Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mimi / 2017-06-09 02:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Fotele niewygodne. Wszędzie się coś wpija w ciało. Obsługa raczej opryskliwa. Odkąd wprowadzono numerowana rezerwacje miejsc to jest istny burdel na kółkach. Osoby z biletami od FlixBusa nie maja przypisanych miejsc i siadają gdzie chcą, często zajmując wykupione miejsca lub zajmując dodatkowo płatne mając wykupiony bilet na regularne miejsce. Obsługa w ogóle tego nie kontroluje i nie reaguje na prośby. Jest duszno i ciasno. Z toalet nie korzystam - złe doświadczenia skutecznie działają na zwiększenie pojemności pęcherza.
    ZaletyCzasem się trafi ciekawa promocja.
    WadyPromocja nie jest przyzwoleniem na słaba jakość usług.
  • ~Olo / 2017-03-17 22:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Nagminne niedotrzymywanie czasu rozkładu jazdy, opóźnienia, w niektórych autobusach niewygodne fotele i oczywiście absurdalnie mała ilość miejsca między siedzeniami. To ostatnie przeszkadza ludziom o srednim wzroscie, a dla moich 194 cm jest nie do przyjecia. Całość ratuje tylko bardzo konkurencyjna cena.
    ZaletyCena
    WadyDuże opóźnienia
    Bardzo niski komfort podróży
  • ~Pasażerka / 2017-08-27 23:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Przede wszystkim brzydko pachnie z toalety. Po za tym Firma Polski Bus sprzedaje więcej biletów niż ma miejsc. Byłam świadkiem sytuacji gdy kierowca nie zabrał w podróż dwóch osób pomimo tego, że osoby te miały bilety. Interweniowała Policja.
    Ważna jest rezerwacja. Jeśli jej nie masz i nie ma miejsca w autokarze to możliwe, że nie pojedziesz.
    ZaletyZ duzym opóźnieniem ale dojechaliśmy.
    WadyBrzydki zapach. Zła oranizacja.
  • ~Piotr / 2017-06-29 23:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz jedziemy z tym przewoźnikiem. Kupiliśmy przez internet bilet z przesiadką. Flixbus z Oslo do Berlina a dalej Polski Bus do Katowic. I od przesiadki są problemy, bo ci, którzy kupili tylko na Polski Bus mają miejscówki, a my nie. Na każdym przystanku musimy sobie szukać innych miejsc, bo okazuje się, że ktoś wsiada i ma rezerwację. Zapytałem kierowcę o co chodzi, to odburknął, że mamy siadać tam, gdzie akurat będzie wolne. Kierowcy niemili, aroganccy. W autokarze ciasno, fotele zbyt blisko siebie i nie ma przerw, żeby rozprostować nogi.
    ZaletyMoże cena
    WadyCała reszta
  • ~qantas / 2017-03-27 01:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Podzielam zdanie beaty, dzis doswiadczylem dokladnie tego samego i o dziwo na tej samej trasie tyle ze z Poznania do Gdanska. Kierowcy sa nierzetelni, to juz nie pierwszys raz, traktuja czlowieka jak g...o pozostawione sobie, nie potrafia udzielic rzetelnych informacji co nalezy zrobic. w Tej sytuacji powinni poinformowac ze nalezy zmienic rezerwacje, Ja o tym tez nie wiedzialem dowiedzialem sie w drodze do domu szukajac gdzie moge zlozyc reklamacjie. Jedyne co kierowca podpowiedzial to tyle ze sa miejsca i moge kupic nowy bilet ale nic nie wspominial ze bilet moge zmienic. dodatkowo wspomne ze poprzednim razem gdy korzystalem z serwisu kierowca wyrwal raczke z walizki czy zniszczyl moja walizke i nie bylo slowa przepraszam, tylko obwinianie ze torba byla za ciezka. Nie wydaje mi sie by bagaz podreczny waznony by byl jak nalzey na poklad samolotu czyli 10 kg bo dalej lecialem z Berlna byl za ciezki. Ale nie ma to jak wine zwalic na klienta, typowe polskie traktowanie.
    Zaletyzadnych zalet
    Wadyna wady braklo by tu miejsca
  • ~toomo / 2017-10-13 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    13.10.2017
    linia P16 z Berlina, Przystanek Opole. Autobus w Opolu powinie być około 1 w mocy. 1:20 podjeżdża autobus P-16 tyle że
    w przeciwnym kierunku(notabene także spóźniony). Nikt z oczekujących podróżnych nie zorientował się, co spowodowało skrajnie chamskie komentarze kierowcy. Człowiek ten zamiast pokrótce wyjaśnić że to rejs w drugą stronę postanowił udowodnić oczekującym pasażerom że wszyscy co do jednego są idiotami. Pan ten zafundował firmie PolskiBus darmową antyreklamę o dużej sile rażenia. Szczęście szoferaka że nie było nikogo nerwowego bo pewnie kontynuowałby jazdę z czyimś butem w tyłku.
    No nic czekamy dalej, w tym czasie żednej informacji o przewidywanym opóźnieniu, a tu zimna noc i ludzie marzną.
    Godzina 3 udaje się dodzwonić do koordynatora, hurra do 10 minut autobuc ma być, pan nie rozumie dlaczego nie otrzymaliśmy informacji o opóźnieniu przecież powiadomili wszystkich pasażerów z Wrocławia. Gościu jesteśmy w OPOLU i nikt nie dostał informacji, dzięki Tobie wszyscy marzli 2godziny 20 minut bo z do 10 minut zrobiło się 20. Z natury nie jestem zawistny, ale panu koordynatorowi życzę niustającej 2 dniowej sraczki - gość dla dobra tej firmy jest do zwolnienia. Kierowca autobusu lini P16 do Berlina za skrajne chamstwo także natychmiast aut.
    Osobiście z tęsknotą myślałem o intercity który przegrał z polskimwstydobusem z powodu odjazdu z Opola 15 minut później. Nigdy już tego błędu nie popełnie. PolskiBus dla mnie nie istnieje, nie będę płacił za chamskie zachowania kierowców i niekompetencje koordynatora. Spóźnienie rozumiem to długa trasa i różne rzeczy mogą się zdarzyć po drodze.
    ZaletyCena
    Szeroka oferta
    WadyCena ,zapłaciłem +5 zł za super ekstra miejsce(buhahaha) ale miejsce było zajęta przez mocno zaspanego,zaprocentowanego pasażera.
    Skrajne chamstwo kierowcy
    Niekompetencja personelu pomocniczego(koordynatora)
    Bardzo mało miejsca do siedzenia
    Bardzo niewygodne fotele

    Kraków
  • ~Witek / 2016-05-16 09:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Promcje sa ale konia z rzędem temu kto widział ten bilet za 1zł. Ciągłe opóźnienia olewanie pasażerów. Skandal żeby nie można było mieć numerowanych biletów tylko cisnąć się jak bydło do wagonu. Kierowcy jada jak chcą i kultura tez nie grzeszą. W dodatku znikają kolejne połączenia z rozkładu.
    ZaletyPromocje cenowe ale 1zł to chyba ściema Możliwośc zakupu prez internet
    WadyCiasno między siedzeniami Ciągłe opóźnienia Brak numerów miejsc
    kilka razy w miesiacu
  • ~zośka / 2017-08-12 09:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam na trasie Warszawa-Wrocław.Kierowca bardzo miły,klimatyzacja włączona.Jedyny mankament,że na trasie otworzył się luk bagażowy,wypadły bagaże-wiadomo opóźnienie.Ale kierowca przemiły,przeprosił,starał się nadrobić czas,powitał nas w Warszawie,a we Wrocławiu podziękował i kilka słów na pożegnanie.Następnego dnia wracałam do Warszawy i...tragedia.Kierowca niesympatyczny,bez klimatyzacji-przepraszam działała-MINIMUM co przy temperaturze 30 stopni na zewnątrz nic nie daje.MASAKRA jednym słowem.Nie skorzystam już.Wolę zapłacić więcej i jechać jak człowiek-aż dziwne,że nikt tam nie zemdlał.Jeśli to ma znaczenie to dodam,że kurs był 9 sierpnia,odjazd z Wrocławia 12.00
    Zaletycena i kierowca,który wiózł nas 8 sierpnia do Wrocławia wyjazd z Warszawy o 12.00
    Wadyklimatyzacja na minimum przy upale na zewnątrz,nie sympatyczny kierowca 9 sierpnia ,godź.12.00 z Wrocławia
    przez internet
  • ~Zuza / 2017-08-18 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Niepolecam rezerwować konkretnych miejsc. Wchodzicie do busa miejsaca sa zajete chodz doplaciliście za to mowisz kierowcy to mowi ze sie do tego nie miesza i ma to w dupie ze jak chxemy to mamy sie sami klucic z nimi jakaś paranoja
  • ~ala / 2017-05-24 10:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiłam trzy bilety,wydrukowano mi je na jednej rezerwacji i nie miałam szans już tego zmienić chociaż jedna osoba nie mogła pojechać z powodu choroby.Do wyjazdu zostało jeszcze parę dni więc tylko trochę dobrej woli. Anulacja całości tylko to wchodziło w grę a biletów już nie było więc nic nie mogłam zrobić. Straciłam 120 zł.Nigdzie w regulaminie nie ma opisu takiej sytuacji do czego obsługa się przyznała. Korespondencja całkowicie traktująca mnie z góry.
    Zaznaczam,do głowy mi nie przyszło,że kupując trzy bilety dostanę jedną rezerwację i nie będę mogła anulować jednego biletu. Nie kupowałam biletu grupowego. To tak jakby iść do kina i dostać zamiast trzech biletów jedną rezerwację.
    Piszę to aby ostrzec innych. Bo Polski Bus nie określa takiej sytuacji.
  • ~ala / 2017-09-04 01:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowcy PP pracujący w trudnych warunkach
    są skrajnie przemęczeni, przez co niegrzeczni i nerwowi, nierzadko agresywni. To przekłada się na obniżenie bezpieczeństwa przejazdów. W dłuższych, nocnych trasach nie mają żadnego zmiennika, co nawet jeśli jakiś cudem jest zgodne z prawem, jest skrajną nieodpowiedzialnością ze strony przewoźnika. W sytuacji kryzysowej, przy zgłaszaniu problemu na infolinię, przewoźnik umywa ręce, pozostawiając pasażera bez pomocy.
  • ~Ania / 2017-12-08 14:44
    Ocena: 1.75 / 5

    Jeżdżę polskimi busami już 3 lata między innymi Rzeszów Wrocław na początku było super starali się a teraz obsługa nie miła minimum godzinne opóźnienie nie działa Wifi mało kiedy kontakty... A ostatnio gdy jechałam był zakaz korzystania z toalety bo już się wszystko wylewało...
  • ~Bajsonen / 2017-08-25 21:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragednia. Komfort zerowy. Klimatyzacja nie działa, właśnie jadę polskimbusem w zaduchu gdzie śmierdzi i wszyscy są spoceni. Gniazdka na prąd często nie stykają. Kierowca jedzie niezgodnie z przepisami, że aż strach.
    ZaletyBrak. No może punktualność
    WadyOpisane w treści.
  • ~Christo / 2017-07-17 17:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Ogólne wrażenia bardzo złe. Autobus spóźniony ponad 2 godziny, kierowca nie ma pojęcia o sprzedaży biletów, o połączeniach własnego pracodawcy. Komfort podróży niski - bardzo ciasno (a jestem osobą szczupłą). Brak odpowiedzi jakiejkolwiek mailowej i telefonicznej ze strony przewoźnika. Brak zwrotu niewykorzystanego biletu, mimo starań, mimo iż został niewykorzystany z winy przewoźnika (spóźnienie). Ogólnie mają w ... klienta. Bardzo gorąco ODRADZAM podróże PB. Dzisiaj brak możliwości rezerwacji przez stronę przewoźnika. Cały dzień stracony na próbę kupna biletu i kontaktu z przewoźnikiem. Zepsuty pierwszy dzień urlopu. Naprawdę nie wiem jak coś takiego może funkcjonować. Nie warte zniżki paru zł.
    ZaletyCzasami cena
    WadyCzęść trasy zwykłym busem, po czym przesiadka.
    Brak kompetencji kierowcy (nie wie praktycznie nic - tylko jedzie)
    Ciasno.
    Ograniczenia bagażu.
    Niesprawny system rezerwacji - częste konserwacje i usterki.
    Brak lub opóźniona odpowiedź mailowa.
    Bardzo trudny kontakt telefoniczny.
    Brak możliwości zwrotu biletu w wielu przypadkach.
    Duże opóźnienia.
  • ~Damian / 2017-09-06 11:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna obsługa, brak możliwości płacenia gotówką, nie miła obsługa.. co jeszcze? Brak profesjonalizmu nie pozwala do rozwijania biznesu.
    ZaletyCeny
    WadyObsluga
  • ~DOMINIKA / 2017-07-11 12:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny: Na początku kiedy firma dopiero powstała ceny faktycenie były niskie. Teraz, gdy firma się rozwinęła ceny zaczęły rosnac do tego stopnia, że taniej mi jest przemieszczać się pociągiem (jestem uczniem).Osoby bez zniżek mogą dzięki polskiemu busowi zaoszczedzic parę złotych... parę.
    Oferta: wciąż poszerzana, mozna wyjechać w przeróżne miejsca.
    Jakość obslugi: kontaktu praktycznie nie ma. Kiedy raz zdecydowałam się zadzwonić (3,69 z vat -tak było napisane) za nie cała minute zapłaciłam 7 z groszami. Nie mam pojęcia co było tego przyczyną.
    Kupiłam bilet dzień przed wyjazdem i mailowo poprosiłam o potwierdzenie wpłaty i numer rezerwacji. Otrzymałam godzinę po planowym odjechaniu autobusu. Mimo iż przyniosłam dowód przelewu kirrowca nie wpuscil mnie do autobusu. Czyli wyrzuciłem pieniądze w błoto z powodu ich bałaganu.
    Wygoda: przyznam, że tak słabe opinie poszły głównie przez ten incydent, ale szczerze też mogę napisać, że autobus nie należy do zbyt wygodnych miejsc. Gdy podróżowałam w nocy było bardzo zimno w środku. Ciasno i ledwo można się przepisać jeśli masz miejsce przy końcu.
    Zalety- jeśli nie masz ulgi na pociagu, w polskim busie zaoszczedzisz 5 złoty
    Wady- zdzieranie pieniędzy wszędzie gdzie się da
    - brak troski o klieta i jego pieniądze
    - nie wygodnie
    1 rok
  • ~Ewelina / 2017-06-09 12:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakra 1 i ostatni raz! Okropnie gorąco klimatyzacja nie działała ani w stronę Zakopanego ani w drodze powrotnej do Warszawy. Wolę dołożyć i jednak wybrać się autem
  • ~Gab / 2017-09-30 12:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Chamska obsluga, zero szacunku, regularne opoznienia, wprowadzanie w blad klientow
    Okolo roku
  • ~Grzegorz / 2017-04-28 23:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Kpina jakich mało. Zamiast jechac polskim busem o 22.40 siedze w jakims raf transie caly czas na stacji poczatkowej, a mamy 23.15. O wifi to nawet po marzyc tu nie moge. Nigdy wiecej nie skorzystam z tego transportu. Z powazaniem od pasazerow autobusu
  • ~Homer / 2017-07-30 21:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Chcąc jechać z Lublina do W-wy wsiadłem dopiero do 3 autobusu, który podjechał z 35 min opóźnieniem. Obsługa na poziomie PRL. Informacja telefoniczna z PB to koszt 3,69zł/min. Ta firma to jakaś kpina. Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, obsługa, brak komfortu,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960