strona 19 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Damian / 2023-09-15 01:11Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie NIE POLECAM biura podróży Rainbow!
Wykupiłem dwa pokoje hotelowe w Bułgarii (hotel MPM Zornitza Sands). Już na samym początku wymarzonego i upragnionego urlopu w jednym z pokoi zdążyła się awaria (mocno cieknącą klimatyzacja). Pomyślałem ze Ok - nie może to zepsuć tak długo wyczekiwanego urlopu z rodziną. Zgłosiłem to na recepcji i rezydentce. Hotel przysłał Pana z obslugi do naprawy ale to pomogło tylko na chwile. Z sufitu ciagle leciała woda. Mimo ponownych zgłoszeń bardzo nieuprzejma Pani manager (pierwszy raz spotkałem się z takim nieprofesjonalnym podejściem do klienta) mówiła że tak jest bo taki mają klimat, że jest to normalne (dziwne tylko że tak było w jednym pokoju, w drugim nie ciekła woda z sufitu-pomyślałem sarkastycznie ze może w tym drugim pokoju jest „nienormalnie”). Mimo żądania naprawy lub zmiany pokoju na taki „bez dodatkowych atrakcji” musieliśmy pozostać w tym z awarią, gdyż hotel miał pełne obłożenie (brak wolnych pokoi) oraz nieudolnie i opieszale próbował „pudrować”, improwizować poprzez nieefektywna „naprawę”.
Dziwiło mnie tylko że przez cały czas pobytu (tydzień) nie wezwali profesjonalnego serwisu.
Wiec cały tydzień musieliśmy przebywać w pokoju w którym był mokry sufit i wykładzina oraz ciagle leciała woda z sufitu.
Pod koniec pobytu mokry sufit spadł na wykładzinę. Szczęście w nieszczęściu ze nie spadł nikomu na głowę (w pokoju były dzieci).
Po zgłoszeniu tego Pani manager perfidnie powiedziała ze jutro zmieniłaby nam pokój ale jutro już niestety wyjeżdżamy.
Po powrocie do domu złożyłem reklamacje. Rainbow oczywiście odpowiedział pod koniec okresu ustawowego na odpowiedz (chyba maja dużo reklamacji że nie udało im się szybciej ustosunkować) w lakoniczny sposób że ubolewa nad naszym zmarnowanym urlopem i proponuje bon w wysokości 500 zł. Oczywiście bon nie interesuje mnie, gdyż po takich atrakcjach, podejściu do klienta oraz zepsuciu urlopu nie zamierzam już korzystać z ich usług. Sprawę przekazałem do Rzecznika praw konsumenta. Jak to nie pomoże to spotkam się z nimi w sądzie (uważam że należy dochodzić swoich praw, bo obojętność tylko ich utwierdzi w złym podejściu do klienta).
Reasumując NIE POLECAM! -
-
~Daniel / 2022-06-13 20:14Ocena: 1.00 / 5
Wycieczka do Peru, Cuda Świata - Machu Picchu
Wycieczka w całości opłacona 3 miesiące wcześniej, termin potwierdzony - ponoć dostaliśmy 2 ostatnie miejsca.
Na 13 dni przed wylotem otrzymaliśmy mail o takiej treści:
"Uprzejmie informujemy, że z przyczyn operacyjnych jesteśmy zmuszeni anulować powyższą imprezę/rezerwację."
Na infolinii nikt nic nie wie, ponoć mail zawiera komplet informacji dla nas. Umowa nie przewiduje "anulacji z przyczyn operacyjnych".
Zostaliśmy z urlopem którego nie możemy przełożyć i bez pieniędzy (do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu) - prawie 30 tys.
O słowie przepraszam nie wspomnę.
Gdyby ktoś zadzwonił i powiedział, przepraszamy .... proponujemy to lub tamto ... a tu zostaliśmy potraktowani jak śmieci.
ZaletybrakWadysame wady -
~darek / 2021-12-28 19:57Ocena: 1.00 / 5
Reklamowaliśmy wypożyczony system TGS-sów, który podczas wycieczki nie nadawał się do użytku, chodziło nam o zwrot pieniędzy za ich wypożyczenie. Pani z działu kontroli jakości i reklamacji przysłała nam informację, że pilot wycieczki powiedział, że urządzenia były sprawne. Chociaż na wycieczce pilot deklarował, że zgłosi problem w biurze. Skontaktowaliśmy się później z pilotem, który powiedział, że pracownik biura kłamie. Napisaliśmy do szefa działu kontroli jakości i reklamacji - niestety brak odpowiedzi. Czy kłamstwa, oszustwa i lekceważenie klientów to chleb powszedni biura podróży? Może to nie była jakaś wielka kwota- ale niestety niesmak pozostaje. ZaletyBrakWadyoszustwa, kłamstwa, lekceważenie ludzi -
~Darek / 2023-07-29 11:09Ocena: 1.00 / 5
Naigirsze biuro Nie wywiezie się z umowy nie sprawdzą iakosci które oferuje ZaletyZadnychWadyNie kontroluje swoich pracownikow -
~Dariusz / 2022-09-04 14:27Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie polecam jestem z żoną na Rodos w Grecji przylot 7:30 po całej nocy w podróży pokój dostaliśmy o 16:00 8 godzin na walizkach w upale wylot 1:00 pokój zdajemy o 11:00 14 godzin w upale na walizkach organizacja fatalna pokoje bardzo odbiegają od tych z opisu i folderów . Nie polecam i bardzo odradzam to biuro -
~Dariusz / 2023-03-27 15:56Ocena: 1.00 / 5
omijajcie jak najdalej, to biuro to oszuści i złodzieje.
grudzień 2022 - podróż do Kenii. Rainbow wynajmuje czeskie linie lotnicze SmartWings. 10 godzin lotu w bardzo ciasnym i niekomfortowym samolociku, a posiłek to zupka chińska. ale nie to jest "najlepsze"
w trakcie startu z Katowic, samolot zawrócił na terminal, ponieważ pękła szyba!
na nowy wybitny czeski sprzęt czekaliśmy ponad 6 godzin.
zgodnie z Dyrektywą UE należy się odszkodowanie za opóźniony lot.
skarga/zgłoszenie zostało wysłane poprzez stronę linii 2-krotnie, oraz 3-krotnie na maila do przedstawiciela linii w PL @anna.mryc.
od ponad 2 msc nie ma absolutnie żadnej informacji zwrotnej.
Na moją skargę - biuro Rainbow - odpowiedziało pisemnie, że to nie ich sprawa ponieważ temat ma już ponad 30 dni. więc jest przeterminowany. poza tym sam mam dochodzić swoich praw od Linii SmartWings. POMIMO że nie jestem stroną dla linii (co pokazuje ich zachowanie), bo to nie my kupujemy bilety, tylko Rainbow. a linia SmartWings jest ich podwykonawcą.
REASUMUJĄC dla tego biura jesteście wielkim g, nie szanują własnego klienta, mimo że nawet prawo lotnicze UE wymaga interwncji. -
~Dominik / 2023-02-15 13:03Ocena: 1.00 / 5
Biuro Rainbow to zwykli oszuści, oferują first minute , które po roku odwołują, człowiek ma zaplanowany urlop, zorganizowane wycieczki ale ich to nic nie obchodzi. Nie polecam szczególnie, że to drugi raz. ZaletyBrakWadyOszuści -
~Dominik / 2023-03-07 12:26Ocena: 1.00 / 5
Nie dajcie się naciąć na First Minute, dwukrotnie mnie już oszukali, to jest dla nich darmowa pożyczka, człowiek bierze urlop, przygotowuje się, a oni w ostatniej chwile odwołują wycieczkę lub jak ostatnio zaproponowali dopłatę 8 tys. ZaletyżądnaWadysame -
-
~Dorota / 2023-08-08 16:38Ocena: 1.00 / 5
Dziś dzwonię pytać się o godzinę wylotu na Kręte. Zapłacone na 11 dni. Co słyszę?wylot 21.00 a na Krecie na drugi dzień o 1.00 rano. No prz praszamzto są jakieś kpiny. ! Powrót o 6.00 rano! Kolejny żart!.chyba chcecie stracić klientów bo nas już straciliście! Pobyt z 11 dni stał się pobytem 9 cio dniowym. Jak wy traktujecie ludzi, na dodatek anulacja miejsc w samolocie.Same porażki na dzień dobry. Odradzam wszystkim biuro Rainbou. Już z niego nie skorzystam. Będę się domagać zwrotu pieniędzy za dwa dni. WadyBrak szacunku do klienta -
~Dvdek / 2022-12-19 08:02Ocena: 1.00 / 5
Firma krzak. Planowany wylot z Wietnamu o 9:15, mamy godzinę 14:00 i dalej żadnej informacji. „Uchodźcy” z bliskiego wschodu przekraczający granicę z Białorusią, są poważniej traktowani niż ponad 300 Polaków. Ponoć samolot dzień wcześniej musiał lądować awaryjnie na innym lotnisku. W momencie kiedy przez prawie dobę firma nie potrafi określić co się dzieje z jej maszyną i zobowiązaniami wobec klientów to tylko pokazuje jaki kompletny „bałagan” panuje w firmie i w jak głębokim poważaniu mają klientów. WadyIstnienie tak niepoważnej firmy -
~E / 2020-04-01 12:42Ocena: 1.00 / 5
MAM NADZIEJĘ, ŻE TO BIURO RAINBOW UPADNIE. SETKI KLIENTÓW ZREZYGNOWAŁO JEDEN CZY DWA DNI PRZED 13 03. 2020 POWOŁUJĄC SIĘ NA ART.47 UST.4. I TRACĄC SWOJE PIENIĄDZE,BO BIURO TWIERDZI, ŻE NIE BYŁO SYTUACJI WYJĄTKOWEJ. TO SKANDAL!!!!!! TERAZ MY KLIENCI POWINNIŚMY SKARŻYĆ BIURO ZA TO, ŻE ŚWIADOMIE CHCIAŁO NAS NARAZIĆ NA UTRATĘ ZDROWIA I ŻYCIA KIERUJĄC SIĘ WYŁĄCZNIE CHĘCIĄ ZYSKU. ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!WadyRAŻĄCE POGWAŁCENIE BEZPIECZEŃSTWA KLIENTÓW. -
~E.S / 2023-08-17 23:29Ocena: 1.00 / 5
Wakacje z Rainbow to poraźka.Hotel Labranda Blue Bay Resort niestety w rzeczywistości nie odzwierciedla pięknych fotografii z oferty Rainbow. Hotel nie jest komfortowy; tak jak jest to przedstawione w opisie. Lata świetności niestety ma już dawno za sobą. Zgadza się jedynie lokalizacja i opis szczegółowy budynków/ basenów/ restauracji wchodzących w skład resortu oraz rzeczywiście urozmaicone menu pod dostatkiem. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju rodzinnym annex niestety o standardzie dużo niższym niż w opisie - pokój krótko mówiąc do kapitalnego remontu, obskórny i zdewastowany, bardzo brudny (ponadto: braki w oświetleniu, niedziałające gniazdka, brak w pokoju wi-fi, 1 mała atrapa szafy ubraniowej spowodowała, że nie wypakowaliśmy bagaży przez cały wyjazd, łóżka ;prycze; bardzo twarde, niewygodne z brudnymi kapami, drzwi wejściowe wypadające z zawiasów, podarte zasłony, abażury w lampach pogniecione i z dziurami). Koszmar. Sytuacja natychmiast zaraportowana obsłudze hotelowej oraz rezydentowi, w recepcji poinformowano nas o braku możliwości zmiany pokoju, Pani Rezydent nic nie zrobiła - przyjęła zgłoszenie i zostawiła nas bez żadnej odpowiedzi. Bardzo nieprofesjonalne. Ponadto hotel ogólnie zapuszczony, na basenie klejąca się podłoga z niedopałkami papierosów, zdezolowane, klejące się, zapyziałe leżaki. Nie polecam hotelu, nie polecam biura podróży Rainbow za brak pełnej informacji przy zakupie wycieczki i brak jakiejkolwiek opieki Rezydenta na miejscu.
-
~Ela / 2022-08-24 09:19Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo zawiedziona biurem Rainbow. w 2022 r. dwukrotnie kupiłam wycieczkę do Kenii. Za pierwszym razem została odwołana. Za drugim razem, chcąc uniknąć takiej sytuacji, kupiłam wycieczkę, która zgodnie z informacją biura miała "termin potwierdzony". Również została odwołana z powodu braku wystarczającej liczby chętnych. Zatem informacja o potwierdzonym terminie w rzeczywistości nie była prawdziwa. -
~Elszejk / 2022-08-27 10:44Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze biuro na świecie!!! Nie polecam. Zero profesjonalizmu. Kłamliwe oferty i nie pomaganie klientowi w razie potrzeby. Zawsze patsza na siebie i na jak największy zysk. ZaletyZadnychWadyCałokształt -
~Elzbieta / 2023-07-27 10:10Ocena: 1.00 / 5
Odradzam Rainbow , Gruzja Batumi - Hotel White Sails Residential
Odradzam . Strata pieniedzy i zmarnowany urlop . Polozenie przy placach budowy ( caly obszar w rozbudowie) - halas i kurz od rana do wieczora. Czeste braki w dostawie wody i pradu. Nawet powyzej 10 godzin. Obsluga ignoruje gosci hotelowych , nie moglam sie doprosic o papier toaletowy , posciel czy reczniki. Bark pradu , to brak klimatyzacji. Jedno sprzatanie na tydzien , sama smieci wynosilam. Brak internetu w pokojach, jedynie slaby i wolny internet przy recepcji. Jedznie nie dobre , male ilosci , szybko sie konczace. Za mala ilosc lezakow do opalania przy basenie i brak parasoli. W czasie goracych dni bylo to uciazliwe , nigdzie cienia. Basen maly , jak na taki kompleks - 4 budynki z pokojami pod wynajem. Daleko do centrum , plaza kamienista bez lezakow i parasoli. Odbiorniki Tv w pokojach, ale nie mozna obejrzec zadnego kanalu . A najgorsze , to ze personel ignoruje gosci, nie wywiazuje sie ze swoich obowiazkow ( prosba o papier toaletowy , czyste reczniki czy pomoc z internetem w pokoju). Bardzo droga cena za pobyt w stosunku do jakosci.Zaletynie maWadydrogo, niski standrd ,czeste braki w dostawie pradu i wody ; brak internetu i tv ; zdjecia nastronie poprzerabiane - wielkosc basenu na zdjeciach i w rzeczywistosci nie pokrywa sie. To sa apartamenty pod wynajem a nie hotel -
~Emilia / 2022-05-25 03:28Ocena: 1.00 / 5
Wycieczkę objazdową wykupiłam w grudniu 2021 z wyjazdem z Rzeszowa , wyjazd miał się odbyć 26 maja 2022, w międzyczasie kilka razy kontaktowałam się z biurem aby upewnić się, że wyjazd na 100% odbędzie się z wybranego i opłaconego miejsca - za każdym razem byłam uspokajana że TAK, na pewno wycieczka odbędzie się z Rzeszowa. Finalnie na tydzień przed wyjazdem dowiedziałam się SMSem - co jest dla mnie skandaliczne, że biuro o tak ważnych informacjach tchórzliwie donosi SMSem zamiast powiadomić o tym telefonicznie poprzez konsultanta/opiekuna, że wyjazdu z jednak Rzeszowa nie będzie i muszę sobie na własną rękę dojechać do Krakowa.
Musiałam odwołać wycieczkę, bo wyjazd z Krakowa mi nie odpowiadał.
Kontakt emailowy z BOK jest fatalny - jak dobrze pójdzie, to odpisują raz na 24 godziny i tak przez 3 dni szarpałam się o zwrot kwoty za wycieczkę, po czym okazało się że dostałam zwrot ale BEZ ZALICZKI - co znowu skutkowało wymianą emaili z nieogarniętym BOK. Kiedyś uważałam Raibow za dobre biuro, ale teraz jest to cyrk z niekompetentnymi pracownikami.ZaletyBRAKWadySAME WADY -
-
~Eugeniusz / 2023-07-09 16:08Ocena: 1.00 / 5
Że wszech miar odradzam biuro Rainbow. Byłem z nimi pierwszy raz we Włoszech w 1993 r. Pomyłka.
W 2016 - w nadziei, że poprawili jakosc- wybrałem się na wycieczkę objazdowa do Włoch. Program wydawał się ciekawy. W rzeczywistości przejazd przez Neapol, Rzym, Florencja, Wenecję i ok 14 zjazd do hoteli oddalonych od cywilizacji. Nie bylo mozliwosci indywidualnego zwiedzania ww. Miast. Generalnie było zdecydowanie gorzej niż w 93. -
~ewa / 2020-03-18 12:01Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei wykorzystując sytuację z wirusem i wiedząc że wycieczka nie dojdzie do skutku potrafią jeszcze zdzierać prowizję przy wykupionym ubezpieczeniu od kosztów rezygnacji, twierdząc że jak wpłacę całość kwoty i wycieczka nie dojdzie to może odzyskam wszystko. Kredyty to są dostępne w banku lub w parabankach drodzy Państwo!!
NIGDY WIĘCEJ NIC OD NICH...Zaletyżadnych -
~Ewa / 2020-03-29 15:41Ocena: 1.00 / 5
16.03 miałam wylecieć do Dubaju. Śledziłem sytuację odnośnie koronawirusa. Dzwoniłam do biura by uzyskać wiarygodne informacje. Według Rainbow wszystko było dobrze, nie widżą niebezpieczeństwa.
Na świecie WHO 11.03 ogłasza stan pandemii, umierają tysiące ludzi. W ZEA każdego dnia wzrasta liczba zakażonych, zamykają szkoły, niektóre plaże.
Wobec tak nadzwyczajnej i niebezpiecznej sytuacji w dniu 12.03 wieczorem zrezygnowałam z wylotu powołując sięZalety..Na Art.47 ust 4.I nie godząc się na poniesienie kosztów w wysokości 80%.
Biuro oczywiście mnie zignorowało, nie odpowiedziało na moje argumenty i anulowało wycieczkę ale na swoich warunkach.
Biuro rażąco chciało narazić mnie na utratę zdrowia A nawet życia. Dodam iż osobą, która że mną leciała ma 72 l, tak 72 lata i w obliczu tak niebezpiecznej sytuacji biuro chciało nas tam wysłać.
Zaledwie za kilka godzin zamknięto granice ZEA też zamknęły granice.
WSZYSTKIE PAŃSTWA PO KOLEI ZAMYKAJA SWOJE GRANICECHRONIĄ SWOICH OBYWATELI, NAKAZUJĄ SIEDZIEĆ W DOMU A BIURO TWIERDZI, ŻE TO NIE JEST SYTUACJA NADZWYCZAJNA.
SETKI PASAŻERÓW W OBAWIE O UTRATĘ WŁASNEGO ZDRÓWKA I ŻYCIA ZREZYGNOWAŁO W OSTATNIEJ CHWILI Z WYLOTÓW BO BIURO NIE ZROBIŁO DOSŁOWNIE NIC BY NAD CHRONIĆ.
DLA BIURA RAINBOW LICZY SIĘ WYŁĄCZNIE KASA.
TO JEST KARYGODNE.
ŚWIADOME NARAŻANIE TYLU LUDZI NA REALNE NIEBEZPIECZEŃSTWO JEST KARALNE.WadyUWAŻAJCIE NA BIURO RAINBOW.SA NASTAWIENI TYLKO I WYŁĄCZNIE NA KASĘ. -
~Ewa / 2022-05-17 22:36Ocena: 1.00 / 5
Podobna sytuacja jak nizej: wakacje kupione w sierpniu 2021 z wyjazdem na czerwiec 22. Nadszedl dzien doplaty, zadzwonilam do biury z prosba o informacje o godzinach odlotu z Gdanska - "wkrotce sie pojawia". Na drugi dzien anulacja trasy i przeniesienie do Poznania. Zgodzilam sie, bo bardzo zalezy nam na tej podrozy. Dostalam umowe ze zmieniona trasa i... ze zmienionym standardem wyzywienia! Napisalam do opiekuna z prosba o poprawe (zakladalam, ze to zwykle przeoczenie), brak odpowiedzi przez 10 dni. Dzwonilam dwukrotnie; 1. blad serwerow i jest to poprawiane, 2. wkrotce pani dostanie umowe. Nic z tych rzeczy sie nie zdarzylo. Dzis napisalam kolejny raz i odpowiedz taka, ze Pani opiekun podrozy sprawdza, ile kosztuje doplata do all in i czy w ogole jest dostepna w tym hotelu (oczywiscie, ze jest, moi znajomi zamowili ten hotel w takiej samej opcji tylko juz dwa razy drozej w duzo pozniejszym terminie z poznania bezposrednio i u nich nic sie nie zmienilo). Przeslalam poprzednia umowe z allin i brak odpowiedzi. Hotel w miedzyczasie zniknal z ich oferty na stronie. Wykonalam telefon, bo oczywiscie opiekuni podrozy sami sie nie skontaktuja, nadal brak informacji, a wyjazd za 2 tygodnie - "skontaktujemy sie z prezesem". Nikt nie wie, co sie dzieje. Kpina. ZaletybrakWadyjak wyzej
strona 19 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
