Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4755 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2021-07-20 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nierozumieja co sie do nich mowi. Przegapilam doladowanie numeru bo mieszkam zagranica i nie korzystam wiele z tego numeru. Poprosilam Play o uratowanie numeru. Oni zaproponowali uaktywnienie. Poinformowali mnie ze sie udalo uaktywnic i teraz moge doladowac. Doladowanie jest niemozliwe bo Sim dalej nie dziala. Poinformowalam o tym Play a oni mi odpowiedzieli ze ja musze kupic nowego Sima,o czym oni nie wspomnieli gdy prosilam o uratowanie starego numeru i aktywacje starego Sima. Zastanawiam sie co Play mi uaktywnil ze ja musze kupic nowego Sima. Nie opowiedzieli mi na to pytanie.
  • ~Barbara / 2021-08-20 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się zwieść reklamie z celebrytkami naszymi słodkimi do porzygu..
    jestem mocno zawiedziona ta niby „największa siecią w Polsce”. Dramat, lte strasznie zacina i prawie nigdy mi nie działa, w miejscach gdzie zasięg jest słaby to już w ogóle graniczy z cudem..Znajomi maja w innych sieciach i nie maja takich problemów.
    W dodatku strasznie naciągają na pieniądze.
    Na umówię jest ze płacisz tyle i tyle, a rachunek przychodzi dwa razy większy także...porażka. Najgorsza sieć w Polsce. Rezygnuje z tego dziadostwa bo się człowiek denerwuje tylko niepotrzebnie. Pozdrawiam.
    ZaletyŻadnych
    WadyDramat ogólnie.
  • ~BARBARA / 2021-11-09 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko celebryci ta firma nie ma pojęcia jak zachować się konsultanci butni wręcz chamscy zero wiadomości oraz podejścia do klienta najgorsza firma na rynku
    ZaletyZero
    WadyNiekompetencja buta konsultantów
  • ~Barbara / 2022-03-06 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam poprzednie wpisy .Mam taki sam problem z przeniesienie numeru do Play otrzymałem informację o niezgodności danych Infolinia co raz to mówi co innego Jedne wielkie oszustwo Na szczęście jutro jadę zrezygnować z umowy.Mam na to 14 dni bo umowa była wysłana kurierem
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Barbara / 2023-12-16 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczają opłaty za usługi,których nie świadczą. Konkretnie za canal+. Pierwszy miesiąc miał być według ofert za darmo. Dalej wedle życzenia za 50zł. Nie korzystałam nawet miesiąc. A Play policzył sobie 80 zł,teraz następna faktura to samo,teraz co miesiąc 50. Wszelkie reklamacje przez salon Play, czaty, rozmowy z "konsultantami", maile nic nie dają. Chyba jedynym sposobem na nich jest zgłoszenie sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie dać się nabrać na super oferty. W Play płacisz więcej. Znacznie więcej. Za nic.
    ZaletyŻadne
    WadyRelacje klient-Play poniżej krytyki.
  • ~Barbara / 2024-09-27 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może być,osoby pracujące są bez wiedzy,nie kompetentni. Nawet w salonach Ply do którego chodziłam to jedna osoba walczy o o klientów bez rezultatów,jedna gra w gry a nastepne osoby jak czytają zgłoszenie to nie wiedzą o co chodzi. Nie doradzą,nie pomogą ale zaszkodzą.
    ZaletyŻadne zalety nawet obsługa klienta nie pomoże i jest do d..y, też nic nie wiedzą
  • ~Barbara / 2024-12-27 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii niekompetecja, nic nie można się dowiedzieć, nic nie można załatwić.
    Zaletyżadnych
  • ~BARBOSS / 2022-03-14 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da rady teraz normalnie korzystać się internetem. Totalna porażka. Galaxy S21. Warszawa
  • ~BARBOSS / 2022-03-14 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da rady teraz normalnie korzystać się internetem. Totalna porażka. Galaxy S21. Warszawa
  • ~Bardzo nie zadowolona klientka sieci pl / 2023-10-04 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć play jest beznadziejna. Jak jesteś klientem latami są bardzo milutcy. W momencie wypowiedzenia umowy - beznadziejni! Naliczają dodatkowe opłaty. Uważajcie jeśli wychodzicie z grupy i macie umowę do pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Lepiej nie zawierajcie z nimi umowy, bo na pewno Was okroja na kupę kasy. Zdecydowanie nie polecam tej sieci !!!
  • ~bardzo niezadowolona / 2019-07-20 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety po raz kolejny zawiodłam się na Play.
    Oferta w abonamencie jest na szkodę klienta - szczególnie jak się podpisuje nową umowę na kolejny okres. I jeszcze do tego przeniesie drugi numer w taryfie duet itp. Wtedy dla jednego numeru okres zastrzeżony jest inny jak dla drugiego i wypowiadając umowę na numer, co kończy się wcześniej, trzeba płacić stawkę za dwa numery. Czyli opłata za usługi dla dwóch numerów, a faktyczne usługi dla jednego numeru.

    Branie telefonu jako USŁUGI DODATKOWEJ jest dla nich stałym elementem abonamentu, czyli w skrócie, jak się nie wypowie umowy, to za marnej jakości telefon można zapłacić tysiące złotych.

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
    Wadywszystko - od niekompetentnych konsultantów w placówkach po ofertę
  • ~Bardzo Niezadowolony Klient / 2024-02-25 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Personel niekompetentny, chamski, nie znający własnych procedur. Ja zrobiłem głupotę, że w ogóle podpisałem umowę z tym czymś. Przez wiele lat byłem klientem UPC - i było jak było. Natomiast po przejęciu UPC przez playa dno i pół metra mułu. Nie wywiązują się ze świadczenia usług, najlepiej co chwilę robić przywracanie ustawień fabrycznych urządzeń, bo sprzęt jest do dupy. Infolinia nie działa - chyba, że chcesz coś dokupić, to wtedy tak. Pomoc techniczna nie istnieje. Chciałem wymienić niedziałający sprzęt, to się okazało, że kabel HDMI, który mi technik podłączył nie jest oryginalny, jakie dołącza play - szok i niedowierzanie. A przy chęci rezygnacji straszą wielkimi karami za zerwanie umowy, chociaż to oni się nie wywiązują ze świadczenia usług, z mojej strony wpłaty za usługi są terminowe.
    ZaletyNie ma
    Wady- więcej niedziałający niż działający sprzęt
    - internet nie osiąga 1/10 prędkości z umowy
    - chamski i niekompetentny personel
    - ogólnie dno i porażka
  • ~BardzoZdenerwowanyKlient / 2022-12-09 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Montaż internetu to jakaś kpina. Od 3 miesięcy nie mam podłączonego routera a każą mi płacić rachunki. Pięciokrotnie umówiłem wizytę technika i pięciokrotnie nie przyszedł, a wiadomość o tym że nie przyjdzie przyszła tylko raz, w pozostałych czterech wypadakch nie przyszedł ani nie poinformował że nie przyjdzie.
    Potem zaczęło się robić coraz zabawniej, ponieważ stwierdzili
    WadyBezczelność, okłamywanie klienta, brak możliwości umówienia wizyty technika
  • ~BardzoZdenerwowanyKlient / 2022-12-09 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Przypadkiem usunęło mi drugą część opinii więc ją dokończę
    Kiedy technik nie przyszeðł pięć razy, złożyłem którąś już reklamację to najpierw stwierdzili że internet jest zamontowany XD
    Potem jak się z nimi kłóciłem tydzień to stwierdzili że ok, nie jest zamontowany i cofnęli mi fakturę za jeden miesiąc.
    Następnie kiedy złożyłem kolejną reklamację stwierdzili że mam zapłacić ponieważ SAM Z WŁASNEJ WOLI ODMÓWIŁEM TECHNIKOWI ŻEBY PRZYSZEDŁ XD
    Czysta bezczelność. Najgorsze jest to że jak zakończę umowę to chcą mi przywalić karę xD
  • ~Bart / 2021-01-21 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki można wybrać. Czyli tak zwane gówno. Nie da się nic zrobić pooglądać yt ani nic. Nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyCena, obsługa, oferta, jakość, wydajnośc tak naprawdę wszystko
  • ~Bart / 2022-03-08 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która kasy chce ale z umowy się nie wywiązuje
  • ~Bart / 2025-07-18 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak rozwiązywania problemów, zgłoszenie dotyczące nie działającego internetu konsultant nie widzi problemu i zamyka zgłoszenie nie bez rozwiązania. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy ze strony obsługi
  • ~Bartek / 2021-12-05 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy z zasięgiem, prędkością internetu, a jak byl zgłoszony problem to niby coś zrobili, ale tak naprawdę wszystko według nich jest w najlepszym porządku. Jedno wielkie g**no. Nie polecam !
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2023-06-19 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka razy zgłaszałam problem z telewizja, obsługa play jest fatalna, oszukuje wyłudza pieniądze i w razie problemów piszą ze nic nie są w stanie zrobić. Naprawić nie, pomoc nie, zakończyć umowy nie. Tragedia, płakać się chce
    ZaletyNie ma
    WadyPakiet telewizyjny raz ma kanały raz nie. Obsługa klienta straszna! Chamstwo
  • ~Bartek / 2023-07-01 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Salon - obsługa tragedia, infolinia - obsługa tragedia, oferta - tragedia. Gdy napisałem że nie załatwili mojej sprawy nikt więcej się nie odezwał. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4755
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3993
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2643
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187