Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbigniew / 2021-07-16 18:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Hotel Diamond w Bodrum nie spełnia kryteriów zawartych w umowie. Pełnia lata a pokoje z niedziałającą klimatyzacją. Rainbow jest świadome tego faktu i sprzedaje w nim pobyty.
    Transfer do hotelu z lotniska busem bez klimatyzacji.
  • ~Dorots / 2023-08-09 19:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Kpina. Wyloty w niedzielę na Kręte o 21.30 na miejscu o 1.00 rano następnego dnia. Ukradli nam jeden dzień pobytu. To ja się pytam, po co te wyloty w niedzielę.? oczywiście powrót wcześnie rano,czyli kolejny ukradziony dzien.Rainbow spadasz na psy. Już straciliście klientów. Będę wasze biuro podróży omijać już z daleka
    WadyŹle traktowanie klienta
  • ~7eulb / 2022-08-19 08:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Rainbow Okłamali co do jakości hotelu max 4 gwiazdki a nie 5 jak zapewniali. Animacji praktycznie brak, mimo ze były zapowiadane . Fatalna obsługa od strony Rainbow (włącznie z tym że kierowca zapomniał zabrać cześć gości z hotelu na lotnisko). Mimo potwierdzenia od strony Rainbow ze w pokoju będą 3 oddzielne łóżka (pokój 3 osobowy) na miejscu okazało się ze nie ma takich opcji ( ciężko tutaj mieć pretensje do hotelu po prostu nie mieli takich opcji ( to Rainbow naściemniał).
    ZaletyPołożenie hotelu, bardzo fajne , obsługa starała się być pomocna.
    WadyPrzykładowo siłownia wystawiona na pełne słońce bez klimatyzacji (temperatura w środku o 08:00 36 stopni) wyposażenie kilka bieżni za 2 automaty, nawet ławeczki nie było). WIFI Fatalne prawie nie dało się korzystać w całym hotelu. Na plaży brak zasięgu mimo ze plaża przy hotelu (15 metrów max)
  • ~Adam / 2023-07-25 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Rodos miał to być kierunek moich wakacji w tym roku. Wyjazd za dwa tygodnie. MSZ i MSiT oraz ambasada RP w Atenach odradza podróży na wyspę bo w najbliższych tygodniach pogoda ma się nie poprawić przez co szalejące pożary nadal będą zagrażały życiu i zdrowiu turystów i lokalnym mieszkańcom Rodos. W swojej rezygnacji powołałem się na art. 47 ust. 4 ustawy o imprezach turystycznych biuro to zlekceważyło i chce obciążyć mnie 70% całkowitych kosztów wycieczki. Swoją sprawę skierowałem do Rzecznika Praw Konsumenta i idę z biurem na bitwę. Na infolinii nie można liczyć na zrozumienie ze strony pracowników Rainbow Tours. Nikomu nie zalecam dalszej współpracy z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta jak krowę do dojenia. Może i krowa jest lepiej traktowana
  • ~Alba / 2023-01-29 18:13
    Ocena: 1.33 / 5
    I ja nie polecam tego biura. Byliśmy w Turcji Licyjskiej 12/2022. Hotele i wyżywienie fatalne- jedzenie zimne, gdy poprosiłam o wymianę frytek na ciepłe, to kelnerka odpowiedziała, że nie ma. W innym hotelu nie było noży, jedzenie wydzielane po 3 maleńkie kotleciki mielone na osobę. Zgłosiliśmy brak noży pilotce.Jej odpowiedź to w Turcji noże są uważane za broń, stąd ich brak. Przy śniadaniu kawa podawana w kartonowym kubku. Rozumiałabym taki kubek w przydrożnym barze, ale nie w hotelu. Pokoje brudne, maleńkie, bez możliwości rozłożenia walizki, ręczniki podarte. Prysznic nie miał odpowiedniego systemu odpływu wody, która zalewała łazienkę i pokój. Do łazienki prowadziły drzwi jak w saloonie !!!
    WAŻNE
    PILOTKA NIE ROZLICZAŁA PAKIETU W EURO. Wiem od osoby, która krótko pracowała dla Rainbow, że biuro zabrania pilotom zwrotu niewydanych pieniędzy i KAŻE przekazać biuru. Biuro wytłumaczyło,ze zebrane pieniądze oddaje lokalnej firmie i to ona nimi zarządza. Jest to nieprawda, gdyż zawsze bilety kupowała pilotka. Patrzyliśmy na ceny wstępu, były bardzo niskie.
    W wyjeździe do Maroka pilotka bez konsultacji z grupą, kupując bilety do ogrodu Majorelle nie wykupiła biletów do maleńkiego muzeum berberyjskiego. To cena raptem 3 Euro, ALE 3 Euro pomnożone przez liczbę turystów - 49 osób to już 143,00Euro dla Rainbow. Na moje pytanie do pilotki, dlaczego nie wykupiła, odpowiedziała, że nikogo muzeum nie interesowała. Niestety to nieprawda, gdyż nie pytała, a my byliśmy przekonani, że możemy wejść wszędzie.
    Podróżowaliśmy z biurami np.Horyzontami, z Logos Tours i tam zawsze piloci rozliczali się z pakietów dewizowych pokazując dokładne rozliczenia.
    ZaletyDobrze przygotowane pilotki Turcja i Maroko, chętnie dzielące się posiadaną wiedzą.
    WadyNie rozumiem obecności lokalnego i tu trudność w określeniu roli mężczyzny. Nic nie robił.Uwaga dotyczy Turcji.
  • ~Andrzej / 2023-06-19 17:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Szerokim łukiem. Czysta amatorszczyzny. Zmieniają umowy jak chcą. Byle były zyski. Klient nic nie znaczy. Następnym razem wykupię w hotelu sam o będe od początku wiedział ile mnie to kosztuje.Usuwają nieprzyjazne opinie
    ZaletyDobry hotel
    WadyCałe biuro to porażka i drapieżny kapitalizm kosztem frajerów, którzy kupują cokolwiek w Rainbow
  • ~Bożena 59. / 2021-07-02 14:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak najlepiej zarobić na klientach. Odczekać aż wpłacą pełną kwotę za wczasy /rezerwowane pół roku wcześniej /a następnie dwa tygodnie przed planowanym wyjazdem odwołać imprezę. Zaproponowano wyjazd tydzień później, ale albo z dużo gorszymi warunkami, albo z dopłatą ponad tysiąc złotych. Zero rekompensaty. Kontakt z biurem praktycznie niemożliwy. Na połączenie można czekać pół dnia, a na odpowiedź mailową kilka dni. Musiałam sama znaleźć jakąś ofertę o podobnej wartości. Miała być Hiszpania, a była Turcja. /6.06 do 20.06/ Do dziś nie doczekałam się nawet zwykłego przepraszamy, nie mówiąc już o jakiejkolwiek gratyfikacji. Na pewno nie skorzystam już nigdy z usług tego biura.
    ZaletyTurcja ogólnie. Cudowne miejsca do zwiedzania. Polecam biuro Polsko-tureckiej Metin Tour /ceny o wiele niższe niż w Rainbow/ Hotel Seven Seas Sealight Kusadasi. Ale to nie zasługa biura.
    WadyOrganizacja i stosunek do klienta poniżej krytyki.
  • ~Cosmisia 0707 / 2023-05-08 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Byliśmy na grupowym wyjeździe na Korfu pt. "Spiesz się powoli", określanym jako wycieczka objazdowa. To był najgorszy wyjazd w naszym życiu. Czujemy się oszukani, żeby nie powiedzieć, że okradzeni. Wyjazd był załatwiany w październiku, a warunkiem jego zakupu (jechało ponad 50 osób), był wylot z Gdańska. Każdy wpłacił zaliczkę 1000 zł (wyjazd kosztował 3500 od osoby plus 62 euro na miejscu),a resztę kwoty należało uiścić do 28 lutego. Wkrótce po tym jak wszyscy zapłacili cała sumę Rainbow przysłał informację, że wylotu z Gdańska nie będzie. Jakby tego było mało podzieli nas na dwie grupy z czego każda wylatywała z innego miasta (Poznań i Warszawa). Tłumaczenie biura było takie, że nie zebrali dostatecznej ilości osób na wylot z Gdańska. I to by się dało przełknąć, gdyby nas o tym poinformowali w grudniu, bo już wtedy wiedzieli, że lotu z Trójmiasta nie będzie. Wymusiliśmy w Rainbow transfer do Poznania i Warszawy, tłukąc się po 5, 5 godziny w jedną stronę, żeby lecieć 2 godziny. Prawdziwy koszmar zaczął się na miejscu. Hotel Royal Grand, w który nas zakwaterowano to coś strasznego. Wystawiłam opinię w google więc nie będę się tu powtarzać i przejdę do panów pilotów, którzy nie robili kompletnie nic, zachowując się jakby to on i byli na wczasach. Jeśli o coś się poprosiło wykonywali to z tzw. łaską na zasadzie "serio? muszę?". Jak napisałam na początku wycieczka miała być objazdowa za co musieliśmy dopłacić po 62 euro. ten "objazd" był przez 3 dni i wyglądał w ten sposób, że o 9:30 wyjeżdżaliśmy z koszmarnego hoteliku a o 15:00 byliśmy z powrotem. Nie zobaczyliśmy praktycznie nic oprócz zatoczek, które ogląda się bezpłatnie. Jedyne płatne rzeczy na jakie nas zabrano to rejs łódkami za 5 euro i wejście do pałacu gubernatora za 4 euro. Kierowca autokaru ani razu nie stawał na płatnym parkingu. Właściwie cały ten "objazd" polegał na wożeniu nas do sklepików zaprzyjaźnionych z pilotem przedsiębiorców i czasie wolnym. W stolicy spacer z przewodniczką trwał 20 minut, nie pokazano nam niczego, czego nie widzieliśmy sami z daleka i nigdzie nas nie zabrano. Od pani przewodnik usłyszeliśmy, że do twierdzy nie pójdziemy, bo jej zwiedzanie trwa godzinę i padał deszcz więc jest ślisko. Zatem twierdzę i inne obiekty każdy zwiedził sam, we własnym zakresie za dodatkowe pieniądze. Uważam, że biuro Rainbow zachowało się nieuczciwie. Zostaliśmy od początku do końca oszukani. Doskonale wiedzieli, że gdyby w grudniu poinformowali nas o tym, że lotu z Gdańska nie będzie wszyscy by zrezygnowali.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Dariusz / 2022-09-27 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    W ciągu miesiąca odwołali trzy moje wycieczki opłacone z góry.
    Łaskawie wyrazili zgodę na zmianę terminu,po czym anulują moją rezerwację z powodu niezależnego ode mnie! Mają moje paszporty i organizują wizę, a odbiorę sobie przed odlotem który teraz anulowali!
    Odradzam tego biura!!!
    ZaletyBrak
    WadySzkoda netwów na to biuro
  • ~Frodo / 2022-02-14 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupiona wycieczka do Grecji dla trzech osób prawie dziesięć miesięcy wcześniej z "gwarancją najniższej ceny". Totalna bzdura, nie wierzę już w żadne promocje tego biura. W miesiącu bodajże styczniu przeglądając oferty ujawniłem tą samą ofertę tańszą o kilkaset złotych. Zadzwoniłem do lokalnego biura pytając o instrukcję skąd zostałem odesłany na infolinię. Tam też dostałem wskazówki jak mam postąpić do których się zastosowałem. Zrobiłem screeny ceny i całej oferty. Po przesłaniu niezwłocznie wszystkich zdjęć zaproponowano mi obniżkę ceny o połowę wartości ceny, którą ujawniłem na co się nie zgodziłem. Po licznej korespondencji z biurem w centrali ostatecznie odmówiono mi jakiejkolwiek obniżki twierdząc, że nie ma dat na wszystkich zdjęciach co było żenującym tłumaczeniem. nie miałem już czasu i ochoty kontynuować sporu za kilkaset złotych. Początkowo zaproponowano mi obniżkę, następnie całkiem się z tego wycofano. Strach pomyśleć co byłoby w przypadku poważniejszych problemów, gdzie dla 400 złotych firma nie potrafiła zachować "twarzy" i wywiązać się ze swoich zobowiązań.
  • ~Ha Os / 2020-07-16 17:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarząd biura lekceważy klientów w sposób okropny.
    Opłacone ubezpieczenie od rezygnacji jest ignorowane, klientom wysyła się niedorzeczne propozycje tzw. voucherów najpierw 105%, potem 110% zaliczki wpłaconej w listopadzie ubiegłego roku.
    Inne biura podróży pozwracały lub zwracają wpłacone zaliczki ale nie Reinbow. Zarząd cały czas ma gdzieś interesy klientów.
    Pan prezes najpierw wychwala się zyskami, potem ofertą a na koniec przecnia udziały w spółce.
    Na początku marca próbowali nas wypchnąć do Włoch w epicentrum epidemi. Pracownikowi pos kazali wpisać rezygnację z naszej winy nie uznając odstąpienia od umowy z powodu covid.
    Teraz nie chcą oddać zaliczki i każą czekać 194 dni, chociaż sami wpisali rezygnację w pierwszym tygodniu marca.
    Widać, nie zależy im na klientach tylko na kasie.
    Takie postępowanie wskazuje jak zachowa się Reinbow w przypadku kłopotów klient nie może liczyć na pomoc ze strony biura.
    Tak traci się klientów, po takich przejściach nie będą chcieli korzystać z usług Reinbow.
    WadyLekceważenie klientów
  • ~Henryk / 2023-10-07 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Kalyves Grecja. Przepięknie. Wycieczki z biura reinbou fatalne. Zab tak duże pieniądze a obsługa zenująca. Przewodnik jakby wodę w usta nabrał. Powiedział kilka słów i cisza. Wejścia do muzeum dodatkowo płatne. Tyle pieniędzy za wycieczkę a tu kolejne 50 euro trzeba było zapłacić. W dodatku tak w dodatku tak wykombinowany wylot i przylot że dwa dni ukradzione. Jak można wziąć pieniądze za dany dzień pobytu gdzie byliśmy dopiero na drugi dzień w hotelu. Reinbou spada na łeb na szyję. Oszukujecie ludzi. Już nigdy do was nie przyjdę.
    ZaletyBrak
    WadyZero szacunku do ludzi. Oszuści
  • ~Jarosław / 2023-07-25 09:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Kasa,kasa czy podczas kleski pożarów na Rodos musi ktoś zginąć żeby się opamiętali? Zaklinają rzeczywistość że jest bezpieczne a MSZ rekomenduje wstrzymanie się z podróżą.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadySame, chciwość i brak empatii.
  • ~Jolanta / 2023-07-07 10:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Rainbow NIGDY WIECEJ SKANDAL oferta i odpowiedż na reklamację
    ZaletyŻadnych ZALET
    WadyNajgorsza oferta przekłamane zdjęcia i calkowite lekceważenie klientów Odpowiedż na reklamację i podczas wakacji i listowna SKANDAL
  • ~Kaszbi / 2022-05-03 15:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Całkowity brak profesjonalizmu.Aplukacja biura to jakieś nieporozumienie.na stronie pokazuje błędne informację.Po interwencji u konsultanta otrzymałem szybką odpowiedź,, tak często jest z aplikacją"
    ZaletyBrak zalet moim zdaniem biuro w czołówce najgorszych biur.
    WadyKlient jest zauważalny do chwili wpłacenia należności za imprezę.Pozniej już się nie liczy.
  • ~Koko / 2022-10-23 13:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Zapłaciłem zaliczka za wakacje Pomyliłem termin wyjazdu 2 min późnej poprosiłem z wakacje pl żeby zmienili termin na tydzień wczesnej niż pisałem w zamoweniu Na drugi dzień dostałem odpowiedz ze ta pomyłka kosztuje 7% imprezki ???? 600 zł
    Złodzieje mogą się nazywać a nie RAinBOW
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Krzyś 52 / 2023-06-26 13:38
    Ocena: 1.33 / 5
    W kwietniu br.wplaciłem zaliczkę na wyjazd do Dominikany na grudzień 2023r.Była to oferta promocyjna.Po upływie 4tygodni nastąpiła promocja promocji tańsza o 1tysiac od osoby.Peosiłem o przebukowania na inny termin ale nie uzyskałem zgody.Wycofujac zaliczkę otrzymam 7procent wpłaconej kwoty.Nie polecam pośpiechu przy planowaniu wyjazdu.Minely 2 tygodnie od złożenia skargi i nie otrzymałem do tej pory żadnej odpowiedzi
    ZaletyTrzykrotnie korzystałem z ofert Rainbow i byłem zadowolony ,ale obecnie się zawiodłem i więcej z tego biura nie wyjadę.
    WadyBrak jest komunikacji pomiędzy biurem Rainbow a pośrednikiem Wakacje.pl
  • ~M.B. / 2024-01-11 20:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Wybrałyśmy w tym roku Rainbow, bo w poprzednich latach miałyśmy dobre doświadczenia. Nie wiem co się stało w 2023 roku, ze jakość tak dramatycznie spadla.
    Wybrałyśmy z moją mamą wycieczkę na Pukhet. Jednym z głównych kryteriów wyboru akurat tej wycieczki był bezpośredni lot dreamlinerem z dostępnym miejscem w klasie business, gdzie jest możliwość rozłożenia fotela do pozycji leżącej, ponieważ mama jest po skomplikowanym urazie barku i nie wytrzymałaby tak długiego (12-13 godzin) lotu w jednej siedzącej pozycji. Zarezerwowałyśmy wiec wycieczkę i w regulaminowym terminie 3 dni wpłaciłyśmy zaliczkę ponad 8 tys. zł (wymagane 30%). Dostałyśmy potwierdzenie wpłaty, podpisałyśmy umowe z biurem, zarezerwowałam urlop i cieszyłyśmy się na wyjazd.
    Niestety kilka dni później okazało się, ze z powodu bliżej nie określonego błędu w systemie sprzedano więcej miejsc w klasie business niż było dostępnych. Pomyślałyśmy: trudno, zdarza się, poszukamy innej wycieczki. Niestety okazało się, ze biuro wcale nie zamierza nam zwrócić wpłaconej zaliczki, pomimo, ze nie są w stanie wywiązać się z podpisanej umowy ani zaproponować alternatywy na podobnym poziomie. Dostałyśmy do podpisania zmieniona umowe z informacja, ze albo podpisujemy nową umowe albo rezygnujemy i tracimy zaliczkę. Wielokrotnie kontaktowałyśmy się z biurem, żeby wyjaśnić ta sytuacje, ponieważ zmiana standardu podróży na gorszy bez zgody klienta jest wbrew warunkom umowy . Niestety standard obsługi w biurze Rainbow Tours jest na absurdalnie żenującym poziomie, zostajemy za każdym razem zbywane w bezczelny sposób. Bardzo przestrzegam innych przed korzystaniem z tego biura i żałuję, ze nie sprawdziłyśmy aktualnych opinii o nim przed wpłaceniem jakichkolwiek pieniędzy.
    ZaletyJeszcze kilka lat temu było to jedno z lepszych biur podróży
    Wadykoszmarna obsługa klienta, niewywiązywanie się z warunków umowy, zmienianie warunków umowy w ostatniej chwili, po przyjęciu zaliczki i bez zgody klienta, brak jakiegokolwiek szacunku do klientów
  • ~Małgorzata / 2021-10-11 14:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Fałszywie opisany produkt/usługa, niepodawanie istotnych informacji, szczególnie w dobie pandemii, składanie reklamacji nie ma sensu, biuro na pewno nie pro klient lecz oby zarobić i zbyć klienta w razie problemów.
  • ~Michal / 2022-11-06 12:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Zostalem oszukany na cenie wycieczki. PRZESTRZEGAM. Nie kupujcie Panstwo z wyprzedzeniem. Ceny zmieniaja sie kazdego dnia. Sztucznie sa zawyzane a za chwile spadaja. Zweryfikujcie dobrze oferte bo firma Rainbow robi nas wszystkich w ..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1048
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 203
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990