Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 545 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.05
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M.B. / 2024-01-11 20:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Wybrałyśmy w tym roku Rainbow, bo w poprzednich latach miałyśmy dobre doświadczenia. Nie wiem co się stało w 2023 roku, ze jakość tak dramatycznie spadla.
    Wybrałyśmy z moją mamą wycieczkę na Pukhet. Jednym z głównych kryteriów wyboru akurat tej wycieczki był bezpośredni lot dreamlinerem z dostępnym miejscem w klasie business, gdzie jest możliwość rozłożenia fotela do pozycji leżącej, ponieważ mama jest po skomplikowanym urazie barku i nie wytrzymałaby tak długiego (12-13 godzin) lotu w jednej siedzącej pozycji. Zarezerwowałyśmy wiec wycieczkę i w regulaminowym terminie 3 dni wpłaciłyśmy zaliczkę ponad 8 tys. zł (wymagane 30%). Dostałyśmy potwierdzenie wpłaty, podpisałyśmy umowe z biurem, zarezerwowałam urlop i cieszyłyśmy się na wyjazd.
    Niestety kilka dni później okazało się, ze z powodu bliżej nie określonego błędu w systemie sprzedano więcej miejsc w klasie business niż było dostępnych. Pomyślałyśmy: trudno, zdarza się, poszukamy innej wycieczki. Niestety okazało się, ze biuro wcale nie zamierza nam zwrócić wpłaconej zaliczki, pomimo, ze nie są w stanie wywiązać się z podpisanej umowy ani zaproponować alternatywy na podobnym poziomie. Dostałyśmy do podpisania zmieniona umowe z informacja, ze albo podpisujemy nową umowe albo rezygnujemy i tracimy zaliczkę. Wielokrotnie kontaktowałyśmy się z biurem, żeby wyjaśnić ta sytuacje, ponieważ zmiana standardu podróży na gorszy bez zgody klienta jest wbrew warunkom umowy . Niestety standard obsługi w biurze Rainbow Tours jest na absurdalnie żenującym poziomie, zostajemy za każdym razem zbywane w bezczelny sposób. Bardzo przestrzegam innych przed korzystaniem z tego biura i żałuję, ze nie sprawdziłyśmy aktualnych opinii o nim przed wpłaceniem jakichkolwiek pieniędzy.
    ZaletyJeszcze kilka lat temu było to jedno z lepszych biur podróży
    Wadykoszmarna obsługa klienta, niewywiązywanie się z warunków umowy, zmienianie warunków umowy w ostatniej chwili, po przyjęciu zaliczki i bez zgody klienta, brak jakiegokolwiek szacunku do klientów
  • ~Małgorzata / 2021-10-11 14:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Fałszywie opisany produkt/usługa, niepodawanie istotnych informacji, szczególnie w dobie pandemii, składanie reklamacji nie ma sensu, biuro na pewno nie pro klient lecz oby zarobić i zbyć klienta w razie problemów.
  • ~Michal / 2022-11-06 12:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Zostalem oszukany na cenie wycieczki. PRZESTRZEGAM. Nie kupujcie Panstwo z wyprzedzeniem. Ceny zmieniaja sie kazdego dnia. Sztucznie sa zawyzane a za chwile spadaja. Zweryfikujcie dobrze oferte bo firma Rainbow robi nas wszystkich w ..
  • ~Roman / 2025-02-03 20:01
    Ocena: 1.33 / 5
    formalności przerzucane są na klienta, sporo z nich trzeba sobie samemu załatiwać
    Zaletyoferta
    Wadywymagany wkład pracy klienta
  • ~Rysiek / 2023-11-14 11:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam to biuro Odwoluja lot tydzien przed pytalismy o zamiane to strasza karami Sami nie wywiazuja sie z programu i daja 400 zl na otarcie lez A urlop zaplanowany itd to juz nie biora pod uwage Omijac sxerokim lukiek to juz kilka razy sie przytafilo Najgorsze biuro uda sie albo nie uda
    ZaletyBrak
    WadyOdwoluja loty tuz przed brak wyjazdow w podobnym terminie
  • ~Tadeusz / 2023-03-28 10:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Najbardziej niezapomniana podróż: Madagaskar marzec 2023 . Dlaczego niezapomniana bo: Jeździliśmy autobusem, który w ogóle nie jest przystosowany do jazdy po 12-14 godzin ( rekordem było 17 godzin) po fatalnych drogach na których z jednego kilometra robi się trzy bo kierowca musi omijać dziury na drodze i jeździ "zygzakiem ". W pierwszym dniu dostaliśmy autobus, który był chyba przystosowany do przewozu dzieci szkolnych bo tak wąskie były siedzenia, że osoba, która siedziała "w przejściu" spadała z siedzenia. Na moją interwencję dostaliśmy wyżej wymieniony "autobus". W nowym autobusie nie było klimatyzacji ( bo jak mi pilot powiedział "bo jej nie nie nabili " okien nie otwieraliśmy bo za bardzo wiało tym, którzy siedzieli z tyłu, nie działało nagłośnienie więc wstawiono głośnik o wymiarach 50/50/100, który stał w wyjściu z autobusu i jak wychodziliśmy z autobusu kierowca wysiadał aby go wystawić i dopiero wtedy mogliśmy z niego wysiąść. W samym autobusie nie było żadnych półek na położenie podręcznego bagażu, które musieliśmy kłaść na podłodze lub trzymać na kolanach.Ten " autobus" po paru dniach zaczął się psuć za pierwszym razem wytrysnął olej i pochlapał tych, którzy siedzieli blisko kierowcy, następnym razem silnik się "zagotował" i tym razem woda ich opryskała. Za każdym razem czekaliśmy na ulicy parę godzin na zastępczy autobus a i w tym wypadku pilot powiedział, że i tak mamy szczęście bo inna grupa kiedyś czekała aż 5 godzin.Pilot wszystkie uniedogodnienia "spychał"na kontrachenta, czego ja nie rozumię bo my mieliśmy umowę z firmą Rainbow a nie z kontrachentem firmy Rainbow, która to wszystko powinna najpierw zweryfikować zanim przyśle tutaj swoich turystów.Bylem kiedyś na podobnej wycieczce , w której codziennie zmienialiśmy miejsce w autobusie, aby każda para chociaż raz siedziała z przodu autobusu, u nas nie bo wg. pilota to jest niemożliwe. Spotkaliśmy inna wycieczkę , też z Rainbow, w której to było praktykowane, ciekawe !!!! Mieliśmy ciekawy przypadek : normalnie w każdym hotelu na śniadanie były podawane jajka w różnej postaci , w jednym z hoteli pilot zapowiedział że w tym hotelu nie będzie jajek na śniadanie. Rano okazuje się że możemy też je zamówić, na wieczór wiadomość od pilota, że musimy zwrócić kontrachentowi za te jajka! A'propos kontrachenta : wspaniały człowiek o imieniu Joe, który starał się aby wszystko było w porządku ( czapkę z głowy przed tym człowiekiem ) W czasie podróży z A do B można było by się zatrzymać aby więcej zobaczyć lub porobić zdjęcia ale niestety nie było to możliwe bo " musieliśmy zdążyć na kolację" lub, że niektóre drogi wieczorami były " kontrolowane" przez tamtejsze ludy i wtedy potrzebna była policyjna eskorta.Niektóre hotele miały nawet baseny ale aby z nich skorzystać powinno się być tam o godzinie 15-16 a myśmy przyjeżdżali praktycznie na kolację i nocleg. W niektórych hotelach prąd w pokoju był od - do. WiFi przeważnie tylko przy recepcji.
    Pobudka prawie codziennie o 5:30 i o szóstej w drogę. W pierwszej części wycieczki jedziesz 5-6 godzin wysiadasz i zaczyna się polowanie na lemury, które kryły się przed nami wysoko na drzewach i po godzinie " polowania" z powrotem do autobusu i następne 6 godzin jazdy do hotelu.W drugiej części wycieczki ( chyba ostatnie 5 dni) było już o lepiej bo lemury i inne zwierzątka były na wyciągnięcie ręki.
    Pilot wycieczki ułatwił sobie sprawę bo czytał co jakiś czas informacje ( parę razy powtarzał się) o Madagaskarze autorów książek, którzy opisali swoje spostrzeżenia o tej wyspie w swoich książkach.
    Moim zdaniem nasza grupa (16 osób) powinna być podzielona na 3 grupy na auta terenowe, które były przystosowane do tamtejszych dróg i są wygodniejsze.
    ZaletyBrak
  • ~Wiktor Czeszejko-Sochacki / 2024-05-27 12:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem osobą niepełnosprawną poruszającą się na wózku inwalidzkim, teraz po 2 tygodniach wróciłem.
    W Arkadii w Warszawie sprzedano mi hotel tikida dunas, jest totalnie nieprzystosowany, ciągle góra/dół, progi, toaleta nieprzystosowana, itd. Facet w Arkadii z rainbow - byłem, przystosowany, kłamca.
    Wycieczka wieczór Marokański - autokar ok dla zdrowyc,h tylko ja będąc na wózku musiałem za transport w jedną i drugą stronę zapłacić a za imprezę zapłaciłem wcześniej w aplikacji.
    Rezydenci niepomocni i nie odbierają telefonu.
    Maroko jest fajne ale rainbow to dramat.
  • ~zawiedzeni klienci / 2025-03-06 17:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Wycieczka do Wietnamu z Rainbow na ponad 2 tyg.- rezerwacje w ogóle nie funkcjonują!!! Zmieniono wszystkie możliwe warunki oferty -odwrócono program, na przestrzeni 3 dni byliśmy zmuszeni zmienić termin wyjazdu, wybrany hotel okazywał za chwilę niedostępny (mimo założonej rezerwacji), cena za każdym razem ulegała podniesieniu (ostatecznie wzrosła o ponad 1100zł), lot powrotny jednak do innego miasta niż w ofercie na stronie (personel w biurze nie potrafił nam wyjaśnić o co chodzi z innym miastem przylotu, widzieli tylko dane z oferty na stronie). Godziliśmy się na wiele ustępstw, ale kolejny wzrost ceny przelał szalę goryczy.
    Wadypolityka firmy Rainbow jest nierzetelna wobec klienta, nie szanują swoich klientów
  • ~A / 2022-04-29 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem wycieczkę w hotelu Steigenberger Pure Lifestyle w październiku 2021 z bezpośrednim połączeniem Warszawa-Hurghada z zakwaterowaniem w apartamencie z jacuzzi (wylot mam w dniu 01.05.2022.). Ale niestety Rainbow zepsuło mi wakacje już przed ich rozpoczęciem zmieniając lot z połączenia bezpośredniego na połączenie z międzylądowaniem w Katowicach ( gdzie każdy start i lądowanie jest dla mnie stresem już nie mówiąc o prawie dwu godzinnym dłuższym siedzeniu w samolocie) ale to jest jeszcze nic w porównaniu ze zmianą zakwaterowania (4 dni przed wylotem) z apartamentu z jacuzzi 55m2 i tarasem, na pokój którego nawet nie było w ofercie organizatora (Rainbow) tj. na apartament standard 27 m2 bez tarasu proponując zwrot 100 pln za osobę ( i oczywiście nie za dobę tylko za cały pobyt 7 noclegów). ŻENADA !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~aaaa / 2024-01-04 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. Skandaliczne biuro , nigdy więcej , odwołany hotel zaplacony kilka miesięcy temu i zmieniony na taki , który im nie zszedł. Wybór na tydzień przed feriami albo pani jedzie gdzie my wskażemy albo do widzenia i co nam pani zrobi. NIGDY WIĘCEJ TEGO BIURA PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH.
  • ~Adam / 2022-12-11 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli kupujesz "niezmienność ceny" i myślisz, że cena wycieczki się nie zmieni, to możesz się mocno zdziwić. Biuro ma tyle wyłączeń odpowiedzialności, że wystarczy dogadać się z przewoźnikiem żeby odwołać lot. Rainbow oczywiście z chęcią zaproponuje drugą wycieczkę, ale z dwukrotnie wyższą ceną :)
  • ~adrian / 2022-03-08 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura,nawet po rezygnacji z powodu nie wystarczającej ilości chętnych (wina biura) problemy z odzyskaniem pieniędzy ,a o informacji dowiesz się się dopiero po wpłaceniu całej należności.Kupować tylko potwierdzone oferty lub skorzystać z innego biura …….
    ZaletyPiękne reklamy
    WadyNie informują klienta przed wpłacenie całości za wycieczkę, że wycieczka może się nie odbyć.
  • ~Adrian / 2022-12-06 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka na rodos 02.09.22 r, po przyjezdzie do hotelu o 3 w nocy, recepcjonista tłumaczył że mam za trudne nazwisko aby mógł mnie i moją dziewczynę znaleźć w systemie, inni zostali wpuszczeni bez problemu mimo trudniejszych nazwisk co jest absurdem samym w sobie, starszy Pan położył nas spać dosłownie w piwnicy hotelowej obok siłowni na ścianach była pleśn i grzyb. Napisaliśmy reklamacje ale biuro odpisało że jedyne co może nam zaoferować to 200zł zniżki przy następnych wakacjach u nich, ja dziękuję zostawcie sobie te 200 zł na edukacje swoich pracowników bo gorszego syfu w organizacji wycieczek w życiu nie widziałem. Pierwszy i ostatni raz, do końca życia będę odradzał każdej napotkanej osobie wycieczkę z tym chorym biurem.
    Zaletybrak niestety brak
    WadyBrak zalet totalne dno, i brak odpowiedzialności za swoje czyny
  • ~aga / 2020-10-05 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM RAINBOW, to oszuści, którzy deklarowali oddanie kwoty 13600 do 180 dni a nie zrobili tego, mimo że mija już 206 dni i teraz tłumacza się, że ustawa, że minister itd. Gdzie w tym wszystkim jesteśmy my jako konsumenci, czujemy się OSZUKANI
    Zaletybrak
    WadyOSZUŚCI
  • ~Aga / 2022-04-17 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura podróży, mieliśmy wykupioną podróż poślubna na Dominikanę, która rezerowalismy w listopadzie 2021, i na miesiąc przed wyjazdem biuro podróży postanowiło odwołać wycieczkę pod pretekstem ‚zbyt małej liczby uczestnikow’. Oczywiście wiadomo, ze powodem nie była zbyt mała ilość chętnych, tylko zwęszyli biznes, ze można tą samą wycieczkę sprzedać 100% drożej, w zamian zaoferowali wakacje w Turcji lub Egipcie. Smiech na sali.
  • ~Aga / 2022-10-06 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie anulowano naszą wycieczkę na Bali. Uzasadnienie, że nie zebrali grupy.
    Wycieczka rejsowym samolotem,więc jaka logika tego uzasadnienia...? Wycieczka wykupiona w kwietniu, potem waluty wystrzeliły. Dzwoniłam, że chcę tylko bilety lotnicze w cenie z kwietnia. Odpowiedź żadna. Oferty tylko w aktualnych cenach. Oszuści i tyle!!!
    ZaletyZero
  • ~Agata / 2021-10-27 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Sposób traktowania klienta, który władował kilka dobrych tysięcy w wakacje jest tragiczny, Rezydenci chamscy, a biuro udaje, że nie widzi problemu (niezrealizowany program wycieczki!!!).
    Nigdy więcej.
  • ~Agata / 2021-11-24 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Overbooking stosowany. Informacja o braku miejsc w hotelu 8 godzin przed wylotem. Zaplanowano tanszy hotel.
  • ~Agnes0404 / 2019-07-23 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej wakacji z biurem Rainbow. Podczas pobytu w Maroko wykupilismy wycieczkę. Kierowca był tak niekompetentny i nieodpowiedzialny że doprowadził do wypadku(dachowania). Cud że nic poważnego się nie stało. Biuro umywa od wszystkiego ręce. Zero jakiejkolwiek pomocy że strony rezydentki.
    ZaletyBrak
    WadyUwaga na biuro Rainbow. Nie ponoszą odpowiedzialności za nic
  • ~Agnieszka / 2020-06-26 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne słowo, które przychodzi mi do głowy, aby ocenić zaistniałą sytuację to DNO. Wczasy mieliśmy zarezerwowane na maj tego roku, z wiadomych względów wyjazd nie doszedł do skutku. Przełożyliśmy wakacje na lipiec, jeszcze w dniu płatności pani zapewniała nas, że wszystko odbędzie się zgodnie z planem - zapłaciliśmy resztę kwoty wynikającej z umowy, a po dwóch dniach (dokładnie po weekendzie) otrzymaliśmy informację, że wyjazd jest anulowany. Zaproponowali termin o kilka dni późniejszy i krótszy(!) w tej samej cenie, po czym stwierdzili, że nie ma już wolnych pokoi i możemy się ubiegać o zwrot pieniędzy po 194 dniach lub voucher... Rozumiem ich aktualna sytuację, ale nie rozumiem sposobu w jaki traktują swoich klientów - nikt już do nich nie wróci, więc termin ich upadłości jest chyba kwestią czasu... Totalny brak szacunku dla klientów. Sprawa oczywiście zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1061
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 950
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 545
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.68, ilość opinii: 62
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099