strona 19 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~AGNIESZKA / 2022-01-24 10:39
Byliśmy w Omanie w hotelu Wyndham Garden Mirbat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu: czysty hotel, swietna i usmiechnieta obsługa, bardzo dobre jedzenie, magiczna piaszczysta plaża, duży kompleks basenowy włącznie z jacuzzi i podgrzewana wodą. Zwiedzając Oman wynajętym samochodem rowniez same pozytywne odczucia. Gorąco polecamy. -
-
~Grazyna / 2022-01-22 00:20
Ja jestem bardzo zadowolona z wyjazdów z biurem Rainbow Tours. Byłam z Nimi na kilkunastu wycieczkach objazdowych po Europie i Świecie. Zawsze mieli sympatycznych, bardzo zaangażowanych i mądrych pilotów. Takich powiedziałabym pasjonatów. Nie pamiętam żadnej wtopy z ich strony. Czasami jacyś maruderzy się znaleźli ale najczęściej większość wycieczki była zgrana i zorganizowana. Bo na objazdy jeżdżą zapaleńcy. Reinbow ma rewelacyjny stosunek usługi do ceny. Chwała Im za to i wielkie brawa. -
~darek / 2021-12-28 19:57
Reklamowaliśmy wypożyczony system TGS-sów, który podczas wycieczki nie nadawał się do użytku, chodziło nam o zwrot pieniędzy za ich wypożyczenie. Pani z działu kontroli jakości i reklamacji przysłała nam informację, że pilot wycieczki powiedział, że urządzenia były sprawne. Chociaż na wycieczce pilot deklarował, że zgłosi problem w biurze. Skontaktowaliśmy się później z pilotem, który powiedział, że pracownik biura kłamie. Napisaliśmy do szefa działu kontroli jakości i reklamacji - niestety brak odpowiedzi. Czy kłamstwa, oszustwa i lekceważenie klientów to chleb powszedni biura podróży? Może to nie była jakaś wielka kwota- ale niestety niesmak pozostaje. ZaletyBrakWadyoszustwa, kłamstwa, lekceważenie ludzi -
~Magdalena / 2021-12-19 20:49
Byliśmy na wycieczce do Zanzibaru z Rainbow tours w terminie 8-16 .12.2021
Jesteśmy bardzo zadowoleni .
Wykupiliśmy 2 wycieczki u pana Pawła rezydenta. Rewelacyjny przewodnik z ogromną wiedzą na temat wyspy ,jej mieszkańców oraz ich historii .Czuliśmy się naprawdę zaopiekowani! -
~AnJa / 2021-12-10 19:03
Jestem zaskoczony tym co czytam w opiniach. My z żoną byliśmy na kilku wycieczkach z Rainbow (doliczyłem się dziesięciu, ale chyba coś pominąłem). Nigdy nie mieliśmy powodu do narzekań. Zaznaczam, że było to przed pandemią.
Ostatnia wycieczka to Panama. Po niej już była pandemia. -
~Michał / 2021-12-08 14:07
Po wielu latach bycia klientem w sytuacji kiedy musiałem zrezygnować z wycieczki z przyczyn losowych odmówiono mi możliwości zwrotu pełnej kwoty, lub zakwalifikowania kosztów na inny termin/wycieczkę. Straciłem raptem kilkaset złotych, Rainbow znacznie więcej, bo nie skorzystam już z usług tej firmy (kilka wycieczek rocznie).
Żeby nie było gorzkich żalów - oferta jak wszędzie, rezydencji zwykle słabi, żeby nie powiedzieć mierni, destynacje fajne, ale nie koniecznie do końca zgodne z opisem. Ot taki kołchoz na przemielenie klienta. -
~Agata / 2021-11-24 18:29
Overbooking stosowany. Informacja o braku miejsc w hotelu 8 godzin przed wylotem. Zaplanowano tanszy hotel. -
~gocha / 2021-11-19 15:50
Jedynie pracownicy są przyjemni. Pewnie muszą świecić oczami za pracodawców. ZaletybrakWadynaciąganie ludzi Ucinanie płacenie zaliczek w pandemii, kiedy wycieczka się nie odbywa. Jak najdalej od tego biura. -
-
~Jonasz / 2021-11-17 18:08
Bardzo nie polecam Rainbow Tours.
W styczniu 2021r. zarezerwowaliśmy z żona wycieczkę do Kenii i Tanzanii, która miała być naszą podróżą poślubną. Wpłaciliśmy zaliczkę i podpisaliśmy umowę.
Pod koniec października 2021r. dostaliśmy informację, że wyjazd jest odwołany z powodu niewystarczającej liczby chętnych. Kontaktowaliśmy się z nimi kilkukrotnie w sprawie wycieczek zastępczych, jednak nikomu specjalnie nie zależało aby nam pomóc - w końcu zdecydowaliśmy się na tą samą wycieczkę miesiąc później. Biuro zażądało od nas dopłaty ok. 4 tyś zł za zmianę terminu pomimo że to oni odwołali nasz wyjazd! Po długich negocjacjach obniżyli cenę o 700zł, a więc i tak więcej o 3300zł niż pierwotnie.
Jako że zależało nam żeby jechać zgodziliśmy się, podpisaliśmy nową umowę i dopłaciliśmy zaliczkę.
Po 2 tygodniach (a więc niespełna 2 miesiące przed wyjazdem) dostaliśmy wiadomość, że nowy termin znowu się nie odbędzie ze względu na brak chętnych. Wielokrotnie dzwoniliśmy oraz pisaliśmy maile z przedstawicielami Rainbow, jednak nikt nie wykazywał ŻADNEJ chęci pomocy nam lub zorganizowania wycieczki zastępczej. Jeden raz na infolinii któryś z konsultantów powiedział nawet, że żadna edycja naszej wycieczki nie odbyła się od początku pandemii ze względu na problemy z przekraczeniem granicy między Kenią, a Tanzanią. Mimo to 2 tygodnie wcześniej podpisano z nami umowę na tą wycieczkę oraz cały czas widnieje ona w katalogu.
Na pytania co mogą nam zaoferować w zamian za odwołany wyjazd usłyszeliśmy: możecie sobie wybrać coś z katalogu. Podczas gdy wiele z tych wycieczek cyklicznie się nie odbywa.
W końcu (po około 30 mailach do Rainbow) zaproponowano nam wycieczkę Kenia Classic, jednak uznano że skoro to wyjazd zastępczy to będzie on w tej samej cenie, co Kenia i Tanzania, która nominalnie jest droższa, a co więcej my rezerwowaliśmy wyjazd ponad rok wcześniej.
Nikogo to jednak nie obchodziło - stwierdzili, że albo jedziemy na „gorszy” wyjazd w starej cenie, albo możemy sobie zrezygnować.
Buta, arogancja i brak poszanowania klienta w Rainbow nie zna granic. Nikogo nie obchodzi fakt, że możemy mieć zaplanowane urlopy w pracy oraz to, że wycieczkę rezerwowaliśmy jako „first minutę”, a przy zmianie rezerwacji (pomimo że była to zmiana z winy RAINBOW!) żądano od nas aktualnych cen, które są dużo wyższe.Zaletybrak -
~Bebe / 2021-11-06 13:00
Niestety po ostatnim wyjeździe do Chorwacji na przełomie sierpnia i września zmieniłam radykalnie opinię na temat tego biura. W jednym z hoteli zakwaterowano nas - niewielką grupę osób z całej wycieczki - w budynku, którego hotelem nazwać ne można, ponieważ służył jako miejsce dla pracowników i pomieszczenia gospodarcze. Na pewno nie spełniał standardów trzygwiazdkowego hotelu. Na otarcie łez przyznano nam, tj. osobom tam zakwaterowanym, jeden posiłek więcej niż było w programie. W odpowiedzi na skargę, którą wystosowałam otrzymałam stek bzdur niezgodnych z prawdą.Pragnę nadmienić, że w tym nieszczesnym, wyżej wymienionym budynku umieszczeni byli ludzie młodzi z przysługującymi im zniżkami oraz my(2 osoby) którzy otrzymaliśmy od biura promocję z racji tego, że nie odbyła się wcześniej opłacona przez nas wycieczka. I jak w związku z tym nie mówić tu o premedytacji podczas przydziału pokojów . Na pewno z tym biurem podróży już nigdy nie pojadę, ponieważ nienawidzę kłamstwa i obłudy.
-
~Agata / 2021-10-27 14:09
Omijać szerokim łukiem. Sposób traktowania klienta, który władował kilka dobrych tysięcy w wakacje jest tragiczny, Rezydenci chamscy, a biuro udaje, że nie widzi problemu (niezrealizowany program wycieczki!!!).
Nigdy więcej. -
~Waldemar / 2021-10-21 22:46
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Nigdy nie korzystałem z oferty biura Rainbow. Chciałem spędzić 14 dni urlopu. Przeglądałem różne opinie o biurach podróży. To miało bardzo niskie oceny ale pomyślałem że może akurat się uda i wszystko będzie dobrze. 2.10.2021 zakupiłem wycieczkę za 4800 zł która była zaplanowana na 11.11.2021 w dniu 21.10.2021 chciałem się zalogować do panelu klienta wpisując numer rezerwacji i tutaj niespodzianka komunikat że rezerwacja została anulowana. Nikt nie raczył mnie poinformować o tym fakcie. Po kontakcie z infolinią Pan był butny i bezczelny. Powiedział że pieniądze zwrócą w ciągu 14 dni. Całe szczęście że przy zakupie wycieczki nie kupiłem dodatkowego ubezpieczenia które jest dwa razy droższe,parkingu przy lotnisku w Pyrzowicach ect bo to również wciskają na swojej stronie. Środki zablokowane, zostałem bez urlopu Nigdy więcej.ZaletyBrakWadyJak w opisie -
~Tadeusz / 2021-10-17 13:51
Opinia dotyczy pobytu: Turcja -Alanya hotel Oba Star pobyt: 06 - 16 pażdziernik 2021r.
Generalnie można uznać pobyt w hotelu za udany , ale nie sposób pominąć te fakty które miały miejsce.
Obłożenie hotelu jak na ten termin było duże , można było to zaobserwować w restauracji ( szczególnie kolacji )jak i plaży hotelowej.
Restauracja: W porze kolacji ( w od 18,30 - 19,45 ) brakowało wolnych miejsc przy stoliku. Kilka razy na początku nie mieliśmy szczęścia na wolne miejsce w tym czasie. My chodziliśmy na kolację zwykle między godz. 19,45 - 20,00 ( restauracja czynna do 20,30 )i można było z trudem znależć wolne miejsce dla dwóch osób. To jednak nie znaczy że stolik był przygotowany na przyjęcie kolejnych gości., trzeba było sobie "radzi" samemu. Kolejki do jednego punktu (baru ?) z napojami wszelakimi( oprócz automatu z kawami) obsługującego przez jednego barmana. Notoryczny brak :szklanek ,kieliszków , filżanek w barze. Należy jednak dodać że obsługa sali dwoiła się i troiła i tak nie dawała rady.
Plaża; Zacznę od tego że brudna , pełno śmieci.1/3 leżaków i parasoli połamana .Plaża nie sprzątana i nie przygotowana na następny dzień . My oraz i inni goście przychodząc rano ( 9,00 -10,00) rozpoczynaliśmy od poszukania na plaży pozostawione w nieładzie dwóch (pary) leżaków i sprawnego parasola wraz z podstawą ( betonową) Po godz 10,00 brakowało już sprawnych (nie połamanych) leżaków i parasoli.
Transfer na lotnisko: Przedstawiciel BP Rainbow ani słowa po polsku tylko po angielsku. Przy odprawie na lotnisku nie był obecny przedstawiciel BP.
BP zawierając umowę z linią charterową obcego kraju do obsługi turystycznej klientów z Polski obowiązkowo ,stewardessy powinny komunikaty przekazywać w języku polskim a nie angielskim. A gdyby nie daj Boże była taka potrzeba w sytuacji niebezpiecznej to zdecydowana większość pasażerów nic by nie zrozumiała .I to jest skandal uważam.ZaletyPołożenia hotelu dość atrakcyjne.WadyBardzo głośna muzyka do póżnych godzin nocnych dochodząca z hotelu (zewnątrz)obok. -
~Grażyna / 2021-10-16 22:32
Hotel nie spełniał naszych oczekiwań, a zamieszkanie właściwie przy basenie, albo w zasięgu hałasu ekspresowej drogi przebiegającej przy drzwiach hotelu nie jest marzeniem żadnego urlopowicza! W biurze przedstawiono nam hotel jako kameralny i cichy, co dla osób 65l.było atrakcją ofertą. Wejście do morza grozi śmiercią lub kalectwem! Wąska plaża i skały! Żadnych pomostó ZaletyMiła obsługa, ale z wyjątkiem recepcjiWadyMarne jedzenie! Fatalne położenie hotelu, zakwaterowanie Polaków w najgorszych pokojach! -
~dd / 2021-10-15 14:18
Przydarzyła nam się przykra sytuacja losowa. Paszporty dzieci była ważne za krótko o 3 dni. Wylot mieliśmy zaplanowany na 9 października, dzieci paszporty miały ważne do 6 kwietnia, zamiast do 9 kwietnia. Za moje nie dopatrzenie przyszło nam zapłacić wysoką cenę. Jechaliśmy przez pól Polski do Warszawy, po kilku godzinach oczekiwania na lotnisku, kiedy już stanęliśmy w kolejce do check-in, nie zostaliśmy wpuszczeni do samolotu. W jednej chwili okazało się, że nie polecimy na wymarzone wakacje a biuro jest w stanie zwrócić nam tylko 5% kosztów podróży, notabene nie małych, bo dla 4 osobowej rodziny. Łzy i załamka. Jakoś przeboleliśmy stratę, wyrobiliśmy w tempie ekspresowym nowe paszporty dla dzieci. Chcieliśmy kupić kolejną wycieczkę z tym biurem, zapytaliśmy o zniżkę z powodu przykrej przygody, niestety dostaliśmy decyzję odmowną. Czuję się rozczarowana postawą kierownictwa. Klient się nie liczy jako człowiek. -
~Marcin / 2021-10-15 12:47
Bardzo duże zastrzeżenia mam do biura - generalnie pod tym względem jednak z gorszych wycieczek na jakich byłem!! 1. Rezydenta ciężko ocenić bo prócz spotkania i przedstawienia wycieczek fakultatywnych nie wiele miałem z nim do czynienia (a jak był potrzebny to nie dało sie do niego dodzwonić ciągle poczta, a nawet łaskawie nie oddzwonił -> dla mnie wielki minus nr 1). Punkt 2. wyjazd powrotny był zorganizowany na 8.00 (w związku z problemami przy wymeldowaniu) byliśmy na punkcie zbiórki 7.58 a autokaru już nie było (nikt nie liczył, nie sprawdzał ile osób ma być zabranych - a był dedykowany bus do naszego hotelu) - i z małym dzieckiem i wózkiem na własny koszt musieliśmy zabrać taxi na lotnisko a Pani z Rainbow powiedział ze zadzwoni do przełożonego ws odzyskania pieniądz za taxi - w efekcie Pani jak obiecała tak NIE przyszła, olała sprawę i jak ją zalazłem na lotnisku okazało się że przełożony powiedział że nie oddadzą pieniędzy i że mieliśmy być wcześniej na zbiórce.........(brawo dla tego "geniusza"!!) wg mnie KARY GODNE zachowanie - nigdy nie miałem problemów takich w innych biurach) WadyBiuro Rainbow -
-
~Mika / 2021-10-12 21:15
Pobyt w Albanii 6-13 września Hotel Royal G Max. Nie będę oceniała hotelu, bo chce ostrzec przed wyjazdem z biurem Rainbow. Nie dostałam pokoju z widokiem na morze za który dodatkowo zapłaciłam. W ofercie pobytu biuro miało tylko pokoje z pełnym widokiem na morze lub bocznym widokiem na morze oczywiście w różnych cenach (Ok. 600 zł różnicy). Ja miałam to "szczęście" I dostałam pokój z widokiem na slumsy. Po wielogodzinnej batali z zarozumiałym i bezużytecznym rezydentem p. Radkiem po dwóch dniach dostałam pokój z bocznym widokiem na morze. Po złożeniu reklamacji dostałam voucher na 75 zł, a sama różnica w cenie między pokojem, za który zapłaciłam a w którym przebywałam wynosiła 600 zł. Sprawę skieruję do sądu. Pozostali goście z Polski też byli bardzo nie zadowoleni z hotelu i organizacji pobytu, ale jakoś dziwnym trafem na stronie internetowej rainbow nie ma żadnej negatywnej oceny.
ZaletyBrakWadyLekceważący stosunek do klienta zarówno podczas pobytu jak i po. -
~Turystyka z daleka / 2021-10-11 16:10
Transfer do hotelu Asia Beach Resort ma trwać około 2,5 godziny- w/g oferty Rainbow.Trwa 4 godziny.Rezydentka w Alanya P.Kamila niedostępna.Rezydenci zamieniają dyżury nie informując klientów o tym fakcie.Pokoje dla turystów Rainbow ponoć przydziela hotel, ale rzeczywistość jest inna.Pokoje od 1022 do 1016 położone bezpośredni nad halą z agregatami i klimatyzacją dentralną, powoduje to nieustanny hałas w dzień i w nocy.Rezydenci nie informują o animacjach w hotelu,a o godzinach zmiany posiłków dowiedzieli się od nas.Na lotnisku w Gdańsku mieliśmy odebrać jakieś dokumenty, ale pani tam pracująca nic o tym nie wiedziała. Transfer z hotelu i do hotelu odbywa się bez obecności rezydenta, tylko z samym tureckim kierowcą.Jednym słowem, zapłaćcie za wyjazd, a potem to już musici e sobie radzić sami. Niech kierownictwo Rainbow popatrzy uważnie na pracę swoich rezydentów, a potem weżmie przykład z wzorowej pracy rezydentów rosyjskich lub nien=mieckich, którzy codziennie towarzyszyli swoim klientomw w hotelu od 8-18 . ZaletyHotel czysty, dobrze wyposażony, super jedzenie, ładna i bezpieczna okolica.WadyBrak wystarcząjącej opieki rezydentów Rainbow, najgorsze pokoje w hotelu przeznaczone są dla Polaków, mała plaża hotelowai brak leżaków dla wszystkich chętnych.Skanmdaliczne lekceważenie klienta [rzez rezydentów w Turcji- czyli. p. Kamilę i p. Wojtka. -
~Małgorzata / 2021-10-11 14:29
Fałszywie opisany produkt/usługa, niepodawanie istotnych informacji, szczególnie w dobie pandemii, składanie reklamacji nie ma sensu, biuro na pewno nie pro klient lecz oby zarobić i zbyć klienta w razie problemów. -
~ELŻBIETA / 2021-10-11 14:24
Zdecydowanie nie polecam !!!. Oferta wycieczki objazdowej do Grecji BLIŻEJ BOGÓW , odbyta w pażdzierniku 2021 r w małym stopniu pokrywa się z rzeczywistością. Fatalne posiłki , pilot nie zainteresowany opieką nad klientami( rutyniarz), na 7 noclegów tylko 3 hotele były na jakimś niekoniecznie wysokim poziomie. Pozostałe hotele oferują gościom ciemne " nory", a nie pokoje - stare zdezelowane meble ,śmierdzące koce do przykrycia , stare nie działające telewizory , do tego fatalna obsługa hotelowa.
Jednym słowem katastrofa! Cena bardzo mocno zawyżona w stosunku do jakości wycieczki.
Ostrzegam NIE KORZYSTAJCIE z usług biura turystycznego REINBOW !!!ZaletyBRAK
strona 19 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »