Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 731 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2022-02-22 10:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Mili są tylko przy zawieraniu polisy a przy szkodzie niestety już tak nie jest. brak kontaktu ze strony PZU. Brak informacji o kolejnych krokach. zaniżanie sumy odszkodowania i kolejne moje odwołania nic nie dały. Oszukują Olę mogą, nie dotrzymują terminów żeby tylko nie wypłacać odszkodowań.
    Tragedia!!!.
    Nie polecam!
  • ~ID / 2022-02-19 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedac produkt obiecuja gruszki na wierzbie, do likwidacji szkody odmawiaja, odmawiaja, potem jak ktos dymi to z łaska wypłacaja ledwo połowe kosztów usunięcia szkody. NIE POLECAM. zakończyłem z nimi wszelkie pokisy i poszłem do konkurencji. Przynajmniej jest taniej.
    Zaletykibel
    Wadytotalny kibel
  • ~ma3876 / 2022-02-18 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei ,opryskliwi aroganccy pracownicy. Człowiek opłaca składki 15 lat a przy wypadku (trwały uszczerbek na zdrowiu) wymyślają jakieś śmieszne błahe powody żeby nie wypłacić ani grosza.
  • ~Piotr / 2022-02-15 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie PZU ze składką 145,- miesięcznie, ze wszystkimi wariantami w postaci dwóch polis.

    Koszt za rozbicie ścianki, by wymienić wodomierze - 950zł
    Potrącenie przez auto - 250zł

    WSZYSTKO W TEMACIE. TOTALNA PORAŻKA.
    ZaletyBRAK
    WadyNie mam tyle czasu.
  • ~Ja / 2022-02-10 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszukują tylko ludzi zaniżają odszkodowania! Wypłacają marne grosze! Śmiech na sali... Infolinia płatna 40inut 25 zł !! Z czego 30 minut muzyczka. Masakra
    ZaletyBrak
    WadyBrak ludzkiego podejścia
  • ~Zdzich / 2022-02-10 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam

    Pierwsze ubezpieczenie nowego auta w salonie w PZU. Po roku zmiana na inną firmę do której mam zaufanie. Dobrze że w trakcie podpisywania nowej umowy ajentka przypomniała że muszę wypowiedzieć umowę w PZU. Zrobiłem to, ale o jeden dzień za późno.
    Wyobraźcie sobie że PZU chciało mnie obciążyć składką za cały rok ( miałem poświadczenie wypowiedzenia na piśmie ), po wielu wyjaśnieniach zapłaciłem za 1 dzień. Wysłałem pismo wyjaśniające i wydawało się żę koniec tematu.

    I nagle po grubo ponad roku otrzymuję wezwanie sądowe do zapłaty ( sąd elektroniczny - tak się trudniej odwoływać i są nie sprawdza nic). Na szczęście kwota nie jest duża więc dla świętego spokoju zapłacę złodziejom ( chyba to słuszne określenie).

    Na pewno nie polecam PZU.
  • ~Wrzyszcz / 2022-02-02 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    BLANKIET PRZELEWU KTORY WPROWADZA W BLAD starsze osoby aby zaplacili wiecej niz tego co potrzebuja (po prostu sa 2 blankiety, ten drogi jest wypelnione, ten docelowy nie) WSTYD
    WadyWSTYD
  • ~Bożena / 2022-01-28 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Miałam ubezpieczone auto OC i AC Optimum.Masakra przy likwidacji szkody z mojej winy i wypłacie odszkodowania. Na siłę robią szkodę całkowitą a potem zaniżają wartość rynkową auta i zawyżają cenę wraka. To dosłownie coś okropnego i w żaden sposób nie przypomina dawnego PZU. Infolinia płatna ponad 7 zł o czym nie mówią Na niej zawsze trudności żeby za jednym razem coś załatwić,kłamią i wprowadzają w błąd konsultanci to jest niedopuszczalne! Nigdy więcej z nimi nic wspólnego!
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~A.P. / 2022-01-28 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam ubezpieczenie domu w pzu, chciałam przedłużyć umowę przez internet i zapłacić w sieci, niestety nie da się. Dzwoniłam na infolinię pzu, pani nic nie wie, podała warszawski numer, tam też pani potwierdziła niemożność i poradziła zmienić firmę, jeśli oczekuje takiej funkcjonalności, widocznie mam za duże wymagania. Technologia na poziomie króla Ćwieczka. Zdecydowanie omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
    Technologia na poziomie króla Ćwieczka.
  • ~Wnerwiony Maciej / 2022-01-27 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidacja szkody z OC sprawcy, w tym wypadku PZU. Moje auto trafia do warsztatu, przysługuje mi auto zastępcze. Najpierw pani na infolinii proponuje 200 złotych za odstąpienie od wynajmu, potem proponuje auto niższego segmentu od razu, nie godzę się. Dostaję w efekcie Opla Astrę w manualu za BMW 3. OK. Po 3 dniach kiedy mam przedłużyć najem, ponieważ moje auto ciągle w warsztacie, okazuje się, że PZU nie przyznaje mi auta na dłuższy okres ponieważ serwis (autoryzowany) nie jest na ich liście i nie wpłynęła do nich dyspozycja zamówienia dodatkowych części przez serwis. Muszę oddać auto po 3 dniach i zostaję bez auta. Brawo PZU, na pewno będę omijał szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~nikt / 2022-01-22 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę nie małe składki. Firma już dwa razy odmówiła mi odszkodowania za trwały uszczerbek na zdrowiu, zawsze był coś nie tak. Nie polecam.
  • ~Mateusz / 2022-01-18 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Wiadomość dla kierownictwa PZU jestem wrogiem alkoholu i narkotyków ale po sytuacji w sklepie jak padłem na podłogę i dostałem padaczki pomimo potwierdzenia u mnie tej choroby uznano mnie za alkoholika i ćpuna przez PZU pomimo że nie wykryto u mnie alkoholu ale jestem wkurzony nie wiem czy nie pozwać PZU o pomówienie iż miał bym być dla was alkoholikiem pisałem odwołanie i nic nie dało odpowiedź ta sama nie przysługują się dla mnie pieniądze za pobyt w szpitalu dlatego nie polecam ubezpieczenia w PZU
    ZaletyCo do zalet pracownicy są spoko tylko ci co z nimi rozmawiałem dlatego obsługa klienta daję połowę punktów
    WadyUznawanie człowieka za alkoholika pomimo że nie wykryto u danej osoby sporzywania alkoholu nawet jak jest czarno na białym wypisane
  • ~Elżbieta / 2022-01-17 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    jest to firma która bezwzględnie nie wypłaca żadnych odszkodowań , jesteśmy w szoku moja matka przez ok. 30 lat opłaca składki , po upadku w autobusie mająca 82 lata i leczeniu się około 3 tygodni 4 wizyty u specjalistów , rzecznik PZU odmówił wypłaty odszkodowania bo stwierdził że nie miała uszczerbku na zdrowiu , a to że przez 2 tygodnie chodziła z bólem głowy i zawrotami głowy , wylew i pęknięcie naczynia oczodołu , przez tydzień nie wychodziła z domu , hańba dla tej firmy , i wszystkich pracowników , pani z punktu w Jeleniej Górze ul. Solna powiedziała żeby przyniosła zaświadczenie od chirurga o bliżnie po uderzeniu . Parodia , Dostała odszkodowanie od firmy ubezpieczeniowej MZK Jelenia Góra Hestia która jej przyznała odszkodowanie i zachowali się porządnie i uczciwie .
    Do meritum nie ubezpieczajcie się w tej firmie bo szkoda pieniędzy .
  • ~RYSZARD / 2022-01-16 10:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszukańcza Firma PZU w której ubezpieczenie na Życie opłacałem regularnie od 1980 r. a w ostatnim czasie od 8 miesięcy nawet dublowałem swoją kontynuację Indywidualnego w nowej pracy, jednak po tym zdarzeniu które cytuję w opisie odradzam Ubezpieczenia w tej Firmie
    ,,Od dłuższego czasu odczuwałem ból w nodze lewej w związku z leczeniem się na zakrzepicę poszczepienną i bólami kostno-stawowymi w okolicy stawu kolanowego i skokowego, ból o zmiennym nasileniu odczuwałem od 25 marca tj. od dnia szczepienia przeciw COVID-19 i z tego powodu byłem leczony ambulatoryjnie, jednak żadne badania i diagnozy lekarskie nie rozpoznawały żadnych objawów złamania zmęczeniowego i z tego powodu nadal pracowałem pomimo bólu. W dniu 10 lipca 2021 r. uległem poślizgnięciu się na schodach klatki schodowej do mieszkania w wyniku, czego noga lewa spadła mi na niższy stopień mocno uderzając pod ciężarem ciała o ten stopień. W wyniku tego zdarzenia z powrotem zacząłem odczuwać ponownie ból w tej samej lewej nodze, jednak ból ten był podobny do wcześniej odczuwalnych i nadal umożliwiał mi chodzenia. Z tego powodu zdecydowałem, że nie wymagam interwencji lekarskiej, dodatkowo była to sobota i dlatego nie zgłosiłem się na pogotowie.
    Ponieważ w nocy dnia następnego 11.07.2021 r. ból zaczął się nasilać, dlatego dnia następnego rano tj. 12.07.2021 r. zgłosiłem się na SOR Szpitala Powiatowego w Nisku.
    Przy wstępnym badaniu lekarskim, zapytany o przyczynę urazu podałem alternatywnie dwie przyczyny, czyli to poślizgnięcie się w dniu 10 lipiec 2021 oraz uderzeniem z przed 9 lat stemplem na budowie w okolice stawu skokowego.
    Drugą datę i powód podałem, ponieważ nie sądziłem, że poślizgnięcie mogło być przyczyną takiego bólu a po uderzeniu stemplem z przed 9 lat również nie mogłem chodzić jednak wtedy nie zgłaszałem się do lekarza z powodu braku ubezpieczenia w ZUS po powrocie z zagranicy, jednak w tym okresie opłacałem składki PZU Życie.
    Na Izbie Przyjęć SOR Lekarz przyjmujący wpisał bardziej prawdopodobną przyczynę urazu jako podstawową po czym wykonano badania i udzielono mi doraźnej pomocy oraz wystawiono mi skierowano na oddział ortopedyczny szpitala.
    Ponieważ w dalszym ciągu mogłem się samodzielnie poruszać i nie byłem przygotowany na poddanie się leczeniu szpitalnemu w tym dniu, postanowiłem się zgłosić do szpitala w dniu następnym tj. 13.07.2021 r., co też uczyniłem a udokumentowałem to kopią złożonych Zaświadczeń,, koniec wyjaśnień.
    Stanowczo odradzam ubezpieczenia w PZU Życie chyba że chcecie dochodzić sądownie jak w wyroku Sygn. akt: I C 353/16 innej osoby
    ZaletyBRAK
    WadyWYŁĄCZNIE WADY
  • ~anna / 2022-01-12 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest raczej parodia. Lokal na Chmielnej 71 ponad stan, ale już nieporozumienia związane z brakiem poinformowania przez infolinie norma. Najpierw okazało się że za badania labolatoryjne musiałam dodatkowo zapłacić 120 zł, bo mój podstawowy pakiet tego nie uwzględniał, a potem że zupełnie inaczej powinna się do nich przygotować, a dzwoniłam na infolinię m. in. po to żeby mi powiedzieli ...
    Wyniki nie pojawiały się więc dzwonię do nich po dwóch tyg. i okazuje się że one się na moim profilu nigdy nie pojawią. Mam dzwonić i się dowiadywać... Po kilku dniach w końcu mi potwierdzono, ale mam sobie pobrać z kolejnej strony diagnostycznej, najpierw podano niewłaściwy kod, potem nie dało się pobrać ...
    Nie polecam, nie dorośli do cywilizacji i technologii, a chcą na bogato.
    Zaletyraczej brak
    Wadysystem, brak rzetelnych informacji, wprowadzenie w błąd
  • ~Łukasz / 2021-12-17 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem TRAGEDIA. Totalne nieporozumienie. Infolinia i obsługa klienta, oraz załatwianie spraw poprzez konsultantów to jawna kpina i żenada !
  • ~Zenek / 2021-12-09 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie mieszkania.
    Mój agent namówił mnie na dość drogą ale kozacka polisę bo podobno od wszystkiego. Dobrze że w 1 roku coś się wydarzyło bo inaczej nie dowiedział bym się jakie to złodzieje. Przez wichure miałem wiele strat. Straty wycenione na 7tys zł a oni po swojemu wycenili na 1600zl nie biorąc kilku zdarzeń pod uwagę, gdzie zakres polisy był tak kozacki i drogi że odszkodowanie należało się nawet za umyślne uszkodzenia.
    NIGDY WIĘCEJ pzu. ODRADZAM WSZYSTKIM!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko finanse
  • ~Lidia / 2021-12-09 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM OSZUSTA UBEZPIECZENIOWEGO PZU!!!
    NIE OTRZYMAŁĘM ODSZKODOWANIA MIMO POTWIERDZONEGO TRWAŁEGO USZCZERBKU NA ZDROWIU I DOZNANEGO URAZU PODCZAS WYPADKU PRZY PRACY.

    PZU jest zwykłym oszustem i naciągaczem.
    Gdy przychodzi do wypłaty odszkodowania, "cymbał orzecznikowski" nazywający się lekarzem, wydał opinię o braku urazu, podczas gdy wszystkie inne dokumenty i lekarze specjaliście orzekają zgodnie, że doznałem trwałego urazu podczas wypadku przy pracy.
    Zaletycałkowity brak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~molahonkey / 2021-12-08 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od Marca 2021 próbuję załatwić sprawę z Wypłatą transferową PPK i PZU to najgorszy sort z jakim mi przyszło się zmierzyć w tej kwestii. Pracownicy Infolini są niewykwalifikowani, rozmowy wyglądają jakby moim rozmówcą byli ludzie z ulicy lub ze stopniami niepełnosprawności umysłowej. Nie wiem kogo PZU zatrudnia do obsługi klienta w tym dziale, ale to najgorsza Infolinia z jaką przyszło mi się zmierzyć. Niestety tak prosta sprawa jak wypłata transferowa to wielka batalia wojenna. Wszystko musi być na papierze (aktualizacja numeru telefonu, aktualizacja adresu korespondencyjnego), co jest skandaliczne - MAMY XXI WIEK!!!! Na listy czeka się długimi tygodniami, a pracownicy infolini udzielają nieprawdziwych informacji. Już kolejna osoba z kolei nie umiała mi udzielić konkretnej i rzetelnej informacji, była rozkojarzona, mamrotała coś pod nosem i od wstępu była zirytowana, że musi odebrać telefon. PORAŻKA!!!!!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyOd Marca 2021 próbuję załatwić sprawę z Wypłatą transferową PPK i PZU to najgorszy sort z jakim mi przyszło się zmierzyć w tej kwestii. Pracownicy Infolini są niewykwalifikowani, rozmowy wyglądają jakby moim rozmówcą byli ludzie z ulicy lub ze stopniami niepełnosprawności umysłowej. Nie wiem kogo PZU zatrudnia do obsługi klienta w tym dziale, ale to najgorsza Infolinia z jaką przyszło mi się zmierzyć. Niestety tak prosta sprawa jak wypłata transferowa to wielka batalia wojenna. Wszystko musi być na papierze (aktualizacja numeru telefonu, aktualizacja adresu korespondencyjnego), co jest skandaliczne - MAMY XXI WIEK!!!! Na listy czeka się długimi tygodniami, a pracownicy infolini udzielają nieprawdziwych informacji. Już kolejna osoba z kolei nie umiała mi udzielić konkretnej i rzetelnej informacji, była rozkojarzona, mamrotała coś pod nosem i od wstępu była zirytowana, że musi odebrać telefon. PORAŻKA!!!!!
  • ~Robert / 2021-12-07 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Po pobycie w szpitalu rechabilitacyjnym złożyłem wniosek o wypłacenie świadczenia.Oczywiście tego samego dnia decyzja odmowna.Powód kolejna rechabilitacja , gdzie tylko raz byłem.Pani nie spojrzała nawet w dokumętację szpitalą tylko odrazu odmowa wypłaty świadczenia.Kogo oni tam zatrudniają?
    Zaletyżadnych
    Wadynieodpowiedni pracownicy na stanowiskach
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 824
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 731
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 442
Warta
Ocena: 1.35, ilość opinii: 424
Allianz
Ocena: 1.39, ilość opinii: 272
Compensa
Ocena: 1.86, ilość opinii: 202
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916