strona 13 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Piotr / 2021-05-12 19:06
Witam.
Chciałbym się podzielić moimi negatywnymi doświadczeniami związanymi z biurem podróży Rainbow, a dokładnie z fikcją, jaką jest ubezpieczenie od bezpłatnej zmiany terminu, szumnie nazwane "Dwukrotna, bezpłatna zmiana rezerwacji "Komfort"". W teorii mam możliwość dwukrotnej bezpłatnej zmiany terminu wakacji. W praktyce nie wygląda to już tak kolorowo...
13.01.2021 zamówiłem wakacje w Chorwacji w terminie 10-17.06.2021r. Całkowita wartość wakacji, uwzględniając 31% rabat i ubezpieczenie wynosiła 3 678,62zł. Niestety, w chwili obecnej polski MSZ, z uwagi na trudną sytuację COVIDową odradza jakiekolwiek wyjazdy do Chorwacji, w związku z tym postanowiłem skorzystać z przysługującego mi prawa do zmiany terminu wakacji na późniejszy, moim zdaniem bezpieczniejszy okres. Znalazłem na stronie r.pl alternatywną ofertę tego samego hotelu w okresie 26.08-02.09.2021 w cenie 4 928zł. Skontaktowałem się z obsługującym mnie biurem podróży Rainbow w sprawie zmiany terminu. Po kilku dniach oczekiwania otrzymałem odpowiedź, że koszt nowego terminu wakacji zostanie przeliczony zgodnie z ceną z dnia 13.01.2021r. Co ciekawe nowa cena uwzględniająca jeszcze wyższy bo 33% rabat wynosi już 6 162,13zł, czyli nawet drożej, niż gdybym zamawiał wakacje w dniu dzisiejszym. Rozumiem że to jest sposób biura podróży Rainbow na rekompensowanie sobie zmian terminów wakacji? Bo jakim cudem oferta, można by rzec first minute (zamawiana w styczniu) została wyceniona znacznie wyżej niż oferta zamawiana na początku sezonu?
Zniechęcony nową ofertą postanowiłem całkowicie zrezygnować z wyjazdu. Wiąże się to oczywiście z potrąceniem przez biuro Rainbow części wartości wartości wakacji, co jest zapisane w umowie i dla mnie jasne, jednak przez opieszałość firmy Rainbow zamiast zapłacić 20% (rezygnacja między 45 a 31 dni przed wakacjami) jestem zobowiązany do zapłacenia 30%, ponieważ ofertę dostałem w późniejszym okresie, co nie pozwoliło mi na szybsze podjęcie decyzji.
Przyznam szczerze że jestem rozczarowany podejściem biura do Klienta, sprzedawanie fikcyjnego ubezpieczenia które w momencie próby skorzystania z niego okazuje się, że do końca bezpłatne nie jest - bo jak inaczej nazwać doliczenie dodatkowych ponad 1 200zł do kosztu wakacji przy próbie zmiany terminu?
Szkoda. To będą chyba moje ostatnie wakacje z biurem podróży Rainbow.
Pozdrawiam wszystkich
Piotr Bąk -
-
~Piotr / 2022-02-25 09:02
Ogólnie pobyt nieudany. Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Na stronie biura Rainbow hotel jawił się jako idylliczny z piaszczystą plażą i turkusowym morzem. Parasole i leżaki na plaży oczywiście w cenie. Niestety okazało się, że tej idyllicznej plaży leżą sterty nieuprzątniętych wodorostów i gnijących ryb. Zamiast turkusowej wody w morzu była zupa z gnijącymi wodorostami. Wszystkiego dopełniała wystawiona czerwona flaga. Tak było przez cały nasz pobyt. Niestety nie skorzystaliśmy z kąpieli w morzu. Hotelarz przez cały pobyt nie sprzątał plaży. Kontakt z rezydentem utrudniony. Podobno hotel go nie wpuszczał, ale być może to tylko był wybieg ze strony biura aby nie widzieć stanu w jakim jest plaża. Pozostała infrastruktura hotelu bez zarzutu. Pokoje, jedzenie, obsługa była na wysokim poziomie. Generalnie byliśmy bardzo zawiedzeni pobytem. Po powrocie do Polski złożyliśmy reklamację, którą odrzucono. Biuro mętnie tłumaczyło na początku, że problem z wodorostami jest sezonowy i było to zapisane w umowie. W odpowiedzi podważyliśmy ten zapis, który nie oznaczał jednak, ze plaża miałaby być całkowicie wyłączona z użytku. Panujący na niej smród uniemożliwiał nawet spacer. Odpisali, że dalej stoją na swoim stanowisku i tutaj powołali się na "siłę wyższą". Zabrzmiało to kuriozalnie, ponieważ plaża w sąsiednim hotelu była czysta i wodorosty usunięte. Napisali, że nasze dalsze pisanie nie ma sensu i na dalszą korespondencję nie odpowiedzą. Tak oto biuro Rainbow urządziło nam wczasy za prawie 8 tysięcy za osobę. Nie polecamy tego hotelu. Unikajcie go jak ognia jeśli chcecie się wykąpać i popluskać w morzu Karaibskim. Tam tego nie zrobicie na pewno. Biuro Rainbow wysyła tam swoich klientów w ciemno bez sprawdzenia stanu faktycznego i nie chce ponosić żadnej odpowiedzialności. Interweniowaliśmy w tej sprawie przez rzecznika praw konsumenta, który przyznał nam rację, jednak nie zdecydowaliśmy się na proces sądowy p-ko Rainbow, bo chcemy jak najszybciej zapomnieć o tym koszmarze. Z usług Rainbow nigdy więcej nie skorzystamy. ZaletybrakWadyohydna, brudna i śmierdząca plaża i woda w morzu -
~Piotr / 2023-08-09 07:58
Krotko po odjezdzie spod hotelu cala grupa wycieczki zostala przezen przywitana zartobliwym wspolczuciem dla niewyspania wiekszosci czlonkow i poinformowana ze jedziemy z pewna rezerwa czasowa i bedzie to mialo odzwierciedlenie w czasie jazdy zaleznym od warunkow drogowych ,dlugosci postoju oraz odprawy na granice.Przypomnial rowniez o koniecznosci posiadania paszportu lub dowodu osobistego.W tym momencie zorientowalem sie za zostawilem moj paszport w pokoju hotelowym.Kiedy zglosilem problem prowadzacemu jego reakcja byla zdecydowanie negatywna.W tonie sarkastycznym napietnowal mnie przed grupa I zantagonizowal ja przeciwko mnie obwiniajac mnie za problem.Pomimo ze od opuszczenia hotelu minelo piec minut odmowil zawrocenia twierdzac ze do najblizszego zjazdu jest 20 minut I ze rozbije to plan wycieczki.Wkrotce zaprzeczyl czynnie swoim slowom proszac kierowce o zjazd na skrzyzowanie na wiadukcie z ktorego byl latwy dostep do zjazdu na oba kierunki autostrady.Na moja sugestie ze nie odjechalismy daleko I powrot nie zabierze wiele minut ponownie zdezawuowal mnie twierdzac ze znalezienie paszportu zabierze mi 15 minut a powrot ponad dwukrotnie tyle-mimo ze znajdowalismy sie doslownie kilka minut drogi od hotelu a warunki drogowe były dogodne.Jako alternatywę zaproponowal mi powrot pieszo do hotelu(przez wiele kilometres wzdluz autostrady w rozpoczynajacym sie upale,)pozostanie na granicy macedonskiej lub PROBE SKORUMPOWANIA POGRANICZNIKOW MACEDONSKICH(SIC!).za sume 100 EURO!,,Kontunuowal tez antagonizowanie innych pasazerow przeciwko mnie grozac mi ZLINCZOWANIEM przez reszte pasazerow.Nastepnie zmusil mnie do opuszczenia autobusu twierdzac ze taksowka przyjedzie za 20 minut I ze musze sam za nia zaplacic.Czlowiek ten zostawil mnie na trawniku zakretow zjazdu z autostrady w wyjatkowo podlym I niekomfortowym miejscu gdzie narazony bylem na wysoka temperature operujacego slonca,odwodnienie ,halas I kurz przejezdzajacych samochodow bez mozliwosci jakiegokolwiek schronienia;Kiedu po ponad 40 minutach przyjechal samochód z logo RAINBOW okazalo sie ze niedaleko byla stacja benzynowa na ktorej mozna bylo oczekiwac w ludzkich warunkach.Jacek Kowalski nie zadal sobie jednak trudu by mnie tam dostarczyc.
W ciagu dni pozostali rezydenci starali sie wynagrodzic mi powyzsze"Atrakcje" ale dodatkowym "Dodaniem urazy do urazu"bylo zlozenie reklamacji i odpowiedz na nia:
W odpowiedzi na korespondencję mailową otrzymaną w dn. 31.05.br., 2.06.br.
oraz 27.06.br. pragniemy w pierwszej kolejności podziękować Panom za skorzystanie z oferty
Rainbow Tours i za poinformowanie nas o swoich zastrzeżeniach. Po uważnym zapoznaniu
się ze sprawą oraz przeprowadzeniu niezbędnych konsultacji jesteśmy zobowiązani udzielić
niezbędnych wyjaśnień.
Z niepokojem przyjmujemy opisane uwagi o zaobserwowanych nieprawidłowościach
w postawie zawodowej naszego rezydenta, który towarzyszył Klientom podczas wycieczki
fakultatywnej do Ochrydy. Uprzejmie wskazujemy, iż Rainbow Tours bardzo uważnie
dokonuje wyboru osób, którym powierza opiekę nad swymi Klientami w miejscu realizacji
imprezy. Dbamy, aby wybrane na to stanowisko osoby cechowały kultura osobista,
odpowiednie predyspozycje, zdolności organizacyjne i profesjonalizm. W tym miejscu
pragniemy zapewnić, że pan Jacek posiada wszelkie stosowne kwalifikacje do wykonywania
swego zawodu. Przykro nam z powodu Panów negatywnej oceny jego pracy. Wszystkie
opisane uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy. Zapewniamy, że pan
Kowalski nie miał zamiaru w jakikolwiek sposób uchybić Panom swym zachowaniem.
Podkreślamy w tym miejscu, że informacja o konieczności zabrania dowodu
osobistego lub paszportu na wycieczkę pn. „Ochryd - perła Macedonii” widnieje w aneksie
do umowy o rezerwację nr 5744391, jak i w kopercie powitalnej przekazywanej naszym
Klientom po przylocie do Albanii. Przypominają o tym również rezydenci podczas spotkania
informacyjnego organizowanego na początku pobytu. Jak wynika z poczynionych ustaleń,
informacja o nieposiadaniu wymaganego dokumentu tożsamości przez Pana Piotra została
przekazana rezydentowi po wjeździe autokaru na autostradę. Nasz przedstawiciel zaprzecza,
jakoby podczas podjętej wówczas rozmowy odnosił się do Pana Lemieszka w negatywny
sposób, czy podejmował działania prowadzące do powstania pomiędzy Uczestnikami wyjazdu
sytuacji konfliktowych. Jak podaje, poprosił o ponowne zweryfikowanie, czy wymagany
dokument został zabrany do bagażu podręcznego. Równocześnie poprosił kierowcę autokaru
o skierowanie się do najbliższego zjazdu z autostrady - miejsce to nie było jednak
zlokalizowane w pobliżu hotelu Casa Durres. Rezydent stanowczo zaprzecza także, by miał
sugerować Panu Piotrowi pieszy powrót do hotelu, czy podjęcie nielegalnej próby
przekroczenia granicy. Nasz przedstawiciel pomógł natomiast Panu Lemieszkowi zamówić
taksówkę do hotelu. Jak relacjonuje, miejsce oczekiwania na jej przyjazd nie stwarzało
jakiegokolwiek zagrożenia dla osoby oczekującej, było dobrze widoczne, a temperatura
wówczas panująca nie była wysoka. Informujemy, że ze względu na założenia logistyczne
i organizacyjne wycieczki, nie było możliwości ponownego przejazdu autokaru do obiektu
Casa Durres. Nie wynikało to bynajmniej ze złej woli rezydenta. Nie zgadzamy
się ze stwierdzeniem, jakoby sposób pełnienia przez niego obowiązków zawodowych narażał
naszych Klientów na niebezpieczeństwo. Zapewniamy w tym miejscu, że program wycieczki
do Ochrydy jest odpowiedni dla Turystów w każdym wieku. Ustaliliśmy dodatkowo,
że w trosce o utrzymanie pozytywnych relacji, pan Kowalski oferował Panu Piotrowi
możliwość zamiany przedmiotowej wycieczki fakultatywnej na inną.
Reasumując, zapewniamy, że szanujemy naszych Klientów, a Ich zadowolenie
z organizowanych przez nas imprez uznajemy za priorytet. Uwzględniając poczynione
ustalenia informujemy, że nie znajdujemy przesłanek do uznania zasadności wniesionych
zarzutów, a tym samym do udzielenia Panom jakiejkolwiek rekompensaty, czy zwrotu środków
uiszczonych na poczet przejazdu taksówką - przyczyna korzystania z niej przez Pana Piotra
nie wynikała bowiem z jakichkolwiek uchybień po stronie naszego biura. Biorąc także
pod uwagę zapisy regulaminu zakupu wycieczek fakultatywnych (II. Zakup, rezygnacje,
anulacje), bezkosztowa rezygnacja z imprezy lokalnej możliwa jest najpóźniej na jeden dzień
przed rozpoczęciem głównej imprezy turystycznej.
Pozostajemy z nadzieją, iż powyższe stanowisko spotka się z Panów zrozumieniem.
Ufamy również, że w przyszłości jeszcze niejednokrotnie będziemy mogli Panów
gościć na organizowanych przez nas imprezach turystycznych.
Z wyrazami szacunku,
Paulina Sobolewska
Dział Kontroli Jakości
I coz tu mozna dodac?Wyglada na to, ze nawet jesli wiekszosc rezydentow to mili i sensowni ludzie to ich szef okazuje sie psychopata a zarzad zlozony z cynikow kryje go.
WNIOSEK-UNIKAC BIURA "RAINBOW" JAK CIEZKIEJ ZARAZY!!!ZaletySzeroka oferta w rozsadnej cenie, niektorzy sensowni i oddani swej pracy rezydenciWadyAroganckie i podle traktowanie klientow przez ludzi na funkcjach kierowniczych. -
~Pl / 2023-08-11 16:00
Sprzedają wczasy na 11 dni a tak naprawdę jesteś na nich 9 dni. To zwykła kradzież. Tyle w temacie. ZaletyBrakWadyOklamują ludzi -
~samotnie podróżujący emeryt / 2022-03-24 12:04
Impreza "orientalny eliksir" 20.04-24.04.2022
W dniu wczorajszym zmiana programu wycieczki - odpada jeden z ciekawszych punktów wycieczki zwiedzanie stolicy (Abu Zabi). Biuro tłumaczy zmianę koniecznością zrobienia testów PCR, za które płacą przecież klienci. Jeszcze miesiąc temu bez takich testów nie można było wylecieć do Dubaju i nikomu w Rainbow to nie przeszkadzało. W zamian biuro proponuje nam 'gówniany" program zastępczy w Dubaju. O zmianie kosztów wycieczki słowa nie ma. Czy ja muszę lecieć do Dubaju aby dowiedzieć się czym jest Islam? Jest wiele prostszych sposobów, a taki wykład jest przewidziany w nowym programie wycieczi.
Na koniec mam jeszcze jedno pytanie - dlaczego osoby podróżujące samotnie muszą ponosić koszty rezerwacji pokoju dwuosobowego, mimo, że godzą się na dokwaterowanie. Dla samotnego emeryta kwota ponad 800zł to dużo. Skoro biuro nie potrafi lub nie chce znaleźć kogoś na dokwaterowanie nie powinno takimi kosztami obciążać klienta. Podróżując z innymi biurami nie miałem tego problemu. Zdarzało się mi się, że w autokarze miałem dwa miejsca do dyspozycji. W rainbow pewnie musiałbym dopłacić za wolne miejsce, bo przecież chodzi o to, żeby maksymalnie doić frajerów z kasą. Nie bierze się pod uwagę, że podróże kochają rownież ludzie, którzy kosztem różnych wyrzeczeń spełniają swoje marzenia. Liczę, że odezwię się ktoś z uczestników tej wycieczki i wyrazi swoje zdanie.Wadyzmiana programu wycieczki -
~Ted / 2020-04-16 19:04
Jestem klientem, który zrezygnował na początku marca. Ustawa z 31 marca 2020 przewiduje prolongatę zwrotów za wycieczki odwołane przez klientów lub przez biuro dnia 13 marca lub później. Ustawa mówi wyraźnie o dniu złożenia rezygnacji lub poinformowania o odwołaniu wycieczki. Dostałem z Biura informację, że rezygnacja została przyjęta i przekazana do księgowości do zwrotu kasy - wszystko przed 13 marca. Od tego dnia brak jest możliwości kontaktu na maile i telefony. Konsultant poradził, aby pisać do sekretariatu Prezesa. Pisałem, od miesiąca brak reakcji. Firma pokazuje "środkowy palec" klientom i pewnie za pieniądze klientów wypłaca prezesom pensje. Firma nie przestrzega przepisów obowiązującego prawa. Nie odpowiada klientom na maile. Jest to zwykłe złodziejstwo i oszustwo, które powinno być ścigane na podstawie kodeksu karnego. Czy na początku września ogłoszą upadłość i będzie tak, jak w jednym z poniższych komentarzy. Skandalem jest ustawa, która pieniądze prywatne klientów firmy zablokowano, aby zarząd Rainbow Tours mógł sobie wypłacać sowite premie. Wstyd także dla Polskiej Izby Turystyki, która złożyła właśnie taką propozycję ustawową. Polska Izba Turystyki nie dba o klientów, a interesuje się się tylko, jak położyć "łapę" na pieniądze ludzi. ZaletySzeroka oferta, ale to już było.WadyKlient to "dojna krowa", której nigdy nie przyznaje się racji, to osoba, którą firma zawsze chce "oskubać". -
~Turysta / 2021-09-26 06:10
Wycieczka ?Co wyrosło na wulkanie-Cyklady? do Grecji w okresie od 08 08 2021 do 15 08 2021 Wykupiliśmy jedna z najdroższych wycieczek w ofercie Rainbow i spodziewaliśmy się odpowiedniej jakości świadczonych usług. Cena za dwie osoby 10 471,12 zł plus 232 Euro płatne pilotowi na miejscu. Hotel na wyspie Naxos, który nam przydzielono w fatalnym stanie pourywane szafki, w łazięce dziura na wylot w ścianie 15x20 cm ,uchwyt na papier toaletowy urwany, sejf ze złamanym kluczem (niesprawny), telewizor bez pilota, drzwi na balkon wypaczone nie zamykały się. Ponieważ nie działał sejf i nie zamykały się drzwi balkonowe ( a balkon był dostępny z zewnątrz) wszystkie cenne rzeczy nosiliśmy ze sobą co było dość uciążliwe. Najgorsza rzeczą był brak ciepłej wody w godzinach rannych, nie było jej nigdy rano w okresie naszego pobytu w tym hotelu. Hotel nie był przygotowany technicznie do takiej liczby gości. Niektórzy uczestnicy naszej wycieczki nie godząc się na takie warunki rezygnowali z tego hotelu i na własna rękę przenosili się do innego hotelu. Miała to być wycieczka objazdowa a dodatkowo płaciliśmy za przeprawy promowe. Jesteśmy bardzo rozczarowani jakością usług świadczonych przez Rainbow i astronomicznymi cenami mimo, iż jesteśmy klientami Biura od wielu lat . Złożyliśmy reklamacje po powrocie , Rainbow odpisał , że wszystko jest OK i w krajach południowych mogą wystąpić chwilowe braki ciepłejwody ( rano nie było jej nigdy), a pokoje mogą nosić oznaki użytkowanie ( tak ale nie zdemolowania ) Był to nasz ostatni wyjazd z Rainbow . Jeszcze jedno na stronie rainbow sa tylko pozytywne opinie tych negatywnych nie zamieszczają, napisałem opinie ale jej nie zamiszczono bo była negatywna , to nas wprowadziło w błąd. ZaletywidokiWadyhotel -
~Turysta / 2024-06-16 16:03
Biuro które nie ma za grosz empatii dla klienta. Grupa ludzi obsługujących jest niby dla klienta, lecz są to ludzie którzy nic sami nie mogą odsyłając klienta do mitycznego kierownictwa z którym i tak nie można porozmawiać. Totalna porażka, nigdy więcej z ich usług nie skorzystam
Ludzie trzymajcie się jak najdalej od biura podróży Rainbow.ZaletyZeroWadyHotel Gradac - All inclusive- dżem, dżem i nic więcej. Przynajmniej tak wynikało z opinii o tym hotelu. Zmiana hotelu masakrycznie droga.A rezygnacja z wycieczki okupiona haraczem. -
-
~Zawiedziona / 2019-12-10 13:52
Horror.
Zachwycona zaszło rocznym wyjazdem do Maroka, w tym roku złożyłam 3 rezerwacje na egzotykę, pokój z dokwaterowanie.Mimo, że na 1-ej z ofert w necie było last minut, w umowie naliczono mi 2% zniżki, a na kartę KSK powinno być 5%. Konsultant wyjaśnił, że ta promocja dopiero za 2 dni obowiązuje, ale na ich stronie wisiała już 3 dni.
Oferta i info o poszukiwaniu pani na dokwaterowanie zniknęła ze strony już kilka dni temu, choć konsultantka tel. poinformowała wczoraj, że brakuje im jeszcze 2 osoby. A wylot dopiero za ponad 2 tygodnie. Nie chcą znaleźć turystów? Wola ponieść straty?
Kolejna rezerwacja na luty... Też nikt nie zgłasza się na dokwaterowanie, ale w innym terminie również poszukiwana jest pani. Chciałam zmienić termin, żeby dołączyc do innej pani. Nie można, bo ktoś już zablokował wyjazd, ale nie wiadomo, czy poleci. A info o poszukiwaniu pani na dokwaterowanie nadal wisi na stronie.
Przeliczyłam. Mniej stracę, jeśli zrezygnuję z lutowego wyjazdu w odpowiednim terminie, bo tylko ok. 700 zł, niż gdybym miała dopłacić do dokwaterowanie ponad 2000 zł.
Nigdy więcej z Rainbow!!!ZaletyNa etapie załatwiania rezerwacji i wyjazdu, to jedynie miła obsługa w lokalnym biurze.WadyNieustający stres. -
~Zawiedziona / 2021-06-17 17:41
Wróciliśmy z Chorwacji. Z wyspy Hvar z hotelu Labranda.Nie polecam tego biura i nigdy więcej już z nim nie polecimy. Z lotniska do hotelu jechaliśmy od godziny 13-19. Objechaliśmy pół Chorwacji aby dotrzeć do hotelu. Mieliśmy wykupioną wycieczkę we wtorek do parku Krka oczywiście rezydentka Anna P. gdy łaskawie pojawiła się w sobotę u nas w hotelu( wczasy trwały od środy) poinformowała nas, ze wycieczka się nie odbędzie i to by było na tyle informacji o których ona wiedziała na 100%. Co z osobami, które są starsze i chciały pozwiedzac? Wszystkie wycieczki odwołane.Rezydentka niedoinformowana, nie mająca pojęcia o tym co się w ogóle dzieje. Poinformowała nas, ze wykupione testy możemy zrobić na lotnisku- nie mogliśmy. Powiedziała, że nic więcej nie musimy już płacić- w dniu wylotu 140 kN za opłatę klimatyczna. Najlepsze na koniec: został zmieniony port lotniczy jak ona twierdziła krótszym czasem dojazdu. Jechaliśmy od 6 do prawie godziny 13!! To biuro turystycze to jakaś kpina i przy okazji rezydentka Anna P. Pracująca tam. Ogólnie w dokumentach mieliśmy cały czas wpisana inna rezydentke. Jako grupa przez pewien czas byliśmy bez opieki sami sobie w czasie powrotu! Nie polecam !! -
~Alex / 2022-03-30 17:39
Radzę trzymać się z daleka od tego biura!!!!
Wokół wycieczki REJS PO NILU + KAIR + WYPOCZYNEK kręciłem się dwa lata (covid). Gdy w końcu zdecydowałem się cena dla 1os/1 pok z 4200pln - po wciśnięciu przycisku "Rezerwacja wstępna" - podskoczyła na 5.200pln. Czterech "kompetentnych" konsultantów próbowało dociec skąd to się wzięło i każdy miał inne wytłumaczenie(???). W końcu okazało się, że muszę dopłacić bo nie chcę mieć dokwaterowanego sublokatora. Odpisałem, że chętnie dopłacę, gdy dokwaterują mi atrakcyjną sublokatorkę (jestem hetero-), gdyż 900,00pln za towarzystwo damy do towarzystwa przez 11 dni to i tak tanio.....i podziękowałem.
Z przerażeniem skonstatowałem, że z tym biurem W Egipcie czekać mnie może dużo więcej niespodzianek (i to z dominacją tych niemiłych)...a ja nie po to wziąłem urlop by sobie nerwy zszargać.
Podejrzewam, że stosują przeróżne "chwyty" by klienta w zwykły i chamski sposób naciągnąć - co nigdy nie zdarzyło mi się przy rezerwacjach z Niemiec gdzie mieszkam na stałe.
Reasumując: "Rainbow Tours" szybko mnie wyleczył z pragnienia podróżowania z nimi do Egiptu i gdziekolwiek.ZaletyCiekawy program z założenia, a w rzeczywistości nie mam pojęcia bo podróż jest obarczona dużym ryzykiem niezadowolenia.WadyKombinowanie przy cenach, ukryte koszty, dopłaty itp. Hasło "Całkowity Twój koszty wycieczki" to normalne, zwykłe i chamskie kłamstwo. -
~Andrzej / 2023-02-11 18:29
Jak nie mieć klienta.
Wystarczy reagować jak R: dwa tygodnie temu wysłałem maila z zapytaniem. Nie jakimś skomplikowanym, np. czy za dwa miesiące w miejscowości X będzie świeciło słońce, czy padał deszcz. Spytałem, czy na objazdówce ze śniadaniami i obiadokolacjami jest dostępne menu wegetariańskie. Po tygodniowym oczekiwaniu zadzwoniłem na infolinię. Nawet ktoś odebrał. Po dłuższej chwili odnalazł maila. Obiecał przysłać odpowiedź. I tak minął kolejny tydzień a wraz z nim termin objazdówki. Dziękuję i zachowam w pamięci na przyszłość.ZaletyOfertaWadyPo co oferta, jak nie chcą mieć klientów. Zatrudniają niekompetentne panie i inklinacjami na Pawłowicz. -
~Andrzej / 2023-07-06 20:46
Zdecydowałem się na wyjazd z biurem Rainbow na wyjazd na Zakynthos. Na miejscu okazało się że na stronie internetowej przedstawione były zdjęcia innego budynku niż ten w którym nas zakwaterowano. Ten ze zdjęć jest oferowany Anglikom natomiast dla gości z Polski znacznie gorszy. Byłem świadomy że decyduję się na studio w standardzie 2* jednak nie spodziewałem się że Rainbow Tours będzie świadomie wprowadzał klientów w błąd. Kolejnym faktem to potwierdzającym jest to że opinie klientów dotyczące obiektów są sortowane od najlepszych do najgorszych co wprowadza klientów w błąd, sugerując że klienci są bardzo zadowoleni, co nie odpowiada rzeczywistości.
Podsumowując, widzę celowe wprowadzanie w błąd klientów a co za tym idzie nieuczciwe intencje biura podróży Rainbow Tours.
Polecam dużą ostrożność a wręcz odradzam korzystania z usług tej firmy.WadyNieuczciwe przedstawianie ofert na podstawie niewłaściwych zdjęć. Wprowadzające w błąd sortowanie opinii klientów. -
~Ate / 2023-10-24 16:03
Skorzystam z wycieczki sahara 2 dni w Tunezji, obecny rezydent w hotelu z rainbow p. Kacper to porażka brak profesjonalizmu i wiedzy, takie info to ja mogę opowiadać z folderu, żałuję wycieczki nieadekwatnej do ceny i wrażeń. Przestrzegam przed p. Kacprem braku rzetelnej wiedzy jest chyba z łaski i od pobierania pieniędzy, to nie jest fachowiec, służę rzetelna pomocą i opinią ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu rezydenta miejscowego Tunezja p. Kacper -
~Basia / 2023-09-22 15:22
Wrzesień 2023 Neapol-Rzym. Barbara z rodzina
Motele beznadziejne, brudne, TV stare jak świat. Nie mają Wi-Fi. Zawsze poza miastem, w złych dzielnicach. Wyżywienie okropne, niejadalne. Brud smród i ubóstwo.
Nigdy więcej Rainbow!!!!ZaletyTransportacja z miasta do miasta dobra.
Przewodnicy na poziomie z dobrą znajomością tematu zwiedzających obiektów.WadyService tubylców w motelach nie do porozumienia, wulgarny. -
~Bożena / 2023-05-16 04:39
Klient interesuje ich tylko do momentu zapłaty. Potem nic ich nie obchodzi. Nie odbierają telefonów. ZaletyŻadnych nie ma.WadyOmijać z daleka. -
-
~Damian / 2023-09-01 20:57
Przyleciałem na podróż poślubna i wszystko byłoby ok , gdyby nie pan rezydent który z łaski odpowiadał na cokolwiek , (byłem pierwszy raz z żoną za granicą na takich wczasach) i chciałem dużo wiedzieć poprostu. Po fakt że w piątek o godzinie 11 wymeldowanie z pokoju a samolot o 3.40 w nocy także ponad 15 godzin bez pokoju kąpieli , bo można było sobie wykupić dobe hotelowa do 21 za 90 euro ale to jest dużo pieniędzy jak dla mnie .i czekaliśmy jak te osły zrobione w *ch** bo dwa dni wcześniej dowiedzieliśmy się o tym wgl tak bym nigdy wcześniej na tę wczasy nie pojechał .. Rainbow żenada .kto rezerwuje tak hotele ZaletyBrakWadyOrganizacja
Rezydenci do kitu
Słaby kontakt z klienten -
~DAREK / 2022-05-11 20:13
Witam.Chęć zysku ponad wszystko.Za nic ma się klientów którzy rezerwowali wycieczki w ubiegłym roku.1.Przesunięcie terminu.2-zmiana lotniska z Katowic na Warszawę.3-rezerwowałem objazd + wypoczynek,informacja z biura że nie ma możliwości przedłużenia pobytu.Efekt końcowy rezygnacja z wyjazdu,a biuro się cieszy gdyż obecne oferty na ten sam kierunek są o kilka stówek wyższe.Znajomi sytuacja podobna jednakże to tylko dotyczyło przesunięcia terminu-kierunek Turcja.Zastanawiałem się nad ofertą zamienną-taka była również propozycja biura jednakże przeliczenie ceny podobno z dnia rezerwowania mojej oferty w ubiegłym roku było wyższe co najmniej o 30% więc podziękowałem.Analiza możliwości wyjazdu we własnym zakresie kierunek Albania podwyżka oferty za pobyt średnio o 400-500zł.Analizowałem oferty w ubiegłym tygodniu i w dniu dzisiejszym tj.1105 2022r.A podobno małą łyżeczką też można się najeść-nie dotyczy biura RAINBOW TOURS. -
~Dorota / 2021-08-09 17:10
CHORAACJA SIERPIEŃ 2021.Do momentu wylotu wszystko pięknie. Później? Rainbow ma Cię gdzieś...dramatyczne warunki, nie dotrzymana oferta np. miałam wykupiony dodatkowy posiłek na miejscu okazuje się co? " Only water" inni Państwo dieta bezglutenowa- na miejscu co? Nico. Radźcie sobie sami my o niczym nie wiemy. Woda w kranie Lodowata, po zgłoszeniu awarii po dwóch dniach przyszedł Pan i " naprawił" leciała już tylko PARZACA bez możliwości regulacji. Miałam mieć pokój na drugim piętrze z widokiem na morze( dopłatą) i co? Parter wśród drzew...w łazience brak światła, z klimatyzacji śmierdzi grzybem, nie wiem czy kiedykolwiek była czyszczona. Brud, smród, ubóstwo. Z rainbow zero kontakt. Rezydent? Podał nr..ponoć dostępny 24h i co? Nie sposób się do niego dodzwonić. Generalnie maja cię gdzies. NIE POLECAM. ZaletyBrak!!!!!WadySame!!!!! -
~Dorota / 2023-05-15 23:00
Oszczędności niby na braku informacji przy rezerwacjach(bzdura) autokar na objazdowke Europy z kolanami pod brodę,pilot śmiejący się z własnych niedociągnięć,zero zadbania o czas w trakcie podróży,sumując nigdy wiecej ZaletybrakWadydużo
strona 13 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »