strona 94 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- nastepna »
-
~Barbara / 2021-07-20 12:30
Nierozumieja co sie do nich mowi. Przegapilam doladowanie numeru bo mieszkam zagranica i nie korzystam wiele z tego numeru. Poprosilam Play o uratowanie numeru. Oni zaproponowali uaktywnienie. Poinformowali mnie ze sie udalo uaktywnic i teraz moge doladowac. Doladowanie jest niemozliwe bo Sim dalej nie dziala. Poinformowalam o tym Play a oni mi odpowiedzieli ze ja musze kupic nowego Sima,o czym oni nie wspomnieli gdy prosilam o uratowanie starego numeru i aktywacje starego Sima. Zastanawiam sie co Play mi uaktywnil ze ja musze kupic nowego Sima. Nie opowiedzieli mi na to pytanie.
-
-
~Barbara / 2021-08-20 18:24
Nie dajcie się zwieść reklamie z celebrytkami naszymi słodkimi do porzygu..
jestem mocno zawiedziona ta niby „największa siecią w Polsce”. Dramat, lte strasznie zacina i prawie nigdy mi nie działa, w miejscach gdzie zasięg jest słaby to już w ogóle graniczy z cudem..Znajomi maja w innych sieciach i nie maja takich problemów.
W dodatku strasznie naciągają na pieniądze.
Na umówię jest ze płacisz tyle i tyle, a rachunek przychodzi dwa razy większy także...porażka. Najgorsza sieć w Polsce. Rezygnuje z tego dziadostwa bo się człowiek denerwuje tylko niepotrzebnie. Pozdrawiam.ZaletyŻadnychWadyDramat ogólnie. -
~BARBARA / 2021-11-09 22:49
Tylko celebryci ta firma nie ma pojęcia jak zachować się konsultanci butni wręcz chamscy zero wiadomości oraz podejścia do klienta najgorsza firma na rynku ZaletyZeroWadyNiekompetencja buta konsultantów -
~Barbara / 2022-03-06 19:48
Potwierdzam poprzednie wpisy .Mam taki sam problem z przeniesienie numeru do Play otrzymałem informację o niezgodności danych Infolinia co raz to mówi co innego Jedne wielkie oszustwo Na szczęście jutro jadę zrezygnować z umowy.Mam na to 14 dni bo umowa była wysłana kurierem ZaletyBrakWadySame -
~Barbara / 2023-12-16 22:14
Naliczają opłaty za usługi,których nie świadczą. Konkretnie za canal+. Pierwszy miesiąc miał być według ofert za darmo. Dalej wedle życzenia za 50zł. Nie korzystałam nawet miesiąc. A Play policzył sobie 80 zł,teraz następna faktura to samo,teraz co miesiąc 50. Wszelkie reklamacje przez salon Play, czaty, rozmowy z "konsultantami", maile nic nie dają. Chyba jedynym sposobem na nich jest zgłoszenie sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie dać się nabrać na super oferty. W Play płacisz więcej. Znacznie więcej. Za nic. ZaletyŻadneWadyRelacje klient-Play poniżej krytyki. -
~Barbara / 2024-09-27 11:21
Najgorsza firma jaka może być,osoby pracujące są bez wiedzy,nie kompetentni. Nawet w salonach Ply do którego chodziłam to jedna osoba walczy o o klientów bez rezultatów,jedna gra w gry a nastepne osoby jak czytają zgłoszenie to nie wiedzą o co chodzi. Nie doradzą,nie pomogą ale zaszkodzą. ZaletyŻadne zalety nawet obsługa klienta nie pomoże i jest do d..y, też nic nie wiedzą -
~Barbara / 2024-12-27 10:02
Na infolinii niekompetecja, nic nie można się dowiedzieć, nic nie można załatwić. Zaletyżadnych -
~BARBOSS / 2022-03-14 15:47
Nie da rady teraz normalnie korzystać się internetem. Totalna porażka. Galaxy S21. Warszawa -
-
~BARBOSS / 2022-03-14 15:47
Nie da rady teraz normalnie korzystać się internetem. Totalna porażka. Galaxy S21. Warszawa -
~Bardzo nie zadowolona klientka sieci pl / 2023-10-04 10:47
Sieć play jest beznadziejna. Jak jesteś klientem latami są bardzo milutcy. W momencie wypowiedzenia umowy - beznadziejni! Naliczają dodatkowe opłaty. Uważajcie jeśli wychodzicie z grupy i macie umowę do pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Lepiej nie zawierajcie z nimi umowy, bo na pewno Was okroja na kupę kasy. Zdecydowanie nie polecam tej sieci !!! -
~bardzo niezadowolona / 2019-07-20 07:11
Niestety po raz kolejny zawiodłam się na Play.
Oferta w abonamencie jest na szkodę klienta - szczególnie jak się podpisuje nową umowę na kolejny okres. I jeszcze do tego przeniesie drugi numer w taryfie duet itp. Wtedy dla jednego numeru okres zastrzeżony jest inny jak dla drugiego i wypowiadając umowę na numer, co kończy się wcześniej, trzeba płacić stawkę za dwa numery. Czyli opłata za usługi dla dwóch numerów, a faktyczne usługi dla jednego numeru.
Branie telefonu jako USŁUGI DODATKOWEJ jest dla nich stałym elementem abonamentu, czyli w skrócie, jak się nie wypowie umowy, to za marnej jakości telefon można zapłacić tysiące złotych.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAMWadywszystko - od niekompetentnych konsultantów w placówkach po ofertę -
~Bardzo Niezadowolony Klient / 2024-02-25 06:50
Personel niekompetentny, chamski, nie znający własnych procedur. Ja zrobiłem głupotę, że w ogóle podpisałem umowę z tym czymś. Przez wiele lat byłem klientem UPC - i było jak było. Natomiast po przejęciu UPC przez playa dno i pół metra mułu. Nie wywiązują się ze świadczenia usług, najlepiej co chwilę robić przywracanie ustawień fabrycznych urządzeń, bo sprzęt jest do dupy. Infolinia nie działa - chyba, że chcesz coś dokupić, to wtedy tak. Pomoc techniczna nie istnieje. Chciałem wymienić niedziałający sprzęt, to się okazało, że kabel HDMI, który mi technik podłączył nie jest oryginalny, jakie dołącza play - szok i niedowierzanie. A przy chęci rezygnacji straszą wielkimi karami za zerwanie umowy, chociaż to oni się nie wywiązują ze świadczenia usług, z mojej strony wpłaty za usługi są terminowe. ZaletyNie maWady- więcej niedziałający niż działający sprzęt
- internet nie osiąga 1/10 prędkości z umowy
- chamski i niekompetentny personel
- ogólnie dno i porażka -
~BardzoZdenerwowanyKlient / 2022-12-09 12:26
Montaż internetu to jakaś kpina. Od 3 miesięcy nie mam podłączonego routera a każą mi płacić rachunki. Pięciokrotnie umówiłem wizytę technika i pięciokrotnie nie przyszedł, a wiadomość o tym że nie przyjdzie przyszła tylko raz, w pozostałych czterech wypadakch nie przyszedł ani nie poinformował że nie przyjdzie.
Potem zaczęło się robić coraz zabawniej, ponieważ stwierdziliWadyBezczelność, okłamywanie klienta, brak możliwości umówienia wizyty technika -
~BardzoZdenerwowanyKlient / 2022-12-09 12:30
Przypadkiem usunęło mi drugą część opinii więc ją dokończę
Kiedy technik nie przyszeðł pięć razy, złożyłem którąś już reklamację to najpierw stwierdzili że internet jest zamontowany XD
Potem jak się z nimi kłóciłem tydzień to stwierdzili że ok, nie jest zamontowany i cofnęli mi fakturę za jeden miesiąc.
Następnie kiedy złożyłem kolejną reklamację stwierdzili że mam zapłacić ponieważ SAM Z WŁASNEJ WOLI ODMÓWIŁEM TECHNIKOWI ŻEBY PRZYSZEDŁ XD
Czysta bezczelność. Najgorsze jest to że jak zakończę umowę to chcą mi przywalić karę xD -
~Bart / 2021-01-21 20:31
Najgorszy internet jaki można wybrać. Czyli tak zwane gówno. Nie da się nic zrobić pooglądać yt ani nic. Nie polecam ZaletyBrak zaletWadyCena, obsługa, oferta, jakość, wydajnośc tak naprawdę wszystko -
~Bart / 2022-03-08 21:21
Firma która kasy chce ale z umowy się nie wywiązuje -
-
~Bart / 2025-07-18 12:55
Brak rozwiązywania problemów, zgłoszenie dotyczące nie działającego internetu konsultant nie widzi problemu i zamyka zgłoszenie nie bez rozwiązania. Żenada. ZaletyBrakWadyBrak pomocy ze strony obsługi -
~Bartek / 2021-12-05 17:30
Wieczne problemy z zasięgiem, prędkością internetu, a jak byl zgłoszony problem to niby coś zrobili, ale tak naprawdę wszystko według nich jest w najlepszym porządku. Jedno wielkie g**no. Nie polecam ! ZaletyNie maWadyWszystko -
~Bartek / 2023-06-19 08:25
Kilka razy zgłaszałam problem z telewizja, obsługa play jest fatalna, oszukuje wyłudza pieniądze i w razie problemów piszą ze nic nie są w stanie zrobić. Naprawić nie, pomoc nie, zakończyć umowy nie. Tragedia, płakać się chce ZaletyNie maWadyPakiet telewizyjny raz ma kanały raz nie. Obsługa klienta straszna! Chamstwo -
~Bartek / 2023-07-01 08:16
Salon - obsługa tragedia, infolinia - obsługa tragedia, oferta - tragedia. Gdy napisałem że nie załatwili mojej sprawy nikt więcej się nie odezwał. Nie polecam. ZaletyŻadnychWadySame wady.
strona 94 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- nastepna »