Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciek / 2017-12-07 23:36
    Ocena: 4.25 / 5
    Jeżdżę z Polskim Busem już od kilku lat, głównie Warszawa -> Katowice, Wiedeń, Berlin. Są zalety, ale także i wady. Jakość stoi w miejscu od lat. Jedyne, co się zmieniło, to zasięg. Dzięki dobremu systemowi internetowej sprzedaży, do firmy podłączyli się inni przewoźnicy. Ale, niestety, ich jakość jest gorsza, niż stricte Polskiego Busu.
    Zalety+ niska cena (praktycznie nie ma konkurencji, zwłaszcza w cenach przedsprzedażowych),
    + punktualność (jeżeli po drodze nie ma wypadku, to wszystko jest ok),
    + "stabilizacja" jakości (wiadomo, co nas czeka),
    Wady- nie za wygodne siedzenia + mały odstęp pomiędzy rzędami siedzeń,
    - latem, kiepska klimatyzacja (albo za chłodno albo za ciepło),
    - zimą, kiepskie ogrzewaniu (albo za chłodno albo za ciepło),
    - dodatkowa atrakcja zimą, to zamarzające drzwi od kibelka czy sam kibelek, przy czym kierowcy, wiedząc o zaistniałej sytuacji, robią góra jeden postój na 200-250 km,
    - bardzo kiepsko działający internet przez lokalne wi-fi - skoro już ktoś coś oferuje, to niech to działa normalnie.
  • ~Ana / 2017-12-07 10:08
    Ocena: 2.50 / 5
    W drodze powrotnej z Pragi do Katowic,nie wiedzieć dlaczego wyłączono ogrzewanie, obsługa nie reagowała na prośby podkręcenia temperatury, 3 godziny podróży opatuleni w kurtkach , cała siedmiosobowa ekipa leży teraz chora... Klozet nie oprozniany chyba przez 24 godziny, a postoju w ciągu 6 godzin brak...
  • ~Izabela / 2017-12-04 15:57
    Ocena: 3.75 / 5
    Bardzo często, 1-2 w tyg. jeżdżę na trasie Poznań - Berlin w obie strony i zawsze jest ten sam problem. Mamy już grudzień a ludzie w autobusie siedzą w czapkach i kurtkach.Notorycznie zimno. Dzisiaj 4.12 ogrzewanie włączone po ponad 3h jazdy w zimnie. Pól h przed dotarciem na dworzec w Berlinie. Masakara.
    ZaletyTanie bilety
    WadyZimno
    Brak wi fi
    Nie wszędzie działają podnóżki oraz gniazda elektryczne
  • ~bla / 2017-11-28 13:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Trzeci raz w tym miesiącu kupowałam bilet, w każdym przypadku pieniądze z konta zostały pobrane, a na stronie polskiego busa wyskoczył błąd, biletu nie otrzymałam. Pieniądze zostały zwrócone lecz gdy kupowałam następnym razem ten sam bilet był on już droższy. Żadnej rekompesaty, standardowe przepraszamy.
  • ~Patryk / 2017-11-27 23:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Wrocław Praga 24.11.17 opóźnienie wyjazdu 35 minut bez informacji
    Mimo pobierania dodatkowych opłat przez przewoźnika za rezerwacje, autokar nie posiadał miejsc o numerach zawartych w rezerwacji. Kierowcy w żaden sposób nie chcieli pomóc ani nawet udzielić informacji dla czego tak jest.
    Dziś Praga Wrocław, podobnie. Mimo poniesionych dodatkowych opłat za rezerwacje miejsc, takowych nie było. Kierowca bardziej życzliwy, ale i tak nie potrafił odpowiedzieć dlaczego system internetowy dokonuje rezerwacji na nie istniejące miejsca
    ZaletyBRAK
    WadyNIEDZIAŁAJĄCE WIFI (niby można się podłączyć, ale na tym koniec)
    OPÓŹNIENIA
    POBIERANIE OPŁAT ZA REZERWACJE NIEISTNIEJĄCYCH MIEJSC
  • ~Marta / 2017-11-27 17:08
    Ocena: 4.50 / 5
    Podróżuje bardzo często polskim busem. Zdarzały się opóźnienia ale to co się dzieje ostatnimi czasy to przekracza wszelkie granice. Ostatnio jechałam relacja Warszawa - Bydgoszcz godzina opóźnienia. Następnego razu czyli dziś to samo . Nie godzinne opóźnienie ale 30 minutowe. I oczywiście żadnej informacji. Skoro kierowcy się nie wyrabiają z czasem to chyba wypadało by zmienić te godziny podróży na stronie bo to wprowadza podróżujących w błąd.
    ZaletyNiska cena biletów.
  • ~Emka / 2017-11-24 19:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Po raz drugi wracam z Katowic do Wrocławia PLBusem.Ponownie autobus się spóźnia już na starcie ponad 30min.Żadnej informacji kiedy i czy w ogóle podjedzie.Człowiek marznie i zastanawia się kiedy wróci do domu.Nie polecam!!! Tak rozbudowana firma, a na dworcu nikt nic nie wie.Nie szanują klijentów.
  • ~sylwii / 2017-11-22 06:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Ostatnio pomyślałam, że daję tylko opinie kiedy jestem czymś zawiedziona, a nie jak jestem z czegoś zadowolona... Jest wielu przewoźników, ale nie wszyscy dojeżdżają prawie wszędzie... Przyznaję, system czasami nie ogarnia rezerwacji i sama kiedyś musiałam przesiadać się z miejsca na miejsce, bo jako jedyna nie miałam wyznaczonego miejsca siedzenia musiałam znajdować wolne do następnego przystanku.... Ale dojechałam za połowę taniej niż pociąg... W większości jak nie ma korków, autobusy nie są spóźnione i jest całkiem ok.
    Zaletycena, wiele miast i wiele autobusów
    Wadyrezerwacyjny system
  • ~Ewa / 2017-11-21 09:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam ostatnio mialam watpliwa przyjemnosc podrozowania z Katowic do Bratyslawy.Nie polecam Obsluga czyli kierowcy bardzo niemila.Mieli problem zeby odpowiedziec na jakiekolwiek pytania w autobusie za goraco i bardzo malo miejsca na nogi Nie polecam i bede unikac tego przewoznika na pewno!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiemila Obsluga brak klimatyzacji malo miejsca
  • ~Gocha / 2017-11-15 18:10
    Ocena: 2.50 / 5
    PolskiBus kiedyś traktowałam jako naprawdę autobusy że standardem; czysto, miła obsluga, wychodzenie z autobusu i pomoc przy pakowaniu walizek oraz oznaczenia walizek żeby napewno żadna nie zginęła, zawsze punktualność.
    A teraz ? Już po raz kolejny jadę a obsługa jest opryskliwa i nie miła jest to na zasadzie "jestem tu bo muszę", (ostatnio spotkałam się z sytuacją gdy kobieta poprosiła kierowcę o to aby pomógł przeczytać jej nr biletu uzyskała odpowiedz "ja jak nie wiedzę to noszę okulary") nikt nie pomaga zapakować walizek, regułki (które były zawsze mówione podczas ruszenia z miejsca) znikły, a po za tym klimatyzacja śmierdzi starym ciapem. A przede wszystkim OPÓŹNIENIA które teraz są notoryczne. Nie wiem czy zmienił się zarząd polskiegobusa i nikt już tego nie pilnuje, ale ten cały "biznes" schodzi na psy.
  • ~patrycja830 / 2017-11-13 16:50
    Ocena: 2.50 / 5
    To była chyba moja ostatnia podróż "polskim busem". Zacznijmy od tego ze oznaczenia wyjazdów autobusów jest żadne. Miałam wykupiony bilet Warszawa-Lwów wyjazd z dworca zachodniego i na tym koniec! Zero informacji z jakiego peronu, jak będzie wyglądał autobus którym bedziemy jechać, jeżeli byłoby inne jak biało-czerowny polski bus. Okazało się, że nasz autobus to jakiś rzęch na ukraińskich blachach. Miałam jechać Polonusem, zero oznaczeń, że to autobus polskiego busa, wszystko pisane cyrylicą. Osoba, która jej nie zna ma ogromny problem. Pytając kierowcy czy to autobus polskiego busa uzyskałyśmy odpowiedź: "eeee może być i polski bus". Chyba jednak to nie był nasz autobus, ponieważ zapełniony był w 1/4 a na stronie nie można było już kupić biletów. Standard autobusu zerowy, smród itd.
    Powrót nie wyglądał lepiej: Znów ten sam problem, mieliśmy wracać autobusem Ideal Travel przyjechał stary autobus z godzinnym opóźnieniem, bez oznaczenia że jedzie do Warszawy, za to na tablicy były inne miasta: Kielce, Poznań, Szczecin (oczywiście wszystko cyrylicą). Na dworcu zero oznaczeń skąd jadą autobusy polskiego busa. Moim zdaniem taka informacja powinna być na bilecie! Stan techniczny autobusu tragiczny! Pomijając ten fakt, kierowca jechał 60 km/h chyba nie zdążył wrzucić 5 biegu. Kierowca dłuższy czas jechał na luzie, chyba w celu oszczędności. Kiedy nastąpił czas sprawdzanie biletów (20km od Lwowa) pan stwierdził, że muszę mieć wydrukowany bilet, inaczej będą problemy na granicy (chciał uzyskać ode mnie pieniądze, żeby mi wydrukował ten bilet). W 21 wieku istnieje coś takiego jak e-bilet. Ogólnie przyjechaliśmy z 4h opóźnieniem! Pan kierowca nadrobił też drogi po jakiś wsiach ukraińskich gdzie autobus zapadał się w drogę, żeby zabrać jakąś swoją koleżankę. Podróżowałam polskim busem w polsce i po europie i zawsze jest ten sam problem, ale ta podróż to już był szczyt! Lepiej zapłacić nawet 3 razy więcej i jechać pociągiem albo samlotem.
  • ~Maja / 2017-11-13 12:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Miałam wykupione bilety z Zakopanego do Warszawy, ale jak autobus podjechał to kierowca powiedział, że pasażerów do Warszawy nie weźmie. Ponoć sprzedano za dużo biletów i 53 osoby miały czekać na coś zastępczego. Owszem, przyjechał autobus zastępczy, ale po godzinie, standard niższy i musiał zrobić godzinny postój po czterech godzinach jazdy. W Warszawie miałam być o 20:55 a byłam o 23:40. Wszystko jestem w stanie zrozumieć - opóźnienia, korki, roboty drogowe, że coś nie działa, ale nie to, że płacę za bilet wcale nie przesadnie mało, system rezerwacyjny jest z numeracją miejsc, dopłacam do jedynych miejsc wolnych koło siebie (jechałam z dzieckiem) bo są przy stolikach a potem nie zostaję wpuszczona do autobusu. To jest jakaś totalna paranoja.
    WadyNie działający system rezerwacyjny, brak jakichkolwiek informacji, niepoważne podejście do klienta, długi czas podróży oraz oczekiwania na autobus zastępczy, niegrzeczne zachowanie kierowcy
  • ~Paweł / 2017-11-13 04:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadąc polskim busem (polonus)do Lvova było w miarę okey ,ale powrót z IDEAL TRAWEL koszmar autokar zimny , obsługa ukraińska do tego niemiła,brak polskich oznaczeń autokaru, kierowca wiózł nas po jakichś polnych drogach, bo jakąś dupę sobie musiał po drodze zabrać, dziwne postoje bez żadnego celu.Autokar jechał z prędkością 40 do 50 km/h maximum oszczędności paliwa co chwilę jazda na luzie.Miałem być w Warszawie o godzinie 22.10 a byłem 1.10 po mimo różnicy czasów o godzinę na korzyść przewoźnika,pociąg o 23.35 uciekł bilety przepadły i czekanie na pierwszy pociąg o 3.27 na 5.20 w domu i na 8 do pracy. Dziękuję za profesjonalizm firmie Polski bus i ich wspópracowników czy też podwykonawców Ideał TRAWEL.
  • ~Basia / 2017-11-08 14:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowcy Polskiego Busa robią wyścigi czyli kto szybciej przed czasem przyjedzie to lepiej nie patrząc na warunki pogodowe i stan drogi oraz stan pojazdu. Całą drogę jechałam tak spięta jak nigdy. W dodatku w czasie trasy kierowcy dorabiają chyba jako pracownicy infolinii bo większą część trasy "wiszą" na telefonie. Cała trasa z Łodzi do Katowic przebiegała tak że 10 minut tylko kierowca przez telefon nie rozmawiał. Nie wiem czy to normalne skoro jest nakaz zapinania pasów dla bezpieczeństwa i zakaz schodzenia przednimi schodami do toalety, rozmowa z kierowcą itp.
    W dodatku na całej długiej trasie nie ma faktycznie sprzątania toalety a przy takiej ilości pasażerów wygląda ona w pewnym momencie fatalnie.
    Gdyby nie niska cena nie skorzystałabym z tego środka transportu.
    Zaletyniska cena i możliwość wykupienia miejscówki
    Wadyniekompetentni pracownicy czyli kierowcy i mało bezpieczna jazda
  • ~paulitttka / 2017-11-06 10:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Jest to jedyny przewoznik ktory ma tak szeroka oferte ale to tylko to. Poza tym ani wygoda ani obsluga ani ceny nie sa czyms wyjatkowym. I jesli zgubicie jakies rzeczy mozecie sie znimi pozegnac bo ekipy sprzatajace sobie je przywlaszczaja.. nawet jesli sa to stare, zuzyte rzeczy!
  • ~WS / 2017-11-04 21:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Jechałem z Lublina do Warszawy, 4.11.2017 o godz. 6.30, po raz pierwszy skorzystałem z usług firmy Polski Bus. Podszedłem do autobusu, który stał na placu z zapytaniem czy już można wsiąść, gdzie ewentualnie wsiada się ponieważ nie ma na bilecie takiej informacji. Kierowca zareagował w sposób chamski pogardliwy. Zawodowo zajmuje się szkoleniami z obsługi klienta :) akurat jechałem do Warszawy poprowadzić szkolenie. Tę sytuację włączę do palety przykładów jak nie można obsługiwać klienta.
  • ~Michalina / 2017-11-03 15:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Zamowiłam bilety za 170 złotych-zaksięgowano pieniądze z mojego konta,wysłałam potwierdzenie-nie wygenerowało mi biletów,pieniędzy nie zwrócono(mam czekać 2-3 dni robocze).Wykonałam przelew 2 raz,sytuacja ta sama w ciągu godziny(wyjad oplanowanty za 2 dni).


    Nie polecam kupowania i rezerowania przez internet-nie mam żadnego potwierdzernia,informqacji a infolinia kosztuje 3złote z grtoszami za mi nutę rozmowy!!!!!ZŁODZIEJE
    Zaletyniccccccccccc
  • ~kostuch87 / 2017-11-02 15:52
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeżdżę od kilku lat i muszę powiedzieć że jest jak na loterii, albo opóźnienia albo przyjedzie przed czasem. Kierowcy mili albo niemili. Jeżeli masz dwa miejsca wolne obok siebie to spoko, w innym wypadku niewygodnie. Generalnie jest tendencja spadkowa, ale można znaleźć bilety w bardzo dobrych cenach.
  • ~asia / 2017-10-28 18:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy niemili,nie wypuścili z mala walizka kazać z łaska wielka żebym do bagażu specjalnie wsadzila a wiec wyszłam w ulewe z autobusu a tam kolejna niemiła niespodzianka w postaci autystycznego bagażowego który coś burknal pod nosem tez z wielką łaska "dokąd " a jak głośniej powiedziałam ze do warszawy to miał pretensje. Obsługa niemiła bez profesjonalizmu i podejścia do ludzi. No ale to cena też robi swoje
  • ~jurko / 2017-10-27 07:39
    Ocena: 1.50 / 5
    26.10.2017 miałem zarezerwowane bilety z Lublina do Warszawy . Na stronce Polskiego busa pisało że to będzie jechał autobus polski bus . Niestety podjechał jakiś stary wrak z Hrubieszowa . Toaleta była cały czas nieczynna . Bagaże kierowca kazał zabrać do środka ... ogólnie syf i tandeta . Polski bus z chodzi na psy . Nie polecam ....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4947
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 306
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901