Ku przestrodze!
30.11.2019 przedłużając umowę w Play w pakiecie rodzinnym otrzymałam darmową usługę Tidal dla 3 numerów telefonów na 24 miesiące. Po 2 dniach od podpisania aneksu zadzwonił konsultant i poinformował, że darmowy Tidal będzie tylko dla dwóch numerów, a po miesiącu otrzymałam fakturę z naliczoną usługą Tidal dla wszystkich numerów telefonów. Konsultantka sklepu Play, która przedstawiła mi ofertę darmowego Tidal kilkakrotnie pisała zgłoszenia celem wyjaśnienia sytuacji i potwierdzała, że w ramach aneksu do umowy mam przyznaną bezpłatną usługę Tidal. Rozpoczął się proces zgłoszeń zarówno z mojej strony jak i sprzedawczyni sklepu Play. Efekt zgłoszeń to kolejna faktura z naliczoną usługą Tidal. Po trzech miesiącach pisania zgłoszeń i reklamacji zadzwoniła konsultantka Play, a miało to miejsce w lutym 2020 r. i potwierdziła, że faktycznie mam darmową usługę Tidal dla trzech numerów telefonów na 24 miesiące i skorygowała faktury, w których naliczono niesłusznie usługę Tidal. Myślałam, że po trzech miesiącach batalii problem się skończył. Otóż nie! Kolejna faktura po korekcie i znowu naliczona z usługą Tidal oraz informacja sms od Play, że usługa Tidal jest płatna. Kolejne zgłoszenia i reklamacje do Play – bezskuteczne. Odnoszę wrażenie, że osoby przyjmujące zgłoszenia czytają bez zrozumienia, bądź w ogóle nie zapoznają się z treścią zgłoszeń, tylko szablonowo udzielają odpowiedzi, i to nie na temat. Nikt nie wykazuje chęci i woli do zapoznania się z problemem wynikłym z winy Play. Spotykam się z ogromnym lekceważeniem klienta, brakiem poszanowania, niewywiązywaniem się z umowy i próbą oszukania mnie jako klienta. Kompetencja i rzetelność w obsłudze klienta są zupełnie obce firmie Play. Smutne jest to, że pracownik sklepu Play zgłasza i potwierdza, że otrzymałam darmową usługę Tidal, ale nawet tenże pracownik jest lekceważony. Okazuje się, że oferta przedstawiona w salonie Play, którą zaakceptowałam, mało że nie jest realizowana to jeszcze jestem obciążana dodatkowymi kosztami.
Oprócz tego, że pracownik sklepu Play potwierdza przyznaną mi darmową usługę Tidal, to otrzymałam również nagranie rozmowy telefonicznej z konsultantką Play z lutego 2020, która również potwierdza przyznana mi nieodpłatna usługę Tidal na 24 miesiące. W zgłoszeniach reklamacyjnych powołałam się również na tę rozmowę i jaki efekt? Odpowiedź Play – usługa Tidal jest płatna. To przykre, w jaki sposób firma Play traktuje klienta i to jeszcze w sytuacji kiedy nie wywiązuje się z umowy.
Tak więc przedstawienie oferty przez konsultanta Play i zaakceptowanie jej przez klienta wcale nie oznacza, że oferta ta będzie realizowana.
Zaletybrak
Wadybrak kompetencji i rzetelności w obsłudze klienta, brak chęci do rozwiązania problemu powstałego z winy Play, lekceważenie klienta, nie udzielanie odpowiedzi na zadane pytanie