strona 17 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Jak pzu zrobiło mnie w konia / 2021-02-17 23:15
Złodzieje i kłamcy kto choć raz miał z nimi do czynienia wie o czym mówię -
-
~Jam / 2021-02-12 15:33
Tragedia, niekompetencja , marnotrawstwo, drożyzna .........
Za uszkodzonego Jeepa z oc sprawcy zaproponowali 4tys. gdzie sama felga z oponą kosztuje ok 5,5 tyś. W końcu za naprawę zapłacili 22000 plus auto zastępcze 33000 razem 53 tyś.ZaletytragediaWadyoszuści -
~Anna / 2021-02-07 22:28
Żenada i porażka. DRAMAT!!!
-
~Magdalena / 2021-01-21 15:21
Żenada robienie pod góre klientom, straty na kontach. Omijać szerokim łukiem Zaletybrak -
~przedsiebiorca z małopolski / 2021-01-21 12:06
firma PZU oszukuje klientów !! WIELOKROTNIE na życzenie idea Getin banku zawyża to samo obezpieczenie o 2000 zł ponad czyli zmowa zeby wyciagać pieniadze a w kwestii ubezpieczenia grupowego nie da sie tego rozwiazać ciagle sami sobie przedłuzaja okres ubezpieczenia ian naliczają ciągle nowe kolejne koszty dramat totalny trzeci przykład oddana cesja leasingu na innego klienta pól roku temu a i tak naliczają ubezpieczenie na poprzedniego wlasciciela pomimo ze przejmujacy klient ubezpieczył sobie w innym towarzystwie na co miał zgode leasingu WadyKOMPLETNA AROGANCJA I NACIĄGANIE NA KASĘ !!! -
~Alex / 2021-01-15 13:44
Ta jedna gwiazdka i tak za dużo, oszustwo klienta to główne motto tej firmy, koszty zaniżają na naprawę z oc sprawcy , nie można wybrać swojego warsztatu o obcinają koszty o rzekomy upust na części w wysokości 40% ciekawy który warsztat ma taki upust w serwisie chyba żaden nawet serwis nie takiego narzutu na części , musisz wybrać ich albo dopłacasz z własnej kieszeni , myślisz że jak oddasz do ich warsztatu czy serwisu to naprawią ci na częściach oryginalnych to jesteś w błędzie wstawiane są zamienniki nazywane częściami alternatywnymi Mają obowiązek zwrócić za holowanie to zwracają tylko część twierdząc że należy się tylko zwrot w jedną stronę po prostu laweta ma się teleportować na miejsce zdarzenia ZaletybrakWadyoszukują -
~Piotr / 2021-01-05 16:19
Omijajcie PZU z daleka. Szkoda z OC sprawcy.
Naprawa wyceniona na 2800 w stacji naprawczej PZU i tam miała zostać wykonana.A tu niespodzianka na koncie-wpłata 600zł i żadnej naprawyZaletyJeszcze odbieraja telefonyWadyKontakt z opiekunem szody poza poza wszelkimi normami.Zero odpowiedzi -
~gOSIA / 2021-01-04 15:30
Nie polecam. W urzedzie czeka na mnie dowód...
...rejestracyjny do odebrania po zakupie auta, a w PZU robią mi problemy by przepisać OC poprzedniego wlasciciela na siebie. Wysłałam im mailem fakture zakupową, wyraziłam chęć dokupienia NNW i nic. Informacje przez telefon- nic nie mogą, trzeba czekac itd. Ani w jedna ani w drugą. Przy kolejnym telefonie okazało sie ze chcieli mi wcisnąć brak maila, mimo , że mialam autromatyczne potwierdzenie dostarczenia, więc probowali stwierdzic ze nie doszla faktura, a potem ze na fakturze nie ma REGONU bo do przepisania jest potrzebny Regon!!! no pierwsze slysze!! ubezpieczylam w swoim zyciu wiele aut firmowych i osobowych i bzdury wiekszej nie slyszalam. Poprostu wyludzają dane i nic nie robią. NIGDY wiecej PZU nawet jesli beda tansi. Szkoda nerwow. Radzę naprawde sie przyjrzec ich praktykom UOKiK. Wyglada na to, że tu wyłudzalnia danych osobowychZaletyżadneWadyNIEKOMPETENCJA I SPYCHOLOGIA DO KWADRATU. NIE ZALATWICIE NIC. NIE RADZE DZWONIC BO INFOLINIA TO DZIADOSTWO, WEZMĄ WSZYSTKIE DANE ŁĄCZNIE Z PESELEM I NUMEREM BUTA ZEBY POWIEDZIEC ZE NIC NIE MOGA -
-
~Andrzej / 2021-01-04 13:32
Obsługa beznadziejna, nikt nic nie wie ,kontakt z opiekunem wręcz nie możliwy. ZaletyBrakWadySłaba jakość obsługi, problematyczność -
~kaba / 2020-12-31 09:33
Utrudniają, zaniżają, oszukują, te odszkodowanie to pic na wodę. Wartość wraku zaniżona i pomogą mi zabierając wrak, sami sprzedadzą trzy razy drożej. Wartość przed wypadkiem zaniżona i z błędnie uwzględnionym przebiegiem. Ktoś to wyceniał po zdjęciach i na dodatek jest z PZU - piękny obiektywizm. Nie polecam. Nigdy więcej PZU. ZaletyMili ludzie pierwszego kontaktu w słuchawceWadyim głębiej tym ciemniej -
~Danuta / 2020-12-30 15:16
po kilkudziesięciu latach ubezpieczenia pracowniczego grupowego - po przejściu na emeryturę chciałam kontynuować ubezpieczenie indywidualne. Składka 4 razy wyższa, świadczenia dużo niższe i zażądano wielu dokumentów dotyczących stanu zdrowia. Przez miesiąc nie rozpoznano wniosku - przepadła mi możliwość kontynuacji ubezpieczenia. ZaletybrakWadyjak wyżej -
~Jaga / 2020-12-24 13:12
Ubezpieczenie posmiertne to sciema! Wlasnie niedawno odeszla moja Mama - 96 lat. Prawie cale zycie wplacala do PZU niewielkie kwoty zeby odciazyc jedyna corke- mnie- podczas pogrzebu. Wlasnie dostalem odmowe z PZU, stwierzajaca ze firma nic nie wyplaci poniewaz uposazonym tego ubezpieczenia jest niezyjacy od 1987 roku maz Babaci. Babcia nigdy tego nie zmienila- nie dostala zadnej korepondecji a ja jako jedyna corka nie mam prawa do tych pieniedzy! Nie jestem ekspertka prawa ale dla mnie to wyglada jak zlodziejstwo- uwazajcie na najmniejsze szczegolu z nimi! Nie mozna ufac! -
~aaa / 2020-12-18 08:10
Oszuści i naciągacze !!! Szkoda z OC sprawcy. Warsztat naprawe wycenił na ponad 3500 zł, oni proponują troche ponad 900. Po wybraniu naprawy bezgotówkowej chcą wcisnąć nienależna amortyzację, tak że do naprawy mam dopłacić Ponad 700 zł. OMIJAĆ Z DALEKA !!! Nie przyznają samochodu zastępczego ani nie chcą podać podstawy prawnej odmowy. -
~Zbi / 2020-12-08 11:29
Żenada Wielka wielka kampania że pomagają ratownikom medycznym dali 1% i napisali ze więcej dać nie mogą a ktoś inny dostał 3 % na to samo żenada on oceniają uczerbek po nazwisku nie po dokumentach -
~Jola / 2020-11-02 21:15
Portal "Moje PZU' do doopy. Nie działa nic, nie można umówić wizyty, ponieważ nie ożna dokonac wyboru lekarza. Można klikać do woli , a i tak nic z tego! Ktoś, kto tworzył tą platformę to jakiś nieuk, jedno wielkie nieporozumienie. Co do konsultantów PZu, to bardzo mili i życzliwi ludzie. Szybko przekazują informacje i umawiają wizyty, Platforma internetowa PZu to porażka! ZaletyKonsultanci telefoniczni - OKWadyPlatforma internetowa do kitu! -
~gudii / 2020-10-06 11:46
Postanowiłem poznać ofertę największego ubezpieczyciela. Chciałem skorzystać z ubezpieczenia domu i NNW w życiu prywatnym. Wszystko za pośrednictwem kontaktu telefonicznego na infolinii PZU. Po wysłuchaniu oferty chciałem wszystko przemyśleć i umówiłem się na kontakt telefoniczny z konsultantem. Konsultant nie oddzwonił więc postanowiłem sam zadzwonić. Zapytałem o konsultanta z którym chciałem rozmawiać i uzyskałem odpowiedź, że jest na urlopie na żądanie. Zachęcony postanowiłem kontynuować rozmowę z konsultantem, który odebrał połączenie. Oczywiście poinformował mnie, że słabą ofertę otrzymałem i że on da mi lepszą. Otrzymałem nie co droższą ofertę niż u konkurencji w związku z ubezpieczeniem domu. Natomiast odnośnie ubezpieczenia NNW zupełnie nie tą ofertę jaką chciałem jak się po czasie okazało. Nie podpisałem żadnej umowy tylko umowa została zawarta przez telefon. Nauczony doświadczeniem i poszanowaniem klienta przez inne firmy ubezpieczeniowe postanowiłem, że nie chcę takiego ubezpieczenia z którego jestem niezadowolony i nie opłaciłem składki. U innych ubezpieczycieli jeśli się rozmyślisz po podpisaniu umowy i nie opłacisz pierwszej składki to umowa wygasa- tak jest np. w Compensie czy Nationale Nederlanden. Nikt od Ciebie nic nie chce bo rozumie, że nic na siłę i szanuje klienta, ponieważ zależy tym firmom nie głównie na zysku, ale na tym, aby klient wiedział co kupuje i był zadowolony. PZU zachowuje się jak by było firmą mało znaną, firmą Krzak i aby tylko zarobić i pozyskać jak najwięcej pieniędzy, a Klient się dla nich nie liczy. Bazują na nieuczciwości i niewiedzy klientów. Zadzwonili do mnie z działu windykacji PZU to powiedziałem, że takie postępowanie jest nieuczciwe i od razu wpisali mnie do rejestru dłużników oraz przekazali sprawę do Firmy windykacyjnej Kaczmarski z prośbą o pomoc w uzyskaniu zapłaty za ubezpieczenie. Wiem, że można odstąpić w ciągu 14 dni od umowy zawieranej na odległość, ale nie miałem głowy do tego ponieważ choruję i wyszły dodatkowo inne sprawy. Nie spodziewałem się tak nieuczciwego podejścia z ich strony, gdyż jest to znana firma i duża oraz miałem przykłady z innych firm ubezpieczeniowych. Napisałem reklamację do PZU to jej dobrze nie przeczytali. W reklamacji napisałem, żeby anulowali umowy oraz co o tym myślę i przebieg sytuacji. To odpisali, że nie znajdują podstaw do uznania reklamacji za zasadną i że mogę w każdej chwili rozwiązać umowę, lecz nic nie napisali że rozwiązują tak jak prosiłem w reklamacji. Oczywiście mam zapłacić za czas ubezpieczenia do kiedy będą trwały umowy. Wiadomo, że przy tego typu transakcji przez telefon, człowiek nie jest w stanie wszystkiego zapamiętać i wierzy w to co mówi konsultant. Uczciwa firma w taki sposób by nie postąpiła tylko okazałaby szacunek dla klienta i jego dobro oraz jego zadowolenie. Uważajcie na praktyki jakie stosuje PZU bo później może być niemiła niespodzianka. Jest to ewidentne sprzedawanie produktu na siłę, wykorzystując niewiedzę drugiej strony i brak poszanowania. WadyCałokształt -
-
~Piotr / 2020-09-29 21:26
Banda złodziei
Za szKode 3 tysiące chcieli wypłacić 600 zł !
W dodatku napisali że zderzak był uszkodzonyZaletyBrakWadyMnostwo -
~Czesław / 2020-08-22 12:56
Najgorsza firma konsultanci niekompetentni butni a wręcz arogantni wszystko na nie wymagają tony papierów dla nich trzeba ekspertyzy ale w drugą stronę oni nie muszą faktury nie zgodne z prawdą żenada fałsz i kpina to całe pzu ZaletyZeroWadyWszystkie jakie mozliwe -
~Chrysler / 2020-08-20 12:48
Ubezpieczenia komunikacyjne to porażka a jakiś opiekun to lipa po co takie coś mówić że jest jakiś opiekun szkody jak nigdy do Ciebie nie zadzwoni i Ty nie jesteś w stanie się dodzwonić i czegoś dowiedzieć to jes Wielka lipa ZaletyŻadneWadyWszystkie -
~Wioleta / 2020-08-03 15:26
Najgorsza firma ubezpieczająca. Najlepiej odłożyć fundusze. Dostałam 418 zł za uraz skrętny stopy. Gdzie przez wypadek miałam uraz więzadeł. Wybudziła mi koalicja stępu. Przeszłam 2 operacje. Laparaskopowe czyszczenie stawu i naprawa AtFL. Zapłaciłam już ponad 15 tys. Za leczenie. Ale nic więcej z ubezpieczenia mi się nie należy. Dla nich resekcja to nie jest usunięcie. Bo tego nie ma w wykazie!!! Lepszy interes zrobilabym nie płacąc im. Najgorsza decyzja w moim życiu. Odbijam się tylko od niekompetentnych doradców i infolinię. Jeżeli chcecie mieć zdrowe nerwy- nie dajcie się naciągnąć. Jest mi niezmiernie przykro. Numer sprawy - dla wiarygodności -PZ2020032382053. ZaletyBrakWadyObrzydliwość, chamstwo, wyłudzenie opłaty
strona 17 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »