strona 21 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Jarek / 2022-12-07 15:34
Od 15 lat zwiedzam świat z tym biurem i w najgorszych snach nie przypuszczałem, że Rainbow tak bezwzględnie mnie oszuka i nie będzie potrafiło zachować się uczciwie. Ja w sytuacji pandemii mimo kilkukrotnego odwoływania wyjazdów z wiadomych względów nie wycofywałem wpłaconych pieniędzy, gdyż nie chciałem pogarszać i tak trudnej sytuacji mojego biura podróży. Trwało to 2 lata. W lutym tego roku wykupiłem wycieczkę objazdową Australia, Nowa Zelandia z gwarancją niezmienności ceny przełom- styczeń, luty 2023.
W listopadzie 2022roku zostałem poinformowany, że wyjazd jest odwołany z powodu braku chętnych. Jednocześnie dostałem informację, że ta sama wycieczka jest potwierdzona w terminie 2 tygodnie późniejszym. Niestety doznałem szoku po informacji, że muszę dopłacić do tej wycieczki 14500zł. Moje odwołania i prośby nic nie pomogły a podstawowa informacja jaka się przebijała z tłumaczeń Biura to wzrost kosztów. Moje wnioski są następujące: Rainbow w sposób bezwzględny wykorzystuje zaufanie swoich klientów i bez żadnych konsekwencji odwołuje wyjazd, który się nie kalkuluje a klientów zmusza do poniesienia kosztów za swoje błędne decyzje. Wartość firmy to nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim lojalność wobec swoich stałych klientów. Już nie polecam tego biura, które nie szanuje swoich klientów.
-
-
~Joanna / 2023-07-24 10:53
Dramat. Pan Borys (pilot) był niemiły i kilka razy wprowadził nas w błąd (odnośnie sklepów, cen, miejsc w okolicy). Ostatniego dnia przeniesiono nas z pięknego hotelu z nasenem do domu parafialnego (!) bez klimatyzacji, z jajecznica z 3 jajek jako śniadanie dla 6 osób. Ostatniego dnia p. Borys nie wiedział co ma z nami zrobić (był wcześniej nieprzemyślany do końca i pozmieniany plan), więc zostawił nas na 5 godzin w mieście, w którym wszystko było zamknięte... Było mało czasu wolnego w ważnych miejscach (po godzinie w Splicie i Dubrowniku), przez co ludzie wszystko robili w biegu. Za to innego dnia, w bajeczny sposób opisana w ofercie wyprawa do Naretwy, wyglądała tak, że siedzielismy 5,5 godziny w restauracji i nie wiedzieliśmy, co ze sobą zrobić. Ostatniego dnia, po dojechaniu do Moszczyc, koordynator tak rozplanował podróże, że ludzie z Trójmiasta pojechali jako ostatni (bo jeden autokar z ludźmi z Gdańska się spóźniał). Wysłano wcześniej jeden autokar na północ, ale zamiast dołączyć do niego gdańszczan (będących już dobę poza hotelem), dołączyli ludzi z Katowic... Jakakolwiek próba uzmysłowienia koordynatorowi, że jest to nieprzemyślane i do końca w porządku, kończyła się podnoszeniem na nas głosu i obciążeniem nas wina o wszelkie opóźnienia. 21 godzin po opuszczeniu hotelu siedzieliśmy przez 5 godzin na pustkowiu, w deszczu, w miejscu gdzie nawet klienci przydrożnej karczmy nie mogą za darmo skorzystać z toalety... ZaletyKilka ładnych miejsc w ofercieWadyZmiana hotelu na gorszy, zmiana planu na gorszy, odwiedzanie zamkniętych miejsc, niekompetentny pilot, problemy z transportem -
~JOANNA / 2023-09-17 16:00
SYCYLIA I Malta objazdówka świetnie zorganizowana natomiast organizacją transferu na pobyty w drugim tygodniu fatalna , źle zorganizowana oczekiwanie 3 godz na lotnisku , po przyjeździe do hotelu Dolcestate czekamy kolejne godziny na klucze do pokoi mimo , że doba hotelowa zaczyna się o 14.00 o 16.00 nie mamy nadal dostępu do pokoi .Z takim bałaganem organizacyjnym nie spotkaliśmy się od 20 lat.Kontakt telefoniczny z rezydentką nie rozwiązuje problemu.Nasza opinia o Biurze Rainbow uległa niestety diametralnej zmianie.Czerwona kartka dla opiekunów pobytów na Sycylii.Joanna 17.09.2023 Hotel Dolcestate okol Cefalu -
~Jola / 2022-06-09 17:36
Najgorsze biuro z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. Wycieczka wykupiona w listopadzie odwołana, inna zarezerwowana zamiennie tydzień temu też odwołana. Co ciekawe, gdy pojawiła się wczoraj ponownie nie mogłam jej wykupić, bo biuro zatwierdziło już mój wyjazd na inną wycieczkę (zresztą brew mojej woli, bo byłam wycieczką zainteresowana, ale jej nie potwierdziłam). Powiedziano mi, że mogę wycieczkę wykupić po obecnej cenie, która jest dwa razy wyższa od tej, którą mi zagwarantowano. To są kpiny. ZaletybrakWadybrak -
~Jolanta / 2022-09-22 12:59
Z powodu overbookingu zaproponowano mi inny hotel i z tego tytulu powstała u mnie nadpłata. Czekam juz ponad dwa tygodnie na zwrot moich pieniedzy. Płaciłam kartą i na kartę spodziewałam się zwrot. Po dwóch tygodniach nic. Potem powiedziano mi, że jeżeli podam nr konta to będzie szybciej, nadal czekam i nic. Mam poczucie, jakbym biła głową w mur, bo nikt nie potrafi mi powiedzieć, kiedy dostanę zwrot. Nigdy więcej z tym biurem, bo ciężko odzyskać pieniądze, po prostu chce się płakać -
~Jolanta / 2023-09-10 12:52
Witam, zamówiłam wczasy Sardynia hotel La Plage Noire i jestem przerażona opiniami na stronie Google. Chciałam zmienić hotel na lepszy za dopłatą przeszło 2000 zł ale się nie zgodzili. Dlatego proszę Rainbow aby sprawdzali swoje umowy z hotelami i nie wysyłali klientów do takich warunków. Sugerowałam się opiniami na ich stronie ale były stare. Już nigdy nie zamówię tak wcześnie wakacji, a z Rainbow to miał być 18 wylot i może ostatni. -
~Jonasz / 2021-11-17 18:08
Bardzo nie polecam Rainbow Tours.
W styczniu 2021r. zarezerwowaliśmy z żona wycieczkę do Kenii i Tanzanii, która miała być naszą podróżą poślubną. Wpłaciliśmy zaliczkę i podpisaliśmy umowę.
Pod koniec października 2021r. dostaliśmy informację, że wyjazd jest odwołany z powodu niewystarczającej liczby chętnych. Kontaktowaliśmy się z nimi kilkukrotnie w sprawie wycieczek zastępczych, jednak nikomu specjalnie nie zależało aby nam pomóc - w końcu zdecydowaliśmy się na tą samą wycieczkę miesiąc później. Biuro zażądało od nas dopłaty ok. 4 tyś zł za zmianę terminu pomimo że to oni odwołali nasz wyjazd! Po długich negocjacjach obniżyli cenę o 700zł, a więc i tak więcej o 3300zł niż pierwotnie.
Jako że zależało nam żeby jechać zgodziliśmy się, podpisaliśmy nową umowę i dopłaciliśmy zaliczkę.
Po 2 tygodniach (a więc niespełna 2 miesiące przed wyjazdem) dostaliśmy wiadomość, że nowy termin znowu się nie odbędzie ze względu na brak chętnych. Wielokrotnie dzwoniliśmy oraz pisaliśmy maile z przedstawicielami Rainbow, jednak nikt nie wykazywał ŻADNEJ chęci pomocy nam lub zorganizowania wycieczki zastępczej. Jeden raz na infolinii któryś z konsultantów powiedział nawet, że żadna edycja naszej wycieczki nie odbyła się od początku pandemii ze względu na problemy z przekraczeniem granicy między Kenią, a Tanzanią. Mimo to 2 tygodnie wcześniej podpisano z nami umowę na tą wycieczkę oraz cały czas widnieje ona w katalogu.
Na pytania co mogą nam zaoferować w zamian za odwołany wyjazd usłyszeliśmy: możecie sobie wybrać coś z katalogu. Podczas gdy wiele z tych wycieczek cyklicznie się nie odbywa.
W końcu (po około 30 mailach do Rainbow) zaproponowano nam wycieczkę Kenia Classic, jednak uznano że skoro to wyjazd zastępczy to będzie on w tej samej cenie, co Kenia i Tanzania, która nominalnie jest droższa, a co więcej my rezerwowaliśmy wyjazd ponad rok wcześniej.
Nikogo to jednak nie obchodziło - stwierdzili, że albo jedziemy na „gorszy” wyjazd w starej cenie, albo możemy sobie zrezygnować.
Buta, arogancja i brak poszanowania klienta w Rainbow nie zna granic. Nikogo nie obchodzi fakt, że możemy mieć zaplanowane urlopy w pracy oraz to, że wycieczkę rezerwowaliśmy jako „first minutę”, a przy zmianie rezerwacji (pomimo że była to zmiana z winy RAINBOW!) żądano od nas aktualnych cen, które są dużo wyższe.Zaletybrak -
~Julka / 2022-11-23 21:42
Wykupiony last, który potwierdziliśmy kilkukrotnie przed wylotem czy na pewno wszystko jest w porządku. Po przylocie okazuje się, że nie ma dla nas miejsca w hotelu, który sobie wybraliśmy i przenoszą nas do hotelu o niższym standardzie, który miał tak tragiczne opinie co zreszta rezydentka próbowała ukryć mówiąc nam o zmianie, pokazując zdjęcia tylko ze strony z rainbow a nie Google. Absolutnie nie wyraziliśmy na to zgody co nie spotkało się z jej zrozumieniem a wręcz przeciwnie za wszelką cenę próbowała powiedzieć, że nie mamy wyjścia i albo ten albo żaden. Po wielu kłótniach udało się coś wywalczyć z inna rezydentką, która chociaż w jakimś stopniu starała się pomoc. Jadąc już na miejsce do hotelu zaakceptowanego w ostateczności przez nas rezydentka weszła do hotelu i wyszła nie mówiąc tak naprawdę o niczym przez co siedzieliśmy na recepcji prawie 2h bez żadnej informacji. Dopiero po kilku upomnieniach na recepcji dostaliśmy swój pokój bo niestety rezydentka uciekła po kilku minutach. Zostaliśmy również poinformowani, że musimy to zgłosić do rezydentki, która poprowadzi ogólne spotkanie. Pani kompletnie nic o tym nie wiedziała i kazała zgłosić po prostu reklamacje po powrocie. Tak też uczyniliśmy na co biuro po krótce odpisało, że w sumie nic takiego się nie stało i jest to normalna sytuacja, a poza tym nie zgłaszaliśmy niczego takiego do rezydentki. Tragedia! ZaletyNie maWadyCałe biuro Rainbow -
-
~Jumi / 2021-02-25 23:28
Wyjazd rodzinny do emiratów w piątek 26.02.2021, zrobione testy na COVID. W środę o 17.30 dostajemy wiadomość, że lotnisko docelowe to Dubaj zamiast Fujairah, a hotel zamiast Radison blu Fujairah -Ja Jebel Ali Beach Dubaj. Zależało nam bardzo na wschodnim wybrzeżu, więc poprosiliśmy o transfer z lotniska do hotelu Radison Blu w Fujairah. Odmowa. Żadnego profesjonalizmu w załatwieniu sprawy, żadnych słów wyjaśnienia, Przepraszamy. Propozycję zamiany odrzuciliśmy. Zwrot otrzymałam na konto tego samego dnia. Kiedy po kilku godzinach zdecydowaliśmy się jednak na wylot. Oferta okazała dużo droższa. Mimo, że były to ostatnie miejsca, mniej niż 12 h do wylotu, żadna negocjacja ceny nie wchodziła w rachubę. Stracony czas, nerwy, nie spodziewałam się takiego potraktowania stałego klienta.
Wstyd.ZaletyDzięki kierownikowi biura podróży Rainbow zwrot środków na konto w trybie natychmiastowym.WadyBrak szacunku do klienta, empatii, przyznania się do winy i rzetelnego rozwiązania sprawy. -
~Justy a / 2022-10-11 15:09
Nie polecam. Wycieczka została anulowana ze względu odwołania lotu czarterowego. Przy czym jeszcze przez tydzień oferta wisi na stronie i można dokonywać rezerwacji. Cena jednak jest już dwukrotnie większa. Zaproponowano nam zniżkę 200/300 zł na osobę na inna wycieczkę, które teraz są trzy razy droższe niż ta która rezerwowalismy. Przy próbie wyjaśnienia i uzyskania pomocy w biurze stacjonarnym w Krakowie-Serenada, zostaliśmy potraktowani skandalicznie przez „Panią” w biurze. Żałuje ze nie poprosiłam ja o dane osobowe żeby zgłosić sprawe do kierownika bo taka osoba nie powinna pracować przy obsłudze klienta. Obsługa na infolinii trochę lepsza, przynajmniej Pani miała trochę kultury osobistej. Jednak po rozmowie miałam otrzymać przygotowana dla mnie oferte i informacje dotycząca cen i dat wylotów. Żadnej wiadomości nie otrzymałam dlatego zdecydowałam się na rezygnacje z usług biura. Nigdy więcej nie skorzystam z ofert Rainbow i będę przestrzegać przed nim wszystkich znajomych. ZaletyBrakWadySkandaliczna obsługa, dezinformacja, brak troski o klienta, -
~Justyna / 2025-08-07 11:58
Gdy przepraszam to za dużo dla biura podróży. Rainbow.
To nie była moja pierwsza wycieczka z Rainbow. Na każdym objeździe wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku. Więc tym bardziej wyjazd do Szwajcarii nie powinien być źle zorganizowany. Niestety nic bardziej mylnego…
Schody zaczęły się już przy rezerwacji. Oferta Last minute, rezerwacja internetowa, opłata wniesiona natychmiast. No to jedziemy? Jednak niekoniecznie. Pierwszego dnia roboczego nie ma potwierdzenia wyjazdu. Klient zaczyna wydzwaniać i pisać e-maile. Proszę czekać na pewno zaraz będzie potwierdzenie. Drugi dzień roboczy i dalej brak potwierdzenia. Kolejny telefon i wesoła informacja na infolinii iż to, że zapłaciłam nie oznacza, że jest dla mnie miejsce. Przecież zwrócimy pieniądze więc proszę się nie przejmować. Plany klienta nieistotne. No co może w tym momencie klient skoro biuro uważa, że jego czas jest nieistotny? Niestety dla biura podróży klient jednak uważa, że jego plany mają znaczenie i zaczyna atak o swoją rezerwację na wszystkich frontach: e-mail, czat. Oczywiście już teraz tylko pisemnie i z jasnym pytaniem czy biuro podróży sprzedaje wycieczki na które nie ma miejsc? Kolejne próby zbywania i kolejne coraz bardziej wkurzone wiadomości od klienta. I wreszcie rzutem na taśmę tuż przed 16, jest wywalczona rezerwacja. Sukces klienta udało mu się potwierdzić rezerwację!
No to teraz już z górki. Będzie świetnie. Piękny kraj, a właściwie kraje, wspaniali ludzie w grupie. Ale nie może być za pięknie. W drodze powrotnej nikt nie poinformował kierowców, że jest przystanek w Opolu…
Noc, ciemny autokar mknie przez autostradę. W autokarze brak informacji, który to przystanek i jaki jest kolejny. Brak pilotów w autokarach rozwożących turystów. Kierowcy nie dostali od biura podróży listy pasażerów z miejscami do wysadzenia. Jedyne co jest to kilka karteluszek spisanych przez pilotów. W Pawłowicach zjechało 5 autokarów i turyści przesiadali się do 4. Jedynie piloci mieli zadbać o to, aby kierowcy wiedzieli, gdzie mają stanąć. Co może pójść nie tak? No przecież nic to taka świetna organizacja.
Godzina 11:30 w nocy. Turysta patrzy na nawigację ile czasu mu zostało do wysiadki i nagle zdziwienie bo nawigacja pokazuje, że się oddala. Podchodzi do kierowców z informacją, że chyba nie wysadzili go w Opolu. Kierowcy zdziwieni. Nie mieli stawać w Opolu. Żarcik to pojedzie pani z nami do Poznania i z powrotem. Jednak okazało się, że to nie był żart w momencie, gdy nie zjechali i nie zawrócili na następnym zjeździe. Kolejna rozmowa jeszcze spokojna z kierowcami. Przecież oni nie mogą zawrócić, bo wszyscy w autokarze się spóźnią plus oni też jadą po turystów na kolejną wycieczkę. To co ja mam zrobić? Nie wiedzą. Telefonu do koordynatora wycieczki dalej nikt nie wykonał a jesteśmy już prawie we Wrocławiu. Bo po co? Koniec miłego turysty, trzeba wejść w tryb wiedźmy bo nic nie działa. Środek nocy. Może pilot wycieczki do Szwajcarii odbierze. Na szczęście odebrał mój telefon i miał numery do swojego szefostwa z Rainbow. Pani pilot zaczyna telefony do Rainbow. A my już praktycznie w kolejnym punkcie. Orientuję się czy któryś z pasażerów będzie wysiadał we Wrocławiu i kierował się na dworzec. Oczywiście punkt przesiadkowy na jakiejś stacji na obrzeżach. Informacja, że jeden współpasażer będzie szedł na stację, 20 minut z torbami szybkim marszem. Pociągi sprawdzone. Powinnam zdążyć. Wypad z autokaru, bagaż wyciągnięty i pilnowanie, żeby mi się towarzysz nie zgubił. W tym momencie podchodzą kierowcy i zaczynają się pytać co załatwił pilot. Mówię, że jeszcze nic nie wiem. Mówią, że oni jednak będą czekać na informację i nie odjadą. W końcu telefon, że przyjedzie po mnie taksówka i zawiezie do domu do Opola. Znowu czekanie na taksówkę. Autokar odjechał. 1 w nocy przyjeżdża taksówka. Biuro podróży zorganizowało ją ale za nią nie zapłaciło. Rzekomo nie mieli możliwości zrobić tego zdalnie. Proszę zapłacić a my zwrócimy pieniądze. Po 2 w nocy w domu.
Poniedziałek. Zero telefonów z przeprosinami i zapytaniem jak zwrócić pieniądze. W końcu e-mail ode mnie z rachunkiem. Odpowiedź proszę napisać reklamację abyśmy zwrócili pieniądze. Że co ja mam pisać reklamację to może zwrócą pieniądze? Kolejne wkurzone e-maile do biura, że nie tak to powinno się odbyć. Sms do pilota, że nie dostałam przeprosin i mam pisać reklamację. Zero odzewu biura. Tak więc na zakończenie trzeba napisać reklamację, bo nawet pieniędzy nie odzyskam, za ich błąd. Tylko procedury się liczą, klient nie ma znaczenia. Nawet słowo przepraszam jest za trudne…
-
~Kajka / 2022-08-21 11:14
Nie polecam biura podróży Rainbow Tours,. W tym roku wybraliśmy kierunek Albania, kraj może i ładny, ale hotel w którym przebywaliśmy w opcji all inclusive, to tragedia. Hotel Fafa One opisany przez Panią w siedzibie w Silesia City Center Katowicach jako rok po remoncie, pozostawial wiele do życzenia. Nie działającą klimatyzacja, brak wody w godzinach szczytu, oraz bar w opcji all inclusive to jedna wielka kpina i żart. Bar to buda, w której jest brudno i brakuje wszystkiego, kawa to lura z przelewowego ekspresu, przesłodzone napoje, które śmierdzą chemia. Brak wody doskwierający zwłaszcza, kiedy przychodzi się zapiaszczonym z plaży. Jedzenie wolało o pomstę do nieba, straszny szrot, wszystko zatopione w oleju, śmierdzące, frytki od samego śniadania, na każdy posiłek, czekające czy ktoś je wreszcie zje, zimne posiłki, i obsługa, która ma problem szukając widelca itd. Posiłki powtorze raz jeszcze zimne i tłuste, plus słodkie napoje, niestety nawet gotowane warzywa były bez smaku. Sala jadalną śmierdząca, jak stołówka a nie opcja all. Dodatkowo na sam koniec, miejsca w samolocie wraz z mężem nie mieliśmy obok siebie, chociaż w umowie było co innego napisane... Pani stewardesa niczemu nie winna nie widziała o co chodzi... NIE POLECAM, ludzie nie dajcie się nabrać. ZaletyBrakWadySame -
~Kamila / 2023-10-01 11:49
RAINBOW to MASAKRA. Nigdy więcej. Świadome wprowadzanie klientów w błąd. Najgorsze pokoje w suterenie. ŻADNEJ z obiecanych i opłaconych wycieczek. Rezydent na Sardynii, p. Marta- to porażka . Nie kiwnęła nawet palcem by nam pomóc. Cytuję "Dla takiej grupy nic się nie chce", "jak mnie ładnie poprosicie". Wylot i przylot z lotniska oddalonego o 2 godz. drogi zamiast w Alghero, gdzie przybywały grupy z Polski z innych biur i prywatnie. Brak rzetelnej informacji. Jezżli chcecie Państwo zobaczyć na Sardynii coś więcej niż basen , należy wybierać lokalizację na Wschodnim wybrzeżu, a unikać Zachodniego, w tym hotelu Futura Baia di comnte. Szkoda czasu i nerwów. WadyNajgorsze pokoje w obiekcie, Brak rzetelnej informacji. Brak realnej możliwości zrealizowania chociaż jednej z oferowanych wycieczek. Opieka rezydenta - mniej niż zero. Żadnej chęci pomocy i arogancka postawa wobec turystów -
~Karol / 2022-09-28 15:07
Biuro nie wywiązuje się z umowy, rezydent miał nam zapewnić lunch box na wyjazd z powodu wcześniej pory lotu, nie dopełnił swojego obowiązku. W pokoju przez cały nasz pobyt gryzły nas pluskwy. Powikłania są dosyć dotkliwe i rozległe a rainbow nam zaproponowało 150 zł z laską, bo jak to oni twierdzą nikt się nie skarżył na podobny problem więc nie mogło być to prawda, kiedy poinformowałem obsługę o pluskwach w pokoju stwierdził że to norma. Żenada - najgorsze biuro podróży. Postaram się aby nikt z mojego otoczenia nigdy nie skorzystał w usług tej bezczelnej firmy!!! ZaletyŻadneWadyJak wyżej -
~Karola / 2023-01-25 16:18
Biuro podróży Bydgoszcz focus. Nie polecam tego biura,po raz kolejny nie uzyskałam żadnej oferty na każde moje zapytanie - słyszałam, że nie. Naprawdę zdziwiło mnie,wspomnę,że to samo biuro znajdowało się na ul. Gdańskiej i naprawdę obsługa była rewelacyjna. Państwa podane które mnie interesują: Grecja, Włochy oraz Egipt w przekonaniu Pana żaden hotel nie posiada zjeżdżalni basenowych. Po raz kolejny wyszłam z biura bez propozycji oferty. Pan który tam pracuje raczej nie ma pojęcia o swoich ofertach. ZaletyBrakWadyBrak informacji -
~Karolina / 2021-06-17 16:11
Odradzam to biuro i polecam sie 5 razy zastanowic przed skorzystaniem z jego usług. Wykupilismy z chlopakiem wycieczke kierujac sie informacjami na stronie, ze do jej realizacji wystarczy dowod. Po sprawdzeniu na stronie ministerstwa Kosowa informacji okazalo sie ze potrzebny jest paszport, ktorego nie bylo juz szans wyrobic. Pracownicy infolinii nie umieli nam pomoc i rozwiac watpliwosci wiec udalismy sie do salonu stacjonarnie, gdzie zapewniono nas ze w zupelnosci wystarczy dowod. Na szczęście (!!!) poszlam zweryfikowac te informacje do 2 punktu, gdzie panie nie umialy mi odpowiedziec, ale wypusciły mnie z slowami "no na 90% jest potrzebny paszport, moze to jakis bład na stronie no ale one nam nie pomogą". Po weryfikacji informacji w punkcie obslugi klienta w Łodzi dowiedzielismy sie ze jednak paszport jest niezbędny i moze uda sie wymienic nasza wycieczke na inna nie tracac 30% (870zł). Z łaski, mimo ze bylo to z ich winy. Koniec koncow okazalo sie ze wycieczka zostala odwolana ze wzgledu na brak chetnych, a my dosalismy propozycje wycieczki zastepczej do Chorwacji (w planie zwiedzanie 3 krajow zamiast 5 i o wiele uboższy program ale zgodzilismy sie, bo stawalismy na glowie o wolne w tym terminie). Niestety,teraz okazalo sie ze plan wycieczki bedzie zmieniony i zwiedzanie Bosni i hercegowiny zostanie zastąpione dniem dłuzej w chorwacji. Tak wiec z wycieczki za 2780 zl od osoby z planem zwiedzania 5 panstw zostalismy z wycieczka zastepcza za 3000 i 2 panstwami, o ile sie w ogole odbedzie. Bfak jakichkolwiek kompetencji pracownikow i profesjonalizmu. Kazdy z 5 pracownikow z ktorymi rozmawialismy mowil zupelnie co innego. Dodatkowo, idac do punku upewnic sie czy wystaczy dowod otrzymalismy informacje ze na 100% wystarczy co okazalo się nieprawdą!bledne informacje na stronie!!! I zmiana programu wycieczki na niekorzysc po dokonaniu rezerwacji!!! Robienie z lufzi debili. Nie polecam tego biura i przestrzegam!!!! ZaletyBrak! -
-
~kasia / 2023-03-13 23:56
Zgadzam się z przedmówcami pięknie jest dopóki nie zapłacimy.
Później wola nieba -
~Katarzyna / 2021-07-21 12:32
Na 14 dni zmienili mi wylot z lotniska. Teraz mam jechać do Warszawy, nie mogę zmienić. Wycieczkę wybierałam ze względu na wyjazd z lotniska mojego miasta Bydgoszczy. Nie mogę zrezygnować :(
Nie można się dodzwonić, na maile długo odpowiadają.
Gdybym wiedziała, że zmienią mi lotnisko, pojechałabym inną firmą, taniej... -
~Katarzyna / 2021-08-23 09:52
Nie polecam.
Wycieczka wykupiona na Apollon Windmill Hotel KOS (hotel sąsiadujący z Apollon - Kos).
Jest to jakby jeden kompleks hotelowy ale hotel Apollon Windmill Hotel różnił się pod względem ceny oraz standardu hotelu był droższy o 150zł/os.
Tydzień przed planowanym wylotem, znajoma która znajdowała się na KOS poinformowała nas o tym, że hotel Windmill jest nieczynny od dawna i wszystkich kierują do sąsiedniego hotelu który był tańszy, co faktycznie okazało się prawdą i nas również umieścili w hotelu obok.
Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że różnicy w cenie biuro nie chce nam oddać, pomimo tego iż jest to jeden kompleks biuro RAINBOW wiedziało o tym iż Hotel Apollon Windmill jest zamknięty dla turystów z POLSKI !!!!!
Szkoda, dla mnie to po prostu oszustwo, w odpowiedzi na reklamację otrzymaliśmy inf. iż nie mamy prawda do roszczenia o zwrot. -
~Katarzyna / 2022-02-28 16:46
Dramat dramat i jeszcze raz dramat. Przestrzegam wszystkich szczegolnie przed biurem z Wroclawia w magnolii. Opryskliwa obsluga, brak wiedzy i kompetencji zrujnowal wyjazd zycia. Nie polecam - najgorsze biuro podrozy w Polsce. ZaletyBrakWadyFatalna obsluga
strona 21 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »