Od Marca 2021 próbuję załatwić sprawę z Wypłatą transferową PPK i PZU to najgorszy sort z jakim mi przyszło się zmierzyć w tej kwestii. Pracownicy Infolini są niewykwalifikowani, rozmowy wyglądają jakby moim rozmówcą byli ludzie z ulicy lub ze stopniami niepełnosprawności umysłowej. Nie wiem kogo PZU zatrudnia do obsługi klienta w tym dziale, ale to najgorsza Infolinia z jaką przyszło mi się zmierzyć. Niestety tak prosta sprawa jak wypłata transferowa to wielka batalia wojenna. Wszystko musi być na papierze (aktualizacja numeru telefonu, aktualizacja adresu korespondencyjnego), co jest skandaliczne - MAMY XXI WIEK!!!! Na listy czeka się długimi tygodniami, a pracownicy infolini udzielają nieprawdziwych informacji. Już kolejna osoba z kolei nie umiała mi udzielić konkretnej i rzetelnej informacji, była rozkojarzona, mamrotała coś pod nosem i od wstępu była zirytowana, że musi odebrać telefon. PORAŻKA!!!!!ZaletyBRAK ZALET
WadyOd Marca 2021 próbuję załatwić sprawę z Wypłatą transferową PPK i PZU to najgorszy sort z jakim mi przyszło się zmierzyć w tej kwestii. Pracownicy Infolini są niewykwalifikowani, rozmowy wyglądają jakby moim rozmówcą byli ludzie z ulicy lub ze stopniami niepełnosprawności umysłowej. Nie wiem kogo PZU zatrudnia do obsługi klienta w tym dziale, ale to najgorsza Infolinia z jaką przyszło mi się zmierzyć. Niestety tak prosta sprawa jak wypłata transferowa to wielka batalia wojenna. Wszystko musi być na papierze (aktualizacja numeru telefonu, aktualizacja adresu korespondencyjnego), co jest skandaliczne - MAMY XXI WIEK!!!! Na listy czeka się długimi tygodniami, a pracownicy infolini udzielają nieprawdziwych informacji. Już kolejna osoba z kolei nie umiała mi udzielić konkretnej i rzetelnej informacji, była rozkojarzona, mamrotała coś pod nosem i od wstępu była zirytowana, że musi odebrać telefon. PORAŻKA!!!!!