Witam.
Bylismy z Rainbow Tours na wakacjach w Egipcie, hotel Albatros Sea World. Od pierwszego dnia byla katastrofa. Obiecany hotel pieciogwiazdkowy byl pieciogwiazdkowy tylko dla nich. Ogolnie higiena na poziomie -1, mydlo do pokoju dostalismy dopiero drugiego dnia, w toaletach zewnetrznych o mydlach to mozna zapomniec, nie mowiac juz o srodkach do dezynfekcji. Jedzenie non stop takie same, ale to nic. kelner nakladajac pizze najpierw wycieral czolo cale mokre od potu, a potem tymi rekami nakladal pizze ludziom, Nasza corka jak to zobaczyla, od 3 dnia juz tam nie jadla. Takich przypadkow bylo cale mnostwo: Na koniec zostal nam ukradziony w pokoju zegarek i oczywiscie Rainbow umywa rece, dostalismy maila z hotelu, ze znalezli zegarek i jak zadzwonilem do Rainbow pani mi powiedziala, ze oni nie moga nic zrobic, wogole to miala to gdzies, nawet nie chciala widziec tego maila i teraz nam powiedzieli, ze to ich nie interesuje i mamy sobie zegarek sciagnac we wlasnym zakresie.
Firma Rainbow byla wielokrotnie informowana przez nas o tym, nawet prosilismy, zeby nas juz zabrali do Polski, na 7 e-maili z naszej strony, odpowiedzieli tylko na jeden i od razu pokazali nam gdzie maja klientow. Zaplacilismy za wycieczka ponad 16'000pln, do dzisiaj juz 3 tydzien nie mozemy sie z nikim skontaktowac. Takie firmy nie powinny istniec. Ludzie uwazajcie na nich, naciagaja i oszukuja klientow!
ZaletyTa firma nie ma zadnych zalet!
WadyBardzo trudny kontakt!
Traktowanie klientow podmiotowo!
Nie odpowiadaja na skargi i nie publikuja zlych recenzji na temat swoich hoteli!
Naciagacze i oszusci!
Traktowanie klientow podmiotowo!
Nie odpowiadaja na skargi i nie publikuja zlych recenzji na temat swoich hoteli!
Naciagacze i oszusci!