Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-05-26 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zleciłem w biurze w Łodzi na ulicy Jana Pawła II wyrobienie dokumentu ESTA dla siebie i żony. Na lotnisku W Warszawie okazało się że pracownica biuro żle wpisała numer paszportu myląc cyfrę z literą :). Na szczęście udało się zrobić ponownie dokument przez zagraniczne biuro na lotnisku. Stesy i narwy jakie nikomu nie życzę. Natomiast Pani pani z biura stwierdziła , że mogliśmy sami sprawdzić czy ona wykonała prawidłowo usługę. Nie będę dalej się rozpisywał co dalszej historii jednak n pełną odpowiedzialnością pisze: OMIJAJCIE TO BIURO SZEROKIM ŁUKIEM .
    Zaletyzero
    WadyNieodpowiedzialność , lekceważenie klienta.
  • ~Marek / 2021-08-10 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieliśmy wykupiony w Rainbow pobyt na Korfu. Zgodnie z zaleceniem wysyłaliśmy ankiety do Grecji celem otrzymania kodów QR. Tych kodów nie otrzymaliśmy choć wysyłaliśmy te ankiety 3 x .W dniu wyjazdu rano małżonka dzwoniła do biura Rainbow, gdzie otrzymała informaem ,cję,że to nie tylko my mamy problem bo to grecka strona źle działa i będzie możliwość wykonać to wszystko w formie papierowej. Pojechaliśmy więc na lotnisko (następny koszt), gdzie przedstawicielka Rainbow powiedziała, że to nieprawda i nie wylecimy,natychmiast kasowała rezerwację w grecji i spotkanie z rezydentem. Po powrocie żona pisała reklamację o zwrot kosztów lub voucher na inny termin. wczoraj 9/08/21 przyszła odpowiedż odmowna z uzasadniniem, że my nie dopełnilismy warunków umowy i nie nalezy nam się zwrot kosztów (5400 złotych), które Rainbow od nas skasował nie dając w zamian nic a wszystkie greckie rezerwacje kasował w naszej obecności. W liście z odmową były życzenia dalszej owocnej współpracy i dalszych wakacji z Rainbow. To totalna kpina, myślałem,że śnię...
    To biuro do tej pory w mojej świadomości miało bardzo dobrą opinię ,ale to mówiąc delikatnie poszło tam gdzie nasze pieniądze..
    STANOWCZO ODRADZAM JAKIEKOLWIEK PLANY Z RAINBOW!!!!!
    ZaletyPAZERNOŚĆ
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
  • ~Marek / 2022-08-18 06:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro zagraniczne z flaga obcego państwa w tle mające w głębokim poważaniu klienta polaka zmienia diametralnie opinie klientow o wycieczka na swojej stronie czyli fałszuje je czy taka firma może być wiarygodna?przecież to kryminal
    ZaletyBrak
    WadyFałszują o wycieczkach opinie swoich klientów
  • ~Marek / 2023-02-23 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Starają się o klienta dopóki nie zapłaci, potem czar pryska, tydzień prosiłem o numer rezerwacji lotu bym mógł odprawić się on line mają mnie w... nosie. Ludzie w komentarzach podają nazwiska nieudaczników pilotów by innych ostrzec - jeszcze się nie zdążyło by ktoś odpowiedział na takie komentarze, a dowiedzieć się o to kto będzie pilotem zapłaconej wycieczki tuż przed wyjazdem, jak twierdzą operatorzy, jest niemożliwe
    ZaletyKiedyś były
    Wady Po wpłacie pieniędzy mają nas już w " poważaniu "
  • ~Marek / 2023-03-18 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Rainbow nie jest biurem podróży tylko pośrednikiem między touroperatorem a turystami.Po przerwie covidowej chcą natychmiast odrobić straty. Ceny są zabójcze, a mamy za to delikatnie mówiąc słabe jedzenie - ryż,makaron, jajko na twardo. Hotele - bez okien, zepsutą klimatyzacja, niedoprana pościel na peryferiach miast.Kazdy dzień objazdu to empirium, sklep czas wolny i czasami jakiś punkt programu. Po 14latach i ponad 20 wycieczkach podróżowania z firmą kończę i postaram się sam dla siebie być touroperatorem, Wygląda na to, że będzie dużo taniej, spokojniej i nikt nie będzie mnie wręcz nakłanial do zakupów w zaprzyjaźnionych sklepach
    ZaletyKiedyś przynajmniej odpowiadali na uwagi. Teraz mają to gdzieś
    WadyCena, piloci, zysk za wszelką cenę
  • ~Marian / 2022-07-16 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta luksusowa, ocean był. I na tym koniec Pokój ruina, łazienka się sypie (woda w prysznicu kroplami cieknie-doslownie, spłuczka uszkodzona, suszarka z kablami na wierzchu, widok na dach-platne extra.
    ZaletyOcean
    WadyFałszywa oferta
  • ~Marianna / 2022-09-23 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Biura Rainbow, ostrzegam!!!
    Impreza objazdowa - Bałkany różnorodne. Termin: 2022.09.15-2022.09.22. Mam kartę stałego klienta. Takiego skandalu nie spodziewałam się po Biurze. Nie daję w ocenie żadnej buźki. Piękno Chorwacji nie jest zasługą Rainbow. Do czasu wylądowania w Splicie było ok. Na lotnisku w Pyrzowicach otrzymaliśmy numer telefonu do rezydenta +48 512 587 777 (widoczny również publicznie na kartce wywieszonej na stanowisku organizatora imprezy) oraz informację, że w Splicie na lotnisku będzie czekał na nas pilot wycieczki i wg programu zwiedzamy Trogir, czas wolny i później transfer do hotelu, kolacja nocleg. I tu pierwsza niespodzianka. Nie mamy zwiedzania Trogiru i czasu wolnego. Okazuje się, że nasz autobus jest autokarem transferowym dla grup pobytowych, po drodze wysiadają trzy grupy, które już mają wakacje a my lądujemy w hotelu na przedmieściach Zadaru w nieprzyjemnym otoczeniu. Pilotka beztrosko informuje nas, że oto mamy czas wolny i możemy wziąć sobie taksówkę (20 euro) i pojechać 5 km do centrum Zadaru zobaczyć starówkę i organy, Czyli zamiast zwiedzania Trogiru i czasu wolnego w Trogirze mamy wybór albo posiedzieć w hotelu (otoczenie paskudne) albo za 40 euro zafundować sobie samodzielnie wycieczkę do centrum. Czekamy w hotelu do godziny 19-tej na kolację. Zmarnowano nam pierwszy dzień wycieczki - nasz czas poświęcono na transfer "pobytówek"! Później jest już tylko gorzej. Program zostaje całkowicie poprzestawiany w sposób całkiem dla nas niezrozumiały. Widzimy, że liczy się tylko interes Rainbow a za nasze pieniądze odhacza się punkty z umowy byle tylko je zrealizować nie dbając o samopoczucie a nawet bezpieczeństwo i zdrowie zdrowie uczestników. Następnego dnia, po zwiedzeniu Parku Narodowego Plitwickie Jeziora, zostajemy zawiezieni do hotelu Uvala Scott w miejscowości Kraljevica i tu dopiero zaczyna się koszmar. Pokoje, to śmierdzące nory. Łazienki zagrzybione, schody wejściowe uszkodzone i w dużej części nieoświetlone. Wszystko w porządku, bo hotel ma dwie gwiazdki. To prawda, nikt w umowie nie ma wprost napisane, że hotele będą czyste i bezpieczne dla zdrowia. Grupa żąda zmiany hotelu. I tu pojawia się mój problem osobisty. Jestem w trakcie badania w kierunku astmy, przyjmuję leki sterydowe. Nie jestem marudna tylko zwyczajnie się boję. Jest wieczór, pada deszcz. To jest 16.09.20022 godziny wieczorne. Zgłaszam problem pilotce (ona nic nie może, usiłuje załatwić inny pokój ), dzwonię do rezydenta i tu kolejna niespodzianka - to jest numer rezydenta na wyspie Hvar i jego mój problem nic nie obchodzi. Dzwonię trzykrotnie na numer +48 42 680 38 51 (plus wybór sprawy) Biura Rainbow. Proszę o zmianę hotelu lub wycofanie mnie z wycieczki - transport, samolot, Jestem coraz bardziej przerażona sytuacją i bezradna. Uzyskuję informację, że sprawa została przekazana do działu operacyjnego, który jest czynny całą dobę i oddzwonią do mnie. Oczywiście, nikt nie oddzwonił. Zastanawiam się, czy nie nocować w recepcji - są fotele. Po kilkugodzinnym oczekiwaniu w deszczu pilotka proponuje zamianę 4 najbardziej zagrzybionych pokoi na mniej zagrzybione, ale równie brudne (w tym mój). Zmęczenie bierze górę. Grupa zostaje spacyfikowana!!! - odbieramy to jako główne zadanie Rainbow w momencie kryzysu. Nasza zbiorowa skarga z podpisami uczestników wysłana 17.09.2022 emailem zostaje odrzucona. Otrzymujemy informację, że po powrocie każdy ma prawo złożyć reklamację indywidualną, zbiorowych skarg nie przyjmują! Temat zamknięty. Zostajemy w tym brudnym, zagrzybionym hotelu na kolejne 5 dób (prawie jak pobytówka). Tutaj zostaje nam zaproponowany również dzień wolny. Cel wycieczki fakultatywnej (wyspa Pag lub Hvar) zostaje zmieniony na zwiedzanie Rjieki i Opatji (nie było tego w programie), cena nie ulega zmianie. Nie chcemy pozostawać w tym niebezpiecznym otoczeniu przez cały dzień więc, mimo deszczu, decydujemy się na wycieczkę. Zaproponowanie dnia wolnego na początku imprezy w tak koszmarnych warunkach, to brzmi jak kpina. Okazuje się, że nie pierwsza i nie ostatnia. Informacja "możecie złożyć skargę do biura po powrocie" powtarzana jest jak mantra. Proszę pilotkę o środki czystości do wyszorowania wanny, otrzymuję odpowiedź, że sprzątaczki to zrobią. Nie zrobiły. Wchodzenie w klapkach do wanny nie ma sensu bo bardzo wolno spływa woda. Obrzydliwość. Zakpiono z nas również przez ostatnie 2 dni. Dzień siódmy to długotrwały przejazd z miejscowości Kraljevica do Trogiru, zwiedzanie Trogiru, czas wolny, przejazd do Splitu, czas wolny pół godziny, bo się przewodniczka spóźniła, zwiedzanie Splitu i znowu pół godziny czasu wolnego pomimo próśb wielu osób o rezygnację z czasu wolnego i przejazd do hotelu. No cóż: zbiórka-rozejść się, ... i przejazd na Riwierę Makarską do hotelu Aurora w odległości ponad dwóch godzin od lotniska w Splicie. Dojeżdżamy - ciemno, a rano musimy wstać i wyjechać zanim słońce rozjaśni otoczenie, bo znowu jesteśmy grupą, która zbiera szczęśliwców zakwaterowanych w pobliżu lotniska. Mogliśmy tylko w ciemności ocenić, że tak blisko był miły ostatni wieczór i poranek. Tego nam "zaoszczędzono". Program został zrealizowany!!!! Byliśmy w Chorwacji, na Riwierze i zaliczyliśmy Trogir i Split, odbyliśmy wycieczkę fakultatywną. Wszyscy przeżyli. Czy ktoś powiedział przepraszam? Nie, nigdy nie usłyszeliśmy tego słowa. Zostaliśmy potraktowani jako "tura roszczeniowa" - za 3 000 PLN chcą mieć czyste hotele i program realizowany z wykorzystaniem głowy. Mam pytanie do biura, czy wyrzuciliście poprzednich pracowników i zatrudniliście ludzi z łapanki. Nie użyję mocniejszych słów, bo jeździłam z Wami przez wiele lat i miałam do Was szacunek i zaufanie. Namówiłam koleżankę, a teraz jest mi wstyd, żal wydanych pieniędzy i zmarnowanego czasu. Ta impreza to jedno wielkie oszustwo. I nie mówcie, że nie wiedzieliście. Odsłuchajcie rozmowy z 16-go września wieczorem i przeczytajcie uważnie zbiorowego emaila z podpisami uczestników wysłanego 17 września.
    ZaletyChorwacja jest piękna.
    WadyBłędy raczej wyglądają jak polityka firmy. Fatalny hotel i organizacja imprezy. Naszym kosztem Firma Rainbow generuje zyski.
  • ~Mariusz / 2023-08-22 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobyt w lipcu 2023 r. w Czarnogórze, w hotelu Montenegro w miejscowości Canj - tragedia. Brak WiFi w obiekcie. Niedziałający telewizor. Popsuty klimatyzator. Zepsuty czajnik. Brak rzetelnej informacji od rezydentów. Obsługa hotelu nie chciała przyjąć zastrzeżeń spisanych na kartce.
    Po powrocie do kraju napisałem reklamację do Biura. W odpowiedzi zaproponowali kod rabatowy wysokości 200 zł. Wstyd i hańba. Jeżeli chcecie mieć zepsute i pełne nerwów wakacje to jedźcie z RB.
    ZaletyCzarnogóra
    Wadybrak reakcji obsługi hotelu, rezydenta, biura Rainbow na zgłaszane nieprawidłowości
    lekceważące podejście pracowników biura do klienta
  • ~Marta / 2022-08-22 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Nie otrzymałam pomocy w trudnej sytuacji.
    Rezydenci bez empatii.
    Sprzedano wczasy w hotelu w budowie!
  • ~Martyna / 2021-07-07 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieije nichcą oddać pomiędzy po rezygnacji
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Mateusz / 2022-12-08 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje o których marzy Rainbow + dopłata nie-wiadomo-za-co

    Zależało mi na niedużej objazdówce + wypoczynku w jakiejś egzotycznej destynacji (nie lubię spędzać całych dni w autokarze) i wylocie z mojego rodzinnego miasta (żeby nie gonić przez pół polski autem) - wiec kupiłem wycieczkę "cuda Jukatanu" + wypoczynek z wylotem z Gdańsk i zacząłem planować wakacje.

    Po miesiącu wycieczka została odwołana – za mało chętnych – zaproponowano mi tą samą wycieczkę w nieco innym terminie ale z wylotem z Warszawy + dopłata nie-wiadomo-za-co.

    Miesiąc przed wycieczką wyjazd został odwołany – za mało chętnych – okazało się, że jedyna wycieczka, która jest dostępna to właśnie „Hasta la vista Mexico!” czyli zwiedzanie wszystkiego „po łebkach” i spędzanie całych dni w autokarze – dodatkowo okazało się, że hotel który wybrałem jest niedostępny i jest możliwość zakwaterowania tylko w Barcelo… a i oczywiście + dopłata nie-wiadomo-za-co.

    Wnioski dla przyszłych klientów:

    Nie ważne jaką wycieczkę, za ile, skąd i w jakim hotelu wybierzesz – i tak na końcu Rainbow wyślę Cię wtedy, skąd i tam gdzie zostało mu jakieś miejsce w samolocie i hotelu + dopłata nie-wiadomo-za-co.

    Jeśli myślisz, że Rainbow lata z Twojego miasta – to się prawdopodobnie mylisz.

    Jeśli myślisz, że wycieczki oferowane na stronie Rainbow istnieją – to też możesz się zdziwić.

    Jeśli myślisz, że możesz wybrać hotel, w którym spędzisz wakacje – to – no zgadnij....

    A Rainbow sugeruje zmianę sloganu reklamowego z „Wakacje Twoich marzeń" na „Wakacje o których marzy Rainbow + dopłata nie-wiadomo-za-co.”
  • ~Meksyk2022 / 2022-03-25 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością informuję, że jestem ogromnie zawiedziona JAKOŚCIĄ OBSŁUGI REZYDENTKI, świadczonej podczas pobytu w Meksyku – hotel IBEROSTAR SELECTION od 11-01-2022 do 26-02-2022.
    Całkowite lekceważenie klienta. W sytuacji pozostawienia tuż przed wylotem do kraju dokumentów w hotelu, brak JAKIEJKOLWIEK pomocy.Brak kontaktu - nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości tekstowe. Transfer do hotelu i na lotnisko bez pilota-rezydenta polskojęzycznego. Złożona do biura skarga po przylocie do kraju spotkała się z kompletną ignorancją. Biuro umywa ręce. Zupełnie nie widzi problemu, chroniąc wizerunek swojej pracownicy.

  • ~michal / 2024-05-28 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    CINKCIARZ to prawidłowa nazwa dla tej firmy. Doliczono mi ponad 1700zl za przewalutowanie o którym nikt mnie nie poinformował. ZŁODZIEJSKA banda i kompletni ignoranci, zero odzewu na moje skargi. UNIKAĆ ich za wszystka cena
    ZaletyZADNE
    WadyBRAK odpowiedzi na skarge
  • ~Michalldziadek / 2022-10-13 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Szukam osób, którym została odwołana wycieczka first minute. Nam właśnie odwołali wylot na Bali w okresie świąteczno noworocznym i nic sobie z tego nie robią. Tak nie może być. Rozważamy pozew zbiorowy. Mój adres mailowy to michalldziadek@gmail.com
    Zaletymichalldziadek@gmail.com
    Wadymichalldziadek@gmail.com
  • ~Miki / 2022-07-16 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Teneryfa koszt 15 000. Przeczytałem opinie negatywne i się potwierdzą. Hotel nie taki, rezydenci byle dorobić na pośrednictwie lokalnymi ofertami, reklamacja udokumentowana i arogancka odpowiedź adresowana do dziecka, a nie do rodziców. Nikt chyba tam nie panuje.
    ZaletyWyspa istniała, ocean byl
    WadyOferta niezgodna, brak troski o komfort i bezpieczenstwo
  • ~milly / 2020-02-26 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W 2016r.wykupiłam objazdówkę po Turcji .
    Po licznych atakach terrorystycznych w Istanbule i Ankarze ,postanowiłam zadzwonić by zmienić kierunek wycieczki.
    Agent chyba naoglądał się za dużo filmów
    szpiegowskich.Dowiedziałam się ,że mogę spać spokojnie bo Rainbow ma na miejscu swoich ludzi ,i oni wiedzą gdzie wybuchnie kolejny samochód pułapka.Po wyraźnym komunikacie specjalisty od terroryzmu w Polsce aby zrezygnować z wyjazdu do Turcji bo to tzw strefa czerwona.Postanowiłam zrezygnować tym bardziej ,że byłam ubezpieczona na 100% zwrot kosztów.Niestety ,zwrócone koszta okrojono o 600zł.Uważam ,że takie postępowanie jest bezprawne ,powiedziano mi ,że to koszta manipulacyjne.
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Mirek / 2022-06-16 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W naszym przypadku podobnie, biuro odwołało wycieczkę do Peru z"przyczyn operacyjnych". Wycieczkę opłaciliśmy a termin był potwierdzony. Urlop spędzimy w domu, nie dostaliśmy zwrotu pieniędzy. Na inforlini mówią, ze trzeba czekać.
    Co ciekawe konsultantka zapytała: "czy chce pan zrezygnować z wyjazdu ?", ja na to, "jak mogę zrezygnować skoro to Państwo odwołaliście wycieczkę ?" a pani na to "w takim razie musi pan czekać na zwrot, zwykle trwa to około 14 dni choć czasem bywa dłużej"
    Tak się zastanawiam, czy gdybym powiedział, tak, chcę zrezygnować to otrzymałbym kwotę pomniejszona o procent wynikający z umowy?" Czyżby próba oszukania ?
    Wiem jedno, nigdy więcej Rainbow i każdemu będę odradzał.
    Zaletybrak
    Wadyniewywiązanie się z umowy, długie czekanie na zwrot pieniędzy ( co najmniej 14 dni - jeszcze ich nie dostałem )
    próba oszustwa?
  • ~MN / 2024-05-28 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz z tym biurem i ostatni. Trzy dni przed wylotem biuro przysyła zmianę opisu oferty hotelowej, żart? Hotel Olympios Zeus Riwiera Olimpijska. Po telefonie na infolinię otrzymałem informację, że mogę złożyć reklamację ale lecieć i tak muszę a czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni. Moze zaproponują nędzny voucher na kwotę 100 pln do wykorzystania w tej instytucji:). Lepsze od Barei. Pani na infolini recytuje cały czas regułkę z której nic nie wynika. Wyjazd nie jest może drogi, ale liczą się zasady. Sprawa zostaje skierowana do kancelarii prawnej, rzecznika praw konsumenta oraz do Europejskiego Centrum Konsumenckiego
    ZaletyNie wiem
    WadyNie wiem
  • ~momo / 2023-08-10 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro traktuje klientów jak śmieci. Na prośbę o wydłużenie rezerwacji wstępnej celem dokonania niezbędnych kroków, by wykupić wyczieczkę, centrala "zgodziła się" na wydłużenie o 15 minut. Dłużej nie bo nie, POwiedziano mi, że mam prawie 20 minut by dokończyć procedurę (przeczytać i podpisać umowę oraz opłacić wycieczkę). Gdy zaoponowałam, że to zbyt mało, powiedziano mi, że jak się pośpieszę, to zdążę. Umowę podpisałam, ale płatności nie zdążyłam dokonać. Na prośbę o podesłanie kolejnego linku do płatności, dostałam odpowiedź, że rezerwacja wygasła. Zostałam z podpisaną umową, rozczarowaniem dzieci, które chciały jechać. Wycieczka już nie była aktywna. AROGANCJA RAINBOW GORSZA NIZ W PRL. Odradzam takie biuro, bo traktują ludzi jak śmieci
  • ~Monika / 2023-10-02 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedzenie tragedia, czerstwa bułka plaster szynki i plaster sera, tego nie można nazwać śniadaniem, organizacja słaba, mnóstwo ukrytych kosztów, wycieczka nastawiona na turystów wykupujących wycieczki dodatkowe, reszta ma czekać na nich po 5 6 godzin, hotele najtańszym kosztem, obsługa w biurze fatalna, bardzo nie polecam, ostatni raz biorę udział w wycieczkach z tego biura podróży
    ZaletyBrak
    WadySzacunek do klienta, stosunek jakości do ceny wycieczki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1048
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 203
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Ecco Travel
Ocena: 3.00, ilość opinii: 19
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990