Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Franciszek / 2022-08-11 10:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Jesteśmy bardzo nie zadowoleni z obsługi Biura Rainbow , Zaraz po przyjeżdzie do hotelu zostaliśmy zostawieni na pastwę losu nie wiadomo gdzie iść co robić żadnego rezydenta nie było już w busie który rozwożił ludzi po hotelach zaszła pomyłka i pomylił hotel tylko dobrze ze że ludzie się zoriętowali sami (oczywiśćie kierowca nie rozumiał żadnego języka tylko swój) brak organizacji.Rezydętka na 1 spotkaniu mówłą że jak coś to proszę dzwonić do niej na wacap którego oczywiście nie miał twierdząc że w Tunezji często kasują bzdura i tyle jakoś nasz działaał cały pobyt tak żę kontakt słaby ale jak trzeba było naciągać na wycieczki to był bardzo dobry kupiliśmy wycieczkę na wyspę flamingówu rezydentki firmy Rainbow zapłaciliśmy 105 dolarów ( w hotelu kosztowała 20 ale chcieliśmy być bezpieczni i kupiliśmy przez biuro) wycieczka w fatalnych warunkach przez wykonana przez tubylców wpłyneli na mieliznę i 3 godziny w pełnym słońcu stalismy na morzu , póżniej ewakuacja na pełnym morzu całą historię mam nagraną i filmiki trafią do Urzędu Praw Konsumęta bo oczywiście po złożeniu reklamacji dostałem odmowe zwrotu kosztó za nie rzetelne wykonanie usługi , proponowano mi 20% które nigdy nie zobaczyłem .PODSUMOWANIE BEDĘ NA KAŻDYCH MOŻLIWYCH FORACH OPISYWAŁ TEN PRZYPADEK I ODRADZAŁ BIURO RAINBOW KAŻDEMU , skożystaliśmy z ich usług pierwszy i ostatni raz.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klijeta
  • ~Gocha / 2023-08-21 11:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Biuro Rainbow nastawione tylko na branie kasy od klienta. Opłaciłam rezerwację poprzez biuro miejsc w samolocie na wylot do Dubrownika. Jakie było było nasze rozczarowanie gdy w momencie biletowania dostaliśmy informację, że nasze miejsca są już zajęte. Sprawdzono nam umowę, czuliśmy się jak oszuści, czy naciągacze i posadzono nas oddzielnie przy wejściu awaryjnym. Po przylocie zgłosiliśmy reklamację do naszego lokalnego biura. Reklamację musieliśmy zgłosić bezpośrednio do Rainbow, na odpowiedź czekaliśmy ponad miesiąc. Zostaliśmy poinformowani, że musimy się zgłosić do naszego lokalnego biura w celu odebrania zapłaconej kwoty. Po prostu spychologia, biuro odpycha w ten sposób klientów. Mam teraz uraz, żeby korzystać z ich usług. Nie polecam, a hotel w Chorwacji poniżej all inclusiv, pomimo, że miał mieć taki standard.
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
  • ~Janusz / 2025-02-04 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Kolory Pustynnych Miast Indie Listopad 2024 - Hotel Grand w Agrze - stan wentylacji w stanie zagrażającym zdrowiu, wentylator sufitowy wraz z kanałami wentylacyjnymi ze znacznym brudem, kable elektryczne na wierzchu przy kontakcie, w lodówce włosy, brudne baterie prysznicowe i umywalkowe, brak ciepłej wody, zacieki i brud na suficie i ścianach, przy recepcji miejsce do spania dla obsługi- widać brudną pościel, posiadam dokumentację zdjęciową ,pilot bez przygotowania o kraju w którym przebywaliśmy......
    ZaletyCiekawy kraj
    Wadycena wycieczki fakultatywnej w Deli do świątyń wykalkulowana lichwiarsko 40$ za wstęp do ogólnie dostępnych świątyń, transport TukTukiem to kota około 300 rupii. Pilot beznadziejny
  • ~Jurek / 2022-07-16 17:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Rezydenta powiedziała, że mamy skorzystać z transportu publicznego w co idzie by dojechać do oceanarium. Pomogli nam rezydenci z innych biur, mówili, że to oszustwo bo oceanarium sprzedaje bilety wyłącznie z firmowym dowozem.
    ZaletyLokalni polscy animatorzy na stałe pracujący w hotelu.
    WadyNieuczciwe zakwaterowanie, rezydenci próbowali narazić nas na niebezpieczeństwo ( przejazd przez pół wyspy transportem publicznym w zagrożeniu Covid-19!
  • ~m19arta06 / 2021-01-20 16:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapłaciłam z góry za wycieczkę, która później została odwołana. Poinformowano mnie wtedy, że mam dwie opcje 1) voucher - ważny przez rok (za krótko jak dla mnie w obliczu niekończącej się pandemii) i 2) całkowity zwrot gotówki po 180 dniach. Wybrałam opcję drugą i cierpliwie czekałam na zwrot. Oczywiście pieniędzy nie otrzymałam. Ze strony biura zero odpowiedzialności, zero kontaktu ze mną, zero chęci wyjaśnienia sytuacji. To zwykłe oszustwo i tyle. Po rozwiązaniu tej sprawy już nigdy nie skorzystam z tego biura podróży, a i upewnie się, żeby nikt z mojego grona znajomych i rodziny tego błędu też nie popełnił. Nie polecam
    ZaletyPosiadają w swojej ofercie bilety czarterowe, które ciężej dostać w innych biurach podróży
    WadyBrak kontaktu, brak odpowiedzialności za klientów, nie wywiązanie się z umowy
  • ~Marcin / 2022-07-02 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Cypr autobus stary bez klimatyzacji 40 w słońcu słabo Obsuga sam musisz sobie radzić
    ZaletyZadne
    WadyNa każdym kroku
  • ~Marek / 2023-06-16 09:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Będąc na wakacjach w Kusadasi zachorowałem rezydent pani Justyna Cz. nie pomogła mi. Ostrzegam was przed tą panią interesują ją jedynie upłynnia lokalnych wycieczek.
    WadyMusieliśmy czekać 3h na pokój.
  • ~Maria / 2022-07-16 16:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Sprzedano nam noclegi w zamkniętego hotelu, po aneksie, na miejscu okazało się że w recepcji noc nie wiedzą. Pokazaliśmy opłatę luksusowego pobytu i dano nam jakiś zdemolowany pokój zamiast opłaconego suite.
    ZaletyMiła obsługa przed podpisaniem umowy
    WadyUwagi reklamacyjne zostały odrzucone, wszystko było podobne jak w ofercie, czyli biuro wie że sprzedaje byle co byle komu.
  • ~Mika / 2021-10-12 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w Albanii 6-13 września Hotel Royal G Max. Nie będę oceniała hotelu, bo chce ostrzec przed wyjazdem z biurem Rainbow. Nie dostałam pokoju z widokiem na morze za który dodatkowo zapłaciłam. W ofercie pobytu biuro miało tylko pokoje z pełnym widokiem na morze lub bocznym widokiem na morze oczywiście w różnych cenach (Ok. 600 zł różnicy). Ja miałam to "szczęście" I dostałam pokój z widokiem na slumsy. Po wielogodzinnej batali z zarozumiałym i bezużytecznym rezydentem p. Radkiem po dwóch dniach dostałam pokój z bocznym widokiem na morze. Po złożeniu reklamacji dostałam voucher na 75 zł, a sama różnica w cenie między pokojem, za który zapłaciłam a w którym przebywałam wynosiła 600 zł. Sprawę skieruję do sądu. Pozostali goście z Polski też byli bardzo nie zadowoleni z hotelu i organizacji pobytu, ale jakoś dziwnym trafem na stronie internetowej rainbow nie ma żadnej negatywnej oceny.

    ZaletyBrak
    WadyLekceważący stosunek do klienta zarówno podczas pobytu jak i po.
  • ~Mikołaj / 2022-08-13 15:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Na pewno ostatnie moje wakacje z tym biurem podróży, lot opóźniony o 2 godziny. Hotel wydawał się o wiele lepszy na zdjęciach i ogólnie w opisie, okolica totalnie nieciekawa, jedzenie codziennie takie samo, basen do godziny 19, brak atrakcji, jedyny plus to w miare zadbane pokoje i personel. Ostatnie punkty tej opinii to tragiczne wycieczki, zapłaciliśmy 500 złotych za SAM TRANSPORT do heraklionu, bo okazało się, że wstęp do atrakcji mamy za darmo, największy tragizm to pozostawienie w ostatni dzień ludzi na pastwe losu na 12 godzin przed lotem bez możliwości przedłużenia doby hotelowej dla wszystkich, a ci co mieli taką możliwość musieli zapłacić 80 euroXDDDD Totalna porażka, pokój z widokiem na morze, ale jak sie stanie na palcach, siłownia ma 3 maszyny z czego 2 działają, a sauna kosztuje 15 euro za pół godziny
    Zaletypersonel, pokój
    Wadywszystko inne
  • ~PiotrM / 2020-12-03 20:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują ludzi. Wykupiłem wycieczkę dla dwóch osób za cenę łączną 4000 zł. All inclusive, cena całkowita wycieczki podana w umowie na pierwszej stronie 4000 zł. W tym przelot, noclegi, transport, wyżywienie, wycieczka objazdowa i także atrakcje wymienione w umowie w cenie. Możliwe wycieczki fakultatywne za dopłatą na miejscu. Przy wpłacie otrzymałem umowę plus 46 stron zapisanych w trzech kolumnach regulaminem imprezy. Na której stronie z koleji, po dokładnym przeczytaniu umowy, okazuje się że po przylocie na miejsce muszę zapłacić dodatkowo i obowiązkowo 240 dolarów USA, nie egipskich, od osoby, tj. Niemal 500 dolarów USA łącznie!!!! Oczywiście, przed podpisaniem umowy pracownik biura Rainbow zapewniał, ze kwota 4000 złotych to kwota całkowita i dodatkowe koszty już są tylko fakultatywne. Gdy okazało się to nieprawdą owa Pani Monika i Pan Jacek z biura Rainbow, gdy prosiłem o wyjaśnienie tej sytuacji poinformowali mnie emailowo, że są poza biurem i będą w pracy w dniu kiedy wylatuję... Kiedy dodzwoniłam się do innego pracownika Rainbow okazało się, że pani Monika jest w pracy... Ale co najciekawsze, to w umowie, na której z kolei stronie napisane jest, że w Egipcie na miejscu do kosztów całkowitych wycieczki należy dopłacić 240 USD od osoby tytułem kosztów kierowcy, tragarzy, przewodnika i biletów wstępu na bliżej nieokreślone atrakcje. Co ciekawe atrakcje, które mamy w programie w większości są darmowe a jeżeli już są bilety wstępu to kosztują średnio około 35 zł w przeliczeniu z egipskich dolarów... Generalnie firma wałuje na każdym kroku więc zalecam ostrożność. Alkoholowe all inclusive dostępne za dopłatą nie obejmuje np. wina...
    WadyOszukują klientów, nieuczciwa i nierzetelna obsługa, utajnione opłaty dodatkowe, umowa wprowadza w błąd co do kosztów wycieczki
  • ~Remi / 2021-08-27 17:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Rainbow - Najgorsze wakacje ! Nie polecam!
    Witam.
    Bylismy z Rainbow Tours na wakacjach w Egipcie, hotel Albatros Sea World. Od pierwszego dnia byla katastrofa. Obiecany hotel pieciogwiazdkowy byl pieciogwiazdkowy tylko dla nich. Ogolnie higiena na poziomie -1, mydlo do pokoju dostalismy dopiero drugiego dnia, w toaletach zewnetrznych o mydlach to mozna zapomniec, nie mowiac juz o srodkach do dezynfekcji. Jedzenie non stop takie same, ale to nic. kelner nakladajac pizze najpierw wycieral czolo cale mokre od potu, a potem tymi rekami nakladal pizze ludziom, Nasza corka jak to zobaczyla, od 3 dnia juz tam nie jadla. Takich przypadkow bylo cale mnostwo: Na koniec zostal nam ukradziony w pokoju zegarek i oczywiscie Rainbow umywa rece, dostalismy maila z hotelu, ze znalezli zegarek i jak zadzwonilem do Rainbow pani mi powiedziala, ze oni nie moga nic zrobic, wogole to miala to gdzies, nawet nie chciala widziec tego maila i teraz nam powiedzieli, ze to ich nie interesuje i mamy sobie zegarek sciagnac we wlasnym zakresie.
    Firma Rainbow byla wielokrotnie informowana przez nas o tym, nawet prosilismy, zeby nas juz zabrali do Polski, na 7 e-maili z naszej strony, odpowiedzieli tylko na jeden i od razu pokazali nam gdzie maja klientow. Zaplacilismy za wycieczka ponad 16'000pln, do dzisiaj juz 3 tydzien nie mozemy sie z nikim skontaktowac. Takie firmy nie powinny istniec. Ludzie uwazajcie na nich, naciagaja i oszukuja klientow!
    ZaletyTa firma nie ma zadnych zalet!
    WadyBardzo trudny kontakt!
    Traktowanie klientow podmiotowo!
    Nie odpowiadaja na skargi i nie publikuja zlych recenzji na temat swoich hoteli!
    Naciagacze i oszusci!
  • ~Robert / 2023-08-04 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze człowiek nie wyleci a ciągle zmiany, mój samolot zmienił się tyle razy, że bym mógł oblecieć całą Europę. Do dnia wylotu nie wiesz, o której i jakim samolotem lecisz. Czeski film
    ZaletyBrak kontaktu z opiekunem
    WadyBrak kontaktu z osobą, która zastępuje opiekuna
  • ~Rozczarowany / 2024-01-01 21:11
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAŻAJCIE NA RAINBOW w przypadku anulowania wycieczki! Ostatnio chyba często je anulują. Jesteśmy rozczarowani i zbulwersowani. Zarezerwowaliśmy wycieczkę na 1 stycznia już w lipcu. W drugiej połowie listopada otrzymaliśmy informację, ze wycieczka jest anulowana i mamy do wyboru tę samą w innym terminie oraz kilka innych w podobnym przedziale cenowym z rabatem 250 zł. Wybraliśmy tę samą 2 tygodnie później (nie byliśmy zainteresowani innymi kierunkami, ponieważ wszędzie tam już byliśmy). Po otrzymaniu umowy okazało się, że jest to ta sama wycieczka, ale wylot z Warszawy a nie z Katowic! Nikt wcześniej o tym nie poinformował a dla nas to opcja nie do przyjęcia. Wybraliśmy więc wycieczkę inną ale ten sam kierunek w innym terminie. Tutaj nie dostaliśmy już prawie żadnych rabatów. Około miesiąc przed planowaną wycieczką znowu dostaliśmy informację, że wycieczka się nie odbędzie gdyż jest za mało chętnych. Obydwie wycieczki miały status „potwierdzona”. Tym razem dostaliśmy do wyboru 2 inne, czyli niewiele, do innych destynacji, którymi nie byliśmy zainteresowani (już tam byliśmy) lub zwrot pieniędzy. Zaproponowaliśmy Rainbow inny kierunek, droższą co prawda opcję, licząc na to, że jeżeli już 2 razy odwołali nam wycieczkę potraktują nas „szczególnie” i zaproponują duży rabat lub inne korzystne dla nas rozwiązanie. Pisaliśmy maile i dzwoniliśmy tłumacząc, że miesiąc przed urlopem nie mamy już wielu opcji, większość wycieczek jest już wykupiona. Poza tym rezerwując wycieczkę w lipcu po korzystnej cenie uważamy, że należy nam się satysfakcja w postaci innej korzystnej oferty. NIC Z TEGO. Dostaliśmy ofertę dokładnie taką, jaka widnieje na stronie. Poza tym spotkaliśmy się z mało empatycznym, wręcz oschłym traktowaniem nas przez biuro. Usłyszeliśmy, że „to nie nasza wina”. Finał jest taki, że staramy się o odzyskanie zaliczki i jedziemy z innym biurem podróży. Wydaje się, że Rainbow staje się niewiarygodnym i nierzetelnym touroperatorem.
  • ~Tadek / 2023-03-03 11:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem ostatnio Brazyli i Argetyne zapomniał rezydent że przyleclismy, biuro schodzi na psy i mają cie gdzieś głęboko w d.... e
    WadyTylko licz na siebie przewodnik zero
  • ~Tadeusz / 2023-03-26 11:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Najbardziej niezapomniana podróż: Madagaskar marzec 2023 . Dlaczego niezapomniana bo: Jeździliśmy autobusem, który w ogóle nie jest przystosowany do jazdy po 12-14 godzin ( rekordem było 17 godzin) po fatalnych drogach na których z jednego kilometra robi się trzy bo kierowca musi omijać dziury na drodze i jeździ "zygzakiem ". W pierwszym dniu dostaliśmy autobus, który był chyba przystosowany do przewozu dzieci szkolnych bo tak wąskie były siedzenia, że osoba, która siedziała "w przejściu" spadała z siedzenia. Na moją interwencję dostaliśmy wyżej wymieniony "autobus". W nowym autobusie nie było klimatyzacji ( bo jak mi pilot powiedział "bo jej nie nie nabili " okien nie otwieraliśmy bo za bardzo wiało tym, którzy siedzieli z tyłu, nie działało nagłośnienie więc wstawiono głośnik o wymiarach 50/50/100, który stał w wyjściu z autobusu i jak wychodziliśmy z autobusu kierowca wysiadał aby go wystawić i dopiero wtedy mogliśmy z niego wysiąść. W samym autobusie nie było żadnych półek na położenie podręcznego bagażu, które musieliśmy kłaść na podłodze lub trzymać na kolanach.Ten " autobus" po paru dniach zaczął się psuć za pierwszym razem wytrysnął olej i pochlapał tych, którzy siedzieli blisko kierowcy, następnym razem silnik się "zagotował" i tym razem woda ich opryskała. Za każdym razem czekaliśmy na ulicy parę godzin na zastępczy autobus a i w tym wypadku pilot powiedział, że i tak mamy szczęście bo inna grupa kiedyś czekała aż 5 godzin.Pilot wszystkie uniedogodnienia "spychał"na kontrachenta, czego ja nie rozumię bo my mieliśmy umowę z firmą Rainbow a nie z kontrachentem firmy Rainbow, która to wszystko powinna najpierw zweryfikować zanim przyśle tutaj swoich turystów.Bylem kiedyś na podobnej wycieczce , w której codziennie zmienialiśmy miejsce w autobusie, aby każda para chociaż raz siedziała z przodu autobusu, u nas nie bo wg. pilota to jest niemożliwe. Spotkaliśmy inna wycieczkę , też z Rainbow, w której to było praktykowane, ciekawe !!!! Mieliśmy ciekawy przypadek : normalnie w każdym hotelu na śniadanie były podawane jajka w różnej postaci , w jednym z hoteli pilot zapowiedział że w tym hotelu nie będzie jajek na śniadanie. Rano okazuje się że możemy też je zamówić, na wieczór wiadomość od pilota, że musimy zwrócić kontrachentowi za te jajka! A'propos kontrachenta : wspaniały człowiek o imieniu Joe, który starał się aby wszystko było w porządku ( czapkę z głowy przed tym człowiekiem ) W czasie podróży z A do B można było by się zatrzymać aby więcej zobaczyć lub porobić zdjęcia ale niestety nie było to możliwe bo " musieliśmy zdążyć na kolację" lub, że niektóre drogi wieczorami były " kontrolowane" przez tamtejsze ludy i wtedy potrzebna była policyjna eskorta.Niektóre hotele miały nawet baseny ale aby z nich skorzystać powinno się być tam o godzinie 15-16 a myśmy przyjeżdżali praktycznie na kolację i nocleg. W niektórych hotelach prąd w pokoju był od - do. WiFi przeważnie tylko przy recepcji.
    Pobudka prawie codziennie o 5:30 i o szóstej w drogę. W pierwszej części wycieczki jedziesz 5-6 godzin wysiadasz i zaczyna się polowanie na lemury, które kryły się przed nami wysoko na drzewach i po godzinie " polowania" z powrotem do autobusu i następne 6 godzin jazdy do hotelu.W drugiej części wycieczki ( chyba ostatnie 5 dni) było już o lepiej bo lemury i inne zwierzątka były na wyciągnięcie ręki.
    Pilot wycieczki ułatwił sobie sprawę bo czytał co jakiś czas informacje ( parę razy powtarzał się) o Madagaskarze autorów książek, którzy opisali swoje spostrzeżenia o tej wyspie w swoich książkach.
    Moim zdaniem nasza grupa (16 osób) powinna być podzielona na 3 grupy na auta terenowe, które były przystosowane do tamtejszych dróg i są wygodniejsze.
  • ~Tere / 2021-09-12 17:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Gruzja czerwiec 2021 r - pluskwy w hotelowym łóżku ; duze, małe, młode, stare. Dotkliwe pogryzienia, pilot wycieczki nie wsparł zupełnie w kontakcie z placówką medyczną.
    W Polsce biuro odcięło się od sprawy mimo zdjęc insektów, zdjec pogryzien. Pilotka była informowana na miejscu o sytuacji, widziała skutki pogryzien.

    Kohorty pluskiew z Rainbow.
    Zaletynie pamiętam
    WadyPluskwy
  • ~Thomas / 2020-03-05 10:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Po tym jak zostałam zaatakowana i prawie zgwałcona na wakacjach w Egipcie , zostawiona samej sobie na pastwę przez organizatora i opiekuna wycieczki Rainbow, przestrzegam wszystkie osoby które podróżują przez ten portal wycieczkowy aby zastanowiły się nad wyborem biura podróży.
    WadyBrak pomocy ,zainteresowania , narzucenie abym podpisała papiery które miały zaprzeczyć ,że mam jakieś roszczenia i że nic się nie stało .
  • ~Tor / 2020-06-02 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Prosiłem Panią z biura w łódzkiej centrali o przesłanie na maila linku do oferty i taką zgodę otrzymałem. Niestety, mimo upływu kilku dni, brak informacji. Tzw. pełen zlew ! Wynika z tego, że biuro ma niską wiarygodność.
  • ~Viola / 2020-04-14 15:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Poza informacją o odwołaniu wylotu otrzymałam zapytanie o nr rachunku do dokonania zwrotu. Od tamtej pory cisza. Sytuacja mojej rodziny stała się w międzyczasie dramatyczna, zwrot tej bezprawnie przetrzymywanej kwoty pomógłby nam przetrwać ten trudny czas.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna komunikacja, brak odpowiedzi na maile, ignorowanie klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1048
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 203
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990