Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 536 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.16
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grażyna / 2021-10-04 18:43
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z wycieczki bardzo czyste pokoje i obsługa dobre jedzenie
    ZaletyBlisko plaża
    WadyNie było
  • ~Piotr / 2021-10-03 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta wycieczki nie pokrywa się z rzeczywistością. Po złożonej reklamacji wycieczki z lipca 2021 na stronie rainbol dalej w jednej z ofert widnieje informacja ze wszystkie pokoje posiadają balkon lub taras, niestety tak nie jest. Reklamacja oczywiście odrzucona. Świadomie oszukują swoich klientów. Nie polecam tego biura podrozy.
    Zaletybrak
    WadyZachęcanie ofertami które nie mają pokrycia.
  • ~Grzegorz / 2021-10-03 17:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Pobyt w lipcu w Gardelli Resort na Zakynthos . Obsługa biura Rainbow Tours wzorowa, piloci i rezydenci 5+, pomocni, mega pozytywnie nastawieni do klienta . Hotel czysty, zadbany, bardzo dobre jedzenie . Plaża czysta , leżaki dostępne bez problemu . Polecam objazd wyspy, rejs na Kefalonie .
    ZaletyTransfery jednym autobusem do 2-3 hoteli, mało turystów
    WadyBrak
  • ~andrzej / 2021-10-02 05:19
    Ocena: 3.67 / 5
    chciałbym zwrócić uwagę na opinie umieszczane na stronie Rainbow, napisałem swoją , ale informacje nt korytarza powietrznego nad hotelem zostały wycięte...ważna informacja dla kogoś kto nie lubi mieć leżaka na okęciu oraz tego że dziwne all inclusive gdzie trzeba płacic za wiele rzeczy
  • ~jacek / 2021-10-01 19:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Wycieczka bardzo dobrze zorganizowana , piękna Macedonia i wspaniali ludzie , rzut okien też na Albanię . Całość jednak psuje pobyt w Hotelu Holidaj M/ pis. Org/ Jakkolwiek hotel położony idealnie/ jeżeli otrzymasz pokój z widokiem na jezioro, a nie na śmietnik , miła obsługa ale już właściciele poniżej jakiejkolwiek krytyki pod pozorem sanitarnym wydawane są posiłki przez panią / chyba rodzina właściciela , nakładająca na talerz osobiście , oczywiście bez maseczki, i patrzącą z wyrzutem jak chce się więcej niż nałożyła , potem ta sama Pani krąży miedzy stolikami i niezbyt sympatycznie pilnuje gości czy ktoś czegoś z jedzenia nie wynosi , na sprzątanie i wymianę ręczników trzeba się zapisywać , i niestety pokoje niesamowicie brudne , dywany kleją się do papci , jest w nich tyle samo mrówek co tkaniny / bez najmniejszej przesady/, w łazience grzyb w kabinie , mata na podłodze wprost budzi obrzydzenie taka brudna. Cena za dobę w hotelu od 15 - 22 E ale już za przedłużenie o 4 godziny do wylotu 40 E dziwię się ,że nie ma możliwości skorzystania z jednego z 10 położonych w odległości nie większej niż 200 m hoteli o znacznie lepszym standardzie , przecież nie wszyscy chcą zaliczyć jak najtaniej wycieczkę , a położenie hoteli w jednym skupisku pozwala bez zakłóceń realizwać zbiórki do objazdu.
  • ~Jacek / 2021-10-01 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapach wina i lawendy Chorwacja .
    Rainbow wielkie nieporozumienie zmieniają hotel w trakcie trwania wakacji po objazdowe na hotel gorszej jakości nie dając mozliwosci wybrania samemu innego bez słowa przepraszam bez wytłumaczenia.Bez szansy na powrót do kraju co jest ubezwłasnowolnieniem i naruszeniem praw godności ludzkiej!!!! Wykonaliśmy mnóstwo telefonów do Rainbow w kraju brak pomocy jakiejkolwiek dopiszemy oddzwonimy i cisza.
    Zapłaciliśmy za jeden z najdroższych hoteli w efekcie dostaliśmy hotel bez basenu bez windy . Z plaza betonowa gdzie po wodzie pływała ropa i śmieci a także resztki ryb z statków a w powietrzu unosił się smród ropy . Dopłacaliśmy za duzy pokój rodzinny z balkonem efekt zniszczony zamek wejściowy do pokoju zepsute drzwi balkonowe pokój nie sprzątany .Rezydentka wredna opryskliwa hamaka krzycząca na klientów ,takiego hamstwa nie widziałem. Wielkie bagno i oszustwo. Napisana reklamacja czekamy na odpowiedz i idziemy cała grupa do sądu.Nie popuścimy. Omijajcie Rainbow szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySame wady ubezwlasnowolnienie łamanie praw człowieka ponizanie
  • ~Kazimiera / 2021-09-27 16:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzis zwiedzalismy Akropol w Atenach z wspaniala przewodniczka p. Ewi Znajomosc tematu imponujaca ciekawa narracja, bardzo dziekuje
    ZaletySuper Przewodnik!
    WadyBrak
  • ~Will / 2021-09-26 16:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Turcja Egejska- sułtańskie rarytasy 29.08-05.09.2021. Ogólnie oceniam wycieczkę dobrze z uwagi na ciekawy i bogaty program. Mam natomiast uwagi do czystości hoteli i wyżywienia. Hotel w Milas ( pierwsza i ostatnia noc) totalna porażka, brud, zatkane odpływy, nieświeża pościel, zimny makaron na kolację, brak nawet wody do picia. Drugi mega słaby hotel w Stambule. Reszta zgodnie z opisem. Jedzenie bardzo monotonne. Podczas kolacji serwowanych do stolika często zimne. Nie polecam dodatkowo płatnych lunchy na trasie po 7 euro od osoby (plus napoje). Ceny ewidentnie naciągane. Trzeba jednak wyposażyć się w jakieś jedzenie wcześniej bo postoje są celowo w takich miejscach że dookoła nic się nie kupi. A ponieważ śniadania bardzo wczesne (5.00/6.00) to czekanie do 20.00 na obiadokolację może być trudne. Irytujący był tez przymusowy pokaz skór, biżuterii oraz słodyczy. Jasne, nic kupować nie musieliśmy ale to był stracony czas, który można było przeznaczyć np. na Stambuł gdzie czasu było ewidentnie za mało.Polecam lokalne sklepy w wolnym czasie (choć jest go niewiele). W tych „polecanych” ceny kilka razy wyższe. Wycieczka nie jest dla tych, którzy lubią odpocząć- dzienne trasy to 500-700 kilometrów. Ale to akurat wiedzieliśmy i pisaliśmy się świadomie. Obok hotelu w okolicy Pammukale jest lokalny bazar- można zrobić fajne zakupy- polecam, tym bardziej że jest to jedyny bazar na trasie. Potem tylko sklepiki z tandetą w miejscowościach turystycznych. Z atrakcji fakultatywnych odradzam Noc Turecką. Po dwóch lokalnych winach i butelce lokalnego trunku na jeden stół gonią na siłę na parkiet, żeby już nic przypadkiem nie donosić. I super… tyle że grają polskie disco polo. Szok, na nocy tureckiej…zmarnowany czas i pieniądze. Knajpę na trasie do Stambułu omijajcie szerokim łukiem bo brud aż po oczach bije. A po za tym, piękna Kapadocja, super rejs po Bosforze ( wprawdzie statkiem w najtańszej wersji), magiczne Pammukale, i Efez, Troja. Przepyszny sok ze świeżo wyciskanych granatów, świeże figi, lody z mleka koziego i kebab- ale ten kupiony np. wieczorem w Stambule a nie na lunchu. W Channakale warto przejść się promenadą i zajrzeć na stoiska z ręcznie robioną biżuterią, można kupić za grosze śliczne prezenty. Warto skorzystać z pakietu wody w autokarze- płatne 6 euro od osoby za cały pobyt. Woda bez ograniczenia, choć gazowana skończyła się dość szybko. Trafił nam się super kierowca i słaba pani przewodnik (Paulina). Wszędzie szybko, miałam wrażenie że momentami trzeba Ją gonić żeby coś usłyszeć i się nie zgubić. Nie było nam również miło jak nas zaganiali na lunch do jednej części, gdzie na stołach nie było obrusów często a państwo piloci i kierowca siedzieli przy zasłanych stołach w drugiej części knajpy. Nikt się z nami nie rozliczył również z obowiązkowego pakietu na wejścia (blisko 170 euro od osoby). Bilety i wejściówki tyle nie kosztowały a na napiwki ani restauracje ani hotele raczej nie zasłużyły. W restauracjach przepłacaliśmy a w hotelach to już zupełnie napiwki się nie należały. Warto zobaczyć Turcję, ale warto przy okazji nie dać się nabić w butelkę RT. Opinia dodana na Rainbow nie została opublikowana. To pokazuje że Rainbow nie stawia na poprawę słabych punktów jak np. hotel w Milas który pojawia się w komentarzach a raczej chce je ukryć i dlatego więcej z tum biurem na wakacje nie pojedziemy.
    ZaletyCiekawy program wycieczki.
    WadyWyżywienie, nie do końca czyste hotele i przymusowe pokazy.
  • ~Turysta / 2021-09-26 06:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka ?Co wyrosło na wulkanie-Cyklady? do Grecji w okresie od 08 08 2021 do 15 08 2021 Wykupiliśmy jedna z najdroższych wycieczek w ofercie Rainbow i spodziewaliśmy się odpowiedniej jakości świadczonych usług. Cena za dwie osoby 10 471,12 zł plus 232 Euro płatne pilotowi na miejscu. Hotel na wyspie Naxos, który nam przydzielono w fatalnym stanie pourywane szafki, w łazięce dziura na wylot w ścianie 15x20 cm ,uchwyt na papier toaletowy urwany, sejf ze złamanym kluczem (niesprawny), telewizor bez pilota, drzwi na balkon wypaczone nie zamykały się. Ponieważ nie działał sejf i nie zamykały się drzwi balkonowe ( a balkon był dostępny z zewnątrz) wszystkie cenne rzeczy nosiliśmy ze sobą co było dość uciążliwe. Najgorsza rzeczą był brak ciepłej wody w godzinach rannych, nie było jej nigdy rano w okresie naszego pobytu w tym hotelu. Hotel nie był przygotowany technicznie do takiej liczby gości. Niektórzy uczestnicy naszej wycieczki nie godząc się na takie warunki rezygnowali z tego hotelu i na własna rękę przenosili się do innego hotelu. Miała to być wycieczka objazdowa a dodatkowo płaciliśmy za przeprawy promowe. Jesteśmy bardzo rozczarowani jakością usług świadczonych przez Rainbow i astronomicznymi cenami mimo, iż jesteśmy klientami Biura od wielu lat . Złożyliśmy reklamacje po powrocie , Rainbow odpisał , że wszystko jest OK i w krajach południowych mogą wystąpić chwilowe braki ciepłejwody ( rano nie było jej nigdy), a pokoje mogą nosić oznaki użytkowanie ( tak ale nie zdemolowania ) Był to nasz ostatni wyjazd z Rainbow . Jeszcze jedno na stronie rainbow sa tylko pozytywne opinie tych negatywnych nie zamieszczają, napisałem opinie ale jej nie zamiszczono bo była negatywna , to nas wprowadziło w błąd.
    Zaletywidoki
    Wadyhotel
  • ~Dorota / 2021-09-19 14:45
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłam od 5.09-12.09.21 na Krecie i Santorini(Egejskie Perły) Fantastyczna objazdówka,niesamowite miejsca,dużo zobaczyłam i przeżyłam ,czułam się tam doskonale - żal było wracać. Nasza Pani pilot - Dorota doskonale się sprawdziła - pełen profesjonalizm ,przekazała w sposób ciekawy mnóstwo wiedzy z historii,kultury i zwyczajów kreteńskich .Opiekowała się nami jak mama,czułam się bezpiecznie i komfortowo . Jedyny minus - hotel kavros beach - kiepskie jedzenie i w stosunku do ceny imprezy zbyt niski standard
    .
  • ~Aneta / 2021-09-17 11:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Wracamy z wycieczki po Grecji + 1 dzień Macedonia ( po zmianie programu) od 04-17.09.2021. Wycieczka wydawała się ciekawa, niestety fatalnie przeprowadzona przez pilotkę p.Edytę. Zupełnie nie poczuliśmy klimatu Grecji(jedzenie w pośpiechu w knajpach wskazanych przez przewodnika), informacje podawane z internetu bez polotu i zaangażowania. Miałam wrażenie, że jedziemy z wycieczką zoologów gdyż najważniejsze obiekty, na które p. Edyta zwracała nam uwagę to napotkane po drodze zwierzęta...no i jeszcze tory kolejowe...Jednym słowem żenada. Wyżywienie monotonne, ale adekwatne do ceny, którą płaciliśmy. Pokoje bardzo zróżnicowane. Na Zakyntos część grupy była zakwaterowana w nowym ośrodku przy basenie, a część w nie do końca wykończonych apartamentach bez windy i klimatyzacji, gdzie podczas burzy woda lała się do pokoi drzwiami, oknami( jeżeli ktoś je miał) oraz gniazdkami elektrycznymi. Grupa nie otrzymała żadnej pomocy ani wsparcia od pilotki, która nie chciała podać nawet telefonu do rezydenta. Jej arogancja, buta i lekceważenie uczestników przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Z wymianą pokoi np.pomogły nam panie recepcjonistki. Grecja z p. Edytą to ogólnie dramat! Nie polecam nikomu. Do tego dochodzą późne powroty do hoteli, po bezsensownych długich przystankach po drodze i zmianie planów wycieczki w ramach tzw. bonusów, o które nikt nie prosił. Skutkowało to brakiem możliwości zrealizowania wycieczek fakultatywnych, na które już nie mieliśmy nawet ochoty. Tę wycieczkę uratowała jedynie Macedonia. Co prawda to tylko jeden dzień, ale wrażeń więcej jak w poprzednie kilka. Rewelacyjny przewodnik Dawid-pomocny, zaangażowany z olbrzymią wiedzą i pasją. Hotel w Skopje też najlepszy z dotychczasowych.
    ZaletyZdecydowanie Macedonia i fantastyczny przewodnik Dawid
    WadyFatalny przewodnik p.Edyta. Zero zainteresowania grupą i pomocy w najdrobniejszych sprawach, aż nie chciało się brać fakultetów. Ludzie, jeżeli mogli bez utraty pieniędzy,rezygnowali z tych, na które zapisali się pierwszego dnia.
  • ~Maria / 2021-09-13 18:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Wróciłam z pobytu na Santorini 5-12 września 2021,Impreza zorganizowana wzorowo. Od momentu wylotu do samego powrotu żadnych problemów. Opiekowała się grupą p. Ewelina osoba energiczna, konkretna, zorganizowana, kompetentna. dzięki niej cały wyjazd był bardzo udany. przez cały pobyt czułam się zaopiekowana. Można się było zrelaksować wszystko działało sprawnie. Z własnej inicjatywy zapewniła nam dodatkowe atrakcje nie będące ujęte w programie. Dodam jeszcze , że obsługa biura na miejscu zawsze była uprzejma i pomocna. Korzystam po raz kolejny z usług tego operatora i nigdy nie miałam problemów, co więcej zamierzam nadal zwiedzać z nimi świat. Polecam , w imprezach objazdowych są moim zdaniem świetni.
  • ~Tere / 2021-09-12 17:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Gruzja czerwiec 2021 r - pluskwy w hotelowym łóżku ; duze, małe, młode, stare. Dotkliwe pogryzienia, pilot wycieczki nie wsparł zupełnie w kontakcie z placówką medyczną.
    W Polsce biuro odcięło się od sprawy mimo zdjęc insektów, zdjec pogryzien. Pilotka była informowana na miejscu o sytuacji, widziała skutki pogryzien.

    Kohorty pluskiew z Rainbow.
    Zaletynie pamiętam
    WadyPluskwy
  • ~Małgorzata / 2021-09-11 17:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Korfu spiesz się powoli od 25.08-01.09.2021
    A. Organizacja Wycieczki fakultatywne 1. Albania - od początku sezonu wycieczka ta nie jest realizowana. 2. Parga-Sivota-Błękitna Laguna - rejs odbywa się w czwartki, grupa przylatuje w środę i wylatuje w środę praktycznie nikt nie może z tej wyprawy skorzystać.
    Uważam,że brak informacji i korekty umów ze strony biura jest nieprofesjonalne.
    B. Hotel Hellinis 1.położenie - przy wąskiej,ruchliwej drodze i około 800 metrów od pasa startowego. samoloty lądują i starują od godziny 6:15 do 0:45. z częstotliwością co 5-6 minut. Wypoczynek raczej kiepski.2. Łazienki - kabiny prysznicowe o wymiarach 45 na 45 cm przeznaczone chyba dla dzieci.Dobrze zbudowany mężczyzna nie jest w stanie skorzystać z prysznica,chyba że zaleje łazienkę i pokój. Koszmar
    3- Obsługa- przy zmianie hotelu nie należy nic zostawić, nie odzyskacie nawet korzystając z pomocy pilota. Obsługa przywłaszcza sobie te rzeczy.4. Czystość , średnio 5. Jedzenie - dobre,duży wybór, sporo lokalnych smakołyków, owoce, ciasta.
    C- Pilot Pani Anita- odniosłam wrażenie, że nie lubi swojej pracy.Informacje o Korfu, Grecji raczej ubogie. Dużo więcej dowiedziałam się podczas rejsu do Pargi( skorzystałam w czasie pobytu) niż przez kilka dni od Pani Anity. Brak tej Pani empatii i zrozumienia innych osób. plus za zorganizowanie wieczoru greckiego.
    Wycieczka- Korfu jest piękną wyspą zielną, różnorodną.warto zobaczyć,spróbować pysznego jedzenia,odbyć rejsy na Paxos i do uroczej Pargi.
    Kilka razy korzystałam z usług Rainbow, po raz pierwszy jestem rozczarowana i zawiedziona i organizacją i reakcją pilota na zgłaszane uwagi. Małgorzata
    ZaletyDobre jedzenie, ciekawa wyspa.
    WadyHotel,Pilot,Organizacja
  • ~Katris / 2021-09-08 12:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Lot opóźniony 21h, zero opieki organizatora w trakcie opóźnienia pozostawiono nas samym sobie bez zakwaterowania i transferu, informacja o nowym locie dopiero po przypomnieniu się. Nie wykupię już żadnej wycieczki z tym biurem
    Zaletycena
    Wadyopieka, warunki oferty
  • ~RAFAŁ / 2021-09-05 22:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Sycylia - wyspa niezwykła. Wycieczka objazdowa okazała się klapą. Hotel na tzw. zadupiu. Brak rozliczenia zebranych pieniędzy na wstępy (240 €).
    Pilotka - dramat. Wyuczone teksty z Intetnetu, przerywane stękaniem lub mlaskaniem. Niekompetentna i niedbająca o dobre samopoczucie grupy. Najczęstsza odpowiedź: Nie wiem.
    To byla moja ostatnia wycieczka z Rainbow.
    Jeszcze niesamowita praktyka podwyżs?ania ceny w miarę zbliżania się terminu wyjazdu. Zapłaciłam o 1000 zł wiecej niz inni uczestnicy. Przykre, co to biuro zrobiło ze swoją dobrą marką.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej, ale głównie zla pilotka.
  • ~Katarzyna / 2021-09-01 23:03
    Ocena: 4.33 / 5
    W dniach 18-25.08.2021 uczestniczyliśmy w wycieczce objazdowej po Turcji- Smak Orientu. Był to fantastycznie spędzony czas.Trasa ciekawa i urozmaicona, pilotka Klaudia to super osoba. SERDECZNA, PROFESJONALNA, MAJĄCA NIESAMOWITĄ WIEDZĘ. Niestety drugi tydzień urlopu to już gorzej. Hotel Oba Star nawet Ok, ale mały basen, duźo ludzi. W ofercie hotel polecany dla par. W rzeczywistości mnóstwo Rosjan, Serbów z dziećmi. Ale prawdziwy koszmar to plaża. Połamane leżaki, brud i nikt się tym nie przejmuje. Jedzenie Ok, pokoje w miarę, rezydenci też.
    ZaletyPilotka Klaudia i program objazdówki.
    WadyMały basen, dużo ludzi w hotelu Oba Star. Brud na plaży należcej do hotelu, połamane leżaki
  • ~Ryszard / 2021-08-30 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam wyjazd z firmą RAINBOW.W tym roku byliśmy z rodziną w Chorwacji, gdzie zostaliśmy zakwaterowani w skrajnie koszmarnych warunkach noclegowych. Firma w żaden sposób nie reagowała na wnioski uczestników wycieczki dotyczące zmiany miejsca zakwaterowania. W hotelu panowały warunki opisane poniżej:
    1)Na łączeniu wanny z położonymi kafelkami na ścianie występowała bardzo mocno widoczna czarna pleśń.
    2)W umywalce łazienki nie było wody.
    3)Lampa założona w łazience była częściowo zbita.
    4)Wykładzina podłogowa w całym pomieszczeniu była brudna i częściowo porwana.
    5)Okna, firany i zasłony były brudne. Rolety założone w oknach były brudu, a położona na nich farba łuszczyła się w każdym miejscu.
    6)Półki usytuowane przy łóżkach były brudne i częściowo obdrapane z farby.
    7)Drewniane elementy łóżek były brudne i częściowo odrapane z farby.
    8)Krzesła były bardzo brudne, a położona na nich tapicerka porwana i dziurawa.
    9)W pokoju znajdowała się szafa, z której wypadały drzwi.
    10)Telewizor znajdujący się w pokoju nie działał.
    11)W pokoju panował ciągły hałas pochodzący z urządzeń portowych służących do rozładowania/załadowania statków towarowych w pobliskim porcie handlowym.
    12)Na śniadanie podano płatki czekoladowe do mleka, w których chodziły robaki. W płatkach znajdowały się również białe jaja/kokony złożone przez owady.
    Oczywiście firma RAINBOW nie uznała złożonej reklamacji. Na robaki w jedzeniu firma RAINBOW odpowiedziała w następujący sposób - cytat z ich pisma reklamacyjnego "W odniesieniu do Państwa uwag dotyczących obecności insektów w hotelu objaśniamy, że szczególnie cieplejszych strefach klimatycznych dość powszechnie występują różnego rodzaju organizmy, które niekiedy przedostają się na teren hoteli. Mogą one pojawiać się we wszystkich obiektach, niezależnie od ich kategorii" - koniec cytatu. Tym samym jadąc na wycieczkę z firmą RAINBOW można spodziewać się insektów w hotelach i nic w tym nie powinno być nadzwyczajnego. Należy się z tym liczyć i to akceptować.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOpisane powyżej
  • ~Bartek / 2021-08-30 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo! W tym sezonie pierwszy raz korzystaliśmy z usług biura Rainbow i jesteśmy przekonaniu, że był to pierwszy i ostatni raz. Po zarezerwowaniu imprezy turystycznej przystąpiliśmy do planowania urlopu, tj. które miejsca i kiedy chcemy odwiedzić, skąd wynająć samochód itd. Na miesiąc przed wylotem dowiedzieliśmy się, że zmianie uległo lotnisko z Wrocławia na Warszawę. Termin urlopu już zaplanowany, więc nie było opcji rezygnacji z wczasów. Dodatkowe 4h w trasie na/z lotnisko z małymi dziećmi, zwłaszcza w trasie powrotnej (po 8 godzinach w podróży licząc od transferu z hotelu) nie należą do przyjemności. To jednak nie koniec atrakcji zafundowanych przez Rainbow. Na 4 dni przed planowanym wylotem dowiedzieliśmy się, że hotel, który wybraliśmy nie zostanie otwarty, a Rainbow proponuje hotel na innym wybrzeżu, znacznie oddalony od lotniska. Z oczywistych względów nie było możliwości rezygnacji z wczasów. Jednak cały wyjazd nie był już udany. Musieliśmy zrezygnować z miejsc, które chcieliśmy odwiedzić, z uwagi na znaczną odległość od "nowego" hotelu (prawie cały dzień spędzilibyśmy na podróży samochodem do wybranych miejsc). Dodatkowo komunikacja z biurem Rainbow była tragiczna, brak odpowiedzi na miale, sprzeczne informacje itp. Po powrocie biuro Rainbow pyta mnie o opinię na temat hotelu, w którym w ogóle nie byłem - co świadczy o "porządku" panującym w tym biurze. Szczerze odradzam.
  • ~Maja / 2021-08-29 16:16
    Ocena: 3.67 / 5
    Byłam z Rainbow na Kos w hotelu Apollon Windmill. Największym atutem wyjazdu był Figloklub prowadzony przez cudowne, serdeczne panie animatorki (pani Daria i pani Natalia), do których dziecko biegło zawsze z uśmiechem. Oczywiście miejsce samo w sobie również było cudowne. Hotel jednak był przeciętny jak za mocno wywindowaną mimo obietnic zniżek pandemicznych cenę. Czysty i oferował przyzwoite pokoje, ale niestety jedzenie mocno średnie. Duży wybór, tylko jakość potraw beznadziejna, wszystko rozgotowane i bez smaku. Organizacja wycieczki przebiegła bez zarzutu, ale warto sprawdzić godzinę wylotu, bo nasza, bardzo wczesna w obie strony trochę popsuła pierwszy dzień pobytu i utrudniła wyjazd. Nie polecam też wycieczki fakultatywnej "rejs 3 wyspy" - koszmarnie głośne disco non stop na statku jest trudne do wytrzymania, a postój na obiad wręcz nieprzyjemny, turyści przegnaniani, aby tylko szybko zjedli obiad, zostawili jak najwięcej pieniędzy za napoje i sobie wreszcie poszli.
    Zaletybardzo miłe animatorki, zajęcia dla dzieci, organizacja transferów
    Wadywygórowana cena, bardzo wczesny wylot
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960