Byłem na wypoczynku w Portugalii, lipiec 2022, hotel Auramar z BP Rainbow Tours, wszystko zgodnie z planem . Dziwie się tak wielu negatywnym opiniom , tutaj wystawionym ... latam z Rainbow od 25 lat i nigdy nie było coś nie tak!
ZaletyPiękne położenie hotelu, bardzo dobre jedzenie
WadyBrak
~Franciszek / 2022-08-11 10:48
Ocena: 1.67 / 5
Jesteśmy bardzo nie zadowoleni z obsługi Biura Rainbow , Zaraz po przyjeżdzie do hotelu zostaliśmy zostawieni na pastwę losu nie wiadomo gdzie iść co robić żadnego rezydenta nie było już w busie który rozwożił ludzi po hotelach zaszła pomyłka i pomylił hotel tylko dobrze ze że ludzie się zoriętowali sami (oczywiśćie kierowca nie rozumiał żadnego języka tylko swój) brak organizacji.Rezydętka na 1 spotkaniu mówłą że jak coś to proszę dzwonić do niej na wacap którego oczywiście nie miał twierdząc że w Tunezji często kasują bzdura i tyle jakoś nasz działaał cały pobyt tak żę kontakt słaby ale jak trzeba było naciągać na wycieczki to był bardzo dobry kupiliśmy wycieczkę na wyspę flamingówu rezydentki firmy Rainbow zapłaciliśmy 105 dolarów ( w hotelu kosztowała 20 ale chcieliśmy być bezpieczni i kupiliśmy przez biuro) wycieczka w fatalnych warunkach przez wykonana przez tubylców wpłyneli na mieliznę i 3 godziny w pełnym słońcu stalismy na morzu , póżniej ewakuacja na pełnym morzu całą historię mam nagraną i filmiki trafią do Urzędu Praw Konsumęta bo oczywiście po złożeniu reklamacji dostałem odmowe zwrotu kosztó za nie rzetelne wykonanie usługi , proponowano mi 20% które nigdy nie zobaczyłem .PODSUMOWANIE BEDĘ NA KAŻDYCH MOŻLIWYCH FORACH OPISYWAŁ TEN PRZYPADEK I ODRADZAŁ BIURO RAINBOW KAŻDEMU , skożystaliśmy z ich usług pierwszy i ostatni raz.
Zaletybrak
Wadyobsługa klijeta
~Xyz / 2022-08-08 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejne biuro, przestrzegam, lepiej skorzystać z innego biura, niezgodność z umową/oferta, w ramach rekompensaty voucher 50zl przy zakupie następnej wycieczki, beznadzieja, mój pierwszy i ostatni urlop z tym biurem
~Monika O / 2022-08-06 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Jak chceci mieć udane wakacje, to unikajcie Rainbow. Jesteśmy obecnie w Chorwacji w okolicach Splitu. Za wycieczke all inclusive zapłaciliśmy 5400zł od osoby, cena luksusowa, a warunki bardzo ubogie. Przyjechaliśmy tu w 5 osób. 3 osoby są w bungalowie, który przypomina wczesny PRL.Łazienka jest bardzo mała. Toaleta jest tak blisko wanny, że nie da się na niej wygodnie uśiąść. Nasz 14 letni syn śpi na jakieś 70cm desce, bo inaczej nie da się tego nazwać. 2 pozostałe osoby z naszej rodziny są zakwaterowane w pokoju w piwnicy. Bungalowy i hotel są od siebie oddalone 5 minut i nie pomogło tłumaczenie, że przyjechaliśmy tu razem. W bungalowie ciepłej wody starcza tylko dla 2 osób.
W hotelu byliśmy o 12.00 a pierwszy posiłek mieliśmy o 19.00. Nie pomogło tłumaczenie, że jesteśmy z dziećmi. Nigdzie nie ma podjazdów czy windy, więc hotel nie jest przystosowany dla osób z malutkimi dziećmi i osób na wózkach inwalickich. Na all incusive wycieczce nie ma żadnych przekąsek między śniadaniem i lanczem. O 16:00 są jakieś kruche ciasteczka, nie ma nawet lodów dla dzieci. Za wszystkie alkocholowe drinki trzeba płacić, w cenie są tylko tanie napoje słodkie, jeden rodzaj piwa i białe i czerwone wino mocno rozrobione z wodą.Nie ma basenu, a za leżaki na plaży przy hotelu trzeba płacić.
Dzwoniliśmy do Rainbow, ale nie chieli nawet z nami rozmawiać.
Całe wakacje to porażka.
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko jest do kitu
~Krzysztof / 2022-08-06 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Kilka dni przed wyjazdem trafiłem do szpitala i okazało się, że ubezpieczenie, jakie sprzedaje Rainbow oczywiście nie obejmuje takich przypadków (tylko jakieś inne, wyimaginowane). Tracisz 100% zapłaconej kwoty.
Ponadto moja żona starała się sprzedać ofertę wyjazdu na drodze prywatnej (bo biura to nie interesuje - oni już skasowali swoją część) i informowała biuro, że nie możemy lecieć, a Rainbow systematycznie bombardował mnie, kiedy leżałem w szpitalu przypomnieniami: zostało ci 2, potem 1, a potem 6 godzin do wylotu. W dniu wylotu (kiedy byłem tuż po operacji) molestował mnie jeszcze rezydent kraju, do którego mieliśmy jechać, czy dotarliśmy tam czy nie. DRAMAT!!!
NIE POLECAM TEGO BIURA!!!
ZaletyBrak
WadySłaba komunikacja z biurem.
~Jarek / 2022-08-05 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Mieliśmy wykupiony pobyt dwutygodniowy objazd plus wypoczynek w Dubaju. Na parę dni przed nie mogłem się zalogować na swoje konto, więc dzwonię do biura, a tam wciskają mi kit, że wysłali mi maila o odwołanej wycieczce ( nie ma takiej opcji, żebym go dostał nawet w spamie)i nic podobnego nie mogą mi zaproponować. Ani przepraszam ani poczucia do winy. A teraz widzę ,że niby jest coś prawie takiego samego. Lataliśmy do tej pory z Itaką i tak pozostanie. A chcieliśmy im dać szansę.
WadyBrak informacji o odwołanej wycieczce, brak przeprosin.
~turystka / 2022-08-03 09:18
Ocena: 2.67 / 5
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! 100 RAZY SIĘ ZASTANÓWCIE ZANIM POLECICIE Z TYM BIUREM!
Dlaczego?? Wycieczka wykupiona, wszystko super, wszystko ustalone tak jak trzeba.. 2 tygodnie od wykupienia i 2 tygodnie przed wylotem na mailu pojawia się informacja, że zmieniają się warunki hotelowe, a mianowicie, że musimy opuścić pokoje o godz. 11 dnia 10.07, a lot powrotny do Polski mamy 11.07 o godz. 3:45, co oznaczało, że przez prawie całą dobę nie mamy co ze sobą zrobić, bo nie mamy zakwaterowania, a przepraszam, możemy siedzieć na recepcji i pilnować swoich walizek! Lecimy z małymi dziećmi i było to niedorzeczne dla nas! Po rozmowach z biurem, pytając czy można wykupić dodatkową dobę i jakie są jej koszty otrzymaliśmy informację, że załatwianie takich rzeczy nie leży po stronie biura.. to przepraszam za co ja płacę wykupując wycieczkę z biurem podróży? Chyba po to by pomogli w takich sytuacjach, zgadza się?? A oni po prostu mieli nas w d… musieliśmy sami zadzwonić do hotelu i wykupić sobie dodatkową dobę i takim sposobem mamy zapewniony pobyt w hotelu do momentu transferu na lotnisko. Zapomniałam dodać, że mieliśmy wykupione ubezpieczenie na wypadek dodatkowych kosztów i te ubezpieczenie nie miało tutaj zastosowania. Jeszcze raz powtórzę na koniec NIE POLECAM WYCIECZEK Z BIUREM RAINBOW! NIGDY WIĘCEJ Z NIMI NIE POLECĘ!
Wadyzero pomocy za pośrednictwem infolinii
~Dorota / 2022-07-28 08:26
Ocena: 4.67 / 5
Byłam na wycieczce Bajkowy Paryż. Zwiedzaliśmy Paryż i 2 dni byliśmy Disneylandzie.
Hotel ok, obsługa miła, pokoje z łazienkami, sprzątane codziennie.
Przewodnik Pani Sylwia bardzo miła i zaangażowana. Pokazała najciekawsze miejsca Paryża, zarezerwowała miejsce na pyszny francuski obiad w dobrej cenie, nauczyła korzystać z komunikacji miejskiej.
Polecam dla dzieci od lat kilku oraz dorosłych.
~Irena / 2022-07-26 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Fatalne biuro 30lat jeździmy i nikt nas nie potraktował jak to biuro. Czytając opinię klientów widzę, że to normalka. Wykupiliśmy wczasy w Sardynii, hotel 4 gwiazdki, 14.4000 zł/2 osoby. Po wylądowaniu okazało się że nie ma naszego hotelu i połowę pobytu mamy spędzić w innym hotelu, szok ogromny, chcieliśmy wracać ale nie było takiej możliwości.
Zakwaterowano na w drugim budynku słabszego hotelu o niższym standardzie, obok pokoi gospodarczych.
Dalej do plaży i basenów. Na czwarty dzień zmieniono nam hotel Cały czas na nie rozpakowanych do końca walizkach. Nikomu nie polecę tego biura i sama z nimi nie pojadę.
Zaletybrak
Wadynierzetelne biuro, nie szanuje klienta, bałagan, dwa razy sprzedaje tą samą ofertę
~Marcin / 2022-07-24 06:57
Ocena: 1.00 / 5
Duzy negatyw.Zaplacone za wycieczke do Turcji do hotelu 5 gwiazdkowego Lonicera World za 21 tysiecy a zakwaterowanie do hotelu 3 gwiazdkowego.Jest to duzy kompleks hoteli o roznym standardzie w tym jeden 5 gwiazdkowy.Rainbow wszystko podkleja pod hotel z najwyzszym standardem.Cala infrastruktura oczywiscie na plus ale hotel tragedia.
W 4 osobowym pokoju bylo tak malo miejsca ze nawet nie bylo jak otworzyc ani schowac walizek.
Lazienki plesn i syf totalny
Klima uszkodzona,bateria prysznicowa i drzwi od prysznica nie mozna bylo otworzyc.Po zgloszeniu problemu naprawiona tylko klima
13 rodzin bylo tak oburzonych ze rezydentnka na spotkaniu musial wzywac ochrone.Po interwencji z managerem hotelu okazalo sie ze nie da rady nic zrobic bo mamy taki standard wykupiony przez biuro
Ostatnia wycieczka z tym biurem
ZaletyBaseny
Bary i jedzenie
WadyPokoje standard 3 gwiazdki w cenie 5 gwiazdek
~Sylwia / 2022-07-21 08:29
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze nie polecam. Wykupiliśmy wycieczke z biura z przekonaniem że obsługa jest profesjonalna i rzetelnie przekazuje informacje. Niestety już w dniu lotu bardzo sie rozczarowaliśmy kiedy nikt nie poinformował o opóźnieniu samolotu o 12 godzin a w efekcie końcowym o 15 godz. Nikt się nami nie zajął i nie udzieli informacji na lotnisku. Przekazano nam 30 zł na 15 godz przebywania na lotnisku natomiast pan z punktu biura rozkładał ręce. Zenada i brak profesjonalizmu. Kupując wycieczke nikt nie poinformował nas o konieczności zabrania że sobą innej waluty niż frank szwajcarski(wycieczka objazdowa po szwajacarii) a noclegi były po za szwajcaria i niezbędne było euro. Biuro również w ogóle nie przyjęło naszej prośby o dokupienie biletów w samolocie obok siebie. Straciliśmy cały jeden dzień ponieważ przylot miał być do szwajcari o 8.30 i od razu mieliśmy zwiedzać natomiast dotarliśmy w końcu o 22 do hotelu w szwajcari. Nikt nie oddał nam pieniędzy za stracony dzien nawet nikt nie powiedział "sorry" biuro się odcięło, zrzuciło winę na linie a wycieczke kupowaliśmy nie od Lini lotniczych tylko z biura. Zero profesjonalizmu zrzucenie dodatkowej winy na klienta. Brak słów. Wycieczka zapłacona wiec klienta maja gdzieś. Ludzie bez kultury i jakiegokolwiek doświadczenia w obsłudze klienta. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Łodzianin / 2022-07-21 06:40
Ocena: 4.00 / 5
W dniach 09-18.07.2022 r. byłem uczestnikiem wycieczki objazdowej " Alpejskie cuda natury". Trasa obejmowała północne Włochy , Szwajcarię , Lichtenstein i Austrię . Program wycieczki ciekawy , wspaniałe widoki , piękne jeziora włoskie ( Garda , Maggiore i Como ). Wielkie uznanie należy się Panu Piotrowi , kierowcy autokaru . Profesjonalista , uprzejmy , pomocny , z poczuciem humoru.
Wielką pomyłką była osoba pilota , Pana Michała W. z Krakowa . Ten człowiek jest antyreklamą dla Rainbow Tours . Już pierwszego dnia , w Woszczycach , gdzie przesiadaliśmy się do poszczególnych autokarów, wprawił wiele osób w osłupienie . Zachowanie pilota wskazywało , że był pod wpływem alkoholu ( ponoć dzień wcześniej uczestniczył w imprezie towarzyskiej ). W Austrii , po pierwszym noclegu , okazało się , że p. Michał zostawił w hotelu saszetkę z 15.000 euro . To był szok . Wypowiedzi pilota były żenujące , bardzo irytujący śmiech , wiele osób miało wrażenie , że pilot traktuje grupę jak absolwentów szkoły specjalnej . Z taką sytuacją spotkałem się po raz pierwszy. Kilka razy byłem na wycieczkach z Waszej firmy i wszystko było ok. W czasie studiów również byłem pilotem wycieczek zagranicznych i mam pewne doświadczenie w tym zakresie . Mam nadzieję , że w przyszłości nie spotkam tego pilota w trakcie imprez z Waszego biura . Niezależnie od powyższej opinii zamierzam złożyć reklamację w centrali Rainbow Tours w Łodzi .
ZaletyBardzo ciekawy , urozmaicony program objazdówki .
WadyOsoba pilota , pana Michała W. z Krakowa . Ten człowiek to kompromitacja dla Waszej firmy.
~Maciek / 2022-07-18 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam, wycieczka do Czarnogóry (hotel Montenegro) w miejscowości Canj okazała się kompletną porażką. Zagrzybiona łazienka, miał być basen ale od trzech dni nieczynny (podobno czyszczą), nie działa tv, pierwsze dwa dni nie działało wifi, obsługa hotelu opryskliwa, nie reagują na zgłaszane problemy. Jedynie jedzenie jest ok, ale jak dłużej jesz to zwracają uwagę, że inni czekają. Rezydent biura podróży Rainbow udaje, że się stara pomóc ale nie potrafi rozwiązać zgłaszanych problemów. Generalnie nie warto.
~Miki / 2022-07-16 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Teneryfa koszt 15 000. Przeczytałem opinie negatywne i się potwierdzą. Hotel nie taki, rezydenci byle dorobić na pośrednictwie lokalnymi ofertami, reklamacja udokumentowana i arogancka odpowiedź adresowana do dziecka, a nie do rodziców. Nikt chyba tam nie panuje.
ZaletyWyspa istniała, ocean byl
WadyOferta niezgodna, brak troski o komfort i bezpieczenstwo
~Jurek / 2022-07-16 17:25
Ocena: 1.67 / 5
Rezydenta powiedziała, że mamy skorzystać z transportu publicznego w co idzie by dojechać do oceanarium. Pomogli nam rezydenci z innych biur, mówili, że to oszustwo bo oceanarium sprzedaje bilety wyłącznie z firmowym dowozem.
ZaletyLokalni polscy animatorzy na stałe pracujący w hotelu.
WadyNieuczciwe zakwaterowanie, rezydenci próbowali narazić nas na niebezpieczeństwo ( przejazd przez pół wyspy transportem publicznym w zagrożeniu Covid-19!
~Marian / 2022-07-16 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Oferta luksusowa, ocean był. I na tym koniec Pokój ruina, łazienka się sypie (woda w prysznicu kroplami cieknie-doslownie, spłuczka uszkodzona, suszarka z kablami na wierzchu, widok na dach-platne extra.
ZaletyOcean
WadyFałszywa oferta
~Maria / 2022-07-16 16:36
Ocena: 1.67 / 5
Sprzedano nam noclegi w zamkniętego hotelu, po aneksie, na miejscu okazało się że w recepcji noc nie wiedzą. Pokazaliśmy opłatę luksusowego pobytu i dano nam jakiś zdemolowany pokój zamiast opłaconego suite.
ZaletyMiła obsługa przed podpisaniem umowy
WadyUwagi reklamacyjne zostały odrzucone, wszystko było podobne jak w ofercie, czyli biuro wie że sprzedaje byle co byle komu.
~Kajka / 2022-07-12 20:54
Ocena: 2.67 / 5
Nigdy więcej Rainbow. Ostatnio Dominikana (koszt ok 11000) nie byle jaki hotel wróciłam chora (zgłoszone potwierdzone wizytą lekarską) ze względu na bród w pokojach, a szczególnie w łazience i jeszcze kilka niedociągłości. Reklamacja nieuznana... teraz Madera (hotel5*) zajechaliśmy, a okazało się, że nie ma naszej rezerwacji, bo jak twierdził rezydent za późno kupiliśmy wycieczkę!!!Gdyby nie znajomość języka i przyjazność hotelu, to w lobby chyba byśmy czekali do dziś, bo rezydent nic nie potrafił załatwić, a z powrotem nie było dla nas transferu...nikt nas nie poinformował gdzie i kiedy mamy czekać. Po moich kilku interwencjach i z łaską pani napisała ok 16, że nastepnego dnia rano o 8:50 mamy transfer. Trzy dni nerwówki- niezłe wczasy!!! Do tego kilka niedociagłosci.
WadyNiekompetentni rezydenci
~Jacek / 2022-07-10 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga dla Polskich Turystów wyjeżdzających z Rainbows do Azul Beach Czarnogora !!!
Jestesmy załamani Rainbows zakonntraktowala Polakom - ludziom na poziomie i wymagajacych obiecanego standardu 4 gwiazdek tym hotelu jedynie budynek KIWI - tragiczny zaniedbany niespełniający zadnych standardów moloch z odpadającymi tynkami , grzybami , pobitymi szybami, starymi zaniedbanymi małymi łazienkami.
Moloch z lat 60/70 tych posiada male klitki niespełniające podstawowych standardów ihigieny i bezpieczeństwa.
Uważajcie na ta firme !!!
Absolutnie odradzam !!!
~Romek / 2022-07-09 00:49
Ocena: 1.00 / 5
Warunki zakwaterowania w hotelu Azul w Czarnogórze nie spełniają warunków na jakie się umawialiśmy z Rainbow, a co najgorsze nie spełniają standardów sanitarnych i bezpieczeństwa. Jeszcze gorsze, ze oni o tym wiedzą, rezydentka to przyznaje, a oni z premedytacją wysyłają ludzi.
Chodzi to to , ze w sieci ten hotel mną dobre opinie bo wyremontowali cześć hotelu, ale Rainbow ma podobno umowę tylko na ten niewyremontowany i DRAMATYCZNY.
My już mama wtopę, ale co tydzień kolejne osoby z Polski bedą miały to samo, około 40 osób tygodniowo!!!! Polacy sie denerwują idą z problemami do recepcji, a recepcja na to nic bo Rainbow widziało co kupiło i co ludziom sprzedaje podpierając sie opiniami w sieci - tylko, ze na temat innych części hotelu.
Na potwierdzenie mych słów dołączam kilka zdjeć.
Zdjęcia przedstawiają miedzy innymi:
- niezamocowane elementy wyposażenia grożące uszkodzeniem ciała
- elementy instalacji wystające z podłogi i scian grożące szczepieniem, uszkodzeniem ciała, porażeniem prądem
- śliskie, mokre posadzki grożące poślizgnięciem i uszkodzeniem ciała
-wystające elementy posadKi, nierówne progi, ostre elementy wyposażenia wystające z posadzki grożące uszkodzeniem ciała
-nieczystości prawdopodobnie pozostałe po poprzednich użytkownikach grożące zakażeniem i infekcją
- insekty grożące przenoszeniem zakażeń.
Na spotkaniu z przedstawicielami Rainbow w hotelu było około 40 osób wiec nasz przypadek nie jest wyjątkiem.
Przykro juz wspominać braki w gwarantowanym w Umowie standardzie i wyposażeniu pokoju zaczynajac od jego wielkości, niedziałającym tv, niedziałającej klimatyzacji, cieknącym prysznicu zanim zaczęliśmy go użytkować, sejfie niezamocowane do stałych elementów konstrukcji lub wyposażenie pokoju itp.