W ciagu dni pozostali rezydenci starali sie wynagrodzic mi powyzsze"Atrakcje" ale dodatkowym "Dodaniem urazy do urazu"bylo zlozenie reklamacji i odpowiedz na nia:
W odpowiedzi na korespondencję mailową otrzymaną w dn. 31.05.br., 2.06.br.
oraz 27.06.br. pragniemy w pierwszej kolejności podziękować Panom za skorzystanie z oferty
Rainbow Tours i za poinformowanie nas o swoich zastrzeżeniach. Po uważnym zapoznaniu
się ze sprawą oraz przeprowadzeniu niezbędnych konsultacji jesteśmy zobowiązani udzielić
niezbędnych wyjaśnień.
Z niepokojem przyjmujemy opisane uwagi o zaobserwowanych nieprawidłowościach
w postawie zawodowej naszego rezydenta, który towarzyszył Klientom podczas wycieczki
fakultatywnej do Ochrydy. Uprzejmie wskazujemy, iż Rainbow Tours bardzo uważnie
dokonuje wyboru osób, którym powierza opiekę nad swymi Klientami w miejscu realizacji
imprezy. Dbamy, aby wybrane na to stanowisko osoby cechowały kultura osobista,
odpowiednie predyspozycje, zdolności organizacyjne i profesjonalizm. W tym miejscu
pragniemy zapewnić, że pan Jacek posiada wszelkie stosowne kwalifikacje do wykonywania
swego zawodu. Przykro nam z powodu Panów negatywnej oceny jego pracy. Wszystkie
opisane uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy. Zapewniamy, że pan
Kowalski nie miał zamiaru w jakikolwiek sposób uchybić Panom swym zachowaniem.
Podkreślamy w tym miejscu, że informacja o konieczności zabrania dowodu
osobistego lub paszportu na wycieczkę pn. „Ochryd - perła Macedonii” widnieje w aneksie
do umowy o rezerwację nr 5744391, jak i w kopercie powitalnej przekazywanej naszym
Klientom po przylocie do Albanii. Przypominają o tym również rezydenci podczas spotkania
informacyjnego organizowanego na początku pobytu. Jak wynika z poczynionych ustaleń,
informacja o nieposiadaniu wymaganego dokumentu tożsamości przez Pana Piotra została
przekazana rezydentowi po wjeździe autokaru na autostradę. Nasz przedstawiciel zaprzecza,
jakoby podczas podjętej wówczas rozmowy odnosił się do Pana Lemieszka w negatywny
sposób, czy podejmował działania prowadzące do powstania pomiędzy Uczestnikami wyjazdu
sytuacji konfliktowych. Jak podaje, poprosił o ponowne zweryfikowanie, czy wymagany
dokument został zabrany do bagażu podręcznego. Równocześnie poprosił kierowcę autokaru
o skierowanie się do najbliższego zjazdu z autostrady - miejsce to nie było jednak
zlokalizowane w pobliżu hotelu Casa Durres. Rezydent stanowczo zaprzecza także, by miał
sugerować Panu Piotrowi pieszy powrót do hotelu, czy podjęcie nielegalnej próby
przekroczenia granicy. Nasz przedstawiciel pomógł natomiast Panu Lemieszkowi zamówić
taksówkę do hotelu. Jak relacjonuje, miejsce oczekiwania na jej przyjazd nie stwarzało
jakiegokolwiek zagrożenia dla osoby oczekującej, było dobrze widoczne, a temperatura
wówczas panująca nie była wysoka. Informujemy, że ze względu na założenia logistyczne
i organizacyjne wycieczki, nie było możliwości ponownego przejazdu autokaru do obiektu
Casa Durres. Nie wynikało to bynajmniej ze złej woli rezydenta. Nie zgadzamy
się ze stwierdzeniem, jakoby sposób pełnienia przez niego obowiązków zawodowych narażał
naszych Klientów na niebezpieczeństwo. Zapewniamy w tym miejscu, że program wycieczki
do Ochrydy jest odpowiedni dla Turystów w każdym wieku. Ustaliliśmy dodatkowo,
że w trosce o utrzymanie pozytywnych relacji, pan Kowalski oferował Panu Piotrowi
możliwość zamiany przedmiotowej wycieczki fakultatywnej na inną.
Reasumując, zapewniamy, że szanujemy naszych Klientów, a Ich zadowolenie
z organizowanych przez nas imprez uznajemy za priorytet. Uwzględniając poczynione
ustalenia informujemy, że nie znajdujemy przesłanek do uznania zasadności wniesionych
zarzutów, a tym samym do udzielenia Panom jakiejkolwiek rekompensaty, czy zwrotu środków
uiszczonych na poczet przejazdu taksówką - przyczyna korzystania z niej przez Pana Piotra
nie wynikała bowiem z jakichkolwiek uchybień po stronie naszego biura. Biorąc także
pod uwagę zapisy regulaminu zakupu wycieczek fakultatywnych (II. Zakup, rezygnacje,
anulacje), bezkosztowa rezygnacja z imprezy lokalnej możliwa jest najpóźniej na jeden dzień
przed rozpoczęciem głównej imprezy turystycznej.
Pozostajemy z nadzieją, iż powyższe stanowisko spotka się z Panów zrozumieniem.
Ufamy również, że w przyszłości jeszcze niejednokrotnie będziemy mogli Panów
gościć na organizowanych przez nas imprezach turystycznych.
Z wyrazami szacunku,
Paulina Sobolewska
Dział Kontroli Jakości
I coz tu mozna dodac?Wyglada na to, ze nawet jesli wiekszosc rezydentow to mili i sensowni ludzie to ich szef okazuje sie psychopata a zarzad zlozony z cynikow kryje go.
WNIOSEK-UNIKAC BIURA "RAINBOW" JAK CIEZKIEJ ZARAZY!!!
ZaletySzeroka oferta w rozsadnej cenie, niektorzy sensowni i oddani swej pracy rezydenci
WadyAroganckie i podle traktowanie klientow przez ludzi na funkcjach kierowniczych.