Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 536 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.16
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karola / 2023-01-25 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Bydgoszcz focus. Nie polecam tego biura,po raz kolejny nie uzyskałam żadnej oferty na każde moje zapytanie - słyszałam, że nie. Naprawdę zdziwiło mnie,wspomnę,że to samo biuro znajdowało się na ul. Gdańskiej i naprawdę obsługa była rewelacyjna. Państwa podane które mnie interesują: Grecja, Włochy oraz Egipt w przekonaniu Pana żaden hotel nie posiada zjeżdżalni basenowych. Po raz kolejny wyszłam z biura bez propozycji oferty. Pan który tam pracuje raczej nie ma pojęcia o swoich ofertach.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji
  • ~Elka / 2023-01-13 15:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Dobra komunikacja i sporo ofert, jestem zadowolona z pobytu na Dominikanie, często też można załapać jakąś promocję i bezpośredni lot to innego kraju. :)
    Zaletykomunikacja, promocje, wybór
  • ~Halina / 2023-01-12 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro masakra szczuje ludzi wyjazdami przez bilbordy i reklamy . To nie są małe pieniądze za objazd i pobyt do Meksyku. Po długich przemyśleniach podjęliśmy decyzję o wyjeżdzie zabukowalismy wyjazd o tydzień później niż planowaliśmy bo nie było miejsc na pobycie w wybranym hotelu. Pani z biura wydzwaniła i nic nie załatwiła.Wpłacilismy zaliczkè z wszystkimi ubezpieczeniami i opłscilißmy miejsca w samolocie. Po 4 dniach telefon że jesteśmy przekierowani z Poznania do Katowic bo wyjazd nie dojdzie do skutku z uwagi na odwołanie lotów . Gdy chciałam przenieść wyjazd o tydzień wcześniej bo znowu miejsca były z Poznania to okazało się że muszę dopłacić i na nowo opłacić miejsca w samolocie. W rezultacie zrezygnowaliśmy ponieważ to jest nabijanie ludzi w butelkę A nie profesjonalne podejście do klienta który może tylko się pożalić i ostrzec pozostałych potencjalnych klientów na co mogą liczyć z tego biura.
    ZaletyPanie w punktach sprzedaży są przemiłe Ale powinny mieć zajęcia z psychologiem bo ludzie tylko się na nich wyładowują.
    WadyZachęcanie do wcześniejszych rezerwacji i ubezpieczeń oraz wykup miejsc w samolocie . Inne biura wigule tego nie proponują A latam doś dużo
  • ~wro-ona / 2023-01-10 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Organizacja woła o pomstę do nieba. Firma wykazuje minimum wysiłku organizacyjnego i finansowego, zapewniając absolutne minimum , nic ponad to, co było w umowie, nawet jeśli to by jej nic nie kosztowało, jak np. ryba na kolację wigilijną. Za najmniejszy drobiazg trzeba było płacić dodatkowo. Pilot od razu wykluczył możliwość uczestniczenia w niektórych wycieczkach fakult., bo w jego opinii, nie były atrakcyjne, np. do Tulum, która nas interesowała. Spacer po kolorowych miastach Meksyku tylko w nocy, kiedy są tłumy i nic nie widać, za to w czasie dnia mnóstwo aranżowanych odwiedzin w sklepach, np. z pamiątkami, alkoholem x3, obsydianem, srebrem, dewocjonaliami, wyrobami skórzanymi, magnesami. Pilot od pierwszych minut kreował poczucie zagrożenia w Meksyku, że wszyscy chcą nas oszukać, łącznie z bankomatami i bankami, nie mówiąc o kantorach i tylko u niego można bezpiecznie wymienić pieniądze. I wszyscy wymieniali, przynajmniej do połowy wyjazdu, choć kurs był najgorszy z możliwych, tj. 17 peso za dolara, nawet w sklepach i hotelach najczęściej wynosił 18 lub więcej. Mamy też pisemne potwierdzenie, że firma rezerwowała dla nas pokoje w „standardzie Rainbow”, o obniżonej jakości, np. z fatalnym widokiem, itd. Do lepszego widoku dopłata 80 $/noc. Do tego niemal w każdym hotelu nie zmieniali pościeli po poprzednich gościach.
    Zaletykraj, przyroda, szybkie wydawanie kluczy do pokoi hotelowych
    WadyMnóstwo, ale największa to egocentryczny pilot, który z byle drobiazgu (uwagę, prośbę, propozycję) robił awantury, a potem przed całą wycieczką potępiał delikwenta. Jego gniew wzbudziły np. dwa pytania na temat Meksyku (np. o nazwisko prezydenta kraju), na które nie znał odpowiedzi i po których oskarżył nas o spisek przeciwko niemu, a następnego dnia całą wycieczkę nazwał niebywale agresywną. Innym razem rozgniewał się, że, gdy spał, poprosiliśmy kierowcę, o zwiększenie głośności filmu. Grzmiał wtedy (według świadków), że to on rządzi głośnością. Takich przypadków było wiele, ale najgorsze było to, że namówił świadka do zmiany zeznań co do przebiegu kradzieży naszego aparatu w ten sposób, żeby wykazać moje zaniedbanie. Gdy świadek opowiadał nam zaraz po kradzieży, jak inny uczestnik wycieczki wyjął go z luku i porzucił na jakimś siedzeniu, skąd zniknął później, długo nie mógł zrozumieć, jak można wyjąć cudzą rzecz z luku i nie odłożyć na miejsce i bardzo nas wspierał. Po rozmowie z pilotem zmienił zdanie o 180 stopni. Bardzo nas to wtedy zastanowiło, bo wydawało nam się, że okoliczności kradzieży nie będą miały wpływu na ewentualne odszkodowanie od firm ubezpieczeniowych. Zaczęliśmy więc się dowiadywać o odpowiedzialność firmy i okazało się, że w przypadku kradzieży w samolocie Rainbow może za nią odpowiadać finansowo. I tak, dzięki panu pilotowi, wiemy do kogo zwrócić się o rekompensatę.
  • ~Zen / 2023-01-09 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym biurem. Nie biorą odpowiedzialności za nic. Kliencie, zapłaciłeś to idź w swoją stronę i nie przeszkadzaj.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności
  • ~Grzegorz / 2023-01-06 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojutrze mieliśmy wylecieć na wycieczkę życia do Australii i Nowej Zelandii. Niestety BP RAINBOW odwołało ten wyjazd bez podania przyczyny. Grupa liczyła 14 osób a w umowie była klauzula gwarancji ceny i właśnie ten zapis mógł spowodować odwołanie imprezy. Dzisiaj ta wycieczka kosztuje kilkanaście tysięcy złotych więcej i podobno są chętni. Dziwne. Nie polecam tego biura ponieważ zdarzyło się to drugi raz.
  • ~Jan / 2023-01-03 19:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Po zakupie wczasów po kilku dniach kazali nam dopłacać bo sprzedali nam pokój którego nie mają.
  • ~Magda / 2023-01-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, poszukuję również oszukanych osób przez biuro Rainbow - wykupione wakacje first minute, odwołanie wycieczki ze względu na małą ilość uczestników i pojawienie się tej samej oferty za 100% więcej! Chce zobaczyć skale tego oszustwa i powziąć kroki prawne Magda.zawionka@o2.pl
  • ~Patryk / 2023-01-03 05:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd z rainbow do Meksyku (urlop od 28 grudnia do 4 stycznia 2023) to totalna porażka. Rezydenci nie interesują się klientami, nie maja żadnej wiedzy o sprzedawanych usługach. Jedyne na czym im zależy do sprzedać wycieczkę i dalej niech się klient martwi. Rezydenci rainbow w Meksyku to jakiś zart. Jedyne co potrafią powiedzieć to przepraszam. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie wady
  • ~ZŁA / 2022-12-30 02:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz korzystałam z oferty tego biura.Zakupiłam bilety w biznes klasie do Phu Qonc Za 2 osoby prawie 27 tys zł (cena tak jak przelotem rejsowym np.Qatarem) I co sie okazało Serwis jak w ekonomicznej płaci sie tylko za rozkładany fotel.Nawet tego co piszą na stronie nie ma np skarpetek.Wiem to drobnostka ale przed odlotem trzymali nas 20 min w autobusie nie ogrzewanym na płycie lotniska.Ludzie w bluzach bo leca do ciepłego kraju.Ocxzywiscie skończyło sie przeziebieniem.Mało tego awaria samolotu .Samolot nie wylądował na phu Qonc po 2 próbach i polecieliśmy do Saigonu .Tam zamknięci na kawałku lotniska 14 godzin bez informacji i zainteresowania ze strony biura.TRAGEDIA NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyJ/W
  • ~Stokrotka / 2022-12-26 18:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna oferta, jesteśmy z mężem naprawdę zadowoleni z urlopu. Warto wybrać to biuro.
    Zaletycena
    hotel
  • ~Mac / 2022-12-22 19:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Po wyprawie do Indochin, odwołanej wyprawie do Afryki i jako były VIP TUI proponuję władzom spółki zmienić nazwę z Rainbow na Chaos Tours. I tylko tyle. Żadnego planowania, przewidywalności, terminów, ustalonych cen, fundusze łapówkowe, niedotrzymywanie obietnic i umów. To nie wina pracowników tylko fatalnego zarządzania firmą, która jest moim faworytem wśród firm turystycznych do szybkiego ogłoszenia upadłości.
    ZaletyDobrzy przewodnicy i rezydenci pogodzeni z amatorszczyzną firmy
    WadyTotalny chaos
  • ~michalek / 2022-12-22 00:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyjazd bardzo udany. Świetny rezydent na miejscu i ze strony biura wszystko zapewnione tak jak miało być!
  • ~Marcin / 2022-12-21 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym tj. 20.12.2022r rezerwowaliśmy wyjazd do Kenii last minute wraz z małżonką. Moja małżonka otrzymała w dniu dzisiejszym wizę, moja natomiast jest rozpatrywana.
    W związku z tym faktem kontaktowałem się dziś o godzinie 13:00 z działem ubsługi klienta aby uzyskać informację odnośnie naszego wyjazdu. Dostałem informację, że nie ma co się martwić i należy na spokojnie czekać na wizę a po jej otrzymaniu podpisać umowę. Na mailu mieliśmy informację z prośbą o podpisanie umowy jednak w mailu nie było informacji odnośnie konkretnego czasu do kiedy należy podpisać umowę.
    O godzinie 15:30 zadzwonił dopiero przedstawiciel który przygotował umowę, że do godziny 17 koniecznie musimy podpisać umowę bo inaczej nasza oferta nie będzie aktualna i będziemy musieli dopłacić po jego przedstawionej nowej ofercie około 1500zł - 2000zł o ile oferta którą wykupiliśmy będzie jeszcze aktualna. W związku z czym chciałem zadzwonić do ambasady w celu uzyskania informacji odnośnie wizy, jednak możliwość kontaktu jest jedynie do godziny 15:00. Ów przedstawiciel tłumaczył, że jest w pracy dopiero od godziny 14 choć mail z umową trafił do nas chwilę po 12.
    Rzeczą niemożliwą stało się przedłużenie terminu podpisania umowy do godziny 7 dnia następnego co umożliwiłoby wyjaśnienie sytuacji, przez co popełnione przez owych pracowników nieprawidłowości/przekazywanie błędnych/nieprecyzyjnych informacji mogłyby załagodzić zaistniałą sytuację.
  • ~Dvdek / 2022-12-19 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. Planowany wylot z Wietnamu o 9:15, mamy godzinę 14:00 i dalej żadnej informacji. „Uchodźcy” z bliskiego wschodu przekraczający granicę z Białorusią, są poważniej traktowani niż ponad 300 Polaków. Ponoć samolot dzień wcześniej musiał lądować awaryjnie na innym lotnisku. W momencie kiedy przez prawie dobę firma nie potrafi określić co się dzieje z jej maszyną i zobowiązaniami wobec klientów to tylko pokazuje jaki kompletny „bałagan” panuje w firmie i w jak głębokim poważaniu mają klientów.
    WadyIstnienie tak niepoważnej firmy
  • ~Natalia / 2022-12-16 18:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Już 2 razy korzystałam z ofert, organizacja wszystkiego na medal - znają się na rzeczy. Cenowo jest okej, często też trafiają się jakieś rabaty, teraz właśnie zarezerwowałam na ferie, według mnie są godni polecenia
  • ~Andrzej / 2022-12-14 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Labranda Blu Bay Resort to dosyć przyzwoity hotel, ale jedynie w części głównej. Posiada 4+ greckie gwiazdki (zawyżone). Część garden to bardzo niemiła porażka – nie zasługuje nawet na 3 greckie gwiazdki. Nieświadomi przykrej niespodzianki zakwaterowali nas z premedytacją w pokoju o takich „walorach”: w szafie brak półek, połamany spód chwiejącej się szafy, niesprawne oświetlenie pokoju, uszkodzone sitko prysznicowe, wszechobecne mrówki I pająki wchodzące do walizek, zawilgocone i wypaczone drzwi do pokoju i łazienki, klaustrofobicznie mała łazienka, w pokoju brak krzeseł, uszkodzony materac, uszkodzone ściany, zabrudzone farbą, uszkodzone wskutek dużej wilgoci lustro, brak możliwości wypakowania walizek z powodu braku miejsca w zbyt małej szafie, smród stęchlizny w pokoju. Na zewnątrz smród z szamba zlokalizowanego obok tarasu.
    Wszystkie uwagi zostały zgłoszone do rezydentki. Poproszona wyraziła chęć obejrzenia pokoju i zrobienia dokumentacji zdjęciowej. Jednak menadżer hotelu kategorycznie (???) zabronił jej wejścia do pokoju – to niesłychane!!!. Sami zrobiliśmy dokumentację zdjęciową i złożyliśmy reklamację do biura RAINBOW. Otrzymaliśmy odpowiedź. Przytoczę parę tłumaczeń biura. …”zapewniamy, iż hotel ten został oficjalnie skategoryzowany jako obiekt o kategorii 4*+, co oznacza, że musi spełniać wszelkie wymogi narzucone przez prawo lokalne dla hoteli o tym standardzie. Zważywszy, iż hotel Labranda Blue Bay Resort otrzymał 4*+ w drodze takiego właśnie oficjalnego procesu prowadzonego w poszanowaniu lokalnego prawa przez uprawnioną do tego komisję, nie mamy podstaw, by kwestionować jego standard, w tym pokoi… Przyjmujemy do wiadomości, iż przydzielona Państwu jednostka mieszkalna wzbudziła Państwu zastrzeżenia. Za hotelarzem podajemy, iż dba on o stan obiektu, jego infrastruktury i wyposażenia. Prawdą jednak jest, że wzmiankowany hotel nie jest świeżo wybudowany i nawet regularnie przeprowadzane prace renowacyjna nie wyeliminują pewnych tego oznak. Przyznajemy również, że niekiedy w hotelowych pomieszczeniach możliwe jest występowanie zawilgoceń skutkujące specyficznymi śladami oraz zapachem. Jednakże, nie wynika to bynajmniej z zaniedbań obsługi hotelowej, lecz z lokalnych uwarunkowań naturalnych. Prosimy pamiętać, że hotel Labranda Blue Bay Resort leży bliskiej odległości od akwenu (narażony jest więc na podmuchy morskiego, słonego i wilgotnego wiatru). Wilgoć unosząca się w powietrzu oraz intensywna eksploatacja pokoi hotelowych przez Turystów z całego świata nieuchronnie pozostawia więc na infrastrukturze hotelu ślady zużycia, które stanowią co prawda mankament estetyczny, ale nie uniemożliwiają korzystania z obiektu, w tym pokoi, zgodnie z przeznaczeniem. Jeśli chodzi o różnego typu eksploatacyjne uszkodzenia wyposażenia jednostek mieszkalnych, którym nie sposób całkowicie zapobiec, to ustaliliśmy, że hotelarz stara się na bieżąco usuwać mankamenty, choć nie zawsze możliwe jest wyeliminowanie wszystkich „od ręki". W kwestii mrówek i pajęczaków zaobserwowanych przez Państwa wskazujemy, że ich obecność nie jest konsekwencją uchybień na polu czystości, lecz po prostu wynika z miejscowych uwarunkowań klimatycznych i przyrodniczych. Niestety, w wyeliminowaniu tej niedogodności nie pomagają nawet najszczelniejsze drzwi lub okna. Odnosząc się z kolei do Państwa uwagi na temat umeblowania pokoju objaśniamy, że decyzja w zakresie aranżacji jednostek mieszkalnych leży w gestii hotelarza, zaś sposób umeblowania poszczególnych pomieszczeń nie… stanowił w ogóle przedmiotu zawartej umowy. Jej mocą nie gwarantowano również konkretnego metrażu łazienki. Tym samym, niniejsze zastrzeżenia nie mogą być podstawą skutecznej reklamacji. W kwestii zapachu na zewnątrz obawiamy się, że takie elementy infrastruktury technicznej, jak np. zbiorniki kanalizacyjne, są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania każdego hotelu i siłą rzeczy część pokoi musi znajdować się w ich pobliżu”. Po siedmiodniowej batalii ( nasz pobyt zaplanowany była na 12 dni) otrzymaliśmy w miarę przyzwoity pokój w budynku głównym. Oczywiście z argumentacja biura RAINBOW nie zgodziliśmy się. W odpowiedzi otrzymaliśmy propozycje ugody – zadośćuczynienie w kwocie 1250 zł na trzy osoby + „pouczenie”: …”rozważą Państwo naszą propozycję ugodowego zakończenia przedmiotowego sporu. Informujemy ponadto, że przedstawione stanowisko ma charakter ostateczny, a dalsza korespondencja w sprawie pozostanie bez odpowiedzi”. Czytając różne opinie o tym hotelu, gdzie organizatorem wyjazdów był (nadal jest) RAINBOW widzę, że biuro turystyczne od kilku lat zna problem z jakością pokoi w części garden, ale kompletnie z tym nic nie robi, jedynie tłumaczy jak przytoczyłem wyżej.
    ZaletyJako długoletni klienci RAINBOW do tegorocznego wyjazdu byliśmy zadowoleni z usług biura. Po ostatnim pobycie na Rodos w hotelu Labranda Blu Bay Resort, braku opieki nad uczestnikami, braku kontroli miejsc zakwaterowania, nie widzę żadnych zalet. Śmieszą mnie absurdalne argumenty centrali Rainbow broniące hotel , sztampowo pisane na zasadzie " kopiuj - wklej" i wysyłane niezadowolonym klientom biura.
    Wadyjak wyżej
  • ~młoda / 2022-12-13 12:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro podróży zostawia klientów bez pomocy z wnioskami o wizę, jedyna ich pomoc to "proszę dzwonic, pisać do ambasady. w tym przypadku chodziło o wykupiona wycieczkę do kenii. Po wykupieniu wycieczki kliencie radz sobie sam. Musielismy korzystać z pomocy innego biura podróży które chetnie pomogło w tej sparawie. Nie wspomne juz o sprzecznych informacjach otrzymanych w biurze podróży i na infolinii. Nie polecam
  • ~Marcin / 2022-12-13 12:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna obsługa brak jakiejkolwiek pomocy w wypełnieniu wniosku wizowego który został przerzucony na stronę klienta
    NIE POLECAM
    Inne zaprzyjaźnione biuro udzieliło na pomocy w tej sprawie ????
    WadyNie polecam
  • ~Adam / 2022-12-11 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli kupujesz "niezmienność ceny" i myślisz, że cena wycieczki się nie zmieni, to możesz się mocno zdziwić. Biuro ma tyle wyłączeń odpowiedzialności, że wystarczy dogadać się z przewoźnikiem żeby odwołać lot. Rainbow oczywiście z chęcią zaproponuje drugą wycieczkę, ale z dwukrotnie wyższą ceną :)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960