Nigdy opieka medyczna mnie nie zawiodła, żeby tak oczerniać to ubezpieczenie. Fakt zdarzają się sytuacje, że lekarz nie skontaktuje się z pacjentem, ale wystarczy, że dzwonię umawiam kolejną konsultacje i mam za 15 minut. Z obsługą jest tak, że czasami zdarzają się mniej doświadczeni doradcy, ale każdy potrzebuje czasu, żeby się wszystkiego nauczyć. Zazwyczaj jak dzwonię obsługa jest sympatyczna i bardzo pomocna. W czasach epidemii super możliwość kontaktu z wybranym lekarzem w razie gdyby się coś działo. Minusem jest brak możliwości samodzielnego umawiania się w placówkach. Czasami konsultanci potwierdzają wizyty, ale w niektórych placówkach tego robić nie mogą. Terminy do lekarzy rezerwuje za pośrednictwem infolini i najpóźniej następnego dnia mam odpowiedź o umówionej wizycie. ZaletyWystarczy zadzwonić poprosić o umówienie i nie trzeba oczekiwać aż łaskawie odbierze placówka w której chcemy się umówić. Miła obsługa. Telekonsultacje z lekarzami każdego dnia.
WadyBrak samodzielnego umawiania się w placówkach, dla niektórych może być to kłopot. Natomiast najlepiej kontynuować leczenie u lekarza z PZU zdrowie, wtedy lekarze z innych placówek maja wgląd w historię choroby.