Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 359 opinii

1.61 / 5

  • Cena/Jakość
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2021-01-17 12:03
    Ocena: 1.67 / 5
    PZU pakiet medyczny nawet nie jest najgorszy natomiast realizacja teleporad przez lekarzy to całkiem inna sprawa. Lekarze nie dzwonią, odznaczaja kontakt jako zrealizowany. Kasa wzięta przez lekarza a ty pacjencie martw się sam
    ZaletyKrótkie terminy
    WadyRealizacja teleporad
  • ~Edyta / 2021-01-13 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Specjaliści nie dotrzymują terminów. Jakos obsługi i podejście specjalistów na poziomie żenujacym.
  • ~ZB / 2020-12-11 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej PZU zdrowie! Kończy mi się 26 stycznia zasiłek rehabilitacyjny i musze mieć od lekarza, który mnie prowadził zaświadczenie o kontynuacji. ZUS chce papiery 6tyg. na przód. Aż trzy wolne terminy do mojego lekarza są na 17 grudnia. Więc się wyrobię. Dzwonię do PZU by mnie zarejestrowali. Po chwili przychodzi sms , że termin mam na 11 stycznia!!! To chore!. Dzwonię jeszcze raz do przychodni, czy coś się zmieniło, nie! Terminy w grudniu są wolne, dzwonię do PZU, że tam są szybsze terminy, a oni mówią, że mają tu swoje procedury i swoje terminy! Mówię panience w słuchawce, żeby zadzwoniła do przychodni i ta potwierdzi, że są szybsze terminy, a ona mi mówi,że nie może! Co ci ludzie wyprawiają ??? To celowe działania na szkodę chorych! Wydłużać im terminy, by zniechęcić ! Niestety pomimo wykupionej polisy muszę za wizytę lekarską słono zapłacić, bo gonia mnie terminy w ZUS.
  • ~Aga / 2020-12-09 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z PZU Zdrowie pakiet Komfort. Odradzam komukolwiek korzystanie z usług. Umówić się na wizytę do specjalisty bardzo ciężko. Trzeba to robić z wyprzedzeniem kilkutygodniowym a najlepiej miesięcznym. Preferencyjne dni i godziny nie są przestrzegane przez konsultantów. Utrudniają kontakt ze specjalistą. Badanie ginekologiczne (podstawowe, kontrolne) - wymagają skierowania aby na nie umówić - bezsens. Współpracują z najgorszymi placówkami i lekarzami. Nadmierna biurokracja. Województwo zachodniopomorskie.
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania na wizytę
    słaba jakość obsługi
    słaba wiedza
  • ~Gośka / 2020-11-03 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłam o informację w sprawie polisy mojego taty, który jest osobą starszą i niesłysząca i pani z infolinii nie chciała mi udzielić informacji. Kiedy zapytałam czy w oddziale PZU będzie ktoś, kto porozumie z nim w języku migowym, to odpowiedziała mi, że to nie jest jej problem, tylko nasz. A jeśli oddział jest zamknięty, to jak osoba niesłysząca ma uzyskać informacje od Państwa? Gratuluję inteligentnej obsługi klienta
  • ~Grzegorz / 2020-11-01 19:34
    Ocena: 5.00 / 5
    ???? wszystko się sprawdza, pieniądze za świadczenie dostałem po dwóch dniach, nie musiałem dosylsc żadnych dodatkowych dokumentów jak to jest w innych ubezpieczalniach
    ZaletySzybkie wypłaty świadczeń
    WadyCiut drożej
  • ~Jola / 2020-10-29 20:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2018 mam ubezpieczenie grupowe optimum.Podpisują umowy z mało profesjonalnymi placówkami.Ostatnio czekałam na zwrot promesy miesiąc i czekałabym jeszcze dłużej gdybym nie postraszyła ich prawnikiem zakładowym.Zwrócili podwójnie! Masakra!Mają tam od jakiegoś czasu totalny chaos. Od kilku tygodni domagam się pewnej informacji i nic. Pracownicy infolinii starają się jak mogą ale to za mało. Nie polecam
    ZaletyPakiet mi bardzo odpowiada. Możliwości skorzystania z promesy.
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z osobami odpowiedzialnymi za podejmowane decyzje.
  • ~Włodek / 2020-10-27 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w Warszawie tylko 4 swoje placówki i niby kilkadziesiąt partnerskich - umówienie wizyty to droga przez mękę, niby można przez ich portal ale tylko niby a za umawianie telefoniczne płaci się!!! całkowita porażka - widać że PIS przejął zarząd.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka porażka
  • ~Tomasz / 2020-10-20 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Ze względu na zmianę pracy zmieniłem Polmed na PZU. Przepaść. Terminy 4krotnie dłuższe.
    ZaletyŻadnych.
    WadyZbyt długie terminy. Mała ilość placówek do wyboru.
  • ~Xx16 / 2020-09-29 11:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Porazka. Terminy ustalane bardzo dlugo , czasem wcale. Tak jakby o zleceniach "zapominali". Nie rozmawia sie teraz z konsultantem tylko z botem z ktorym nie mozna sie dogadac. Miesiac temu probowalam umowic sie na wizyte do lekarza , terminu nie mam do tej pory
  • ~Grom / 2020-08-12 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniłem pracę i przeszedłem z Lux Med-u do PZU. To jest po prostu przepaść na niekorzyść PZU. W Lux Medzie terminy do specjalistów 48h i w zasadzie są dotrzymywane. W PZU zgodnie z umową to ponoć 5 dni - niestety tylko na papierze. Ostatni przykład: do chirurga (nomen omen skierowany przez lekarza z PZU na CITO) po dwóch tg czekania i zrobieniu małej awantury dostałem SMS z terminem za kolejny tydzień, więc na cito czekam łącznie 3 tygodnie. Jeszcze gorzej było przy poprzednich wizytach. Gdyby nie to, że sam po dwóch tg czekania zadzwoniłem z przychodni do PZU na infolinię z tzw gotowcem (umówioną wizytą - tylko potwierdzić - to bym się nie doczekał. Co dziwne w przychodni umówiłem się za dwa dni, natomiast PZU wysłało wcześniej SMS-a, że mam się uzbroić w cierpliwość bo moje zgłoszenie jest w trakcie realizacji(po 10 dniach!!!!). Pakiet w PZU jest zdecydowanie najgorszy. Absolutnie nie polecam. Uwaga - jeżeli podacie w rozmowie w trakcie umawiania wizyty, żeby np., w danym dniu nie umawiać wizyty to PZU traktuje to jako preferencje klienta co do terminu, a wtedy PZU już nie musi w ogóle dotrzymywać terminu i staje się on zupełnie odległy. I jeszcze jedno, trzeba zwrócić uwagę i poprosić lekarza w trakcie wizyty, żeby np receptę wypisywał ze zniżką, jeżeli jesteście ubezpieczeni bo inaczej wszelkie recepty, skierowania itp., PZU sugeruje aby wystawiali jako prywatne czyli odpłatne 100%. Na szczęście większość lekarzy nie robi problemów, ale zdarza się, że lekarz wystawia skierowanie na dane badanie prywatne sugerują długie kolejki (TK za 500 złotych) a wtedy musiałem z całą historią choroby iść do lekarza z NFZ, żeby skierowanie przepisać. Dla przykładu prywatne TK w PZU - termin 10 dni, a bezpłatne z NFZ dostałem w dwa dni. To już daje obraz działania PZU. Na plus zaliczyć można miłą obsługę na infolinii (choć bezproduktywną) oraz dostęp do historii leczenia po przez portal Moje PZU. U nas pracownicy zdecydowanie sugerują pracodawcy zmianę obecnej opieki medycznej i powrót do Lux Med-u lub innej firmy bardziej dbającej o klienta i przestrzegającej zapisów umowy. A w końcu trochę tych firm jest na rynku.
    Zaletymiła obsługa na infolinii
    Wadycała reszta
  • ~S.Z / 2020-08-11 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Od samego początku są problemy Płacę pieniądze A wiecznie jest coś nie tak albo umawiają długo albo zapomną o Tobie Nawet zdarzylo mi się, że Pani z infolini poinformowała mnie,że nie mam w pakiecie tomografi,a wiem że miałam.Katastrofa.Niesetety jestem zmuszona być z nimi do końca roku bo już dawno zrezygnowałabym z ich usług.
  • ~Piotr / 2020-08-02 20:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Odkąd PZU przejęło sieć Falck, poziom obsługi poleciał dramatycznie na łeb na szyję. Permanentne pomyłki, błędy systemu, problemy i to wszystko za prawie 2000 zł abonamentu! To będzie mój ostatni rok z nimi.
  • ~Karolina / 2020-07-24 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa jeżeli chodzi o umówienie do specjalisty, terminy z kosmosu albo w ogóle nie mają podpisanej umowy.
    ZaletyBrak
    Wadydługi czas oczekiwania na termin, albo jego brak
  • ~Darek / 2020-07-21 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem byłym klientem Polmedu od 2013 roku, a od bodajże zeszłego roku PZU od kiedy zerwali współpracę z firmą Polmed.. Dotychczas wszystko odbywało się pięknie i sprawnie, jestem zadowolony z prowadzonego leczenia i diagnostyki w Katowicach w Polmed. Natomiast od kiedy jestem w PZU nie jestem w stanie umówić się na głupie badanie morfologii. PZU posiada dwa portale informatyczne i z zasłyszanych informacji jest jeszcze trzeci, w którym musisz szukać jakie badania i gdzie zlecił Tobie lekarz.
    Placówka sama wybiera Tobie gdzie masz oddać krew , a na badanie musisz zgłosić się z wydrukowanym skierowaniem. Obecnie nie potrzebowałem drukarki do badań, ponieważ Polmed wszystko rejestrował elektronicznie. Mam wrażenie, ze spółki państwowe mają brzydką tendencje do komplikowania/uwsteczniania procedur z zasady prostych.
    ZaletyObecnie brak
    WadyJak wyzej
  • ~PRZEMEK / 2020-07-08 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Co z tego, że sama oferta jest dobra jeśli umówienie się do specjalisty to horror. Wiedząc jakie cyrki robi infolinia zadzwoniłem do placówki z którą mają umowę, sam umówiłem się do ortopedy celowo pytając osoby umawiającej czy ten lekarz przyjmuje na ubezpieczenie PZU i czy ten termin, który umawiam jest dostępny dla PZU, potwierdziła, że tak. Więc dzwonię do PZU podając, że już jestem umówiony do specjalisty i mają tylko zadzwonić i potwierdzić termin i wizytę a ona mi na to,że ten termin nie jest dostępny dla PZU bo nie widzi go w systemie i pomimo, że w placówce twierdzą, że nie ma problemu, termin mam umówiony za 3 dni to PZU daje mi do danego lekarza termin za 3 tygodnie bo wg nich taki mają w systemie wolny dla nich termin. To ja się pytam po co są te ubezpieczenia??Lekarz ma wolny termin za 3 dni a oni chcą umawiać mnie za 3 tyg!Oczywiście proponując wizytę w placówce własnej PZU u ortopedy, który na ZNANY LEKARZ ma 16 negatywów i 6 pozytywów. Rezygnuję z tego dziadostwa.
    Zaletyoferta atrakcyjna na papierku
    Wady-tragiczny system umawiania wizyt
    - terminy w placówkach współpracujących z PZU są dostępne dla klientów PZU mega długie, niemal jak w NFZ, pomimo, że dany lekarz na pełno wolnych terminów o wiele szybciej
  • ~Anna / 2020-06-10 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Jestem od paru lat pacjentka Falcka. Byłam bardzo zadowolona z strony internetowej firmy. Mam wykupiony pakiet ubezpieczeniowy i otwierając stronę sprawdzić mogłam swoje wizyty, badania. Odkąd firma się zmieniła nie można się zalogować. Moja historia leczenia zniknęła. Robiłam badania krwi i chciałam je mieć w swoim koncie , jak dawniej. Nie znalazłam swoich danych ani żadnej porządnej strony z pakietami i usługami.
    ZaletyMam lekarza rodzinnego w Falcku - jestem bardzo zadowolona
    WadyJak wyzej
  • ~Roman / 2020-06-07 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU tragedia miałem lux nad ale firma zmieniła opiekę gorzej jak w nfz
  • ~mala / 2020-04-28 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mąż ma dwa ubezpieczenia grupowe. Jedno w swojej firmie i PZU a drugie w mojej AXA. W Pzu płaci składkę ponad 80 zł u mnie 50. Zwichnął nogę z AXA dostal 1.200 z Pzu 560zł. Teraz miał szyte 4 palce, rana szarpana. Z Axa po wysłaniu dokumentów, na następny dzień przelew na 1.200 zł. Do Pzu zgłoszenie wysłane 3 tygodnie temu do tej pory cisza! Nigdy nie polece nikomu Pzu!
  • ~Tarksa / 2020-04-09 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , konsultantka na infolini mówi , że nie mają podpisanej ymowy z placówką do której chciałam sie zarejestrować . Zadzwoniłam do tej placówki i powiedzianob mi że mają podpisaną umowę z PZU. Kłamią na infolini tylko po to żeby wysłać pacjenta do swojej taniej a co za tym idzie nieprofesjonalnej placówki. PZU to żenada. Ich placówki to czasy PRL. Masakra
    ZaletyŻadnych
    WadyPzu to wada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926