Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof 666 / 2021-07-20 03:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety biuro Rainbow Tours celowo wprowadza w błąd klientów czyli oszukuje aby sprzedac wyjazdy, na które nikt rzetelnie poinformowany by nie pojechał. Jestem wlasnie w hotelu Blue Bay Grand Esmeralda w Meksyku kolo Playa Del Carmen. Szukałem hotelu z piękną plażą. Rainbow zaproponował mi ten hotel. Niestety na miejscu okazało się, że Rainbow zapomniał mnie i kilkadziesiąt innych osób poinformować, że morze i plaże są zamknięte, smród od morza jest straszliwy. Nie da się siedzieć ani na plaży ani nad basenem. W basenie woda takze jest brudna. Taka sytuacja trwa w okolicach Playa del Carmen od około pół roku. Rainbow doskonałe o tym wie i pomimo tego oszukuje klientów mamiąc ich Super plażą. Robi to celowo gdyż w umowach wpisuje lakoniczne stwierdzenie, że czasowo mogą wystąpić problemy z wodorostami. Ale nie jest to prawda, że problem jest czasowy. Trwa już bardzo długo i nikt nie wie kiedy się skonczy. Oczywiście Raibow Tours kompletnie zignorowało reklamację i uwagi oszukanych przez siebie turystów.
  • ~Kuba / 2023-04-03 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!!
    Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, za niewywiązanie się z umowy. Pomimo iż w świetle ustawy odpowiadają za całość sprzedanej imprezy. Biorą ogromne pieniądze za sprzedaz wycieczek,a pozniej splawiaja klientow. Trzeba dochodzic swoich praw na deodze sadowej. Jest wiele kancelarii, ktore zajmuje sie odszkodowaniami za zmarnowany urlop.
  • ~Kucy / 2022-09-07 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura.W styczniu wykupiliśmy wycieczkę objazdową Maroko-Cesarskie Miasta.Podpisanie umowy zaliczka,opowieści Pani z biura że to będzie super wycieczka itp. Gdy już zbliżał się termin i wpłaciliśmy całość za wycieczkę ( prawie 18000 ) okazało się że wylot z naszego miasta został odwołany (do dnia dzisiejszego nie podano nam przyczyny) i ewentualnie możemy lecieć z Warszawy. Wyraziliśmy zgodę na zmianę miejsca wylotu ale niestety okazało się że nie ma już miejsca w samolocie co biuro już wiedziało a nie raczyło nas poinformować o tym fakcie. Znikome informacje które otrzymywaliśmy informowały o tym że jeszcze załatwiają miejsca - których notabene nie było (potwierdzili to później w odpowiedzi na nasze pismo). Odwołanie wycieczki nastąpiło niecałe trzy tygodnie przed wylotem co było niezgodne z umową ale nie poczuwają się do winy. Jedyne co potrafiło biuro to zmarnować nam rodzinne wakacje gdyż nawet gdybyśmy chcieli wybrać inny kierunek wakacje to nie mogliśmy rezerwować bo do prawie samego końca nie mieliśmy pewności czy polecimy co spowodowało że nie można było rezerwować czegoś innego, a po za tym nie mieliśmy jeszcze zwrotu pieniędzy o które musieliśmy osobno się starać bo biuro same nie było skórę do zapłaty.
    Wydobycie jakichkolwiek informacji graniczy z cudem. Infolinia nie udziela informacji bo nic nie wie. Totalna kompromitacja sprzedają oferty wycieczek które nie są realizowane.
    ZaletyBrak
    WadyLokata pieniędzy bez oprocentowania,stres
  • ~Lukasz / 2022-06-07 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO i wodorosty wycieczkę do Peru odwołana bez słowa wyjaśnienia 0/100
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Łukasz / 2022-06-13 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na z Rainbow Tours. Wybierasz za konkretny hotel, płacisz extra za apartament, decydujesz się na opcję all in. a oni na dwa tygodnie przed wlotem anulują zarezerwowaną i w pełni opłaconą imprezę i proponują zamiennie inny (czytaj gorszy) hotel, bez opcji all in, w pokoju standard, oczekując że się zgodzisz, albo przedstawiają inny hotel na pierwotnych warunkach (ilość *, all in) za dopłatą tylko od 100 % do 230 %.
    Z informacji konsultantki Rainbow usłyszałem czy tak bardzo mi zależy na all in. bo przecież w Bułgarii alkohol jest bardzo tani i każdy może sobie na niego pozwolić. zaznaczam że wyjazd planowany z dziećmi i to z myślą o nich wybrałem opcję all in.
    Wszystko oczywiście z zachowaniem mojej zapłaconej ceny, nic nie muszę dopłacać do przedstawionej gorszej oferty - ŁASKAWCY !!! w myśl zasady bierz i ciesz się że w ogóle pojedziesz, a jak nie to zostań w domu na zaplanowanym i zgłoszonym urlopie.
    Z daleka od takich 'BYZMESMENOW" gdzie tylko kasa się liczy a uczciwości brak za grosz.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~M. / 2022-07-08 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIECEJ RAINBOW! Biuro podrozy krzak. Po rezerwacji po 2 tyg biuro odwolalo wylot z mojego miasta. Zgodzilem sie na zmiane miejsca wylotu i powrotu ze znizka. Biuro przyslalo umowe z blednie naliczona znizka. Oczywiscie odpowiedzi na maila brak. Po walce - znizka naliczona. Mija miesac - biuro calkowicie odwoluje wycieczke.
    Urlopy pobrane, hotele zarezrwowane a tu brak wycieczki.

    Rainbow nie stac nawet na zwykle 'przepraszam'.

    Jak nie chcecie zmarnowac wakacji to wybierzcie inne biuro
    ZaletyBrak
    WadyBiuro nierzetlne, oszukuje klientow.
  • ~M. / 2022-09-08 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, wycieczka wykupiona w lutym, w maju zmiana miejsca wylotu, a na jeden dzień roboczy przed wylotem informacja, że wybrany hotel nie jest dostępny z propozycją zamiennika pośrodku niczego, 20 km od miasta.
    Odradzam. To biuro to kpina, lata świetności ma zdecydowanie za sobą.
    WadyAbsurdalne podejście. Informacja na ostatnią chwilę, że zakres umowy nie może zostać zrealizowany.
  • ~Maciej / 2024-08-07 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej z tym biurem podróży . Zostaliśmy potraktowani przez rezydenta , obsługę tego syfiastego hotelu na Zakynthos jak i przez całe biuro . Do dnia dzisiejszego na reklamacje nikt nie opowiedział a minął już miesiąc prawie . Z daleka od tego pseudo biura !!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyObsuga , traktowanie klienta jak śmiecia i wciskanie nędznych hoteli i wprowadzanie ludzi w błąd opisem oferty
  • ~Maciek / 2022-07-18 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam, wycieczka do Czarnogóry (hotel Montenegro) w miejscowości Canj okazała się kompletną porażką. Zagrzybiona łazienka, miał być basen ale od trzech dni nieczynny (podobno czyszczą), nie działa tv, pierwsze dwa dni nie działało wifi, obsługa hotelu opryskliwa, nie reagują na zgłaszane problemy. Jedynie jedzenie jest ok, ale jak dłużej jesz to zwracają uwagę, że inni czekają. Rezydent biura podróży Rainbow udaje, że się stara pomóc ale nie potrafi rozwiązać zgłaszanych problemów. Generalnie nie warto.
  • ~Magda / 2023-01-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, poszukuję również oszukanych osób przez biuro Rainbow - wykupione wakacje first minute, odwołanie wycieczki ze względu na małą ilość uczestników i pojawienie się tej samej oferty za 100% więcej! Chce zobaczyć skale tego oszustwa i powziąć kroki prawne Magda.zawionka@o2.pl
  • ~Magdalena / 2023-10-03 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży.
    Biuro z premedytacją oszukuje klientów, sprzedano nam pobyt w hotelu ktory był w całkowitej przebudowie (jedyna atrakcja którą był aquapark była w remoncie, na terenie hotelu wiele innych prac budowlano remontowych) pobyt 7dniowy (10.000zł), wycieczka na początku maja.
    Po złożeniu reklamacji, pracownik jako argumentu odrzucającego reklamację użył tego iż jesteśmy parą bezdzietna więc nie powinniśmy czuć braku aquaparku. Bezczelność biura podróży sięga zenitu.
    Nie polecam!!!!!
  • ~Maks / 2021-08-25 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja wakacji Rainbow w hotelu Las ! Po zakupie wycieczki na 7dni ( Pokuj 2 łóżka oraz 2 rozkładane sofy, śniadanie I obiadokolacja ) kwota wakacji 3900zl 2 doroslych oraz 2 małych dzieci ! Po 2 tygodniach dostaje e.mail że doszło do pomyłki i w tej cenie nie będzie obiadokolacji !!! :( Pierwsze naciągnięcie klienta !!! A koszta wycieczki się nie zmieniły Dzień wakacji przybywamy do Hotelu las i zastajemy maleńki pokoik z dwoma małymi pryczkami i dwiema PRLOwymi dostawkami Z ramy okiennej wydostawały się miliony robaków jakie zajmowały 1metr kwadratowy pokoju ! Łazienka: prysznic sie nie zamyka a ciepła woda ma temperaturę maxymalnie 20° a z sedesu cieknie Ochyda ! Sofy z oferty okazały się dostawkami a łazienka jak na stacji paliw Śniadanie przychodzimy z rodziną na śniadanko 9:30 śniadanie podaja do godziny 10 W koszu z pieczywem kilka skrawków końcówki chleba Prosimy kelnera o chleb a kelner nie ma skończył się ??? W pojemniku 1 jajko i zero parówek dla dzieciakow pytamy czy możemy prosić o jajko i parówki jakie się skończyły a kelner nie ma skończyły się WYMELDOWALISMY SIE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM A KONSULTANTKA STWIERDZILA ZE JEST WSZYSTKO OK Kompletna kpina zero profesjonalizmu i dbałości o klienta NIE POLECAM NIE POLECAM I RAZ JESZCZE NIE POLECAM
    WadySame wady zero zalet
  • ~Mal / 2020-03-02 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Poszukuję osób które mają problem z bezkosztową rezygnacją z wakacji na Teneryfie - temat kwaranranna na wyspie i koronawirus. Jeśli są osoby, które rownież zostały po chamsku potraktowane przez biuro i chciałyby wspólnie powalczyć o swoje prawa zapraszam do kontaktu - odwolane_wakacje@onet.pl Nie polecam tego biura, podkładkaja przy rezygnacji oświadczenie o pokryciu kosztów do podpisania, manipulują, wszystko jest miło i przyjemnie do czasu kiedy nie pojawiają się problemy. Wtedy klient mało ich interesuje. Liczy się tylko zysk.
    WadyDobro klienta dla tej firmy nie istnieje, tylko zysk.
  • ~Malgorzata / 2023-09-08 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zarezerwować wczasy na październik 2024 - ku mojemu zdziwieniu za pierwszą osobę płaci się 1291 zł lecz za drugą niestety już 2571 zł - ogółem wczasy wychodzi w przeliczeniu 1850zł na osobę - masakra oszustwo - i to ma być tak super - porażka

    UWAZAJCIE NA OSZUSTWO I PRZEKRETY
  • ~Małgorzata / 2022-06-26 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną w Warszawie. Wycieczka w Portugalii, 25 czerwca 2022, z rejonu Algarve do Lizbony, którą BARDZO odradzamy.Nie mogliśmy z niej zrezygnować gdyż o zbiórce , o godz. 6.10, zostaliśmy poinformowani SMS przez rezydentkę o godz. 13.51, a rezygnacja jest możliwa albo dzień (24 h) przed albo z ważnego powodu np. choroby.....ponieważ nie spełnialiśmy tych wymogów a nie chcieliśmy stracić 150 EURO to wstaliśmy skoro świt, poszliśmy na przystanek (miejsce zbiórki) i się zaczęło.......Przez 1,5 godziny autobus zbierał pozostałych chętnych z innych hoteli..., pózniej zatrzymał się i czekaliśmy ca 20 minut na inny autobus , który zebrał chętnych z innych hoteli i do którego się przesiedliśmy.Odległość do Lizbony to około 300km więc jechaliśmy z tego przesiadkowego punktu 4,5 godziny mniej więcej.W Lizbonie byliśmy około 12.00, z pilotką zrobiliśmy spacer po centrum; deptak, place, pomniki, fontanny wszystko po drodze ...Co zajęło około 2 godziny i 2 godziny pozostało czasu wolnego.Niczego przez te 2 godziny nie daje się zobaczyć, po pierwsze są tłumy turystów, po drugie trzeba cokolwiek zjeść, więc czasu na muzeum, ogród botaniczny itp...kompletnie NIE MA. Dla nas ta wycieczka to totalna porażka.Oczywiście parę fotek można pstryknąć jak najbardziej.Zbiórka na powrót o 16.00, jazda kilka godzin, przesiadka do innego autobusu i przeszło 1 godz. rozwożenie po hotelach. W Hotelu byliśmy o 20.30. To co zarzucamy RB to jest brak dokładnego opisu wycieczki a priori, gdybyśmy taki plan wycieczki mieli to NIGDY na tak zorganizowaną wycieczkę byśmy NIE pojechali. Szkoda czasu i pieniędzy.
  • ~Maniek / 2023-07-18 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj wróciliśmy z Albani, będę pisał krótko, też napisałem reklamację tej wycieczki. Na miejscu po przybyciu nikogo nie było z rezydentów firmy Rinbow brak opieki,brak obiadokolacji , jedzenie codziennie to samo na śniadanie i obiadokolacje,wycieczki fakultatywne zawyżone ceny do opisu i atrakcji, nawet rezydenci mawiają turystów aby dawali napiwki kierowcom autobusów gdzie Oni mają płacone i to nie tak mało za pracę,i Albania nie jest tania.
  • ~Marcela / 2023-07-31 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczono bagaż, przewoźnik nie odpowiada, biuro umywa ręce
    ZaletyBrak
  • ~Marcin / 2022-07-24 06:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Duzy negatyw.Zaplacone za wycieczke do Turcji do hotelu 5 gwiazdkowego Lonicera World za 21 tysiecy a zakwaterowanie do hotelu 3 gwiazdkowego.Jest to duzy kompleks hoteli o roznym standardzie w tym jeden 5 gwiazdkowy.Rainbow wszystko podkleja pod hotel z najwyzszym standardem.Cala infrastruktura oczywiscie na plus ale hotel tragedia.
    W 4 osobowym pokoju bylo tak malo miejsca ze nawet nie bylo jak otworzyc ani schowac walizek.
    Lazienki plesn i syf totalny
    Klima uszkodzona,bateria prysznicowa i drzwi od prysznica nie mozna bylo otworzyc.Po zgloszeniu problemu naprawiona tylko klima
    13 rodzin bylo tak oburzonych ze rezydentnka na spotkaniu musial wzywac ochrone.Po interwencji z managerem hotelu okazalo sie ze nie da rady nic zrobic bo mamy taki standard wykupiony przez biuro
    Ostatnia wycieczka z tym biurem
    ZaletyBaseny
    Bary i jedzenie
    WadyPokoje standard 3 gwiazdki w cenie 5 gwiazdek
  • ~Marcin / 2022-10-05 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwukrotnie odwołana wycieczka. Gdzie przy drugim odwołaniu okazało się że pierwsza wycieczka się odbędzie w innym terminie którego nam na samym początku nie zaproponowano. Ponadto zamiast 8000 tyś cena poszła na 12500 gdzie biuro nie zaproponowało najmniejszej obniżki ceny... Nie polecam szkoda czasu..
  • ~Marcin / 2022-12-21 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym tj. 20.12.2022r rezerwowaliśmy wyjazd do Kenii last minute wraz z małżonką. Moja małżonka otrzymała w dniu dzisiejszym wizę, moja natomiast jest rozpatrywana.
    W związku z tym faktem kontaktowałem się dziś o godzinie 13:00 z działem ubsługi klienta aby uzyskać informację odnośnie naszego wyjazdu. Dostałem informację, że nie ma co się martwić i należy na spokojnie czekać na wizę a po jej otrzymaniu podpisać umowę. Na mailu mieliśmy informację z prośbą o podpisanie umowy jednak w mailu nie było informacji odnośnie konkretnego czasu do kiedy należy podpisać umowę.
    O godzinie 15:30 zadzwonił dopiero przedstawiciel który przygotował umowę, że do godziny 17 koniecznie musimy podpisać umowę bo inaczej nasza oferta nie będzie aktualna i będziemy musieli dopłacić po jego przedstawionej nowej ofercie około 1500zł - 2000zł o ile oferta którą wykupiliśmy będzie jeszcze aktualna. W związku z czym chciałem zadzwonić do ambasady w celu uzyskania informacji odnośnie wizy, jednak możliwość kontaktu jest jedynie do godziny 15:00. Ów przedstawiciel tłumaczył, że jest w pracy dopiero od godziny 14 choć mail z umową trafił do nas chwilę po 12.
    Rzeczą niemożliwą stało się przedłużenie terminu podpisania umowy do godziny 7 dnia następnego co umożliwiłoby wyjaśnienie sytuacji, przez co popełnione przez owych pracowników nieprawidłowości/przekazywanie błędnych/nieprecyzyjnych informacji mogłyby załagodzić zaistniałą sytuację.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1048
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 203
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Ecco Travel
Ocena: 3.00, ilość opinii: 19
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990