strona 10 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Arta / 2023-09-21 18:29
Pracownicy sprzedają to, czego biuro nie jest w stanie zrealizować. 2 razy wykupiliśmy wycieczkę - raz na Zakynthos, drugi raz do Kenii z wylotem z GDAŃSKA. Dla nas oczywiste jest, że skoro mieszkamy w Gdańsku, biuro sprzedaje wycieczki z wylotem z Gdańska , to je kupujemy.I w obydwu przypadkach biuro podróży Rainbow nie ztealizowało wylotu z Gdańska, tylko przenieśli nam wylot do Warszawy oferując parking gratis i 100 zł rabatu od osoby dorosłej i 50 zł od dziecka ????
Po części rozumiem, że nie zebrała się wystarczająca liczba chętnych, ale biuro ma doświadczenie i powinno to przewidzieć i wogóle nie proponować wylotu z Gdańska, to wybrałabym korzystniejszą ofertę z Warszawy - wybór jest o wiele większy.
Tak więc nie polecam -
-
~Artur / 2023-08-15 09:26
W kwietniu byliśmy na Fuercie. Problem z RB zaczal się na lotnisku - pomimo wykupienia miejscówek w samolocie (ja,żona,3 letnia córka) przy odprawie okazało się że linia o niczym nie wie. Godzinę trwała twarda negocjacja - jak niby 3 letnie dziecko miałoby samo lecieć- zero opieki że strony RB. Po przylocie na Fuertę poinformowałem o sytuacji - zapewniono że to przypadek. W drodze powrotnej- ta sama sytuacja. Po powrocie do domu - na początku maja napisaliśmy do RB prośbę o rekompensatę. Do dziś pomimo licznych telefonów, pism i skarg nie otrzymaliśmy zwrotu środków za miejscówki. Że o jakimś millym geście w ramach przeprosin nie wspomnę. Mam Was gdzieś RAINBOW Tours. WadyDział reklamacji nie kontsktuje się bezpośrednio z klientem, klient nie może porozmawiać z działem reklamacji. Nawet mail działu reklamacji odbija wiadomości- tak się schowali. Olewają nawet swoich pracowników, którzy prosto z infolinii proszą o kontakt z klientem. -
~Beata / 2023-02-17 07:43
Rezydent Aleksandra na spotkaniu zaprezentowała żenujące zachowanie. Zarówno jej ton jak i charakter wypowiedzi były conajmniej niegrzeczne i prostackie. Z jej informacji nie dowiedzielismy się nic, ani jak się poruszać , ani co zobaczyc. Nic poza swoją oferta nie polecała. Jej zachowanie pokazywało , że ma nas gdzieś. Nie czułam się klientem, a Ona robiła wszystko z łaski. -
~darek / 2021-05-03 18:59
miałem okazje poleciec do Dubaju z polskim Biurem Rainbow. Lot samolotem enterair.pl bardzo w porządku.
Tranfer również. W Hotelu Ja Jabel same niespodzianki . Niby hotel 5 gwiazdek.. Obsługa niemiła -wszędzie problemy. Do dypozycji gości z biura Rainbow Tours...tylko jeden bar a własciwie budka z piwem..lunch oraz kolacja na poziomie 3 gwiazdek słabego hotelu greckiego!!
obsługa i czystość pokoi godna polecenia.Zaletypołożenie, zieleń , plaża, baseny czystość w pokojachWadypoziom obsługii, jedzenie poniżej krytyki, allinclusive -poziom trzech gwiazdek -
~Darek / 2021-06-14 08:38
Ogólnie wycieczki nawet spoko tylko rzetelność przeliczeń jest co najmniej wątpliwa. Miałem wycieczkę objazdową Hiszpania-Portugalia, ale nie doszła do skutku ze względu na pandemię. Było zapewnienie z biura, że jak zostawimy zaliczkę to dostaniemy 10% rabat w momencie gdy wyjazd dojdzie do sutku. Po dwóch latach okazało się, że jest zbyt mała liczba chętnych, więc dostaliśmy inną ofertę. daliśmy wycieczkę do przeliczenia i tu zaskoczenie. W chwili gdy poprosiliśmy o przeliczenie wycieczka, którą wybraliśmy kosztowałaby nas 10400 zł a my mamy zapłacić 10500 tylko dlatego, że następnego dnia podniesiono koszt wycieczki do 11000 zł. Mam nadzieję, że ludzie tam pracujący natrafią na takich samych jak oni, ale wtedy będą zdenerwowani. ZaletySolidna obsługa w biurze stacjonarnym Rzeszów galeria lecz oni nie mają wpływu na postępowanie w Łodzi.WadyBrak rzetelności w siedzibie głównej biura tj. w Łodzi -
~dorcia / 2024-06-23 13:11
Rainbow wprowadza w błąd klientów, sprzedając niezgodne z rzeczywistością zakwaterowanie, jako willa z widokiem na morze, okazała się starym pokojem z widokiem na drogę Zaletymiła obsługa w hoteluWadybardzo zła jakość pokoju, mrówki, wylewająca się w łazience woda -
~ELŻBIETA / 2021-10-11 14:24
Zdecydowanie nie polecam !!!. Oferta wycieczki objazdowej do Grecji BLIŻEJ BOGÓW , odbyta w pażdzierniku 2021 r w małym stopniu pokrywa się z rzeczywistością. Fatalne posiłki , pilot nie zainteresowany opieką nad klientami( rutyniarz), na 7 noclegów tylko 3 hotele były na jakimś niekoniecznie wysokim poziomie. Pozostałe hotele oferują gościom ciemne " nory", a nie pokoje - stare zdezelowane meble ,śmierdzące koce do przykrycia , stare nie działające telewizory , do tego fatalna obsługa hotelowa.
Jednym słowem katastrofa! Cena bardzo mocno zawyżona w stosunku do jakości wycieczki.
Ostrzegam NIE KORZYSTAJCIE z usług biura turystycznego REINBOW !!!ZaletyBRAK -
~Ewa / 2021-07-14 17:03
Kupiłam wczasy w 2019 roku,zmieniłam z Grecji wyspy na Riwierę a w 2021 roku na Blugare,zawsze musiałam dopłacać,chociaż chodziło o pandemie.Obecnie trzy razy zauważyłam,że pkace za 2cdni pobytowe na wczasach a spedzan je w domu,bo tak są konstruowane wyloty aby wyjazdach z kraju jak najpóźniej i powracać jak najwcześniej czyli 2 dni okradzione z posiłków i pobytu.Wczesniej tak nie było ale teraz zasłaniają się 2 dniami przyjazdowymi.To skandal i nie uczciwe,więcej już nie skorzystam z usług tego biura chociaz myślałam że dba o renomę. ZaletyJeszcze nie znam zalet mam nadzieje ze się ich dopatrzeć jak zmieni harmonogram lotów korzystnych dla klienta,który za to placi a nie dla biuraWadyWyjazdy i przyjazdy tak konstruowane aby nie płacić za klienta, podaja zawsze że w hotelach jest basen a nigdy jak naprawdę daleko hotel jest od morza i jaka dysponuje plażą tak było w przypadku Grecji i to 2 razy. -
-
~Ewa / 2023-09-26 09:32
We wrześniu byłam w Czarnogórze w Ulcij hotel Otrant.Nie polecam ,na cały pobyt dwutygodniowy 1,5 litra wody do picia, więcej można kupić w sklepie to słowa pani rezydent.Lodowka zepsuta przez cały okres pobytu,w hotelu 4 gwiazdkowym kratka klimatyzacji przyklejona na plaster, cieknący sedes . Jedzenie monotonne i niezbyt smaczne.W trakcie posiłków,cześć nalewakow z napojami i herbatą nakryte szmatami.Drinki lane z węża do plastiku, dopiero jak zapłacisz 6 euro masz drinka jak z reklamy.Miedzy pokojami drzwi wewnątrz pokoju ,co powoduje że czujesz się jak byś był w pokoju z obcymi ludźmi -wszystko słychać.Oprocz tęgo klimatyczne 1,50 euro za dobę od osoby.Na nasze uwagi pani rezydent wzruszała ramionami.Nie polecam za ponad 5000 tys od osoby.Masakra. ZaletyWycieczki fakultatywne, przewodniczki super zwłaszcza pani Kasia.WadyJak wyżej. -
~Ewa / 2023-09-26 10:45
Objazdówka - Egipt - Potęga Południa z Marsa Alam wrzesień 2023
To była najgorsza objazdówka z Rainbow na jakiej byłam dotychczas ( a było ich już wiele ). Po pierwsze : okropny przewodnik pan Mohamed - niemiły gbur o zapędach dyktatorskich. Słabo mówił po polsku , w połowie nie można było go zrozumieć . Zero integracji z grupą . Przekazywał obiegowe informacje o Egipcie (które można przeczytać w Wikipedii ) i tylko w wyznaczonych przez siebie przedziałach czasowych , inaczej bez kija nie podchodź lub wciskał nam propagandę obecnych władz Egiptu - zwyczajnie "odwalał pańszczyznę " . Na pytanie : gdzie nauczył się j.polskiego , odpowiedział : "A co , książkę piszesz ? " .
Brak systemu słuchawkowego ! Jak można cokolwiek usłyszeć w temperaturze 40 stopni w cieniu , w grupie liczącej 40 osób , w miejscach gdzie wycieczek jest setki i panuje ścisk i tłok ? Druga sprawa , skoro płacimy 255 $ dodatkowo do wycieczki , w tym za wycieczkę fakultatywną do Abu Simbel -100 $ , to oczekujemy jakichś przyzwoitych standardów - dłuższej chwili na zwiedzenie, czy cieszenie się widokiem ,a nie gonitwę i popędzanie : szybko.szybko ! W Dolinie Królów mieliśmy godzinę na obejrzenie 4 grobowców - nikt tego nie dokonał , nieliczni zobaczyli 3 . Głównie staliśmy w kolejkach do , w wilgotności na miarę sauny . Tam gdzie była 1 świątynia do oglądnięcia było dużo czasu do 1,5- 2h . No i oczywiście osławiona podróż autokarem (8 h) z Abu Simbel przez slamsowate wsie i miasteczka , wzdłuż Nilu , starym autokarem . To już prawdziwy skandal - od razu zwracam uwagę ,że mapka z naszą trasą , zamieszczona na stronie Rainbow mija się z prawdą - ponieważ po wyjeździe z Abu Simbel i Asuanu , zamiast odbić w boczną autostradę od Kom Ombo do Marsa Alam ( to jest XXI wiek , każdy może sobie zobaczyć trasę na telefonie ) , wieziono nas dalej na północ ,aż za Luksor , aby zawrócić i na wieczór dowieźć nas dopiero w okolice kurortu do hotelu Flamenco . Jeśli nie wiadomo o co chodzi , chodzi o pieniądze za pobyt w hotelu oczywiście . A wystarczyło zostawić nam więcej wolnego czasu na Asuan lub obiad w jakiejś restauracji po drodze . Suchy prowiant to kolejna sprawa - 3 razy zamiast porządnego obiadu na statku lub w hotelu dostaliśmy "zamiennik" - tzw. suchy prowiant ,który składał się przeciętnie z 4 małych bułek z plastrem żółtego sera lub obrzydliwej "wędliny" , jakiegoś wymiętego owocu i soczku lub małej butelki wody ! To "jedzenie" nadawało się na karmienie zabiedzonych i chorych stad biednych psiaków i kotów na postojach ,a nie ludzi ! Za co my płacimy ? Przez całą wycieczkę nie puszczono nawet żadnego filmu dokumentalnego czy jakiegoś innego o Egipcie w autobusie ,by jakoś umilić czas podróżnym .
Rejs statkiem : Niles Story - to na pewno nie jest rejs ani komfortowy ,ani komfortowym statkiem ! To raczej stara łajba ,kreująca się wewnątrz na Titanica ,ze znośnym jedzeniem i bardzo dobrą obsługą w restauracji . I na tym koniec : kajuty to jeden wielki brud ! nie sprzątane chyba od początku sezonu . Ręczniki szare lub czarne ! Serwis sprzątający opróżniał jedynie kosze w łazience i zajmował się układaniem głupich " zwierzątek" z tych czarnych ręczników ,a nie sprzątaniem ! Do tego nie działające spłuczki, grzyb pod prysznicem itd.
Pytanie do operatora Rainbow - po co organizujecie wycieczkę do Ogrodu Botanicznego w Asuanie ,który w większości jest zasuszony i zaśmiecony z watahami sprzedawców , przypuszczających atak na turystów non stop i nie dającym spokoju ??? Chętnie obejrzelibyśmy nowoczesne Muzeum Sztuki Afrykańskiej w Asuanie .
Wycieczka nie była wyczerpująca pod względem chodzenia , tylko wożenia nas busem i bardzo wczesnym wstawaniem ( co akurat jest zrozumiałe ze względu na temperaturę i odległości )
hotel Bliss Nada - przeciętny ,dla "lokalsów" , ale chociaż Wi Fi miał za darmo ,1 noc dało sie przeżyć ;
hotel Flamenco Beach &Resort - Wi Fi płatne ( 1 $ za dzień ) , obłęd w restauracji ( zwłaszcza po przyjeździe nowych wycieczek , tylko na 1 noc ) , piękne pomosty na morzu i dużo roślinności .
Zakupy - oczywiście wszystko nie ma cen:-) ponadto przewodnik nie zostawił żadnego czasu na samodzielne zakupy ,bo na koniec wycieczki zaproponował swoje własne kontakty , robiąc listę produktów spożywczych ,które mogliśmy kupić bezpośrednio u niego , oczywiście za " wyjątkowo dobrą cenę " hahaha : chałwę , przyprawy ,miód z trzciny cukrowej , kawę , herbatę itd.Zamówione produkty potem rozdawano w autobusie . Na to był czas i chęć :-)
Odwiedziliśmy manufakturę papirusów ( gdzie nasz "cudowny" przewodnik zostawił 1 parę turystów ) - oczywiście była potężna kłótnia w autobusie , po pan Mohamed zamiast przeprosić , zaczął nakręcać awanturę i odgrażać się typu : Jeszcze popamiętacie Mohameda !
manufaktura alabastru - - od razu informuję przyszłych turystów ,że kupujcie wszystko za 1/3 tego ,czego od Was żądają ! Inaczej zostaniecie złupieni do cna - oczywiście przewodnik nie pomoże Wam w niczym , nawet żadnego ostrzeżenia czy rady co , do cen . To samo w manufakturze perfum w Asuanie - cena za 50 ml perfum ( olejek ) - 30 $ , a na lotnisku w Marsa Alam kupicie 100 ml za 30 $ !!!!
Magnesów nie kupujcie za więcej niż 2 $ ,woda 2 duże butelki za 1 $ - w autobusie u kierowcy czy u handlarza na ulicy . Pilnujcie na mieście portfeli i nie dajcie nabrać się na trik z propozycją rozmienienia pieniędzy - jak tylko zobaczą ,że jesteście chętni , osaczą Was grupą i oszukają . Oczywiście wszędzie za robienie zdjęć chcą kasy , nawet żołnierze ( którzy w Egipcie należą do najlepiej opłacanych ) !
Podsumowanie wycieczki : obłędne zabytki w kraju ,który wygląda jak śmietnik i gruzowisko :-) Dla miłośników zwierząt , ten kraj będzie wstrząsem :-( Ludzie nachalni na maxa ,samotne kobiety niech zapomną o wyjściu dalej niż 500 metrów od statku ) . Najpiękniejsza dla mnie świątynia królowej Hatszepsut - magia o wschodzie słońca na pustyni :-)
Na zakończenie mam specjalne "pozdrowienia " dla rodaków - 5 osobowej rodzinki ,która leciała z Warszawy ,a która znalazła po przyjeździe do hotelu Flamenco ( są świadkowie ) czyjąś reklamówkę z 3 prezentami z manufaktury alabastru i zamiast oddać ją na recepcję lub przewodnikowi , zwyczajnie ją "zajumała " . Gratuluję zadowolenia z ukradzionych prezentów !
ZaletyZabytki skali światowej -
~FABIAN / 2023-08-18 13:58
Oferta przekoloryzowana,miejsce fajne czego nie można powiedzieć o hotelu!.3* to zdecydowanie za dużo,poobdzierane ściany,skrzypiące drzwi,itp.Dziennie "rezerwacje leżaków od godzin porannych przy basenach...porażka".Jedzenie niewspółmierne do opini które czytaliśmy...dziennie to samo,odgrzewana fasolka z rana na obiad,sztuczne ciastka ,itp....nic ciekawego,więc udaliśmy się do pobliskich restauracji na konkretne posiłki.Oczywiście all inclusive ????????????????,co sporo podniosło koszt wczasów. ZaletyWidokiWadyHotel,jedzenie ,obsługa -
~Grażyna / 2021-10-16 22:32
Hotel nie spełniał naszych oczekiwań, a zamieszkanie właściwie przy basenie, albo w zasięgu hałasu ekspresowej drogi przebiegającej przy drzwiach hotelu nie jest marzeniem żadnego urlopowicza! W biurze przedstawiono nam hotel jako kameralny i cichy, co dla osób 65l.było atrakcją ofertą. Wejście do morza grozi śmiercią lub kalectwem! Wąska plaża i skały! Żadnych pomostó ZaletyMiła obsługa, ale z wyjątkiem recepcjiWadyMarne jedzenie! Fatalne położenie hotelu, zakwaterowanie Polaków w najgorszych pokojach! -
~Halina / 2024-03-24 20:12
Dnia 24 września 2023 zawarłam umowę z organizatorem Rainbow za pośrednictwem Wakacje.pl na wyjazd na wczasy do Tunezji. Wpłaciłam zaliczkę i czekałam na zaplanowane wakacje, ale to było by zbyt proste. Dnia 21marca 2024 dostałam informację że odwołano loty w czwartki z Katowic i mam lecieć z Warszawy oddalonej o ponad 300km.Żadne negocjacje nie przyniosły efektu. Organizator Rainbow potraktował mnie jak bym to ja próbowała zmian w umowie i poinformował że jak zrezygnuję to rozpatrzą zwrot zaliczki. Finalnie musiałam zawrzeć umowę z innym biurem podróży ale zawierając umowę kilka miesięcy później musiałam zapłacić większą kwotę za mniejszą ilość dni. Myślę że podam ich do sądu już nawet nie za te pieniądze a za arogancje i bezczelność . Zdecydowanie odradzam. -
~Hanna / 2023-10-03 12:18
Biuro turystycznczne Rainbow Tours nastawione jest na NIE DO KOŃCA żetelnych informacjach apr.sprzedawanych swoich ofertach.Nie informują swoich klientów o BRAKU WIND w hotelach.Byłam ostatnio na wycieczce Stacja Bałkany .NIGDZIE w hotelach nie było windy.Starzy ludzie wciągali swoje walizki - czasem na 3 p.Standard hoteli na objeżdzie ŻAŁOSNY.Brak drzwi w prysznicach - ohydnie brudne materace .To nie dla ludzi - to jakaś pomyłka .Dlaczego nie ma szacunku dla klientów? Dlaczego wiele spraw organizacyjnych jest zatajanych ?? Reinbow chyli się ku upadkowi .Jeśli nie zmienicie swojego nastawienia do klientów. ZaletyDobrzy żetelni piloci wycieczekWadyukrywanie rzetelnych informacji o sprzedawanych produktach. Żenujący standard hoteli w trakcie objazdu. -
~jatrzy / 2024-07-23 23:02
Po 20 latach jeżdżenia z Rainbow zostałem wykorzystany na maksa.Zrobiłem rezerwację jak zwykle z 6 miesięcznym wyprzedzeniem i ostateczne zapłaciłem za objazdówkę 2xdrożej niż ci uczestnicy którzy wykupili ją trochę pózniej .Różnica kolosalna ja zostałem frajerem.Nie kupujcie objazdówek dużo wcześniej, czekajcie a zapłacicie za imprezę tyle ile jest warta bez gigantycznej marży dla biura. Zaletypilot Kuba (Sardynia)Wadyautokar bez klimatyzacji ,kiepskie hotele nawet jak na objazdówkę, -
~Karol / 2022-05-29 08:40
Wycieczka wykupiona do Włoch, po pewnym czasie info od Back Office Rainbow że sprawa jest nieaktualna. Sprawa jest zrozumiała, niestety opiekun a zarazem osoba która nalegała na finalizacje wycieczki na dzień dzisiejszy ma to w głębokim poważaniu. Kontakt z zerowy. Po latach owocnej współpracy z Raindbow niestety zmieniam zdanie. Zaletyprzy zakupie produktu wydają się być w miarę uprzejmiWadybiorąc pod uwagę konsultantów z przed roku lub dwóch było ok, teraz wszyscy muszą się poradzić, muszą dopytać albo sprawdzić info odnośnie pytania które jest na stronie firmy. Taki poziom niestety. -
-
~Katris / 2021-09-08 12:18
Lot opóźniony 21h, zero opieki organizatora w trakcie opóźnienia pozostawiono nas samym sobie bez zakwaterowania i transferu, informacja o nowym locie dopiero po przypomnieniu się. Nie wykupię już żadnej wycieczki z tym biurem ZaletycenaWadyopieka, warunki oferty -
~Łukasz / 2022-03-08 20:20
Oferta jak oferta, niestety przygotowanie merytoryczne pracownicy fatalne. Brak możliwości rozwiązania problemu nawet jak klient chce dopłacić. Odpowiedź na reklamacje w stylu - proszę do nas nie pisać bo i tak nie odpiszemy... nie przystaje do obecnych standardów i jasno mówi o standardach w tej firmie. WadyFatalny dział reklamacji. Jak coś pójdzie nie tak, zapomnijcie o współpracy. -
~Marcin / 2022-07-01 01:38
Właśnie zameldowałem się z 8 letnim synem w 5 gwiazdkowym hotelu SEALIGHT RESORT i miały to być wakacje życia za 8.500zł za tydzień widok na może animacje dla dzieci poprostu strzał w 10 siatkę. Po przybyciu na miejsce z 3h opuźnieniem jak dziecko zobaczyło pokuj i widok na dach kuchni zaczęło płakać i mimo interwencji mają na to wyjeb . . . ! ! ! -
~Marcin / 2022-12-13 12:54
Fatalna obsługa brak jakiejkolwiek pomocy w wypełnieniu wniosku wizowego który został przerzucony na stronę klienta
NIE POLECAM
Inne zaprzyjaźnione biuro udzieliło na pomocy w tej sprawie ????WadyNie polecam
strona 10 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »