Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 383 opinii

1.60 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~olo / 2023-12-04 18:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam pakiet firmowy zdrowie komfort plus, to jakiś dramat moja firma dala sie wpuścić w maliny PZU bo obiecywali cuda, mamy porównanie z inną placówką medyczną przez 10 lat i było dobrze, a teraz to jakiś dramat w tym PZU. W ogóle nie można się dostać do specjalisty, przyjmują na infolinii zgłoszenie do specjalisty i na tym się kończy nie umawiają do żadnego lekarza, to jest oszustwo!!! Nie wierzcie w żadne pakiety medyczne z PZU to fikcja!!!
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci nie umawiają wizyt, udają wariata
  • ~PZU to nie Medicover / 2022-05-18 10:37
    Ocena: 1.33 / 5
    No, nie robiłabym sobie na Państwa miejscu wielkich nadziei na cuda „w polskiej firmie”…. Oj jeszcze dużo nauki przed tym molochem.
    Oferta niezgodna z rzeczywistością - dostępność grafików lekarzy online jest fikcją którą sprzedają jedynie przedstawiciele, agenci i sprzedawcy PZU gdy chcą sprzedać polisę. Terminy oczekiwania na wizytę nawet 3 tygodnie o nie 5 dni jak w ofercie. Infolinia fatalna - złośliwie przedłuża rozmowę i udaje opóźnioną w rozumieniu treści podczas rozmowy tel. Generalnie zawsze wychodzi na to finalnie ze to klient jest nieuprzejmy i infolinia się obraza ze chce się wywołać procesy logicznie poukładanych wizyt - na przykład usg tuz przed /po konsultacji lekarskiej tego samego dnia i w ciągu czasowym. Odnoszę za każdym razem wrażenie jak bym prosiła o rezerwacje wg wzoru „rocket sience”.
    Prawda jest raka ze lekarze niechętnie przyjmują pacjentów z ubezpieczeniem PZU gdyż im się to nie opłaca. Za godzinę wynagrodzenie kiła razy niższe niż z prywatnych wizyt bez polisy.
    Cos działa a cos nów. Loteria. Tak wiec radzę nie robić sobie wielkich nadziei ale awaryjnie „może być”.
    ZaletyCena
    WadyAplikacja słabo działa, nieczytelna, brak dostępnych grafików większości lekarzy, infolinia słono płatna za każdą minutę, pracownicy infolinii ociężali intelektualnie lub po prostu strategia olewania klienta to standard firmy
  • ~Rozczarowany / 2023-07-18 18:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijać szerokim łukiem niekompetencja to obraza dla tego słowa, problem o wszystko i ze wszystkim jeśli ktoś lubi wisieć na telefonie jakby szukał lekarza na NFZ za własne dodatkowo wydane pieniądze to śmiało. Wyciąganie danych brak komunikacji infolinia o losie...dobrze ze ludzie którzy tam pracuja potrafią czytać ale niestety bez zrozumienia nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania przerost formy nad treścią żal ze cos takiego istnieje mało firmy są zmuszane do współpracy bo na chore przepisy przetargowe... I masz pracowniku gowno w papierko taki niby socjal high level
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Specjalista ds. jakości / 2022-01-28 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    W Pakiecie premium oczekiwanie w Krakowie na internistę - 3 dni. ŻART! Endokrynolog - 2 tygodnie. ŻŻŻŻART. Laboratorium i pobranie krwi - to wszystko to są pojedyncze terminy. Np. jutro, 13:00. A jaka cena badania? Nie wiem, trzeba pytać placówki. A czy ta placówka robi te wszystkie badania jakie mam zlecone? NIE WIEM, trzeba pytać placówki. pytam się WAS, po co jest infolinia i dlaczego nie mają ze sobą sprzężonego systemu. DRAMATYCZNY dramat. Największe dno w jakim byłam, a była w różnych wcześniej pakietach medycznych. Nic nie wiedzą na tej infolinii bo system nie jest spójny.
    Pytam czy to badanie mam w pakiecie, to mi gość czyta regułkę co to za choroba...
    ZaletyGdy jest zima, to mają ciepło w środku.
    WadyŹle działający system/strona nieintuicycjna. Brak możliwości poznania ceny za badanie, gdyż każda placówka ma osobno, to po są GRUPĄ? Brak terminów dogodnych, niespójność wiedzy konsultantów pomiędzy sobą. Można trafić na kogoś grzecznego, ale w placówce opryskliwość pani niezadowolonej z życia... Przede wszystkim brak dogodnych termin i niezwykle niska ilość lekarzy w placówkach. Z całego serca nie polecam, już lepiej sobie wziąć prywatnie jakiś pakiet w innej firmie, bo nie musi być firmowy.
  • ~Stanisław / 2023-06-19 21:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Na wizytę czkam już miesiąc , żadnych informacji co do terminu , telefoniczny kontakt nie możliwy ,rozmowa z chatbotem to jakaś porażka ,brak możliwości na stronie PZU umówienia następnej wizyty .
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu ze strony PZU
  • ~Zawiedziony pacjent / 2025-10-31 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Z powodu zmiany pracodawcy musiałem przeniesc sie z LuxMed do PZU Zdrowie. Jest tragedia. W zasadzie nie widze roznicy miedzy PZU a NFZ.
    W ofercie nie maja wielu usług i badań, a w placówkach ktore z nimi współpracują mają odległe terminy lub jest ryzyko, że usługa nie będzie wykonana w ramach pakietu (i zapłacisz z własnej kieszeni). Infolinia, to porażka, w aplikacji niewiele da sie zrobić. Ich placówki nie posiadają parkingów.
    ZaletyJak na razie nie widzę żadnych zalet
    WadyDługo by wymieniać i ciągle dochodzą nowe
  • ~Zofia / 2023-03-16 08:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja ocena usług jest bardzo negatywna. Pomimo najdroższego pakietu, na wizyty czekam po 2 lub 3 tygodnie. Na umówionych wizytach również czekam, nawet po 1,5 godziny, chociaż umówiona byłam na konkretną godzinę. Jestem bardzo niezadowolona i nie polecam. Lepiej wybrać inną propozycję, innej spółki. Ta mnie bardzo rozczarowała.
    ZaletyZalet brak
    WadyBrak terminów u specjalistów; długie terminy oczekiwania.
  • ~- / 2023-07-27 02:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mocne 1, dziadostwo jakich mało! nie brać, bo i tak nie dadzą kasy ;) znajdą tryliard różnych powodów, a później wyślą list do domu z przeprosinami, że nie dali kasy.... żenada! uciekać gdzie pieprz rośnie
    Zaletybrak
    Wadynie zapłacą
  • ~. / 2023-05-17 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    przychodnie w których korzystam w ramach pakietu PREMIUM za wizytę w RAMACH PZU żądają zapłacenia 50% ceny za wizytę. Jeszcze pół roku temu korzystałam w ramach pakietu PREMIUM za darmo za wizyty. TERAZ chcę zrezygnować booo to jest bez sensu płacić miesięcznie prawie 100 zl za pakiet i 50% dopłacac do ceny wizyty
    Zaletybrak
    Wadytrzeba dopłacać 505 do wizyt które są w pakiecie
  • ~. / 2025-12-05 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej placowki
    Cięzko umowic sie na wizyte jak juz sie umowisz to nastepuje odwolanie z jakiegos powodu.
    Czekasz na smsa od pzu a tu smsa nie ma i nie ma, po czym trzeba znow dzwonic i tak pare razy .
  • ~3 minuty na pacjenta / 2024-03-28 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    PORADA telefoniczna w PZU to SKANDAL - 3 MINUTY, kolejny raz dokładnie 3 minuty, lekarz zapisuje leki ale nie mówi jakie, mówi ze wystawił receptę i musi kończyć bo ma 3 MINUTY na PACJENTA, loguje sie na receptę i okazuje sie że jestem na ten lek uczulona, lekarz nie ma czasu aby spytać na co pacjent jest uczulony, nie podaje nazwy leku ani jak go brać, po raz kolejny usłyszałam od lekarza że ma 3 , dokładnie TRZY minuty na pacjenta , znacznie gorzej niż w NFZ
    Zaletybrak
    Wady3 MINUTY na pacjenta w czasie teleporady, zagraża to życiu pacjenta jak lekarz nie PYTA na co jest pacjent uczulony czy towarzyszące choroby
  • ~a / 2025-01-13 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam taką samą opinię jak wszyscy. Jeśli chcesz wizytę gdziekolwiek szybko do byle jakiego lekarza to w placówce PZU taką wizytę otrzymasz. Jeśli chcesz iść do swojego lekarza to mimo wolnych terminów o których mówisz konsultantowi zostaniesz umówiony najwcześniej za miesiąc. Więc albo idziesz gdzie bądź albo i tak musisz iść prywatnie i zapłacić za wizytę, mimo że masz to w pakiecie. Reasumując - nie polecam - jeśli masz możliwość wybierz konkurencje.
    Zaletyduży wybór lekarzy, ale umówisz się najwcześniej za pół roku nawet jeśli są w placówkach wolne terminy
    WadyJeśli potrzebujesz dostać się szybko do swojego lekarza to mimo dostępnych terminów PZU cie nie umówi - będziesz zmuszony iść prywatnie i płacić za wizytę.
  • ~Aaaaa / 2021-05-27 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    wizyta medycyny pracy przysłano SMS o godz 17:58 termina jutro na godz 8 rano.Natomiast infolinia pracuje godz od 8 do godz 18.Brak możliwości odwołania. BRAK szanowania czasu i klienta.
    DRAMAT
    Badania laboratoryjne powtarzane 2x bo albo kobita z rejestracji nie klikla części z nich albo zepsuła się aparatura.
    Do innych firm świadczących usługi prywatne usługi zdrowotne to przepaść. INFOINIA TO DRAMAT JAK PROSZE O NAZWISKO TO RZUCAJA SLUCHAWKA .
    ZaletyBrak
    WadyNa infolinia pracują osoby które nie mają pojęcia o czy mówią, cała organizacją umówienia wizyty to rzenada. Skierowanie a właściwie ich brak w apiji .Cała aplikacja to koszmar .Brak wyników badań
  • ~Aaggaa / 2024-01-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra-stanowczo odradzam. Na wizytę trzeba czekać miesiącami. Na NFZ często jest szybciej. Za takie pieniądze spodziewałam sie czegoś lepszego. Ten pakiet to jakaś kpina - gdyby nie to,że jest on częściowo finansowany przez pracodawcę w życiu bym z tego nie korzystała . Konsultanci są niekompetentni. Każdy udziela innej informacji. Dziecko umówione do okulisty,wizyta potwierdzona dzień wcześniej. Zwalniam się z pracy by dotrzeć,a 40 minut przed wizytą telefon,że lekarz nie przyjmie,bo dziecko ma 4 lata skończone,a musi mieć 5, to ,że ma tyle roczników nie ma znaczenia. Dno i wodorosty.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w
  • ~Abc / 2021-02-15 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam! Co z tego,że na umowie wszystko pięknie, rozpisane badania, wizyty domowe itp skoro umówienie wizyty domowej albo badań graniczy z cudem! Ale według nich za mało objawów chorobowych albo jest już tak źle ,że zalecają zamówić karetkę ! Jeszcze nigdy za pierwszym razem nie udało nam się umówić wizyty domowej!Obsługa większości niemiła i wciska teleporade :/ Jak już mi się udało umówić i była u mnie lekarka, wypisała skierowania na badania to żeby je umówić dyspozytor powiedział ,że muszę mieć konsultacje medyczną jeszcze z innym lekarzem żeby ocenił mój stan zdrowia ponieważ jak będę chora to mi nie zrealizują tych badań ???? to ja się pytam po co mi badania jakbym była zdrowa ? Jak powiem ,że jestem już zdrowa to zapytają po co mi badania :/ Paranoja! Nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązują się z umowy, nie chcą umawiać wizyt domowych i zlecać badań .
  • ~Ada / 2023-06-05 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.
    250 zł co miesiąc, a po 14 dniach od zgłoszenia odzywają się, że nie mają terminów do gastrologa i czy mogę zadzwonić za miesiąc, to otworzą nowe zgłoszenie, ale ja jestem chora i potrzebuję teraz lekarza, nie umówić się za miesiąc. Pytam, a jaki termin mam w umowie? Pani odpowiada, że 5 dni i w takim razie mogę iść do dowolnego lekarza, a oni zwrócą cały koszt (nie 80 zł). Czemu nie proponują od razu? Odzywają się po 14 dniach i kombinują.
    Lekarzy - coraz mniej. Gdy chcę się dostać do dobrych lekarzy, do których zwykle chodziłam w ramach PZU, słyszę, że przyjmują, ale zrezygnowali ze współpracy z PZU. Zostali młodzi bez doświadczenia. Mowa o dużym mieście (Poznań).
    W pakiecie mam usługi dla dziecka, ale jak chcę specjalistę, to słyszę, że w regulaminie jest wzmianka - jeśli lekarz danej specjalizacji przyjmuje w moim mieście, a kardiologa dzieciecego nie ma w Poznaniu w najblizszych 5 dniach, więc ani refundacja/zwrot, ani nic mi nie przysługuje. Czyli klauzula, która pozwala PZU wymigać sie od opłacenia wizyty.
    WadyKłamstwa i niekompetencja na infolinii
    Brak dostępności lekarzy
    Brak dobrych lekarzy
  • ~Aga / 2020-12-09 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z PZU Zdrowie pakiet Komfort. Odradzam komukolwiek korzystanie z usług. Umówić się na wizytę do specjalisty bardzo ciężko. Trzeba to robić z wyprzedzeniem kilkutygodniowym a najlepiej miesięcznym. Preferencyjne dni i godziny nie są przestrzegane przez konsultantów. Utrudniają kontakt ze specjalistą. Badanie ginekologiczne (podstawowe, kontrolne) - wymagają skierowania aby na nie umówić - bezsens. Współpracują z najgorszymi placówkami i lekarzami. Nadmierna biurokracja. Województwo zachodniopomorskie.
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania na wizytę
    słaba jakość obsługi
    słaba wiedza
  • ~Aga / 2022-06-13 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta na papierze wyglada super. Rzeczywistość to juz kompletne dno. Pzu umawia specjaliste z czasem oczekiwania ponad miesiac. W placowce sie dziwia bo maja miejsca za 3 dni. Zlecenie umowienia lekarza trzeba kilka razy ponaglac.Dzien oczekiwania na kontakt ze strony pzu to norma.Do lekarza ogolnego latwiej i szybciej mozna sie umowic na nfz. Mialam kilka pakietow medycznych ale takiego dna jak pzu jeszcze nigsy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Niby fajna aplijacja do umawiania wizyt, tylko szkoda ze po drugiej stronie nikt sie nie zajmuje umawianiem wizyt
  • ~Agnieszka / 2021-12-09 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom obsługi, brak systemu "spinajacego" wszystkie placówki, brak możliwości umówienia się od ręki, można powiedzieć, że PZU funkcjonuje jakby nadal były lata 90te. Strona przez którą rzekomo można umawiać wizyty działa mega powoli, jest kompletnie nie intuicyjna, ignoruje wybór preferowanego miejsca wizyty i umawia gdzie jej się podoba. Na infolinii też nie zostaniemy umówieni od ręki bo konsultanci dzwonią do placówek i szukają terminów, dopiero wtedy umawiają i przekazują informację klientowi. Bez papierowego skierowania nie można się ruszyć na umówioną wizytę albo badanie bo oczywiście nie ma jednego systemu, z którego korzystaliby wszyscy.
    Zaletybrak
    Wadycały system funkcjonowania
  • ~Agnieszka / 2022-12-20 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Wyczekana wizyta - tylko że umówiono do innego specjalisty i na inną godzinę. Zamiast okulisty laryngolog :) okulista nawet tego dnia nie przyjmował.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 383
Allianz Życie
Ocena: 1.76, ilość opinii: 43
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 34
PKO Życie
Ocena: 3.67, ilość opinii: 2
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192