Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 739 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2017-08-21 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz miałam nieprzyjemność przekonać się jak przereklamowane PZU rozlicza szkody z OC sprawcy. Zaniżanie kosztorysu, szarpanie się o samochód zastępczy, pracownicy infolinia niedoszkoleni, udzielający sprzecznych informacji, próbujący wprowadzić w błąd na niekorzyść klienta. Nie wiem jakim cudem firma z podejściem "najlepiej załatwiona sprawa to nie wypłacone odszkodowanie " czy " Niech sobie klient idzie do sądu to dostanie" ma wciąż TYLU klientów. Nikomu nie życzę takiej OCHRONY jaką zapewnia PZU. Strata nerwów i pieniędzy... Standardy poniżej krytyki...
    Zaletyto jakiś żart????? brak
    Wadyaż za dużo aby wymieniać
  • ~jerzy / 2017-08-17 07:04
    Ocena: 1.67 / 5
    usługa jest niedokładna którą można dowolnie interpretować według uznania pracownika PZU.Myślałem że jak ktoś umrze pracownik będzie pomagał w szybkim i pozytywnym załatwieniem odszkodowania a jest na odwrót,wymyślają bzdurne teorie co to jest nieszczęśliwe zdarzenie. Jurrek
    Wadyinterpretacja zależna od pracownika
  • ~Mario / 2017-08-14 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zaniżają wartość auta diametralnie. Jak ktoś ma starsze auto to po wypadku wyliczają szkodę całkowita minus koszt złomu i klient dostaje mniej niż wartośc roweru.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo i beznadziejnie
  • ~kaśka76 / 2017-08-12 20:59
    Ocena: 2.33 / 5
    po gradobiciu został uszkodzony dach budynku mieszkalnego wielorodzinnego, od dnia zgłoszenia szkody po codziennych dzwonieniach pod 801102102 po 7 dniach od zgloszenia szkody wyznaczono oględziny na które wogole nie dojechał przedstawiciel PZU po monicie na następny dzień że rzeczoznawca nie dojechał ani nie podał przyczyny dlaczego niemógł być na oględzinach miejsca. więc budynek ma dalej niszczeć bo PZU bieże tylko drogie opłaty a resztę ma w dupie. a gdzie w tym wszystkim człowiek.
    korzystam około 3 lat , ale wcześniej też z PZU były problemy , produkt bardzo drogi w porównaniu do innych firm,
  • ~kaktus / 2017-08-07 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.Opinię pomyłkowo napisałem w rubryce wady i dlatego że jest obszerna to nie chce mi się pisać drugi raz.
    ZaletyBrak
    WadyBanda kombinatorów.
    Z oc sprawcy uszkodzone wgniecione drzwi przednie i porysowane tylne.
    Tylne rzeczoznawca od razu uznał,że porysowane od kluczyków (sprawca napisał w oświadczeniu przy policji że on to zrobił).
    Uznano przednie drzwi do naprawy blacharskiej (dolną połowę!)-czyli prostowanie,szpachlowanie i malowanie).
    Na moje kilkukrotne reklamacje że żądam wymiany drzwi na nowe bo moje były fabryczne i nie naprawiane- piszą żeby czekać na odpowiedź rzeczoznawcy.
    Więc piszę i czekam,czekam i piszę-5 razy pisałem o podanie terminu odpowiedzi.
    Od pierwszego maila z reklamacją właśnie mija 19 dni i cisza.
    Przelali mi swoją kwotę z zaniżonej kalkulacji-zamiast minimum 3,5tysiąca-1250zł.
    Skąd znam wartość?
    Pół roku temu syn w identycznym aucie miał podobną szkodę i kosztorys i odszkodowanie z innej firmy było właśnie takie.
    Znam się na tym gdyż pracowałem przez wiele lat w P.P.Polmozbyt w dziale gwarancji i reklamacji.
    Napisałem ich rzeczoznawcy że prostować to może sobie banany dla teściowej ale na pewno nie drzwi w moim aucie.
    Oddaję sprawę wyspecjalizowanej firmie,dostaję auto zastępcze na czas wyjaśnienia sprawy i później naprawy auta.
    Nie chcą zapłacić 3,5 tyś.
    to zapłacą 6 tysięcy.
  • ~Grzegorz / 2017-08-01 08:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Największy OSZUST UBEZPIECZENIOWY W POLSCE. polisa kosztowała mnie prawie dwukrotnie ale co tam nowe auto to trzeba ubezpieczyć w porządnej firmie PZU. A za porządne ubezpieczenie trzeba porządnie zapłacić. Otóż nic bardziej mylnego. Do takiego wniosku doszedłem przy szkodzie jaka powstała. Została ona wyceniona na 3 000 zł do wypłaty lub zrobienie auta w serwisie. Zdecydowałem się na serwis. Jednak w serwisie powiedzieli, że ta wycena nie obejmuje wszystkich elementów które trzeba wymienić , naprawić. Po dodatkowej ocenie okazało się że koszt naprawy auta w serwisie przekroczyło wartość samochodu. W związku z powyższym wypłacili mi dodatkowo 100 zł. Pisałem dzwoniłem i nic. Bez skutku. Poszedłem do firmy która zajmuje się walką z nimi, i wywalczyłem dodatkowo 3500 zł gdzie powinienen dostać jeszcze nieco ponad 1000 zł, ale odpuściłem. Dlatego z cała odpowiedzialnością mogę nazwać firmę PZU złodziejską i wyłudzeniową. Mam na to całą dokumentację i w razie potrzeby mogę to udowodnić. NIE POLECAM,
    Zaletymiła obsługa
    Wadydroga polisa i oszukańcze odszkodowaniaa.
    GRONOWO GÓRNE
  • ~Marcin / 2017-07-13 22:57
    Beznadzieja i zdzierstwo po ostatniej złodziejskiej podwyżce OC
    Zaletybrak
    Wadyceny
  • ~Marek / 2017-06-26 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci cwaniacy i jeszscze raz oszuscie niedosc ze ceny maja 7razy wieksze od konkurecji to w dodatku niechca wyplacac odzszkodowan a jak juz wyplaca to zanizone np nalerzalo mi sie 20.000 pln dostalem 500pln i jeszcze musialem zaplacic prowizje dla prawnika to jest polska !
    Zaletyniema i niebedzie
    Wadywszystko jednym slowem polska
    ludzie nie utrzymujcie tej mafi! lepiej rejstrujcie auta za granicami tego panstwa a jak juz musicie to w takic ubezpieczalniach jak proama gother
  • ~jindie / 2017-06-20 12:17
    Od sierpnia zeszłego roku domagam sie od drani pieniędzy za auto uszkodzone w wypadku komunikacyjnym. Wskazałem im kierowcę, który we mnie wjechał, wygrałem z nim sprawę w sądzie - to gówniane towarzystwo ciągle szuka pretekstów, żeby nie wypłacić mi należnego odszkodowania. Skandal. Przestrzegam wszystkich przed jakimkolwiek kontaktem z tą bandą oszustów i złodziei. Jedyny możliwy kontakt z tymi łobuzami to wizyta w ich siedzibie, w której siedzą jakieś siksy, które twierdzą, że one potrafią tylko przyjąć moją skargę, ale rozpatrzy ją jakiś tajemniczy "opiekun sprawy", który ani razu przez 10 miesiecy nie podniósł słuchawki telefonu ani nie odpowiedział na maile. Próby kontaktu przez infolinię skończyły się racnkiemna 200 żł za same próby skontaktowanie się z kimś kompetentnym i takimi samymi odpowiedziami, że "ja mogę tylko przekazać informację opiekunowi sprawy" Jeden wielki skandal. Brak słów na takie łajdactwo i złodziejswo. Omijać dziadów szerokim łukiem. Mam swoje lata, ubezpieczałem mienie w różych firmach, ale takiego dziadostwa w życiu jeszcze nie widziałem
    ZaletyPrzemili
    WadyOszuści, nie sposóbskantaktować się z sobą kompetentną w konkretnej sprawie
  • ~k.Sinkowska / 2017-06-16 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak PZU oszukuje klientów inaczej nabija ich w butelkę

    Witam ubezpieczyłam mieszkanie i przynależne mienie ruchome, dnia 15-05-2017 w nocy zostaje Mi skradziona trampolina dzieci z ogrodu ogrodzonego solidnymi przęsłami został Mi zdewastowany płot i trampolina wyniesiona.Ubezpieczając mieszkanie oraz swoje mienie kierowałam się głównie tym że również ubezpieczone będzie moje mienie w ogrodzie na czym głównie Mi zależało.Zapłaciłam za trampolinę 1500 zł po to został ogród ogrodzony żeby ją zabezpieczyć Mimo wszystko doszło do włamania zgłoszone zostało na policje.Została sporządzona notatka policyjna w której jasno zostało napisane że doszło do kradzieży z włamaniem na posesje.Dostarczyłam wszystkie stosowne dokumenty a pan który przyjechał na oględziny w ogóle nawet nie w terminie nie chciał zobaczyć nawet zdjęć które zrobiłam jak wyglądała sytuacja w obecności policji w dniu stwierdzenia kradzieży.Po czym firma ubezpieczeniowa z którą kontakt pozostawia wiele do życzenia a pani która prowadziła szkodę to po prostu jak do prezydenta ani się skontaktować ani nie raczyła odpisać na pismo....wielka...to w końcu raczyła odpisać od 26-05-2017 tyle czasu potrzebowała żeby spuścić klienta na drzewo bo odpowiedz otrzymałam 09-06-2017 że nie mogą uznać Mi szkody którą mam zawarta w polisie na której Mi zależało bo po to ubezpieczałam mało tego po co wysyłają rzeczoznawce na miejsce stwierdzenia szkody z Krakowa żeby nagle odpisać Mi że szkoda nie jest podstwaną a przyjmują ją jako zgłoszenie po podaniu numeru polisy jako zapis w polisie...z kogo robią idiotów z siebie ze Mnie czy z rzeczoznawców????? .Absolutnie będę odwoływać się do skutku aż zostanie szkoda uznana ponieważ mam ja w polisie dowiadywałam się w innej firmie ubezpieczeniowej i mam jak byk czarno na białym a firma nie uznała za konieczne uznanie Mi szkody ale kasę wzięła.PZU OSZUŚCI-wejdę na drogę sądową jeśli nie zostanie Mi uznana szkoda którą mam czarno na białym zapisaną w polisie.Nie dam się spuścić na drzewo bo tak zostałam potraktowana.Wszędzie ich opiszę nawet do gazety.
    Zaletyżenada
    Wadyobsługa kontakt i oszukiwanie klientów
    Jelenia Góra
  • ~Robert / 2017-06-08 12:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam wszystkich.
    20 kwietnia uległem wypadkowi. Miałem wykupione ubezpieczenie NNW. Nie było żadnych problemów z wypłatą odszkodowania. Wszystkie dokumenty przesłałem elektronicznie. Wypłata środków odbyła się już po kilku dniach. Po dosłaniu kolejnych dokumentów nie było żadnych problemów z dopłatą do już wypłaconych świadczeń. Polecam korzystanie z usług PZU.
    ZaletySzybka wypłata świadczeń. Dobry kontakt za pomocą strony internetowej oraz e-mail.
    WadyŻeby porozmawiać z pracownikiem w oddziale swoje trzeba wystać w kolejce. Nie wystarczająca liczba pracowników w oddziale. Podobnie sprawa wygląda jeśli chcemy się połączyć telefonicznie. Swoje trzeba wyczekać na linii żeby ktoś odebrał i w dodatku trzeba mieć jeszcze szczęście żeby ten ktoś jeszcze umiał odpowiedzieć na nasze pytania bo inaczej przełączają do kogoś innego i znowu trzeba długo czekać na połączenie.
  • ~Andrzej / 2017-06-07 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze strony obsługi , tylko debilny numer podany 801 102 102
    Jastrzębie-zdrój
  • ~Jarek M / 2017-05-22 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się to trzeba dodatkowy kredyt otworzyć ,żeby jakąś sprawę załatwić ,proszę się nie łudzić ,że jedno razowy kontakt coś załatwi . Przełączają od osoby do osoby po czym głuchy telefon.
    Auto zastępcze muszę oddać jutro chociaż moje cały czas w naprawie.
    Pani twierdzi ,że nie jestem ich klientem tylko serwisu (który jest z ich listy) wiec do nich pretensje , że nie mogą w wyliczonym przez pzu czasie 2 dni pomalować auta ( drzwi , przejście na drugie drzwi , przejście na błotnik demontaż i montaż drzwi ) Ciekaw jestem co za cudak w pzu wylicza ten czas chyba nigdy śrubokręta nie miał w ręce ale trzeba przyznać ,że jest korzystny dla PZU .
    Obecnie mam AC plus OC na nowe auto W tym SYFIE trzeba zmienić jak najszybciej.
    Modlę się ,żeby auto było dobrze pomalowane bo moja frustracja sięgnie zenitu.
    Zaletyhahahahhahahhahahhahah
    Wadyinfolinia
    przepływ informacji
    kontakt
    auto zastępcze
    cena
    pozostawienie samemu sobie
    kłamstwa słowne
    czas oczekiwania
    w salonie niestety
  • ~Andrzej. / 2017-05-10 15:48
    To nie ubezpieczyciel tylko biznesmeni z przymusowymi oplatami,omijajcie firme pzu bardzo duzym lokiem,bo to sa oszusci,kaza placic krocie bo sa najdrorzsza firma,a wyplacac niechca lub placa jak za auto z kiosku ruchu.Nagorsza sprawa to jest to zeby wycisnac odnich kase na naprawe auta trzeba isc do sadu.Dlaczego nasze panstwo jeszcze sie nimi nie zajeli,a dlatego bo ciagna z nich profity.
    ZaletyBRAK
    WadyNAJWIEKSZE.
    ............................
  • ~Arek 1986 / 2017-04-27 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU to złodzieje.
    Po szkodzie na moim pojeździe z OC z PZU wypłata Żenująca.
    Auto warte 80tys PLN do wymiany i naprawy cały bok wypłata bezsporna 3 tyś netto.
    Koszt jednych drzwi to 2 tyś netto a jeszcze do wymiany połowa auta.
    Robią sobie jaja z ludzi.
    Nie chcę wiedzieć jak wygląda wypłata z AC bo domyślam się, że jeszcze mniej by było.
    Nie polecam PZU jako AC OC i cokolwiek z nimi wspólnego.
    ZaletyBRAK
    WadyOGROMNE !!!
  • ~Sebastian B. / 2017-04-23 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    31 stycznia 2017 roku miałem kolizję drogową, TIR wjechał mi na drogę z pierwszeństwem, kierowca przyznał się do winy, dostał mandat i tutaj zaczęły się moje problemy. Otóż pierwszy mój wypadek w życiu – i nawet nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy…
    Infolinia PZU aby zabrać auto z miejsca wypadku. Kilkukrotne prośby o lawetę, ponad godzina stania na mrozie i telefonowania w kółko o to sam, raz nie można było znaleźć sprawcy, potem złe przekierowanie oraz następnie RESET systemu. PIERWSZY SZOK
    Policjanci widząc moją złość, informują mnie, że znają milion takich przypadków, że PZU to nie ta sama firma pomocna poszkodowanym, a także o tym, że mogę bez kosztowo wynająć lawetę. Korzystam z tej rady. Auto odholowane.
    Zgłaszam szkodę, przyjeżdża pan rzeczoznawca, wysiadając z auta informuje lakonicznie, że szkoda całkowita – powtarzam, ja się nie znam – nigdy nie miałem żadnej szkody.
    Dostaję wycenę – auto wg. Systemu AUDAX warte 15 900 PLN – naprawa 7 000 po cenach za zamienniki i roboczogodzina 60 PLN – szok
    Reflektor ksenonowy – wartość 96 PLN – widział ktoś lampę ksenonową za 100 PLN? – podobno liczy to program, nie człowiek….
    Naprawa słupka lewego – tylko szpachlowanie i lakierowanie. No bo przecież wcześniej oryginalny był szpachlowany….oni wiedzą, że tak można.
    Zgłaszam niezgodności dostaję kolejną wycenę- reflektor już wart 496 PLN – kilka materiałów poprawione, choć nadal mam wątpliwości.
    Kolejna wizyta rzeczoznawcy z Wałbrzycha i na pytanie jak to możliwe, że taka zmiana wartości reflektora, dostaję odpowiedź: „pomyliłem się” – mam świadka i obydwie wyceny…czyli jednak to nie system wylicza, tylko człowiek.
    Kolejna wycena – zmiana wartości auta na 14 900 ale naprawa już 8600 PLN
    Wysyłam prośbę do serwisu VW o wycenę naprawy – koszt 27 000 PLN, przesyłam tą informację do PZU, potwierdzenie od nich przychodzi po kilku dniach – szkoda całkowita.
    Liczę na wyrównanie do (niech będzie już) 14 900 PLN – i jakież moje rozczarowanie, gdy w wycenie szkody całkowitej dostaję dopłatę tylko 58 PLN – czemu? Otóż, w rozliczeniu ze zwrotu odjęte zostają koszt wraku wyceniony na 2 000 PLN – nikt go nie chciał za tyle, bo rozwalone jest wszystko, podłużnica, sterownik aut. skrzyni biegów i wiele innych. Odjęty też koszt wynajęcia auta 3 200 PLN oraz koszt holowania 730 PLN – czy to fair – odpowiedzcie sobie sami?
    Czy holowanie lub wynajęcie auta zastępczego było z mojej winy i ma być rozliczone z mojej polisy? PZU ma to gdzieś, byle zarobić 1 złotówkę!!!
    Czy PZU to ludzie i czy jest to jeszcze państwowa firma z zarządzaniem przez radę wyznaczoną przez ministra finansów? Nie znam się, ale czuję się oszukany i to nie przez jakąś korporację, lecz przez firmę znaną i zawsze uważaną za pomocną, nie wyzyskującą obojętnie jakimi sposobami…
    Z tym pytaniem i wątpliwościami pozostawiam moją ocenę!
    Pozdrawiam. Sebastian B.
    Ps. Dla zainteresowanych mogę przesłać wyceny szkody.
    ZaletyTylko jest miło, gdy trzeba płacić
    WadyCzuję się oszukany
    NIGDY WIĘCEJ
  • ~Olo / 2017-04-21 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ubezpieczyciel z jakim miałam kontakt.... (a ubezpieczam 8 samochodów) więc trochę miałam z nimi kontakt. Kpina 2 letni Mercedes sprinter przebieg 36 tys KM a oni wysyłają mi wycene na zamiennikach... śmiech na sali. To są najwięksi złodzieje jakich znam.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Niecierpliwy / 2017-04-18 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie upłynął miesiąc na wypłatę odszkodowania. Wysłałem 3 razy wszystkie potrzebne dokumenty, w formularzu jako załączniki. Również w formularzu zostały zapisane wszystkie potrzebne dane. Centrala cała czas przesyła mi tę samą wiadomość o przysłanie tych samych dokumentów. Mój tzw. "konsultant" nie odpowiada na maile. Do wyceny szkody przyjechał niezbyt miły, nierozgarnięty pan, który dokonał takiej wyceny, że mi się niedobrze zrobiło. Połamany zderzak kazał mi oddać do lakiernika. A w wycenie zawarta informacja: "w wycene został wliczony rabat -60%". -60%??? Od kogo dostanę taką zniżkę? Nie dość, że za samo lakierowanie zostanie obniżona wartość samochodu to jeszcze ja muszę dopłacać? Miesiąc nie mogę korzystać z samochodu. A ich opieszałość sporo mnie kosztuje. Już raz brałem samochód zastępczy od PZU. Dostałem na połowę czasu, za resztę musiałem dopłacić. Za ubezpieczenia płaci się coraz więcej, a korzystających traktuje się coraz gorzej...
  • ~danka / 2017-04-09 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat za 0,36 sekunt połączenia z infolini z telefonu komórkowego zapłaciłam 21 zł jakoni to liczą to nie wiem
  • ~Hania / 2017-04-07 06:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z bardzo szybkiego rozpatrzenia wniosku o wypłatę odszkodowania oraz wypłatę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 739
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960