strona 19 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~E.S / 2023-08-17 23:29
Wakacje z Rainbow to poraźka.Hotel Labranda Blue Bay Resort niestety w rzeczywistości nie odzwierciedla pięknych fotografii z oferty Rainbow. Hotel nie jest komfortowy; tak jak jest to przedstawione w opisie. Lata świetności niestety ma już dawno za sobą. Zgadza się jedynie lokalizacja i opis szczegółowy budynków/ basenów/ restauracji wchodzących w skład resortu oraz rzeczywiście urozmaicone menu pod dostatkiem. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju rodzinnym annex niestety o standardzie dużo niższym niż w opisie - pokój krótko mówiąc do kapitalnego remontu, obskórny i zdewastowany, bardzo brudny (ponadto: braki w oświetleniu, niedziałające gniazdka, brak w pokoju wi-fi, 1 mała atrapa szafy ubraniowej spowodowała, że nie wypakowaliśmy bagaży przez cały wyjazd, łóżka ;prycze; bardzo twarde, niewygodne z brudnymi kapami, drzwi wejściowe wypadające z zawiasów, podarte zasłony, abażury w lampach pogniecione i z dziurami). Koszmar. Sytuacja natychmiast zaraportowana obsłudze hotelowej oraz rezydentowi, w recepcji poinformowano nas o braku możliwości zmiany pokoju, Pani Rezydent nic nie zrobiła - przyjęła zgłoszenie i zostawiła nas bez żadnej odpowiedzi. Bardzo nieprofesjonalne. Ponadto hotel ogólnie zapuszczony, na basenie klejąca się podłoga z niedopałkami papierosów, zdezolowane, klejące się, zapyziałe leżaki. Nie polecam hotelu, nie polecam biura podróży Rainbow za brak pełnej informacji przy zakupie wycieczki i brak jakiejkolwiek opieki Rezydenta na miejscu.
-
-
~Ela / 2022-08-24 09:19
Jestem bardzo zawiedziona biurem Rainbow. w 2022 r. dwukrotnie kupiłam wycieczkę do Kenii. Za pierwszym razem została odwołana. Za drugim razem, chcąc uniknąć takiej sytuacji, kupiłam wycieczkę, która zgodnie z informacją biura miała "termin potwierdzony". Również została odwołana z powodu braku wystarczającej liczby chętnych. Zatem informacja o potwierdzonym terminie w rzeczywistości nie była prawdziwa. -
~Elszejk / 2022-08-27 10:44
Najgorsze biuro na świecie!!! Nie polecam. Zero profesjonalizmu. Kłamliwe oferty i nie pomaganie klientowi w razie potrzeby. Zawsze patsza na siebie i na jak największy zysk. ZaletyZadnychWadyCałokształt -
~Elzbieta / 2023-07-27 10:10
Odradzam Rainbow , Gruzja Batumi - Hotel White Sails Residential
Odradzam . Strata pieniedzy i zmarnowany urlop . Polozenie przy placach budowy ( caly obszar w rozbudowie) - halas i kurz od rana do wieczora. Czeste braki w dostawie wody i pradu. Nawet powyzej 10 godzin. Obsluga ignoruje gosci hotelowych , nie moglam sie doprosic o papier toaletowy , posciel czy reczniki. Bark pradu , to brak klimatyzacji. Jedno sprzatanie na tydzien , sama smieci wynosilam. Brak internetu w pokojach, jedynie slaby i wolny internet przy recepcji. Jedznie nie dobre , male ilosci , szybko sie konczace. Za mala ilosc lezakow do opalania przy basenie i brak parasoli. W czasie goracych dni bylo to uciazliwe , nigdzie cienia. Basen maly , jak na taki kompleks - 4 budynki z pokojami pod wynajem. Daleko do centrum , plaza kamienista bez lezakow i parasoli. Odbiorniki Tv w pokojach, ale nie mozna obejrzec zadnego kanalu . A najgorsze , to ze personel ignoruje gosci, nie wywiazuje sie ze swoich obowiazkow ( prosba o papier toaletowy , czyste reczniki czy pomoc z internetem w pokoju). Bardzo droga cena za pobyt w stosunku do jakosci.Zaletynie maWadydrogo, niski standrd ,czeste braki w dostawie pradu i wody ; brak internetu i tv ; zdjecia nastronie poprzerabiane - wielkosc basenu na zdjeciach i w rzeczywistosci nie pokrywa sie. To sa apartamenty pod wynajem a nie hotel -
~Emilia / 2022-05-25 03:28
Wycieczkę objazdową wykupiłam w grudniu 2021 z wyjazdem z Rzeszowa , wyjazd miał się odbyć 26 maja 2022, w międzyczasie kilka razy kontaktowałam się z biurem aby upewnić się, że wyjazd na 100% odbędzie się z wybranego i opłaconego miejsca - za każdym razem byłam uspokajana że TAK, na pewno wycieczka odbędzie się z Rzeszowa. Finalnie na tydzień przed wyjazdem dowiedziałam się SMSem - co jest dla mnie skandaliczne, że biuro o tak ważnych informacjach tchórzliwie donosi SMSem zamiast powiadomić o tym telefonicznie poprzez konsultanta/opiekuna, że wyjazdu z jednak Rzeszowa nie będzie i muszę sobie na własną rękę dojechać do Krakowa.
Musiałam odwołać wycieczkę, bo wyjazd z Krakowa mi nie odpowiadał.
Kontakt emailowy z BOK jest fatalny - jak dobrze pójdzie, to odpisują raz na 24 godziny i tak przez 3 dni szarpałam się o zwrot kwoty za wycieczkę, po czym okazało się że dostałam zwrot ale BEZ ZALICZKI - co znowu skutkowało wymianą emaili z nieogarniętym BOK. Kiedyś uważałam Raibow za dobre biuro, ale teraz jest to cyrk z niekompetentnymi pracownikami.ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~Eugeniusz / 2023-07-09 16:08
Że wszech miar odradzam biuro Rainbow. Byłem z nimi pierwszy raz we Włoszech w 1993 r. Pomyłka.
W 2016 - w nadziei, że poprawili jakosc- wybrałem się na wycieczkę objazdowa do Włoch. Program wydawał się ciekawy. W rzeczywistości przejazd przez Neapol, Rzym, Florencja, Wenecję i ok 14 zjazd do hoteli oddalonych od cywilizacji. Nie bylo mozliwosci indywidualnego zwiedzania ww. Miast. Generalnie było zdecydowanie gorzej niż w 93. -
~ewa / 2020-03-18 12:01
Banda złodziei wykorzystując sytuację z wirusem i wiedząc że wycieczka nie dojdzie do skutku potrafią jeszcze zdzierać prowizję przy wykupionym ubezpieczeniu od kosztów rezygnacji, twierdząc że jak wpłacę całość kwoty i wycieczka nie dojdzie to może odzyskam wszystko. Kredyty to są dostępne w banku lub w parabankach drodzy Państwo!!
NIGDY WIĘCEJ NIC OD NICH...Zaletyżadnych -
~Ewa / 2020-03-29 15:41
16.03 miałam wylecieć do Dubaju. Śledziłem sytuację odnośnie koronawirusa. Dzwoniłam do biura by uzyskać wiarygodne informacje. Według Rainbow wszystko było dobrze, nie widżą niebezpieczeństwa.
Na świecie WHO 11.03 ogłasza stan pandemii, umierają tysiące ludzi. W ZEA każdego dnia wzrasta liczba zakażonych, zamykają szkoły, niektóre plaże.
Wobec tak nadzwyczajnej i niebezpiecznej sytuacji w dniu 12.03 wieczorem zrezygnowałam z wylotu powołując sięZalety..Na Art.47 ust 4.I nie godząc się na poniesienie kosztów w wysokości 80%.
Biuro oczywiście mnie zignorowało, nie odpowiedziało na moje argumenty i anulowało wycieczkę ale na swoich warunkach.
Biuro rażąco chciało narazić mnie na utratę zdrowia A nawet życia. Dodam iż osobą, która że mną leciała ma 72 l, tak 72 lata i w obliczu tak niebezpiecznej sytuacji biuro chciało nas tam wysłać.
Zaledwie za kilka godzin zamknięto granice ZEA też zamknęły granice.
WSZYSTKIE PAŃSTWA PO KOLEI ZAMYKAJA SWOJE GRANICECHRONIĄ SWOICH OBYWATELI, NAKAZUJĄ SIEDZIEĆ W DOMU A BIURO TWIERDZI, ŻE TO NIE JEST SYTUACJA NADZWYCZAJNA.
SETKI PASAŻERÓW W OBAWIE O UTRATĘ WŁASNEGO ZDRÓWKA I ŻYCIA ZREZYGNOWAŁO W OSTATNIEJ CHWILI Z WYLOTÓW BO BIURO NIE ZROBIŁO DOSŁOWNIE NIC BY NAD CHRONIĆ.
DLA BIURA RAINBOW LICZY SIĘ WYŁĄCZNIE KASA.
TO JEST KARYGODNE.
ŚWIADOME NARAŻANIE TYLU LUDZI NA REALNE NIEBEZPIECZEŃSTWO JEST KARALNE.WadyUWAŻAJCIE NA BIURO RAINBOW.SA NASTAWIENI TYLKO I WYŁĄCZNIE NA KASĘ. -
-
~Ewa / 2022-05-17 22:36
Podobna sytuacja jak nizej: wakacje kupione w sierpniu 2021 z wyjazdem na czerwiec 22. Nadszedl dzien doplaty, zadzwonilam do biury z prosba o informacje o godzinach odlotu z Gdanska - "wkrotce sie pojawia". Na drugi dzien anulacja trasy i przeniesienie do Poznania. Zgodzilam sie, bo bardzo zalezy nam na tej podrozy. Dostalam umowe ze zmieniona trasa i... ze zmienionym standardem wyzywienia! Napisalam do opiekuna z prosba o poprawe (zakladalam, ze to zwykle przeoczenie), brak odpowiedzi przez 10 dni. Dzwonilam dwukrotnie; 1. blad serwerow i jest to poprawiane, 2. wkrotce pani dostanie umowe. Nic z tych rzeczy sie nie zdarzylo. Dzis napisalam kolejny raz i odpowiedz taka, ze Pani opiekun podrozy sprawdza, ile kosztuje doplata do all in i czy w ogole jest dostepna w tym hotelu (oczywiscie, ze jest, moi znajomi zamowili ten hotel w takiej samej opcji tylko juz dwa razy drozej w duzo pozniejszym terminie z poznania bezposrednio i u nich nic sie nie zmienilo). Przeslalam poprzednia umowe z allin i brak odpowiedzi. Hotel w miedzyczasie zniknal z ich oferty na stronie. Wykonalam telefon, bo oczywiscie opiekuni podrozy sami sie nie skontaktuja, nadal brak informacji, a wyjazd za 2 tygodnie - "skontaktujemy sie z prezesem". Nikt nie wie, co sie dzieje. Kpina. ZaletybrakWadyjak wyzej -
~Ewa / 2023-09-26 01:14
MASAKRA!!!
Po przeczytaniu wielu opinii jestem przerażona tym jak biuro Rb. traktuje swoich klientów, jak mało jest wiarygodne i rzetelne. Chciałam wykupić u nich wczasy na następny rok kiedy to z mężem będziemy mieli okrągłą rocznicę ślubu, ale wystraszyłam się tymi złymi opiniami i tym samym jak Rainbow potrafi zepsuć ludziom ich wymarzone wakacje.
Nie chcę ryzykować, że zmarnuję piękny i oczekiwany urlop, pieniądze a pozostaną tylko nerwy i nieprzyjemne wspomnienia.ZaletyCzasy komuny dawno się skończyły.WadyW Polsce nadal nie dba się o klienta, a biuro nie wyciąga wniosków ze swoich błędów. -
~Ewcia / 2022-05-13 13:05
Zarezerwowane wakacje w ubiegłym roku, dopłatę przytulili i zero kontaktu, dopiero sama sprawdzając rezerwację w panelu klienta okazało się że takowej niema. Jakież moje zdziwienie, zadzwoniłam do biura obsługi a oni zaproponowali mi skrócenie wyjazdu z 11 dni na 7 i zwrot 500 złotych lub te 11 dni ale muszę dopłacić 3 tysiące złotych za osobę. OMIJACIE TO BIURO Z DALEKA SMIERDZI OSZUSTWEM GDZIE SPRZEDAJĄ POBYTY KTÓRYCH NIE MAJĄ ZAREZERWOWANYCH. A miała to być nasza srebrna rocznica ślubu. ZaletybrakWadyoszustwo -
~Figa / 2021-08-23 11:07
Nie polecam! Wykupiona wycieczka fakultatywna nie doszła do skutku. Wstawanie o 4.30, oczekiwanie na autobus, który nie przyjechał. Pieniądze wzięli, ale nie wpisali na listę i kierowca nie wiedział, że ma przyjechać. Mimo dość szybkiej reakcji - ok. 20 min od wyznaczonej godziny odjazdu, telefonu do rezydenta - nie dało się zawrócić autobusu, czy jakoś inaczej dołączyć. Rainbow tłumaczy, że to NIE ONI, to firma współpracująca (ale to w końcu ONI z nią współpracują!), nic się nie da zrobić. Tylko złożyć reklamację na piśmie - do rezydenta, który sprawę zawalił. Oczywiście napiszemy. Szkoda nerwów i zepsutego urlopu -
~Filip / 2022-06-10 15:20
Wycieczka do Indonezji w terminie 28.06.2022, wykupiona w listopadzie, została odwołana z powodu "zbyt małej liczby chętnych". Mam podstawy przypuszczać (sprzeczne informacje podawane na infolinii, system na stronie internetowej informujący, że na wycieczce pozostały tylko 2 miejsca), że nie jest to prawda, a chodzi o pieniądze. Proponowałbym biuru nie szukać oszczędności nieuczciwymi sposobami, zwłaszcza, że ostatecznie mogą jedynie stracić wieloletnich klientów. -
~gocha / 2021-11-19 15:50
Jedynie pracownicy są przyjemni. Pewnie muszą świecić oczami za pracodawców. ZaletybrakWadynaciąganie ludzi Ucinanie płacenie zaliczek w pandemii, kiedy wycieczka się nie odbywa. Jak najdalej od tego biura. -
~Gosia / 2022-04-12 19:33
Odwołali nam wakacje na Dominikanie na miesiąc przed wylotem (wycieczka zapłacona w listopadzie a lot w maju)
Złodzieje!!! Zostawili nas bez pieniędzy, bo zwrot po 14 dniach i bez wakacji bo inne oferty się wyprzedały!!!!
Nie pecam -
~Grażyna / 2022-09-25 12:10
To był mój pierwszy kontakt z Biurem Rainbow i zapewniam, że ostatni. Byłam na tej samej wycieczce co Pani Marianna „Bałkany różnorodne” 15 – 22 września 2022. Moje odczucia w całości pokrywają się z opinią Pani Marianny. Kompletny brak logiki w organizacji tej imprezy. Wybór hoteli pod względem lokalizacji oraz warunki w hotelu Uvala Scott w miejscowości Kraljevica (5 noclegów), to wielkie nieporozumienie. ZaletyPotwierdzam - Chorwacja jest piękna!WadyNigdy więcej z Biurem Rainbow -
-
~grzegorz / 2021-02-23 22:14
Nie polecam, ich ubezpieczenie od nagłych zdarzeń to zwykłe nabijanie ludzi w butelke. -
~Grzegorz / 2023-01-06 12:33
Pojutrze mieliśmy wylecieć na wycieczkę życia do Australii i Nowej Zelandii. Niestety BP RAINBOW odwołało ten wyjazd bez podania przyczyny. Grupa liczyła 14 osób a w umowie była klauzula gwarancji ceny i właśnie ten zapis mógł spowodować odwołanie imprezy. Dzisiaj ta wycieczka kosztuje kilkanaście tysięcy złotych więcej i podobno są chętni. Dziwne. Nie polecam tego biura ponieważ zdarzyło się to drugi raz. -
~GS / 2020-08-13 10:36
W obliczu zaistniałej sytuacji firma oszustów żerujących na wpłaconych przez klientów pieniądzach.
Ignorowanie klientów,łamanie terminów brak jakiejkolwiek reakcji na monity i e-maile.ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~Gs / 2022-10-04 15:23
Najgorsze biuro. Kpia z klienta. Najpierw odwołują, proponują sami zmianę terminu i ponownie odwołują.i tak dwa razy! Mimo,że anulowany termin dalej w sprzedaży to po cenie przez nas kupionej nie sprzedadzą. Zamiast od razu poinformować to trzymają po kilka dni wielce udając,że myślą. Porażka. Trzymajcie się z daleka!!! ZaletyAbsolutnie nic
strona 19 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »