Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 359 opinii

1.61 / 5

  • Cena/Jakość
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ala / 2021-06-08 07:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsi lekarze przyjmują w ramach pakietu z PZU, Ci z samymi złymi opiniami. Długo zajmuje infolinii umówienie do lekarza. Czasami nawet nie zadzwonią, a wysyłają smsa, że próbowali się skontaktować. Żenujące jest to pzu.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Pacjent / 2021-06-06 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wywiązują się z umowy. Nie umawiają w terminie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Aaaaa / 2021-05-27 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    wizyta medycyny pracy przysłano SMS o godz 17:58 termina jutro na godz 8 rano.Natomiast infolinia pracuje godz od 8 do godz 18.Brak możliwości odwołania. BRAK szanowania czasu i klienta.
    DRAMAT
    Badania laboratoryjne powtarzane 2x bo albo kobita z rejestracji nie klikla części z nich albo zepsuła się aparatura.
    Do innych firm świadczących usługi prywatne usługi zdrowotne to przepaść. INFOINIA TO DRAMAT JAK PROSZE O NAZWISKO TO RZUCAJA SLUCHAWKA .
    ZaletyBrak
    WadyNa infolinia pracują osoby które nie mają pojęcia o czy mówią, cała organizacją umówienia wizyty to rzenada. Skierowanie a właściwie ich brak w apiji .Cała aplikacja to koszmar .Brak wyników badań
  • ~Kama / 2021-05-27 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu ! Jedna umówiona wizyta w pakiecie-w placówce kazano za nią płacić. Po godzinnej awanturze uwzględnili polisę. Druga wizyta-dzwonia z placówki z pytaniem czy mogę przyjechać dwie godziny wcześniej, ok, pędze godzine na drugi koniec Krakowa po czym dowiaduje się od mało kompetentnej obsługi, ze jednak mnie nie przyjmią. Najgorsza polisa ubezpieczeniowa jaką miałam! Placówek bardzo mało. Sposób umawiania wizyt z poziomu aplikacji dramatyczny...
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Krzysztof / 2021-05-21 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Prywatna opieka zdrowotna a podobnie jak na NFZ. Oferta wygląda dobrze tylko na papierze. Dzwoniłem przed południem bu umówić się na RTG. Do godziny 19:00 tego samego dnia zero odpowiedzi. Po ponownym telefonie na infolinie cała procedura zgłoszenia od początku. Po prawie godzinie telefon zwrotny z informacją zwrotną że na kilka przychodni gdzie robią RTG w mojej miejscowości tylko 1 odebrała i nie ma miejsc a reszta nie odbiera ( piątek godzina 20:00 i nie odbierają - ciekawe dlaczego ? ) , pani z infolinii informuje iż może poszukać za to w innej miejscowości .
    Z ciekawości zaraz po rozmowie z konsultantką zadzwoniłem do jednego punktu w mojej miejscowości z RTG i o dziwo dodzwoniłem się bez problemu i nawet były wolne terminy za kilka dni tylko żeby mnie umówić musi być zgłoszenie z PZU i koło się zamyka. Szkoda kasy na na pakiet medyczny w PZU.
    Zalety* W miarę szybki kontakt z infolinią
    * Możliwość załatwienia wizyty / badania online
    Wady* Konsultanci oszukują iż nie mogą znaleźć dostępnego punktu
    * Przy dzwonieniu ma infolinię w tej samej sprawie mimo podania peselu i tak trzeba przeprowadzać całą procedurę zgłoszenia od nowa
  • ~Dawid / 2021-05-11 19:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Na wizytę u okulisty muszę czekać 3 tygodnie zadzwoniłem do konsultantki obiecała że umówi mnie w poblizych miastach szybciej i do jutra się odezwie czego nie zrobiła zadzwoniłem znowu po 3 dniach konsultant obiecał w trybie szybkim umówić wizytę szybciej w poblizych miastach i się odezwać czego też nie zrobił szybycij na kasę chorych mnie umuwili. Nie polecam pzu mają ludzi za nic tylko kasę by brali
    ZaletyNie ma
    WadyKonsultanci kłamią
  • ~eliza / 2021-05-11 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka, mam wykupiony Pakiet Moje zdrowie, na wizytę u lekarza czekam już 3 tygodnie, gdzie powinni mnie umówić w ciągu 5 dni....po kilku telefonach w tej sprawie nadal brak odzewu. nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywsyztsko
  • ~Tomasz / 2021-05-10 00:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dermatolog, dostępne terminy - 2 w tygodniu. słownie: dwa. Z tego jeden o 8:30 na drugim krańcu miasta.
    Wszyscy wymarli, czy taka oszczędność?
    Taka mała miejscowość (Warszawa)? Czy tak niszowy specjalista (dermatolog)?

    ps. A to i tak o niebo lepiej niż terminy do ortopedy...
    Zaletybrak
    WadyDostępność lekarzy
  • ~Sas / 2021-05-08 23:29
    Ocena: 4.67 / 5
    Opinie znajdujące się tu są absurdalne.
    Jestem zadowolna z pakietu, który posiadam. Zawsze umówiona szybko lub w miarę szybko (jeśli wybieram konkretną placówkę lub lekarza to liczę się z tym, że do konkretnej pl trzeba się dodzwonić).
    Polecam również zapoznać się z umową oraz zakresem polisy, a nie podpisywać wszystko w ciemno.
    Jeśli ktoś ma pretensje to może mieć tylko do siebie, że nie czyta umów i nie dowiaduje się u pracodawcy jakiś zakres wybrał dla pracowników.
    Nie oczekujmy również, że za parę złoty będziemy mieć wypasiony pakiet bez limitu z badaniami rzędu 500-600zl za badanie.
    Co do umawiania wizyt samodzielnie to na wstępie dostałam informację, że należy umawiać się przez infolinię. Firma musi mieć jednak jakiś nadzór do rozliczeń. Zresztą umawiają się Państwo przez pzu na uslugę (równiez zapis w polisie), a nie macie pakiet u konretnego lekarza/ placówki aby z nimi ustalać sobie zasady.
    Jakieś normy współpracy jednak zoobowiązują i to moim zdaniem jest logiczne dla osoby inteligentej i czytającej co podpisuje.
    Nigdy nie miałam problemu z umowieniem wizyty do konkretnego lekarza z nazwiska lub do placówki. Nawet zdarzały się się autoryzacje jeśli była taka potrzeba tylko wystarczy być człowiekiem kulturalnym i wyjaśnić sytuacje oraz liczyć się z odmową.
    Umawiając się samemu też trzeba liczyć się z tym, że umawiasz się sam. Nawet u moich lekarzy są dostępne terminy na ubezpieczycieli, nfz lub prywatne. Chyba nie myślicie, że jeśli placówka ma termin prywatny na którym może więcej zarobić to zmieni go Wam na pzu bo macie taką ochotę? Masz pakiet w pzu zdrowie to umawiać się należy przed pzu zdrowie - co Was w tym dziwi? Ustalasz termin z placówką - podpisz umowę z wybraną placówką. Zresztą większość placówek odmawia podawania terminów aby nie było nieporozumień (w kazdym razie tam gdzie chodzę). Tak sobie myślę na logikę -placówki zapewne też mają jakąś konkretną umowę z ubezpieczycielem na uslugi więc nie wiem czemu rozgoryczenie gdy umawiacie się sami i nagle okazuje się, że nie ma możliwości samowolki.
    Co do konsultantów: zdarzają się specyficzne jednostki jednak najczęściej są to osoby miłe i chętne do pomocy. Nie dziwię się, że czasem mogą mieć dość skoro trafiają na ludzi bez kultury. Zresztą zapewne oni mają tam najmniej do gadania chociaż nagadać się muszą:)
    Jeśli ktoś chce szybki termin bez wytycznych to mogę zrozumieć rozgoryczenie. Jednak wybierając konretnego lekarza lub placowkę chyba zdawac sobie trzeba sprawę, ze trzeba się tam dodzwonić, sprawdzić terminy do lekarza o konretnym nazwisku. Mamy przecież możliwość wybrania dnia lub godziny. PZU raczej nie zmusi dr Y aby był następnego dnia o 8.05 w pracy bo taki ktoś ma kaprys.
    Kolejna kwestia pzu zdrowie świadczy konkretną usługę więc oczekiwanie, że będą znać nurtującą odpowiedź gdzie jest Wasz lekarz jest śmieszna. Chcesz pana X to chyba powinno się wiedziec gdzie pracuje. Tak na logikę!
    Inną kwestią jest to, że przecież oni mają pełno zleceń więc i pewnie jakąś kolejność wykonywania umawiania. Dla mnie jest to na logikę, że nie dzwonię tylko ja.
    Zawsze dzwonię z kulturą, szacunkiem i jakimś ludzkim podejściem, że po drugiej stronie jest człowiek, który wykonuje swoje obowiązki (i ma też zapewne jakieś odgórne wytyczne), a nie mój podwładnu i sługa. Z tego powodu w 90% nigdy nie miałam problemu nawet jak coś poszło źle. Tylko trzeba mieć elementarną kulturę i szacunek do drugiej osoby.
    Pani od reklamacji mnie rozśmieszyła bo chyba nie czyta umów i zapewne uważa, że jest jedyną, która zastrasza swojego "sługę" - poziom zero. Proszę pamiętać, że tam pewnie siedzą starzy wyjadacze, którzy już wiele słyszeli plus wiedzą też na co mogą sobie pozwolić w ramach umowy.
    Ja jednak zachęcam do kultury osobistej, a załatwi się wszystko lub prawie wszystko.
    Na minus pytanie o maila i ich aplikację. Ile można? Chociaz przez pewien czas nie pytano (nie wiem od czego to zależy) i było to bardziej komfortowe i jakoś bardziej przyjazne. Zapewne muszą to mówić ale widać, że jest to wymuszone, sztuczne i jakieś oficjalne. Po co pytać za każdym razem o maila? Albo chociaż to skrócić czy mail uległ zmianie.
    Oraz porady telemedyczne. Jeśli będę chciała to umówię lub spytam o dokładny termin przy propozycji. Chociaz tu też pewnie muszą podawać konretne godziny. Jak dla mnie sztucznie wydluża to rozmowę i sprawia, że jest ona mechaniczna.
    ZaletyAplikacja moje pzu
    Szybkie zalatwianie spraw
    Pomocni konsultanci (podziwiam)
    WadyCiągłe pytania o maila i aplikacje oraz wizyty telefoniczne. Zbyt rozbudowane i wprowadzące w irytacje - wolę jednak opcję chociaż bez dwóch pierwszych -nie wiem od czego to zależy ale osoby decyzyjne powinni się nad tym pochylić. Wolę aby konsultant skupił się na usłudze, a nie na rozbudowanym pytaniu o rzeczy drugorzędne.
  • ~Lech / 2021-04-10 14:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda każdej złotówki. U mnie ubezpieczenie n życie zbiorowe to prawie zero uprawnień. Co mam zrobić jak pracodawca się uparł
    ZaletyBrak
    WadyNic nie daje
  • ~Edka / 2021-03-30 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również nie polecam. Najlepiej na dzień dobry poinformowac pracownika z infolinii że jeżeli w tym samym dniu nie zadzwoni do danej placówki umówić wizyty to zostanie złożona reklamacja! I działa! Placówki maja wolne terminy na bieżący tydzień, a PZU gadają że terminy są bardzo odległe o rzekomo placówki takie odległe terminy proponują, dodatkowo że nikt w danej placówce nie odbiera telefonu następna ściema.

    ZaletyŻadne
    WadyNiekompetentni pracownicy infolini, kłamstwa
  • ~pacjentka / 2021-03-25 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w przychodniach opóźnienia, warunki gorsze niż na NFZ.
    Zaletybrak
  • ~marta / 2021-03-09 21:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Od roku lekarze nie potrafią dojść przyczyny mocnego bólu po urazie w małym stawie. "Taka uroda". No nie, przez 30 lat nie bolało, po upadku boli i to w bardzo konkretnym miejscu, w konkretnych sytuacjach, nawet ruchomość była ograniczona, co 2 lekarzy stwierdziło i ..g.

    A drugą sprawą to serwis online. Widać grube pieniądze - ładny, dużo animacji i zupełnie NIEPRZEMYŚLANY tudzież bezużyteczny.

    - Brak wyszukiwania fragmentem nazwy, tylko po początku wyrażenia i tylko w taki sposób jak wpisali sobie na liście. Np. nie możesz wpisać "wilanów" tylko warszawa-wilanów. W ilu ursynowach PZU ma placówki, że to nie jest do ogarnięcia przez IT?

    - Szukasz lekarza w swojej dzielnicy - wpisz cała nazwę. Nie ma wolnego terminu i chcesz w dzielnicy obok, niestety - wpisujesz całość od nowa. Napisałeś "Warszawa-Mokotów" i chcesz zmienić tylko dzielnicę, zaznaczasz ją myszką, podświetlasz i wpisujesz pierwszy znak...tak...wykasowało wszystko, zaczynasz od nowa.

    - W końcu zrezygnowany wpisujesz "warszawa" - wyświetli ci wszystkie placówki, nawet te w których takiego lekarza nie ma i nigdy nie było. Na ekranie tylko kilka placówek, musisz przewijać i wciskać "pozostałe placówki".

    - Brak znacznika "pokaż placówki gdzie są wolne terminy" ale nie... musi być ładnie, a nie logicznie.

    - Brak możliwości wyboru zakresu dat (narzuca całe tygodnie i to z ich podziałem)

    - Wybierzesz 2 specjalizacje (np. internista i rodzinny) - nie pokaże terminów tylko "zadzwonimy" czytaj. za 2 tygodnie zadzwoni ktoś z infolinii i zapyta ...jakiej specjalności lekarza potrzebujesz !! (sic!)

    - idiotyczne powoływanie się na rodo. Nie można zobaczyć szczegółów wizyty sprzed x czasu, bo dane osobowe. Ale tej sprzed kilku dni już dane osobowe nie dotyczą?

    Lekarze i ich jakość to jedno, bo jak wszędzie są i dobrzy i zwykłe konowały i nie zawsze firma na na to większy wpływ.
    Ale wkurzające, a proste wady strony internetowej to już czysto PZU. Widać, że planował ją informatyk a nie ktoś z "biznesu" czyli merytoryczny i od strony użytkownika końcowego. Piękna, zaawansowana, z gadżetami, totalnie wkurzająca i miejscami idiotyczna.
    Zaletysporo placówek
    WadyFatalna strona internetowa, zupełnie nieprzemyślana, z małymi, ale wkurzającymi błędami.
  • ~Justyna / 2021-03-07 20:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Długi czas oczekiwania na odpowiedź, brak możliwości umówienia samemu wizyty. Terminy w przychodni są PZU nie chce zrobić autoryzacji. Odradzam i sama zamierzam zrezygnować. Opłaca się po to aby korzystać a nie stosować się pod terminy jakie sobie wytyczy ubezpieczenie.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania na kontakt lub brak odpowiedzi wogole.
  • ~Dosia / 2021-02-28 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja, infolinia nie zna specjalizacji i nazwisk lekarzy pracujących w danej przychodni, nie mogą umówić wizyty bez uprzedniego kontaktu a daną przychodnią i nie pozwalają pacjentom bezpośrednio umówić się na wizytę w takiej przychodni. To jakieś nieporozumie. Pracownicy infolinii nie mili, opryskliwi i jak nie znają odpowiedzi na podstawowe pytania to się rozłączają. Odradzam, szkoda pieniędzy, dlaczego pracodawcy uraczają nas takim pakietem....
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie usługi poza placówkami własnymi PZU są poza jaką kolwiek kontrolą.
  • ~Abc / 2021-02-15 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam! Co z tego,że na umowie wszystko pięknie, rozpisane badania, wizyty domowe itp skoro umówienie wizyty domowej albo badań graniczy z cudem! Ale według nich za mało objawów chorobowych albo jest już tak źle ,że zalecają zamówić karetkę ! Jeszcze nigdy za pierwszym razem nie udało nam się umówić wizyty domowej!Obsługa większości niemiła i wciska teleporade :/ Jak już mi się udało umówić i była u mnie lekarka, wypisała skierowania na badania to żeby je umówić dyspozytor powiedział ,że muszę mieć konsultacje medyczną jeszcze z innym lekarzem żeby ocenił mój stan zdrowia ponieważ jak będę chora to mi nie zrealizują tych badań ???? to ja się pytam po co mi badania jakbym była zdrowa ? Jak powiem ,że jestem już zdrowa to zapytają po co mi badania :/ Paranoja! Nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązują się z umowy, nie chcą umawiać wizyt domowych i zlecać badań .
  • ~Ania / 2021-02-13 16:26
    Ocena: 4.33 / 5
    Pzu w Krakowie na ul. Mazowieckiej Panie z rejestracji jedyne w swoim rodzaju. Zawsze uśmiechnięte, pomocne, doradza, wysłuchają cierpliwie, rzadko gdzie można spotkać taki personel. Duże brawa
    WadyBrak możliwości umawiania wizyt na miejscu.
  • ~Włodzimierz / 2021-02-08 12:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Widać i czuć że rządzi PIS - obsługa informatyczna na poziomie króla Ćwieczka - widać że stanowiska decyzyjne obstawione przez "samych swoich" a nie specjalistów. Mam problem z przydzielaniem gwiazdek bo widać, że obsługa klienta bardzo się stara (grożą im wysokie kary) natomiast systemy informatyczne bardzo ich i lekarzy ograniczają. Wizyty umawiane przez infolinię są przypominane natomiast umawiane bezpośrednio w placówkach własnych jak się zdarzy, część lekarz "widzi" w systemie wyniki badań pacjenta a część (większa) nie. Do części placówek trzeba nosić skierowania na papierze a do części nie, a ponieważ nie wiadomo gdzie musisz mieć na papierze to musisz zawsze nosić skierowania i dokumentację ze sobą. Nie wchodzić na swoją stronę informatyczną - grozi zawałem i udarem mózgu. NIE POLECAM.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadygalimatias w obsłudze informatycznej
  • ~KamilJan / 2021-01-28 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo ładne i zadbane czyste placówki PZU zdrowie. Aż miło chodzić do lekarza!
    ZaletyŁadne, kolorowe placówki medyczne.
    Szybkie terminy do różnych specjalistów.
    Nie trzeba długo czekać, aby się dodzwonić na infolinię i nie trzeba rejestrować się samemu w placówkach.
    WadyBrak
  • ~Weronika123 / 2021-01-22 02:08
    Ocena: 4.67 / 5
    Nigdy opieka medyczna mnie nie zawiodła, żeby tak oczerniać to ubezpieczenie. Fakt zdarzają się sytuacje, że lekarz nie skontaktuje się z pacjentem, ale wystarczy, że dzwonię umawiam kolejną konsultacje i mam za 15 minut. Z obsługą jest tak, że czasami zdarzają się mniej doświadczeni doradcy, ale każdy potrzebuje czasu, żeby się wszystkiego nauczyć. Zazwyczaj jak dzwonię obsługa jest sympatyczna i bardzo pomocna. W czasach epidemii super możliwość kontaktu z wybranym lekarzem w razie gdyby się coś działo. Minusem jest brak możliwości samodzielnego umawiania się w placówkach. Czasami konsultanci potwierdzają wizyty, ale w niektórych placówkach tego robić nie mogą. Terminy do lekarzy rezerwuje za pośrednictwem infolini i najpóźniej następnego dnia mam odpowiedź o umówionej wizycie.
    ZaletyWystarczy zadzwonić poprosić o umówienie i nie trzeba oczekiwać aż łaskawie odbierze placówka w której chcemy się umówić. Miła obsługa. Telekonsultacje z lekarzami każdego dnia.
    WadyBrak samodzielnego umawiania się w placówkach, dla niektórych może być to kłopot. Natomiast najlepiej kontynuować leczenie u lekarza z PZU zdrowie, wtedy lekarze z innych placówek maja wgląd w historię choroby.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926