Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 783 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2021-10-01 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jestem w PZU od 2012 roku i od zawsze płacę wysokie składki razy 2 a nawet 3 niż u innych ubezpieczycieli, zawsze myślałem że jestem Dobrze ubezpieczony w razie jak mi się coś wydarzy aż do dziś.... Dodam tylko że mam wykupione 'ZK'
    Jestem po upadku z rusztowania złamałem wyrostek poprzeczny kręgosłupa w odcinku L1L2L3 Jestem 2 miesiąc na zwolnieniu lekarskim i pewnie bede też i 3 miesiac aż się zrośnie. A dziś dostałem decyzję o ODMOWIE WYPŁACENIA świadczenia bo zakres ubezpieczenia nie obejmuje tego typu złamania kości.
    Żenada!..
    Brak słów!!!! Będę zrywał umowę..

  • ~Karolina / 2021-09-17 00:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa. Pracownicy niekompetentni i nieprofesjonalni. Dwukrotnie odrzucono zalanie domu spowodowane opadami, gdyż nie stwierdzono śladów zalania. Ściany wilgotne, na listwach plesn, ale śladów nie stwierdzono. Zmuszona byłam ubezpieczyć dom w PZU w związku z umowa kredytowa, ale po ostatnich doświadczeniach, przekłamaniach w dokumentacji kończymy współpracę. Dodam tylko, ze wszystkie domy w okolicy zostały zalane a jedynie nasz ubezpieczyciel zakwestionował roszczenie. Żenada i złodziejstwo, inaczej tego nazwać nie można.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalne i nieuczciwe podejscie do klienta. Zgłoszenia szkód traktują jak próbę wyłudzenia pieniędzy. Nastawieni tylko i wyłącznie na własny zysk, klienta maja za nic
  • ~KATZRAYNA / 2021-09-03 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie PZU do PGE assistance , FATALNA JAKOŚĆ, wezwany fachowiec okazał sie oszustem i naciagaczem. wycenil usługe na 600 zł, tj ubezpieczenie pokrywa do 500 zł, Chcialam zmienić fachowaca, nie bylo takiej możliowści. Wezwalam elektryka prywatnie - powiedzial 150 zł za naprawienie - puszczenie kabla nowego od tablicy do kontaku, nowy elektryk przyszedł, zauwalył , że tylko przepalila się kosztka i ja zmienił - finalnie zaplacilam 70 zł. reklamacja okazala się nieskuteczna. Liczenie max stawki to oszukiwanie nie tylko klientow, ale i naciaganie na koszty ubezpieczyciela. Tylko Pani pytala to rezyguje pani czy ten pan ma to naprawic z doplata? Nie ma podstaw podwazac kompetencji fachowca.PZU NIE BIERZE ODPWOIEDZIALNOSCI ZA WYSYLANE OSOBY, WYSLALI FACHOWCA ZROBILI SWOJE I UMYWAJA RECE
    ZaletySZYBKO PRZYJECHAL
    WadyJAK W OPISIE,
  • ~maciej / 2021-08-26 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zaniżają odszkodowanie, utrudniony kontakt
  • ~Rafał / 2021-08-24 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłem o 15:31 na infolinię z zamiarem uzyskania prostej informacji. Liczyłem, że w dwie minuty wszystkiego się dowiem jak to u normalnego usługodawcy,zamiast tego przez ponad 40 minut nikt nie odebrał a ja mam plus 30 pln do rachunku za połączenie na numer premium. Zgaduję tylko, że już dawno wszyscy poszli do domu. Państwowa firma i takie same standardy obsługi- zadne. Napisałem skargę, jestem ciekaw odpowiedzi. Nie polecam, nie pozdrawiam.
    WadyTotalna ignorancja i zerowa jakość obsługi klienta.
  • ~Ania / 2021-08-18 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem...tato przez ponad 20 lat opłacał indywidualne składkę,po jego śmierci okazało się,że rodzina nie otrzyma złotówki,zasłaniają się przepisami,kruczkami prawnymi.Gdyby tato składał pieniądze na konto,bądź trzymał w "skarpecie"rodzina mialababy pieniądze na pomnik i inne wydatki związane z pogrzebem,a tak pieniadze trafiły w ręce prezesów, kierowników i innych,jak można ak zerować na biednych ludziach!
  • ~Marek / 2021-08-17 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Opiekun sprawy Pan Robert Staniec wyjeżdża na urlop zostawiając sprawe bez dokonczenia pomimo faktu ze otrzymuje od poszkodowanego droga mailowa kazdy dokument. Nie przekazuje informacji kto Go zastepuje i opoznia przyjecie odpowiedzialnosci. Dodam ze auto stoi naprawione w warsztacie od ponad 2 miesiecy ! Kto zwroci w tym wypadku za amortyzacje ? Firma beznadziejna , kontakt przez platforme jest tylko od klienta lub poszkodowanego. Ludzie pracujacy na infolinii sa niedoinformowani. Czesto wprowadzaja w blad i kaza robic cos co jest niezgodne z procedurami. Jedyna sluszna kwestia wzgledem tego Towarzystwa to chyba proces sadowy z powodztwa cywilnego niestety.
    WadyBrak szacunku wobec klientów i poszkodowanych
  • ~123qwerty / 2021-08-12 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    ludzie na infolinii bardzo niemili. nic się nie dowiedziałam. baba z łaską mi odpowiadała na pytania
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Joanna / 2021-07-28 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Mąż w pracy złamał nos,wchodząc w nieoklejone nowe szklane drzwi,opis lekarza dla Polskich Złodziei Ubezpieczeń,nie zrobił wrażenia.Jak najbardziej odwoływaliśmy się,odmownie.Człowiek kupuje ubezpieczenie w zasadzie po co..na wypadek..czego.Najlepsze jest to że koleżanka pracująca w ubezpieczeniach stwierdziła że to niemożliwe, że PZU za tak oczywisty uszczerbek nie wypłaciła odszkodowania.Omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyPiękny bayer i wciskanie kitów.
    WadyNajważniejsza...NIEKOMPETENTNI, NIEWYPŁACALNI,NIEUCZCIWI,
  • ~Lulu / 2021-07-26 15:18
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo dobry zakres i obsługa zarówno przy sprzedaży jak i szkodzie. Odszkodowanie za zalanie bez problemu pokryło koszt materiałów i robociznę- fakt, że robota bez faktury
    Zaletyzakres, obsługa. wysokość i tempo wypłaty odszkodowania
    Wadytrochę wysoka cena
  • ~hakob / 2021-07-21 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekcewazenie klienta opieszałe dzialanie zanizanie odszkodowania
    Zaletyzadnych
    Wadyww
  • ~Malgorzata / 2021-07-08 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Żaden z pracowników nie przedstawił mojej mamie podstawowego zakresu ubezpieczenia tj. Od zawału i udaru, pomimo że co roku podwyzszala sumę gwaranxyjna i oczywiście miesięczna składkę. Mając 74 lata w zakresie ubezpieczenia ma poronienie, osieroxenie dziecka, ale nie ma ubezpueczenia od zawału i udaru.czyzby brak profesjonalizmu pracowników, a może celowe zarabianie.. Masakra
  • ~Ela / 2021-06-28 05:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Lichwiarska firma , zero informacji o następnych krokach . Komunikacja na poziomie zero . Nigdy więcej tam nie ubezpiecze. Brak kontaktu z klientem a potem sami naliczają sobie odsetki. Szczerze odradzam
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa

  • ~zib / 2021-06-25 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia kompletne dno nie zwracaja pieniedzy za nadplate oc imeile odpisuje automat bo ciagle dostaje te same
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Joanna / 2021-06-15 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni czekam na umówienie wizyty. Choć wykonałam przynajmniej 10 telefonów do infolinii, zdegustowana tym, że nic się nie dziej z moim zgłoszeniem. Pan mi odpowiedział: "w regulaminie nic nic nie ma na temat tego, że musimy umówić wizytę". Już jutro wypowiadam umowę dla wszystkich moich pracowników, których zatrudniam i im opłacam ubezpieczenie.
  • ~Wioletta / 2021-06-10 15:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa na infolinii zdrowia jest coraz gorsza i niegrzeczna do pacjentów
  • ~koww / 2021-05-21 11:00
    Ocena: 4.33 / 5
    A JA NIE MOGĘ NARZEKAĆ SZKODA W MIESZKANIU POSZEDŁ WĘŻYK OD PRALKI, ZGŁOSZONA PRZEZ INTERNET W PLACÓWCE GDZIE WYKUPYWAŁEM UBEZPIECZENIE, NIE ZDĄŻYŁEM DOJECHAĆ DO DOMU A TU DZWONI PANI I PROPONUJE KWOTĘ, NA DRUGI DZIEŃ PIENIĄDZE NA KONCIE, MOGĘ WZYWAĆ FACHOWCA
    ZaletySZYBKOŚĆ DZIAŁANIA
    WadyCENA POLISY MOGŁABY BYĆ NIŻSZA ALE I TAK BYŁO WARTO
  • ~Edek / 2021-05-18 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapamiętaj na zawsze:PZU to skrót Polski Złodziej Ubezpieczeń
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Piotr P / 2021-04-07 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    30.03 zmarła mi Mama z powodu Covidu mogłem dopiero 02,04 zacząć załatwiać formalności tegoż 2 zgłosiłem "szkodę" do PZU dziś to jest 07,04 beztroska panienka z infolinii poinformowała mnie że pomimo jakikolwiek braków formalnych sprawa nie jest załatwiona na moją uwagę że nie chodzi o odszkodowanie za złamaną rękę tylko o śmierć i pieniądze na pochówek stwierdziła równie beztrosko że mają na to 30 dni ŻENADA ?!? to chyba mało... PRZESTRZEGAJCIE PRZED TYM CZYMŚ ZWANYM PZU dinozaury dawno wymarły i takie firmy jak im podobne powinny też odejść wraz z komunizmem Ostrzegajcie wszystkich i reklamujcie PZU
  • ~Xyz / 2021-03-22 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Szkoda z oc sprawcy. Sprawca ubezpieczony w pzu.
    Przyjęcie zgłoszenia w porządku, później przysłany kosztorys, oczywiście zaniżony, użyte części zamienne bo podobno ogólny stan auta na to pozwala, ciekawe skąd pan rzeczoznawca to wie, skoro "oględziny" były na podstawie zdjęć uszkodzeń, które wysłałam mailem, bo przez pandemie rzeczoznawca nie przychodzi osobiście.
    Od wysłania kosztorysu mijają już dwa tygodnie, a opiekun sprawy po moim pytaniu na jakim etapie jest likwidacja, odpowiedział- mamy 30 dni na rozpatrzenie zgłoszenia.
    Kiedyś w innej ubezpieczalni po szkodzie z oc sprawcy pieniądze miałam na koncie na następny dzień od wysłania kosztorysu.
    Straszna opieszałość pzu.
    ZaletyPrzyjęcie zgłoszenia ok
    WadyCzas trwania, zaniżone koszty, infolinia brak wiedzy, odpowiedź "mamy 30 dni" moim zdaniem bezczelna, mając juz gotowy kosztorys naprawy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.80, ilość opinii: 858
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 783
Link4
Ocena: 1.48, ilość opinii: 635
Warta
Ocena: 1.38, ilość opinii: 494
Uniqua
Ocena: 2.08, ilość opinii: 451
Generali
Ocena: 1.58, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192