Zapach wina i lawendy Chorwacja .
Rainbow wielkie nieporozumienie zmieniają hotel w trakcie trwania wakacji po objazdowe na hotel gorszej jakości nie dając mozliwosci wybrania samemu innego bez słowa przepraszam bez wytłumaczenia.Bez szansy na powrót do kraju co jest ubezwłasnowolnieniem i naruszeniem praw godności ludzkiej!!!! Wykonaliśmy mnóstwo telefonów do Rainbow w kraju brak pomocy jakiejkolwiek dopiszemy oddzwonimy i cisza.
Zapłaciliśmy za jeden z najdroższych hoteli w efekcie dostaliśmy hotel bez basenu bez windy . Z plaza betonowa gdzie po wodzie pływała ropa i śmieci a także resztki ryb z statków a w powietrzu unosił się smród ropy . Dopłacaliśmy za duzy pokój rodzinny z balkonem efekt zniszczony zamek wejściowy do pokoju zepsute drzwi balkonowe pokój nie sprzątany .Rezydentka wredna opryskliwa hamaka krzycząca na klientów ,takiego hamstwa nie widziałem. Wielkie bagno i oszustwo. Napisana reklamacja czekamy na odpowiedz i idziemy cała grupa do sądu.Nie popuścimy. Omijajcie Rainbow szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadySame wady ubezwlasnowolnienie łamanie praw człowieka ponizanie
~Jacek / 2022-07-10 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga dla Polskich Turystów wyjeżdzających z Rainbows do Azul Beach Czarnogora !!!
Jestesmy załamani Rainbows zakonntraktowala Polakom - ludziom na poziomie i wymagajacych obiecanego standardu 4 gwiazdek tym hotelu jedynie budynek KIWI - tragiczny zaniedbany niespełniający zadnych standardów moloch z odpadającymi tynkami , grzybami , pobitymi szybami, starymi zaniedbanymi małymi łazienkami.
Moloch z lat 60/70 tych posiada male klitki niespełniające podstawowych standardów ihigieny i bezpieczeństwa.
Uważajcie na ta firme !!!
Absolutnie odradzam !!!
~Jan / 2025-01-09 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Rainbow oszukuje na wycieczkach premium na przykład azjatycka przygoda zarezerwowałem w październiku a w grudniu napisali,że nie ma chętnych i zaoferowali zwykłą azjatycką przygodę,ale w cenie tej premium ok 3000PLN więcj od osoby
zdarzyło mi się to już drugi raz dlatego uważam że te premium to zwykła ściema biuro kosi kasę od naiwnych.
Są to gangsterskie metody powinien zainteresować się tym rzecznik praw konsumenta
Zaletydroższa wycieczka
Wadyokłamują na potęgę
~JanOszukanyPrzezRainbow / 2020-10-01 23:34
Ocena: 1.00 / 5
Od 180 dni nie oddali pieniędzy za wycieczkę, którą anulowali.
ZaletyZaletą to będzie jak upadną
WadyZłodziejstwo, oszustwo, szwindel
~Jarek / 2022-06-15 09:18
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie korzystajcie z tego biura. # lata temu zrobiłem rezerwacją wczasów w Grecji na rok wcześniej z wylotem z Rzeszowa, tydzień przed zmienili mi lot na katowice a później covid więc zaproponowali zwrot części kosztów z rezygnacji wycieczki albo zmiana terminu. Żeby nie stracić pieniędzy zdecydowałem się na zmianę terminu i miejsca więc wybrałem Turcję za rok. Pojechałem wczasy udane ale ze strony biura nic a nic, pani rezydent pojawiła sie na lotnisku na 3 min zostawiła nr. telefonu i ślad po niej zaginął. W tym roku zapragnąłem znowu Grecję i z tym samym biurem. Rezerwację dokonałem rok wcześniej z wylotem 22 czerwca 2022 z Katowic o godz. 12, Miesiąc przed przyszła informacja że wylot zmienili na 18, OK zaakceptowałem, tydzień przed wylotem jak walizki spakowane przychodzi informacja że hotelu który wybraliśmy nie zapłacą bo drogo , i proponują zastępczy bungalow na krańcu świata lub rezygnację ze zwrotem całości wpłaconych pieniędzy po 14 dniach. Wycieczka zapłacona dla 4 osób za 12000 zł a ja mam czekać 2 tygodnie na zwrot pieniędzy. Urlopy wszyscy pobrali pieniądze wpłacone a ja mam szukać sobie wycieczki i zapłacić z kredytu bo jak inaczej skoro oni mają moje 12000 zł. NIE POLECAM KUPOWAĆ WCZEŚNIEJ ANI KOŻYSTAĆ Z TEGO BIURA PODRÓŻY.
WadyBiuro podróży
~Jarek / 2022-06-22 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam Rainbow.
Kupiliśmy wycieczkę która została potem odwołana. Mieliśmy otrzymać zwrot wpłaconych pieniędzy do 14 dni (pomijam fakt, że czemu mam aż tyle czekać na zwrot moich pieniędzy). Po 14 dniach pieniądze nie wpłyneły na konto, zadzwoniłem na infolinę. Rozmowa najpierw z konsultatką (bardzo nieuprzejmą) potem na moje żądanie rozmowy z przełożnym lub opiekunem kierunku zostałem przełączony do opiekuna.
Pani bardzo nieuprzejma, momentami wręcz opryskliwa stwierdziła że nic nie wie o zwrocie kazała napisac maila z wnioskiem o zwrot - przez telefon nie przyjmuje ( informacja o tym że chcemy zwrotu została przekazana zarówno mailem a potem na infolini w dniu anulowania).
Teraz przyszedł kolejny mail .... "wypłaty są realizowane w ciągu 14 dni".
Efekt, wycieczka niedoszła do skutku a ja od ponad 3 tygodni proszę sie o zwrot moich pieniędzy. Wygląda to albo na chamskie i bezczelne naciąganie ludzi albo Rainbow ma problemy z płynnością finansową - nie bardzo widzę inne wytłumaczenie tej sytuacji.
Chyba zostaje już tylko droga prawna, powoli tracę nadzieję na odzyskanie pieniędzy w 'normalny" sposób.
~Jarek / 2022-08-05 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Mieliśmy wykupiony pobyt dwutygodniowy objazd plus wypoczynek w Dubaju. Na parę dni przed nie mogłem się zalogować na swoje konto, więc dzwonię do biura, a tam wciskają mi kit, że wysłali mi maila o odwołanej wycieczce ( nie ma takiej opcji, żebym go dostał nawet w spamie)i nic podobnego nie mogą mi zaproponować. Ani przepraszam ani poczucia do winy. A teraz widzę ,że niby jest coś prawie takiego samego. Lataliśmy do tej pory z Itaką i tak pozostanie. A chcieliśmy im dać szansę.
WadyBrak informacji o odwołanej wycieczce, brak przeprosin.
~Jarek / 2022-12-07 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Od 15 lat zwiedzam świat z tym biurem i w najgorszych snach nie przypuszczałem, że Rainbow tak bezwzględnie mnie oszuka i nie będzie potrafiło zachować się uczciwie. Ja w sytuacji pandemii mimo kilkukrotnego odwoływania wyjazdów z wiadomych względów nie wycofywałem wpłaconych pieniędzy, gdyż nie chciałem pogarszać i tak trudnej sytuacji mojego biura podróży. Trwało to 2 lata. W lutym tego roku wykupiłem wycieczkę objazdową Australia, Nowa Zelandia z gwarancją niezmienności ceny przełom- styczeń, luty 2023.
W listopadzie 2022roku zostałem poinformowany, że wyjazd jest odwołany z powodu braku chętnych. Jednocześnie dostałem informację, że ta sama wycieczka jest potwierdzona w terminie 2 tygodnie późniejszym. Niestety doznałem szoku po informacji, że muszę dopłacić do tej wycieczki 14500zł. Moje odwołania i prośby nic nie pomogły a podstawowa informacja jaka się przebijała z tłumaczeń Biura to wzrost kosztów. Moje wnioski są następujące: Rainbow w sposób bezwzględny wykorzystuje zaufanie swoich klientów i bez żadnych konsekwencji odwołuje wyjazd, który się nie kalkuluje a klientów zmusza do poniesienia kosztów za swoje błędne decyzje. Wartość firmy to nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim lojalność wobec swoich stałych klientów. Już nie polecam tego biura, które nie szanuje swoich klientów.
~Joanna / 2023-07-24 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Pan Borys (pilot) był niemiły i kilka razy wprowadził nas w błąd (odnośnie sklepów, cen, miejsc w okolicy). Ostatniego dnia przeniesiono nas z pięknego hotelu z nasenem do domu parafialnego (!) bez klimatyzacji, z jajecznica z 3 jajek jako śniadanie dla 6 osób. Ostatniego dnia p. Borys nie wiedział co ma z nami zrobić (był wcześniej nieprzemyślany do końca i pozmieniany plan), więc zostawił nas na 5 godzin w mieście, w którym wszystko było zamknięte... Było mało czasu wolnego w ważnych miejscach (po godzinie w Splicie i Dubrowniku), przez co ludzie wszystko robili w biegu. Za to innego dnia, w bajeczny sposób opisana w ofercie wyprawa do Naretwy, wyglądała tak, że siedzielismy 5,5 godziny w restauracji i nie wiedzieliśmy, co ze sobą zrobić. Ostatniego dnia, po dojechaniu do Moszczyc, koordynator tak rozplanował podróże, że ludzie z Trójmiasta pojechali jako ostatni (bo jeden autokar z ludźmi z Gdańska się spóźniał). Wysłano wcześniej jeden autokar na północ, ale zamiast dołączyć do niego gdańszczan (będących już dobę poza hotelem), dołączyli ludzi z Katowic... Jakakolwiek próba uzmysłowienia koordynatorowi, że jest to nieprzemyślane i do końca w porządku, kończyła się podnoszeniem na nas głosu i obciążeniem nas wina o wszelkie opóźnienia. 21 godzin po opuszczeniu hotelu siedzieliśmy przez 5 godzin na pustkowiu, w deszczu, w miejscu gdzie nawet klienci przydrożnej karczmy nie mogą za darmo skorzystać z toalety...
ZaletyKilka ładnych miejsc w ofercie
WadyZmiana hotelu na gorszy, zmiana planu na gorszy, odwiedzanie zamkniętych miejsc, niekompetentny pilot, problemy z transportem
~JOANNA / 2023-09-17 16:00
Ocena: 1.00 / 5
SYCYLIA I Malta objazdówka świetnie zorganizowana natomiast organizacją transferu na pobyty w drugim tygodniu fatalna , źle zorganizowana oczekiwanie 3 godz na lotnisku , po przyjeździe do hotelu Dolcestate czekamy kolejne godziny na klucze do pokoi mimo , że doba hotelowa zaczyna się o 14.00 o 16.00 nie mamy nadal dostępu do pokoi .Z takim bałaganem organizacyjnym nie spotkaliśmy się od 20 lat.Kontakt telefoniczny z rezydentką nie rozwiązuje problemu.Nasza opinia o Biurze Rainbow uległa niestety diametralnej zmianie.Czerwona kartka dla opiekunów pobytów na Sycylii.Joanna 17.09.2023 Hotel Dolcestate okol Cefalu
~Jola / 2022-06-09 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze biuro z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. Wycieczka wykupiona w listopadzie odwołana, inna zarezerwowana zamiennie tydzień temu też odwołana. Co ciekawe, gdy pojawiła się wczoraj ponownie nie mogłam jej wykupić, bo biuro zatwierdziło już mój wyjazd na inną wycieczkę (zresztą brew mojej woli, bo byłam wycieczką zainteresowana, ale jej nie potwierdziłam). Powiedziano mi, że mogę wycieczkę wykupić po obecnej cenie, która jest dwa razy wyższa od tej, którą mi zagwarantowano. To są kpiny.
Zaletybrak
Wadybrak
~Jolanta / 2022-09-22 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Z powodu overbookingu zaproponowano mi inny hotel i z tego tytulu powstała u mnie nadpłata. Czekam juz ponad dwa tygodnie na zwrot moich pieniedzy. Płaciłam kartą i na kartę spodziewałam się zwrot. Po dwóch tygodniach nic. Potem powiedziano mi, że jeżeli podam nr konta to będzie szybciej, nadal czekam i nic. Mam poczucie, jakbym biła głową w mur, bo nikt nie potrafi mi powiedzieć, kiedy dostanę zwrot. Nigdy więcej z tym biurem, bo ciężko odzyskać pieniądze, po prostu chce się płakać
~Jolanta / 2023-09-10 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Witam, zamówiłam wczasy Sardynia hotel La Plage Noire i jestem przerażona opiniami na stronie Google. Chciałam zmienić hotel na lepszy za dopłatą przeszło 2000 zł ale się nie zgodzili. Dlatego proszę Rainbow aby sprawdzali swoje umowy z hotelami i nie wysyłali klientów do takich warunków. Sugerowałam się opiniami na ich stronie ale były stare. Już nigdy nie zamówię tak wcześnie wakacji, a z Rainbow to miał być 18 wylot i może ostatni.
~Jonasz / 2021-11-17 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam Rainbow Tours.
W styczniu 2021r. zarezerwowaliśmy z żona wycieczkę do Kenii i Tanzanii, która miała być naszą podróżą poślubną. Wpłaciliśmy zaliczkę i podpisaliśmy umowę.
Pod koniec października 2021r. dostaliśmy informację, że wyjazd jest odwołany z powodu niewystarczającej liczby chętnych. Kontaktowaliśmy się z nimi kilkukrotnie w sprawie wycieczek zastępczych, jednak nikomu specjalnie nie zależało aby nam pomóc - w końcu zdecydowaliśmy się na tą samą wycieczkę miesiąc później. Biuro zażądało od nas dopłaty ok. 4 tyś zł za zmianę terminu pomimo że to oni odwołali nasz wyjazd! Po długich negocjacjach obniżyli cenę o 700zł, a więc i tak więcej o 3300zł niż pierwotnie.
Jako że zależało nam żeby jechać zgodziliśmy się, podpisaliśmy nową umowę i dopłaciliśmy zaliczkę.
Po 2 tygodniach (a więc niespełna 2 miesiące przed wyjazdem) dostaliśmy wiadomość, że nowy termin znowu się nie odbędzie ze względu na brak chętnych. Wielokrotnie dzwoniliśmy oraz pisaliśmy maile z przedstawicielami Rainbow, jednak nikt nie wykazywał ŻADNEJ chęci pomocy nam lub zorganizowania wycieczki zastępczej. Jeden raz na infolinii któryś z konsultantów powiedział nawet, że żadna edycja naszej wycieczki nie odbyła się od początku pandemii ze względu na problemy z przekraczeniem granicy między Kenią, a Tanzanią. Mimo to 2 tygodnie wcześniej podpisano z nami umowę na tą wycieczkę oraz cały czas widnieje ona w katalogu.
Na pytania co mogą nam zaoferować w zamian za odwołany wyjazd usłyszeliśmy: możecie sobie wybrać coś z katalogu. Podczas gdy wiele z tych wycieczek cyklicznie się nie odbywa.
W końcu (po około 30 mailach do Rainbow) zaproponowano nam wycieczkę Kenia Classic, jednak uznano że skoro to wyjazd zastępczy to będzie on w tej samej cenie, co Kenia i Tanzania, która nominalnie jest droższa, a co więcej my rezerwowaliśmy wyjazd ponad rok wcześniej.
Nikogo to jednak nie obchodziło - stwierdzili, że albo jedziemy na „gorszy” wyjazd w starej cenie, albo możemy sobie zrezygnować.
Buta, arogancja i brak poszanowania klienta w Rainbow nie zna granic. Nikogo nie obchodzi fakt, że możemy mieć zaplanowane urlopy w pracy oraz to, że wycieczkę rezerwowaliśmy jako „first minutę”, a przy zmianie rezerwacji (pomimo że była to zmiana z winy RAINBOW!) żądano od nas aktualnych cen, które są dużo wyższe.
Zaletybrak
~Julka / 2022-11-23 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiony last, który potwierdziliśmy kilkukrotnie przed wylotem czy na pewno wszystko jest w porządku. Po przylocie okazuje się, że nie ma dla nas miejsca w hotelu, który sobie wybraliśmy i przenoszą nas do hotelu o niższym standardzie, który miał tak tragiczne opinie co zreszta rezydentka próbowała ukryć mówiąc nam o zmianie, pokazując zdjęcia tylko ze strony z rainbow a nie Google. Absolutnie nie wyraziliśmy na to zgody co nie spotkało się z jej zrozumieniem a wręcz przeciwnie za wszelką cenę próbowała powiedzieć, że nie mamy wyjścia i albo ten albo żaden. Po wielu kłótniach udało się coś wywalczyć z inna rezydentką, która chociaż w jakimś stopniu starała się pomoc. Jadąc już na miejsce do hotelu zaakceptowanego w ostateczności przez nas rezydentka weszła do hotelu i wyszła nie mówiąc tak naprawdę o niczym przez co siedzieliśmy na recepcji prawie 2h bez żadnej informacji. Dopiero po kilku upomnieniach na recepcji dostaliśmy swój pokój bo niestety rezydentka uciekła po kilku minutach. Zostaliśmy również poinformowani, że musimy to zgłosić do rezydentki, która poprowadzi ogólne spotkanie. Pani kompletnie nic o tym nie wiedziała i kazała zgłosić po prostu reklamacje po powrocie. Tak też uczyniliśmy na co biuro po krótce odpisało, że w sumie nic takiego się nie stało i jest to normalna sytuacja, a poza tym nie zgłaszaliśmy niczego takiego do rezydentki. Tragedia!
ZaletyNie ma
WadyCałe biuro Rainbow
~Jumi / 2021-02-25 23:28
Ocena: 1.00 / 5
Wyjazd rodzinny do emiratów w piątek 26.02.2021, zrobione testy na COVID. W środę o 17.30 dostajemy wiadomość, że lotnisko docelowe to Dubaj zamiast Fujairah, a hotel zamiast Radison blu Fujairah -Ja Jebel Ali Beach Dubaj. Zależało nam bardzo na wschodnim wybrzeżu, więc poprosiliśmy o transfer z lotniska do hotelu Radison Blu w Fujairah. Odmowa. Żadnego profesjonalizmu w załatwieniu sprawy, żadnych słów wyjaśnienia, Przepraszamy. Propozycję zamiany odrzuciliśmy. Zwrot otrzymałam na konto tego samego dnia. Kiedy po kilku godzinach zdecydowaliśmy się jednak na wylot. Oferta okazała dużo droższa. Mimo, że były to ostatnie miejsca, mniej niż 12 h do wylotu, żadna negocjacja ceny nie wchodziła w rachubę. Stracony czas, nerwy, nie spodziewałam się takiego potraktowania stałego klienta.
Wstyd.
ZaletyDzięki kierownikowi biura podróży Rainbow zwrot środków na konto w trybie natychmiastowym.
WadyBrak szacunku do klienta, empatii, przyznania się do winy i rzetelnego rozwiązania sprawy.
~Justy a / 2022-10-11 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wycieczka została anulowana ze względu odwołania lotu czarterowego. Przy czym jeszcze przez tydzień oferta wisi na stronie i można dokonywać rezerwacji. Cena jednak jest już dwukrotnie większa. Zaproponowano nam zniżkę 200/300 zł na osobę na inna wycieczkę, które teraz są trzy razy droższe niż ta która rezerwowalismy. Przy próbie wyjaśnienia i uzyskania pomocy w biurze stacjonarnym w Krakowie-Serenada, zostaliśmy potraktowani skandalicznie przez „Panią” w biurze. Żałuje ze nie poprosiłam ja o dane osobowe żeby zgłosić sprawe do kierownika bo taka osoba nie powinna pracować przy obsłudze klienta. Obsługa na infolinii trochę lepsza, przynajmniej Pani miała trochę kultury osobistej. Jednak po rozmowie miałam otrzymać przygotowana dla mnie oferte i informacje dotycząca cen i dat wylotów. Żadnej wiadomości nie otrzymałam dlatego zdecydowałam się na rezygnacje z usług biura. Nigdy więcej nie skorzystam z ofert Rainbow i będę przestrzegać przed nim wszystkich znajomych.
ZaletyBrak
WadySkandaliczna obsługa, dezinformacja, brak troski o klienta,
~Justyna / 2025-08-07 11:58
Ocena: 1.00 / 5
Gdy przepraszam to za dużo dla biura podróży. Rainbow.
To nie była moja pierwsza wycieczka z Rainbow. Na każdym objeździe wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku. Więc tym bardziej wyjazd do Szwajcarii nie powinien być źle zorganizowany. Niestety nic bardziej mylnego…
Schody zaczęły się już przy rezerwacji. Oferta Last minute, rezerwacja internetowa, opłata wniesiona natychmiast. No to jedziemy? Jednak niekoniecznie. Pierwszego dnia roboczego nie ma potwierdzenia wyjazdu. Klient zaczyna wydzwaniać i pisać e-maile. Proszę czekać na pewno zaraz będzie potwierdzenie. Drugi dzień roboczy i dalej brak potwierdzenia. Kolejny telefon i wesoła informacja na infolinii iż to, że zapłaciłam nie oznacza, że jest dla mnie miejsce. Przecież zwrócimy pieniądze więc proszę się nie przejmować. Plany klienta nieistotne. No co może w tym momencie klient skoro biuro uważa, że jego czas jest nieistotny? Niestety dla biura podróży klient jednak uważa, że jego plany mają znaczenie i zaczyna atak o swoją rezerwację na wszystkich frontach: e-mail, czat. Oczywiście już teraz tylko pisemnie i z jasnym pytaniem czy biuro podróży sprzedaje wycieczki na które nie ma miejsc? Kolejne próby zbywania i kolejne coraz bardziej wkurzone wiadomości od klienta. I wreszcie rzutem na taśmę tuż przed 16, jest wywalczona rezerwacja. Sukces klienta udało mu się potwierdzić rezerwację!
No to teraz już z górki. Będzie świetnie. Piękny kraj, a właściwie kraje, wspaniali ludzie w grupie. Ale nie może być za pięknie. W drodze powrotnej nikt nie poinformował kierowców, że jest przystanek w Opolu…
Noc, ciemny autokar mknie przez autostradę. W autokarze brak informacji, który to przystanek i jaki jest kolejny. Brak pilotów w autokarach rozwożących turystów. Kierowcy nie dostali od biura podróży listy pasażerów z miejscami do wysadzenia. Jedyne co jest to kilka karteluszek spisanych przez pilotów. W Pawłowicach zjechało 5 autokarów i turyści przesiadali się do 4. Jedynie piloci mieli zadbać o to, aby kierowcy wiedzieli, gdzie mają stanąć. Co może pójść nie tak? No przecież nic to taka świetna organizacja.
Godzina 11:30 w nocy. Turysta patrzy na nawigację ile czasu mu zostało do wysiadki i nagle zdziwienie bo nawigacja pokazuje, że się oddala. Podchodzi do kierowców z informacją, że chyba nie wysadzili go w Opolu. Kierowcy zdziwieni. Nie mieli stawać w Opolu. Żarcik to pojedzie pani z nami do Poznania i z powrotem. Jednak okazało się, że to nie był żart w momencie, gdy nie zjechali i nie zawrócili na następnym zjeździe. Kolejna rozmowa jeszcze spokojna z kierowcami. Przecież oni nie mogą zawrócić, bo wszyscy w autokarze się spóźnią plus oni też jadą po turystów na kolejną wycieczkę. To co ja mam zrobić? Nie wiedzą. Telefonu do koordynatora wycieczki dalej nikt nie wykonał a jesteśmy już prawie we Wrocławiu. Bo po co? Koniec miłego turysty, trzeba wejść w tryb wiedźmy bo nic nie działa. Środek nocy. Może pilot wycieczki do Szwajcarii odbierze. Na szczęście odebrał mój telefon i miał numery do swojego szefostwa z Rainbow. Pani pilot zaczyna telefony do Rainbow. A my już praktycznie w kolejnym punkcie. Orientuję się czy któryś z pasażerów będzie wysiadał we Wrocławiu i kierował się na dworzec. Oczywiście punkt przesiadkowy na jakiejś stacji na obrzeżach. Informacja, że jeden współpasażer będzie szedł na stację, 20 minut z torbami szybkim marszem. Pociągi sprawdzone. Powinnam zdążyć. Wypad z autokaru, bagaż wyciągnięty i pilnowanie, żeby mi się towarzysz nie zgubił. W tym momencie podchodzą kierowcy i zaczynają się pytać co załatwił pilot. Mówię, że jeszcze nic nie wiem. Mówią, że oni jednak będą czekać na informację i nie odjadą. W końcu telefon, że przyjedzie po mnie taksówka i zawiezie do domu do Opola. Znowu czekanie na taksówkę. Autokar odjechał. 1 w nocy przyjeżdża taksówka. Biuro podróży zorganizowało ją ale za nią nie zapłaciło. Rzekomo nie mieli możliwości zrobić tego zdalnie. Proszę zapłacić a my zwrócimy pieniądze. Po 2 w nocy w domu.
Poniedziałek. Zero telefonów z przeprosinami i zapytaniem jak zwrócić pieniądze. W końcu e-mail ode mnie z rachunkiem. Odpowiedź proszę napisać reklamację abyśmy zwrócili pieniądze. Że co ja mam pisać reklamację to może zwrócą pieniądze? Kolejne wkurzone e-maile do biura, że nie tak to powinno się odbyć. Sms do pilota, że nie dostałam przeprosin i mam pisać reklamację. Zero odzewu biura. Tak więc na zakończenie trzeba napisać reklamację, bo nawet pieniędzy nie odzyskam, za ich błąd. Tylko procedury się liczą, klient nie ma znaczenia. Nawet słowo przepraszam jest za trudne…
~Kajka / 2022-08-21 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam biura podróży Rainbow Tours,. W tym roku wybraliśmy kierunek Albania, kraj może i ładny, ale hotel w którym przebywaliśmy w opcji all inclusive, to tragedia. Hotel Fafa One opisany przez Panią w siedzibie w Silesia City Center Katowicach jako rok po remoncie, pozostawial wiele do życzenia. Nie działającą klimatyzacja, brak wody w godzinach szczytu, oraz bar w opcji all inclusive to jedna wielka kpina i żart. Bar to buda, w której jest brudno i brakuje wszystkiego, kawa to lura z przelewowego ekspresu, przesłodzone napoje, które śmierdzą chemia. Brak wody doskwierający zwłaszcza, kiedy przychodzi się zapiaszczonym z plaży. Jedzenie wolało o pomstę do nieba, straszny szrot, wszystko zatopione w oleju, śmierdzące, frytki od samego śniadania, na każdy posiłek, czekające czy ktoś je wreszcie zje, zimne posiłki, i obsługa, która ma problem szukając widelca itd. Posiłki powtorze raz jeszcze zimne i tłuste, plus słodkie napoje, niestety nawet gotowane warzywa były bez smaku. Sala jadalną śmierdząca, jak stołówka a nie opcja all. Dodatkowo na sam koniec, miejsca w samolocie wraz z mężem nie mieliśmy obok siebie, chociaż w umowie było co innego napisane... Pani stewardesa niczemu nie winna nie widziała o co chodzi... NIE POLECAM, ludzie nie dajcie się nabrać.
ZaletyBrak
WadySame
~Kamila / 2023-10-01 11:49
Ocena: 1.00 / 5
RAINBOW to MASAKRA. Nigdy więcej. Świadome wprowadzanie klientów w błąd. Najgorsze pokoje w suterenie. ŻADNEJ z obiecanych i opłaconych wycieczek. Rezydent na Sardynii, p. Marta- to porażka . Nie kiwnęła nawet palcem by nam pomóc. Cytuję "Dla takiej grupy nic się nie chce", "jak mnie ładnie poprosicie". Wylot i przylot z lotniska oddalonego o 2 godz. drogi zamiast w Alghero, gdzie przybywały grupy z Polski z innych biur i prywatnie. Brak rzetelnej informacji. Jezżli chcecie Państwo zobaczyć na Sardynii coś więcej niż basen , należy wybierać lokalizację na Wschodnim wybrzeżu, a unikać Zachodniego, w tym hotelu Futura Baia di comnte. Szkoda czasu i nerwów.
WadyNajgorsze pokoje w obiekcie, Brak rzetelnej informacji. Brak realnej możliwości zrealizowania chociaż jednej z oferowanych wycieczek. Opieka rezydenta - mniej niż zero. Żadnej chęci pomocy i arogancka postawa wobec turystów