Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~awe / 2021-04-09 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja rezerwacja na wyjazd w Polsce została anulowana na dwa dni przed wyjazdem kiedy już miałam bilety na dojazd. Kontakt z biurem slaby. Brak telefonu z biura. Zostaje czytać e maile. W hotelu gdzie miał być pobyt rezerwacja została przywrócona ale biuro tym się nie kieruje. Na stronie Rainbow znalazłam oferty na wyjazd w tym samym terminie 10-17.04.21 i można je kupić bez problemu. Tylko że nie wiem kiedy będzie zwrot dopłaty. Nr konta podałam. Słabo słabo z takim biurem.
    ZaletyZadne
    WadyJak wyzej
  • ~Barbara / 2023-01-30 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Malediwy 1-10 marca 2023. Kupione 2.12.2022. Wpłacone 100% ceny. W dniu 30.01.2023 informacja, że wycieczka nie odbędzie się. Tłumaczenie, że za mało osób kupiło ten wyjazd. Tylko, że to miały być loty rejsowe Warszawa-Dubaj i Dubaj-Male. Air Emirates. Powrót w ten sam sposób. Nie rozumiem tłumaczenia o zbyt małej liczbie chętnych...
    Propozycja w zamian Zanzibar...
    Ewentualnie tydzień później Malediwy, oczywiście droższe o ok. 10.000 zł za 2 osoby i też bez gwarancji, że lot się odbędzie.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Bartek / 2021-08-30 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo! W tym sezonie pierwszy raz korzystaliśmy z usług biura Rainbow i jesteśmy przekonaniu, że był to pierwszy i ostatni raz. Po zarezerwowaniu imprezy turystycznej przystąpiliśmy do planowania urlopu, tj. które miejsca i kiedy chcemy odwiedzić, skąd wynająć samochód itd. Na miesiąc przed wylotem dowiedzieliśmy się, że zmianie uległo lotnisko z Wrocławia na Warszawę. Termin urlopu już zaplanowany, więc nie było opcji rezygnacji z wczasów. Dodatkowe 4h w trasie na/z lotnisko z małymi dziećmi, zwłaszcza w trasie powrotnej (po 8 godzinach w podróży licząc od transferu z hotelu) nie należą do przyjemności. To jednak nie koniec atrakcji zafundowanych przez Rainbow. Na 4 dni przed planowanym wylotem dowiedzieliśmy się, że hotel, który wybraliśmy nie zostanie otwarty, a Rainbow proponuje hotel na innym wybrzeżu, znacznie oddalony od lotniska. Z oczywistych względów nie było możliwości rezygnacji z wczasów. Jednak cały wyjazd nie był już udany. Musieliśmy zrezygnować z miejsc, które chcieliśmy odwiedzić, z uwagi na znaczną odległość od "nowego" hotelu (prawie cały dzień spędzilibyśmy na podróży samochodem do wybranych miejsc). Dodatkowo komunikacja z biurem Rainbow była tragiczna, brak odpowiedzi na miale, sprzeczne informacje itp. Po powrocie biuro Rainbow pyta mnie o opinię na temat hotelu, w którym w ogóle nie byłem - co świadczy o "porządku" panującym w tym biurze. Szczerze odradzam.
  • ~BeaB18 / 2021-07-16 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Państwa, odnoszę wrażenie, że Biuro nas wszystkich oszukuje. Odwołuje wycieczki, które zarezerwowaliśmy w styczniu nie proponując nic w zamian. Prawdopodobnie wycieczki zostały sprzedane kilkukrotnie, kto da więcej i się odbędą dla tych, którzy zapłacili najwięcej, reszta nie dostanie nawet zwrotu zaliczek. Powinniśmy próbować się bronić. Może wypowie się jakiś prawnik jakie mamy możliwości w dochodzeniu swoich racji.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~beatabeata / 2022-10-25 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołana we wrześniu impreza na Sri lankę. Wylot w styczniu 2023r- zaliczka wpłacana w marcu 2022r z gwarancją niezmienności ceny. Biuro podroży proponuje zakup innych wycieczek z aktualnej oferty , czyli ceny z września 2022r minus 300 zl upustu. SKANDAL. Czy są inne osoby zainteresowane pozwem zbiorowym. Pieniądze chcą oddać bez odsetek. Działanie biura ,z którym zwiedziłam spory kawałek świata jest coraz bardziej intrygujące. W moim otoczeniu słyszę od pewnego czasu tylko opinie negatywne.Czyżby chcieli podzielić losy innych nie istniejących już tour operatorów?
    Zapraszam do kontaktu beatabeata05@wp.pl
    Zaletyw chwili obecnej brak zalet
    WadyBrak poważnego traktowania klientów.
  • ~bh / 2022-06-19 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    komunikacyjna amatorszczyzna; 16 czerwca 2022 w salonie w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu poprosiłem panią o połączenie wycieczki objazdowej z pobytem i przesłanie oferty. Pani obiecując kontakt wzięła adres e-mail oraz nr telefonu i na tym się zakończyły kontakty.
  • ~Bob / 2022-08-30 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Sierp 22 mars a lam rainbow opiekun amonius kamel egipcjanin , sprzeda wycieczki po 200-300 usd dl rodziny to jedyna pomoc rezydenta Generalnie grecja to b normalny kraj turystyczny w porownaniu do egiptu gdzie w aptece lek za oficjalnie 2 usd sprzedza za 20 usd
    ZaletyNa kazdym kroku wciskaja kit za 300 % ceny
    WadyWycieczki to spedy turystow byle jakiej jakosci
  • ~Bodzio / 2022-05-09 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wrzesien 2021 rezerwacja hotelu Titanic Delux Bodrum.Po wpłacie całej kwoty 26.04.2022 nagle okazuje się że niestety nie polecimy do Titanica( o braku podpisania kontraktu biura Rainbow z hotelem Titanic dowiedzieliśmy się dzwoniąc bezpośrednio do hotelu-ale mimo to oferta hotelu była do samego końca).Firma Rainbow kolejny raz oferuje hotele z którymi nie ma podpisanej umowy,a następnie oferuje hotel o dużo niższym standarcie ,przeliczając wartość wycieczki nie z dnia rezerwacji jaka była we wrześniu tylko z cen majowych(biuro podróży powinno w takim przypadku zaproponować hotel o standarcie takim samym jak rezerwowany).Czujemy się po raz kolejny oszukani przez biuro Rainbow i dlatego nie polecamy go nikomu.
    ZaletyNiestety przy tym biurze brak.
    WadyCała obsługa klienta.
  • ~Damian / 2023-03-16 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    kłamcy i naciągacze, nie doszło do wycieszki a wolne z pracy wykorzystane, oszuści i tyle
  • ~Damian / 2023-09-15 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM biura podróży Rainbow!
    Wykupiłem dwa pokoje hotelowe w Bułgarii (hotel MPM Zornitza Sands). Już na samym początku wymarzonego i upragnionego urlopu w jednym z pokoi zdążyła się awaria (mocno cieknącą klimatyzacja). Pomyślałem ze Ok - nie może to zepsuć tak długo wyczekiwanego urlopu z rodziną. Zgłosiłem to na recepcji i rezydentce. Hotel przysłał Pana z obslugi do naprawy ale to pomogło tylko na chwile. Z sufitu ciagle leciała woda. Mimo ponownych zgłoszeń bardzo nieuprzejma Pani manager (pierwszy raz spotkałem się z takim nieprofesjonalnym podejściem do klienta) mówiła że tak jest bo taki mają klimat, że jest to normalne (dziwne tylko że tak było w jednym pokoju, w drugim nie ciekła woda z sufitu-pomyślałem sarkastycznie ze może w tym drugim pokoju jest „nienormalnie”). Mimo żądania naprawy lub zmiany pokoju na taki „bez dodatkowych atrakcji” musieliśmy pozostać w tym z awarią, gdyż hotel miał pełne obłożenie (brak wolnych pokoi) oraz nieudolnie i opieszale próbował „pudrować”, improwizować poprzez nieefektywna „naprawę”.
    Dziwiło mnie tylko że przez cały czas pobytu (tydzień) nie wezwali profesjonalnego serwisu.
    Wiec cały tydzień musieliśmy przebywać w pokoju w którym był mokry sufit i wykładzina oraz ciagle leciała woda z sufitu.
    Pod koniec pobytu mokry sufit spadł na wykładzinę. Szczęście w nieszczęściu ze nie spadł nikomu na głowę (w pokoju były dzieci).
    Po zgłoszeniu tego Pani manager perfidnie powiedziała ze jutro zmieniłaby nam pokój ale jutro już niestety wyjeżdżamy.
    Po powrocie do domu złożyłem reklamacje. Rainbow oczywiście odpowiedział pod koniec okresu ustawowego na odpowiedz (chyba maja dużo reklamacji że nie udało im się szybciej ustosunkować) w lakoniczny sposób że ubolewa nad naszym zmarnowanym urlopem i proponuje bon w wysokości 500 zł. Oczywiście bon nie interesuje mnie, gdyż po takich atrakcjach, podejściu do klienta oraz zepsuciu urlopu nie zamierzam już korzystać z ich usług. Sprawę przekazałem do Rzecznika praw konsumenta. Jak to nie pomoże to spotkam się z nimi w sądzie (uważam że należy dochodzić swoich praw, bo obojętność tylko ich utwierdzi w złym podejściu do klienta).
    Reasumując NIE POLECAM!
  • ~Daniel / 2022-06-13 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka do Peru, Cuda Świata - Machu Picchu


    Wycieczka w całości opłacona 3 miesiące wcześniej, termin potwierdzony - ponoć dostaliśmy 2 ostatnie miejsca.

    Na 13 dni przed wylotem otrzymaliśmy mail o takiej treści:


    "Uprzejmie informujemy, że z przyczyn operacyjnych jesteśmy zmuszeni anulować powyższą imprezę/rezerwację."


    Na infolinii nikt nic nie wie, ponoć mail zawiera komplet informacji dla nas. Umowa nie przewiduje "anulacji z przyczyn operacyjnych".

    Zostaliśmy z urlopem którego nie możemy przełożyć i bez pieniędzy (do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu) - prawie 30 tys.
    O słowie przepraszam nie wspomnę.



    Gdyby ktoś zadzwonił i powiedział, przepraszamy .... proponujemy to lub tamto ... a tu zostaliśmy potraktowani jak śmieci.

    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~darek / 2021-12-28 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamowaliśmy wypożyczony system TGS-sów, który podczas wycieczki nie nadawał się do użytku, chodziło nam o zwrot pieniędzy za ich wypożyczenie. Pani z działu kontroli jakości i reklamacji przysłała nam informację, że pilot wycieczki powiedział, że urządzenia były sprawne. Chociaż na wycieczce pilot deklarował, że zgłosi problem w biurze. Skontaktowaliśmy się później z pilotem, który powiedział, że pracownik biura kłamie. Napisaliśmy do szefa działu kontroli jakości i reklamacji - niestety brak odpowiedzi. Czy kłamstwa, oszustwa i lekceważenie klientów to chleb powszedni biura podróży? Może to nie była jakaś wielka kwota- ale niestety niesmak pozostaje.
    ZaletyBrak
    Wadyoszustwa, kłamstwa, lekceważenie ludzi
  • ~Darek / 2023-07-29 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Naigirsze biuro Nie wywiezie się z umowy nie sprawdzą iakosci które oferuje
    ZaletyZadnych
    WadyNie kontroluje swoich pracownikow
  • ~Dariusz / 2022-09-04 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam jestem z żoną na Rodos w Grecji przylot 7:30 po całej nocy w podróży pokój dostaliśmy o 16:00 8 godzin na walizkach w upale wylot 1:00 pokój zdajemy o 11:00 14 godzin w upale na walizkach organizacja fatalna pokoje bardzo odbiegają od tych z opisu i folderów . Nie polecam i bardzo odradzam to biuro
  • ~Dariusz / 2023-03-27 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    omijajcie jak najdalej, to biuro to oszuści i złodzieje.
    grudzień 2022 - podróż do Kenii. Rainbow wynajmuje czeskie linie lotnicze SmartWings. 10 godzin lotu w bardzo ciasnym i niekomfortowym samolociku, a posiłek to zupka chińska. ale nie to jest "najlepsze"
    w trakcie startu z Katowic, samolot zawrócił na terminal, ponieważ pękła szyba!
    na nowy wybitny czeski sprzęt czekaliśmy ponad 6 godzin.
    zgodnie z Dyrektywą UE należy się odszkodowanie za opóźniony lot.
    skarga/zgłoszenie zostało wysłane poprzez stronę linii 2-krotnie, oraz 3-krotnie na maila do przedstawiciela linii w PL @anna.mryc.
    od ponad 2 msc nie ma absolutnie żadnej informacji zwrotnej.
    Na moją skargę - biuro Rainbow - odpowiedziało pisemnie, że to nie ich sprawa ponieważ temat ma już ponad 30 dni. więc jest przeterminowany. poza tym sam mam dochodzić swoich praw od Linii SmartWings. POMIMO że nie jestem stroną dla linii (co pokazuje ich zachowanie), bo to nie my kupujemy bilety, tylko Rainbow. a linia SmartWings jest ich podwykonawcą.
    REASUMUJĄC dla tego biura jesteście wielkim g, nie szanują własnego klienta, mimo że nawet prawo lotnicze UE wymaga interwncji.
  • ~Dominik / 2023-02-15 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro Rainbow to zwykli oszuści, oferują first minute , które po roku odwołują, człowiek ma zaplanowany urlop, zorganizowane wycieczki ale ich to nic nie obchodzi. Nie polecam szczególnie, że to drugi raz.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Dominik / 2023-03-07 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się naciąć na First Minute, dwukrotnie mnie już oszukali, to jest dla nich darmowa pożyczka, człowiek bierze urlop, przygotowuje się, a oni w ostatniej chwile odwołują wycieczkę lub jak ostatnio zaproponowali dopłatę 8 tys.
    Zaletyżądna
    Wadysame
  • ~Dorota / 2023-08-08 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś dzwonię pytać się o godzinę wylotu na Kręte. Zapłacone na 11 dni. Co słyszę?wylot 21.00 a na Krecie na drugi dzień o 1.00 rano. No prz praszamzto są jakieś kpiny. ! Powrót o 6.00 rano! Kolejny żart!.chyba chcecie stracić klientów bo nas już straciliście! Pobyt z 11 dni stał się pobytem 9 cio dniowym. Jak wy traktujecie ludzi, na dodatek anulacja miejsc w samolocie.Same porażki na dzień dobry. Odradzam wszystkim biuro Rainbou. Już z niego nie skorzystam. Będę się domagać zwrotu pieniędzy za dwa dni.
    WadyBrak szacunku do klienta
  • ~Dvdek / 2022-12-19 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. Planowany wylot z Wietnamu o 9:15, mamy godzinę 14:00 i dalej żadnej informacji. „Uchodźcy” z bliskiego wschodu przekraczający granicę z Białorusią, są poważniej traktowani niż ponad 300 Polaków. Ponoć samolot dzień wcześniej musiał lądować awaryjnie na innym lotnisku. W momencie kiedy przez prawie dobę firma nie potrafi określić co się dzieje z jej maszyną i zobowiązaniami wobec klientów to tylko pokazuje jaki kompletny „bałagan” panuje w firmie i w jak głębokim poważaniu mają klientów.
    WadyIstnienie tak niepoważnej firmy
  • ~E / 2020-04-01 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM NADZIEJĘ, ŻE TO BIURO RAINBOW UPADNIE. SETKI KLIENTÓW ZREZYGNOWAŁO JEDEN CZY DWA DNI PRZED 13 03. 2020 POWOŁUJĄC SIĘ NA ART.47 UST.4. I TRACĄC SWOJE PIENIĄDZE,BO BIURO TWIERDZI, ŻE NIE BYŁO SYTUACJI WYJĄTKOWEJ. TO SKANDAL!!!!!! TERAZ MY KLIENCI POWINNIŚMY SKARŻYĆ BIURO ZA TO, ŻE ŚWIADOMIE CHCIAŁO NAS NARAZIĆ NA UTRATĘ ZDROWIA I ŻYCIA KIERUJĄC SIĘ WYŁĄCZNIE CHĘCIĄ ZYSKU.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!
    WadyRAŻĄCE POGWAŁCENIE BEZPIECZEŃSTWA KLIENTÓW.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1048
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 203
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Ecco Travel
Ocena: 3.00, ilość opinii: 19
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990