strona 90 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- nastepna »
-
~As / 2021-07-28 20:13
Obsługa w salonie a informacje na infolinię odbiegają od siebie znacząco. Tragedia. Za takie sytuacje powinien być zwrot pieniędzy -
-
~as / 2023-01-11 10:50
zamknęłam umowę mojego zmarłego męża. zastrzegłam że chcę zachować jeden z numerów objętych tą umową - który jest użytkowany przeze mnie. właśnie minął tydzień a ja dalej czekam na odzyskanie tego numeru telefonu. sieci nie zależy na "starych" klientach. w salonie dowiedziałam się, że mogę czekać nawet 3 tygodnie bo "Panowie w Warszawie" ignorują takie tematy mimo ponagleń. ZaletybrakWadyignorowanie klienta -
~Asdf / 2022-05-29 15:52
Srodek Slaska - 1 kreska zasiegu w 4 milionowej aglomeracj Internet dno -
~Asia / 2018-09-19 12:48
Najgorsza sieć podpisać z nimi umowę to po Tobie! Ale wiem podpisałam z nimi umowę to mogę tylko sobie podziękować;) Mam internet w taryfie BIZBOX internet ok byłam zadowolona ale jeżeli chodzi o płatności to nie, zaproponowali mi internet do biura bez limitu ale zapomnieli powiedzieć jeżeli wezmę tą opcje to będę musiała dopłacać 24,59;););)postanowiłam przenieść nr do play i co się okazało pan konsultant mnie zapewniał że będę płaciła za dwa numery około 60 zł fajnie sobie pomyślałam ale niestety muszę jeszcze dopłacać około 30 zł więcej do internetu śmiech na sali!!!! Czyli mój rachunek ze 119 zł wynosi teraz około 150 zł super promocja. ZaletybrakWadycała sieć -
~Asia / 2021-06-02 15:15
Jakby ktoś zastanawiał się nad reklamacja, na wszystko znajdą wytłumaczenie. Pani z czatu, kazała mi robić ss moich speedtestów na dowód, Pani od reklamacji stwierdziła, że to nie ma sensu, bo pewnie SpeedTest robię poza miejscem zamieszkania.
Jeśli się zastanawiacie, czy może przejść do Playa - NIE, NIE, NIEEEEE
Konsultanci z czatu to żartZaletyBrakWadyNie mam czasu żeby wszystkie wypisać -
~Asia / 2023-11-30 12:44
Piszę w imieniu dwójki starszych ludzi. Pan ma 80 lat jego żona niewiele młodsza. Oboje schorowani prowadzący własne gospodarstwo domowe. Odwiedziłam ich wczoraj. Wyobraźcie sobie państwo że w Sandomierzu w salonie Play zamiast pomóc starszym ludziom to pracujący tam pan Koksa postanowił ich oszukać. I jak mnie mam zarobić na ich niezrozumieniu sytuacji wynikającej z podeszłego wieku. Podchwytliwie zadał ten człowiek pytanie starszej pani czy ta chciałaby płacić mniejsze rachunki za swój numer. Ta oczywiście zgodziła się ale nie została przy tym poinformowana że równocześnie umowa przedłuży się jej na kolejne 2 lata. Tak naprawdę o niczym nie została poinformowana tylko pracownik salonu kazał jej się podpisać. Pani Stasia jak się zorientowała że ten młody człowiek zwyczajnie ją oszukał naciągnął nabrał sama nie mogła w to uwierzyć ponieważ pamięta tego pana z jego lat dziecięcych. Doskonale go znała oraz jego rodzinę. Ubolewała nad jego ciężką chorobą w dzieciństwie. Dziwiła się że ten mógł ją tak perfidnie oszukać
W dzisiejszych czasach młodzi ludzie licząc na dwa złote więcej do wypłaty nie mają za grosz empatii. Ten człowiek pracujący w salonie Play w Sandomierzu dokładnie taką okazuje się być postacią. Czy jednak sieć Play jego pracodawcy są dumni czytając taką opinię o tej osobie?. Wątpię. Dlatego z całego serca liczę że ten jego postępek zostanie potępiony a nienagrodzony przez Play. I tego mu serdecznie życzęZaletyBrak -
~Asia / 2024-06-17 16:26
Żenada. Inna oferta przedstawiana, inna dawana, wszystko na gębę, umowy telefonicznie. Tylko żeby ludzi kręcić na kasie ZaletyBrakWadyOszuści -
~Asia / 2024-09-29 09:53
Dałabym za wszystko 0. Przedłużałam umowę na internet z urządzeniem. Na tablet czekałam tydzień niech będzie, na kartę sim też tydzień gdzie umowa była zawarta online przed tym urządzeniem i kartą. Prosiłam o aktywna kartę i okazuje się że już 3 dni czekam na aktywację karty i dalej nic. Z doświadczenia z playem prosiłam o aktywna kartę bo już kilka razy musiałam jeździć po salonach po duplikat kart i do 2 godz była aktywna. W BOK tłumaczyli ze do 24 h będzie aktywna później inny pracownik mowi że do 78 h i zbliżają się już te limity czekania na aktywację i dalej nic i będę musiała znowu do salonu jechać po duplikat. Po podpisaniu umowy online jestem już tydzień w plecy bo czekanie na urządzenie i kartę sim i jeszcze niby czekanie 78 h na aktywację karty gdzie dalej jest nieaktywna I połączenia tylko alarmowe a liczyć sobie umia. Za co ja mam płacić jak czekałam tyle na kartę sim i kartą nieaktywna dalej i korzystam z domowego internetu od innej formy. Jeszcze jak się pisze email do nich to piszą żeby czytać ze zrozumieniem tylko ze wszystko przeczytałam od zera i nie napisane nigdzie było że umowa jest na 24 h dopiero z czata się dowiedziałam. Co za tupet maja ci ludzie. Za te szkody powinnam mieć odliczone z abonamentu brak aktywnej karty sim. Trzeba uważać przy zawieraniu czy przedłużaniu z nimi umowy i samemu się o wszystko dopytywać bo nic sami nie powiedzą. Im tylko zależy żeby sprzedać ofertę a później drogi klienta sam sobie radz z problemami. Czyste chamstwo ze strony play. Nawet sami od siebie nie zadzwonią i nie zapytają się czy jest już kartą sim aktywna i czy wszystko jest ok a maja w systemie ze jak glupia cały czas sie z nimi przez ten problem kontaktuję to przez czat czy infolinia. Nie polecam nikomu Playa. ZaletyŻadnych zalet nie widzę tylko same problemyWadySame wady -
-
~Asik / 2023-07-16 09:05
Oszustwo i wprowadzanie w błąd - dostaje informację sms o odnowieniu pakietu solo L ( 30 zł) za dwa dni-na koncie jest jakieś 3zł- doładowuje konto 30 zł, a tu się okazuje, że środki z konta znikają- doładowuje znowu za 10zł, dzwonię na infolinię i dostaje informacje że ten pakiet już nie istnieje- cyrk normalnie.Zostaje włączony inny pakiet solo M ( 30 zł)- sprawdzam konto, a tu 2,62 zł. Czyli zamiast 30 miesięcznie zajumali 40 .Parodia to mało powiedziane.Oddali 10zł na pakiet złotówek promocyjnych, gdzie tego przecież nie wykorzystam????????, bo w pakiecie są darmowe minuty do wszystkich. Wadywprowadzanie w błąd -
~ass / 2022-02-04 21:50
Od okolo roku zgłaszam problem z internetem. Za kazdym razem konsultant zbywa mnie ze niby robia restart karty i w ciągu 24 godzin wszystko wroci do normy. Po kolejnych telefonach kazali załozyc wyżej antene zewnetrzną, nastepnym pomysłem bylo włozenie karty z modemu do telefonu. Porażka ! Prowadze firme i internet jest bardzo potrzebny w mojej pracy ale musze go udostępniac przez telefon z innej sieci. Nie ma żadnej pomocy ze strony Play ! Tylko przez telefon wyciagaja wszystkie dane . Nip , pesel , numer dowod? Co jeszcze numer buta? Omijać szerokim łukiem ! Nigdy więcej umowy z tymi oszustami ! ZaletyBrakWadywszystkie -
~asta la vista / 2021-11-17 09:11
Beznadzieja, w zasięgach na obrzeżu Lublina w kierunku Nałęczowa. Nadajniki niby niedaleko ale są napewno przez Play ograniczane. A takie oferty o rozgłos o największym zasięgu. Bzdury totalne. Ginie zasięg nawet i w mieście. ZaletyŻadneWadyDużo by wymieniać -
~Aszka / 2021-04-08 12:43
Pracownik salonu w którym miałam przedłużyć abonament zaoferował tv gratis w ramach testowania usługi przez klientów Play . Trzykrotnie pytany czy nie wiążą się z nią dodatkowe koszty zaprzeczał dopowiadając że płatne kanały w ramach mojego abonamentu są za darmo. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałam fakturę z... Opłata za tv i się zaczęło chcąc rozwiązać umowę trzeba zapłacić karę w wysokości 890 zł piękne żadna reklamacja żadne zgłoszenie nie pomogło. ZaletyBrak -
~Atim / 2023-01-17 19:10
Od trzech miesięcy próbuje wyjść. Ciagle coś wymyślają -
~Aurelina / 2023-08-01 21:32
Firma jawnie po wykręceniu wałka śmieje się klientowi w oczy. Sami włączają pakiety, usługi a abonent dowiaduje się o tym dopiero z fakturki na grubo kilka stów. Składasz reklamacje i czekasz, już 39 dzień i cisza. Cisza aż na 4 pisma polecone oraz 8 maili. Po prostu cisza. Jak cegłą w studnię bez dna. Na męża karcie było to samo, zrezygnował ze wszystkich płatnych usług, pozostawił sam abonament i wyłączył sim. Pierwsze trzy miesiące przychodził sam abonament a w czwartym miesiącu byliśmy w Indonezji. Roaming na billingu, natłuczone 8000zł i natychmiastowy nakaz zapłaty pod rygorem skierowania sprawy do Sądu. Mąź lat 71 na wózku inwalidzkim z emeryturką 1710zł z której po wydaniu na leczenie zostaje zero..., ja lat 67, emerytka dorabiająca zmywając gary, emeryturka 1340zł, dochód dodatkowy 1800zł w mycia garów... byliśmy 28 dni w Indonezji i wydaliśmy tam dla Play w roamingu 8000zł.
Wooow!
Tak się kończy kupowanie telefonów na abonament.
Oczywiście, sprawa w prokuraturze. Play twierdzi, że mogłam pozyczyć telefon komuś na wyjazd. Co ciekawe, na billingu nie ma ani jednego połaczenia do Polski, wszystko gdzieś w świat, najczęściej +1 czyli USA.
Nie da się polubownie załatwić sprawy, niestety.Wadyzłodzieje -
~Aurelio / 2021-11-25 17:31
Dopóki ta szmata kurdej szatan będzie u was macie ode mnie ocenę 1 ZaletyBrakWadyNadal Kurdej Szatan jest na garnku play. -
~Axfv / 2020-11-16 18:11
Mam play na karte. Kupilem oferte za 35 zl nielimitowany internet.. pierwsze 20 gb z bajszybsza predkoscia. Z tym ze po 2h juz zaczal sie zacinac i nie da sie nic ogladac takze poeniadze wyrzucone. NIE POLECAM! ZaletyBrak zaletWadyOszustfo -
-
~B / 2022-06-01 14:42
NIE POLECAM!!!!!!
Internet kończył się w maju, Państwo zadzwonili z propozycja nowego internetu, który przyjęłam mówiąc ze wcześniejsza umowę zrywam. Pani powiedziała ze dokumenty wyśle na e-mail dotyczące zerwania starego internetu. Nie doczekałam się! I się okazuje ze co miesiąc muszę płacić dwa internety! Za niedopatrzenie tej Pani!!!!! Nie dość ze internet drogi to zamula!! Najgorsza sieć!!!ZaletyBrakWadyWszystkie -
~B. / 2022-03-20 18:42
Beznadziejne nowe oferty abonemantowe, zdecydowanie mniej korzystne niż stare (mniej internetu, za większe pieniądze).
Brak możliwości zwiększenia internetu w abonamencie! Bo uwaga, spłacam telefon. Więc nie mogę płacić więcej miesięcznie w abonamencie, muszę dokupować internet ważny np 3 dni, droższy.
No i wisienka na torcie - Internet coraz bardziej do bani.
Play się kończy.ZaletyBrakWadyJ. W. -
~B.b.b. Niezadowolony. / 2019-12-16 20:30
Kupiłem kartę transmisji danych która miała mieć możliwość roamingu transmisji danych w krajach EU. Nie udało się jej uruchomić i zarejestrować w sieci za granica. W rozmowach z konsultantami wynikło ze trzeba doładować kartę co robiłem dwukrotnie po 20 zł. Na końcu sprawy otrzymałem informacje po zgłoszeniu technicznym, ze nie ma możliwości i karty Play nie maja możliwość transmisji danych w krajach EU.
Teraz nie chcą zwrócić pieniędzy. Czuje się oszukany. Kompletne dno jeśli chodzi o obsługę. Nawet nie sięgają dna tylko pukają do niego od spodu.ZaletyŻadnych w moim przypadkuWadyNiekompetentna obsługa na infolinii, kilku konsultantów przekazywało sprzeczne informacje.
Niekompetentna obsługa w punkcie Play we Wrocław, ul. Graniczna 2 (punkt Play w Empik ). -
~Baaajzel / 2025-03-28 23:00
Bez ściemy ale odkąd Play przejęło UPC to tylko coraz gorzej, sieć wolniej, mało tego wygrałem sprawę sądową z Play, potem jak przeniosłem nr komórkowy do UPC, uregulowałem wszystkie należności, a oni po kilku miesiącach naliczyli mi opłatę zaległą ok.120 zł. Najlepsze jest to że po kilku latach jak już Play przejęło UPC to naliczyło mi opłatę niby roaming jak leciałem samolotem do Egiptu, i skurw...sysny doliczyli sobie odsetki i naliczyli do faktury niby roaming..
Tylko jak to jest możliwe żeby na wysokości 10 km nad morzem srodziemnym nagle roaming się naliczyli skoro wiadomo że tryb samolotowy włączony w telefonie na to nie pozwala.
Złożyłem reklamację o te skur..syny doliczyli mi już 180 zł bo niby koszty roamingu..Zalety00000WadyWszystko jest nie tak ja pier..lą
strona 90 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- nastepna »