strona 15 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Elżbieta / 2022-01-17 19:08
jest to firma która bezwzględnie nie wypłaca żadnych odszkodowań , jesteśmy w szoku moja matka przez ok. 30 lat opłaca składki , po upadku w autobusie mająca 82 lata i leczeniu się około 3 tygodni 4 wizyty u specjalistów , rzecznik PZU odmówił wypłaty odszkodowania bo stwierdził że nie miała uszczerbku na zdrowiu , a to że przez 2 tygodnie chodziła z bólem głowy i zawrotami głowy , wylew i pęknięcie naczynia oczodołu , przez tydzień nie wychodziła z domu , hańba dla tej firmy , i wszystkich pracowników , pani z punktu w Jeleniej Górze ul. Solna powiedziała żeby przyniosła zaświadczenie od chirurga o bliżnie po uderzeniu . Parodia , Dostała odszkodowanie od firmy ubezpieczeniowej MZK Jelenia Góra Hestia która jej przyznała odszkodowanie i zachowali się porządnie i uczciwie .
Do meritum nie ubezpieczajcie się w tej firmie bo szkoda pieniędzy . -
-
~RYSZARD / 2022-01-16 10:02
Oszukańcza Firma PZU w której ubezpieczenie na Życie opłacałem regularnie od 1980 r. a w ostatnim czasie od 8 miesięcy nawet dublowałem swoją kontynuację Indywidualnego w nowej pracy, jednak po tym zdarzeniu które cytuję w opisie odradzam Ubezpieczenia w tej Firmie
,,Od dłuższego czasu odczuwałem ból w nodze lewej w związku z leczeniem się na zakrzepicę poszczepienną i bólami kostno-stawowymi w okolicy stawu kolanowego i skokowego, ból o zmiennym nasileniu odczuwałem od 25 marca tj. od dnia szczepienia przeciw COVID-19 i z tego powodu byłem leczony ambulatoryjnie, jednak żadne badania i diagnozy lekarskie nie rozpoznawały żadnych objawów złamania zmęczeniowego i z tego powodu nadal pracowałem pomimo bólu. W dniu 10 lipca 2021 r. uległem poślizgnięciu się na schodach klatki schodowej do mieszkania w wyniku, czego noga lewa spadła mi na niższy stopień mocno uderzając pod ciężarem ciała o ten stopień. W wyniku tego zdarzenia z powrotem zacząłem odczuwać ponownie ból w tej samej lewej nodze, jednak ból ten był podobny do wcześniej odczuwalnych i nadal umożliwiał mi chodzenia. Z tego powodu zdecydowałem, że nie wymagam interwencji lekarskiej, dodatkowo była to sobota i dlatego nie zgłosiłem się na pogotowie.
Ponieważ w nocy dnia następnego 11.07.2021 r. ból zaczął się nasilać, dlatego dnia następnego rano tj. 12.07.2021 r. zgłosiłem się na SOR Szpitala Powiatowego w Nisku.
Przy wstępnym badaniu lekarskim, zapytany o przyczynę urazu podałem alternatywnie dwie przyczyny, czyli to poślizgnięcie się w dniu 10 lipiec 2021 oraz uderzeniem z przed 9 lat stemplem na budowie w okolice stawu skokowego.
Drugą datę i powód podałem, ponieważ nie sądziłem, że poślizgnięcie mogło być przyczyną takiego bólu a po uderzeniu stemplem z przed 9 lat również nie mogłem chodzić jednak wtedy nie zgłaszałem się do lekarza z powodu braku ubezpieczenia w ZUS po powrocie z zagranicy, jednak w tym okresie opłacałem składki PZU Życie.
Na Izbie Przyjęć SOR Lekarz przyjmujący wpisał bardziej prawdopodobną przyczynę urazu jako podstawową po czym wykonano badania i udzielono mi doraźnej pomocy oraz wystawiono mi skierowano na oddział ortopedyczny szpitala.
Ponieważ w dalszym ciągu mogłem się samodzielnie poruszać i nie byłem przygotowany na poddanie się leczeniu szpitalnemu w tym dniu, postanowiłem się zgłosić do szpitala w dniu następnym tj. 13.07.2021 r., co też uczyniłem a udokumentowałem to kopią złożonych Zaświadczeń,, koniec wyjaśnień.
Stanowczo odradzam ubezpieczenia w PZU Życie chyba że chcecie dochodzić sądownie jak w wyroku Sygn. akt: I C 353/16 innej osobyZaletyBRAKWadyWYŁĄCZNIE WADY -
~anna / 2022-01-12 13:25
To jest raczej parodia. Lokal na Chmielnej 71 ponad stan, ale już nieporozumienia związane z brakiem poinformowania przez infolinie norma. Najpierw okazało się że za badania labolatoryjne musiałam dodatkowo zapłacić 120 zł, bo mój podstawowy pakiet tego nie uwzględniał, a potem że zupełnie inaczej powinna się do nich przygotować, a dzwoniłam na infolinię m. in. po to żeby mi powiedzieli ...
Wyniki nie pojawiały się więc dzwonię do nich po dwóch tyg. i okazuje się że one się na moim profilu nigdy nie pojawią. Mam dzwonić i się dowiadywać... Po kilku dniach w końcu mi potwierdzono, ale mam sobie pobrać z kolejnej strony diagnostycznej, najpierw podano niewłaściwy kod, potem nie dało się pobrać ...
Nie polecam, nie dorośli do cywilizacji i technologii, a chcą na bogato.Zaletyraczej brakWadysystem, brak rzetelnych informacji, wprowadzenie w błąd -
~Łukasz / 2021-12-17 14:29
Jednym słowem TRAGEDIA. Totalne nieporozumienie. Infolinia i obsługa klienta, oraz załatwianie spraw poprzez konsultantów to jawna kpina i żenada ! -
~Zenek / 2021-12-09 22:29
Ubezpieczenie mieszkania.
Mój agent namówił mnie na dość drogą ale kozacka polisę bo podobno od wszystkiego. Dobrze że w 1 roku coś się wydarzyło bo inaczej nie dowiedział bym się jakie to złodzieje. Przez wichure miałem wiele strat. Straty wycenione na 7tys zł a oni po swojemu wycenili na 1600zl nie biorąc kilku zdarzeń pod uwagę, gdzie zakres polisy był tak kozacki i drogi że odszkodowanie należało się nawet za umyślne uszkodzenia.
NIGDY WIĘCEJ pzu. ODRADZAM WSZYSTKIM!!!ZaletyBrakWadyWszystko finanse -
~Lidia / 2021-12-09 01:47
ZDECYDOWANIE ODRADZAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM OSZUSTA UBEZPIECZENIOWEGO PZU!!!
NIE OTRZYMAŁĘM ODSZKODOWANIA MIMO POTWIERDZONEGO TRWAŁEGO USZCZERBKU NA ZDROWIU I DOZNANEGO URAZU PODCZAS WYPADKU PRZY PRACY.
PZU jest zwykłym oszustem i naciągaczem.
Gdy przychodzi do wypłaty odszkodowania, "cymbał orzecznikowski" nazywający się lekarzem, wydał opinię o braku urazu, podczas gdy wszystkie inne dokumenty i lekarze specjaliście orzekają zgodnie, że doznałem trwałego urazu podczas wypadku przy pracy.Zaletycałkowity brakWadywszystkie możliwe -
~molahonkey / 2021-12-08 15:25
Od Marca 2021 próbuję załatwić sprawę z Wypłatą transferową PPK i PZU to najgorszy sort z jakim mi przyszło się zmierzyć w tej kwestii. Pracownicy Infolini są niewykwalifikowani, rozmowy wyglądają jakby moim rozmówcą byli ludzie z ulicy lub ze stopniami niepełnosprawności umysłowej. Nie wiem kogo PZU zatrudnia do obsługi klienta w tym dziale, ale to najgorsza Infolinia z jaką przyszło mi się zmierzyć. Niestety tak prosta sprawa jak wypłata transferowa to wielka batalia wojenna. Wszystko musi być na papierze (aktualizacja numeru telefonu, aktualizacja adresu korespondencyjnego), co jest skandaliczne - MAMY XXI WIEK!!!! Na listy czeka się długimi tygodniami, a pracownicy infolini udzielają nieprawdziwych informacji. Już kolejna osoba z kolei nie umiała mi udzielić konkretnej i rzetelnej informacji, była rozkojarzona, mamrotała coś pod nosem i od wstępu była zirytowana, że musi odebrać telefon. PORAŻKA!!!!! ZaletyBRAK ZALETWadyOd Marca 2021 próbuję załatwić sprawę z Wypłatą transferową PPK i PZU to najgorszy sort z jakim mi przyszło się zmierzyć w tej kwestii. Pracownicy Infolini są niewykwalifikowani, rozmowy wyglądają jakby moim rozmówcą byli ludzie z ulicy lub ze stopniami niepełnosprawności umysłowej. Nie wiem kogo PZU zatrudnia do obsługi klienta w tym dziale, ale to najgorsza Infolinia z jaką przyszło mi się zmierzyć. Niestety tak prosta sprawa jak wypłata transferowa to wielka batalia wojenna. Wszystko musi być na papierze (aktualizacja numeru telefonu, aktualizacja adresu korespondencyjnego), co jest skandaliczne - MAMY XXI WIEK!!!! Na listy czeka się długimi tygodniami, a pracownicy infolini udzielają nieprawdziwych informacji. Już kolejna osoba z kolei nie umiała mi udzielić konkretnej i rzetelnej informacji, była rozkojarzona, mamrotała coś pod nosem i od wstępu była zirytowana, że musi odebrać telefon. PORAŻKA!!!!! -
~Robert / 2021-12-07 11:44
Po pobycie w szpitalu rechabilitacyjnym złożyłem wniosek o wypłacenie świadczenia.Oczywiście tego samego dnia decyzja odmowna.Powód kolejna rechabilitacja , gdzie tylko raz byłem.Pani nie spojrzała nawet w dokumętację szpitalą tylko odrazu odmowa wypłaty świadczenia.Kogo oni tam zatrudniają? ZaletyżadnychWadynieodpowiedni pracownicy na stanowiskach -
-
~Aaaa / 2021-11-30 21:27
Ech, po 14 latach płacenia składek przydarzył mi się pierwszy wypadek. I dostałem odmowę wypłaty świadczenia. Uciekam do innej firmy i ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Aż dziw, że jeszcze ktoś chxe im dawać pieniądze... ZaletyBrakWadyZłodziejstwo, wyzysk i oszukiwanie klientów -
~Andrzej / 2021-11-30 12:56
Infolinia to jakaś kpina, menu tak zawiłe, że najprostsza czynność zajmuje ok 20 min a koszt połączenia 12-15 zł
Lekarze orzecznicy to chyba z innej planety przylecieli bo 1h 40min na stole operacyjnym leżałem a oni stwierdzili że nie będzie wypłaty za operację.
Ceny ofert wysokie nie adekwatne do problemów z odszkodowanie
Strona internetowa nastawiona na wciśnięcie produktu a jak potrzeba coś znaleźć że świadczeń to dramatZaletyJedyna to w miarę miła obsługaWadyWysokie ceny produktu, płatna infolinia, zaniżanie odszkodowania, zawiłe menu na infolini, a stron internetowa słaba -
~Enka / 2021-11-23 11:15
Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek relacje z tą firmą! Już drugi raz mam nieprzyjemność likwidować szkodę wyrządzoną przez klienta PZU i po raz drugi ktoś naciąga mnie na pokrycie kosztów tej likwidacji. Następnym razem jeśli sprawca wypadku/stłuczki pokaże mi polisę PZU, to od razu pójdę po odszkodowanie do sądu, żeby nie tracić znów pieniędzy i nerwów. -
~MIchał / 2021-11-23 11:02
Jestem prawnikiem, zajmuję się dochodzeniem odszkodowań. W mojej ocenie, od kilku lat PZU jest najgorszym zakładem ubezpieczeń. Nie dość, że składki są jednymi z najwyższych na rynku, to jeszcze w każdej sprawie PZU robi problemy poszkodowanym. Pomijam już, iż w kalkulacjach naprawczych PZU stosuje stawkę 55 zł. netto za 1rbg, gdzie minimalna stawka to ok. 110 zł. netto... Nawet pisma adresują jakoś tak bez szacunku :( Coś się stało z tą firmą, bo jeszcze kilka lat temu była w miarę. Aktualnie polecam rezygnować z ich usług. ZaletyObecnie brakWadydrogo, nierzetelnie, bez zaufania, oszukują przy wypłacie, same wady -
~Daniel P / 2021-11-04 11:27
Proszę uważać na niekompetentnych konsultantów telefonicznych i ten złudnie wyglądający ale bardzo niespójny system informatyczny.
Właśnie się dowiedziałem że mam dwie policy na ten sam adres, w tym jedna to zaległa rata z umowy zawartej na dwa lata. Ogólnie chciałem wpłacić ratę i przedłużyć polisę a skończyłem z dwiema polisami i groźbą windykacji. -
~Rom / 2021-11-03 08:40
Najgorsza firma!
To cala kwestia zrezygnować z automatycznego przedluzenia!
Masakra!
Nienawidzę!
Zycie tej kompanii najgorzego.WadyWypowiedzenie to masakrycznie -
~edek / 2021-10-28 14:36
Opcja all risk przy ubezpieczeniu domu - wg agenta wszystko obejmująca. niestety masę nielogicznych wyłączeń odpowiedzialności. Składka bardzo wysoka. NIE POLECAM! ZaletybrakWadyoszuści i kłamcy -
~Agata / 2021-10-27 20:46
Utrudniony kontakt z opiekunem szkody, o ponad połowę zaniżona wartość szkody. Co innego mówią co innego robią, nie da sie dogadać. Obiecywali auto zastępcze do czasu naprawy, trzeba było codziennie dzwonić żeby przedłużył o jeden dzień po godzine na linii aż w końcu bez uzasadnienia zabrali. Jednym słowem czeski film. Nie polecam z całego serca i nikomu nie życzę by musiał się z nimi użerać ZaletyBRAKWadyBRAK ZALET -
-
~Ola. / 2021-10-17 23:57
Od 15 lat płacimy składki w PZU.
Mieliśmy pierwszą, poważna awarię w domu i dostaliśmy grosze, które nawet nie pokryja 1/10 szkód.
Nie warto.ZaletyBrakWadyBrak wypłaty środków -
~Michał / 2021-10-01 17:53
Witam jestem w PZU od 2012 roku i od zawsze płacę wysokie składki razy 2 a nawet 3 niż u innych ubezpieczycieli, zawsze myślałem że jestem Dobrze ubezpieczony w razie jak mi się coś wydarzy aż do dziś.... Dodam tylko że mam wykupione 'ZK'
Jestem po upadku z rusztowania złamałem wyrostek poprzeczny kręgosłupa w odcinku L1L2L3 Jestem 2 miesiąc na zwolnieniu lekarskim i pewnie bede też i 3 miesiac aż się zrośnie. A dziś dostałem decyzję o ODMOWIE WYPŁACENIA świadczenia bo zakres ubezpieczenia nie obejmuje tego typu złamania kości.
Żenada!..
Brak słów!!!! Będę zrywał umowę..
-
~Karolina / 2021-09-17 00:20
Najgorsza firma ubezpieczeniowa. Pracownicy niekompetentni i nieprofesjonalni. Dwukrotnie odrzucono zalanie domu spowodowane opadami, gdyż nie stwierdzono śladów zalania. Ściany wilgotne, na listwach plesn, ale śladów nie stwierdzono. Zmuszona byłam ubezpieczyć dom w PZU w związku z umowa kredytowa, ale po ostatnich doświadczeniach, przekłamaniach w dokumentacji kończymy współpracę. Dodam tylko, ze wszystkie domy w okolicy zostały zalane a jedynie nasz ubezpieczyciel zakwestionował roszczenie. Żenada i złodziejstwo, inaczej tego nazwać nie można. ZaletyBrakWadyNieprofesjonalne i nieuczciwe podejscie do klienta. Zgłoszenia szkód traktują jak próbę wyłudzenia pieniędzy. Nastawieni tylko i wyłącznie na własny zysk, klienta maja za nic -
~KATZRAYNA / 2021-09-03 14:11
Ubezpieczenie PZU do PGE assistance , FATALNA JAKOŚĆ, wezwany fachowiec okazał sie oszustem i naciagaczem. wycenil usługe na 600 zł, tj ubezpieczenie pokrywa do 500 zł, Chcialam zmienić fachowaca, nie bylo takiej możliowści. Wezwalam elektryka prywatnie - powiedzial 150 zł za naprawienie - puszczenie kabla nowego od tablicy do kontaku, nowy elektryk przyszedł, zauwalył , że tylko przepalila się kosztka i ja zmienił - finalnie zaplacilam 70 zł. reklamacja okazala się nieskuteczna. Liczenie max stawki to oszukiwanie nie tylko klientow, ale i naciaganie na koszty ubezpieczyciela. Tylko Pani pytala to rezyguje pani czy ten pan ma to naprawic z doplata? Nie ma podstaw podwazac kompetencji fachowca.PZU NIE BIERZE ODPWOIEDZIALNOSCI ZA WYSYLANE OSOBY, WYSLALI FACHOWCA ZROBILI SWOJE I UMYWAJA RECE ZaletySZYBKO PRZYJECHALWadyJAK W OPISIE,
strona 15 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »