strona 21 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Jolanta / 2022-09-22 12:59
Z powodu overbookingu zaproponowano mi inny hotel i z tego tytulu powstała u mnie nadpłata. Czekam juz ponad dwa tygodnie na zwrot moich pieniedzy. Płaciłam kartą i na kartę spodziewałam się zwrot. Po dwóch tygodniach nic. Potem powiedziano mi, że jeżeli podam nr konta to będzie szybciej, nadal czekam i nic. Mam poczucie, jakbym biła głową w mur, bo nikt nie potrafi mi powiedzieć, kiedy dostanę zwrot. Nigdy więcej z tym biurem, bo ciężko odzyskać pieniądze, po prostu chce się płakać -
-
~Jolanta / 2023-09-10 12:52
Witam, zamówiłam wczasy Sardynia hotel La Plage Noire i jestem przerażona opiniami na stronie Google. Chciałam zmienić hotel na lepszy za dopłatą przeszło 2000 zł ale się nie zgodzili. Dlatego proszę Rainbow aby sprawdzali swoje umowy z hotelami i nie wysyłali klientów do takich warunków. Sugerowałam się opiniami na ich stronie ale były stare. Już nigdy nie zamówię tak wcześnie wakacji, a z Rainbow to miał być 18 wylot i może ostatni. -
~Jonasz / 2021-11-17 18:08
Bardzo nie polecam Rainbow Tours.
W styczniu 2021r. zarezerwowaliśmy z żona wycieczkę do Kenii i Tanzanii, która miała być naszą podróżą poślubną. Wpłaciliśmy zaliczkę i podpisaliśmy umowę.
Pod koniec października 2021r. dostaliśmy informację, że wyjazd jest odwołany z powodu niewystarczającej liczby chętnych. Kontaktowaliśmy się z nimi kilkukrotnie w sprawie wycieczek zastępczych, jednak nikomu specjalnie nie zależało aby nam pomóc - w końcu zdecydowaliśmy się na tą samą wycieczkę miesiąc później. Biuro zażądało od nas dopłaty ok. 4 tyś zł za zmianę terminu pomimo że to oni odwołali nasz wyjazd! Po długich negocjacjach obniżyli cenę o 700zł, a więc i tak więcej o 3300zł niż pierwotnie.
Jako że zależało nam żeby jechać zgodziliśmy się, podpisaliśmy nową umowę i dopłaciliśmy zaliczkę.
Po 2 tygodniach (a więc niespełna 2 miesiące przed wyjazdem) dostaliśmy wiadomość, że nowy termin znowu się nie odbędzie ze względu na brak chętnych. Wielokrotnie dzwoniliśmy oraz pisaliśmy maile z przedstawicielami Rainbow, jednak nikt nie wykazywał ŻADNEJ chęci pomocy nam lub zorganizowania wycieczki zastępczej. Jeden raz na infolinii któryś z konsultantów powiedział nawet, że żadna edycja naszej wycieczki nie odbyła się od początku pandemii ze względu na problemy z przekraczeniem granicy między Kenią, a Tanzanią. Mimo to 2 tygodnie wcześniej podpisano z nami umowę na tą wycieczkę oraz cały czas widnieje ona w katalogu.
Na pytania co mogą nam zaoferować w zamian za odwołany wyjazd usłyszeliśmy: możecie sobie wybrać coś z katalogu. Podczas gdy wiele z tych wycieczek cyklicznie się nie odbywa.
W końcu (po około 30 mailach do Rainbow) zaproponowano nam wycieczkę Kenia Classic, jednak uznano że skoro to wyjazd zastępczy to będzie on w tej samej cenie, co Kenia i Tanzania, która nominalnie jest droższa, a co więcej my rezerwowaliśmy wyjazd ponad rok wcześniej.
Nikogo to jednak nie obchodziło - stwierdzili, że albo jedziemy na „gorszy” wyjazd w starej cenie, albo możemy sobie zrezygnować.
Buta, arogancja i brak poszanowania klienta w Rainbow nie zna granic. Nikogo nie obchodzi fakt, że możemy mieć zaplanowane urlopy w pracy oraz to, że wycieczkę rezerwowaliśmy jako „first minutę”, a przy zmianie rezerwacji (pomimo że była to zmiana z winy RAINBOW!) żądano od nas aktualnych cen, które są dużo wyższe.Zaletybrak -
~Julka / 2022-11-23 21:42
Wykupiony last, który potwierdziliśmy kilkukrotnie przed wylotem czy na pewno wszystko jest w porządku. Po przylocie okazuje się, że nie ma dla nas miejsca w hotelu, który sobie wybraliśmy i przenoszą nas do hotelu o niższym standardzie, który miał tak tragiczne opinie co zreszta rezydentka próbowała ukryć mówiąc nam o zmianie, pokazując zdjęcia tylko ze strony z rainbow a nie Google. Absolutnie nie wyraziliśmy na to zgody co nie spotkało się z jej zrozumieniem a wręcz przeciwnie za wszelką cenę próbowała powiedzieć, że nie mamy wyjścia i albo ten albo żaden. Po wielu kłótniach udało się coś wywalczyć z inna rezydentką, która chociaż w jakimś stopniu starała się pomoc. Jadąc już na miejsce do hotelu zaakceptowanego w ostateczności przez nas rezydentka weszła do hotelu i wyszła nie mówiąc tak naprawdę o niczym przez co siedzieliśmy na recepcji prawie 2h bez żadnej informacji. Dopiero po kilku upomnieniach na recepcji dostaliśmy swój pokój bo niestety rezydentka uciekła po kilku minutach. Zostaliśmy również poinformowani, że musimy to zgłosić do rezydentki, która poprowadzi ogólne spotkanie. Pani kompletnie nic o tym nie wiedziała i kazała zgłosić po prostu reklamacje po powrocie. Tak też uczyniliśmy na co biuro po krótce odpisało, że w sumie nic takiego się nie stało i jest to normalna sytuacja, a poza tym nie zgłaszaliśmy niczego takiego do rezydentki. Tragedia! ZaletyNie maWadyCałe biuro Rainbow -
~Jumi / 2021-02-25 23:28
Wyjazd rodzinny do emiratów w piątek 26.02.2021, zrobione testy na COVID. W środę o 17.30 dostajemy wiadomość, że lotnisko docelowe to Dubaj zamiast Fujairah, a hotel zamiast Radison blu Fujairah -Ja Jebel Ali Beach Dubaj. Zależało nam bardzo na wschodnim wybrzeżu, więc poprosiliśmy o transfer z lotniska do hotelu Radison Blu w Fujairah. Odmowa. Żadnego profesjonalizmu w załatwieniu sprawy, żadnych słów wyjaśnienia, Przepraszamy. Propozycję zamiany odrzuciliśmy. Zwrot otrzymałam na konto tego samego dnia. Kiedy po kilku godzinach zdecydowaliśmy się jednak na wylot. Oferta okazała dużo droższa. Mimo, że były to ostatnie miejsca, mniej niż 12 h do wylotu, żadna negocjacja ceny nie wchodziła w rachubę. Stracony czas, nerwy, nie spodziewałam się takiego potraktowania stałego klienta.
Wstyd.ZaletyDzięki kierownikowi biura podróży Rainbow zwrot środków na konto w trybie natychmiastowym.WadyBrak szacunku do klienta, empatii, przyznania się do winy i rzetelnego rozwiązania sprawy. -
~Justy a / 2022-10-11 15:09
Nie polecam. Wycieczka została anulowana ze względu odwołania lotu czarterowego. Przy czym jeszcze przez tydzień oferta wisi na stronie i można dokonywać rezerwacji. Cena jednak jest już dwukrotnie większa. Zaproponowano nam zniżkę 200/300 zł na osobę na inna wycieczkę, które teraz są trzy razy droższe niż ta która rezerwowalismy. Przy próbie wyjaśnienia i uzyskania pomocy w biurze stacjonarnym w Krakowie-Serenada, zostaliśmy potraktowani skandalicznie przez „Panią” w biurze. Żałuje ze nie poprosiłam ja o dane osobowe żeby zgłosić sprawe do kierownika bo taka osoba nie powinna pracować przy obsłudze klienta. Obsługa na infolinii trochę lepsza, przynajmniej Pani miała trochę kultury osobistej. Jednak po rozmowie miałam otrzymać przygotowana dla mnie oferte i informacje dotycząca cen i dat wylotów. Żadnej wiadomości nie otrzymałam dlatego zdecydowałam się na rezygnacje z usług biura. Nigdy więcej nie skorzystam z ofert Rainbow i będę przestrzegać przed nim wszystkich znajomych. ZaletyBrakWadySkandaliczna obsługa, dezinformacja, brak troski o klienta, -
~Kajka / 2022-08-21 11:14
Nie polecam biura podróży Rainbow Tours,. W tym roku wybraliśmy kierunek Albania, kraj może i ładny, ale hotel w którym przebywaliśmy w opcji all inclusive, to tragedia. Hotel Fafa One opisany przez Panią w siedzibie w Silesia City Center Katowicach jako rok po remoncie, pozostawial wiele do życzenia. Nie działającą klimatyzacja, brak wody w godzinach szczytu, oraz bar w opcji all inclusive to jedna wielka kpina i żart. Bar to buda, w której jest brudno i brakuje wszystkiego, kawa to lura z przelewowego ekspresu, przesłodzone napoje, które śmierdzą chemia. Brak wody doskwierający zwłaszcza, kiedy przychodzi się zapiaszczonym z plaży. Jedzenie wolało o pomstę do nieba, straszny szrot, wszystko zatopione w oleju, śmierdzące, frytki od samego śniadania, na każdy posiłek, czekające czy ktoś je wreszcie zje, zimne posiłki, i obsługa, która ma problem szukając widelca itd. Posiłki powtorze raz jeszcze zimne i tłuste, plus słodkie napoje, niestety nawet gotowane warzywa były bez smaku. Sala jadalną śmierdząca, jak stołówka a nie opcja all. Dodatkowo na sam koniec, miejsca w samolocie wraz z mężem nie mieliśmy obok siebie, chociaż w umowie było co innego napisane... Pani stewardesa niczemu nie winna nie widziała o co chodzi... NIE POLECAM, ludzie nie dajcie się nabrać. ZaletyBrakWadySame -
~Kamila / 2023-10-01 11:49
RAINBOW to MASAKRA. Nigdy więcej. Świadome wprowadzanie klientów w błąd. Najgorsze pokoje w suterenie. ŻADNEJ z obiecanych i opłaconych wycieczek. Rezydent na Sardynii, p. Marta- to porażka . Nie kiwnęła nawet palcem by nam pomóc. Cytuję "Dla takiej grupy nic się nie chce", "jak mnie ładnie poprosicie". Wylot i przylot z lotniska oddalonego o 2 godz. drogi zamiast w Alghero, gdzie przybywały grupy z Polski z innych biur i prywatnie. Brak rzetelnej informacji. Jezżli chcecie Państwo zobaczyć na Sardynii coś więcej niż basen , należy wybierać lokalizację na Wschodnim wybrzeżu, a unikać Zachodniego, w tym hotelu Futura Baia di comnte. Szkoda czasu i nerwów. WadyNajgorsze pokoje w obiekcie, Brak rzetelnej informacji. Brak realnej możliwości zrealizowania chociaż jednej z oferowanych wycieczek. Opieka rezydenta - mniej niż zero. Żadnej chęci pomocy i arogancka postawa wobec turystów -
-
~Karol / 2022-09-28 15:07
Biuro nie wywiązuje się z umowy, rezydent miał nam zapewnić lunch box na wyjazd z powodu wcześniej pory lotu, nie dopełnił swojego obowiązku. W pokoju przez cały nasz pobyt gryzły nas pluskwy. Powikłania są dosyć dotkliwe i rozległe a rainbow nam zaproponowało 150 zł z laską, bo jak to oni twierdzą nikt się nie skarżył na podobny problem więc nie mogło być to prawda, kiedy poinformowałem obsługę o pluskwach w pokoju stwierdził że to norma. Żenada - najgorsze biuro podróży. Postaram się aby nikt z mojego otoczenia nigdy nie skorzystał w usług tej bezczelnej firmy!!! ZaletyŻadneWadyJak wyżej -
~Karola / 2023-01-25 16:18
Biuro podróży Bydgoszcz focus. Nie polecam tego biura,po raz kolejny nie uzyskałam żadnej oferty na każde moje zapytanie - słyszałam, że nie. Naprawdę zdziwiło mnie,wspomnę,że to samo biuro znajdowało się na ul. Gdańskiej i naprawdę obsługa była rewelacyjna. Państwa podane które mnie interesują: Grecja, Włochy oraz Egipt w przekonaniu Pana żaden hotel nie posiada zjeżdżalni basenowych. Po raz kolejny wyszłam z biura bez propozycji oferty. Pan który tam pracuje raczej nie ma pojęcia o swoich ofertach. ZaletyBrakWadyBrak informacji -
~Karolina / 2021-06-17 16:11
Odradzam to biuro i polecam sie 5 razy zastanowic przed skorzystaniem z jego usług. Wykupilismy z chlopakiem wycieczke kierujac sie informacjami na stronie, ze do jej realizacji wystarczy dowod. Po sprawdzeniu na stronie ministerstwa Kosowa informacji okazalo sie ze potrzebny jest paszport, ktorego nie bylo juz szans wyrobic. Pracownicy infolinii nie umieli nam pomoc i rozwiac watpliwosci wiec udalismy sie do salonu stacjonarnie, gdzie zapewniono nas ze w zupelnosci wystarczy dowod. Na szczęście (!!!) poszlam zweryfikowac te informacje do 2 punktu, gdzie panie nie umialy mi odpowiedziec, ale wypusciły mnie z slowami "no na 90% jest potrzebny paszport, moze to jakis bład na stronie no ale one nam nie pomogą". Po weryfikacji informacji w punkcie obslugi klienta w Łodzi dowiedzielismy sie ze jednak paszport jest niezbędny i moze uda sie wymienic nasza wycieczke na inna nie tracac 30% (870zł). Z łaski, mimo ze bylo to z ich winy. Koniec koncow okazalo sie ze wycieczka zostala odwolana ze wzgledu na brak chetnych, a my dosalismy propozycje wycieczki zastepczej do Chorwacji (w planie zwiedzanie 3 krajow zamiast 5 i o wiele uboższy program ale zgodzilismy sie, bo stawalismy na glowie o wolne w tym terminie). Niestety,teraz okazalo sie ze plan wycieczki bedzie zmieniony i zwiedzanie Bosni i hercegowiny zostanie zastąpione dniem dłuzej w chorwacji. Tak wiec z wycieczki za 2780 zl od osoby z planem zwiedzania 5 panstw zostalismy z wycieczka zastepcza za 3000 i 2 panstwami, o ile sie w ogole odbedzie. Bfak jakichkolwiek kompetencji pracownikow i profesjonalizmu. Kazdy z 5 pracownikow z ktorymi rozmawialismy mowil zupelnie co innego. Dodatkowo, idac do punku upewnic sie czy wystaczy dowod otrzymalismy informacje ze na 100% wystarczy co okazalo się nieprawdą!bledne informacje na stronie!!! I zmiana programu wycieczki na niekorzysc po dokonaniu rezerwacji!!! Robienie z lufzi debili. Nie polecam tego biura i przestrzegam!!!! ZaletyBrak! -
~kasia / 2023-03-13 23:56
Zgadzam się z przedmówcami pięknie jest dopóki nie zapłacimy.
Później wola nieba -
~Katarzyna / 2021-07-21 12:32
Na 14 dni zmienili mi wylot z lotniska. Teraz mam jechać do Warszawy, nie mogę zmienić. Wycieczkę wybierałam ze względu na wyjazd z lotniska mojego miasta Bydgoszczy. Nie mogę zrezygnować :(
Nie można się dodzwonić, na maile długo odpowiadają.
Gdybym wiedziała, że zmienią mi lotnisko, pojechałabym inną firmą, taniej... -
~Katarzyna / 2021-08-23 09:52
Nie polecam.
Wycieczka wykupiona na Apollon Windmill Hotel KOS (hotel sąsiadujący z Apollon - Kos).
Jest to jakby jeden kompleks hotelowy ale hotel Apollon Windmill Hotel różnił się pod względem ceny oraz standardu hotelu był droższy o 150zł/os.
Tydzień przed planowanym wylotem, znajoma która znajdowała się na KOS poinformowała nas o tym, że hotel Windmill jest nieczynny od dawna i wszystkich kierują do sąsiedniego hotelu który był tańszy, co faktycznie okazało się prawdą i nas również umieścili w hotelu obok.
Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że różnicy w cenie biuro nie chce nam oddać, pomimo tego iż jest to jeden kompleks biuro RAINBOW wiedziało o tym iż Hotel Apollon Windmill jest zamknięty dla turystów z POLSKI !!!!!
Szkoda, dla mnie to po prostu oszustwo, w odpowiedzi na reklamację otrzymaliśmy inf. iż nie mamy prawda do roszczenia o zwrot. -
~Katarzyna / 2022-02-28 16:46
Dramat dramat i jeszcze raz dramat. Przestrzegam wszystkich szczegolnie przed biurem z Wroclawia w magnolii. Opryskliwa obsluga, brak wiedzy i kompetencji zrujnowal wyjazd zycia. Nie polecam - najgorsze biuro podrozy w Polsce. ZaletyBrakWadyFatalna obsluga -
~Konrey / 2021-05-19 06:27
Treść: Uwaga !!!, nie polecam !!! Żona znalazła u nich wycieczkę kupiła, byliśmy bardzo podekscytowani ze w koncu gdzieś się we dwójkę wybierzemy, terminy na początku nie pasowały ale stanęliśmy na głowie udało się załatwić urlopy, a państwo po czterech dniach odwołali wycieczkę z powodu braku zinteredowsnia, zaproponowali wycieczkę w innym terminie co w naszym przypadku wogole nie wchodzi w rachubę pieniądze chcą oddać po 14 dniach, a z tego co widzę w setkach innych postów to raczej wogole ich nie odzyskamy. I sobie na nasz urlop nigdzie nie pojedziemy. DZIADOSTWO !!! ZaletyBrakWadyBrak realizacji wycieczki mimo wpłaty i brak zwrotu pieniędzy -
-
~KPMD / 2022-05-18 18:29
Wakacje wykupione we wrześniu 2021. Główne kryteria? Cena, pokój rodzinny, wylot z Bydgoszczy (dla tego lotu wybraliśmy droższy, późniejszy termin) . 2 tyg przed wylotem mail - loty z Bydgoszczy odwołane. Możemy sobie wybrać Poznań, Gdańsk lub Warszawę. Tylko za Warszawę jest zniżka 300zl. Konsultacja z opiekunem wycieczki, tłumaczę, że wina po ich stronie i że oczekuje zniżki również w przypadku wylotu z Poznania. Zniżki nie ma, ale miejsc w Poznaniu też nie. To proszę Gdańsk. W Gdańsku 2 miejsca, ale nas jest 4. Czekają, może się coś z rezerwacji zwolni. W skrócie zmusili nas do Warszawy (po co wgl wybór?!). Super. Warszawa wylatuje 23:45. Kpina, bo tracę w całości jeden dzień w zasadzie przyjeżdżając do hotelu po 10 (równie dobrze nie muszą płacić za jedną dobę). Za to w dniu wylotu, kiedy pokój by się przydał (wylot też w godzinach nocnych lub wczesnoporannych) nie będzie. I w zasadzie nic się nie da zrobić i mamy sobie radzić sami. Postawa biura i obsługi bezczelna, bo w zasadzie nie zrobili nic, tylko przerzucili problem na klienta. Wydawało mi się, że między innymi dlatego korzysta się z biur podróży, żeby ryzyko (i ewentualne konsekwencje) brał na siebie operator. Tu jednak wyszło na to, że Rainbow ogranicza się do wykupienia lotu (nieskutecznie) i hotelu. Znaleźliśmy opcje, że przy wyjeździe w niedzielę godziny byłyby nieco bardziej sympatyczne (podróż z dwójką małych dzieci). Jednak Rainbow uważa, że w takim układzie należy im się dopłata (różnica o 3 dni...). Niestety do przeliczenia potrzeba centrali. A centrala w zasadzie niedostępna. Totalna kpina. Jedyna dobra rzecz to szybki zwrot całości wpłaty. Niemniej to już nie są te same pieniądze w dobie szalejącej inflacji. W skrócie: skredytowałam rainbow i w zamian dostałam masę nerwów i brak wycieczki. WadyRainbow ogranicza się do pośrednika w załatwianiu hotelu i lotu, obie rzeczy robiąc nieskutecznie. -
~Kristo / 2022-05-24 17:55
Sycylia Light
Wspaniała wycieczka w fajnej cenie - nie dla mnie , biuro Tęczowe super proponują wycieczki zastępcze, później zastępcze od zastępczych, wrażenia super , adrenalina i stres na bardzo wysokim poziomie!
Zakupiłem wycieczkę Sycylia Light , która została odwołana około miesiąc przed wyjazdem, zaproponowano zastępczą taką samą tylko w innym terminie tydzień później. Zastępczą odwołano zaproponowano zastępczą od zastępczej do Turcji tam gdzie nie chciałem jechać.
Po co ten cały zabieg ? Od pierwszej odwołanej wycieczki posiadałem gwarancję ceny z dnia zakupu, fajnie, uczciwie, mogłem wybrać dowolną wycieczkę z dnia zakupu. Tak też uczyniłem, (po drugiej odwołanej) - ale cena została naliczona z dnia zamówienia drugiej imprezy zastępczej - czyli prawie dwukrotnie drożej ! to ,że pierwsza była odwołana to się nie liczyło ?!
Reasumując bo można się pogubić. Ceny poszły do góry , wszystko podrożało, biuro zrobiło taki myk żebym nie jechał na wycieczkę albo dużo drożej za nią zapłacił. Dlaczego odwoływane są wycieczki zastępcze ? nie wiadomo, ktoś może powiedzieć że jest to specjalnie zaplanowanie działanie, żeby zarobić jak najwięcej, klient się nie liczy to że stały to co z tego, przyjdzie następny nieświadomy z marzeniami o urlopie , oczywiście nikomu tego nie życzę.
W ten sposób zostałem bez wycieczki i bez pieniędzy, bo przecież trzeba czekać na zwrot 14 dni ! urlop tuż tuż co robić. Trzeba zdobyć szybko nową forsę i szukać szczęścia w innym biurze. Może się uda. Oczywiście pracownicy biura nie odpisali dlaczego tak się stało, jak klient chce niech się odwołuje, pisemnie bo na e-mail nie można. Tak też zakończyłem karierę z biurem Tęczowym , bardzo się wy -light -owałem , wycieczka light do czegoś nazwa zobowiązuje...
Zalety
nie maWadynie ma zalet -
~Krzysztof / 2022-08-06 10:52
Kilka dni przed wyjazdem trafiłem do szpitala i okazało się, że ubezpieczenie, jakie sprzedaje Rainbow oczywiście nie obejmuje takich przypadków (tylko jakieś inne, wyimaginowane). Tracisz 100% zapłaconej kwoty.
Ponadto moja żona starała się sprzedać ofertę wyjazdu na drodze prywatnej (bo biura to nie interesuje - oni już skasowali swoją część) i informowała biuro, że nie możemy lecieć, a Rainbow systematycznie bombardował mnie, kiedy leżałem w szpitalu przypomnieniami: zostało ci 2, potem 1, a potem 6 godzin do wylotu. W dniu wylotu (kiedy byłem tuż po operacji) molestował mnie jeszcze rezydent kraju, do którego mieliśmy jechać, czy dotarliśmy tam czy nie. DRAMAT!!!
NIE POLECAM TEGO BIURA!!!ZaletyBrakWadySłaba komunikacja z biurem. -
~Krzysztof / 2023-08-14 09:59
Od wczoraj gnijemy w hotelu w Katowicach. Lot do Hurghady przekladany co kilka chwil. Tak to jest kiedy loty czarteruje się u jakiejś firmy wydmuszki. Cudowne wakacje z R. Dziekujemy bardzo. Spierdoliliście wypoczynek, na który czekalismy cały rok!
Zero informacji! Nikt nie wie gdzie jest samolot i kiedy wylecu. ZERO opieki jakiegokolwiek przedstawiciela. Macie ludzi w dupie! Kasa, misiu, kasa?!
Nigdy więcej!Zaletyzero
strona 21 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »