Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 361 opinii

1.61 / 5

  • Cena/Jakość
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Oferta
    1.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Radek / 2022-01-29 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem.
    To co ta firma świadczy nie jest warte 1pln.
    Czekam 2 tygodnie na umówienie wizyty.
    Dostałem informację że nie mogą się dodzwonić do placówki.
    Postanowiłem sam zadzwonić i się umówić zamiast czekać. Lokalizacja dobrała telefon po 10 sekundach. W 2 minuty można było zrobic to co im się nie udało w 2 tygodnie. Żenada.
    ZaletyZero
    WadyJak wyżej
  • ~Specjalista ds. jakości / 2022-01-28 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    W Pakiecie premium oczekiwanie w Krakowie na internistę - 3 dni. ŻART! Endokrynolog - 2 tygodnie. ŻŻŻŻART. Laboratorium i pobranie krwi - to wszystko to są pojedyncze terminy. Np. jutro, 13:00. A jaka cena badania? Nie wiem, trzeba pytać placówki. A czy ta placówka robi te wszystkie badania jakie mam zlecone? NIE WIEM, trzeba pytać placówki. pytam się WAS, po co jest infolinia i dlaczego nie mają ze sobą sprzężonego systemu. DRAMATYCZNY dramat. Największe dno w jakim byłam, a była w różnych wcześniej pakietach medycznych. Nic nie wiedzą na tej infolinii bo system nie jest spójny.
    Pytam czy to badanie mam w pakiecie, to mi gość czyta regułkę co to za choroba...
    ZaletyGdy jest zima, to mają ciepło w środku.
    WadyŹle działający system/strona nieintuicycjna. Brak możliwości poznania ceny za badanie, gdyż każda placówka ma osobno, to po są GRUPĄ? Brak terminów dogodnych, niespójność wiedzy konsultantów pomiędzy sobą. Można trafić na kogoś grzecznego, ale w placówce opryskliwość pani niezadowolonej z życia... Przede wszystkim brak dogodnych termin i niezwykle niska ilość lekarzy w placówkach. Z całego serca nie polecam, już lepiej sobie wziąć prywatnie jakiś pakiet w innej firmie, bo nie musi być firmowy.
  • ~KtośTaki / 2022-01-25 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn, 2 lata, potrzebna wizyta domowa (którą z resztą mam w pakiecie) - gorączka, kaszel, wymioty, katar. Pierwsza rozmowa z konsultantem, po przekazaniu objawów, konsultantka stwierdziła, że dziecko nie nadaje się na wizytę domową, po czym powiedziała, że mogę sobie wzywać pogotowie jak uważam, że dziecko potrzebuje lekarza w domu. Ponownie dzwonie na infolinie, przedstawiam te same objawy, inny konsultant stwierdza, że dziecko jednak kwalifikuje się do wizyty domowej i że przekaże za chwile więcej informacji. Po dwóch godzinach oddzwania konsultant, że na dziś (środa) wizyty nie ma, ale można na jutro. Mówię, ok. Dostaje informację, że za chwile oddzwoni z godziną wizyty. 5h później oczywiście nikt nie dzwoni, więc dzwonie sama - na infolinii kolejny konsultant mnie informuje, że żadnej wizyty na jutro nie ma. Proszę o informacje do godziny 9 dnia kolejnego. Czwartek, godzina 10:00, oczywiście nikt nie dzwoni, dzwonie ponownie i rozmawiam chyba z jedynym kompetentnym konsultantem, panem S., który mówi, że niestety nikt mi wizyty nie umówił, ale on się postara coś załatwić. Faktycznie co jakiś czas dzwoni, informuje jak wygląda sytuacja. Około godziny 14:00 dostaje telefon od innego konsultanta (pani E, która wygrała konkurs na najgorszego konsultanta :)), informuje mnie, że jest wizyta na dziś 16:30, ale stacjonarna i sama mam sobie za nią zapłacić 150 zł :D 2 dni czekania na umówienie wizyty za którą mam sobie jeszcze sama zapłacić... Pytam ponownie czy to nie żart, bo przecież mam w pakiecie te wizyty, nie, nie żart, mam sobie sama zapłacić. To mówię do konsultantki, że chce rozmawiać z jej przełożonym, mówi, że mnie nie będzie przełączać nigdzie i że się rozłącza skoro nie chce wizyty :) Po chwili dzowni kolejny konsultant, który mnie informuje, że jest wizyta i że oczywiście to nieprawda, że mam sobie sama zapłacić... Zupełna ignorancja klienta, brak kultury ze strony konsultantów, notoryczne przerywanie w trakcie mówienia, brak możliwości załatwienia czegokolwiek... Masakra. Cieszę się, że w tym miesiącu zrezygnowałam. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyZero
    WadyZupełna ignorancja klienta, brak kultury ze strony konsultantów, notoryczne przerywanie w trakcie mówienia, brak możliwości załatwienia czegokolwiek
  • ~E.P / 2022-01-24 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłane skierowanie z ramach teleporady w pliku .xml w zadanen sposob sie nie otwiera. Na infolinii nie wiedza co z tym zrobic przelaczaja i prosza aby dzwonic na 801... takie połączenie jest wiecej płatne. Nie maja ppdgladu do historii choroby zandych skierowan np. na krew wszystko trzeba im dyktowac prze telefon aby oni sami omowili do innej placówki 30 minut cala rozmowa aby to zalatwic i sie polaczyc zajmuje. Miedzy placówkami pzu zdrowie nie widza historii choroby jak pójdzie sie do innej placowki wszystkie wyniki i dokumentacje trzeba zabierac ze sobie idac na wizyte. Niekompetenty personel techniczny nie wiedza jak rozwiązać dany problem techniczny i wysyłają zapytanie na ktore trzeba czekać na odpowiedź kilka dni. Jeszcze wiele lat i wody musi w Wisle uplynac abyscie choc w 15 procentach swiadczyli uslugi na poziomie i dostosowane do pacjenta i jego potrzeb. NIE POLECAM!
  • ~Agnieszka / 2022-01-20 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak umów w placòwkach żeby zrobić badania które pacjent ma w pakiecie.Obsluga na infolinii masakra,nie oddzwaniają mimo że obiecują.Czekam na badania z córką prawie 2 tyg i cisza ze strony PZU więc muszę sama się kontaktowac z nimi.Nikomu nie polecam
  • ~Mon / 2022-01-15 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Długie terminy bardzo długo czeka się za wyznaczeniem terminu
    ZaletyBrak
    WadyDługi termin fatalna obsługa
  • ~Karolina / 2022-01-15 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze rok temu nie miałam zastrzeżeń. Teraz ta firma to jest dramat. Brak umówionych wizyt w preferowanym terminie. Po 2 tyg oczekiwania na wizytę na aplikacji moje oczekujące wizyty znikają. Nie wiem po co jest ta cała infolinia. Szybciej umowie się w danym ośrodku sama. Ale niestety to niezgodne z regulaminem. Oczekiwanie na pilna wizytę 2 tyg bez odpowiedzi.. kiedy sama dzwonię do ośrodka termin jest tego samego dnia...
    WadySzkoda czasu i pieniędzy
  • ~Martyna / 2022-01-14 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat. Popsuli się na przestrzeni ostatnich lat. Wieczne ,,pomyłki w systemie", niekompetentna obsługa. Nie polecam
  • ~Agnieszka / 2022-01-13 10:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Ktoś korzystał może z opieki medycznej PZU w Rzeszowie i może się podzielić opinią?
  • ~Marjo / 2022-01-12 15:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam od około 4/5 lat. Na przykładzie Bielska-Białej mogę stwierdzić:
    początkowo było super, bardzo dużo punktów i miejsc szybkie terminy ( ortopeda z dnia na dzień itd).
    Obecnie zaczyna być podobnie jak w NFZ tylko, że : PZU nie zapisuje dłużej niż miesiąc - do 3 miesięcy. Na ten moment z 10 placówek dostępnych zostały tylko 3... A przypadku kiedy PZU nie jest w stanie zapewnić lekarza przyznają zwrot: niestety internista wg. PZU to kwota 50zł najtaniej w Bielsku 150... Kolejną wadą jest to że bardzo dużym problemem jest umówienie się do tego samego lekarza - po około roku leczenia migreny PZU nie przedłużyło umowy z placówką a wizyta to koszt 200-250zł....
    Zaletyjeszcze trochę szybciej niż w NFZ
    Wady-brak placówek współpracujących
    -idiotyczne terminarze gdzie brak terminów i możliwości zarezerwowania terminu...
    -mały wybór placówek
    -płatne badanie USG u Urologa czy też badanie skóry u dermatologa
  • ~Salome / 2021-12-20 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak skierowan w systemie placowki. Jak starsza osoba ma to drukowac i gdzie? Chyba jakiś zart z pacjentów. PZU nie stać na syatem spinajacy rezerwacje online, telefoniczna z placowkami pzu. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
  • ~Anna / 2021-12-18 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    System niewydolny. Do natychmiastowej likwidacji. Kto wydał pozwolenie pzu na prowadzenienopieki medycznej??!!! Pacjenci noe dostają skierowań od swoich lekarzy i odbijają się od kolejnych infolinni!
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie na szkodę pacjenta
  • ~Agnieszka / 2021-12-09 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom obsługi, brak systemu "spinajacego" wszystkie placówki, brak możliwości umówienia się od ręki, można powiedzieć, że PZU funkcjonuje jakby nadal były lata 90te. Strona przez którą rzekomo można umawiać wizyty działa mega powoli, jest kompletnie nie intuicyjna, ignoruje wybór preferowanego miejsca wizyty i umawia gdzie jej się podoba. Na infolinii też nie zostaniemy umówieni od ręki bo konsultanci dzwonią do placówek i szukają terminów, dopiero wtedy umawiają i przekazują informację klientowi. Bez papierowego skierowania nie można się ruszyć na umówioną wizytę albo badanie bo oczywiście nie ma jednego systemu, z którego korzystaliby wszyscy.
    Zaletybrak
    Wadycały system funkcjonowania
  • ~Magda / 2021-11-20 14:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z opieki medycznej w PZU. Mwymagałam porady ortopedy i przez PZU było najszybciej w ciągu 2 dni mialam wizytę gdzie na NFZ po nowym roku i prywatnie tak samo a koszt wizyty prywatnej 150 zł. Do tej pory nie miałam problemu z umowienie wizyty.
  • ~Pablo / 2021-11-18 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza opieka medyczna ze wszystkich. Wieczne komplikacje krócej na NFZ czekam na wizytę kpina wstyd i hańba złodzieje
    ZaletyNie ma
    WadyCałe to gówno jest wadą
  • ~Pacjent / 2021-11-15 09:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj przeszli samych siebie
    Pzu zdrowie to jedne wielkie wyciąganie pieniędzy od ludzi ubezpieczonych w NFZ.
    Otworzyli kilka placówek ale i tak większość wizyt jeet6w placówkach państwowych. Dostałem skierowanie na rtg stóp,włączam nawigację jadę. Trafiam do szpitala w Wołominie jednego z najgorszych szpitali. Podczas rejestrowania się rzucają mi się w oczy leżące na biurku wizytówki przedstawiciela pzu zdrowie. Tak więc w państwowych placówkach możecie otrzymać kontakt do kogoś kto was ubezpieczy.
    Jeżeli dzownimy i mamy coś na "CITO" to ustaw się w kolejce i czekaj. Skierowań szukać trzeba na kilku stronach internetowych że strony pzu zdrowie nie pobierzemy bo jest w rozszerzeniu "HTML xlm" (czy jakoś tak) i lekarze twierdzą że ja tego nie otworzę bo to ich program wystawia a infolinia, że lekarze nie ogarniają i dlatego tak jest bo powinno być w pdf.
    Dzisiaj przeszli sami siebie. Pojawił się ropień i mnie, który wywołuje gorączki po 40' został naciety ale już 3 dni po zabiegu sytuacja dla mnie jest niepokojącą. Dzwonię bezpośrednio do placówki pzu przy Chmielnej 71 w Warszawie chcąc uzyskać pomoc, otrzymuję informację, że przyjmuję u nich lekarz proktolog ale prywatnie i zapisy do niego przez znanylekarz.pl. To ludzie, którzy wykupili abonament ganiani są placówkach państwowych a oni podnajmują gabinety a prywatne wizyty. Hit. Co państwowe to państwowe. Odradzam. Lepiej dopłacić i poczuć ze jesteśmy w prywatnej klinice i nie musimy dyktować infolini wszystkich podpunktów jeżeli mamy skierowanie na badanie krwi a później i tak w przychodni Pani robi to samo!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
  • ~K / 2021-11-10 09:44
    Ocena: 1.33 / 5
    znalezienie chirurga dziecięcego doba, termin po urazie 12 dni tyle co na NFZ.....
  • ~LepiejNieChorować / 2021-11-03 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, wraz ze zmianą Prezesa, zmieniła nam również po wielu pakiet z LuxMed (ponad 10 lat) na PZU. Decyzję tę nie można nazwać inaczej niż absolutną PORAŻKĄ. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, tak samo rezerwacja on-line (archaiczny system). Jeżeli już uda się zarezerwować termin to jest on odwoływany na 5 min przed, a w zamian żadnej alternatywy. Umówione tele-porady się nie odbywają. Na termin czeka się tygodniami (w tym na Medycynę Pracy). Mało lekarzy, jeszcze mniej placówek. NIE, NIE i jeszcze raz NIE!
    Zaletybrak
    WadySystem rezerwacji, obsługa infolinii, dostępność lekarzy, ilość placówek, odległe terminy
  • ~Ewa / 2021-11-02 16:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Od pewnego czasu PZU robi sobie jaja z klientów. Umówiłam się na badania specjalistyczne, czekałam 3 tygodnie na umówienie badania po czym dostałam smsa że jeśli do nich nie zadzwonię bodajże w ciągu 12h to uważają moje zgłoszenie za nieważne. Nie miałam czasu akurat wtedy wydzwaniać więc do tej pory po 3 miesiącach badania nie ma. 2. Badania krwi umawiane były w placówkach prywatnych, od kilu miesięcy jest dramat bo umawiają tylko do Diagnostyki gdzie czeka się 1,5h na badanie i nie da się umówić na godzinę. Obsługa dramat, prywatna opieka nie powinna tak wyglądać. 3. Totalny brak lekarzy, coraz więcej specjalizacji brakuje, ja już nie wiem za co płacę, ciągły brak pulmonologa i kardiologa. Lek. Ginekolog tylko płci męskiej, jak wiadomo nie każda kobieta chce chodzić do mężczyzny, powinien być wybór.
    Czas ubezpieczyć się gdzieś indziej.
    WadyBrak lekarzy. Problem z badaniami krwi. Problem z umówieniem badań.
  • ~Anna / 2021-10-26 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, kpina !
    Składki pobierać to tak ale coś za to,to już nie.
    Brak odzewu ze strony konsultantów.
    Nie umawiają wizyt, bo nie mogą się dodzwonić. Ja dzwonie i idę prywatnie.
    Czas się wypisać.
    Nikt nie traktuje nas poważnie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 361
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4538
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4436
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956