Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 746 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rimek / 2019-11-28 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    telewizyjnych o empatii oraz współczuciu, ratowaniu życia itd. Rzeczywistość wyglada tak ze jako klient z wieloletnim stażem płacący regularnie niemałe składki za siebie i członków rodziny w momencie przerwania umowy na miesiac nie z mojej winy zostalismy potraktowani przez pzu jak smieci, jak nowi klienci bez rzadnych praw. Zero rozmowy, tlumaczenia, próśb. Wszystkie pisma oczywiście odrzucone przez pzu. Pech chcial ze w tym czasie trafiłem do szpitala. Druga sprawa wyplaty po przebytym zawale serca ktorego pzu nie uznawalo i dopiero po reakcji RPU i kilkudziezieciu pismach raczyli wyplacic pieniadze..... jednym słowem najgorsza firma ubezpieczeniwa z jaka mialem styczność. Zdecydowanie nikomu nie polecam!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyDrogie skladki, niewyplacalnosc, zero empatii, dlugie karencje,
  • ~Artur / 2019-11-25 19:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam Zgłoszona awaria instalacja wodna w mieszkaniu (ślady zamakania sufitu u sąsiada)- zgłosiłem awarię kranu pod prysznicem - mocno przeciekał. Wizyta hydraulika po kilku dniach.Zrzucił winę hydraulik na przegniły brodzik ( pod brodzikiem nieprzepuszczalne dla wody lastriko). Owszem były ślady rdzy na brodziku. Kranu nie naprawił ani nie wymienił (nie miałem nowego w domu ale mogłem mieć dość szybko). Efekt - na własny koszt wymieniłem kran . Z PZU dostałem fakturę za wezwanie hydraulika bez powodu 200 zł. Złożyłem reklamację - odrzucono . Powołałem się na wyniki oględzin dokonanych podczas remontu czyli woda pod brodzikiem była jak się okazało z przeciekającej rury odpływowej z pralki (sugerowałem to hydraulikowi z PZU) i dodatkowo ściana pod brodzikiem była mokra pod tym lejącym się kranem (woda przedostała się przez silikon). Lepiej na własny koszt wezwać hydraulika - za wymianę baterii zapłaciłem 50 zł.
    Zaletymiła obsługa na infolini
    Wadydługi czas oczekiwania na fachowca ,brak usunięcia awarii
  • ~Cypis / 2019-10-27 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To już drugie przykre doświadczenia z tą instytucją. To firma która krzywdzi i oszukuje ludzi. W moje ogrodzenie wpadł samochód, efekt to wyrwana i pogięta brama przesuwna, połamany napęd bramy i rozbite dwa przęsła ogrodzenia. Magiczna suma wypłacona przez tą mafię z OC tego kierowcy to około 1400zł, jakieś 30% jakie mi się należało. Druga sprawa to zniszczony słupek ogrodzenia przez kierowcę, który na moje nieszczęście też ubezpieczał się u tych oszustów. Otrzymałem niespełna połowę kwoty. Twierdzą, że nie ma możliwości naprawy bezgotówkowej co byłoby przecież sprawiedliwe dla obydwu stron. Ale to logiczne bo jaka firma chciała by naprawiać ogrodzenie jeśli miało by jej płacić a właściwie nie płacić PZU. Ku przestrodze, możemy ubezpieczyć się u uczciwego ubezpieczyciela ale niestety nie mamy wpływu jeśli trafimy na sprawę który zawarł umowę u oszusta. Tak tak, zostałem oszukany przez PZU dwa razy.
    ZaletyBrak
    WadyZnaczne zaniżanie wypłat
    Traktowanie człowieka jak śmiecia.
  • ~Beata / 2019-10-22 01:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Plus-agent, który mnie ubezpiecza.Taki prawdziwy, porozmawia, przedstawi ofertę, podpowie.
    Minus-mam wykupioną polisę na dom+ruchomości od wszystkich ryzyk. Właśnie jestem na tzw. ścieżce wojennej bo wg. PZU moja szkoda jest mała a ja niestety mam pół domu zdemolowanego.
    Nie poddam się. Jak to mówią - jak masz polisę w PZU, to śpisz spokojnie póki się coś nie stanie.
    ZaletyDostępność i super agent p. Darek Z.
    WadyZanizanie odszkodowania, rozciagniete terminy, katastrofalna komunikacja meilowa i telefoniczna.
  • ~Magdalena Zet / 2019-10-16 09:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam,
    Polecam Pzu a zwlaszcza obsluge klienta w postaci Pani Moniki Sędek. Prawdziwa profesjonalistka. Doradzi, pomoze.
  • ~Mariusz / 2019-10-15 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tyle biur i agentów i zero pomocy... PZU to firma, która w ogóle nie rozpatruje reklamacji. Przy przepisaniu polisy AC z poprzedniego właściciela zrobiono re kalkulacje gdzie wykazano, że mam dopłacić 6,6 tyś zł za okres niecałego roku ( 8 miesięcy ) przeliczając to na rok wychodzi około 10tyś zł ( za auto warte 60tyś) kwota magiczna. W innych firmach średnio przy moim braku zniżek polisa kosztowała od 3,5 do 4,5 tyś zł za pełny rok. Żeby mieć dowód i potwierdzenie, że ta re kalkulacja jest dla mnie nie do zrozumienia, poszedłem do oddziału PZU gdzie pracownik PZU zrobił mi kalkulacje ubezpieczenia na kwotę 4,8 tyś zł (na cały rok). Podałem ten przykład w reklamacji prosząc aby uwzględnili tą kalkulację i chociaż wypośrodkowali te sumy do dopłaty. Lecz moje prośby na nic się zdały, PZU twierdzi, że w moim przypadku nie bierze pod uwagę niby żadnych promocji. Jakich promocji jeśli inne firmy też ściągały moją historię z UFG i wyliczały polisę o podobnych kwotach czyli max 5 tyś zł . Opłacę tą składkę i nie będę się już prosił o żadne rozpatrywanie sprawy ponowne ale będę uprzedzał ludzi i znajomych o złodziejskich praktykach tej firmy.... Jeszcze raz przestrzegam wszystkich przed przepisywaniem w tej firmie ubezpieczenia bo czasami kwoty do dopłaty nie wychodzą w setkach a TYSIĄCACH ZŁOTYCH!!!
  • ~monikak123 / 2019-10-15 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal jak traktują Klienta...
    Ostatni raz w życiu zawarłam polisę w tym "towarzystwie"
  • ~Były klient PZU / 2019-10-15 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Łatwo, szybko i fajnie to jest tylko na reklamach PZU i jak trzeba zawrzeć polisę. Niestety potem jak przyjdzie do faktycznego zdarzenia to robią wszystko aby odszkodowania nie wypłacić. Wymyślają idiotyczne powody i przepisy. Na mejla odpowiadają tak mętnie, żeby przypadkiem niczego konkretnego nie napisać. Zaniżają wartość czego tylko się da. Już trzy razy miałem niezłe przejścia z PZU i gdyby nie to, że się uparłem, nie odpuściłem i poszedłem do sądu i wygrałem to nie dostałbym należnego mi ubezpieczania. Ale za stracone nerwy i czas nikt mi już nie odda. Dlatego przestrzegam wszystkich! PZU to zdziercy i kombinatorzy, którzy robią wszystko aby nie wypłacić lub maksymalnie zaniżyć odszkodowanie.
    Zaletybrak
    Wadyunikanie odpowiedzialności, zaniżanie odszkodowań, niezrozumiały język korespondencji, podejście do klienta rodem z PRL, wysokie ceny
  • ~Maria / 2019-10-09 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje po wypadku i zgłoszeniu przedstawiając wszystkie dokumenty odpowiedź negatywna. Więc szkoda nerwów i pieniędzy na walkę z mafia, niech się udlawia. Złożyłam rezygnację z ubezpieczenia grupowego wolę te pieniądze odkładać a złodziejem nie dam
    ZaletyZadne
    WadyOkradaja ludzi
  • ~Marjan / 2019-09-26 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie napiszę ani 1 dobrego słowa na tych oszustów.Nie wypłacili mi ani grosza za ubezpieczenie grupowe z tytułu trwałego uszczerbku wynikiem nieszczęśliwego wypadku... 4 miesiące na zwolnieniu,10 tys na rehabilitację wydane nie mogę się schylić ale dla nich jest wszystko ok
    ZaletyBrak
    WadyTylko brać potrafią
  • ~Damina / 2019-09-19 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś paranoja, PZU wysłało mi pismo że mam zapłacić pieniądze za budynek który kupiłem 7 miesięcy wcześniej, pisząc w piśmie że jest to obowiązkowe ubezpieczenie. przez dwa tygodnie nikt ie odpowiedział na maila, więc dzwonie Obsługa gra wariata pięć razy pytając "w czym mogę pomóc" i nie odpowiadając na pytania, dowiedziałem się tyle że tydzień wcześniej wysłali pismo że sprawa nie aktualna choć pismo do mnie nie doszło, na pytanie skąd wzięło się pierwsze pismo pan odpowiada "w czym mogę pomóc". gdybam zapłacił i nie wnikał to na pewno PZU z przeprosinami odesłało by pieniądze...
    Wadyobsługa fatalna
  • ~Aśka / 2019-09-19 09:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Moj półroczny samochód zastal wgnieciony na masce stojąc na parkingu, ponieważ ubezpieczyciel osoby która zawiniła był rosyjski sprawa ciągnęła się w nieskończoność i zmuszeni byliśmy naprawić samochód z wlasnego ubezpieczenia ponieważ wyjazd z kraju zmusil nas do jego szybkiego sprzedania. Umowa z pzu przewidywala wymiane czesci na nowe, po odstawieniu samochodu do warsztatu okazało się, że pzu postanowiło „wyklepać” bo było to dla nich o połowe tańsze co obnizylo wartosc samochodu. Oczywiscie nie bylo zadnej dyskusji z nimi. Szkoda płacić 5k za ubezpieczenie, które Tak w praktyce wygląda.
  • ~Mario / 2019-09-18 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalni oszuści. Krótko opisując. Przejąłem auto w leasingu. Poprzedni właściciel pozwolił przepisać na mnie polisę AC. Opłacił za nią 4,1 tys zł. Zapłaciłem mu odstępne 2 tys za nią, ponieważ była ważna prawie cały rok.


    I co teraz. Dostałem od nich odpowiedź po ponad 2 miesiącach ( mieli odp do max 30dni ), że po rekalkukacji wyszło, że mam dopłacić 4,6 tys zł.

    Czyli łącznie wychodzi 8,6 tys zł za ubezpieczenie ( które wcześniej było już wykupione za kwotę 4 tys zł )


    Nie wiem co robić bo problem jest teraz z nimi zerwać umowę.


  • ~Mania78 / 2019-09-17 16:14
    Ocena: 4.33 / 5
    Widzę że tu wystawia się tylko negatywne opinie, pewnie osoby zadowolone nie mają na to czasu. Ale ja chciałam napisać że jestem mile zaskoczona. Zalana ściana i sufit w kuchni i pokoju. Odszkodowanie 1400 zł na następny dzień po zgłoszeniu. Fakt zgłoszenie przez internet i dołączone skanem dokumenty i zdjęcia. Jestem bardzo zadowolona. Ubezpieczenie na życie załatwiam zawsze w oddziale PZU i tam mogę liczyć na fachową pomoc.
    ZaletySzybkość wypłaty, miła obsługa, dostępność informacji w oddziale
    WadyNie spotkałam się
  • ~podróżnik / 2019-09-16 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie turystyczne wojażer - porażka. Decyzja po 3 miesiacach - zdarzenie 01.06, odpowiedz dostałęm 15.09 z decyzja z dnia 09.09, milion telefonów wykonanych do firmy i proszenie o odpowiedź. Zbywanie klienta, obiecywanie bez pokrycia. Decyzja odmowna oparta na przypuszczeniach, bez jakichkolwiek dowodów.
    Zaletybrak
    Wadytermin rozpatrzenia, brak konkretnego uzasadnienia decyzji, brak konkretów podczas rozmowy z konsultantem, zbywanie klienta
  • ~dawid / 2019-09-16 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Płaciłem za AC i OC 3700 zł rocznie i w momencie odstawienia auta do serwisu na likwidację szkody odmówili auta zastępczego ponieważ moje auto "było jezdne". Oczywiście zmieniłem już ubezpieczyciela i nigdy nie wrócę do PZU.
  • ~Dawid / 2019-09-10 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem również oszukany przez PZU!!!
    W dniu podpisania umowy AC wartość samochodu wycenili na 83 tys zł netto niecały miesiąc później skradli samochód i ubezpieczyciel wycenił auto na 70578 zł netto. W kosztorysie podali wyliczenie za przebieg który sobie sami ustalili
    ZaletyBrak
    WadyOszuści i złodzieje traktują nas jak kury znoszące złote jaja
  • ~Driverka / 2019-09-10 06:17
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU SA zaniża odszkodowania! Za nowy błotnik w 5letnim aucie liczą 137 zł. Auto klasy premium, ocynk, bezwypadkowe!
    Do tego każą mi wozić dziecko w uszkodzonym potencjalnie zestawie nosidełko + baza, bo Pan na infolinii stwierdził, że nie zapłacą, np on by swoje dziecko w to wsadził!!! Nie uznali połowy uszkodzeń, pozostałe policzyli 7 razy taniej niż ceny rynkowe. Uważajcie. Za uszkodzone drzwi, błotnik, dwie felgi, zawieszenie i roletę plus wyposażenie będące wewnątrz policzyli mi 3200. Nie ma zakładu, którymi auto do stanu sprzed kolizji za taką jałmużnę doprowadzi!!! Auto w pełni oryginalne chcą mi zrobić jak 25 letniego zwicha po dzwonach!!!
    Zalety
    Infolinia
    Wady
    Zero odpowiedzi na email, opieszalosc, zaniżanie należnych odszkodowań.
  • ~Teresa / 2019-09-09 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia, mam dodatkową polisę wykupioną na zdrowie i wciąż nie ma terminów do lekarzy, pomimo, że placówka medyczna informuje mnie że ta usługa jest dostępna dla PZU - konsultanci opryskliwi i niekompetentni. Ja po dzisiejszej rozmowie z konsultantką rezygnuje i przepisuję się do LUX medica.Nie polecam, szkoda pieniędzy i czasu niech się sami najpierw wyleczą
    Zaletybrak
    Wadybrak terminów do lekarzy, opryskliwi i niekulturalni konsultanci pod nr 801102007 nie polecam , rezygnuje z ubezpieczenia,
  • ~Łukasz / 2019-09-07 12:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam wykupioną polisę (ubezpieczenie mieszkania) kiedy zgłosiłem peknieta rurę miał przyjechać serwisant i naprawić awarię zgodnie z umową. Odezwał się po 36 godzinach z zapytaniem czy u mnie był. Taka obsługa to porażka a w odpowiedzi od PZU dostałem że firma ma 30 dni na usunięcie awarii.
    ZaletyBrak.
    Wady30 dni w warunkach ogólnych na usuwanie nagłych awarii.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 832
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 746
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 622
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 449
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 292
Allianz
Ocena: 1.38, ilość opinii: 279
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027