Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 536 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.16
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ViMarie / 2021-05-04 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Ignorują wiadomości, nie odpowiadają na nie. Próbują mi wmówić, że otrzymałam zwrot za odwołany lot, na potwierdzenie czego nie przedstawiają dowodów np. w postaci potwierdzenia transakcji.
    Straciłam sporo czasu i nerwów na wyjaśnienie sprawy i zero odzewu. Na chwilę obecną rozważam złożenie skargi do UOKiK oraz wystąpienie z pozwem cywilnym. Kwota nie jest olbrzymia, ale dla powinnam to zrobić dla zasady.
    ZaletyBilety na czartery
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~darek / 2021-05-03 18:59
    Ocena: 2.33 / 5
    miałem okazje poleciec do Dubaju z polskim Biurem Rainbow. Lot samolotem enterair.pl bardzo w porządku.
    Tranfer również. W Hotelu Ja Jabel same niespodzianki . Niby hotel 5 gwiazdek.. Obsługa niemiła -wszędzie problemy. Do dypozycji gości z biura Rainbow Tours...tylko jeden bar a własciwie budka z piwem..lunch oraz kolacja na poziomie 3 gwiazdek słabego hotelu greckiego!!
    obsługa i czystość pokoi godna polecenia.
    Zaletypołożenie, zieleń , plaża, baseny czystość w pokojach
    Wadypoziom obsługii, jedzenie poniżej krytyki, allinclusive -poziom trzech gwiazdek
  • ~Ewa / 2021-04-29 04:19
    Ocena: 4.33 / 5
    Cześć
    Wycieczka objazdowa Czas na Kaukaz spełniła moje oczekiwania. To podróż przez 3 kraje Gruzja , Armenia , Azerbejdżan i 3 kultury oczywiście. Balansowanie między historią, baśnią j opowieściami przeszłych pololeń. Pokazuje najlepsze strony każdego z tych krajów byłego ZSRR sle również korzenie kulturowe i historięlydzi. Baddzi dobrze zorganizowana komunikacyjnie , świetny przewodnik , jedzenie w każdym kraju jakże inne ale zawsze bogactwo smaków. Cudne wakacje .
    ZaletyOrganizacja , komunikacja , przewodnik
    WadyMało czasu w Baku i na Azerbejdżan
  • ~sdd / 2021-04-12 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekamy na zwrot pieniędzy, które 2 miesiące temu powinny być na koncie, dzwoniąc jesteśmy odsyłani od pracownika do pracownika, zbywani ze wypłaty obywają się z opóźnieniem. Nie polecam. Polecam inne biura np. tui.
  • ~awe / 2021-04-09 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja rezerwacja na wyjazd w Polsce została anulowana na dwa dni przed wyjazdem kiedy już miałam bilety na dojazd. Kontakt z biurem slaby. Brak telefonu z biura. Zostaje czytać e maile. W hotelu gdzie miał być pobyt rezerwacja została przywrócona ale biuro tym się nie kieruje. Na stronie Rainbow znalazłam oferty na wyjazd w tym samym terminie 10-17.04.21 i można je kupić bez problemu. Tylko że nie wiem kiedy będzie zwrot dopłaty. Nr konta podałam. Słabo słabo z takim biurem.
    ZaletyZadne
    WadyJak wyzej
  • ~Włodzimierz / 2021-03-27 13:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieczki realizowane zgodnie z opisem. "Kwiatki" wychodzą na miejscu: kiepskie wyzywienie, średnia opieka rezydenta, brak kontaktu z niektórymi rezydentami. Telefon oczywiście podany ale nic poza tym. Równie dobrze mógłby być podany adres "Berdyczów 13". Nie dotyczy to oczywiście wszystkich rezydentów. Jak zauważyłem niektórzy dostęp do Whats App i są strasznie zapracowani, inni włączają japoński olewator na tranzystorach. Próbowałem złozyć reklamację tak jak to sugerowano na adres e-mail szkolenia@akademiarainbow.pl. To jeden z adresów typu "Bardyczów 13". Brak jakiejkolwiek odpowiedzi od 21.03.2021. Polecam desperatom !
    ZaletyZgodność oferty z opisem, umiarkowana cena.
    WadyOferta jednak nie do końca zgodna z opisem (wyżywienie poniżej krytyki - to nie tylko moje odczucia). Kiepska opieka rezydenta, brak kontaktu z rezydentem.
  • ~Hanna / 2021-03-15 16:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyjazd z Rainbow Symbole Egiptu - Nil i Piramidy; marzec 2021 - pomimo moich kilkukrotnych dalekich podróży z tym biurem - kolejny raz wyjazd bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.
    Uważam, że eskapada spełniła wszystkie moje oczekiwania, a nawet więcej. Wielka to zasługa znakomitych przedstawicieli i rezydentów biura w Egipcie i tamtejszego operatora oraz Bassima - pilota grupy - któremu udało się znakomicie zsynchronizować to, co było w programie obowiązkowym, z licznymi fakultetami. Zaznaczam, że znałam Egipt z bardzo długiego - 15 dni objazdu - a ten wyjazd dał absolutnie nowe ciekawe przeżycia.
    Zrealizowałam wszystkie dodatkowe punkty programu - lot balonem [unikalne przeżycie warte 120 dolarów!], świątynia w Luksorze nocą [iluminacja nadająca wyjątkowy smak architekturze; dorożki - niekonieczne], Świątynia Medinet Habu Ramzesa III i wiosna robotników Doliny Królów z ich grobowcami [pozytywne zaskoczenie, jak świetnie zachowane oryginalne, a nierekonstruowane, i mało znane obiekty] oraz - przysłowiowa wisieńka na torcie! - Abu Simbel. Po prostu - Uaaa!
    Wszystkie te dodatkowe imprezy znakomicie i bezkolizyjnie uzupełniły główny - bardzo ciekawy! - program, co wcale nie było takie proste do zorganizowania, a okazało się przebiegać bez zarzutu. Pozostali uczestnicy byli w tym czasie fajnie zorganizowani na naprawdę komfortowym statku - zrelaksowani i zadowoleni, nie musieli nigdzie na nas czekać, ani tracić czasu. Każdy znalazł coś dla siebie i w programie, i w przeobfitych bufetach podczas posiłków. Miłym gestem były "podwieczorki" na górnym pokładzie statku [kawa, herbata, ciasteczka], które uzupełniały posiłki - w cenie. Stąd wydaje się niekonieczne dopłacanie do all inclusive na statku; piwo i drinki do kupienia bez problemu.

    Atrakcje folklorystyczne zaproponowane na statku i w Hurghadzie w barze przy plaży nie były dodatkowo płatne, więc nawet jeśli taniec brzucha kogoś rozczarował, to był "w cenie" :))
    Standard hotelu podczas pierwszych dwu i ostatniej nocy w Hurghadzie - zaskakująco dobry. Może warto tylko byłoby zaproponować tym, którzy nie czekają na wyniki testu i mogą opuszczać obiekt od razu, konkretny fakultet, gdyż miło by było odbyć krótką zorganizowaną i niedrogą wycieczkę do miasta z komentarzem, a nie jechać samemu taxi do nieznanego miasta, z czego w końcu zrezygnowałyśmy z córką. Generalnie - SUPER i polecam szczerze tę trasę.
    Hanna
    ZaletyOrganizacja! Dobry hotel w Hurghadzie i komfortowy statek.
    WadyZbędne dorożki i długi, mało atrakcyjny objazd Luksoru-miasta [fakultet], iluminowana świątynia w ramach tego fakultetu - piękna. Nieco za mało czasu pod piramidami, szczególnie gdy wchodziło się do wnętrza piramidy Cheopsa. Przystanki przy Sfinksie i z panoramą - wystarczające.
  • ~Jumi / 2021-02-25 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd rodzinny do emiratów w piątek 26.02.2021, zrobione testy na COVID. W środę o 17.30 dostajemy wiadomość, że lotnisko docelowe to Dubaj zamiast Fujairah, a hotel zamiast Radison blu Fujairah -Ja Jebel Ali Beach Dubaj. Zależało nam bardzo na wschodnim wybrzeżu, więc poprosiliśmy o transfer z lotniska do hotelu Radison Blu w Fujairah. Odmowa. Żadnego profesjonalizmu w załatwieniu sprawy, żadnych słów wyjaśnienia, Przepraszamy. Propozycję zamiany odrzuciliśmy. Zwrot otrzymałam na konto tego samego dnia. Kiedy po kilku godzinach zdecydowaliśmy się jednak na wylot. Oferta okazała dużo droższa. Mimo, że były to ostatnie miejsca, mniej niż 12 h do wylotu, żadna negocjacja ceny nie wchodziła w rachubę. Stracony czas, nerwy, nie spodziewałam się takiego potraktowania stałego klienta.
    Wstyd.
    ZaletyDzięki kierownikowi biura podróży Rainbow zwrot środków na konto w trybie natychmiastowym.
    WadyBrak szacunku do klienta, empatii, przyznania się do winy i rzetelnego rozwiązania sprawy.
  • ~grzegorz / 2021-02-23 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, ich ubezpieczenie od nagłych zdarzeń to zwykłe nabijanie ludzi w butelke.
  • ~lorraine / 2021-02-22 14:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Objazd Włochy Klasyczne dla wygodnych. Po nim mam zamiar odkrywać kolejne regiony Włoch, tez z Rainbow :)
  • ~elitka / 2021-01-28 18:41
    Ocena: 5.00 / 5
    POlecam serdecznie objazdówkę po Szwajcarii. Cudowne widoki i wspomnienia.
    Zaletypilot, program
  • ~m19arta06 / 2021-01-20 16:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapłaciłam z góry za wycieczkę, która później została odwołana. Poinformowano mnie wtedy, że mam dwie opcje 1) voucher - ważny przez rok (za krótko jak dla mnie w obliczu niekończącej się pandemii) i 2) całkowity zwrot gotówki po 180 dniach. Wybrałam opcję drugą i cierpliwie czekałam na zwrot. Oczywiście pieniędzy nie otrzymałam. Ze strony biura zero odpowiedzialności, zero kontaktu ze mną, zero chęci wyjaśnienia sytuacji. To zwykłe oszustwo i tyle. Po rozwiązaniu tej sprawy już nigdy nie skorzystam z tego biura podróży, a i upewnie się, żeby nikt z mojego grona znajomych i rodziny tego błędu też nie popełnił. Nie polecam
    ZaletyPosiadają w swojej ofercie bilety czarterowe, które ciężej dostać w innych biurach podróży
    WadyBrak kontaktu, brak odpowiedzialności za klientów, nie wywiązanie się z umowy
  • ~Henryka / 2021-01-08 08:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Biuro w momencie pandemii zostawiło swoich klientów. Brak kompetencji pracowników, kłamstwa od samego początku po odwołaniu wycieczki z powodu pandemii. Termin wycieczki to 13.03.2020 a do tej pory nie odzyskałam pieniedzy, Biuro jest niewiarygodne.
    ZaletyW czasie zakupu wycieczki wszystko przebiega bez zarzutu. Dobra organizacja, miła obsługa.
    WadyOkres pandemii uniemożliwił wyjazd do Kenii. Koszt wycieczki ok. 6000zl. Dzień przed wyjazdem o godz. 19,00 biuro odwołało wyjazd. I zaczęło się. Najpierw czekałam 194 dni na wypłatę pieniędzy. Biuro tak długo zwlekało z wypłatą, aż Fundusz Gwarancyjny przejął zadłużenia. 1.10.2020 złożyłam wniosek do Funduszu o zwrot kosztów. Mój wniosek "dotarł" do Funduszu w listopadzie. Rainbow w swoim wniosku popełnił błędy a wpłatę 7,5% na rzecz Funduszu uiścił dopiero w grudniu. 30 grudnia do Funduszu dotarł też drugi ( wypełniony przed Swietam przez mnie) wniosek. Te wszystkie błędy "kosztują" kolejne 30 dni zwłoki w oczekiwaniu na zwrot. Ze strony Biura nie usłyszałam słowa przepraszam. Pracownicy wykazali się totalnym brakiem kompetencji,malo tego kłamali od samego początku, zapewniając, że BIURO robi wszystko, żeby pomóc. Ta pomoc skutkuje tym, że do tej pory, czyli 8.01.2021 dalej nie mam pieniedzy. Czekam na nie od 13.03.2020. Kiedy wszystko przebiega bez problemów, jest dobrze, ale w momencie wystąpienia kłopotów, Biuro pokazuje klientom środkowy palec. Brak pieniędzy, brak winnych.
  • ~PiotrM / 2020-12-03 20:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują ludzi. Wykupiłem wycieczkę dla dwóch osób za cenę łączną 4000 zł. All inclusive, cena całkowita wycieczki podana w umowie na pierwszej stronie 4000 zł. W tym przelot, noclegi, transport, wyżywienie, wycieczka objazdowa i także atrakcje wymienione w umowie w cenie. Możliwe wycieczki fakultatywne za dopłatą na miejscu. Przy wpłacie otrzymałem umowę plus 46 stron zapisanych w trzech kolumnach regulaminem imprezy. Na której stronie z koleji, po dokładnym przeczytaniu umowy, okazuje się że po przylocie na miejsce muszę zapłacić dodatkowo i obowiązkowo 240 dolarów USA, nie egipskich, od osoby, tj. Niemal 500 dolarów USA łącznie!!!! Oczywiście, przed podpisaniem umowy pracownik biura Rainbow zapewniał, ze kwota 4000 złotych to kwota całkowita i dodatkowe koszty już są tylko fakultatywne. Gdy okazało się to nieprawdą owa Pani Monika i Pan Jacek z biura Rainbow, gdy prosiłem o wyjaśnienie tej sytuacji poinformowali mnie emailowo, że są poza biurem i będą w pracy w dniu kiedy wylatuję... Kiedy dodzwoniłam się do innego pracownika Rainbow okazało się, że pani Monika jest w pracy... Ale co najciekawsze, to w umowie, na której z kolei stronie napisane jest, że w Egipcie na miejscu do kosztów całkowitych wycieczki należy dopłacić 240 USD od osoby tytułem kosztów kierowcy, tragarzy, przewodnika i biletów wstępu na bliżej nieokreślone atrakcje. Co ciekawe atrakcje, które mamy w programie w większości są darmowe a jeżeli już są bilety wstępu to kosztują średnio około 35 zł w przeliczeniu z egipskich dolarów... Generalnie firma wałuje na każdym kroku więc zalecam ostrożność. Alkoholowe all inclusive dostępne za dopłatą nie obejmuje np. wina...
    WadyOszukują klientów, nieuczciwa i nierzetelna obsługa, utajnione opłaty dodatkowe, umowa wprowadza w błąd co do kosztów wycieczki
  • ~Roksana-de-Rocks / 2020-11-17 03:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Przez wiele lat korzystałam z oferty objazdowej Rainbow. Doceniam bogactwo oferty, jest fajna. I nawet godzę się na miejscami kulejącą realizację wyjazdów (wielogodzinne opóźnienia lotów, zdarzające się omijanie punktów programu z powodu widzimisię pilota, a nawet karanie grupy przez pilota brakiem przystanku na posiłek w środku dnia za to, że jakaś parka zaspała rano i wyjazd z hotelu opóźnił się o ponad godzinę). Powiedzmy, że nic nie działa idealnie, sama organizuję rodzinne podróże i wiem, że czasem coś nie zagra. Ale obsługa klienta w Rainbow leży i kwiczy. Zawsze coś było z tym nie tak, najczęściej chamscy (tak!) lub niekompetentni (bardzo!) pracownicy POK. Przeszłam na załatwianie spraw wyłącznie online. I znów trafiałam na kiepskich opiekunów rezerwacji, którzy np. nie odpowiadali na moje maile z pytaniami, nie korygowali błędnie przygotowanych (przez nich) umów, nie informowali zawczasu o tym, że wycieczka prawdopodobnie nie dojdzie do skutku, a jedno co im wychodziło świetnie to przypominanie, że właśnie nadchodzi termin uiszczenia ostatecznej sumy za wyjazd. Oczywiście nie zawsze, ale w 50% przypadków było źle. Jednak to, co dzieje się w czasach COVID-19 każe mi ostatecznie zrezygnować z wyjazdów z Rainbow. Nie odpowiadają tygodniami na maile, nie podnoszą telefonu, nie mogę się dowiedzieć, co z moimi pieniędzmi, czy mogę dostać voucher albo wejść w procedurę zwrotu (wiem, że będę czekać pół roku, ale trudno, bylebym się doczekała). Tymczasem ciągle od kogoś słyszę, że minęło 190 dni i pieniędzy nie dostał. Podejrzewam, że moje środki przepadły - a to wkurza, może nie z powodu wielkiej sumy (bo nie była to suma wielka), tylko dlatego, że zaufałam Rainbow i gdy odwołali jeden wyjazd, zarezerwowałam inny, a gdy ten inny też odwołali, zastanawiałam się nad kolejnym, ale tu już kontakt się urwał, nie można się niczego dowiedzieć, telefonu w BOK nikt nie odbiera, a gdy raz się zawzięłam i czekałam przyklejona do słuchawki 20 min, wreszcie odebrała jakaś osoba - niestety, chyba nietrzeźwa, bo bełkotała nie do zrozumienia i w dodatku była chamska. Wszystko się nagrało, można sprawdzić, że nie zmyślam. A ostatnio, m.in. dziś (połowa listopada 2020) w ogóle nie działa strona biura, tzn. niby jest katalog online, ale w żadną ofertę nie można wejść, ani rezerwacji założyć. Pisałam do BOK, pani odpisała, że zgłosiła to i powinno już być okej, ale okej nie jest i pewnie nie będzie. Szepty coraz głośniejsze słyszę, że Rainbow padło (czy właśnie pada) i chce to ukryć przed światem tak długo jak się da, żeby wyssać z klientów wszystko co tam mają powpłacane na wyjazdy, których nie będzie - a kasa idzie dla Sz.P. Prezesa i jego najładniejszej sekretarki. Potem sobie ogłoszą upadłość i tyle ich widzieli. Nie żałuję wyjazdów z nimi, ale więcej nie będę ryzykować. Dodam jeszcze, że Itaka działa w miarę normalnie, oczywiście z ograniczeniami, ale można się dodzwonić, zapytać, coś zaplanować. Opole to Opole. A ŁÓdź... to Łódź, wiadomo.
    ZaletyCiekawa i bogata oferta, w większości dobrzy czy nawet świetni piloci wycieczek.
    WadyKulejąca (a w tej chwili - listopad 2020) po prostu skandaliczna obsługa klienta. Fatalni, chamscy, leniwi rezydenci. Złodziejska niechęć do oddania ludziom pieniędzy wpłaconych na wyjazdy, które się nie odbędą.
  • ~aga / 2020-10-05 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM RAINBOW, to oszuści, którzy deklarowali oddanie kwoty 13600 do 180 dni a nie zrobili tego, mimo że mija już 206 dni i teraz tłumacza się, że ustawa, że minister itd. Gdzie w tym wszystkim jesteśmy my jako konsumenci, czujemy się OSZUKANI
    Zaletybrak
    WadyOSZUŚCI
  • ~GT / 2020-10-03 18:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Chciałbym podziękować BARDZO Pani Zuzannie (niestety nie pamiętam nazwiska) za pomoc na lotnisku w Salonikach 19.09.2020 , w powrocie do kraju. SKARB.
    Zalety10
  • ~JanOszukanyPrzezRainbow / 2020-10-01 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 180 dni nie oddali pieniędzy za wycieczkę, którą anulowali.
    ZaletyZaletą to będzie jak upadną
    WadyZłodziejstwo, oszustwo, szwindel
  • ~GS / 2020-08-13 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W obliczu zaistniałej sytuacji firma oszustów żerujących na wpłaconych przez klientów pieniądzach.
    Ignorowanie klientów,łamanie terminów brak jakiejkolwiek reakcji na monity i e-maile.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Joanna / 2020-08-08 00:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Wczasy w Grecji w lipcu 2020 r. Wykupione za pośrednictwem tour operatora, więc to z nim się kontaktowałam.Miałam wykupioną wycieczkę fakultatywną - rejs po zatokach. Na miejscu okazało się, że rejs się nie odbędzie.Zapewniała o tym rezydentka. A oferta cały czas "wisiała" na stronie Rainbow... Wpłacone pieniądze "przeszły" na wycieczkę objazdową po Rodos. Polecam przewodniczkę, jest świetna! Kolejne daty spotkań z rezydentką były wyznaczone na czwartek i sobotę. Poszłam w sobotę, ale rezydentka nie dotarła... Właściwie nie mogę nic napisać o samym biurze podróży Rainbow, ale ich rezydentka nie zrobiła na mnie najlepszego wrażenia.
    Zaletyprzewodniczka Rainbow na wycieczce objazdowej
    Wadyrezydentka na Rodos
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960