Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 285 opinii

2.22 / 5

  • Cena/Jakość
    2.10
  • Obsługa klienta
    1.98
  • Oferta
    2.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dan / 2020-06-12 07:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta ciekawa i godna uwagi ale zasięg to tragedia, tam gdzie inni operatorzy nigdy nie mieli problemu plus nie ma w ogóle zasięgu. To samo w centrach handlowych lub gdzieś gdzie są grubsze ściany. Centrum miasta a mi nie działa internet, chce zadzwonić i co chwilę komunikat że sieć zajęta aż za 10 raza się udaje. Często znajomi skarżyli się że nie mogą się dodzwonić. I jeszcze jedno, w Play jak mam pakiet internetu 10GB to mi spokojnie starcza na cały miesiąc i zawsze 2 do 4GB zostaje przy intensywnym słuchaniu YouTube a w Plusie po mimo 10GB na YouTube i 15 na neta pakiety kończyły się po tygodniu,byle odpalenie przeglądarki a tam już o 1GB mniej, szok. Z uwagi na zasięg i szybko zachodzący pakiet internetu wróciłem do poprzedniego operatora.
    ZaletyOferta, cena, elastyczność w umowie
    WadyZasięg i rozliczanie pakietow
  • ~Dave_Braun / 2020-05-15 17:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Od momentu uruchomienia sieci 5G u mnie ( okolice Gniezna ) internet na 3 urządzeniach typ 3G i dwa razy 4G nadaje sie jedynie do netflixa... nie wiem czy ma to coś wspólnego z uruchomieniem nowego pasma. ping gdzie wcześniej był na poziomie 50ms dziś przekracza chwilami grubo 300ms opóźnienia, gracze wiedzą co to oznacza , jest to całkowite uniemożliwienie rozgrywki które prowadzi lekko mówią do frustracji, czekam na zbiorowe skargi i reklamacje bo jestem przekonany ze to nastąpi..
  • ~Henio / 2021-02-16 14:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem plush na kartę 2 lata. W ostateczności wróciłem do elastycznej na kartę do giga banku. Promocje w tych samych opłatach. Tylko w plush się nie sumuje net. I mam wrażenie że u miska net chodził wolniej. A przy odnawianiu pakietu sieć zamiast pobierać 25zl. Pobierało 34 zł. Bok nie reagował, to mnie irytowało niby system oddawał za kilka dni. Ale dlaczego tak , bok nie widzi problemu.
    ZaletyDarmowy net podoladowaniu i sumowanie się w elastycznej.
    WadyWiecznie problemy z net , znika Kasa znika pakiet neta. Trzeba reklamować ręce opadają. Jak mnie oszukają jeszcze raz i nie wytrzymam i przeniósł numer.
  • ~jaro / 2020-07-06 00:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Mieszkam na wsi , kupiłem 4 karty orange , T-mobile ,Play oraz wziąłem Nju i Plusha na próbę . mam wszystkich operatorów maxymalnie 2 km do BTS - LTE orange i t-mobile oraz Nju daje pod 100 Mbit/s rzadko spada poniżej 30 Mbit/s Play idzie 70-80 nin 35 Mbit/s Plush - 8 dni testów LTE max wynik 3,5 Mbita dow i 0,6 UP . Na 3 G idzie zawrotne 0,6 Mbit/s Zasięg na 3 g max 5 kresek na LTE -55dBm Plus to chyba jakieś kpiny robi sobie z klienta dobrze że można do 14 dni oddać ten szajs . Każdemu polecam przetestować najtańszą kartą zasięg i obciążenie BTS-a danego operatora zanim zdecyduje się na ofertę , bo sama oferta i jej cena nijak ma się do rzeczywistości
    Zaletycena oferty 30 zł za 120 gb po roku
    Wadyjakość techniczna tej oferty :)
  • ~k. / 2020-05-16 16:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta na papierze jest bardzo dobra.
    Jednak w praktyce zasięg w środku budynkach to jest dramat.
    Majac różne sieci od w sumie kilkunastu lat ta jest pod tym względem najgorsza.
  • ~Kamil / 2021-11-05 13:30
    Ocena: 3.00 / 5
    S21+ Głównym atutem tej sieci jest cena. Sieć dla ludzi którzy głównie rozmawiają bo rozmów nie przerywa. Internet to już inna bajka. 1,5km od nadajnika u mnie w domu 2-6mb/s. Obsługa tłumaczy, że to obciążenie sieci ale co mnie to obchodzi? Płacę za usługę więc powinienem ją dostać. Obsługa klienta odpowiada w maksymalnym czasie tzn.prawie miesiąc czekałem na prostą odpowiedź w sprawie naliczenia mi całego abonamentu za numer który został aktywowany 20dnia miesiąca...Oczywiście nie uznali reklamacji. W dodatku od roku sprawia im problem połączyć 3numery na pojedynczej fv. Polecam dla ludzi którzy rozmawiają przez telefon. Stanowczo odradzam tym którzy potrzebują stabilnego internetu.
    ZaletyCena i tyle.
    WadyPrędkość internetu czasami jest ok jednak głównie to muli. U mnie w domu 1.5km od anteny zazwyczaj 2-6mb/s. To nie jest internet dl graczy bo was szlak trafi. Obsługa klienta fatalna. Od roku nie mogę się doprosić żeby moje 3 numery były na pojedynczej fv/ dostaję dwie nadal. Za numer aktywowany 20go dnia miesiąca kazali zapłacić załą fv.
  • ~Leszek / 2022-02-11 15:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Z zasięgu 5G w momencie połączenia spada na 3G co za tym idzie kiepska jakość połączenia. Ciekawe dlaczego tak jest?
    ZaletyFajne promocje
    WadyTa jakość połączenia
  • ~Lulu / 2020-11-11 19:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta leży. Nie można się doprosić o kontakt z ich strony a jak już człowiek się dodzwoni to sfochowany pracownik z wielką łaską odpowiada na pytania i ma pretensje o to, że za dużo osób dzwoni i on nie ma czasu. Jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć lub ma problem to należy się uzbroić w cierpliwość i przygotować na pyskówkę bo inaczej nic się nie załatwi. Robią wszystko żeby człowieka zniechęcić i rozłączyć. TRAGEDIA!!!
    ZaletyNiby dobre ceny i oferty
    WadyTak chamska obsługa, że się odechciewa
  • ~Marcin / 2021-12-14 19:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalny zasięg i internet ,sytuację poprawia tani abonament
  • ~Margo / 2021-01-22 18:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta, nie do końca rzetelnie przedstawiona oferta a następnie duży problem z anulowaniem proponowanej umowy. Przez kolejny tydzień nie mogłam uzyskać dokumentów do akceptacji mimo uzgodnienia warunków umowy. Konsultant zwodził nie oddzwaniał w efekcie zrezygnowałam z usług tej firmy. Najgorsza obsługa z jaką się kiedykolwiek spotkałam.
  • ~Monika / 2022-11-29 20:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w Plushu przez 2,5 roku i z początku nie było żadnych problemów. Problemy zaczęły się gdy przedłużyłam umowę i wzięłam nowy telefon na raty. Zmieniłam zdanie i odesłałam telefon z rezygnacją z rat oraz umowy. Od prawie dwóch tygodni nie potrafią anulować mi tych rat, ciągle ktoś inny zajmuje się sprawą, dokumenty zostały przeniesione do innego działu, prosimy o cierpliwość i przepraszamy za zwłokę. Obsługa klienta BEZNADZIEJNA.
    ZaletyNiskie ceny pakietów, dobry zasięg, można wziąć telefon na raty
    WadyObsługa klienta koszmarna, każdy pracownik mówi co innego
  • ~Nabywca co przeniósł się z orange / 2021-06-23 22:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg to stan umysłu, po przejść z Orange czuje się jak bym był bez telefonu, ma to oczywiście swoje plusy :) nie, to był oczywiście żart. Czekam tylko na koniec umowy
    ZaletyCena, faktura
    WadyZasięg, szybkość internetu
  • ~o / 2018-07-22 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta to dno! Daw tygodnie wydzwaniania, nikt nic nie wie, pięć razy umowa anulowana, dwa razy zawarta i nadal brak kuriera z telefonem i papierami a każdy konsultant mówi co innego. SZKODA CZASU, NIEKOMPENENCJA POSUNIĘTA DO GRANIC!
  • ~odplushowany / 2022-01-14 11:42
    Ocena: 3.00 / 5
    na początku stwierdziłem że może będzie lepiej i jednak poczekam. Ale nic się nie zmieniło i plush to: (nie wiem czy plus też)
    - brak zasięgu w okolicach autostrady
    - tragicznie wolny internet z dali od miasta
    - wolny internet w centrum miasta (katowice)
    - zrywanie połączeń, zasięg zero kresek w budynku

    testowane na 2 abonamentach, telefony mi9se i redmi 10 pro
    radzę omijać
    Zaletycena
    Wadysłaby zasięg, wolny internet
  • ~Piki / 2022-12-02 01:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Dałem już opinię w trakcie testów "piki / 2022-04-22 08:26" . Teraz mam Plush i pierwsze spostrzeżenia . 1) nieprzyjemna infolinia 2) zawsze wina klienta, telefonu itd 3) przy włączeniu wyszukiwarki długo próbuje wbić się internet, pomaga przełączenie w tryb samolotowy lub wył/zał dane . Gdy zgłaszam problem, że na kartach SIM innych operatorów nie mam tego problemu na siłę udowadniają, że to u mnie wina . Chcę wymiany SIM jako reklamacyjną - odmowa, chyba że zapłacę . Chyba prawda z tym co mi mówiła pani z Plus, że jest kolejkowanie klientów i Plus jako macierzysty daje radę, Plush i następni to drugi sort . Jeśli na moją reklamację znów zadziałają zbyciem przechodzę do innej firmy . Też opartej niestety na Plus ( tam gdzie często przebywam tylko Plus ma nadajniki - sprawdzone ) ale przynajmniej będę miał więcej w pakiecie . Aktualnie na drugim fonie testuję tego drugiego operatora i porównam , daję sobie czas .
    ZaletyCena
    WadySpychologia na klienta, zero pomocy na infolinii , nieprzyjemny człowiek na infolinii
  • ~pluszak / 2020-05-27 14:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo słabo działa internet mam plush abo mieszkam w Krakowie więć dziwne że w takim dużym mieście taka lipa u innego operatora net śmigał o wiele szybciej.
  • ~Rozczarowany klient / 2019-07-31 18:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Obsługa klienta Plusha /infolinia/ spowodowała że zdecydowałem się na odstąpienie od umowy.Oferta wydała mi się atrakcyjna.Pierwsza rozmowa z konsultantem o przeniesieniu numerów jak i załatwieniem formalności była bez zastrzeżeń.Schody zaczęły się przy następnych kontaktach z infolinią Nie oddzwonienie na podany numer i brak zaangażowania w udzieleniu wyjaśnień o zamówionych telefonach na samym początku spowodowało o odstąpieniu od umowy.
  • ~Tomasz / 2019-08-05 21:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chcecie dostać wyczerpująca odpowiedź na niedopowiedziane zagadnienia nie dzwoniąc to radzę pisać na messenger, na maila odpowiedzą Wam po kilku dniach w tak głupi sposób, że głowa spada ????????‍♂️
    ZaletyNiezła oferta
    WadyNiekompetentna obsługa klienta
  • ~_Tony / 2020-04-09 00:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłem w Plushu niecały rok. Oferta całkiem dobra, zasięg również. Dlaczego odszedłem ? W tym okresie byłem za granicą, dwa razy w Londynie i raz w Maroku, wszystkie pobyty nie dłużej niż 2 tygodnie. Pomimo, że jest pakiet w UE i dzwoniłem kilka razy do Polski, dostałem do zapłaty połączenia których nie wykonałem.. W historii w telefonie ich nie miałem a w historii na koncie abonenta owszem. Na numery których nie znam. W historii na telefonie w danych dniach nie miałem żadnych połączeń. W Maroku pomimo, że wyłączyłem sieć i korzystałem tylko z wifi hotelowego, również w historii na koncie abonenta były połączenia. Po reklamacjach ze zrzutami ekranu otrzymywałem te same odpowiedzi pisane w moim odczuciu przez roboty dowiadywałem się, że u nich wszystko jest w porządku i połączenia były.

    Nie lubię jak ktoś mnie okrada i do tego kłamie.

    Podsumowując, jeżeli nie wyjeżdżasz za granicę, sieć jest w porządku. Po wyjeździe dla mnie ta sieć jest poniżej zera.
  • ~Artek / 2023-11-12 07:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Masakra jakaś z przenoszeniem numeru u normalnych operatorów jest tak że idziesz przenosisz numer i za godzinę jesteś u innego operatora tutaj tragedia na miesiąc masz zablokowany numer dają ci inny techniczny po miesiącu wraca ten stary obsługa telefoniczna siedzi za karę tam wszyscy z przymusu ci odpowiadają zero pomocy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1261
Lajt Mobile
Ocena: 4.08, ilość opinii: 991
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185