Ubezpieczenie turystyczne wojażer - porażka. Decyzja po 3 miesiacach - zdarzenie 01.06, odpowiedz dostałęm 15.09 z decyzja z dnia 09.09, milion telefonów wykonanych do firmy i proszenie o odpowiedź. Zbywanie klienta, obiecywanie bez pokrycia. Decyzja odmowna oparta na przypuszczeniach, bez jakichkolwiek dowodów.
Zaletybrak
Wadytermin rozpatrzenia, brak konkretnego uzasadnienia decyzji, brak konkretów podczas rozmowy z konsultantem, zbywanie klienta
~dawid / 2019-09-16 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Płaciłem za AC i OC 3700 zł rocznie i w momencie odstawienia auta do serwisu na likwidację szkody odmówili auta zastępczego ponieważ moje auto "było jezdne". Oczywiście zmieniłem już ubezpieczyciela i nigdy nie wrócę do PZU.
~Dawid / 2019-09-10 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem również oszukany przez PZU!!!
W dniu podpisania umowy AC wartość samochodu wycenili na 83 tys zł netto niecały miesiąc później skradli samochód i ubezpieczyciel wycenił auto na 70578 zł netto. W kosztorysie podali wyliczenie za przebieg który sobie sami ustalili
ZaletyBrak
WadyOszuści i złodzieje traktują nas jak kury znoszące złote jaja
~Driverka / 2019-09-10 06:17
Ocena: 1.00 / 5
PZU SA zaniża odszkodowania! Za nowy błotnik w 5letnim aucie liczą 137 zł. Auto klasy premium, ocynk, bezwypadkowe!
Do tego każą mi wozić dziecko w uszkodzonym potencjalnie zestawie nosidełko + baza, bo Pan na infolinii stwierdził, że nie zapłacą, np on by swoje dziecko w to wsadził!!! Nie uznali połowy uszkodzeń, pozostałe policzyli 7 razy taniej niż ceny rynkowe. Uważajcie. Za uszkodzone drzwi, błotnik, dwie felgi, zawieszenie i roletę plus wyposażenie będące wewnątrz policzyli mi 3200. Nie ma zakładu, którymi auto do stanu sprzed kolizji za taką jałmużnę doprowadzi!!! Auto w pełni oryginalne chcą mi zrobić jak 25 letniego zwicha po dzwonach!!!
Zalety
Infolinia
Wady
Zero odpowiedzi na email, opieszalosc, zaniżanie należnych odszkodowań.
~Teresa / 2019-09-09 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia, mam dodatkową polisę wykupioną na zdrowie i wciąż nie ma terminów do lekarzy, pomimo, że placówka medyczna informuje mnie że ta usługa jest dostępna dla PZU - konsultanci opryskliwi i niekompetentni. Ja po dzisiejszej rozmowie z konsultantką rezygnuje i przepisuję się do LUX medica.Nie polecam, szkoda pieniędzy i czasu niech się sami najpierw wyleczą
Zaletybrak
Wadybrak terminów do lekarzy, opryskliwi i niekulturalni konsultanci pod nr 801102007 nie polecam , rezygnuje z ubezpieczenia,
~Łukasz / 2019-09-07 12:09
Ocena: 2.33 / 5
Mam wykupioną polisę (ubezpieczenie mieszkania) kiedy zgłosiłem peknieta rurę miał przyjechać serwisant i naprawić awarię zgodnie z umową. Odezwał się po 36 godzinach z zapytaniem czy u mnie był. Taka obsługa to porażka a w odpowiedzi od PZU dostałem że firma ma 30 dni na usunięcie awarii.
ZaletyBrak.
Wady30 dni w warunkach ogólnych na usuwanie nagłych awarii.
~Maciej / 2019-09-02 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Byłem ubezpieczony w firmie nie przerwanie przez 5 lat, po zmianie pracy kontynuowałem ubezpieczenie indywidualnie. Pomimo braku przerw w ubezpieczeniu zostałem objęty okresem karencji i obcięto mi wypłatę za zgłoszenie o połowę.
Zaletyźle
Wadysame
~Anna / 2019-08-31 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Zalanie mieszkania - 2 pomieszczenia całkowicie sufit i ściany częściowo z góry, meble także. Proszę Państwa, kwota odszkodowania niecałe 500 zł. Tak wygląda PZU.
~baśka / 2019-08-28 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam słowa poprzednika jestem emerytką pani zawarła ze mną umowę musiałam od razu wpłacić 180 zł (bo przecież trzeba od razu nie ma poczekaj) jednak rozmyśliłam się ponieważ stwierdziłam że ta co miesięczna składka jest dla mnie za duża poszłam zrezygnować powiedziano mi że mam 1 m-c czekać na zwrot pieniędzy. Po tym czasie jednak ich nie dostałam pani twierdzi że trzeba kontaktować sie z centralą w Warszawie. Nie polecam nie dajcie się im wrobić w oszustwo pozdrawiam
Zaletybrak
Wadyoszuści
~Shinigami / 2019-08-28 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i naciągacze. Mimo rozwiązania z nimi umowy poprzez pośrednika miesiąc wcześniej uparcie twierdzą, że żadnej informacji nie dostali gdyż........ nie zostawiłem żadnego pisma w ich oddziale. Na sugestię by wyjaśniali to z pośrednikiem zaczynają być agresywni i chamscy twierdząc, iż oni nic nie będą wyjaśniać bo to ja zaniedbałem swoich obowiązków. Omijać szerokim łukiem.
ZaletyBRAK
WadyOszuści którzy nie chcą wypuścić człowieka ze swoich macek.
~Honda / 2019-08-27 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem MAFIA albo złodzieje, naprawiałem auto w ASO z OC sprawcy - kalkulacja na części zamienne i dopłaty z mojej strony - a wszystko bezzasadnie. Walka z nimi prawie niemożliwa - olbrzymia korporacja przeciwko zwykłemu obywatelowi.
Powinni im się dobrać do skóry, w cywilizowanym kraju już by siedzieli w więzieniu.
~dzek / 2019-08-22 19:47
Ocena: 2.33 / 5
Od co najmniej 70 dni PZU SA nie jest w stanie zakonczyc zgloszonej szkody , tylko dlatego ze odpowiedzialna pracownica za wyjasnienie tej szkody okazala sie osoba nie kompetentna , lekcewazaca mnie , wrecz klamliwa. Wszelkie dowody w zasobach PZU SA i moich. Mimo prob zero reakcji , jak juz to nadal matacza, pisza o nastepnych wymyslonych terminach itp. . Tak nieuczciwego ubezpieczyciela jakim okazal sie PZU SA , z reka na sercu nie polecam .
~Richard Blair / 2019-08-13 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakieś nieporozumienie, radzę omijać ją szerokim łukiem, wypłata odszkodowania to oszukiwanie, naciąganie i żerowanie na słabszych. Kosztorys sporządzony bez wizyty rzeczoznawcy, ubezpieczyciel nie zważa na to, że w aucie były zamontowane oryginalne części, byleby było taniej wycena oparta na zamiennikach, na nic odwołania. Przecież chodzi tylko o to, żeby oskubać klienta. Jeśli masz zamiar ubezpieczyć tam auto, dom czy rodzinę... zastanów się dwa razy.O likwidacjach szkody z PZU słów kilka... jak już wcześniej wspomniałem rzeczoznawca nie pojawia się na miejscu, przygotowuje wyłącznie kosztorys w oparciu o części zamienne niższej jakości, w przypadku odwołania PZU stosuje zagrywkę polegającą na tym iż, owszem może zwrócić za części oryginalne (minus 12% ale o tym za chwilkę), jednak po tym gdy zamontujemy je na WŁASNY KOSZT!!! a po przesłaniu faktury z ASO, ubezpieczyciel zwróci pieniądze za części MINUS 12% ponieważ w teorii posiadają takie rabaty. Oczywiście ja jako osoba poszkodowana nie posiadam takich rabatów ani środków na naprawę w ASO i oczekiwanie miesiącami aż ubezpieczyciel odda mi moje pieniądze. REASUMUJĄC PZU stosując takie zagrywki wypłaciło 30% ceny części oryginalnych śmiejąc mi się w twarz. Wszystkie wyroki sądowe w podobnych sprawach zmuszały ubezpieczyciela do przywrócenia pojazdu do stanu sprzed szkody! Jak widać niestety są instytucje które "mogą więcej". Wspomnę tylko, że na czas naprawy o samochodzie zastępczym można tylko pomarzyć, zostaje nam podróżowanie komunikacją miejską. Dlatego każda osoba czytająca mój wpis powinna zastanowić się dwa razy przed ubezpieczeniem czegokolwiek w tym towarzystwie. Szkoda nerwów i poczucia się "człowiekiem gorszej kategorii".
ZaletyNie zauważyłem.
WadyCałokształt.
~Dorota / 2019-08-13 18:03
Ocena: 1.00 / 5
PZU- po wielu latach korzystania z Ich usług, próbowało mnie oszukać i naciągnąć. Wypowiedziałam polisę OC przed terminem, wysłano do mnie wezwanie do zapłaty, gdyż uznali, ze polisa jest wypowiedziana skutecznie. Po kilku tygodniach, wielu telefonach, emaliach, uznali ze jednak jest skuteczne. Super udało się... a tu po tygodniu kolejne wezwanie do zapłaty- NNW nie zostało wypowiedziane. NNW jest dobrowolne i nie opłacenie składki na nowy okres jest jednoznaczne z wypowiedzeniem. Znowu batalia. Telefony, wiadomości itd Jednego dnia rozmawiałam z trzema Konsultantami. Dwóch pierwszych w bardzo opryskliwy sposób wyjaśnia mi, ze to jest obowiązek opłacać NNW. W końcu trafiam na Panią, która sama stwierdza, ze cała polisa została skutecznie wypowiedziana na 2 tygodnie przed końcem polisy. O co chodzi??? Skandal!!! A ile nerwów to kosztowało cała moja Rodzine! Oszuści! Zdala od PZU!!!
ZaletyBRAK!!!
WadyMNÓSTWO. Głównie niekompetentni, opryskliwi Konsultanci
~wkurzony / 2019-08-05 15:26
Ocena: 1.67 / 5
Oferta wydaje się być sensowna. Przy likwidacji szkody mają w nosie poszkodowanych 30 dni mija zero słowa wyjaśnienia. Nie ma wpłaty kwoty bezspornej na infolinii nikt nie udziela informacji a super panel klienta nie jest aktualizowany od czasu kiedy dostałem hasło.
Cenowo bardzo drogo ta sama polisa w innej firmie o połowę tańsza. ODRADZAM OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
ZaletyBrak
Wadyolewanie klienta, drogo nie dotrzymywanie terminów likwidacji szkody, panel klienta nie aktualizowany a na infolinii nikt nic nie wie
~Sam / 2019-08-02 17:23
Ocena: 2.00 / 5
Oferta bardzo rozdmuchana tylko niestety później nie można skorzystać z tego za co się zapłaciło. Na infolinii psychoterapia, nikt nic nie wie. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadyWprowadzają w błąd na infolonii, zero konkretów. Słaba jakość obslugi
~Karol / 2019-08-01 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego ubezpieczyciela, gdyż mimo zdarzenia losowego odmawia wypłaty odszkodowania za głośnik centralny oraz PS4 (głośnik spadł na PS4). Mimo wrzucenia wszystkich zdjęć na ich platformę i sprawdzeniu każdego czy poprawnie się otwiera z ich platformy, otrzymuję przy odmowie informację, że nie przekazałem wszystkich zdjęć - chyba kłopoty maja równiez z systemem, a nie tylko z podejściem do swoich klientów. Podpierają się paragrafem 12 z ogólnych warunków ubezpieczenia (niestety jego wycinkiem - PZU nie odpowiada także za szkody polegające na polegające na stłuczeniu(rozbiciu) lub pęknięciu:a) przedmiotu ubezpieczenia lub jego elementu wykonanego ze szkła, kryształu, ceramiki, kamienia,konglomeratu,tworzyw sztucznych.)- czyli może się uszkodzić coś z betonu, stali, drewna, gumy lub gabki :)
ale już nie piszą o paragrafie 99 oraz 94/f.
Strategia zbywania klientów jest niesamowita i na co dzień praktykowana przez ubezpieczyciela.
ZaletyZadnych
WadyBez komentaża
~Gorecky / 2019-07-31 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem dramat. Śmieszna wysokość odszkodowania. Wysyłanie sprzecznych informacji, zdjęcia uszkodzeń wysłane dzień po szkodzie, po 30 dniach otrzymuję list że brak zdjęć. Telefon na infolinię - zdjęcia są w systemie. Odszkodowanie miało być wypłacone dwóm współwłaścicielom po 50%, jednak otrzymałem decyzję iż zgodnie z upoważnieniem, (którego nikt nie udzielał) odszkodowanie zostało wypłacone jednej osobie. Nikomu nie polecam, sam zmieniam ubezpieczyciela jak się skończy umowa.
WadyŚmiesznie niskie odszkodowanie
Drastyczne zaniedbania i błędy formalne
~Konrad / 2019-07-31 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Kolizja nie z mojej winy, wycena uszkodzonej części na śmieszną kwotę, w wybranym serwisie samochodowym naprawa uszkodzonego zderzaka wynosi tydzień a „specjalista” wyliczył naprawę auta na jeden dzień...i auto zastępcze mi nie przysługuje...śmiech na sali, nie polecam absolutnie PZU ! Omijać szerokim łukiem, usługi na najniższym poziomie.
ZaletyBrak
~Elizabeth203 / 2019-07-30 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Jestem posiadaczką Pakietu PZU Komfort Plus. Dziś konsultanci udowodnili mi jak bardzo naciągane są terminy wizyt lekarskich i jak działa ta cała mafia. Rano miałam wizytę na NFZ u internisty w swojej przychodni. Lekarz powiedział mi, że skoro mam Pakiet Komfort Plus, najlepiej będzie zapisać się do niego jeszcze raz za pośrednictwem PZU. Stwierdził też, że terminy ma na za dwa-trzy dni, na pewno nie więcej. Uprzedzał mnie, że w PZU konsultanci mogą spychać moją wizytę nawet o tydzień. Ostatecznie okazało się, że przez PZU mogę na najbliższą wizytę udać się za DWA TYGODNIE! Konsultant PZU stwierdził, iż to co mówię jest nieprawdą i kategorycznie odmówił ponownego telefonu do wskazanego lekarza. Zdecydowanie odradzam Pakiet Komfort Plus. Zmarnowane pieniądze ;/