strona 26 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~michał / 2022-06-21 22:12
Nie polecam tej firmy... Katastrofa
podejście do klienta .. Katastrofa . gra na zwłokę i brak kontaktu
nigdy więcej u nich ie ubezpieczę!!! -
-
~Michał / 2023-05-23 11:06
Wózek widłowy przejechał mi po stopie , na sorze nieogarnięty lekarz wpisał mi stluczenie ,a po 5 dniach na kontroli lekarz wpisał że to jednak zmiażdżenie stawu skokowego i innych części stopy. Szkoda zgłoszona i dwa razy odrzucona , twierdza ze zmiazdzenie to nie trwały uszczerbek a 5 lat wcześniej uderzyłem się w palca zero złamania tylko sczerniały paznokieć i to uznali za trwały uszczerbek. PORAZKA , LEKARZ CHYBA NAWET NIE CZYTA TYCH DOKUMENTOW!
-
~Michał / 2023-06-08 14:20
Jeśli chodzi o pakiet medyczny w PZU totalnie nie polecam. Chcesz się dostać do wybranego lekarza i niestety rejestrują i owszem, ale na terminy strasznie odległe mimo, ze możliwości są inne i szybsze. Zakłamanie w konsultantach okropne, nie wywiązują się!!! Na prawdę zawiedziony! WadyTylko wady -
~Michał / 2023-08-21 16:04
Możesz sobie mieć to ich śmieszne ubezpieczenie grupowe w zakładzie pracy
Nie polecam tej firmy . Za nic nie chcą wypłacać odszkodowania. Jednio źle powiedziane słowo i pa pa pa odszkodowaniu . Do tego już nie wypłacają za zdarzenie tylko za trwały uszczerbek na zdrowiu. Zmiana warunków jest tak robiona żeby najlepiej za nic nie dostałem 8 tygodniu gips po złamaniu palca w śrudsopiu 3 mc obniżną pecją dostalem 520 zł odszkodowania to na papier toaletowy ?? Czy to odszkodowanie ?? -
~Michał / 2023-08-23 14:12
Popieram te negatywne opinie, bo to płacz jakie odszkodowania płacą za uraz czy wogule pan prezes czyta POLSKICH UBEZPIECZYCIELI W PANSTWOWYM ZAKŁADZIE UBEZPIECZENIOWYM bo w moim przypadku to 0 szacunku -
~Mika / 2016-04-29 12:30
Na początku kwietnia, miałem kolizję z pojazdem ubezpieczonym w tej złodziejskiej instytucji. Sprawa trwa już prawie miesiąc, a ja nie mam ani samochodu ani pieniędzy. Towarzystwo totalnie zlewa poszkodowanego, przyznali mi pojazd zastępczy na tydzień czasu, a potem oni umywają ręce. Co chwilę dowiaduję się że brakuje im jakiegoś pisma, gdzie jest to totalna bzdura a wszystko zostało wypełnione podczas wizyty rzeczoznawcy. Przez dwa tygodnie tłumaczyli się brakiem notatki Policyjnej, gdzie została im ona wysłana w tym samym dniu kiedy o nią poprosili. Banda oszustów i prostaków towarzystwo powinno być zlikwidowane a te patałachy wysłane na bruk. Jeżeli ktoś miał kolizję i oczekuje od PZU profesjonalizmu to tu go nie dostanie ZaletyBrakWadyKłamstwo Przeciąganie sprawy Nie stosowanie się do ustaw RP Wewnętrzne przepisy nie zgodne z Polskim Prawem -
~Miko / 2023-05-14 15:15
Absurdalnie niskie kwoty wyceny likwidacji szkody. Sposób rozmowy z pogardą dla rozmówcy. Odpowiedzi na wiadomości email po wielu dniach lub tygodniach. Wszystko po to by zniechęcić do korespondencji i zmusić do zaakceptowania skrajnie śmiesznej kwoty odszkodowania. ZaletyNicWadyMnóstwo -
~Milka / 2010-09-23 09:43
Dodzwonić się do Regionalnego Oddziału Likwidacji Szkód - komu się udało to gratuluję!!!! 4 dni od 8 do 16 bez zadnej odpowiedzi... Telefon milczy-panie tak zapracowane ze nie potrafią odebrać telefonu ktory w wezwaniu podają do kontaktu? Infolinia ogólna - podobnie - dodzwonić się to cud. Obsługa klienta - pozostawia do zyczenia bardzo wiele.. Likwidacja szkody to nielada wyczyn dla TU PZU. -
-
~Min / 2020-06-03 08:04
Porażka totalna ponad 16 dni na załatwienie szkody. Druga sprawa wmawianie bez podstawne nie mającej miejsca kolizji ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu -
~Miras / 2023-05-28 11:25
PZU -największy, ale oszust ubezpieczeniowy na rynku. Ubezpieczyłem dom, najpierw szkoda związana z przeciekającym geberitem -błąd wykonawczy. Koszt około 10tyś zł. Wypłacone po przepychankach. Miesiąc później zalanie parteru. Kancelaria biegłych rzeczoznawców potwierdziła również błąd wykonawczy. Udokumentowany koszt naprawy na dzień dzisiejszy przekracza 250tyś zł. PZU odmówiło uznania szkody. Rzecznik Finansowy do którego trafiła sprawa przytacza orzeczenia Sądu Najwyższego na moją korzyść i wzywa PZU do uznania szkody. I co? PZU ma to w d...e. Kolejny przykład. Kolega w tym roku przewierca wodociąg prowadząc prace ziemne. Natychmiast wzywa zarządcę i przystępują do naprawy. Koszt około 8tyś zł A PZU? Uznaje tylko 2tyś bo nie ogłosił przetargu na naprawę szkody!!! K..A MAĆ!!! Nikt w rodzinie nie ubezpiecza już niczego w PZU. Znajomi po mojej historii również na bieżąco zmieniają ubezpieczyciela. Szkoda tylko, że Pani Iga Świątek firmuje takie g...o swoim nazwiskiem. ZaletybrakWadyOSZUŚCI -
~mirasowski / 2024-03-05 21:56
Podczas rozmowy z agentem PZU rozmowa została tak poprowadzona specjalnie żeby doszło do mojego potwierdzenia że zawieram umowę o ubezpieczenie komunikacyjne. Teraz mam problem ponaglaja mnie o zapłatę wraz z odsetkami. Wysłali mi email żeby uśpić moja czujność. W którym pisali że aby doszło do zawarcia umowy mam odpisać na tego email że wyrażam zgodę na zawarcie polisy. Ja tego nie zrobiłem. Pani agent nie odpisuje na moje wiadomości. Nie polecam PZU. ZaletyZeroWadySame. -
~Mirella / 2022-11-07 23:59
PZU bazuje na czepianiu się słówek by znajdować regulaminowe haki na klientów w celu odmowy wypłacania należnych odszkodowań. Nie polecam! -
~Miro / 2024-03-13 19:58
Najgorsza firma ubezpieczeniowa.
W tym roku zalało mi mieszkanie i odmówili wypłaty odszkodowania tłumacząc się "że to nie ich wina,że nastąpiło zalanie"
Rok wcześniej pod wpływem intensywnych opadów śniegu zerwało mi dach na stodole. Oczywiście odmówili wypłaty tłumacząc się że "w tym dniu według naszych meteorologów nie było na tyle intensywnych opadów śniegu, aby zerwać dach "
Moi znajomi również mieli różnorakie przejścia z PZU i nigdy dobrego słowa o tej firmie nie powiedzieli.ZaletyBrakWadyNiewypłacalność, słaby kontakt z klientem, -
~Mkl / 2018-01-03 19:35
Miałem kolizję z własnej winy, zamówiłem od razu lawetę z OC, ale na infolinii usłyszałem, że nie mam takiego pakietu.
Po jakimś czasie w placówce PZU, przy rozwiązywaniu umowy Pani, która mnie obsługiwała powiedziała, że to pomyłka, że pewnie na infolinii był jakiś student, na 3 miesięcznej umowie, który się nie zna jak oni wszyscy i żeby napisać skargę... Czekam miesiąc na odpowiedź i szykuję właśnie pismo do sądu.ZaletyBrak. Albo: przynajmniej w placówce nie kłamią ;)WadyZa dużo by pisać. -
~Mlody90 / 2022-04-12 20:18
Nie polecam ubezpieczenia PZU . Place przez ponad 10 lata ubezpieczenie zdrowotne ,nigdy nie korzystałem z niego . Teraz gdy uznałem poważnego urazu kolana podczas upadku ,nie chcą wypłacić świadczeń , zasłaniając się tym ,że lekarz napisał w karcie ,że podczas wstawania ,a nie upadku nastąpił bul i to nie jest nagłe zdarzenie . A normalne ,że jak wstawałem to dopiero poczułem ból . Nie polecam firmy PZU -
~molahonkey / 2021-12-08 15:25
Od Marca 2021 próbuję załatwić sprawę z Wypłatą transferową PPK i PZU to najgorszy sort z jakim mi przyszło się zmierzyć w tej kwestii. Pracownicy Infolini są niewykwalifikowani, rozmowy wyglądają jakby moim rozmówcą byli ludzie z ulicy lub ze stopniami niepełnosprawności umysłowej. Nie wiem kogo PZU zatrudnia do obsługi klienta w tym dziale, ale to najgorsza Infolinia z jaką przyszło mi się zmierzyć. Niestety tak prosta sprawa jak wypłata transferowa to wielka batalia wojenna. Wszystko musi być na papierze (aktualizacja numeru telefonu, aktualizacja adresu korespondencyjnego), co jest skandaliczne - MAMY XXI WIEK!!!! Na listy czeka się długimi tygodniami, a pracownicy infolini udzielają nieprawdziwych informacji. Już kolejna osoba z kolei nie umiała mi udzielić konkretnej i rzetelnej informacji, była rozkojarzona, mamrotała coś pod nosem i od wstępu była zirytowana, że musi odebrać telefon. PORAŻKA!!!!! ZaletyBRAK ZALETWadyOd Marca 2021 próbuję załatwić sprawę z Wypłatą transferową PPK i PZU to najgorszy sort z jakim mi przyszło się zmierzyć w tej kwestii. Pracownicy Infolini są niewykwalifikowani, rozmowy wyglądają jakby moim rozmówcą byli ludzie z ulicy lub ze stopniami niepełnosprawności umysłowej. Nie wiem kogo PZU zatrudnia do obsługi klienta w tym dziale, ale to najgorsza Infolinia z jaką przyszło mi się zmierzyć. Niestety tak prosta sprawa jak wypłata transferowa to wielka batalia wojenna. Wszystko musi być na papierze (aktualizacja numeru telefonu, aktualizacja adresu korespondencyjnego), co jest skandaliczne - MAMY XXI WIEK!!!! Na listy czeka się długimi tygodniami, a pracownicy infolini udzielają nieprawdziwych informacji. Już kolejna osoba z kolei nie umiała mi udzielić konkretnej i rzetelnej informacji, była rozkojarzona, mamrotała coś pod nosem i od wstępu była zirytowana, że musi odebrać telefon. PORAŻKA!!!!! -
-
~Monika / 2017-08-21 20:55
Pierwszy raz miałam nieprzyjemność przekonać się jak przereklamowane PZU rozlicza szkody z OC sprawcy. Zaniżanie kosztorysu, szarpanie się o samochód zastępczy, pracownicy infolinia niedoszkoleni, udzielający sprzecznych informacji, próbujący wprowadzić w błąd na niekorzyść klienta. Nie wiem jakim cudem firma z podejściem "najlepiej załatwiona sprawa to nie wypłacone odszkodowanie " czy " Niech sobie klient idzie do sądu to dostanie" ma wciąż TYLU klientów. Nikomu nie życzę takiej OCHRONY jaką zapewnia PZU. Strata nerwów i pieniędzy... Standardy poniżej krytyki... Zaletyto jakiś żart????? brakWadyaż za dużo aby wymieniać -
~MONIKA / 2022-08-11 14:32
Szkoda zdrowia i nerwów na tę lichwę. Omijać szerokim łukiem! Zaletybrak -
~monikak123 / 2019-10-15 14:05
Skandal jak traktują Klienta...
Ostatni raz w życiu zawarłam polisę w tym "towarzystwie"
-
~Motocyklista / 2017-09-08 16:12
Dzisiaj miałem bardzo nieprzyjemną sytuację.
Windykacja naliczyła mi astronomiczną sumę 2zł 11gr.
Oczywiście zostało wszystko zapłacone - po terminie ale trudno przyjąłem to na siebie.
Na początku rozmowa w oddziale była w porządku.
W momencie kiedy dokonałem wpłaty rozmowa ze strony konsultantki przeszła na bardzo oficjalny ton w stylu: zapłaciłeś to spierdalaj.
Poinformowałem kobietę o fakcie, że pierwszy raz w życiu spotykam się z taką sytuacją i nie wiem co napisać i co poza załącznikiem powinno znaleźć się w mailu potwierdzającym wpłatę, który musi zostać wysłany do firmy windykacyjnej.
W odpowiedzi uzyskałem słowa: nie jestem uprawniona do takich działań.
Spoko - rozumiem, że taka osoba nie ma uprawnień do udzielenia zwykłej rady co mam tam wpisać.
Wrzuciłem w maila wszystko co było, sygnatury, skan ich listu, skan potwierdzenia, wszystkie dziwne numery jakie tylko tam znalazłem.
Niech się bawią.
Opinia bardzo negatywna, więcej tam nie wykupię ubezpieczenia.
W tym momencie za jakość usługi tracą klienta z polisą na życie oraz ubezpieczeniami na mieszkanie i motocykl.
Nie polecam.ZaletyNie widzę żadnych - bezwypadkowa jazda i brak zdarzeń drogowych.WadyObsługa traktuje klienta jak debila.
Brak wsparcia dla nowych klientów.Pierwszy rok - pierwsze ubezpieczenie pojazdu u nich i ostatnie. Dałem 220zł, kupiłem w Szczecińskim Oddziale i obsługa była dość miła - wiadomo nowy klient do dojenia. Jednak Zielonogórski Oddział... Gorzej niż tragedia.
strona 26 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »