Sopot
strona 28 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~becia / 2017-11-02 21:30
Ubezpieczyłam mieszkanie z dodatkowa opcją "Pomoc w życiu" czyli że niby PZU staje się "moim asystentem" dostępnym 24 h na dobę jeśli będę potrzebować np. wizyty fachowca w moim przypadku ślusarza. Jedna wielka ściema. Pan "fachowiec" i owszem oddzwonił po prawie 2 h, stwierdził, że "nie chciał przyjmować tego zlecenia" bo to tylko naprawa zamka do drzwi wejściowych, nawet nie był dokładnie zorientowany w temacie (mimo, że podałam szczegóły na infolinii), nie widząc przedmiotu naprawy stwierdził, że zamek do drzwi trzeba będzie wstawić nowy, po czym stwierdził ochoczo, że jak poszukam kogoś innego do naprawy zamka to będzie ok. Nadmieniam, że "fachowiec" był bardzo arogancki. Napewno zrezygnuje z ubezpieczenia w PZU. Dziadostwo i tyle. -
-
~Niezadowolona / 2017-11-01 15:06
Ubezpieczylam w PZU swoje mieszkanie. Zapłaciłam składkę roczną dużą ponieważ dokupilam do podstawowej oferty np NNW dla syna oraz zapłaciłam za dewastacje mienia. Podczas przeprowadzania prac remontowych przez firmę wynajeta przez spółdzielnię mieszkaniową zdewastowano mój balkon. Wyrwano mi daszek z sufitu, poszczerbano szybę w drzwiach balkonowych uszkodzono ścianę. Rzeczoznawca z PZU wycenil szkodę na ponad tysiąc zł.Nie wyplacono mi Ani jednej złotówki. NIE UBEZPIECZAJCIE SIĘ W PZU. !!!!. TO NAJGORSZA FIRMA UBEZPIECZENIOWA JAKĄ ZNAM. UMIEJA BRAĆ SKLADKI ALE NIE WYPLACAJA ODSZKODOWAŃ. OMIJAJCIE Z DALEKA!!!! -
~krzysztof / 2017-10-28 13:49
Kpina z ubezpieczonego syn złamał rękę w szkole to przyznali mu 375 zł bez oględzin lekarza a po oględzinach lekarz ich oczywiście przyznał synowi 85 zł po odwołaniu się od tej śmiesznej decyzji otrzymałem od PZU pismo prawie na dwie strony że złamanie ręki to jest tylko 1 % uszczerbku na zdrowiu i nie obchodzi ich że syn był w gipsie oraz że miał problemy po jego zdjęciu przez kolejne 2 mc wypłata ubezpieczenia z PZU nie obejmuje tzw. bólowego tylko to co lekarz im napisze nawt gdybyście chorowali przez 10 lat to i tak 1% bo mają dobrego lekarza .Wnioskując ubezpieczenie w PZU nie obejmuje nic nawet gdybyście głowę przynieśli pod pachą to i tak otrzymacie 1 % bo w danym momencie możecie chodzić i domagać się swego za co płacicie .śmiech na sali NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadyswój lekarz /wyrachowani pracownicyszkoły zrezygnujcie z PZU -
~Gumbas / 2017-10-24 11:39
Nie polecam!!! Kpina, rozliczali mi szkoda i nawet nie zwrocilo mi sie za naprawe. Podłuznica zgieta, przekazniki az sie polamaly od uderzenia a oni mi wycenili 2200zl na passacie b5fl wartosc 11000zl. ZaletyZadnych zalet -
~Adrian / 2017-10-23 19:25
Obsługa fatalna!Napastuja czlowieka telefonami nawet w niedziele ! Wycene auta po wypadku chcieli zrobic na podstawie 2 zdjec, nie zwrocili kosztow za naprawe laptopa bo laptop nie mial zapietych pasow :)
NAJGORSZA UBEZPIECZALNIA JAKA MOZE BYC !WadyUbsługa klienta fatalna (brak kultury)
-
~Cielus / 2017-10-13 17:38
Obsługa tragedia, mają cię gdzieś ważne zapłacone, auto szyba to kpina masz oryginalną szybę nie szkodzi damy co tani zamiennik. Ogonie ostatni też mam kontakt z tą firmą. Przenoszę oba auta do konkurencji. Zalety brakWadyWysoka cena nieadekfatna dip jakości usługWrocław -
~Andrzej / 2017-10-12 08:40
Żenada. Będąc wieczorem pod Myszyńcem w lesie złapałem dwie gumy z racji tego, że zostałem zepchnięty przez tira na pobocze. Miałem w PZU AC i zadzwoniłem do operatora po pomoc drogową. Zostałem olany - ważne dla niego było, czy felgi są uszkodzone. W innym przypadku miałem płacić za pomoc. Jak w nocy, w lesie mogłem określić stan felg. Zaoferowano mi pomoc spod Radzymina, która mogłaby dotrzeć do mnie za ok. 4 h. W polisie PZU nic nie było na temat warunków, jakie dodatkowo mam spełnić. Punkt brzmi PZU Pomoc w drodze (organizacja pomocy na drodze i pokrycie jej kosztów). Samodzielnie zorganizowałem pomoc ze Szczytna i dodatkowo Pan od lawety zorganizował wulkanizatora i wymianę opon oraz naprawę felgi. Wysłałem zdjęcia uszkodzonych opon i felgi do PZU (tam nadano sygnaturę sprawie i cisza). Tak samo można pisać na Berdyczów jak do PZU. Po miesiącu ( w PZU na stronie piszą, że w ciągu dwóch dni uzyskamy informację o załatwieniu sprawy) zadzwoniłem do PZU i dowiedziałem, że ta instytucja nic nie ma sobie do zarzucenia, działała profesjonalnie i tylko ja sprawiam kłopot.
Jakie konkluzje z tego zdarzenia - omijajcie wielkim łukiem PZU bo w potrzebie zostawi nas na lodzie, stosuje zasadę płać ubezpieczenia a twoje bóle są naszymi bólami, ale radź sobie sam.
Ostatni raz dałem się nabrać na ubezpieczenia w PZU. -
~adam / 2017-09-23 16:12
PZU- przereklamowana instytucja,nie polecam i opiszę moją historię:
mija rok czasu odkąd mieliśmy z żoną wypadek- nie z naszej winy,sprawca ujęty, auto do kasacji,my cudem żywi.Odbyły się oględziny rzeczoznawcy,wyceniono wrak i sumę odszkodowania. Sprzedałem wrak firmie z licytacji i tyle dobrego. Kasy z wyceny do tej pory nie ma ponieważ PZU czeka na orzeczenie policji,sądu o winie złapanego kierowcy. Rozprawa musiała się odbyć najpierw jedna ,później druga-takie mamy przepisy.Rok czasu jestem bez grosza za samochód mimo tego iż sprawcę policja spisywała na miejscu wypadku( nie miał prawka stąd sprawy sądowe)PZU nie obchodzi że ja nie mam czym jeździć ( auto zastępcze tylko na tydzień) i czekam tak już tyle czasu. Zero powiadomień, o wszystko trzeba się dopytywać,przypominać- ŻENADA.
Czy PZU nie może wypłacić wycenionej sumy przez rzeczoznawcę tylko czeka na wyroki??? Kierowca złapany, spisany-co mogło wyjść przed sądem??? że to jednak nie on??? -
-
~Motocyklista / 2017-09-08 16:12
Dzisiaj miałem bardzo nieprzyjemną sytuację.
Windykacja naliczyła mi astronomiczną sumę 2zł 11gr.
Oczywiście zostało wszystko zapłacone - po terminie ale trudno przyjąłem to na siebie.
Na początku rozmowa w oddziale była w porządku.
W momencie kiedy dokonałem wpłaty rozmowa ze strony konsultantki przeszła na bardzo oficjalny ton w stylu: zapłaciłeś to spierdalaj.
Poinformowałem kobietę o fakcie, że pierwszy raz w życiu spotykam się z taką sytuacją i nie wiem co napisać i co poza załącznikiem powinno znaleźć się w mailu potwierdzającym wpłatę, który musi zostać wysłany do firmy windykacyjnej.
W odpowiedzi uzyskałem słowa: nie jestem uprawniona do takich działań.
Spoko - rozumiem, że taka osoba nie ma uprawnień do udzielenia zwykłej rady co mam tam wpisać.
Wrzuciłem w maila wszystko co było, sygnatury, skan ich listu, skan potwierdzenia, wszystkie dziwne numery jakie tylko tam znalazłem.
Niech się bawią.
Opinia bardzo negatywna, więcej tam nie wykupię ubezpieczenia.
W tym momencie za jakość usługi tracą klienta z polisą na życie oraz ubezpieczeniami na mieszkanie i motocykl.
Nie polecam.ZaletyNie widzę żadnych - bezwypadkowa jazda i brak zdarzeń drogowych.WadyObsługa traktuje klienta jak debila.
Brak wsparcia dla nowych klientów.Pierwszy rok - pierwsze ubezpieczenie pojazdu u nich i ostatnie. Dałem 220zł, kupiłem w Szczecińskim Oddziale i obsługa była dość miła - wiadomo nowy klient do dojenia. Jednak Zielonogórski Oddział... Gorzej niż tragedia. -
~Upcom / 2017-09-08 15:23
Szanowni Państwo,
Po dodatkowych oględzinach pojazdu stwierdzono: pojazd naprawiony. Szyba drzwi PL porysowana. Mogło powstać od ścišgania drzewa z pojazdu. Szyba drzwi PP bardzo delikatne rysy, wymiana niezasadna.
Z poważaniem
PZU SA
Sierpniowa nawałnica w Warszawie, auto przygniecione przez drzewo podczas jazdy przez Warszawę, drzewo usuwa Straż Pożarna, a PZU z AC nie chcę likwidować kompletu szkody jak w/w cytacie!!!!!ZaletyżadnychWadytraktowanie klienta jak matoła -
~Eugeniusz / 2017-08-31 08:49
Czekam na oględziny 10 dni. Po interwencji łaskawie wyznaczono termin za koleje 6 dni. Przy szkodzie na innym pojeździe czekałem po interwencjach telefonicznych 14 dni. Jak to się ma do zapisu Par. 70 uzt. 1.pkt1a Ogólnych warunków Ubezpieczeń Komunikacyjnych ? Czy zapisane tam warunki obowiązują wyłącznie klienta PZU , a nie samego ubezpieczyciela? Następnym razem po 7-dniach naprawię samochód i obciążę ubezpieczyciela kosztami. kilkadziesiąt samochodów ubezpieczonych od wielu lat -
~Przemtu / 2017-08-29 09:14
Najgorszy ubezpieczyciel na rynku. Likwidacja szkody 5 miesięcy dziesiątki telefonów, od firmy zero zainteresowania sprawą. Na rynku są tańsze firmy i o wiele lepsze. Niepolecam -
~Trek / 2017-08-22 16:59
Witam mam szkodę całkowitą na samochodzie PZSRU przystało jakiegoś nie douczonego rzeczoznawcę który najchętniej pół wyposażenia auta nie opisał. Chcą dać mi jakieś ochłapy zrobiłem odwołanie nic nie dało. Wyszło jeszcze ze nie mogą mi wypłacić odszkodowania ponieważ nie dostali notatki z wypadku od policji najlepsze jest to ze podobno wysyłali trzy razy prośbę o udostępnienie tej notatki i nic... A policja twierdzi ze żadnej prośby nie dostali. Od wypadku minęło już prawie 2 miesiące oczywiście z na żadne odsetki nie mogę liczyć bo to policja kłamie... Ciekawe jaki niby policja ma w tym interes bybniby kłamać złodzieje nie prosili o żadna notatkę pewnie po to by zniechęcić mnie do odszkodowania które mi się należy nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego -
~Monika / 2017-08-21 20:55
Pierwszy raz miałam nieprzyjemność przekonać się jak przereklamowane PZU rozlicza szkody z OC sprawcy. Zaniżanie kosztorysu, szarpanie się o samochód zastępczy, pracownicy infolinia niedoszkoleni, udzielający sprzecznych informacji, próbujący wprowadzić w błąd na niekorzyść klienta. Nie wiem jakim cudem firma z podejściem "najlepiej załatwiona sprawa to nie wypłacone odszkodowanie " czy " Niech sobie klient idzie do sądu to dostanie" ma wciąż TYLU klientów. Nikomu nie życzę takiej OCHRONY jaką zapewnia PZU. Strata nerwów i pieniędzy... Standardy poniżej krytyki... Zaletyto jakiś żart????? brakWadyaż za dużo aby wymieniać -
~jerzy / 2017-08-17 07:04
usługa jest niedokładna którą można dowolnie interpretować według uznania pracownika PZU.Myślałem że jak ktoś umrze pracownik będzie pomagał w szybkim i pozytywnym załatwieniem odszkodowania a jest na odwrót,wymyślają bzdurne teorie co to jest nieszczęśliwe zdarzenie. Jurrek Wadyinterpretacja zależna od pracownika -
~Mario / 2017-08-14 18:24
Nie polecam. Zaniżają wartość auta diametralnie. Jak ktoś ma starsze auto to po wypadku wyliczają szkodę całkowita minus koszt złomu i klient dostaje mniej niż wartośc roweru. ZaletyBrakWadyDrogo i beznadziejnie -
-
~kaśka76 / 2017-08-12 20:59
po gradobiciu został uszkodzony dach budynku mieszkalnego wielorodzinnego, od dnia zgłoszenia szkody po codziennych dzwonieniach pod 801102102 po 7 dniach od zgloszenia szkody wyznaczono oględziny na które wogole nie dojechał przedstawiciel PZU po monicie na następny dzień że rzeczoznawca nie dojechał ani nie podał przyczyny dlaczego niemógł być na oględzinach miejsca. więc budynek ma dalej niszczeć bo PZU bieże tylko drogie opłaty a resztę ma w dupie. a gdzie w tym wszystkim człowiek. korzystam około 3 lat , ale wcześniej też z PZU były problemy , produkt bardzo drogi w porównaniu do innych firm, -
~kaktus / 2017-08-07 16:53
Dno.Opinię pomyłkowo napisałem w rubryce wady i dlatego że jest obszerna to nie chce mi się pisać drugi raz. ZaletyBrakWadyBanda kombinatorów.
Z oc sprawcy uszkodzone wgniecione drzwi przednie i porysowane tylne.
Tylne rzeczoznawca od razu uznał,że porysowane od kluczyków (sprawca napisał w oświadczeniu przy policji że on to zrobił).
Uznano przednie drzwi do naprawy blacharskiej (dolną połowę!)-czyli prostowanie,szpachlowanie i malowanie).
Na moje kilkukrotne reklamacje że żądam wymiany drzwi na nowe bo moje były fabryczne i nie naprawiane- piszą żeby czekać na odpowiedź rzeczoznawcy.
Więc piszę i czekam,czekam i piszę-5 razy pisałem o podanie terminu odpowiedzi.
Od pierwszego maila z reklamacją właśnie mija 19 dni i cisza.
Przelali mi swoją kwotę z zaniżonej kalkulacji-zamiast minimum 3,5tysiąca-1250zł.
Skąd znam wartość?
Pół roku temu syn w identycznym aucie miał podobną szkodę i kosztorys i odszkodowanie z innej firmy było właśnie takie.
Znam się na tym gdyż pracowałem przez wiele lat w P.P.Polmozbyt w dziale gwarancji i reklamacji.
Napisałem ich rzeczoznawcy że prostować to może sobie banany dla teściowej ale na pewno nie drzwi w moim aucie.
Oddaję sprawę wyspecjalizowanej firmie,dostaję auto zastępcze na czas wyjaśnienia sprawy i później naprawy auta.
Nie chcą zapłacić 3,5 tyś.
to zapłacą 6 tysięcy. -
~Grzegorz / 2017-08-01 08:32
Największy OSZUST UBEZPIECZENIOWY W POLSCE. polisa kosztowała mnie prawie dwukrotnie ale co tam nowe auto to trzeba ubezpieczyć w porządnej firmie PZU. A za porządne ubezpieczenie trzeba porządnie zapłacić. Otóż nic bardziej mylnego. Do takiego wniosku doszedłem przy szkodzie jaka powstała. Została ona wyceniona na 3 000 zł do wypłaty lub zrobienie auta w serwisie. Zdecydowałem się na serwis. Jednak w serwisie powiedzieli, że ta wycena nie obejmuje wszystkich elementów które trzeba wymienić , naprawić. Po dodatkowej ocenie okazało się że koszt naprawy auta w serwisie przekroczyło wartość samochodu. W związku z powyższym wypłacili mi dodatkowo 100 zł. Pisałem dzwoniłem i nic. Bez skutku. Poszedłem do firmy która zajmuje się walką z nimi, i wywalczyłem dodatkowo 3500 zł gdzie powinienen dostać jeszcze nieco ponad 1000 zł, ale odpuściłem. Dlatego z cała odpowiedzialnością mogę nazwać firmę PZU złodziejską i wyłudzeniową. Mam na to całą dokumentację i w razie potrzeby mogę to udowodnić. NIE POLECAM, Zaletymiła obsługaWadydroga polisa i oszukańcze odszkodowaniaa.GRONOWO GÓRNE -
~Marcin / 2017-07-13 22:57
Beznadzieja i zdzierstwo po ostatniej złodziejskiej podwyżce OC ZaletybrakWadyceny
strona 28 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »