Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 554 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2023-08-04 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze człowiek nie wyleci a ciągle zmiany, mój samolot zmienił się tyle razy, że bym mógł oblecieć całą Europę. Do dnia wylotu nie wiesz, o której i jakim samolotem lecisz. Czeski film
    ZaletyBrak kontaktu z opiekunem
    WadyBrak kontaktu z osobą, która zastępuje opiekuna
  • ~Rozczarowany / 2024-01-01 21:11
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAŻAJCIE NA RAINBOW w przypadku anulowania wycieczki! Ostatnio chyba często je anulują. Jesteśmy rozczarowani i zbulwersowani. Zarezerwowaliśmy wycieczkę na 1 stycznia już w lipcu. W drugiej połowie listopada otrzymaliśmy informację, ze wycieczka jest anulowana i mamy do wyboru tę samą w innym terminie oraz kilka innych w podobnym przedziale cenowym z rabatem 250 zł. Wybraliśmy tę samą 2 tygodnie później (nie byliśmy zainteresowani innymi kierunkami, ponieważ wszędzie tam już byliśmy). Po otrzymaniu umowy okazało się, że jest to ta sama wycieczka, ale wylot z Warszawy a nie z Katowic! Nikt wcześniej o tym nie poinformował a dla nas to opcja nie do przyjęcia. Wybraliśmy więc wycieczkę inną ale ten sam kierunek w innym terminie. Tutaj nie dostaliśmy już prawie żadnych rabatów. Około miesiąc przed planowaną wycieczką znowu dostaliśmy informację, że wycieczka się nie odbędzie gdyż jest za mało chętnych. Obydwie wycieczki miały status „potwierdzona”. Tym razem dostaliśmy do wyboru 2 inne, czyli niewiele, do innych destynacji, którymi nie byliśmy zainteresowani (już tam byliśmy) lub zwrot pieniędzy. Zaproponowaliśmy Rainbow inny kierunek, droższą co prawda opcję, licząc na to, że jeżeli już 2 razy odwołali nam wycieczkę potraktują nas „szczególnie” i zaproponują duży rabat lub inne korzystne dla nas rozwiązanie. Pisaliśmy maile i dzwoniliśmy tłumacząc, że miesiąc przed urlopem nie mamy już wielu opcji, większość wycieczek jest już wykupiona. Poza tym rezerwując wycieczkę w lipcu po korzystnej cenie uważamy, że należy nam się satysfakcja w postaci innej korzystnej oferty. NIC Z TEGO. Dostaliśmy ofertę dokładnie taką, jaka widnieje na stronie. Poza tym spotkaliśmy się z mało empatycznym, wręcz oschłym traktowaniem nas przez biuro. Usłyszeliśmy, że „to nie nasza wina”. Finał jest taki, że staramy się o odzyskanie zaliczki i jedziemy z innym biurem podróży. Wydaje się, że Rainbow staje się niewiarygodnym i nierzetelnym touroperatorem.
  • ~Tadek / 2023-03-03 11:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem ostatnio Brazyli i Argetyne zapomniał rezydent że przyleclismy, biuro schodzi na psy i mają cie gdzieś głęboko w d.... e
    WadyTylko licz na siebie przewodnik zero
  • ~Tadeusz / 2023-03-26 11:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Najbardziej niezapomniana podróż: Madagaskar marzec 2023 . Dlaczego niezapomniana bo: Jeździliśmy autobusem, który w ogóle nie jest przystosowany do jazdy po 12-14 godzin ( rekordem było 17 godzin) po fatalnych drogach na których z jednego kilometra robi się trzy bo kierowca musi omijać dziury na drodze i jeździ "zygzakiem ". W pierwszym dniu dostaliśmy autobus, który był chyba przystosowany do przewozu dzieci szkolnych bo tak wąskie były siedzenia, że osoba, która siedziała "w przejściu" spadała z siedzenia. Na moją interwencję dostaliśmy wyżej wymieniony "autobus". W nowym autobusie nie było klimatyzacji ( bo jak mi pilot powiedział "bo jej nie nie nabili " okien nie otwieraliśmy bo za bardzo wiało tym, którzy siedzieli z tyłu, nie działało nagłośnienie więc wstawiono głośnik o wymiarach 50/50/100, który stał w wyjściu z autobusu i jak wychodziliśmy z autobusu kierowca wysiadał aby go wystawić i dopiero wtedy mogliśmy z niego wysiąść. W samym autobusie nie było żadnych półek na położenie podręcznego bagażu, które musieliśmy kłaść na podłodze lub trzymać na kolanach.Ten " autobus" po paru dniach zaczął się psuć za pierwszym razem wytrysnął olej i pochlapał tych, którzy siedzieli blisko kierowcy, następnym razem silnik się "zagotował" i tym razem woda ich opryskała. Za każdym razem czekaliśmy na ulicy parę godzin na zastępczy autobus a i w tym wypadku pilot powiedział, że i tak mamy szczęście bo inna grupa kiedyś czekała aż 5 godzin.Pilot wszystkie uniedogodnienia "spychał"na kontrachenta, czego ja nie rozumię bo my mieliśmy umowę z firmą Rainbow a nie z kontrachentem firmy Rainbow, która to wszystko powinna najpierw zweryfikować zanim przyśle tutaj swoich turystów.Bylem kiedyś na podobnej wycieczce , w której codziennie zmienialiśmy miejsce w autobusie, aby każda para chociaż raz siedziała z przodu autobusu, u nas nie bo wg. pilota to jest niemożliwe. Spotkaliśmy inna wycieczkę , też z Rainbow, w której to było praktykowane, ciekawe !!!! Mieliśmy ciekawy przypadek : normalnie w każdym hotelu na śniadanie były podawane jajka w różnej postaci , w jednym z hoteli pilot zapowiedział że w tym hotelu nie będzie jajek na śniadanie. Rano okazuje się że możemy też je zamówić, na wieczór wiadomość od pilota, że musimy zwrócić kontrachentowi za te jajka! A'propos kontrachenta : wspaniały człowiek o imieniu Joe, który starał się aby wszystko było w porządku ( czapkę z głowy przed tym człowiekiem ) W czasie podróży z A do B można było by się zatrzymać aby więcej zobaczyć lub porobić zdjęcia ale niestety nie było to możliwe bo " musieliśmy zdążyć na kolację" lub, że niektóre drogi wieczorami były " kontrolowane" przez tamtejsze ludy i wtedy potrzebna była policyjna eskorta.Niektóre hotele miały nawet baseny ale aby z nich skorzystać powinno się być tam o godzinie 15-16 a myśmy przyjeżdżali praktycznie na kolację i nocleg. W niektórych hotelach prąd w pokoju był od - do. WiFi przeważnie tylko przy recepcji.
    Pobudka prawie codziennie o 5:30 i o szóstej w drogę. W pierwszej części wycieczki jedziesz 5-6 godzin wysiadasz i zaczyna się polowanie na lemury, które kryły się przed nami wysoko na drzewach i po godzinie " polowania" z powrotem do autobusu i następne 6 godzin jazdy do hotelu.W drugiej części wycieczki ( chyba ostatnie 5 dni) było już o lepiej bo lemury i inne zwierzątka były na wyciągnięcie ręki.
    Pilot wycieczki ułatwił sobie sprawę bo czytał co jakiś czas informacje ( parę razy powtarzał się) o Madagaskarze autorów książek, którzy opisali swoje spostrzeżenia o tej wyspie w swoich książkach.
    Moim zdaniem nasza grupa (16 osób) powinna być podzielona na 3 grupy na auta terenowe, które były przystosowane do tamtejszych dróg i są wygodniejsze.
  • ~Tere / 2021-09-12 17:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Gruzja czerwiec 2021 r - pluskwy w hotelowym łóżku ; duze, małe, młode, stare. Dotkliwe pogryzienia, pilot wycieczki nie wsparł zupełnie w kontakcie z placówką medyczną.
    W Polsce biuro odcięło się od sprawy mimo zdjęc insektów, zdjec pogryzien. Pilotka była informowana na miejscu o sytuacji, widziała skutki pogryzien.

    Kohorty pluskiew z Rainbow.
    Zaletynie pamiętam
    WadyPluskwy
  • ~Thomas / 2020-03-05 10:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Po tym jak zostałam zaatakowana i prawie zgwałcona na wakacjach w Egipcie , zostawiona samej sobie na pastwę przez organizatora i opiekuna wycieczki Rainbow, przestrzegam wszystkie osoby które podróżują przez ten portal wycieczkowy aby zastanowiły się nad wyborem biura podróży.
    WadyBrak pomocy ,zainteresowania , narzucenie abym podpisała papiery które miały zaprzeczyć ,że mam jakieś roszczenia i że nic się nie stało .
  • ~Tor / 2020-06-02 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Prosiłem Panią z biura w łódzkiej centrali o przesłanie na maila linku do oferty i taką zgodę otrzymałem. Niestety, mimo upływu kilku dni, brak informacji. Tzw. pełen zlew ! Wynika z tego, że biuro ma niską wiarygodność.
  • ~Viola / 2020-04-14 15:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Poza informacją o odwołaniu wylotu otrzymałam zapytanie o nr rachunku do dokonania zwrotu. Od tamtej pory cisza. Sytuacja mojej rodziny stała się w międzyczasie dramatyczna, zwrot tej bezprawnie przetrzymywanej kwoty pomógłby nam przetrwać ten trudny czas.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna komunikacja, brak odpowiedzi na maile, ignorowanie klienta.
  • ~Zbigniew / 2021-07-16 18:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Hotel Diamond w Bodrum nie spełnia kryteriów zawartych w umowie. Pełnia lata a pokoje z niedziałającą klimatyzacją. Rainbow jest świadome tego faktu i sprzedaje w nim pobyty.
    Transfer do hotelu z lotniska busem bez klimatyzacji.
  • ~Dorots / 2023-08-09 19:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Kpina. Wyloty w niedzielę na Kręte o 21.30 na miejscu o 1.00 rano następnego dnia. Ukradli nam jeden dzień pobytu. To ja się pytam, po co te wyloty w niedzielę.? oczywiście powrót wcześnie rano,czyli kolejny ukradziony dzien.Rainbow spadasz na psy. Już straciliście klientów. Będę wasze biuro podróży omijać już z daleka
    WadyŹle traktowanie klienta
  • ~7eulb / 2022-08-19 08:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Rainbow Okłamali co do jakości hotelu max 4 gwiazdki a nie 5 jak zapewniali. Animacji praktycznie brak, mimo ze były zapowiadane . Fatalna obsługa od strony Rainbow (włącznie z tym że kierowca zapomniał zabrać cześć gości z hotelu na lotnisko). Mimo potwierdzenia od strony Rainbow ze w pokoju będą 3 oddzielne łóżka (pokój 3 osobowy) na miejscu okazało się ze nie ma takich opcji ( ciężko tutaj mieć pretensje do hotelu po prostu nie mieli takich opcji ( to Rainbow naściemniał).
    ZaletyPołożenie hotelu, bardzo fajne , obsługa starała się być pomocna.
    WadyPrzykładowo siłownia wystawiona na pełne słońce bez klimatyzacji (temperatura w środku o 08:00 36 stopni) wyposażenie kilka bieżni za 2 automaty, nawet ławeczki nie było). WIFI Fatalne prawie nie dało się korzystać w całym hotelu. Na plaży brak zasięgu mimo ze plaża przy hotelu (15 metrów max)
  • ~Adam / 2023-07-25 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Rodos miał to być kierunek moich wakacji w tym roku. Wyjazd za dwa tygodnie. MSZ i MSiT oraz ambasada RP w Atenach odradza podróży na wyspę bo w najbliższych tygodniach pogoda ma się nie poprawić przez co szalejące pożary nadal będą zagrażały życiu i zdrowiu turystów i lokalnym mieszkańcom Rodos. W swojej rezygnacji powołałem się na art. 47 ust. 4 ustawy o imprezach turystycznych biuro to zlekceważyło i chce obciążyć mnie 70% całkowitych kosztów wycieczki. Swoją sprawę skierowałem do Rzecznika Praw Konsumenta i idę z biurem na bitwę. Na infolinii nie można liczyć na zrozumienie ze strony pracowników Rainbow Tours. Nikomu nie zalecam dalszej współpracy z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta jak krowę do dojenia. Może i krowa jest lepiej traktowana
  • ~Alba / 2023-01-29 18:13
    Ocena: 1.33 / 5
    I ja nie polecam tego biura. Byliśmy w Turcji Licyjskiej 12/2022. Hotele i wyżywienie fatalne- jedzenie zimne, gdy poprosiłam o wymianę frytek na ciepłe, to kelnerka odpowiedziała, że nie ma. W innym hotelu nie było noży, jedzenie wydzielane po 3 maleńkie kotleciki mielone na osobę. Zgłosiliśmy brak noży pilotce.Jej odpowiedź to w Turcji noże są uważane za broń, stąd ich brak. Przy śniadaniu kawa podawana w kartonowym kubku. Rozumiałabym taki kubek w przydrożnym barze, ale nie w hotelu. Pokoje brudne, maleńkie, bez możliwości rozłożenia walizki, ręczniki podarte. Prysznic nie miał odpowiedniego systemu odpływu wody, która zalewała łazienkę i pokój. Do łazienki prowadziły drzwi jak w saloonie !!!
    WAŻNE
    PILOTKA NIE ROZLICZAŁA PAKIETU W EURO. Wiem od osoby, która krótko pracowała dla Rainbow, że biuro zabrania pilotom zwrotu niewydanych pieniędzy i KAŻE przekazać biuru. Biuro wytłumaczyło,ze zebrane pieniądze oddaje lokalnej firmie i to ona nimi zarządza. Jest to nieprawda, gdyż zawsze bilety kupowała pilotka. Patrzyliśmy na ceny wstępu, były bardzo niskie.
    W wyjeździe do Maroka pilotka bez konsultacji z grupą, kupując bilety do ogrodu Majorelle nie wykupiła biletów do maleńkiego muzeum berberyjskiego. To cena raptem 3 Euro, ALE 3 Euro pomnożone przez liczbę turystów - 49 osób to już 143,00Euro dla Rainbow. Na moje pytanie do pilotki, dlaczego nie wykupiła, odpowiedziała, że nikogo muzeum nie interesowała. Niestety to nieprawda, gdyż nie pytała, a my byliśmy przekonani, że możemy wejść wszędzie.
    Podróżowaliśmy z biurami np.Horyzontami, z Logos Tours i tam zawsze piloci rozliczali się z pakietów dewizowych pokazując dokładne rozliczenia.
    ZaletyDobrze przygotowane pilotki Turcja i Maroko, chętnie dzielące się posiadaną wiedzą.
    WadyNie rozumiem obecności lokalnego i tu trudność w określeniu roli mężczyzny. Nic nie robił.Uwaga dotyczy Turcji.
  • ~Andrzej / 2023-06-19 17:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Szerokim łukiem. Czysta amatorszczyzny. Zmieniają umowy jak chcą. Byle były zyski. Klient nic nie znaczy. Następnym razem wykupię w hotelu sam o będe od początku wiedział ile mnie to kosztuje.Usuwają nieprzyjazne opinie
    ZaletyDobry hotel
    WadyCałe biuro to porażka i drapieżny kapitalizm kosztem frajerów, którzy kupują cokolwiek w Rainbow
  • ~Bożena 59. / 2021-07-02 14:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak najlepiej zarobić na klientach. Odczekać aż wpłacą pełną kwotę za wczasy /rezerwowane pół roku wcześniej /a następnie dwa tygodnie przed planowanym wyjazdem odwołać imprezę. Zaproponowano wyjazd tydzień później, ale albo z dużo gorszymi warunkami, albo z dopłatą ponad tysiąc złotych. Zero rekompensaty. Kontakt z biurem praktycznie niemożliwy. Na połączenie można czekać pół dnia, a na odpowiedź mailową kilka dni. Musiałam sama znaleźć jakąś ofertę o podobnej wartości. Miała być Hiszpania, a była Turcja. /6.06 do 20.06/ Do dziś nie doczekałam się nawet zwykłego przepraszamy, nie mówiąc już o jakiejkolwiek gratyfikacji. Na pewno nie skorzystam już nigdy z usług tego biura.
    ZaletyTurcja ogólnie. Cudowne miejsca do zwiedzania. Polecam biuro Polsko-tureckiej Metin Tour /ceny o wiele niższe niż w Rainbow/ Hotel Seven Seas Sealight Kusadasi. Ale to nie zasługa biura.
    WadyOrganizacja i stosunek do klienta poniżej krytyki.
  • ~Cosmisia 0707 / 2023-05-08 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Byliśmy na grupowym wyjeździe na Korfu pt. "Spiesz się powoli", określanym jako wycieczka objazdowa. To był najgorszy wyjazd w naszym życiu. Czujemy się oszukani, żeby nie powiedzieć, że okradzeni. Wyjazd był załatwiany w październiku, a warunkiem jego zakupu (jechało ponad 50 osób), był wylot z Gdańska. Każdy wpłacił zaliczkę 1000 zł (wyjazd kosztował 3500 od osoby plus 62 euro na miejscu),a resztę kwoty należało uiścić do 28 lutego. Wkrótce po tym jak wszyscy zapłacili cała sumę Rainbow przysłał informację, że wylotu z Gdańska nie będzie. Jakby tego było mało podzieli nas na dwie grupy z czego każda wylatywała z innego miasta (Poznań i Warszawa). Tłumaczenie biura było takie, że nie zebrali dostatecznej ilości osób na wylot z Gdańska. I to by się dało przełknąć, gdyby nas o tym poinformowali w grudniu, bo już wtedy wiedzieli, że lotu z Trójmiasta nie będzie. Wymusiliśmy w Rainbow transfer do Poznania i Warszawy, tłukąc się po 5, 5 godziny w jedną stronę, żeby lecieć 2 godziny. Prawdziwy koszmar zaczął się na miejscu. Hotel Royal Grand, w który nas zakwaterowano to coś strasznego. Wystawiłam opinię w google więc nie będę się tu powtarzać i przejdę do panów pilotów, którzy nie robili kompletnie nic, zachowując się jakby to on i byli na wczasach. Jeśli o coś się poprosiło wykonywali to z tzw. łaską na zasadzie "serio? muszę?". Jak napisałam na początku wycieczka miała być objazdowa za co musieliśmy dopłacić po 62 euro. ten "objazd" był przez 3 dni i wyglądał w ten sposób, że o 9:30 wyjeżdżaliśmy z koszmarnego hoteliku a o 15:00 byliśmy z powrotem. Nie zobaczyliśmy praktycznie nic oprócz zatoczek, które ogląda się bezpłatnie. Jedyne płatne rzeczy na jakie nas zabrano to rejs łódkami za 5 euro i wejście do pałacu gubernatora za 4 euro. Kierowca autokaru ani razu nie stawał na płatnym parkingu. Właściwie cały ten "objazd" polegał na wożeniu nas do sklepików zaprzyjaźnionych z pilotem przedsiębiorców i czasie wolnym. W stolicy spacer z przewodniczką trwał 20 minut, nie pokazano nam niczego, czego nie widzieliśmy sami z daleka i nigdzie nas nie zabrano. Od pani przewodnik usłyszeliśmy, że do twierdzy nie pójdziemy, bo jej zwiedzanie trwa godzinę i padał deszcz więc jest ślisko. Zatem twierdzę i inne obiekty każdy zwiedził sam, we własnym zakresie za dodatkowe pieniądze. Uważam, że biuro Rainbow zachowało się nieuczciwie. Zostaliśmy od początku do końca oszukani. Doskonale wiedzieli, że gdyby w grudniu poinformowali nas o tym, że lotu z Gdańska nie będzie wszyscy by zrezygnowali.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Dariusz / 2022-09-27 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    W ciągu miesiąca odwołali trzy moje wycieczki opłacone z góry.
    Łaskawie wyrazili zgodę na zmianę terminu,po czym anulują moją rezerwację z powodu niezależnego ode mnie! Mają moje paszporty i organizują wizę, a odbiorę sobie przed odlotem który teraz anulowali!
    Odradzam tego biura!!!
    ZaletyBrak
    WadySzkoda netwów na to biuro
  • ~Frodo / 2022-02-14 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupiona wycieczka do Grecji dla trzech osób prawie dziesięć miesięcy wcześniej z "gwarancją najniższej ceny". Totalna bzdura, nie wierzę już w żadne promocje tego biura. W miesiącu bodajże styczniu przeglądając oferty ujawniłem tą samą ofertę tańszą o kilkaset złotych. Zadzwoniłem do lokalnego biura pytając o instrukcję skąd zostałem odesłany na infolinię. Tam też dostałem wskazówki jak mam postąpić do których się zastosowałem. Zrobiłem screeny ceny i całej oferty. Po przesłaniu niezwłocznie wszystkich zdjęć zaproponowano mi obniżkę ceny o połowę wartości ceny, którą ujawniłem na co się nie zgodziłem. Po licznej korespondencji z biurem w centrali ostatecznie odmówiono mi jakiejkolwiek obniżki twierdząc, że nie ma dat na wszystkich zdjęciach co było żenującym tłumaczeniem. nie miałem już czasu i ochoty kontynuować sporu za kilkaset złotych. Początkowo zaproponowano mi obniżkę, następnie całkiem się z tego wycofano. Strach pomyśleć co byłoby w przypadku poważniejszych problemów, gdzie dla 400 złotych firma nie potrafiła zachować "twarzy" i wywiązać się ze swoich zobowiązań.
  • ~Ha Os / 2020-07-16 17:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarząd biura lekceważy klientów w sposób okropny.
    Opłacone ubezpieczenie od rezygnacji jest ignorowane, klientom wysyła się niedorzeczne propozycje tzw. voucherów najpierw 105%, potem 110% zaliczki wpłaconej w listopadzie ubiegłego roku.
    Inne biura podróży pozwracały lub zwracają wpłacone zaliczki ale nie Reinbow. Zarząd cały czas ma gdzieś interesy klientów.
    Pan prezes najpierw wychwala się zyskami, potem ofertą a na koniec przecnia udziały w spółce.
    Na początku marca próbowali nas wypchnąć do Włoch w epicentrum epidemi. Pracownikowi pos kazali wpisać rezygnację z naszej winy nie uznając odstąpienia od umowy z powodu covid.
    Teraz nie chcą oddać zaliczki i każą czekać 194 dni, chociaż sami wpisali rezygnację w pierwszym tygodniu marca.
    Widać, nie zależy im na klientach tylko na kasie.
    Takie postępowanie wskazuje jak zachowa się Reinbow w przypadku kłopotów klient nie może liczyć na pomoc ze strony biura.
    Tak traci się klientów, po takich przejściach nie będą chcieli korzystać z usług Reinbow.
    WadyLekceważenie klientów
  • ~Henryk / 2023-10-07 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Kalyves Grecja. Przepięknie. Wycieczki z biura reinbou fatalne. Zab tak duże pieniądze a obsługa zenująca. Przewodnik jakby wodę w usta nabrał. Powiedział kilka słów i cisza. Wejścia do muzeum dodatkowo płatne. Tyle pieniędzy za wycieczkę a tu kolejne 50 euro trzeba było zapłacić. W dodatku tak w dodatku tak wykombinowany wylot i przylot że dwa dni ukradzione. Jak można wziąć pieniądze za dany dzień pobytu gdzie byliśmy dopiero na drugi dzień w hotelu. Reinbou spada na łeb na szyję. Oszukujecie ludzi. Już nigdy do was nie przyjdę.
    ZaletyBrak
    WadyZero szacunku do ludzi. Oszuści
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1074
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 973
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 554
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 179
Grecos
Ocena: 2.61, ilość opinii: 69
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4962
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4107
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3186