ZaletyBrak
strona 9 z 231
-
~Ty / 2024-12-10 12:43
Dziadistwo do potęgi entej Najgorsza firma a internet to ch.....j -
-
~Boszka / 2024-12-10 11:33
Najgorsza firma! Wieloletnich klientów traktują bardzo źle. Ogłupiają ludzi przedstawiając swoje oferty, dzwoniąc pół roku przed końcem umowy. Nie przedłużajcie nigdy umowy przed jej upływem!!!!!!!!!!!! Człowiek się nie liczy!!!!! Zaletybrak -
~Alek / 2024-12-09 15:46
Uwaga!!! Operator komórkowy Play ma wyjątkowo niekliencką politykę. Jeśli wpłacisz pieniądze nawet na godzinę po wygaśnięciu opłaconego okresu taryfowego, wszystkie te pieniądze zostaną wykorzystane (głównie na internet) w ciągu kilku godzin pod pozorem usługi "bez taryfy". Oznacza to, że pieniądze zapłacone za przedłużenie taryfy o miesiąc zamieniają się w powietrze w ciągu kilku godzin, a połączenia i internet zostaną odłączone. Przeniosę się do innego operatora, który ceni swoich klientów. -
~Grażyna / 2024-12-09 14:44
ze względu na bardzo poważne kłopoty i problemy na które naraża operator Play klientów byłego UPC chciałabym zapytać, czy można nagłośnić przedmiotowy problem, który opiszę kilkoma zdaniami.
Klienci UPC, którzy posiadali dekodery 4K, nawiasem mówiąc znakomite - nic dodać, nic ująć, ze świetnym i niezniszczalnym pilotem, to oczywiście jeszcze sprzęt od UPC, zostali zobligowani do wymiany na dekodery 4K PLAY BOX TV, z możliwościami cofającymi nas w porównaniu z poprzednim do Średniowiecza, oczywiście bez wcześniejszego uprzedzenia. Ale nie ta kwestia jest najważniejsza!
Otóż 05.12.24 stałam się "szczęśliwą" posiadaczką owego "cuda" techniki, nomen omen Play posiada swoje biuro przy ul. Wynalazek w Warszawie To miał być hit przenoszący klienta nieomal w XXX w. Już 06.12.24 dekoder przestał działać. zadziałał na krótko i od 07.12.24 nie ma całkowitej możliwości oglądania TV. Play przyjęło po wielu trudnośćiach zgłoszenie, ale nie wyznaczyło żadnego terminu usunięcia problemu.
Reasumując, przypuszczam, że wszyscy klienci byłego UPC posiadający poprzednie dekodery nie powinni zgadzać się na instalację tych "nowoczesnych" i powinni zostać o tym fakcie uprzedzeni. Oczywiście do Play poszła "bogata" korespondencja z mojej strony wyjaśniająca wszystkie kulisy przedmiotowego problemu, którą bez problemu udostępnię, jeśli jakaś instytucja zainteresuje się problemem.ZaletyBrakWadyArogancja, niekompetencja, jakoś sprzętu tragiczna -
~Katarzyna / 2024-12-08 19:55
Najgorsza firma z jaką się spotkałam. Straszą windykacja, sądami za sprzęt który był oddany ich pracownikowi technicznemu. Sprawa cięgnie się już prawie 3 miesiąc. Nie odpisują na wiadomości, nie idzie się nic dowiedzieć ale windykację chcą uruchomić. Oszuści, złodzieje bo nawet umowy nie idzie rozwiązać. Nigdy więcej nie podpiszę umowy z tymi oszustami. ZaletyBrak -
~Anonim / 2024-12-08 17:24
Najgorsza sieć tylko brać złodzieje i oszuści Proponuję nie brać nic od tych złodzieja plejoeski h dramat ZaletyŻadneWadyBardzo dużo -
~Danziger / 2024-12-08 15:06
Jestem klientem play, gdyż wcześniej byłem w UPC. Te dwie firmy to niebo i piekło.
Obsługa klienta - poziom dno.
Realizacja zleceń - robią co chcą.
Jakość - żenująca, umyślne wyłączanie usług.
Ja się już zdecydowałem na opuszczenie tej pseudo firmy.ZaletyInternet światłowodowy przejęty razem z UPC.WadyObsługa klienta, awarie, ceny. -
~jsz / 2024-12-07 15:07
Tak dziadowska obsługa play ,ciągnie się od paru lat. W firmach innej branży przy takiej obsłudze jak czytam to dawno nadzór miałby wielkie kłopoty u szefów lub padała by firma . Tu orkiestra gra ,odpisują klientom niedorzeczności , na proste sprawy . Odpisują na reklamację klienta , który pisze parę razy ,że ma zaniżone parametry w odbiorze dostarczanego szybkości sygnału (z umownego 300Mbs , dają wg sppeed test do ok70-80 Mbs)do lokalu w Warszawie !!!, a obsługa odpisuje , że modem UPC jest dobry,siec też nie usterek , nie biorą pod uwagę że sieć jest ich ,modem ich UPC , szafka na korytarzu ich, od modemu do komputera kablowe łącze podłączone przez ich serwis , wszystko powinno działać !!!??? , a nie działa jak potrzeba. Abonament co miesiąc życzą szybko zapłacić w terminie . Naciągają klientów na zawyżone opłaty w stosunku do jakości i zakresu świadczonej usługi (jest to wyłudzanie kwot od Obywateli !!) . Nie widać tu skuteczności wewnętrznego nadzoru, ani organów RP jak UOKiK ,organów ścigania ani MC ,a dzieje się to na skalę kraju , Władzo i tak można , w Państwie Prawa ???!!!.
Min.Cyfr. utrzymuje takie rozp., które tylko wymaga od klienta płacenie i zapisane jak może dusić go operator, natomiast symetrycznie nie ma nic,jak ma się wywiązywać taki operator, kary dla niego za złe wykonywanie zlecenia - wykonawca usługi . Min.Cyfr. tez powinno zmieć postanowienia tego rozporządzenia bo wygląda na b. lobbisteczne dla operatora !!. Niby jest UOKiK ,ale ciągle widać jakby chciał ale wiele nie może , czasami np. Vektre ukarze 22 miln. i śpi spokojnie.ZaletyżadneWadywszystko niedbałe !!! -
-
~Kamil / 2024-12-06 16:30
Po przejściu na kartę zablokowali mi tel obsługa nie miła nie potrafi wyjaśnić jak to się stało -
~Jakub / 2024-12-04 15:59
Porażka ta ich sieć Internet za który place nie działa . ZaletyNiemmmmaWadyNiedziałający internet -
~Klient sieci Play / 2024-12-03 19:02
Jesteśmy w Play od kilku lat, umowa jest do 2027 lecz w związku z problemem który występuje ponad miesiąc będę musiała zgłosić rozwiązanie umowy. Nikt z domowników od ponad miesiąca nie ma zasięgu ani internetu. To jakaś porażka płacimy za usługi których nie ma. Jeżeli ktoś zastanawia się nad przejściem do play szczerze nie polecam ZaletyNa chwilę obecną brakWadyBrak zasięgu, brak internetu, obsługa klienta na fatalnym poziomie. -
~plej / 2024-12-02 17:37
Internet od 3 tygodni nie działa. Nikt nie chce przyjąć reklamacji- usilnie przez telefon żądają mojego numeru PESEL celem uwiarygodnienia, którego zgodnie z prawem nie powinni żądać w całości. Pani na infolinii sprawia wrażenie jakby nie chciała ze mną rozmawiać - nie interesuje jej że opłacam usługę ,która nie działa.Po ok 4 latach bycia ich klientem zobaczyłem jak traktują swoich klientów w przypadku potrzeby usunięcia awarii.Chciałem tylko zgłosić brak usługi ale po takim potraktowaniu jestem zmuszony zrezygnować i ogólnie nie polecam. Wadyodmowa przyjęcia reklamacji
nie miła obsługa. -
~SZCZERY / 2024-12-02 11:04
Internet - 200 GB świezo załadowany, nic się nie ładuje. I tak jest wiecznie. Od miesięcy.
Zróbcie coś z tym internetem, albo w końcu ludzie pouciekają - ze mną na przodzie.
NIE POZDRAWIAMZaletyBRAKWadyINTERNET -
~Magdalena / 2024-12-02 04:35
Nic nie można załatwić Najpierw obiecują złote góry a jak się ma jakiś problem techniczny to nikt nie chce przyjść naprawić a za abonament i tak trzeba płacić chociaż nie można z tego korzystać bo nie działa WadyNajgorsza siec w jakiej bylam -
~Near / 2024-12-01 12:40
Najgorszy możliwy internet, już lepiej wcale nie kupować internetu niż kupić z playa. ZaletyBrakWadyWszystko związane z tym internetem -
~Katarzyna / 2024-11-26 21:02
Najgorszy internet, kupiliśmy w lipcu internet i tv, ani razu nie obejrzeliśmy filmu, zrywa, obraz rozjechany, piksele, albo się non sto "ładuje" kółeczko się kręci, mieszkam 600 metrów od nadajnika, nie da się przeładować strony a o pracy zdalnej zapomnij. składam non stop reklamacje ale olewają i mówią że mogę w całej Polsce korzystać...to ich argument. a przy zakupie się upeniałam że nie ma problemów w mojej okolicy, zapewniono mnie że nie ma, mało tego oszukano mnie że przyjdzie serwisant, potem okazało się ze nie wysyłają serwisantów!...oszukano mnie też przy podpisywaniu umowy i podłożono jakies 2x30 zł nie wiem za co, nie dano przeczytać umowy tylko podłożono tablet! składam skargę do UKE i UOKIK i polecam to wszystkim tutaj! -
-
~Grabon / 2024-11-26 18:45
Poszłam do punktu Play w Plaża ,potrzebowałam pomocy w rozwiązaniu problemu. Pani w punkcie Play w Plaza w Poznaniu żując gumę odpowiadała na moje pytania i nie wyraziła chęci pomocy.Ta sytuacja była dzisiaj w godzinach popołudniowych.Jestem zniesmaczona takim traktowaniem klienta i nie polecam nikomu tego pinktu ZaletyŻadneWadyNiemiła obsługa -
~Zniesmaczona / 2024-11-26 15:06
Witam. Piszę, ponieważ po rozmowie z konsultantem na czacie jestem w totalnym szoku. Chciałam przedłużyć umowę, byłam pewna, że mogę to zrobić, jednak jakże wielkie było moje zdziwienie gdy okazało się, przy przedłużeniu umowy robią weryfikację płatniczą. No i niestety odmówili. Powiem tak: pierwszy raz spotykam się z weryfikacją płatniczą przy przedłużeniu umowy, miałam wcześniej w plusie i tam nigdy przy przedlużaniu umowy nie robili tej weryfikacji. Tłumaczyłam to jak krowie na granicy konsultantowi, ale on a raczej ona robiła że mnie idiotkę twierdząc, że każdy operator tak robi. Gówno prawda. W plusie przy przedłużeniu umowy nie weryfikowali. Czyli rozumiem, że jak będzie mi się kończyć umowa to mi jej nie przedlużą hahaha kpina. Zaczynam żałować, że przeniosłam się do Play. ZaletyFajne ofertyWadyWeryfikacją płatnicza przy przedlużaniu umowy, tragiczna obsługa klienta i pewnie niedługo coś jeszcze się znajdzie -
~jurek / 2024-11-25 16:00
najgorsze dziadostwo nie dość że przysyłają nie ten sprzęt to żeby z powrotem wrócić do upc to czeka się nie wiadomo ile mimo że wykonują to w tym samym pomieszczeniu. Jednym słowem odradzam tą firmę. ZaletynicWadywszystkie możliwe -
~Gita / 2024-11-22 13:43
Play lipa, to nieporozumienie jakieś , stawiają jak szaleni stacje bts a jakoś średniowieczna ;) jakoś testuję Orange T mobile i nie ma takich problemów jak w Play, o co w tym chodzi ? Zapchana sieć przez modę na Play? ZaletyNicWadyPlay
strona 9 z 231