Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4875 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Baaajzel / 2025-03-28 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez ściemy ale odkąd Play przejęło UPC to tylko coraz gorzej, sieć wolniej, mało tego wygrałem sprawę sądową z Play, potem jak przeniosłem nr komórkowy do UPC, uregulowałem wszystkie należności, a oni po kilku miesiącach naliczyli mi opłatę zaległą ok.120 zł. Najlepsze jest to że po kilku latach jak już Play przejęło UPC to naliczyło mi opłatę niby roaming jak leciałem samolotem do Egiptu, i skurw...sysny doliczyli sobie odsetki i naliczyli do faktury niby roaming..
    Tylko jak to jest możliwe żeby na wysokości 10 km nad morzem srodziemnym nagle roaming się naliczyli skoro wiadomo że tryb samolotowy włączony w telefonie na to nie pozwala.
    Złożyłem reklamację o te skur..syny doliczyli mi już 180 zł bo niby koszty roamingu..
    Zalety00000
    WadyWszystko jest nie tak ja pier..lą
  • ~Baba / 2019-02-18 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłam do Was moje numery w zeszłym roku i już żałuję!

    Styczeń 2019 : Będąc w Salonie Play w Gdańsku (Galeria Bałtycka) doładowałam moje dwa numery MIX, kwotą 40 zł. Łącznie 80 zł na dwa numery! Płaciłam gotówką! Byłam pewna, że płatność przeszła bo konta się doładowały.

    Luty 2019: O zgrozo dostaję miłego smsa – PlayFinanse: „Witamy, niestety Twoja platnosc dotycząca transakcji nr 437686_11 na kwotę 40.00 zl nie została zrealizowana”. Idę do salonu spytać się o co chodzi? Jaka płatność? Że w grudniu 2018 coś się nie zaksięgowało? WTF? Dzwonie na infolinie, „ a nie to w chodzi o płatność w lutym”.

    Podsumowanie: płatność nie poszła na konto, umowę mam zgodnie z warunkami umowy przedłużoną o 1 miesiąc! NIE ODDALI MI ŚRODKÓW !!! Gdzie są moje pieniądze? „bo firma, która dostarcza nam usługi miała błąd!” a co mnie to obchodzi? Z Wami mam podpisaną umowę, nie z pośrednikiem!

    PLAY – może reklamy masz świetne, ale nic poza tym nie jest godne uwagi. Czuje się oszukana! Jako klientka, po ludzku jest mi przykro. Że sama muszę się tłumaczyć i nie usłyszałam przepraszam ,za wasz błąd!

    Obsługa klienta po podpisaniu umowy – DRAMAT! Uzyskanie informacji – każdy punkt co innego mówi!

    Czekam na przeprosiny i oddanie mi moich 40 zł! To dopiero początek a gdzie tu 2 lata! Mogłam zostać w Orange!
    Zaletybrak
    Wadysłaby internet, marna obsługa klienta - szczególnie po podpisaniu umowy
  • ~babcia / 2024-01-30 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    naciągacze, internet często zrywa połączenie, słaba prędkość, telewizja w abonamencie ale nie można. oglądać, telefon -tylko ponaglenia:doładuj!
    Zaletybrak
    Wadywszelkich jak to u złodziei
  • ~Bambo / 2022-04-05 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd nie zakładajcie w tej sieci telefonu .
    Umowę należy czytać z prawnikiem.
    Ja jutro rezygnuję
    WadyUmowy mało czytelne. Namawiają ze będzie taniej a jest drogo
  • ~Bandus / 2018-12-18 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W czwartek zamówiłem telefony x2 huwawei dziś przyszedł kurier i powiedział że nie wyda mi przesyłki ponieważ play zrobił błąd w numerze dowodu osobistego i nic się z tym nie da zrobić ponieważ telefony muszą wrzucić do nich i oni mogą dopiero od niwa je wysłać lecz dotrą dopiero po nowym roku...
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko (obsługa klienta wszystko!)
  • ~Barbara / 2020-12-21 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tylko oszukują pan obiecuje co innego a potem jest całkiem inaczej idąc pytać czemu mają cię w dalekim poważaniu traktuje cię jak intruza wszystkim odradzam ta sieć!!!!!
    ZaletyNiema na dzień dzisiejszych żadnych zalet brak zasięgu !!!!
    WadyDużo by pisać o wadach
  • ~Barbara / 2021-07-20 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nierozumieja co sie do nich mowi. Przegapilam doladowanie numeru bo mieszkam zagranica i nie korzystam wiele z tego numeru. Poprosilam Play o uratowanie numeru. Oni zaproponowali uaktywnienie. Poinformowali mnie ze sie udalo uaktywnic i teraz moge doladowac. Doladowanie jest niemozliwe bo Sim dalej nie dziala. Poinformowalam o tym Play a oni mi odpowiedzieli ze ja musze kupic nowego Sima,o czym oni nie wspomnieli gdy prosilam o uratowanie starego numeru i aktywacje starego Sima. Zastanawiam sie co Play mi uaktywnil ze ja musze kupic nowego Sima. Nie opowiedzieli mi na to pytanie.
  • ~Barbara / 2021-08-20 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się zwieść reklamie z celebrytkami naszymi słodkimi do porzygu..
    jestem mocno zawiedziona ta niby „największa siecią w Polsce”. Dramat, lte strasznie zacina i prawie nigdy mi nie działa, w miejscach gdzie zasięg jest słaby to już w ogóle graniczy z cudem..Znajomi maja w innych sieciach i nie maja takich problemów.
    W dodatku strasznie naciągają na pieniądze.
    Na umówię jest ze płacisz tyle i tyle, a rachunek przychodzi dwa razy większy także...porażka. Najgorsza sieć w Polsce. Rezygnuje z tego dziadostwa bo się człowiek denerwuje tylko niepotrzebnie. Pozdrawiam.
    ZaletyŻadnych
    WadyDramat ogólnie.
  • ~BARBARA / 2021-11-09 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko celebryci ta firma nie ma pojęcia jak zachować się konsultanci butni wręcz chamscy zero wiadomości oraz podejścia do klienta najgorsza firma na rynku
    ZaletyZero
    WadyNiekompetencja buta konsultantów
  • ~Barbara / 2022-03-06 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam poprzednie wpisy .Mam taki sam problem z przeniesienie numeru do Play otrzymałem informację o niezgodności danych Infolinia co raz to mówi co innego Jedne wielkie oszustwo Na szczęście jutro jadę zrezygnować z umowy.Mam na to 14 dni bo umowa była wysłana kurierem
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Barbara / 2023-12-16 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczają opłaty za usługi,których nie świadczą. Konkretnie za canal+. Pierwszy miesiąc miał być według ofert za darmo. Dalej wedle życzenia za 50zł. Nie korzystałam nawet miesiąc. A Play policzył sobie 80 zł,teraz następna faktura to samo,teraz co miesiąc 50. Wszelkie reklamacje przez salon Play, czaty, rozmowy z "konsultantami", maile nic nie dają. Chyba jedynym sposobem na nich jest zgłoszenie sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie dać się nabrać na super oferty. W Play płacisz więcej. Znacznie więcej. Za nic.
    ZaletyŻadne
    WadyRelacje klient-Play poniżej krytyki.
  • ~Barbara / 2024-09-27 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może być,osoby pracujące są bez wiedzy,nie kompetentni. Nawet w salonach Ply do którego chodziłam to jedna osoba walczy o o klientów bez rezultatów,jedna gra w gry a nastepne osoby jak czytają zgłoszenie to nie wiedzą o co chodzi. Nie doradzą,nie pomogą ale zaszkodzą.
    ZaletyŻadne zalety nawet obsługa klienta nie pomoże i jest do d..y, też nic nie wiedzą
  • ~Barbara / 2024-12-27 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii niekompetecja, nic nie można się dowiedzieć, nic nie można załatwić.
    Zaletyżadnych
  • ~BARBOSS / 2022-03-14 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da rady teraz normalnie korzystać się internetem. Totalna porażka. Galaxy S21. Warszawa
  • ~BARBOSS / 2022-03-14 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da rady teraz normalnie korzystać się internetem. Totalna porażka. Galaxy S21. Warszawa
  • ~Bardzo nie zadowolona klientka sieci pl / 2023-10-04 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć play jest beznadziejna. Jak jesteś klientem latami są bardzo milutcy. W momencie wypowiedzenia umowy - beznadziejni! Naliczają dodatkowe opłaty. Uważajcie jeśli wychodzicie z grupy i macie umowę do pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Lepiej nie zawierajcie z nimi umowy, bo na pewno Was okroja na kupę kasy. Zdecydowanie nie polecam tej sieci !!!
  • ~bardzo niezadowolona / 2019-07-20 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety po raz kolejny zawiodłam się na Play.
    Oferta w abonamencie jest na szkodę klienta - szczególnie jak się podpisuje nową umowę na kolejny okres. I jeszcze do tego przeniesie drugi numer w taryfie duet itp. Wtedy dla jednego numeru okres zastrzeżony jest inny jak dla drugiego i wypowiadając umowę na numer, co kończy się wcześniej, trzeba płacić stawkę za dwa numery. Czyli opłata za usługi dla dwóch numerów, a faktyczne usługi dla jednego numeru.

    Branie telefonu jako USŁUGI DODATKOWEJ jest dla nich stałym elementem abonamentu, czyli w skrócie, jak się nie wypowie umowy, to za marnej jakości telefon można zapłacić tysiące złotych.

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
    Wadywszystko - od niekompetentnych konsultantów w placówkach po ofertę
  • ~Bardzo Niezadowolony Klient / 2024-02-25 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Personel niekompetentny, chamski, nie znający własnych procedur. Ja zrobiłem głupotę, że w ogóle podpisałem umowę z tym czymś. Przez wiele lat byłem klientem UPC - i było jak było. Natomiast po przejęciu UPC przez playa dno i pół metra mułu. Nie wywiązują się ze świadczenia usług, najlepiej co chwilę robić przywracanie ustawień fabrycznych urządzeń, bo sprzęt jest do dupy. Infolinia nie działa - chyba, że chcesz coś dokupić, to wtedy tak. Pomoc techniczna nie istnieje. Chciałem wymienić niedziałający sprzęt, to się okazało, że kabel HDMI, który mi technik podłączył nie jest oryginalny, jakie dołącza play - szok i niedowierzanie. A przy chęci rezygnacji straszą wielkimi karami za zerwanie umowy, chociaż to oni się nie wywiązują ze świadczenia usług, z mojej strony wpłaty za usługi są terminowe.
    ZaletyNie ma
    Wady- więcej niedziałający niż działający sprzęt
    - internet nie osiąga 1/10 prędkości z umowy
    - chamski i niekompetentny personel
    - ogólnie dno i porażka
  • ~BardzoZdenerwowanyKlient / 2022-12-09 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Montaż internetu to jakaś kpina. Od 3 miesięcy nie mam podłączonego routera a każą mi płacić rachunki. Pięciokrotnie umówiłem wizytę technika i pięciokrotnie nie przyszedł, a wiadomość o tym że nie przyjdzie przyszła tylko raz, w pozostałych czterech wypadakch nie przyszedł ani nie poinformował że nie przyjdzie.
    Potem zaczęło się robić coraz zabawniej, ponieważ stwierdzili
    WadyBezczelność, okłamywanie klienta, brak możliwości umówienia wizyty technika
  • ~BardzoZdenerwowanyKlient / 2022-12-09 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Przypadkiem usunęło mi drugą część opinii więc ją dokończę
    Kiedy technik nie przyszeðł pięć razy, złożyłem którąś już reklamację to najpierw stwierdzili że internet jest zamontowany XD
    Potem jak się z nimi kłóciłem tydzień to stwierdzili że ok, nie jest zamontowany i cofnęli mi fakturę za jeden miesiąc.
    Następnie kiedy złożyłem kolejną reklamację stwierdzili że mam zapłacić ponieważ SAM Z WŁASNEJ WOLI ODMÓWIŁEM TECHNIKOWI ŻEBY PRZYSZEDŁ XD
    Czysta bezczelność. Najgorsze jest to że jak zakończę umowę to chcą mi przywalić karę xD
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2691
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187