Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 545 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.05
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2021-05-25 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem z rezerwacją . Podpisując umowę w grudniu 2020 dotyczącą wyjazdu letniego byliśmy zapewniani przez pracownika biura Rainbow , ze niczym nie ryzykujemy, że nawet jeśli by w dniu wylotu okazało się, ze np nie możemy polecieć bo ktos zachorował to jest to ubezpieczone. Dziś podczas rozmowy telefonicznej , którą wykonałem ze względu na konieczność płatnosci reszty umowy na 30 dni przed imprezą nagle dowiaduję sie od innej pracowniczki , że w zasadzie to nie jesteśmy ubezpieczeni od takiej sytuacji. Że to centrala miała nam wysłać informacje o możliwości ubezpieczenia sie od niemożliwości wylotu ze względu na covid, ze nasze ubezpieczenie od rezygnacji obejmuje wszystkie choroby... prócz covid . Tyle ze nikt nam niczego nie przysłał, nikt o niczym nie informował . I zostajemy z problemem sami. Jeśli komuś wyjdzie wynik pozytywny to tracimy 9000 zł. Super , podziękował pracownikom touroperatora za sumienność....
  • ~Anna / 2022-10-26 09:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka "Saluti Roma" (Rzym i Watykan)w terminach 8-12.09.2022. Wylot z dnia 08.09 z godz. 17:45 przełożony na 45 minut przed (!) - bez podania jakiejkolwiek przyczyny na 09.09 na godz. 6:00 rano (ostatecznie wylecieliśmy o 7:00). Na złożoną skargę- z powodu konieczności powrotu do domu na noc oraz żądania zwrotu pieniędzy za zapłacony a niewykorzystany nocleg (za pierwszą noc w hotelu)- otrzymałam odpowiedź, że mam skargę mam kierować bezpośrednio do linii lotniczych, ponieważ wina leży po ich stronie. Jednak zamówienie składałam w biurze Rainbow, nie w Wizzair! Zamierzam się odwołać, nie zostawię tego tak. W przypadku dalszej "spychologii"- ja i cała moja rodzina nie skorzystamy wiecej z ich usług.
    ZaletyProgram wycieczki został zrealizowany.
    WadyUnikanie odpowiedzialności.
  • ~Anna / 2024-10-14 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ale oferta dotyczaca hotelu Seaphoria Beach Resort w Turcji jaką otrzymaliśmy przez biuro podróży Rainbow nie pokrywała się ze stanem faktycznym. Decydujac sie na ofertę Ultra All Inclusive w moim przekonaniu ma ona zawierać coś ekstra, coś co nie jest dostępne w niższych pakietach. Niestety ale po przyjezdzie podczas otrzymywania opasek Pan na recepcji powiedział że nie oferuja czegos takiego jak Ultra All Inclusive tylko All Inclusive co rowniez w mojej opinii nie miało miejsca (dania były w wiekszosci te same, dodatkwoo jeżeli np na kolacje przyszlo sie godzine później to większości dań juz brakowało, na co biuro odpowiedziało, że najprawdopodnbiej były juz przygotowywane nowe- nie prawda, ponieważ do końca kolacji nowe, ciepłe dania się nie pojawiły, alkohole/drinki to również pomyłka, chyba że dopłaciło się w dolarach- raczej nie po to wybiera się pełny pakiet aby jeszcze dopłacać,koty spacerujace po restauracji). Ponadto (sytuacja ktora najbardziej nami wstrząsnęła) na miejscu podczas zameldowania
    otrzymaliśmy kartę do pokoju w którym ktoś spał (było ok. 4.30 czasu polskiego), czyli równie dobrze do (nastepnego) pokoju który otrzymaliśmy w każdym momencie ktoś inny mógł dostać kartę. Biuro oczywiście odrzuciło reklamacje, m.in. odpowiadając że przecież nic takiego się nie stało. Zdecydowanie nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyOpisane powyżej
  • ~Artur / 2022-08-16 19:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszustwa w białych rękawiczkach. W biurze wszystko miło, fajnie, pozornie profesjonalnie. Rozmowa o zaletach i wspaniałościach pokoju X, ekscytacja jaki to wspaniały pokój. Na miejscu okazuje się, że w pokoju X mieszkają Chińczycy, a Ty dostajesz pokój Y, który był 2000 tańszy, ale nie przyszło Ci do głowy, że można tak kogoś wkręcić. Biuro może pomóc, ale nie chce, bo przecież hajs się zgadza.
    ZaletyZalet biura brak.
    WadyRezydenci to akwizytorzy wycieczek i wypożyczalni samochodów. Sprzedawcy wycieczek w siedzibie biura to albo oszuści albo idioci, którzy sprzedają jedno, rezerwują drugie.
  • ~Asia / 2020-01-20 20:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Co do pracowników jest ok. Ale NIE ROZUMIE POJĘCIA LATO 2020 PAZDZIERNIK...LATO 2020 LISTOPAD...LATO 2020 MAJ.. TO KIEDY MAMY LATO W POLSCE ???NASTĄPIŁA JAKAŚ ZMIANA W KALENDARZU SZKOLNYM...GLOBALNE OCIEPLENIE...JEŚLI CHODZI O MNIE TO WPROWADZACIE KLIENTA W BŁĄD I ZAKLOPOTANIE.. MAM DZECIOM POWIEDZIEC JEDZIEMY W MAJU LUB W PAZDZIERNIKU -JESIENIĄ A SZKOLE MIEJCIE W NOSIE...OKRESLLCIE SIE CO TO TERMINU LATO...☹☹☹
    Zalety----
    WadyTERMINY WAKACJE
  • ~Barbara / 2021-06-02 23:11
    Ocena: 2.00 / 5
    W ubiegłym roku nie wyjechalismy na wakacje,ze wzgl.na covid.Wpłatę pozostawiłam w biurze na tegoroczny wyjazd.Zarezerwowałam już w sierpniu 2020 pobyt w Chorwacji na tegoroczny wyjazd z opcją wyżywienia all inclusive light.Na początku maja tego roku zadzwonila do mnie Pani z biura z propozycją rozszerzenia ubezpieczenia o covid,zgodzilam się i spokojnie czekalam za poprawioną umową.Po kilku dniach podsunieto mi nową umowę ,ale z opcją wyżywienia sniadanie.Oczywiście nie podpisałam,bo próbowano mnie oszukać!.Mija miesiąc i nadal nie mogę się doczekać umowy z rozszerzeniem ubezpieczenia w wariancie jaki zarezerwowałam.UCZULAM WSZYSTKICH POTENCJALNYCH KLIENTÓW,BY DOBRZE CZYTALI UMOWY,PONIEWAŻ BIURO NIE JEST RZETELNE!!!!!Infolinia w tym biurze to jakiś żałosny żart.Jestem zmuszona zgłosić to do odpowiednich urzędów,by przyjrzeli się dokładniej zasadom działalności biura.Zamiast wakacji czeka mnie przepychanka ,a moze sprawa w sądzie.NIE POLECAM TEGO BIURA NIKOMU!!!!
    ZaletyRezydent na miejscu.
    WadyNIEKOMPETENCJA ,KPINA Z KLIENTÓW!!!BEZNADZIEJNA INFOLINIA!!
  • ~Dagmara / 2021-07-03 15:18
    Ocena: 2.00 / 5
    A ja mam ogromny żal do biura Rainbow. Jesteśmy stałymi klientami biura i już nie raz z wami podróżowaliśmy. A w tym roku potraktowaliście nas poniżej poziomu. Zarezerwowaliśmy wakacje na Djerbe w 2019 roku na rok 2020. Potem pojawił się covid. Chcieliśmy być fair i zamiast zabrać zaliczkę przełożyliśmy wakacje na rok 2021. Zgodnie z hasłem aby ratować Polska turystykę i biura podróży przed upadkiem. I co? I jaką mamy z tego korzyść? A no taką, że jak chcieliśmy dokupić, podkreślam dokupić usługę spokojny wyjazd to się okazuje że nie możemy. Lojalni klienci, którzy zostali z wami w tak ciężkim czasie dostają takie podziękowanie. Podczas gdy nowi mają zabezpieczenie. Gdzie tu sprawiedliwość? Brak słów i ogromny żal. To na pewno koniec mojej historii z biurem podróży Rainbow.
  • ~dd / 2021-10-15 14:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Przydarzyła nam się przykra sytuacja losowa. Paszporty dzieci była ważne za krótko o 3 dni. Wylot mieliśmy zaplanowany na 9 października, dzieci paszporty miały ważne do 6 kwietnia, zamiast do 9 kwietnia. Za moje nie dopatrzenie przyszło nam zapłacić wysoką cenę. Jechaliśmy przez pól Polski do Warszawy, po kilku godzinach oczekiwania na lotnisku, kiedy już stanęliśmy w kolejce do check-in, nie zostaliśmy wpuszczeni do samolotu. W jednej chwili okazało się, że nie polecimy na wymarzone wakacje a biuro jest w stanie zwrócić nam tylko 5% kosztów podróży, notabene nie małych, bo dla 4 osobowej rodziny. Łzy i załamka. Jakoś przeboleliśmy stratę, wyrobiliśmy w tempie ekspresowym nowe paszporty dla dzieci. Chcieliśmy kupić kolejną wycieczkę z tym biurem, zapytaliśmy o zniżkę z powodu przykrej przygody, niestety dostaliśmy decyzję odmowną. Czuję się rozczarowana postawą kierownictwa. Klient się nie liczy jako człowiek.
  • ~Ewa / 2022-10-17 18:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam na objezdzie portugalia,od deski a właściwie od klasztoru po kościołach.Wyzywienie marne,autokar wymieniony,nastepny bez WiFi.hotele poza miastami,i marne.Zle zaplanowanie trasy.Do tej pory jeździłam na objazdy z tym biurem i byłam dosyć zadowolona.Ale to ostatni wyjazd.Nie polecam!
    ZaletyWycieczka planowo zrealizowana
    WadyGdybym chciała odwiedzać wyłącznie obiekty sakralne,to Kościołowi wycieczki są co najmniej 2 razy tensze
  • ~Jo / 2023-06-02 17:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w totalnym szoku, rainbow zawsze wydawał mi się godnym zaufania biurem, okazało się, że oprócz nocnej podróży do hotelu i wielu godzinach oczekiwania na pokój (próby odpoczynku na kanapach w lobby) przy komentarzach gości, ze hotel 5 gwiazdkowy a tu bezdomni w holu, do skrócenia pobytu o jedna dobę i narażanie na kolejną nocny lot i podróż wielogodzinna samochodem po nieprzespanej nocy. Rozczarowana to jest niedomówienie. Nie polecam wyjazdu z tym biurem. Nawet telefonu z przeprosinami tylko adres listowny do złożenia reklamacji. Śmiech na sali
    ZaletyDobre wyzywienie
    WadyPokój, traktowanie, wycieczka faliltatywna
  • ~Kasiuleek842 / 2024-08-19 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat to mało powiedziane.
    Zarezerwowaliśmy i płaciliśmy wycieczkę. Wieczorny noc z ładowaniem w Maldze o godzinie 1.00.Odbior walizek, wyjście do stanowiska operatora i nagle jako jedyni jesteśmy kierowani na bok, żeby przekazać nam informację, że nie pojedziemy do naszego hotelu Parasol w Torremolinos, ale wywiozą nas do hotelu Playacalida 90km dalej.
    Żadnych informacji wcześniej, żadnego maila, wiadomości, telefonu, że następuje zmiana. Na lotnisku słyszymy, że bardzo przepraszają, ale że hotel jest podobny.

    O ile to podobieństwo to odległość od miasta na którym nam zależało Malaga, która wzrosła z 6 do 90 km. Podobieństwem miała też być plaża, która z tej pięknej, piaszczyste, złotej, szerokiej oddalone od hotelu o 200m została nam zamieniona bez konsultacji na małą, z czarnym piachem, oddaloą o prawie 8 mi pieszo ze schodzeniem ze skarpy i wchodzeniem spowrotem.

    Po naszym przyjeździe i zakwaterowaniu około 2.30 w nocy w pokoju hotelu playacalida nie było nawet wody, co dopiero mówić o jedzeniu, a doba hotelowa liczyła się od 15.00 dnia poprzedniego.

    Rezydentka twierdziła, że to nie jej sprawa, że no przykro jej i słyszała o tym, ale no cóż... Nie ma możliwości zakwaterowania nas w wybranym przez nas hotelu, bo jest over booking i żebyśmy sobie dnia następnego dzwonili na infolinię, do biura, w którym kupiliśmy wycieczkę i napisali skargę.

    Oczywiście wydzwoniłam wszystkich dnia następnego i odesłali mnie do rezydentki. Rozmowa z rezydentką wyglądała już zupełnie inaczej i w mało kulturalnych słowach dowiedziała się, że to jej obowiązek wyciągnąć nas z tego bagna i żeby zabrała się do roboty.

    I jak się okazało załatwione nam hotel znów w Torremolinos, tylko takim, w którym rainbow nie organizuje na co dzień wycieczek. Ale jak się okazuje dało się.

    Co nie zmienia faktu, że czas stracony na dojazd w nocy, i potem w ciągu dnia powrotem do Torremolinos (razem ponad 3h) to był nasz czas odpoczynku. O nerwach, stresie i kłopotach zdrowotnych, bo dwa dni później wszystko od chorowałam nawet nie wspomnę.

    Nie mniej na tym nie koniec.

    W pierwotnym hotelu Parasol na piśmie zagwarantowane mi mailowo, że w dzień wyjazdu do samego końca będzie obowiązywała opcja all inclusive. Swoją drogą dla mnie to normalne, skoro zapłaciłam za całą pierwsza dobę hotelową, a korzystałam z niej dopiero od 2.30 w nocy.

    Nie mniej rainbow stwierdziło że w naszym nowym hotelu tak nie ma i że możemy się dogadywać z hotelem. Oczywiście wyśmiałam rezydentkę, bo takie zapewnienia miałam na piśmie i należało się to nam jak psu miska. Zatem ostatecznie po kolejnych utarczakch z mało kompetentną rezydentką, napisałam, że tak czy inaczej będę korzystać ze wszystkiego, natomiast do rozliczeń po tam jej wszystkie dane.

    Sprawa się ruszyła i dzięki temu rainbow zapłacił hotelowy za to, za co i tak płaciliśmy czyli all inclusive ostatniego dnia.

    Nie mniej nie obyło się bez próby posunięcia ugody, która mogłaby zamknąć nam usta, abyśmy nie dochodzili dalej odszkodowania i rekompensaty, ponieważ w zamian za wykupienie opcji wyżywienia all ostatniego dnia, dano mi do podpisania świstek, że to rekompensata za zmianę hotelu i niedogodności.

    Oczywiście świstka nie podpisałam nie wiem, co będzie dalej. Ale naprawdę brak profesjonalizmu, uważanie klientów na głupków totalnych i próba wyłudzania oraz działania prowadzone wbrew zasadom, to sprawa co najmniej dla UOKiK i tam się też znajdzie.

    Nie polecam. Pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej z takim biurem podróży.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko zostało wymienione wyżej: organizacja, rezydenci, spychologia
  • ~ktoś / 2022-11-04 10:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Długo planowany wjazd do Gracji wycieczka + odpoczynek. Już tu byłam z innym biurem i byłam bardzo zadowolona. Nie wiem co mnie pokusiło skorzystać z oferty Reinbow-a… Hotele na wycieczce najgorszych sortów-śmierdzące, brudne, pozalewane sufity, pozrywane posadzki. Do tego posiłki w tych hotelach organizowane na zasadzie macie co jest i cieszcie się że cokolwiek dostaliście, np. podanie do stolika 8-osobowego na jednym dużym talerzu ryżu z mięsem (dobrze nie każdy dostał osobną łyżkę…). Lancze zorganizowane tak, by nikt nie miał możliwości zrezygnowania i kupienia sobie posiłku gdzieś indziej. Wywożeni byliśmy do knajp przy drodze, gdzie traktowani byliśmy jak na stołówce w więzieniu- poganianie poprzez krzyk przez Greków żeby szybciej wybierać posiłki przy ladzie. Nie można było brać serwetek bo to się nam nie należy-one są dla gości… A my to niby co? Co się potem okazało zaproponowane lancze to chyba jedne z droższych posiłków w Grecji, niestety za ceną nie szła jakość… Gwóźdź do trumny to rezydentka na odpoczynku i podejście biura podróży do naszej skargi na rezydentkę. Rezydentka nie zjawiła się w hotelu ani razu twierdząc że ma innych gości i a mamy sobie sami radzić. Telefonicznie bardzo napastliwa i nieprzyjemna, przez co odpoczynek stał się nerwówką aie przyjemnością. Jak ją postraszyliśmy że wszystko zgłosimy do biura to przestała dzwonić i zaczęła pisać smsy. W smsach byłą milutka i do rany przyłóż. Przez Panią rezydent, która pomyliła godzinę wyjazdu spóźnilibyśmy się na autobus i samolot. Po powrocie wszystko opisaliśmy w skardze do biura podróży i ciekawostka… biuro nawet nie przeprosiło a wręcz stanęło po stronie rezydentki. Nigdy więcej z tym biurem!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak organizacji, nieprzyjemna obsługa, klient pozostawiony sam bez pomocy
  • ~Maciek Krystosiak / 2023-02-12 05:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Polecam omijać szerokim łukiem nie tylko biuro ale i jego obslugę w centrali. Pani z biura grup rezerwowych, udalo nam sie poznać nazwisko. Nie tylko wymusiła na naszej grupie 20 osob dodatkowe koszty ale po chamsku nie zaakceptowala rezerwacji. W marcu 22 mieliśmy wyjazd do Maroka w trakcie wojny i pandemii. Ilość wymaganych dokumentow dodatkowych kosztów z tym związanych niezliczona . Na miejscu nikt niczego nie sprawdzał PCR czy dokumenty podroży. Przez covid 2 osoby z grupy nie mogly poleciec ( co się potem okazało nie maiły covidu) nasze dwa opłacone miejsca wraz z przelotem zostaly sprzedane natomiast nam nie pozowolino skorzystac z tych miejsc w hotelu. Rainbow ze swoim podejsciem korporacyjnym i zasadami jest biurem ktorego nie polecam jedna decyzja Pani na wyzszym stanowisku mogla zmienić wszystko, jednak Pani wolła pokazać swoją władzę i przepisy wymyślone przez nich samych jak się okazało.
    ZaletyBrak
    WadyNie polecam usług biura
  • ~Marcin / 2023-01-30 19:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Tajlandia, objazd "Bangkok, Phuket i perły morza Andamańskiego" 06.01.-21.01.2023r. Pilot P. Agnieszka posiada znikomą wiedzę na temat kraju! W jej wypowiedziach panował jeden wielki chaos przeplatany z organizacyjnym nieładem. Już na początku wycieczki poinformowała nas, że „jest na wczasach i nie będzie się dwa razy powtarzała”. Przez to, że wprowadziła wręcz „reżimową” atmosferę baliśmy się zadawać pytania czy to temat kraju, czy zwykłych informacji organizacyjnych. Najczęstszymi odpowiedziami jakie słyszeliśmy od Pani Agnieszki to „nie wiem”, „nie używam” i „ale po co Wy do mnie przychodzicie?”. Zakwaterowanie w dwóch hotelach poniżej krytyki! Hotele zagrzybione, z karaluchami i ich odchodami, cieknącymi brodzikami. Jedzenie jakie było zepsute i tak ostre , że nie dało się tego zjeść. Brak ciepłej wody w pokojach! Nie zamykające się drzwi wejściowe! Rainbow nastawione jest tylko na kasę! Jeździliśmy już kilka razy z Rainbow, ale to co zrobili w Tajlandii jest nie do przyjęcia!
    WadyPilot, niektóre hotele
  • ~Marek / 2023-07-09 21:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyspa Kos.24.6 - 1.7.23. Przyjazd do hotelu "Silver Beach" o 1. w nocy. Po wykupieniu dostępu do klimatyzacji okazało się, że klimatyzator zepsuty. Dopiero następnego dnia elektryk naprawia - zatem pierwsza noc w pokoju - saunie. Pomieszczenie niewielkie (50% powierzchni przewidzianej w umowie. Łazienka mikroskopijna - obijanie o ściany podczas prysznica gwarantowane. Podczas posiłków do wyboru 4-5 potraw (w umowie all inclusive!!!), a kto nie zdążył - zastawał puste półmiski. Dopiero interwencje uczestników nieco polepszyły sytuację. Z balkonu widok na ruchliwą uliczkę i sąsiedni hotel (w umowie: widok na ogród). Telewizor - atrapa: nie działa. Sejfu brak (w umowie). Nigdy więcej z "Rainbow"!!! (nic tam tęczowego). Punktacja: 0/10
  • ~maria / 2024-03-04 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    W lutym (7.02 do 21.02.) wybralismy sie na Kube. Postawilismy na wycieczke Kuba Wyspa Jak Wulkan Goraca i pobyt w 5* hotelu Iberostar Playa Alameda. Jesli ktos wybiera sie naszymi sladami, to goraco odradzamy.Ten wyjazd kojarzyl nam sie bedzie z brudem,smrodem,ubostwem, wyglodnialymi psami biegajacymi po ulicach, brakiem higieny, ktorego skutkiem byly zatrucia pokarmowe wsrod turystow.Wycieczki fakultatywne bardzo slabe,a wycieczka fakultatywna typu strzelanie z armaty,to byla kompletna porazka. Trynidad to tylko palac barona cukrowego i plac centralny. Reszta to zdewastowane postkolonialne budynki,brud i ubostwo.Probowalam sie czyms zachwycic, ale nie potrafilam. Byly tez mile akcenty wycieczki - piekna Rewia Tropicana, super muzyka w Buena Vista Social Club, przejazd zabytkowymi autami i kilka zabytkow Hawany.

    Chce zaznaczyc,ze bylismy juz w wielu miejscach na swiecie, mniej i bardziej przyjaznych, i wiemy czego mozemy sie spodziewac.Jednak w tym wypadku opis wycieczki i hotelu kompletnie odbiegal od realiow. Dlatego po raz pierwszy zdecydowalam sie napisac negatywna opinie o wycieczce i hotelu, bo czuje sie oszukana.
  • ~Michał / 2021-12-08 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wielu latach bycia klientem w sytuacji kiedy musiałem zrezygnować z wycieczki z przyczyn losowych odmówiono mi możliwości zwrotu pełnej kwoty, lub zakwalifikowania kosztów na inny termin/wycieczkę. Straciłem raptem kilkaset złotych, Rainbow znacznie więcej, bo nie skorzystam już z usług tej firmy (kilka wycieczek rocznie).
    Żeby nie było gorzkich żalów - oferta jak wszędzie, rezydencji zwykle słabi, żeby nie powiedzieć mierni, destynacje fajne, ale nie koniecznie do końca zgodne z opisem. Ot taki kołchoz na przemielenie klienta.
  • ~młoda / 2022-12-13 12:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro podróży zostawia klientów bez pomocy z wnioskami o wizę, jedyna ich pomoc to "proszę dzwonic, pisać do ambasady. w tym przypadku chodziło o wykupiona wycieczkę do kenii. Po wykupieniu wycieczki kliencie radz sobie sam. Musielismy korzystać z pomocy innego biura podróży które chetnie pomogło w tej sparawie. Nie wspomne juz o sprzecznych informacjach otrzymanych w biurze podróży i na infolinii. Nie polecam
  • ~MONIKA / 2024-08-22 23:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezerwacja była na 3 osoby,po przybyciu do Hotelu w godzinach nocnych nikt nie oczekiwał na nas w recepcji.Biegałam po hotelu poszukując personelu który wyda nam klucz do pokoju.Kiedy wreszcie dostaliśmy klucz okazało się że brakuje w pokoju łóżka dla dziecka.Hotel 4× okazał się być na poziomie max 2x.Jedzenie nie smaczne..mało..śniadania wydawane do 9.Wakacje koszmarne.Po złożeniu reklamacji biuro odpisało że wszystko jest w jak najlepszym porządku z tym hotelem.Moje pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem.Nie polecam.
    ZaletyCzyste pokoje dokładnie sprzątane.
    WadyŚniadania wydawane do 9.Jak poszłam o 8:30 to nie było co jeść bo nic już nie dokładali.
  • ~Natalia / 2023-02-11 13:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma Rainbow, takie duże biuro podróży a tak nie szanuje swoich klientów. Wykupiliśmy wakacje za niemałe pieniądze, 4,5 gwiazdkowy hotel, dwójka malych dzieci i co i przez 10 dni mieszkaliśmy w pokoju razem z pluskwami. Hotel nie zmienił nam pokoju twierdząc że jest 100 % obłożenia. Byliśmy tak pogryzieni, że musieliśmy sie kontaktować z lekarzem. Po przyjeździe do kraju złożyliśmy reklamacje i za wakacje, które kosztowały 15 tys otrzymaliśmy rekompensatę 160zl!!!
    Pluskwy zniszczyły nam wyjazd, nasze ciała wyglądały jak jedna wielka zdrapka, a nasze szkody fizyczne i psychiczne zostały wycenione na 160zl! Skandal i wstyd! Tak się troszczyć o swoich klientów.
    WadyDramatyczne nieposzanowanie klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1061
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 950
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 545
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.68, ilość opinii: 62
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098