Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-03-06 12:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,
    właśnie wróciłem wraz z rodzina z ,,wymarzonej'' wycieczki do Kenii - Powitanie z afryką/hotel Neptun Paradise i pragnę przestrzec przyszłych klijentów biura Reinbow.
    Ogólnie to bardzo bardzo fajna wycieczka i niezły hotel (Neptun Paradaise) ale organizacja, lub raczej jej brak i problemy jakie napotkaliśmy podczas wycieczki zniechęcają do polecenia tego biura podróży.
    Zalety- hotel Neptun Paradise bardzo fajny, cichy i z ,,klimatem''.
    Dokładnie to są połączone 3 hotele grupy Neptun (Paradise, Village i Palm). Można korzystać ze stołówek i atrakcji hoteli Paradise i Village, Palm jest wyższej klasy i można go tylko zwiedzać/ewentualnie skorzystać z basenów ale nie barów i restauracji. Ładna plaża z dużymi pływami. warto wybrać się na wycieczkę na pobliską wysepkę Robinson Island (za 45usd indywidualny rejsik z lokalnym przewodnikiem dla całej 5 osobowej rodziny, czas około 2.5h, organizowane na plaży-łódka Sea Hors, przewodnik Lorenzo - polecam).
    Przy hotelu są stragany z lokalnymi wyrobami, koniecznie trzeba sie targować bo ceny na początku z kosmosu - przykład: kapelusz na safarii pierwsza cena 20usd, po wytargowaniu 8usd.... na stacji benzynowej podczas drogi na safari taki sam ...5usd i można płacić karta. Lepiej płacić lokalną walutą niż usd! na straganach przelicznik 1usd-100szylingów, aktualny kurs 1usd-126szylingów.
    Hotel bardzo przyjemny, niezłe jedzenie, bardzo słabe animacje.
    Możliwość zamówienia wczesnego śniadania albo lunchboxow przed wyjazdem na safarii (wyjazd 04:30) i tu przestroga! nie zamawiać wczesnego śniadania bo mimo zamówienia dzień wcześniej nic nie było przygotowane a dodatkowo nie ma już wtedy opcji otrzymania lunchboxa!!!
    - safarii
    Super przeżycie ale z pewnymi niedociągnięciami. Piękne widoki szczególnie w parku Tsawo West/fajnie położony hotel-Lounge z widokiem na wodopój - piękny widok na słonie, bawoły, pawiany i ...wieczorne karmienie lamparta!
    Wady- długa droga z lotniska do hotelu i konieczność przeprawy promowej co zależności od ruchu może ją jeszcze bardziej wydłużyć... Lądowaliśmy w Mombasie 17.02.2023 20:50 a do hotelu dotarliśmy 01:00 18.02.2023
    - W wycieczce powinny być 3 dni safari a w praktyce są 2 a na trzeci dzień tylko wyjazd z parku Tsavo West do wioski Masajów (która jest po drodze do Mombasy przy autostradzie). Dodatkowo tego dnia nie ma gwarantowanego lunchu tylko opcja dokupienia za 10usd - odradzam, jedzenie beznadziejne nie warte tej kwoty, lepiej już przeczekać i kupić coś w hotelu (przyjazd do hotelu Reef około godziny 16tej)
    - ciągłe postoje przy sklepikach z pamiątkami opóźniające przyjazd do hoteli (układ z lokalnymi sprzedawcami....)
    W pierwszym parku Amboseli tylko 1h na rozpakowanie/lunch i ewentualna kąpiel w basenie. Niestety tutaj napotkaliśmy na problemy i przestroga! w parku Amboseli w Lounge sa domki i różnego standardu namioty.
    My otrzymaliśmy kiepski namiot (czym większa cyfra namiotu tym gorszy standard), my mieliśmy 72 i 74 na obrzeżach bez drzwi tylko z suwakami, bez moskitier, z dziurami i zamykany na zwykłą kłódkę... z 1h na ogarniecie sie zmarnowaliśmy 30minut na walk e z niedziałającą kłódką... ostatecznie obsługa otworzyła kłódkę po 40minutach rozwalając ja kamieniem.... na nowa kłódkę czekaliśmy następne 15 minut i cały czas na ewentualny odpoczynek/prysznic/kąpiel w basenie został zmarnowany.
    - rezydenci/piloci z Reinbow
    Kompletny brak zainteresowania i bałagan.
    Busy z hotelu Neptun na safari (9sztuk) przyjechały bez żadnego pilota /rezydenta i bez przygotowanych list pasażerów. Rodziny zostały porozdzielane do innych busów bez możliwości siedzenia razem? reorganizacja dopiero po 2 godzinach na stacji benzynowej gdzie zjawiła się rezydentka Reinbow zdziwiona ze kierowcy nie mieli aktualnych list pasażerów przydzielonych do konkretnych busów... straszne zamieszanie.
    Dodatkowo nie organizują pokoi obok siebie dla jednej rezerwacji. Pomimo jednej rezerwacji (2 pokoje 2 i 3 osobowy) pokoje przydzielone losowo w dwóch różnych częściach hotelu pomimo dostępności pokoi obok siebie.
    - hotel Reef w Mombasie. KATASTROFA.
    nie winie tu samego hotelu tylko bałagan w Reinbow!!!! Okazało się że dla pasażerów z ostatnich 3 busów (wszystkich było 9) zabrakło pokoi!!! i otrzymaliśmy pokój ruinę w części hotelu przeznaczonej do remontu kompletnie nie nadający się do użytkowania!!! Zagwarantowane mieliśmy 2 pokoje (2 i 3 osobowe) w 3*standardzie, skromne, czyste i przytulne według Reibow a otrzymaliśmy 2x2osobowe nienadające się do używania poniżej jakiejkolwiek klasy hotelowej (może w standardzie najtańszego motelu) - nie działająca spłuczka WC i lejąca się wodą do sypialni, pozrywana podłoga, brud, zepsuty zamek do drzwi, brak moskitier, gniazdo szerszeni.... Przestroga!!! pokoje z oznaczeniem literami na początku nie nadają sie do zamieszkania (B...,C...,D....). Na terenie hotelu/restauracji nawet nie wiedzieli co to za pokoje....
    Z braku wolnych pokoi nie było możliwości zmiany na ,,normalny,, standard. Wygląda na to że Reinbow nie jest w stanie nawet zarezerwować odpowiedniej liczby pokoi dla swoich wycieczek....Tragedia.
  • ~Maurycy / 2022-06-10 12:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka życia do Afryki zarezerwowana w lutym 2022. wyjazd w połowie lipca 2022r. na koniec maja okazuje się, że wyjazdu nie będzie. nie padło nawet słowo PRZEPRASZAM. urlopy zaplanowane, praca w okresie wakacyjnym już też zaplanowana...... do jest duże utrudnienie ale Rainbow tego nie rozumie. jak upomniałem się o ew. voueczer w ramach przeprosin, to dostałem odpowiedź że "nie możemy dokonywać rekompensaty za coś co nie było realizowane. Takich praktyk się nie stosuje"..... żenada. Stanowczo odradzam
    Zaletynie znam
    Wadyobsługa klienta
  • ~Maurycy / 2022-06-10 12:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka życia do Afryki zarezerwowana w lutym 2022. wyjazd w połowie lipca 2022r. na koniec maja okazuje się, że wyjazdu nie będzie. nie padło nawet słowo PRZEPRASZAM. urlopy zaplanowane, praca w okresie wakacyjnym już też zaplanowana...... do jest duże utrudnienie ale Rainbow tego nie rozumie. jak upomniałem się o ew. voueczer w ramach przeprosin, to dostałem odpowiedź że "nie możemy dokonywać rekompensaty za coś co nie było realizowane. Takich praktyk się nie stosuje"..... żenada. Stanowczo odradzam
    Zaletynie znam
    Wadyobsługa klienta
  • ~Michalina / 2022-08-26 21:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka na last minute kupiona w biurze podróży. Po dwóch godzinach od zakupu dostajemy telefon że jednak nasza rezerwacja została odwołana bo jest over booking. W mailu natomiast dostaje informacje że były jedynie pokoje 2 osobowe. Ale przy rezerwacji nie było o tym mowy
  • ~Mike / 2021-08-02 13:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsluga Klienta jest po prostu fatalna, panie z CS sa niemile i niepomocne. Poki chca Ci sprzedac wycieczke wszystko jest okej, gorzej po zarezerwowaniu... jak wybierze sie bardziej egzotyczny kierunek robi sie jeszcze trudniej... ZERO informacji, do ostatniego momentu niewiadomo nawet czy wyjazd sie odbedzie. Choc oferta jest dosc ciekawa i szeroka, to zarowno cena do jakosci jak i oblsuga czy to "opiekuna" czy "rezydenta" jest najgorsza z jaka sie spotkalem, duzo lepiej radzi sobie np TUI, a juz w ogole swietna obsluga jest w Itace. Jedynie piloci wycieczek daja rade.

    Jak macie mozliwosc pojechania z innym biurem omijajcie rainbow!
  • ~Mmm / 2024-03-12 01:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Zakup wycieczki Hesperia Isla Margarita ( Wenezuela) ok, wycieczka mega slaba, tylko komercyjne miejsca, z ktorych przypuszczam rezydenci dostaja prowizje, rezydentow brak (tylko sms informacyjny)w jakim celu jechac do Ameryki płd. ogladac galerie handlowa. Jesli nie oczekujemy od hotelu gruszek na wierzbie ten jest ok.
    Kuchnia slaba, codziennie te same potrawy.
    Przed ostatniego dnia ludzie otrzymali wiadomosc o tym, ze o godz. 12:00 zostaja wymeldowani i zostana im zdjete opaski „all” i oczekuja do 18:00 w lobby chyba, ze wykupisz przedluzenie doby 20usd za glowe. Pozniej przyjedzie autokar, ktory po 40min podrozy zostawia Cie na lotnisku na kolejene 6h oczekiwania na samolot na lotnisku, ktory przypomina stary smierdzacy dworzec PKP
    ZaletyBardzo ladne widoki
    WadyOrganizacja na miejscu
  • ~Nick / 2023-09-19 12:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Potwierdziły się w 100% negatywne opinie o transporcie biura Rainbow. Wracaliśmy z Anglii i, zgodnie z opisem, mieliśmy nocny przejazd przez Niemcy, tyle że w opisie zabrakło, że będzie to nocny przejazd bez postoju. Ostatni postój na toalety w nocy w Holandii ok. godz. 23, a następny w Torzymiu o godz. 7. Pomimo próśb pasażerów. W Torzymiu zagadkowy postój 2-godzinny, ponoć czekanie na autokar z Francji, który się jednak nie pojawił, natomiast w Poznaniu był wcześniej niż nasz. Warto czytać opinie przed zakupem imprezy.
  • ~Nn / 2021-05-22 00:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Do biura nie można się dodzwonić. Należy się zwolnić z pracy I czekać na połączenie godz dwie lub więcej. Masakra!!! Byliśmy w Turcji absolutnie nie polecam wycieczki do Pamukale z tym biurem! Dojazd miał trwać 4,5h a trwał w jedna stronę 6 a powrót na 8h! Boże! Kto to wytrzyma! Samo Pamukale to 2.5 godz. Nigdy więcej. Wolę wziąść taxi lub lokalnego przewozika by szybko do trzech na miejsce. Dodam Iz po drodze kilka postojów I wycieczka do fabryki skór! Po co? Nie wiem!
  • ~Paulina / 2021-05-12 20:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałam jechać na fajna wycieczkę do Turcji ale Biuro zrobiło wszystko aby zarobić beż wyjazdu klienta. W 2020 kiedy można było wycofać pieniadE beż straty zostaliśmy namówieni do przełożenia na 2021 a tym roku również nie polecę bo informacja o ubezpieczeniu covid dostałam jako spam na poczcie i nie zdążyłam wykupić. Mając wybór albo trave 700zl albo 10tys jeśli covid wyjdzie pozytywny to wybrałam pierwsA opcje. Pomimo wielokrotnych mailach i tel co się zmienia nie dostałam inf. Nie polecam tego Biura chcą zarobić na osobach które zbierają cały rok na wakacje na które i tak nie leca
    ZaletyBrak
    WadyBrak wyjazdu poniesione koszty z strony klienta
  • ~Pawel K / 2023-09-27 12:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Biuro w ofercie wstępnej zaniża koszt każdej wycieczki. Podają konkurencyjną cenę, żeby zwabić klienta, natomiast w szczegółach oferty jest OBOWIĄZKOWA dopłata znaczącej wysokości stanowiąca "koszt uczestnictwa w programie", przykłądowo: Toskania w ofercie za 1700 zł (+ OBOWIĄZKOWA dopłata 250eur tj. 1200 zł, więc wycieczka kosztuje 2800 zł, a nie 1700zł - po co tak zakłamywać cenę? Kolejny przykład: Nowy Jork w ofercie za 8700zł + 250USD (1100zł) OBOWIĄZKOWYCH dopłat, czyli oferta kosztuje prawie 10tys. Jeśli dany koszt jest OBOWIĄZKOWY to powinien być doliczony do całości kosztu wycieczki.Rozumiem że nie należy zawyżać ceny kosztem dodatkowych wycieczek fakultatywnych, bo jeśli się nie chce to się z nich nie korzysta.
    Co prawda nie korzystam z biur, bo zawsze jeżdzę na własną rękę, ale jest to bardzo rażące.
    WadyZaniżają rzeczywisty koszt wycieczki
  • ~UcZESTNIK ODPOCZNIJ W ALBANII / 2023-07-03 14:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej z Rainbow. Przy ponad 50 osobach miały być 2 autokary na miejscu w Albanii(dopłaciliśmy za to), bo podobno większe u nich nie jeżdżą, a na miejscu okazało się,że znalazl się duży autokar -to,gdzie zwrot kosztów za 2? Hotel, jak hotel, ale pani pilot nie dopilnowała godziny przyjazdu i trzeba było czekać na sprzątnięcie pokoi(nie do końca się to udało), bo niby załatwiała, że możemy wejść wcześniej-niepotrzebnie, .oznacza było ten czas spędzić w stolicy. Wycieczka na Corfu mordęga za duże pieniądze-10 godzin w podróży a 2,5 na zwiedzanie. Zmiany terminów wycieczek i planu wejść, bo np.palac Sisi zkniety os 1,5 roku, a w planie naszej wycieczki jest. Tak było jeszcze kilka razy. Podniesienie ceny przy dużej liczbie osób-osoby pojedyncze, pary płaciły o 1000 mniej. Albania piękna, ale biuro NiGDy WIEcej
    ZaletyRejs na Sazan i jeepy
    WadyCena, podejście pilotki,że nic nie może, problemy na lotnisku
  • ~Urszula / 2025-03-26 21:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Maroko wycieczka objazdowa „Magiczne południe” 21-28.02.2025r.

    Bardzo intensywna wyprawa, ciekawa oferta, dużo zwiedzania – tylko szkoda, iż tak niewiele się dowiedziałam o tym pięknym i egzotycznym kraju. Pani przewodnik Ewa całkowicie rozczarowała grupę z którą podróżowała – nieprzygotowana merytorycznie do zadania. Podcasty, których słuchaliśmy, bajkę „Asterix i Obelix. Misja Kleopatra”, którą oglądaliśmy, filmy o zbieraniu szafranu czy sposoby przygotowania potraw nie zaspokoiły naszej ciekawości tej pięknej krainy. Informacje, które nam przekazywała przewodniczka powielały się z informacjami, których słuchaliśmy. Mamy odczucie, że Pani przed wyjazdem wybiórczo zapoznała się z materiałami, które nam puszczała i przekazywała ich fragmenty, powtarzając kilkakrotnie. Proszę sobie wyobrazić, że nie otrzymałyśmy informacji jakie miasto jest stolicą Maroka? Nad jakim oceanem leży ten kraj? Dlaczego góry mają nazwę Antyatlas? I jeszcze wiele pytań pozostało bez odpowiedzi.
    Uczestnicy wycieczki próbowali ukierunkować Panią przewodnik, próbując nakierować na wiadomości, które nas interesują – odpowiedzi: ja jestem pierwszy raz na wyjeździe z Rainbow, ja nie wiem, nie znam. W czasie zwiedzania zakładu rzemieślniczego (wyroby z marmuru – w Erfoud) – cała grupa słuchała pana mówiącego w języku angielski. Czy jadąc na zorganizowaną wycieczkę musimy wszyscy znać język angielski? Prosząc Panią Ewę o tłumaczenie usłyszeliśmy, że pan mówi za szybko i ona go nie rozumie dlatego nie będzie tłumaczyła.
    Wiele można by tu jeszcze pisać.
    Pierwszy hotel był falstartem, kolejne z dnia na dzień o coraz wyższym standardzie. Wyżywienie urozmaicone, smaczne.
    Jeszcze osobista refleksja – w czasie tej wyprawy potrzebowałam pomocy medycznej (skręciłam nogę). Zasięgając informacji u Pani Ewy otrzymałam odpowiedź, że nie wie do kogo należy zadzwonić, nie do końca wiedziała czy uczestnicy są ubezpieczeni przez biuro, że skoro mam dodatkowe ubezpieczenie to ja powinnam zadzwonić do tego ubezpieczyciela i sprawę załatwić osobiście. Zadzwoniłam – ubezpieczyciel Warta (nr telefonu czynny 24 godziny) załatwił transport, wizytę w szpitalu oraz podwózkę do apteki i odwieziono nas do hotelu. Życzę wszystkim takiej obsługi. Natomiast byłam rozczarowana postawą Pani Ewy. Pani była bardzo niezadowolona, że musiała pojechać ze mną do szpitala jako tłumacz w nocy.
    W czasie całego pobytu nie wiedziałyśmy w którym pokoju mieszka Pani Ewa a w razie potrzeby należało dzwonić.
    W ostatnim dniu po południu Pani Ewa już nie miała dla nas czasu, gdyż musiała załatwiać rozliczenie wycieczki i jeszcze inne sprawy.
    Nie takich odczuć spodziewałyśmy się wyjeżdżając na zagraniczną wycieczkę?
  • ~ViMarie / 2021-05-04 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Ignorują wiadomości, nie odpowiadają na nie. Próbują mi wmówić, że otrzymałam zwrot za odwołany lot, na potwierdzenie czego nie przedstawiają dowodów np. w postaci potwierdzenia transakcji.
    Straciłam sporo czasu i nerwów na wyjaśnienie sprawy i zero odzewu. Na chwilę obecną rozważam złożenie skargi do UOKiK oraz wystąpienie z pozwem cywilnym. Kwota nie jest olbrzymia, ale dla powinnam to zrobić dla zasady.
    ZaletyBilety na czartery
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~Wiola / 2023-08-11 15:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Biuro to porażka. Panie z przyklejonym uśmiechem bełkoczą pod nosem tłumacząc czemu jestem jeden dzień później na wczasach. To biuro zaczyna wszystkich irytować. To jak traktują ludzi to jakieś kpiny. Zamówiłam wycieczkę 10 września na której dopiero będę 11 tego. Czuję się okradziona. Już nigdy do was nie przyjdę
    ZaletyBrak zalet
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Wojciech / 2023-09-05 22:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Pokoje niezgodne z umową,zero pomocy rezydenta
    Biuro w Łodzi to żenada,nie odpowiadają na reklamację
    Klient zapłacił i niech spada
    Organizacja wycieczki logistyczna tragiczna
    Nigdy więcej tego biura
    ZaletyDoleciałem i przeżyłem psychicznie ten horror
    Wadyj/w
  • ~Zaniepokojony / 2022-10-21 20:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Moja wycieczka się odbyła ale przekładane były wylot podpisana umowa z Gdańska przeniesiona na Poznań potem na Warszawę komunikat w radiu że wykupili czarter bo żadne inne linie się nie podjęły wynajęli linie Enter na Teneryfie przywitała nas lalka barbie. Tak naprawdę ta na Teneryfie nikt nie zna Rainbow-a kierowca brudobusa krzyczał Itaka żadnych oznaczeń . Dotarliśmy do choremu klejobusem syf jaka firma taki autobus i obsługa firmy. Za to że nie skorzystaliśmy z żadnej oferty na wyspie organizowaną przez biuro i nie daliśmy akurat Im zarobić to o nas zapomniała Barbi i umówieni na autobus powrotny czekaliśmy przeszło godzinę po czasie umówionym gdybyśmy nie zadzwonili do niej. Na lotnisku znikneła ani przepraszam ani pocałujcie się w d...e zero. Także kto się zdecyduję życzę powodzenia a zdjęcia klejobusa i brudobusa zostawię sobie na pamiątkę ewentualnie na sądu.
    ZaletyBrak
    WadyWspółczuję tym którzy z tą firmą pojadą.
  • ~Aga / 2022-05-23 10:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak można zepsuć wakacje? Wykupić urlop z biurem Rainbow. Dokonałam rezerwacji w lutym – wyjazd na Dominikanę, wpłaciłam zaliczkę, zarezerwowałam urlop w pracy i czekałam na wymarzone wakacje. Dopłaciłam resztę kwoty na miesiąc przed zaplanowaną wycieczką (przypomnienie sms-em oraz mailem o terminie wpłaty). Dzwoniłam również do biura, żeby upewnić się, że wszystko jest w porządku.
    Jakie było moje rozczarowanie, gdy po dokonaniu wpłaty, tego samego dnia dostałam informację, że wycieczka nie dojdzie do skutku z powodu zbyt małej liczby chętnych na powyższą imprezę. Oczywiście opcja anulowania imprezy jest opisana w regulaminie, więc niby wszystko zgodnie z umową, ale niesmak pozostaje. W zamian propozycja imprez zastępczych: Turcja, Egipt. Czy to jest to samo, co Dominikana pozostawiam do oceny czytających moją opinię. Dla mnie to nie jest żadna opcja zastępcza, dlatego też anulowałam umowę (jedyny plus pieniądze zostały mi bardzo szybko zwrócone).
    Jednak, co z tego. Na 4 tygodnie przed zaplanowanym urlopem trudno jest w tych samych pieniądzach otrzymać podobne świadczenie. Oferty z innymi biurami podróży są obecnie 2 x droższe. Bilety lotnicze na własną rękę też są bardzo drogie, a urlop muszę wykorzystać w zaplanowanym terminie, bo nie mogę go już zmienić. Tym samym Rainbow jednym swoim mailem zepsuł mi wakacje. O tyle dziwne, że loty na Dominikanę są oblegane, więc aż dziwne się wydaje, że biuro nie zebrało chętnych na zaplanowaną imprezę.
    Wakacje zepsute, rozczarowanie pozostaje.
  • ~Agnieszka / 2020-06-16 16:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie dowiedziałam się, że wyjazd nie dojdzie do skutku, a na zwrot zaliczki zgodnie z nowym rozporzadzeniem mam czejać 194 dni. I raczej nie powinnam liczyc na jej wcześniejszy zwrot. Brawo Wy!!!!
  • ~Andrzej / 2021-05-25 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem z rezerwacją . Podpisując umowę w grudniu 2020 dotyczącą wyjazdu letniego byliśmy zapewniani przez pracownika biura Rainbow , ze niczym nie ryzykujemy, że nawet jeśli by w dniu wylotu okazało się, ze np nie możemy polecieć bo ktos zachorował to jest to ubezpieczone. Dziś podczas rozmowy telefonicznej , którą wykonałem ze względu na konieczność płatnosci reszty umowy na 30 dni przed imprezą nagle dowiaduję sie od innej pracowniczki , że w zasadzie to nie jesteśmy ubezpieczeni od takiej sytuacji. Że to centrala miała nam wysłać informacje o możliwości ubezpieczenia sie od niemożliwości wylotu ze względu na covid, ze nasze ubezpieczenie od rezygnacji obejmuje wszystkie choroby... prócz covid . Tyle ze nikt nam niczego nie przysłał, nikt o niczym nie informował . I zostajemy z problemem sami. Jeśli komuś wyjdzie wynik pozytywny to tracimy 9000 zł. Super , podziękował pracownikom touroperatora za sumienność....
  • ~Anna / 2022-10-26 09:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka "Saluti Roma" (Rzym i Watykan)w terminach 8-12.09.2022. Wylot z dnia 08.09 z godz. 17:45 przełożony na 45 minut przed (!) - bez podania jakiejkolwiek przyczyny na 09.09 na godz. 6:00 rano (ostatecznie wylecieliśmy o 7:00). Na złożoną skargę- z powodu konieczności powrotu do domu na noc oraz żądania zwrotu pieniędzy za zapłacony a niewykorzystany nocleg (za pierwszą noc w hotelu)- otrzymałam odpowiedź, że mam skargę mam kierować bezpośrednio do linii lotniczych, ponieważ wina leży po ich stronie. Jednak zamówienie składałam w biurze Rainbow, nie w Wizzair! Zamierzam się odwołać, nie zostawię tego tak. W przypadku dalszej "spychologii"- ja i cała moja rodzina nie skorzystamy wiecej z ich usług.
    ZaletyProgram wycieczki został zrealizowany.
    WadyUnikanie odpowiedzialności.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1048
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 203
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4615
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990