Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 376 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozczarowany / 2023-07-18 18:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijać szerokim łukiem niekompetencja to obraza dla tego słowa, problem o wszystko i ze wszystkim jeśli ktoś lubi wisieć na telefonie jakby szukał lekarza na NFZ za własne dodatkowo wydane pieniądze to śmiało. Wyciąganie danych brak komunikacji infolinia o losie...dobrze ze ludzie którzy tam pracuja potrafią czytać ale niestety bez zrozumienia nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania przerost formy nad treścią żal ze cos takiego istnieje mało firmy są zmuszane do współpracy bo na chore przepisy przetargowe... I masz pracowniku gowno w papierko taki niby socjal high level
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Specjalista ds. jakości / 2022-01-28 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    W Pakiecie premium oczekiwanie w Krakowie na internistę - 3 dni. ŻART! Endokrynolog - 2 tygodnie. ŻŻŻŻART. Laboratorium i pobranie krwi - to wszystko to są pojedyncze terminy. Np. jutro, 13:00. A jaka cena badania? Nie wiem, trzeba pytać placówki. A czy ta placówka robi te wszystkie badania jakie mam zlecone? NIE WIEM, trzeba pytać placówki. pytam się WAS, po co jest infolinia i dlaczego nie mają ze sobą sprzężonego systemu. DRAMATYCZNY dramat. Największe dno w jakim byłam, a była w różnych wcześniej pakietach medycznych. Nic nie wiedzą na tej infolinii bo system nie jest spójny.
    Pytam czy to badanie mam w pakiecie, to mi gość czyta regułkę co to za choroba...
    ZaletyGdy jest zima, to mają ciepło w środku.
    WadyŹle działający system/strona nieintuicycjna. Brak możliwości poznania ceny za badanie, gdyż każda placówka ma osobno, to po są GRUPĄ? Brak terminów dogodnych, niespójność wiedzy konsultantów pomiędzy sobą. Można trafić na kogoś grzecznego, ale w placówce opryskliwość pani niezadowolonej z życia... Przede wszystkim brak dogodnych termin i niezwykle niska ilość lekarzy w placówkach. Z całego serca nie polecam, już lepiej sobie wziąć prywatnie jakiś pakiet w innej firmie, bo nie musi być firmowy.
  • ~Stanisław / 2023-06-19 21:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Na wizytę czkam już miesiąc , żadnych informacji co do terminu , telefoniczny kontakt nie możliwy ,rozmowa z chatbotem to jakaś porażka ,brak możliwości na stronie PZU umówienia następnej wizyty .
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu ze strony PZU
  • ~Zofia / 2023-03-16 08:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja ocena usług jest bardzo negatywna. Pomimo najdroższego pakietu, na wizyty czekam po 2 lub 3 tygodnie. Na umówionych wizytach również czekam, nawet po 1,5 godziny, chociaż umówiona byłam na konkretną godzinę. Jestem bardzo niezadowolona i nie polecam. Lepiej wybrać inną propozycję, innej spółki. Ta mnie bardzo rozczarowała.
    ZaletyZalet brak
    WadyBrak terminów u specjalistów; długie terminy oczekiwania.
  • ~- / 2023-07-27 02:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mocne 1, dziadostwo jakich mało! nie brać, bo i tak nie dadzą kasy ;) znajdą tryliard różnych powodów, a później wyślą list do domu z przeprosinami, że nie dali kasy.... żenada! uciekać gdzie pieprz rośnie
    Zaletybrak
    Wadynie zapłacą
  • ~. / 2023-05-17 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    przychodnie w których korzystam w ramach pakietu PREMIUM za wizytę w RAMACH PZU żądają zapłacenia 50% ceny za wizytę. Jeszcze pół roku temu korzystałam w ramach pakietu PREMIUM za darmo za wizyty. TERAZ chcę zrezygnować booo to jest bez sensu płacić miesięcznie prawie 100 zl za pakiet i 50% dopłacac do ceny wizyty
    Zaletybrak
    Wadytrzeba dopłacać 505 do wizyt które są w pakiecie
  • ~3 minuty na pacjenta / 2024-03-28 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    PORADA telefoniczna w PZU to SKANDAL - 3 MINUTY, kolejny raz dokładnie 3 minuty, lekarz zapisuje leki ale nie mówi jakie, mówi ze wystawił receptę i musi kończyć bo ma 3 MINUTY na PACJENTA, loguje sie na receptę i okazuje sie że jestem na ten lek uczulona, lekarz nie ma czasu aby spytać na co pacjent jest uczulony, nie podaje nazwy leku ani jak go brać, po raz kolejny usłyszałam od lekarza że ma 3 , dokładnie TRZY minuty na pacjenta , znacznie gorzej niż w NFZ
    Zaletybrak
    Wady3 MINUTY na pacjenta w czasie teleporady, zagraża to życiu pacjenta jak lekarz nie PYTA na co jest pacjent uczulony czy towarzyszące choroby
  • ~a / 2025-01-13 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam taką samą opinię jak wszyscy. Jeśli chcesz wizytę gdziekolwiek szybko do byle jakiego lekarza to w placówce PZU taką wizytę otrzymasz. Jeśli chcesz iść do swojego lekarza to mimo wolnych terminów o których mówisz konsultantowi zostaniesz umówiony najwcześniej za miesiąc. Więc albo idziesz gdzie bądź albo i tak musisz iść prywatnie i zapłacić za wizytę, mimo że masz to w pakiecie. Reasumując - nie polecam - jeśli masz możliwość wybierz konkurencje.
    Zaletyduży wybór lekarzy, ale umówisz się najwcześniej za pół roku nawet jeśli są w placówkach wolne terminy
    WadyJeśli potrzebujesz dostać się szybko do swojego lekarza to mimo dostępnych terminów PZU cie nie umówi - będziesz zmuszony iść prywatnie i płacić za wizytę.
  • ~Aaaaa / 2021-05-27 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    wizyta medycyny pracy przysłano SMS o godz 17:58 termina jutro na godz 8 rano.Natomiast infolinia pracuje godz od 8 do godz 18.Brak możliwości odwołania. BRAK szanowania czasu i klienta.
    DRAMAT
    Badania laboratoryjne powtarzane 2x bo albo kobita z rejestracji nie klikla części z nich albo zepsuła się aparatura.
    Do innych firm świadczących usługi prywatne usługi zdrowotne to przepaść. INFOINIA TO DRAMAT JAK PROSZE O NAZWISKO TO RZUCAJA SLUCHAWKA .
    ZaletyBrak
    WadyNa infolinia pracują osoby które nie mają pojęcia o czy mówią, cała organizacją umówienia wizyty to rzenada. Skierowanie a właściwie ich brak w apiji .Cała aplikacja to koszmar .Brak wyników badań
  • ~Aaggaa / 2024-01-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra-stanowczo odradzam. Na wizytę trzeba czekać miesiącami. Na NFZ często jest szybciej. Za takie pieniądze spodziewałam sie czegoś lepszego. Ten pakiet to jakaś kpina - gdyby nie to,że jest on częściowo finansowany przez pracodawcę w życiu bym z tego nie korzystała . Konsultanci są niekompetentni. Każdy udziela innej informacji. Dziecko umówione do okulisty,wizyta potwierdzona dzień wcześniej. Zwalniam się z pracy by dotrzeć,a 40 minut przed wizytą telefon,że lekarz nie przyjmie,bo dziecko ma 4 lata skończone,a musi mieć 5, to ,że ma tyle roczników nie ma znaczenia. Dno i wodorosty.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w
  • ~Abc / 2021-02-15 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam! Co z tego,że na umowie wszystko pięknie, rozpisane badania, wizyty domowe itp skoro umówienie wizyty domowej albo badań graniczy z cudem! Ale według nich za mało objawów chorobowych albo jest już tak źle ,że zalecają zamówić karetkę ! Jeszcze nigdy za pierwszym razem nie udało nam się umówić wizyty domowej!Obsługa większości niemiła i wciska teleporade :/ Jak już mi się udało umówić i była u mnie lekarka, wypisała skierowania na badania to żeby je umówić dyspozytor powiedział ,że muszę mieć konsultacje medyczną jeszcze z innym lekarzem żeby ocenił mój stan zdrowia ponieważ jak będę chora to mi nie zrealizują tych badań ???? to ja się pytam po co mi badania jakbym była zdrowa ? Jak powiem ,że jestem już zdrowa to zapytają po co mi badania :/ Paranoja! Nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązują się z umowy, nie chcą umawiać wizyt domowych i zlecać badań .
  • ~Ada / 2023-06-05 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.
    250 zł co miesiąc, a po 14 dniach od zgłoszenia odzywają się, że nie mają terminów do gastrologa i czy mogę zadzwonić za miesiąc, to otworzą nowe zgłoszenie, ale ja jestem chora i potrzebuję teraz lekarza, nie umówić się za miesiąc. Pytam, a jaki termin mam w umowie? Pani odpowiada, że 5 dni i w takim razie mogę iść do dowolnego lekarza, a oni zwrócą cały koszt (nie 80 zł). Czemu nie proponują od razu? Odzywają się po 14 dniach i kombinują.
    Lekarzy - coraz mniej. Gdy chcę się dostać do dobrych lekarzy, do których zwykle chodziłam w ramach PZU, słyszę, że przyjmują, ale zrezygnowali ze współpracy z PZU. Zostali młodzi bez doświadczenia. Mowa o dużym mieście (Poznań).
    W pakiecie mam usługi dla dziecka, ale jak chcę specjalistę, to słyszę, że w regulaminie jest wzmianka - jeśli lekarz danej specjalizacji przyjmuje w moim mieście, a kardiologa dzieciecego nie ma w Poznaniu w najblizszych 5 dniach, więc ani refundacja/zwrot, ani nic mi nie przysługuje. Czyli klauzula, która pozwala PZU wymigać sie od opłacenia wizyty.
    WadyKłamstwa i niekompetencja na infolinii
    Brak dostępności lekarzy
    Brak dobrych lekarzy
  • ~Aga / 2020-12-09 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z PZU Zdrowie pakiet Komfort. Odradzam komukolwiek korzystanie z usług. Umówić się na wizytę do specjalisty bardzo ciężko. Trzeba to robić z wyprzedzeniem kilkutygodniowym a najlepiej miesięcznym. Preferencyjne dni i godziny nie są przestrzegane przez konsultantów. Utrudniają kontakt ze specjalistą. Badanie ginekologiczne (podstawowe, kontrolne) - wymagają skierowania aby na nie umówić - bezsens. Współpracują z najgorszymi placówkami i lekarzami. Nadmierna biurokracja. Województwo zachodniopomorskie.
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania na wizytę
    słaba jakość obsługi
    słaba wiedza
  • ~Aga / 2022-06-13 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta na papierze wyglada super. Rzeczywistość to juz kompletne dno. Pzu umawia specjaliste z czasem oczekiwania ponad miesiac. W placowce sie dziwia bo maja miejsca za 3 dni. Zlecenie umowienia lekarza trzeba kilka razy ponaglac.Dzien oczekiwania na kontakt ze strony pzu to norma.Do lekarza ogolnego latwiej i szybciej mozna sie umowic na nfz. Mialam kilka pakietow medycznych ale takiego dna jak pzu jeszcze nigsy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Niby fajna aplijacja do umawiania wizyt, tylko szkoda ze po drugiej stronie nikt sie nie zajmuje umawianiem wizyt
  • ~Agnieszka / 2021-12-09 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom obsługi, brak systemu "spinajacego" wszystkie placówki, brak możliwości umówienia się od ręki, można powiedzieć, że PZU funkcjonuje jakby nadal były lata 90te. Strona przez którą rzekomo można umawiać wizyty działa mega powoli, jest kompletnie nie intuicyjna, ignoruje wybór preferowanego miejsca wizyty i umawia gdzie jej się podoba. Na infolinii też nie zostaniemy umówieni od ręki bo konsultanci dzwonią do placówek i szukają terminów, dopiero wtedy umawiają i przekazują informację klientowi. Bez papierowego skierowania nie można się ruszyć na umówioną wizytę albo badanie bo oczywiście nie ma jednego systemu, z którego korzystaliby wszyscy.
    Zaletybrak
    Wadycały system funkcjonowania
  • ~Agnieszka / 2022-12-20 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Wyczekana wizyta - tylko że umówiono do innego specjalisty i na inną godzinę. Zamiast okulisty laryngolog :) okulista nawet tego dnia nie przyjmował.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
  • ~Agnieszka / 2023-03-03 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie ma możliwości nadania mniejszej ilości punktów niż 1,a w sytuacji PZU to aż nadto. Jakość obsługi klienta na tragicznym poziomie, na infolinie lepiej nie dzwonic, gdyż osoby które tam pracują nie potrafią nawet trafnie zapisać wizyty lekarskiej nie wspominając już o udzieleniu odpowiedzi na zadawane przez klienta pytania. Pracownicy przełączają klienta między innymi pracownikami i tak aby " trafić" do osoby rzekomo zajmującej się daną sprawą swoją sytuację trzeba od początku opowiedzieć wszystkim wcześniejszym rozmoówcą. Efekt finalny jest taki, że po 40 min rozmowy ze specjalistami w PZU, człowiek kończy rozmowę bez uzyskania jakiejkolwiek odpowiedzi oraz pomocy. Firma owa nie odbiera maili ze skanem faktur tłumacząc się tym że skoro nie dochodzą mailowo to należy dostarczyć je w inny sposób ...może gołębiem pocztowym. Strata czasu, pieniędzy i nerwów. Wszystkim odradzam jakąkolwiek współpracę z nimi
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~Agnieszka / 2023-05-15 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pakietu zdrowie PZU !!!
    Już ponad 2 tygodnie czekam na ustalenie terminu wizyty u specjalisty wysłanego przez aplikację w której dokładnie opisałam do której placówki i którego lekarza chcę aby mnie zarejestrowano a ta placówka jest wyznaczona w pakiecie przez PZU.
    Nadmieniam, że taki incydent ma miejsce nie pierwszy raz.
    Z mojej obserwacji wynika iż oni zarabiają kasę i umawiają tylko przez telefoniczne zgłoszenie po czym przychodzi dodatkowy koszt 30 zł do abonamentu właśnie za ten wykonany telefon do PZU.
    Od dnia wysłania prośby umówienia terminu wizyty otrzymałam tylko 2 SMS-y o treści:
    "PZU Zdrowie: Zajmujemy się Twoim zgłoszeniem. Poinformujemy Cię, gdy tylko umówimy wizytę."
    A wizyty jak nie ma tak nie ma.
    Nie polecam to tylko zarabialnia kasy nic więcej !!!

    POMIMO WYMOGU ZAZNACZENIA GWIAZDKI ABY OPINIA PRZESZŁA TO I TAK PZU OPINIUJE NA ZERO !!!
    OBSŁUGA DLA PZU OCENIAM NA ZERO !!!
    ZaletyZERO ZALET DLA PZU !!!
    WadySAME WADY MA PZU !!!
  • ~Andrzej / 2017-07-01 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś czas temu niestety córka skręciła nogę na lekcji WF'u. Sprawa zgłoszona do PZU z tytułu posiadania indywidualnej polisy. Mija miesiąc czasu a oni mi wyskakują, że mam dosłać dokumentacje medyczną, pomimo ze cała dokumentacja była dostarczona przy zgłaszaniu sprawy. Niestety rok temu syn miał złamana rękę i cała procedura trwała 3 dni, później się coś zmieniło u tych drani i zaczęli olewać klientów. Po ostatnim zdarzeniu wycofuje wszystkie polisy z tej dziadoskiej firmy. Stawki na OC pojazdów tez podnieśli o wiele wiecej niz inni. Przyszedł pewnie jakiś pierd***lec i wprowadził swoje warunki obsługi klientów
    Zaletybrak zalet
    Wadywysokie stawki, niemiła i nieuprzejma obsługa, długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy
    od kilkunastu lat korzystam z usług PZU, ubezpieczenia na kilkanaście pojazdów, ubezpieczenie na życie i dom
  • ~Andrzej / 2023-01-23 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu telefonach nie udało mi się umówić wizyty,po sto razy automat żąda PESEL a rozmowa kosztuje 1 zł za minutę.Rezygnuje nie chcę mieć z PZU nic wspólnego,szkoda pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z konsultantem,drogie rozmowy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 376
Allianz Życie
Ocena: 1.79, ilość opinii: 41
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164