realizacja wyplaty po spaleniu domu odszkodowania kompletnie niemozliwa i prawdopodobnie jeszcze mnie oskarza o spowodowanie tego zdarzenia totalna beznadzieja i niekompetencja nawet przeczytac opini bieglego nie potrafia dokladnie
Zaletybrak
Wadyniekompetencja arogancja
20 lat
~m-zdybel@o2.pl / 2015-05-28 18:41
Ocena: 1.33 / 5
Dzis wlasnie dowiedzialam sie ile przyznali mojej córce za wypadek na treningu, doznała wstrzasu mózgu. Porazka:)))))))), 236 zeta, porazka, nic tylko można powiedziec ze nie szanuja ludzi, a to niestety jest głowa.
Wadydziwni ludzie
~juz nie ubezpieczona / 2015-05-07 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Od dziesiątkow lat bylam ubezpieczona w PZU i nie korzystalam z odszkodowania. W grudniu 2013 r Zlamalam palec w 2 miejscach. Po leczeniu wystąpilam o odszkodowanie. Zadzwonila do mnie Pani, ze obliczyla na kwotę 430 zl. Nie przyjęłam jej, bo wydawala mi się śmiesznie mala za niesprawny i bolący palec oraz skladki oplacane przez wiele lat ! Dostalam pismo, ze przyznają mi kwotę 240 zl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! za 1 % TRWALEGO USZCZERBKU !!! Czy oni mają jasnowidzow, ktorzy na odlegosc ustalają % uszczerbku ???? Czy zmiana kwoty 430 na 240 to zmiana KALKULATORA ? Odwolalam się od decyzji i poprosilam o osobistą wizytę u lekarza, to odpisali, ZE NIE WIDZĄ TAKIEJ POTRZEBY i mogę iść sobie do sądu !
GDYBYM TE OPLATY SKLADALA NA SWOJE KONTO A NIE PZU , to dzisiaj mialabym setki zl...KONIEC ZE SKLADKAMI DO PZU ,BO TO SIE NIE OPLACA ! Proszę to przemyslec.
Placąc sladki dajesz skladasz się na KILKUSET TYSIECZNĄ WYPLATĘ ! angora nr38 (21.09.2014)
Zaletyzadnych
Wadysame wady
35 lat
~Marcin / 2015-05-07 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Obsługa w biurze PZU nie istnieje. Półtora godziny oczekiwania ... Panie sohie chodza pobiutze, maja petentów w poważaniu. Paranoja
WadyZerowa organizacja pracy
~michał / 2015-04-27 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Zawał niezgodny z definicją - oto odpowiedź PZU na wniosek o odszkodowanie po rozległym zawale serca ale zdiagnozowanym (z winy lekarza) dopiero po dwóch miesiącach. PZU prowadzi taktykę maksymalizacji zysków w krótkim okresie czasu. Odbywa się to z pokrzywdzeniem klientów ale obecny zarząd ma to w nosie. Im zależy jedynie na natychmiastowych premiach, a to że klienci odejdą i firma skończy, jak TP i Poczta to obecnych zarządzających to nie obchodzi.
Zaletyduża dostępność punktów obsługi klienta
Wadyklient to tylko obiekt do płacenia składek i wymyślanie absurdalnych argumentów aby nie wypłacac odszkodowań.
23 lata i na tym kończę !
~he / 2015-04-22 17:43
Ocena: 1.00 / 5
odradzam wyceniają części w kalkulacjach rzeczoznawcy (zamienniki) mimo że nie mają do tego prawa i liczą że nie będzie się z nimi człowiek sądzić ... a tu klops bo będzie :)
Zaletynie dostrzegłem
Wadyczęści zamienne (alternatywne) nie oryginalne w kosztorysach
1
~joanna / 2015-04-17 23:06
Ocena: 5.00 / 5
Firma rzeteona, z wyplacalnym kapitalem-gwarancja. Szybka wyplqta odszkodowania ac bez ogledzin. 2 dni i kasa na koncie.
~ubezpieczony / 2015-04-15 16:53
Ocena: 1.67 / 5
Totalna beznadzieja .Jedyny plus to taki podpisanie umowy I wplata bezproblemowo.Wyplata odszkodowania zapomnijcie.Wine ponosi ubezpieczony I nie ma podstaw do wyplaty odszkodowania.Zdecydowanie odradzam PZU.
Zaletyzadnych
Wadysame
~niezadowolony / 2015-03-06 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Nieporozumienie, biuro obsługi klienta to paranoja,owszem padła krótka rzeczowa odpowiedz ze strony konsultanta na zadanie pytanie, kolejno jakaś "aktualizacja danych" to już coś niepojętego. Oczekiwanie na połączenie 5 minut, (do tego absurdalne przekierowanie na drugi koniec Polski gdyż do placówki w swoim mieście nie ma możliwości się dodzwonić), odpowiedź na zadanie pytanie krótka i rzeczowa ok. 2 minuty natomiast cała rozmowa to jakieś 15-20 minut. Pytania o nr pesel, adres jakaś sterta niepotrzebnych zgód. Chciałem zrezygnować z ubezpieczenia i niemieć już nic wspólnego z firma PZU a oni w związku z tym aktualizują moje dane i przekierowują do kolejnego działu mającego na celu przekonanie mnie do pozostania w PZU. Dodając to nie tylko czas rozmowy przeciąga się w nieskończoność, oczekiwaniu na dokumenty czy rozpatrzenie sprawy (30dni). ABSURD.
Zaletybrak
1rok, 540zł
~Wroo / 2015-03-05 20:58
Ocena: 4.33 / 5
Może nie jest najtaniej, ale wyplata odszkodowania z AC po 10 dniach już była na koncie. Polecam
Zdecydowanie ODRADZAM, auto ubezpieczone w wariancie serwisowym, koszt polisy OC i AC - 8500tys zł/rocznie ! szkoda z winy sprawcy - wycena autoryzowanego serwisu Mercedesa na ponad 5tys zł - przyznane odszkodowanie 1000 zł ASO odmówiło likwidacji po kosztach zaakceptowanych przez PZU a PZU wypłaciło im kwotę 1000zł pomimo że szkody nie zlikwidowali. Sprawę przekazałem do prawnika dopiero od tamtej pory zaczęli się kontaktować - wcześniej totalna zlweka na klienta. Traf chciał że miałem jeszcze 6polis w PZU wypowiedziałem wszystkie i poszedłem do Hestii. Dla przykładu te same warunki w Hestii jak w PZU a polisa w Hestii o ponad 5tys zł tańsza. Agent który ubezpieczał w PZU - Wrocław na Kiełczowskiej - od tamtej chwili straciłem do tej firmy jak i tego człowieka całkowite zaufanie
~Piotr / 2015-03-01 10:50
Ocena: 1.00 / 5
ODRADZAM! MINĘŁY 23 DNI OD SZKODY, A ONI CAŁY ODWLEKAJĄ WYPŁATĘ ODSZKODOWANIA! A TEN ICH CAŁY SERWIS ON-LINE JEST TYLE WARTY CO NIC!!!
ZaletyBRAK
WadyOPIESZAŁOŚĆ, BRAK PROFESJONALIZMU
~doriss / 2015-02-27 16:21
szkoda z OC sprawcy (ubezpieczonego w innej firmie), moje auto ubezpieczone w PZU. Załatwianie spraw, zgodnie z procedurami PZU, trwa już 2 miesiące. Tym samym: nie mam samochodu (stoi w warsztacie i nie mogę odebrać, bo PZU nie zapłaciło serwisowi), nie odpisują na emaile, nie odbierają telefonów (zdobyłam bezpośredni do likwidatora), każą tylko podpisywać kolejne świstki i zmieniają numer szkody, aby odwlec sprawę. Dwa miesiące! Już wiecie, że to ostatni raz, gdy ubezpieczam auto w tej padalcowatej firmie?
~Zygmunt / 2015-02-21 20:09
Po kolizji jaką miałem z innym samochodem z winy nie mojej Pan uderzył do mojego samochodu z tyłu i oczywiście zadzwoniliśmy na infolinię Pani bardzo grzeczna , wszystko spisała i kazała czekać na zrobienie zdjęć i dalszą informację do 2 - 3 dni, niestety na tym się skończyła uprzejmość minął tydzień i nic nie ma nikogo z PZU do szkody , dzwoniłem pisałem i wielkie nic Broń Boże nie ubezpieczaj się nigdy w PZU nie warto
~asdf / 2015-02-18 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Pan uderzył w tył mojego samochodu na parkingu. Był na tyle uczciwy, że poczekał na mnie, powiedział co się stało i podał wszystkie dane. Niestety jego ubezpieczyciel czyli PZU od razu zaczął kombinować. Ale może najpierw o uszkodzeniach - po uderzeniu pojawiło się pionowe pęknięcie (pęknięcie, nie rysa) około 25cm na roku zderzaka. PZU wyceniło szkodę na 800zł gdzie nowy zderzak w serwisie kosztuje 1100zł (bez malowania) a pękła też czarna listwa przyklejona do tego zderzaka - w serwisie 180zł. Do tego malowanie w serwisie 800zł. Oddałem samochód do lakiernika (nie do serwisu) uznając, że inny lakiernik skoro tańszy to szybciej się dogada z tymi złodziejami. Niestety wyszły kolejne kombinacje PZU. Ich rzeczoznawca zauważył mały odprysk farby z drugiej strony zderzaka (wielkości groszówki)i przez to wpisał, że powinienem pokryć 50% kosztów lakierowania. Cholera, 25cm pęknięcie a odprysk jak groszówka to chyba nie jest to samo? Zresztą z odpryskiem mogę jeździć bo zderzak pod spodem jest cały, a z pękniętym już nie bo stracił sztywność. Teraz piszę odwołanie ale złodzieje mają 30 dni na odpowiedź. Zobaczymy co będzie dalej.
Wadyzaniżanie odszkodowania, zmuszanie poszkodowanego do współpłacenia
~boboski / 2015-02-16 20:30
Ocena: 1.00 / 5
pzu totoalnie zeszlo na psy, na oczywista reklamacje odpowiedzieli mi po pol roku, wcześniej pisialem 4 razy prośbę o odpowiedz. Oczywiście w ogóle nie przeczytali reklamacji tylko dali standardowa odpowiedz nr. 4 i odrzucili. Po co te cale kampanie wizerunkowe skoro sprawy która średnio rozgarniętemu chomikowi zajela by 5 minut zalatwiaja w pol roku, infolinja zwala na agenta, agent na infolinie, paranoja. takiego burdelu to za PRL nie mieli. ODRADZAM jakikolwiek kontakt z tą firmą
Zaletytanio dla mojego pojazdu
Wadybrak mozliwosci wyjasnienia najprostrzej sprawy
rok , 150 PLN
~Halina / 2015-02-14 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Prezesi dostają ponad 100 tys zl pensji miesięcznie !!!! A ja po 30 latach placenia skladek za zlamany palec w 2 miejscach -240 zl !!! Kochani, lepiej zamiast placic PZU odkladajcie na swoje konto. Prezesi muszą skąś brac na wyplaty...
ZaletyBRAK
WadySAME
30 lat
~Agent / 2015-02-07 21:13
Ocena: 1.00 / 5
Takiego bałaganu w PZU od kilkunastu lat jeszcze nie widziałem. Pomimo, że klienci płacą składki za ubezpieczenia gdziekolwiek (bez znaczenia czy u agenta, w banku, czy na poczcie bądź też w inspektoracie), otrzymują po kilka wezwań do zapłaty. Przy próbie wyjaśnienia, dzwoniąc na infolinię okazuje się, że pieniądze zostały zaksięgowane w PZU kilka tygodni wcześniej. Nie potrafię zrozumieć polityki firmy. Jaki jest cel wysyłania takich wezwań do klientów, których składki już dawno są zaksięgowane? Czyżby podwójnie zainkasowana składka, w przypadku braku interwencji ze strony klienta, stanowiła łakomy kąsek dla firmy?...
Zaletyjuż od dawna brak
Wadywprowadzanie klientów w błąd; szarganie opinii agenta, który przez takie pisma przedstawiany jest niemal jako złodziej; firma nie liczy się z klientem - dla niej klient=pieniądz i nic więcej
~EWA / 2015-01-25 19:55
problem z wyplatą naleznego odszkodowania , z premedytacją odrzucają odwolania od decyzji. klient nie pofatyguje sie o niską kwote zeby walczyc a klientow jest tysiące... Rada poszukac osoby kompetentnej znającą wewnetrzną politykę firmy np byly pracownik PZU który pokieruje dalej .I walczyc nawet przed sądem PZU to jeden wielki balagan delikatnie mówiąc
~Agata / 2015-01-02 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza ubezpieczalnia!! pieniądze potrafią brać, lecz gdy coś sie stanie to zawsze wymyślą pretekst aby nie wypłacić pieniędzy!! MNIEJ NIŻ ZERO!!!!!!