Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 545 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.05
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Konrey / 2021-05-19 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Treść: Uwaga !!!, nie polecam !!! Żona znalazła u nich wycieczkę kupiła, byliśmy bardzo podekscytowani ze w koncu gdzieś się we dwójkę wybierzemy, terminy na początku nie pasowały ale stanęliśmy na głowie udało się załatwić urlopy, a państwo po czterech dniach odwołali wycieczkę z powodu braku zinteredowsnia, zaproponowali wycieczkę w innym terminie co w naszym przypadku wogole nie wchodzi w rachubę pieniądze chcą oddać po 14 dniach, a z tego co widzę w setkach innych postów to raczej wogole ich nie odzyskamy. I sobie na nasz urlop nigdzie nie pojedziemy. DZIADOSTWO !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak realizacji wycieczki mimo wpłaty i brak zwrotu pieniędzy
  • ~KPMD / 2022-05-18 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje wykupione we wrześniu 2021. Główne kryteria? Cena, pokój rodzinny, wylot z Bydgoszczy (dla tego lotu wybraliśmy droższy, późniejszy termin) . 2 tyg przed wylotem mail - loty z Bydgoszczy odwołane. Możemy sobie wybrać Poznań, Gdańsk lub Warszawę. Tylko za Warszawę jest zniżka 300zl. Konsultacja z opiekunem wycieczki, tłumaczę, że wina po ich stronie i że oczekuje zniżki również w przypadku wylotu z Poznania. Zniżki nie ma, ale miejsc w Poznaniu też nie. To proszę Gdańsk. W Gdańsku 2 miejsca, ale nas jest 4. Czekają, może się coś z rezerwacji zwolni. W skrócie zmusili nas do Warszawy (po co wgl wybór?!). Super. Warszawa wylatuje 23:45. Kpina, bo tracę w całości jeden dzień w zasadzie przyjeżdżając do hotelu po 10 (równie dobrze nie muszą płacić za jedną dobę). Za to w dniu wylotu, kiedy pokój by się przydał (wylot też w godzinach nocnych lub wczesnoporannych) nie będzie. I w zasadzie nic się nie da zrobić i mamy sobie radzić sami. Postawa biura i obsługi bezczelna, bo w zasadzie nie zrobili nic, tylko przerzucili problem na klienta. Wydawało mi się, że między innymi dlatego korzysta się z biur podróży, żeby ryzyko (i ewentualne konsekwencje) brał na siebie operator. Tu jednak wyszło na to, że Rainbow ogranicza się do wykupienia lotu (nieskutecznie) i hotelu. Znaleźliśmy opcje, że przy wyjeździe w niedzielę godziny byłyby nieco bardziej sympatyczne (podróż z dwójką małych dzieci). Jednak Rainbow uważa, że w takim układzie należy im się dopłata (różnica o 3 dni...). Niestety do przeliczenia potrzeba centrali. A centrala w zasadzie niedostępna. Totalna kpina. Jedyna dobra rzecz to szybki zwrot całości wpłaty. Niemniej to już nie są te same pieniądze w dobie szalejącej inflacji. W skrócie: skredytowałam rainbow i w zamian dostałam masę nerwów i brak wycieczki.
    WadyRainbow ogranicza się do pośrednika w załatwianiu hotelu i lotu, obie rzeczy robiąc nieskutecznie.
  • ~Kristo / 2022-05-24 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Sycylia Light

    Wspaniała wycieczka w fajnej cenie - nie dla mnie , biuro Tęczowe super proponują wycieczki zastępcze, później zastępcze od zastępczych, wrażenia super , adrenalina i stres na bardzo wysokim poziomie!
    Zakupiłem wycieczkę Sycylia Light , która została odwołana około miesiąc przed wyjazdem, zaproponowano zastępczą taką samą tylko w innym terminie tydzień później. Zastępczą odwołano zaproponowano zastępczą od zastępczej do Turcji tam gdzie nie chciałem jechać.
    Po co ten cały zabieg ? Od pierwszej odwołanej wycieczki posiadałem gwarancję ceny z dnia zakupu, fajnie, uczciwie, mogłem wybrać dowolną wycieczkę z dnia zakupu. Tak też uczyniłem, (po drugiej odwołanej) - ale cena została naliczona z dnia zamówienia drugiej imprezy zastępczej - czyli prawie dwukrotnie drożej ! to ,że pierwsza była odwołana to się nie liczyło ?!
    Reasumując bo można się pogubić. Ceny poszły do góry , wszystko podrożało, biuro zrobiło taki myk żebym nie jechał na wycieczkę albo dużo drożej za nią zapłacił. Dlaczego odwoływane są wycieczki zastępcze ? nie wiadomo, ktoś może powiedzieć że jest to specjalnie zaplanowanie działanie, żeby zarobić jak najwięcej, klient się nie liczy to że stały to co z tego, przyjdzie następny nieświadomy z marzeniami o urlopie , oczywiście nikomu tego nie życzę.
    W ten sposób zostałem bez wycieczki i bez pieniędzy, bo przecież trzeba czekać na zwrot 14 dni ! urlop tuż tuż co robić. Trzeba zdobyć szybko nową forsę i szukać szczęścia w innym biurze. Może się uda. Oczywiście pracownicy biura nie odpisali dlaczego tak się stało, jak klient chce niech się odwołuje, pisemnie bo na e-mail nie można. Tak też zakończyłem karierę z biurem Tęczowym , bardzo się wy -light -owałem , wycieczka light do czegoś nazwa zobowiązuje...

    Zalety
    nie ma
    Wadynie ma zalet
  • ~Krzysztof / 2022-08-06 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka dni przed wyjazdem trafiłem do szpitala i okazało się, że ubezpieczenie, jakie sprzedaje Rainbow oczywiście nie obejmuje takich przypadków (tylko jakieś inne, wyimaginowane). Tracisz 100% zapłaconej kwoty.

    Ponadto moja żona starała się sprzedać ofertę wyjazdu na drodze prywatnej (bo biura to nie interesuje - oni już skasowali swoją część) i informowała biuro, że nie możemy lecieć, a Rainbow systematycznie bombardował mnie, kiedy leżałem w szpitalu przypomnieniami: zostało ci 2, potem 1, a potem 6 godzin do wylotu. W dniu wylotu (kiedy byłem tuż po operacji) molestował mnie jeszcze rezydent kraju, do którego mieliśmy jechać, czy dotarliśmy tam czy nie. DRAMAT!!!

    NIE POLECAM TEGO BIURA!!!
    ZaletyBrak
    WadySłaba komunikacja z biurem.
  • ~Krzysztof / 2023-08-14 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wczoraj gnijemy w hotelu w Katowicach. Lot do Hurghady przekladany co kilka chwil. Tak to jest kiedy loty czarteruje się u jakiejś firmy wydmuszki. Cudowne wakacje z R. Dziekujemy bardzo. Spierdoliliście wypoczynek, na który czekalismy cały rok!
    Zero informacji! Nikt nie wie gdzie jest samolot i kiedy wylecu. ZERO opieki jakiegokolwiek przedstawiciela. Macie ludzi w dupie! Kasa, misiu, kasa?!
    Nigdy więcej!
    Zaletyzero
  • ~Krzysztof 666 / 2021-07-20 03:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety biuro Rainbow Tours celowo wprowadza w błąd klientów czyli oszukuje aby sprzedac wyjazdy, na które nikt rzetelnie poinformowany by nie pojechał. Jestem wlasnie w hotelu Blue Bay Grand Esmeralda w Meksyku kolo Playa Del Carmen. Szukałem hotelu z piękną plażą. Rainbow zaproponował mi ten hotel. Niestety na miejscu okazało się, że Rainbow zapomniał mnie i kilkadziesiąt innych osób poinformować, że morze i plaże są zamknięte, smród od morza jest straszliwy. Nie da się siedzieć ani na plaży ani nad basenem. W basenie woda takze jest brudna. Taka sytuacja trwa w okolicach Playa del Carmen od około pół roku. Rainbow doskonałe o tym wie i pomimo tego oszukuje klientów mamiąc ich Super plażą. Robi to celowo gdyż w umowach wpisuje lakoniczne stwierdzenie, że czasowo mogą wystąpić problemy z wodorostami. Ale nie jest to prawda, że problem jest czasowy. Trwa już bardzo długo i nikt nie wie kiedy się skonczy. Oczywiście Raibow Tours kompletnie zignorowało reklamację i uwagi oszukanych przez siebie turystów.
  • ~Kuba / 2023-04-03 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!!
    Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, za niewywiązanie się z umowy. Pomimo iż w świetle ustawy odpowiadają za całość sprzedanej imprezy. Biorą ogromne pieniądze za sprzedaz wycieczek,a pozniej splawiaja klientow. Trzeba dochodzic swoich praw na deodze sadowej. Jest wiele kancelarii, ktore zajmuje sie odszkodowaniami za zmarnowany urlop.
  • ~Kucy / 2022-09-07 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura.W styczniu wykupiliśmy wycieczkę objazdową Maroko-Cesarskie Miasta.Podpisanie umowy zaliczka,opowieści Pani z biura że to będzie super wycieczka itp. Gdy już zbliżał się termin i wpłaciliśmy całość za wycieczkę ( prawie 18000 ) okazało się że wylot z naszego miasta został odwołany (do dnia dzisiejszego nie podano nam przyczyny) i ewentualnie możemy lecieć z Warszawy. Wyraziliśmy zgodę na zmianę miejsca wylotu ale niestety okazało się że nie ma już miejsca w samolocie co biuro już wiedziało a nie raczyło nas poinformować o tym fakcie. Znikome informacje które otrzymywaliśmy informowały o tym że jeszcze załatwiają miejsca - których notabene nie było (potwierdzili to później w odpowiedzi na nasze pismo). Odwołanie wycieczki nastąpiło niecałe trzy tygodnie przed wylotem co było niezgodne z umową ale nie poczuwają się do winy. Jedyne co potrafiło biuro to zmarnować nam rodzinne wakacje gdyż nawet gdybyśmy chcieli wybrać inny kierunek wakacje to nie mogliśmy rezerwować bo do prawie samego końca nie mieliśmy pewności czy polecimy co spowodowało że nie można było rezerwować czegoś innego, a po za tym nie mieliśmy jeszcze zwrotu pieniędzy o które musieliśmy osobno się starać bo biuro same nie było skórę do zapłaty.
    Wydobycie jakichkolwiek informacji graniczy z cudem. Infolinia nie udziela informacji bo nic nie wie. Totalna kompromitacja sprzedają oferty wycieczek które nie są realizowane.
    ZaletyBrak
    WadyLokata pieniędzy bez oprocentowania,stres
  • ~Lukasz / 2022-06-07 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO i wodorosty wycieczkę do Peru odwołana bez słowa wyjaśnienia 0/100
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Łukasz / 2022-06-13 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na z Rainbow Tours. Wybierasz za konkretny hotel, płacisz extra za apartament, decydujesz się na opcję all in. a oni na dwa tygodnie przed wlotem anulują zarezerwowaną i w pełni opłaconą imprezę i proponują zamiennie inny (czytaj gorszy) hotel, bez opcji all in, w pokoju standard, oczekując że się zgodzisz, albo przedstawiają inny hotel na pierwotnych warunkach (ilość *, all in) za dopłatą tylko od 100 % do 230 %.
    Z informacji konsultantki Rainbow usłyszałem czy tak bardzo mi zależy na all in. bo przecież w Bułgarii alkohol jest bardzo tani i każdy może sobie na niego pozwolić. zaznaczam że wyjazd planowany z dziećmi i to z myślą o nich wybrałem opcję all in.
    Wszystko oczywiście z zachowaniem mojej zapłaconej ceny, nic nie muszę dopłacać do przedstawionej gorszej oferty - ŁASKAWCY !!! w myśl zasady bierz i ciesz się że w ogóle pojedziesz, a jak nie to zostań w domu na zaplanowanym i zgłoszonym urlopie.
    Z daleka od takich 'BYZMESMENOW" gdzie tylko kasa się liczy a uczciwości brak za grosz.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~M. / 2022-07-08 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIECEJ RAINBOW! Biuro podrozy krzak. Po rezerwacji po 2 tyg biuro odwolalo wylot z mojego miasta. Zgodzilem sie na zmiane miejsca wylotu i powrotu ze znizka. Biuro przyslalo umowe z blednie naliczona znizka. Oczywiscie odpowiedzi na maila brak. Po walce - znizka naliczona. Mija miesac - biuro calkowicie odwoluje wycieczke.
    Urlopy pobrane, hotele zarezrwowane a tu brak wycieczki.

    Rainbow nie stac nawet na zwykle 'przepraszam'.

    Jak nie chcecie zmarnowac wakacji to wybierzcie inne biuro
    ZaletyBrak
    WadyBiuro nierzetlne, oszukuje klientow.
  • ~M. / 2022-09-08 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, wycieczka wykupiona w lutym, w maju zmiana miejsca wylotu, a na jeden dzień roboczy przed wylotem informacja, że wybrany hotel nie jest dostępny z propozycją zamiennika pośrodku niczego, 20 km od miasta.
    Odradzam. To biuro to kpina, lata świetności ma zdecydowanie za sobą.
    WadyAbsurdalne podejście. Informacja na ostatnią chwilę, że zakres umowy nie może zostać zrealizowany.
  • ~Maciej / 2024-08-07 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej z tym biurem podróży . Zostaliśmy potraktowani przez rezydenta , obsługę tego syfiastego hotelu na Zakynthos jak i przez całe biuro . Do dnia dzisiejszego na reklamacje nikt nie opowiedział a minął już miesiąc prawie . Z daleka od tego pseudo biura !!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyObsuga , traktowanie klienta jak śmiecia i wciskanie nędznych hoteli i wprowadzanie ludzi w błąd opisem oferty
  • ~Maciek / 2022-07-18 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam, wycieczka do Czarnogóry (hotel Montenegro) w miejscowości Canj okazała się kompletną porażką. Zagrzybiona łazienka, miał być basen ale od trzech dni nieczynny (podobno czyszczą), nie działa tv, pierwsze dwa dni nie działało wifi, obsługa hotelu opryskliwa, nie reagują na zgłaszane problemy. Jedynie jedzenie jest ok, ale jak dłużej jesz to zwracają uwagę, że inni czekają. Rezydent biura podróży Rainbow udaje, że się stara pomóc ale nie potrafi rozwiązać zgłaszanych problemów. Generalnie nie warto.
  • ~Magda / 2023-01-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, poszukuję również oszukanych osób przez biuro Rainbow - wykupione wakacje first minute, odwołanie wycieczki ze względu na małą ilość uczestników i pojawienie się tej samej oferty za 100% więcej! Chce zobaczyć skale tego oszustwa i powziąć kroki prawne Magda.zawionka@o2.pl
  • ~Magdalena / 2023-10-03 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży.
    Biuro z premedytacją oszukuje klientów, sprzedano nam pobyt w hotelu ktory był w całkowitej przebudowie (jedyna atrakcja którą był aquapark była w remoncie, na terenie hotelu wiele innych prac budowlano remontowych) pobyt 7dniowy (10.000zł), wycieczka na początku maja.
    Po złożeniu reklamacji, pracownik jako argumentu odrzucającego reklamację użył tego iż jesteśmy parą bezdzietna więc nie powinniśmy czuć braku aquaparku. Bezczelność biura podróży sięga zenitu.
    Nie polecam!!!!!
  • ~Maks / 2021-08-25 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja wakacji Rainbow w hotelu Las ! Po zakupie wycieczki na 7dni ( Pokuj 2 łóżka oraz 2 rozkładane sofy, śniadanie I obiadokolacja ) kwota wakacji 3900zl 2 doroslych oraz 2 małych dzieci ! Po 2 tygodniach dostaje e.mail że doszło do pomyłki i w tej cenie nie będzie obiadokolacji !!! :( Pierwsze naciągnięcie klienta !!! A koszta wycieczki się nie zmieniły Dzień wakacji przybywamy do Hotelu las i zastajemy maleńki pokoik z dwoma małymi pryczkami i dwiema PRLOwymi dostawkami Z ramy okiennej wydostawały się miliony robaków jakie zajmowały 1metr kwadratowy pokoju ! Łazienka: prysznic sie nie zamyka a ciepła woda ma temperaturę maxymalnie 20° a z sedesu cieknie Ochyda ! Sofy z oferty okazały się dostawkami a łazienka jak na stacji paliw Śniadanie przychodzimy z rodziną na śniadanko 9:30 śniadanie podaja do godziny 10 W koszu z pieczywem kilka skrawków końcówki chleba Prosimy kelnera o chleb a kelner nie ma skończył się ??? W pojemniku 1 jajko i zero parówek dla dzieciakow pytamy czy możemy prosić o jajko i parówki jakie się skończyły a kelner nie ma skończyły się WYMELDOWALISMY SIE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM A KONSULTANTKA STWIERDZILA ZE JEST WSZYSTKO OK Kompletna kpina zero profesjonalizmu i dbałości o klienta NIE POLECAM NIE POLECAM I RAZ JESZCZE NIE POLECAM
    WadySame wady zero zalet
  • ~Mal / 2020-03-02 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Poszukuję osób które mają problem z bezkosztową rezygnacją z wakacji na Teneryfie - temat kwaranranna na wyspie i koronawirus. Jeśli są osoby, które rownież zostały po chamsku potraktowane przez biuro i chciałyby wspólnie powalczyć o swoje prawa zapraszam do kontaktu - odwolane_wakacje@onet.pl Nie polecam tego biura, podkładkaja przy rezygnacji oświadczenie o pokryciu kosztów do podpisania, manipulują, wszystko jest miło i przyjemnie do czasu kiedy nie pojawiają się problemy. Wtedy klient mało ich interesuje. Liczy się tylko zysk.
    WadyDobro klienta dla tej firmy nie istnieje, tylko zysk.
  • ~Malgorzata / 2023-09-08 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zarezerwować wczasy na październik 2024 - ku mojemu zdziwieniu za pierwszą osobę płaci się 1291 zł lecz za drugą niestety już 2571 zł - ogółem wczasy wychodzi w przeliczeniu 1850zł na osobę - masakra oszustwo - i to ma być tak super - porażka

    UWAZAJCIE NA OSZUSTWO I PRZEKRETY
  • ~Małgorzata / 2022-06-26 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną w Warszawie. Wycieczka w Portugalii, 25 czerwca 2022, z rejonu Algarve do Lizbony, którą BARDZO odradzamy.Nie mogliśmy z niej zrezygnować gdyż o zbiórce , o godz. 6.10, zostaliśmy poinformowani SMS przez rezydentkę o godz. 13.51, a rezygnacja jest możliwa albo dzień (24 h) przed albo z ważnego powodu np. choroby.....ponieważ nie spełnialiśmy tych wymogów a nie chcieliśmy stracić 150 EURO to wstaliśmy skoro świt, poszliśmy na przystanek (miejsce zbiórki) i się zaczęło.......Przez 1,5 godziny autobus zbierał pozostałych chętnych z innych hoteli..., pózniej zatrzymał się i czekaliśmy ca 20 minut na inny autobus , który zebrał chętnych z innych hoteli i do którego się przesiedliśmy.Odległość do Lizbony to około 300km więc jechaliśmy z tego przesiadkowego punktu 4,5 godziny mniej więcej.W Lizbonie byliśmy około 12.00, z pilotką zrobiliśmy spacer po centrum; deptak, place, pomniki, fontanny wszystko po drodze ...Co zajęło około 2 godziny i 2 godziny pozostało czasu wolnego.Niczego przez te 2 godziny nie daje się zobaczyć, po pierwsze są tłumy turystów, po drugie trzeba cokolwiek zjeść, więc czasu na muzeum, ogród botaniczny itp...kompletnie NIE MA. Dla nas ta wycieczka to totalna porażka.Oczywiście parę fotek można pstryknąć jak najbardziej.Zbiórka na powrót o 16.00, jazda kilka godzin, przesiadka do innego autobusu i przeszło 1 godz. rozwożenie po hotelach. W Hotelu byliśmy o 20.30. To co zarzucamy RB to jest brak dokładnego opisu wycieczki a priori, gdybyśmy taki plan wycieczki mieli to NIGDY na tak zorganizowaną wycieczkę byśmy NIE pojechali. Szkoda czasu i pieniędzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1061
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 950
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 545
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.68, ilość opinii: 62
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4003
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099