 / 5
Wycieczka "Roma & Napoli - Odlotowe stolice Italii", która odbyła się w dniach 6-13 sierpnia 2023 roku, okazała się totalną porażką oraz skandalem! Drugiego dnia pobytu, kiedy zgodnie z zawartą z biurem Rainbow umową, mieliśmy zwiedzać Muzea Watykańskie oraz Kaplicę Sykstyńską, przy wejściu do muzeów okazało się, że wpuszczane są grupy do 30 osób, więc nasza grupa 38 osób nie zostanie wpuszczona. Pracownicy biuro Rainbow musieli mieć tego świadomość, zresztą później dowiedzieliśmy się, że było praktykowane „przemycanie” dodatkowych osób, co tym razem się nie udało, bo było nas ośmioro, a nie np. dwoje. A przecież w takich okolicznościach, kiedy muzea mają takie, a nie inne przepisy, wycieczka dla więcej niż 30 osób, nie powinna być organizowana, albo większa grupa od razu dzielona na dwie mniejsze. Natomiast Rainbow zależy wyłącznie na zarobku, czyli sprzedaży wycieczki dla jak największej liczby osób, niezależnie od tego, czy wszystko zobaczą. Po chwili konsternacji pod muzeami oraz jakimś telefonie pilotka Angelika zadecydowała, że osoby, które jako ostatnie wykupiły wycieczkę, nie wejdą ani do muzeum, ani do kaplicy, a w „nagrodę” przejdą samodzielnie pod Bazylikę św. Piotra (bez towarzystwa pilota, bądź osoby znającej Watykan) i staną w kolejce do bazyliki (sic!), w której grupa wchodząca do muzeum stać nie musiała. Z pilotką i resztą grupy umówieni byliśmy pod bazyliką o godz. 12.00, ale pojawili się dopiero po godz. 12.30, więc w upale czekaliśmy ponad 2,5 godziny na wejście do pierwszego dla nas podczas wycieczki obiektu. Pilotka Angelika nie była specjalnie przejęta tym skandalem, co prawda powiedziała, że przeprasza, ale to niej wina… Nie próbowała nas dołączyć do jakiejś innej mniejszej grupy, a po wszystkim nie zrobiła z nami żadnego spotkania. Błąd można było naprawić jeszcze dwa dni później, kiedy ponownie zwiedzaliśmy Rzym i spotykaliśmy się z przewodniczką o 13.15 na Placu Hiszpańskim, więc tego dnia rano można było zorganizować transport oraz zwiedzanie muzeów i kaplicy dla tych ośmiu osób, co w niczym nie zakłóciłoby planu zwiedzania dla reszty grupy, o czym zresztą powiedziałam pilotce, ale nie była w ogóle zainteresowana próbą naprawy sytuacji. Nie chciała również podpisać oświadczenia odnośnie niezrealizowania dwóch punktów umowy, bo tak podobno poleciła jej przełożona. Pozbawianie części uczestników możliwości zwiedzania obiektów, z powodu których wybrali daną wycieczkę, to dyskryminacja ze względu na termin zakupu, która nie powinna mieć miejsca oraz wykluczenie i upokorzenie osób pokrzywdzonych. W wyniku niekompetencji pracowników Rainbow w pierwszym dniu zwiedzania mieliśmy ogromny stres i poczuliśmy rozczarowanie, a następne atrakcje nie przyniosły takiej radości, jak powinny. A przecież urlop nie powinien być źródłem niepotrzebnego stresu oraz poczucia ostracyzmu!
~oburzona / 2023-10-24 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłam wycieczkę do Izraela "Nie tylko dla pielgrzymów" - biuro Rainbow Tours nadal twierdzi,że na początku stycznia 2024 w/w WYCIECZKA OBJAZDOWA PO KRAJU OGARNIĘTYM WOJNĄ będzie realizowana. Nie ma możliwości zmiany kierunku (mimo trwającej regularnej wojny w tym rejonie), propozycja konsultanta - "jesli na tydzień przed wylotem nic się nie zmieni wtedy zaproponujemy alternatywną opcję".
Jak można proponować wylot na objazd do kraju ogarniętego wojną? Brak propozycji alternatywnych.
Biuro - OSZUŚCI I ZŁODZIEJE - aby tylko naciągnąc klienta, pobrać pieniądze a o resztę niech zadba sam Klient,
NIE POLECAM!!!! ODRADZAM WSZYSTKIM!!!
ZaletyŻADNE
WadyBrak jakichkolwiek inormacji zwrotnych Z BOK.Przełączanie do osób "decyzyjnych" po czym całkowite rozłączanie rozmowy telefonicznej.Traktowanie klieta, który już zapłacił jako "zła koniecznego"
~Ola / 2022-11-01 12:06
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga można się bardzo rozczarować!!! Wiosną 2022 roku postanowiliśmy wybrać się z mężem w podróż życia do USA. Oferta okazała się dla nas bardzo atrakcyjna, termin dogodny- czerwcowy. Wszystkie opłaty uiszczone, ubezpieczenie od rezygnacji, ubezpieczenie od pozytywnego wyniku na covid, to oczywiście dla nas dodatkowe koszty. Ku naszemu zdziwieniu 20 dni przed wylotem okazuje się, że wycieczka jest ANULOWANA. Biuro nie podaje przyczyny, nie musi. Analizując nasz przypadek zauważyłam, że jest to nagminne działanie biura. Śledząc wakacyjne terminy lipiec i sierpień przypuszczam, że żadna odjazdówka się nie odbyła. Byliśmy zapisanie na dwa kolejne w lipcu, niestety ta sama sytuacja. Biuro nie miało dobrej woli zorganizowanie w tych terminach imprezy. Uczulam i proszę poczytajcie sobie opinie na temat działania biura Rainbow. Nadmieniam, że na zwrot wpłaconych pieniędzy trzeba czekać dwa tygodnie. Co mnie zadziwiło ostatnie opinie odnośnie tej imprezy są dodane w roku 2019, czy to nie jest dziwne?