Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 293 opinii

2.23 / 5

  • Cena/Jakość
    2.10
  • Obsługa klienta
    1.98
  • Oferta
    2.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2022-06-09 14:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Po pierwszej rozmowie z konsultantem odechciało mi się podpisywania umowy.
    ZaletyOferta
    WadyPierwszy kontakt
  • ~Dan / 2020-06-12 07:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta ciekawa i godna uwagi ale zasięg to tragedia, tam gdzie inni operatorzy nigdy nie mieli problemu plus nie ma w ogóle zasięgu. To samo w centrach handlowych lub gdzieś gdzie są grubsze ściany. Centrum miasta a mi nie działa internet, chce zadzwonić i co chwilę komunikat że sieć zajęta aż za 10 raza się udaje. Często znajomi skarżyli się że nie mogą się dodzwonić. I jeszcze jedno, w Play jak mam pakiet internetu 10GB to mi spokojnie starcza na cały miesiąc i zawsze 2 do 4GB zostaje przy intensywnym słuchaniu YouTube a w Plusie po mimo 10GB na YouTube i 15 na neta pakiety kończyły się po tygodniu,byle odpalenie przeglądarki a tam już o 1GB mniej, szok. Z uwagi na zasięg i szybko zachodzący pakiet internetu wróciłem do poprzedniego operatora.
    ZaletyOferta, cena, elastyczność w umowie
    WadyZasięg i rozliczanie pakietow
  • ~Dave_Braun / 2020-05-15 17:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Od momentu uruchomienia sieci 5G u mnie ( okolice Gniezna ) internet na 3 urządzeniach typ 3G i dwa razy 4G nadaje sie jedynie do netflixa... nie wiem czy ma to coś wspólnego z uruchomieniem nowego pasma. ping gdzie wcześniej był na poziomie 50ms dziś przekracza chwilami grubo 300ms opóźnienia, gracze wiedzą co to oznacza , jest to całkowite uniemożliwienie rozgrywki które prowadzi lekko mówią do frustracji, czekam na zbiorowe skargi i reklamacje bo jestem przekonany ze to nastąpi..
  • ~Henio / 2021-02-16 14:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem plush na kartę 2 lata. W ostateczności wróciłem do elastycznej na kartę do giga banku. Promocje w tych samych opłatach. Tylko w plush się nie sumuje net. I mam wrażenie że u miska net chodził wolniej. A przy odnawianiu pakietu sieć zamiast pobierać 25zl. Pobierało 34 zł. Bok nie reagował, to mnie irytowało niby system oddawał za kilka dni. Ale dlaczego tak , bok nie widzi problemu.
    ZaletyDarmowy net podoladowaniu i sumowanie się w elastycznej.
    WadyWiecznie problemy z net , znika Kasa znika pakiet neta. Trzeba reklamować ręce opadają. Jak mnie oszukają jeszcze raz i nie wytrzymam i przeniósł numer.
  • ~J / 2025-06-18 12:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeniosłem 3 numery do sieci. Miałem mieć 5,6 GB danych w roamingu, a po przekroczeniu granicy okazało się, że mam okrągłe 0 MB. Zgłosiłem problem przez formularz w aplikacji iPlus. Konsultant napisał, że to ze względu na przyznany mi rabat. Zapytałem jaki, bo nikt nie mówił mi, że to od czegokolwiek zależy. Nie wyjaśnił, tylko odpisał, że zgłosił reklamację. 11.06 zgłoszona, 13.06 dostałem SMS, że przyjęto reklamację z dnia 11.06. Minął tydzień, a ja nadal nie mam odpowiedzi i nie mogę swobodnie korzystać z internetu za granicą!
  • ~jaro / 2020-07-06 00:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Mieszkam na wsi , kupiłem 4 karty orange , T-mobile ,Play oraz wziąłem Nju i Plusha na próbę . mam wszystkich operatorów maxymalnie 2 km do BTS - LTE orange i t-mobile oraz Nju daje pod 100 Mbit/s rzadko spada poniżej 30 Mbit/s Play idzie 70-80 nin 35 Mbit/s Plush - 8 dni testów LTE max wynik 3,5 Mbita dow i 0,6 UP . Na 3 G idzie zawrotne 0,6 Mbit/s Zasięg na 3 g max 5 kresek na LTE -55dBm Plus to chyba jakieś kpiny robi sobie z klienta dobrze że można do 14 dni oddać ten szajs . Każdemu polecam przetestować najtańszą kartą zasięg i obciążenie BTS-a danego operatora zanim zdecyduje się na ofertę , bo sama oferta i jej cena nijak ma się do rzeczywistości
    Zaletycena oferty 30 zł za 120 gb po roku
    Wadyjakość techniczna tej oferty :)
  • ~k. / 2020-05-16 16:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta na papierze jest bardzo dobra.
    Jednak w praktyce zasięg w środku budynkach to jest dramat.
    Majac różne sieci od w sumie kilkunastu lat ta jest pod tym względem najgorsza.
  • ~Kamil / 2021-11-05 13:30
    Ocena: 3.00 / 5
    S21+ Głównym atutem tej sieci jest cena. Sieć dla ludzi którzy głównie rozmawiają bo rozmów nie przerywa. Internet to już inna bajka. 1,5km od nadajnika u mnie w domu 2-6mb/s. Obsługa tłumaczy, że to obciążenie sieci ale co mnie to obchodzi? Płacę za usługę więc powinienem ją dostać. Obsługa klienta odpowiada w maksymalnym czasie tzn.prawie miesiąc czekałem na prostą odpowiedź w sprawie naliczenia mi całego abonamentu za numer który został aktywowany 20dnia miesiąca...Oczywiście nie uznali reklamacji. W dodatku od roku sprawia im problem połączyć 3numery na pojedynczej fv. Polecam dla ludzi którzy rozmawiają przez telefon. Stanowczo odradzam tym którzy potrzebują stabilnego internetu.
    ZaletyCena i tyle.
    WadyPrędkość internetu czasami jest ok jednak głównie to muli. U mnie w domu 1.5km od anteny zazwyczaj 2-6mb/s. To nie jest internet dl graczy bo was szlak trafi. Obsługa klienta fatalna. Od roku nie mogę się doprosić żeby moje 3 numery były na pojedynczej fv/ dostaję dwie nadal. Za numer aktywowany 20go dnia miesiąca kazali zapłacić załą fv.
  • ~Leszek / 2022-02-11 15:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Z zasięgu 5G w momencie połączenia spada na 3G co za tym idzie kiepska jakość połączenia. Ciekawe dlaczego tak jest?
    ZaletyFajne promocje
    WadyTa jakość połączenia
  • ~Lulu / 2020-11-11 19:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta leży. Nie można się doprosić o kontakt z ich strony a jak już człowiek się dodzwoni to sfochowany pracownik z wielką łaską odpowiada na pytania i ma pretensje o to, że za dużo osób dzwoni i on nie ma czasu. Jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć lub ma problem to należy się uzbroić w cierpliwość i przygotować na pyskówkę bo inaczej nic się nie załatwi. Robią wszystko żeby człowieka zniechęcić i rozłączyć. TRAGEDIA!!!
    ZaletyNiby dobre ceny i oferty
    WadyTak chamska obsługa, że się odechciewa
  • ~Marcin / 2021-12-14 19:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalny zasięg i internet ,sytuację poprawia tani abonament
  • ~Margo / 2021-01-22 18:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta, nie do końca rzetelnie przedstawiona oferta a następnie duży problem z anulowaniem proponowanej umowy. Przez kolejny tydzień nie mogłam uzyskać dokumentów do akceptacji mimo uzgodnienia warunków umowy. Konsultant zwodził nie oddzwaniał w efekcie zrezygnowałam z usług tej firmy. Najgorsza obsługa z jaką się kiedykolwiek spotkałam.
  • ~Monika / 2022-11-29 20:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w Plushu przez 2,5 roku i z początku nie było żadnych problemów. Problemy zaczęły się gdy przedłużyłam umowę i wzięłam nowy telefon na raty. Zmieniłam zdanie i odesłałam telefon z rezygnacją z rat oraz umowy. Od prawie dwóch tygodni nie potrafią anulować mi tych rat, ciągle ktoś inny zajmuje się sprawą, dokumenty zostały przeniesione do innego działu, prosimy o cierpliwość i przepraszamy za zwłokę. Obsługa klienta BEZNADZIEJNA.
    ZaletyNiskie ceny pakietów, dobry zasięg, można wziąć telefon na raty
    WadyObsługa klienta koszmarna, każdy pracownik mówi co innego
  • ~Nabywca co przeniósł się z orange / 2021-06-23 22:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg to stan umysłu, po przejść z Orange czuje się jak bym był bez telefonu, ma to oczywiście swoje plusy :) nie, to był oczywiście żart. Czekam tylko na koniec umowy
    ZaletyCena, faktura
    WadyZasięg, szybkość internetu
  • ~o / 2018-07-22 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta to dno! Daw tygodnie wydzwaniania, nikt nic nie wie, pięć razy umowa anulowana, dwa razy zawarta i nadal brak kuriera z telefonem i papierami a każdy konsultant mówi co innego. SZKODA CZASU, NIEKOMPENENCJA POSUNIĘTA DO GRANIC!
  • ~odplushowany / 2022-01-14 11:42
    Ocena: 3.00 / 5
    na początku stwierdziłem że może będzie lepiej i jednak poczekam. Ale nic się nie zmieniło i plush to: (nie wiem czy plus też)
    - brak zasięgu w okolicach autostrady
    - tragicznie wolny internet z dali od miasta
    - wolny internet w centrum miasta (katowice)
    - zrywanie połączeń, zasięg zero kresek w budynku

    testowane na 2 abonamentach, telefony mi9se i redmi 10 pro
    radzę omijać
    Zaletycena
    Wadysłaby zasięg, wolny internet
  • ~Piki / 2022-12-02 01:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Dałem już opinię w trakcie testów "piki / 2022-04-22 08:26" . Teraz mam Plush i pierwsze spostrzeżenia . 1) nieprzyjemna infolinia 2) zawsze wina klienta, telefonu itd 3) przy włączeniu wyszukiwarki długo próbuje wbić się internet, pomaga przełączenie w tryb samolotowy lub wył/zał dane . Gdy zgłaszam problem, że na kartach SIM innych operatorów nie mam tego problemu na siłę udowadniają, że to u mnie wina . Chcę wymiany SIM jako reklamacyjną - odmowa, chyba że zapłacę . Chyba prawda z tym co mi mówiła pani z Plus, że jest kolejkowanie klientów i Plus jako macierzysty daje radę, Plush i następni to drugi sort . Jeśli na moją reklamację znów zadziałają zbyciem przechodzę do innej firmy . Też opartej niestety na Plus ( tam gdzie często przebywam tylko Plus ma nadajniki - sprawdzone ) ale przynajmniej będę miał więcej w pakiecie . Aktualnie na drugim fonie testuję tego drugiego operatora i porównam , daję sobie czas .
    ZaletyCena
    WadySpychologia na klienta, zero pomocy na infolinii , nieprzyjemny człowiek na infolinii
  • ~pluszak / 2020-05-27 14:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo słabo działa internet mam plush abo mieszkam w Krakowie więć dziwne że w takim dużym mieście taka lipa u innego operatora net śmigał o wiele szybciej.
  • ~Rozczarowany klient / 2019-07-31 18:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Obsługa klienta Plusha /infolinia/ spowodowała że zdecydowałem się na odstąpienie od umowy.Oferta wydała mi się atrakcyjna.Pierwsza rozmowa z konsultantem o przeniesieniu numerów jak i załatwieniem formalności była bez zastrzeżeń.Schody zaczęły się przy następnych kontaktach z infolinią Nie oddzwonienie na podany numer i brak zaangażowania w udzieleniu wyjaśnień o zamówionych telefonach na samym początku spowodowało o odstąpieniu od umowy.
  • ~Tomasz / 2019-08-05 21:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chcecie dostać wyczerpująca odpowiedź na niedopowiedziane zagadnienia nie dzwoniąc to radzę pisać na messenger, na maila odpowiedzą Wam po kilku dniach w tak głupi sposób, że głowa spada ????????‍♂️
    ZaletyNiezła oferta
    WadyNiekompetentna obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2615
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.86, ilość opinii: 1094
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186