korzystam z pakietu który kupuje za pośrednictwem pracodawcy - dla mnie i 2 małych dzieci.
Ciężko wypowiedzieć sie o lekarzach bo nie ma do nich jak sie zapisać, czasem uda sie zamowić teleporade ale tez nie zawsze.
na infolinii rozmawia sie z automatem ktory w prostych sprawach sobie radzi - ale jak dziecko ma zapalenie czegoś i potrzeba wizyte na JUŻ- to automat to rejestruje a konsultant z wizytą na dziś.... dzwoni za 7 dni spytać - czy wizyta jest jeszcze potrzebna - pewnie że NIE.
publicznie kilka razy prędzej udało mi się umówić.
wcześniej miałem luxmed - kolejki tez były - lekarze bywali różni - ale dawało rade zawsze i w miare szybko umowić wizyte dla dzieci, tutaj jakbym mogł zapłaciłbym nawet 2 razy wiecej żeby miec inną opieke na którą mozna liczyć w nagłych wypadkach a nie na zasadzie że za tydzień oddzwania konsultant z pytaniem czy jeszcze potrzebuje Pan wizyty.... kiedy 2 razy zdążyłem pojsc prywatnie i wydać 600.
aha i mieszkam w Warszawie gdzie teoretycznie placówek jest dużo ?
nie polecam.Zaletyprzez blisko rok nie poznałem
Wadyopieka której nie ma - brak dostępności , brak lekarzy brak mozliwosci umawiania sie , konsultant w pilnych sprawach oddzwania po tygodniu spytać czy jeszcze potrzeba wizyte bo jest za tydzień termin.... to może wystarczy jak ktoś chce sobie zrobić wybielanie zębów, ale jak zachorujesz, lub dziecko i i to nagle - to ta opieka wlasciwie nie istnieje.