Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4587 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ANNA / 2019-01-31 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu nie widziałam coś podobnego. PLEY MIAŁ MI PRZYSŁAĆ 2 ALKATELE 2018 r.Przyszły 2 2104 obydwa bez karty SIM bo zapomnieli nikt mi nie chce wydać kart ani przez biuro obsługi ani w salonach PLEY.A straszą karą o nie doładowanie jedni odsyłają do drògiego.Nie utrwał miesiąc znowu wydzwaniają dostanę nowy tel.samsung Galaxy J 7+. Przyjechał kurier ale kazałam rozpakować znowu oszukali tel jest ale J 4 odesłałam kuriera z tel...jak można tak wciskać i oszukiwać.
    ZaletyOszustwo
    WadyBrak zasięgu internet muli
  • ~Anna / 2020-10-25 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to masakra mam ofertę na kartę. Doladowalam telefon i zanim wbiłem kod na promocyjna taryfę środków juz na koncie nie mialam bylam w domu wiec internet byl z domowego wiec nie z play i czary kasy nie ma taryfa nie dziala bo nie ma środków masakra
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2020-11-27 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam nikomu szereg problemów,z którymi nie wykwalifikowana kadra nie potrafi sobie kompletnie poradzić.Niestety na infolinii siedzą ludzie niekompetentni, którzy nic nie potrafią.Nie polecam pod każdym względem żenada poprostu
  • ~Anna / 2021-02-16 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i jeszcze raz oszuści!! Przedłużyłam umowę w Styczniu tego roku. Wcześniej płaciłam 90 zł. Wzięłam lepszy telefon który miał mnie kosztować 10zł więcej do rachunku czyli 100zł plus netflix to około 130zł. Rachunek który otrzymałam do zapłaty wynosi prawie 200zł. Byłam wyjaśniać to w salonie ale nic to nie dało ponieważ Pan który mnie obsługiwał i przeleżał z3 mną umowę jest kierownikiem więc wszystko jasne. Panie na infolinii wyraźnie powiedziały, że coś jest nie tak i żeby to wyjaśnić. Złożyłam reklamacje ale pewnie jej nie uwzględnia ponieważ Pan kierownik napewno o to zadba. Wiadomo plan trzeba zrobić jak w każdej firmie...i oszukując ludzi oni w ten sposób maja premię..
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2021-02-16 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i jeszcze raz oszuści!! Przedłużyłam umowę w Styczniu tego roku. Wcześniej płaciłam 90 zł. Wzięłam lepszy telefon który miał mnie kosztować 10zł więcej do rachunku czyli 100zł plus netflix to około 130zł. Rachunek który otrzymałam do zapłaty wynosi prawie 200zł. Byłam wyjaśniać to w salonie ale nic to nie dało ponieważ Pan który mnie obsługiwał i przeleżał z3 mną umowę jest kierownikiem więc wszystko jasne. Panie na infolinii wyraźnie powiedziały, że coś jest nie tak i żeby to wyjaśnić. Złożyłam reklamacje ale pewnie jej nie uwzględnia ponieważ Pan kierownik napewno o to zadba. Wiadomo plan trzeba zrobić jak w każdej firmie...i oszukując ludzi oni w ten sposób maja premię..
    ZaletyŻadnycy
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2021-12-18 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Doliczanie ukrytych opłat za zgody marketingowe, włączanie pakietów rzekomo na próbę bez zgody abonenta i naliczanie za nie opłat. Obsługa w działach w Toruniu i Warszawie, beznadziejna
    Niekompetentni ludzie, którzy po pierwsza nie zwracają się do klienta pro forma, tylko na Ty. Po drugie nie rozumiejący zadanego pytania. Na pytanie: w jakiej cenie jest telefon Samsung S21 w ofercie na dwa lata, i jaka wysokość abonemantu, facet odpisuje mi wysyłając link do specyfikacji telefonu. Kretynizm do potęgi ntej. Następnie pouczanie , że cytuje: jak się chce telefon za 2000 to abonament jest wyższy. Jestem tego świadoma człowieku. Pracowałam u wszystkich operatorów przez ponad 7blat. Kiedyś wybierano do tej pracy osoby po marketingu, albo szkolono nas przynajmniej raz na pół roku. Teraz zatrudnia się osoby robiące błędy ortograficzne . Podsumowując. Dwalat płacenia abonamentu orawie 200 zł miesięcznie. Oferta przedłużenia mniej korzystna niż nowa u konkurencji. Obsługa fatalna. Zasięg internetu w wielu miejscach w Polsce fatalny. Nie polecam Państwu. Lepiej wziąć telefon na raty. Żałuję , że odeszłam od T-Mobile 2lata temu, bo wciąż mimo, że nie idealna, to najlepsza firma w Polsce. Nigdy nie miałam problemów takich jak z Play. Ach , nie dajcie się Państwo namówić na ubezpieczenie Play360 max. Współpracująca z nimi firma ubezpieczeniowa olewa interwencji w sprawie napraw. Nie wiadomo co się dzieje z telefonem. Nie jest dobrze naprawiany. Za każdym razem trzeba było interweniować. Wydzwaniać.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyCała masa
  • ~Anna / 2022-04-05 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i kłamcy,nie informują klienta jak sam sobie umowy nie przeczytasz to nic się nie dowiesz,wprowadzają klienta w błąd,nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
  • ~Anna / 2022-04-21 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wyłudzają pieniądze!!!!!! Ostrzegam
    ZaletyBrak
    WadyWSZYSTKO
  • ~Anna / 2022-05-29 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    zhasno!!!!
    Trzy razy w miesiącu musisz doładować konto przez telefon. Internet to za mało. Przyszedłem osobiście do salonu obsługi klienta i poprosiłem o połączenie taryfy z nielimitowanym Internetem. Trzy razy zrobiłem taryfę, gdzie w Internecie jest ograniczony limit. Straszny!!!!
  • ~Anna / 2022-06-06 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas przedłużania umowy podkreśliłam kaki model telefonu mnie interesuje, Pani przygotowała umowę włączając internet i telewizje za 160/m. Miała skontaktować się kiedy telefon będzie dostępny, podczas drugiej rozmowy okazało się ze to jednak nie ten model i mój mogę mieć w tej cenie ale używany z reklamacji, po czytaniu warunków znowu okazało się że się pomyliła i telefon przy odbiorze jednak nie jest za 1zl a 69, jej niedopatrzenie. Wysłała kuriera i umowę mailem z której okazało się że 160 za tel plus 20 telewizja i 10 internet. Dodam że upewniiałam się kilkukrotnie czy to suma wszystkich pakietów.
  • ~Anna / 2022-08-04 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed ubezpieczeniem Play 360. To oszustwo. Kupując telefon konsultanci sprzedają ubezpieczenie na telefon od wszystkiego i na wszystko. Ale to tylko w teorii. bo w praktyce okazuje się, że ubezpieczenie nie obejmuje uszkodzenia płyty głównej, głośników i baterii.Jezeli potrzebujesz te części naprawić, to musisz za to zapłacić. Tak, że placisz, ale to pieniądze wyrzucone w błoto. 20 zł dodatkowo co miesiąc. Częściowych napraw nie wykonują, bo po co przejmować się jednym, naiwnym klientem, skoro tylu jest głupich. Mało tego, jak oddasz telefon do serwisu z ubezpieczenia, to jeszcze straszą Cię dodatkowymi opłatami.zastanawiam się kto kłamie. Konsultanci w salonie czy ludzie na serwisie. Kontakt z obsługą słaby, każdy konsultant mówi ci innego.
  • ~Anna / 2022-09-20 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet na kartę to totalna porażka. Po jednym dniu od podpisania umowy wiedziałam, że z niej zrezygnuję. Nie polecam nikomu. Nawet maila nie można odczytać do tak długo ładuje.
    Dno.
    ZaletyNie ma!
  • ~Anna / 2022-10-08 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakryczna paskudna firma. Byłam klientką od kilku lat, dostawałam coraz gorsze oferty przedłużenia abonamentu. W końcu wypowiedziałam umowę zachowując należyty okres wypowiedzenia. Play doliczył mi dodatkowy miesiąc do okresu wypowiedzenia, czyli z trzech miesięcy zrobiły się cztery.ok nie wnikam, może coś nie doczytałam. Ale skandaliczne traktowanie zaczęło się później. okazało się że Play nie wypowiedział mi dalej umowy, ale abonament telefoniczny.ja umowie miałam jeszcze internet na kartę. Podkreślam, w ramach umowy, którą w pełni wypowiadałam. Wielokrotnie kontaktowałam się z obsługą klienta pisemnie i telefonicznie, potwierdzając bieg wypowiedzenia. Jakie było moje zdziwienie gdy miesiąc temu okazało się że Play nie wypowiedział mi karty do internetu dzięki czemu płaciłam dalej ta samą kwotę, no jak się okazało karta kosztowała na fakturze kilkadziesiąt złotych miesięcznie, a abonament telefoniczny zero. Miły pan w salonie wypowiedział mi kartę do internetu. Abonament się skończył, numer przeszedł na kartę. Doładowałam kartę aby mieć możliwość robienia połączeń zanim przeniosę numer do innej sieci. Pieniądze nie znalazły się na koncie karty i zniknęły. Teraz otrzymałam KOLEJNĄ fakturę z adnotacją że abonament mojej karty internetowej ponownie jest do opłacenia na kolejny miesiąc. Masakra, nigdy chyba nie uwolnię się od tej przeklętej firmy. Nie wspomnę o tym ile dostałam telefonów i smsów,w pewnym momencie codziennych, w tym z numerów prywatnych, w których po raz kolejny pytano mnie o powody odejścia i warunki pozostania. Gdy podawałam te warunki po drugiej stronie słyszałam że nie mają dla mnie propozycji. Prosiłam aby dano mi spokój i nie wydzwaniano, bez skutku. Stalking i dojenie klienta, brawo Play.
  • ~Anna / 2022-11-05 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Też zostałam oszukana. Uwierzcie, odpoczywam sobie 01.11 w domku oglądam coś w tv a tu ok 17 przychodzi info z Play24 że mam naliczone opłaty. Zaglądam na portal a tam jakieś trzy transakcje za ponad 400 zł. To jakieś aplikacje mobilne coś dragon, discord i jakaś 4160rp. Wogole nie wiem o co chodzi nie znam takich programów. Dzwonię do sieci a oni mi mówią że wszystko jest poprawnie i że zostało to wszystko potwierdzone. Pytam jak bo nie dostałam żadnych sms ani email z informacją ani nic nie potwierdzalam pinem. To oni mi mówią że mogę sobie składać reklamacje u dostawców usług. Oczywiście tam nie można się dodzwonić bo albo odrzucają albo nie ma takiego numeru. Więc wysyłam email. W jednym pan potwierdza że wszystko jest ok bo dostał kilka wiadomości o naliczeniu opłaty i otrzymałam kod, ja mówię że nic takiego nie miało miejsca, a on każe mi wysłać jakieś skreeny abym udowodnić że mnie naciągają, ja pytam tylko co bo nic nie mam i kontakt urwany. To jakaś KPINA I OSZUSTWO. Jeśli możecie uważajcie. Nie wiem jak moja sprawa się skończy ale nie popuszczę. Napisał dwie skargi, pojadę do salonu, zgłosił to do biuro ochrony konsumenta a w tym tygodniu podjadę na policję. Może to ich obudzi i pomogą to wyjaśnić JAK TO MOZLIWE
  • ~Anna / 2023-01-24 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam OSZUKANA przez firmę PLAY!!!!
    W 2020 roku w maju podisałam aneks do umowy na abonament wraz z telefonem i małym przenośnym internetem + ubezpieczenie telefonu. Wszystko kosztowało mnie około 260 zł miesięcznie. Abonament był na 24 miesiące, telefon na 28 miesięcy.
    Przez własną nieuwagę zamiast skończyć płacić raty za telefon (150 zł) we wrześniu 2022 to zorientowałam się dopiero teraz:-(
    Reklamacja nie została uwzględniona i pracownki Play powiedział, że z automatu po spłaceniu telefonu wskoczył mi taki abonament!!!! Bez wcześniejszej informcji, bez wyjaśnienia
    1 faktura z 2021 roku niczym nie różni się od tej ze stycznia 2023!!!
    Czuję się jak wykożystana frajerka przez Play!!!
    czy ktoś z was miał taką sytuację?
    Nie polecam podpisywania umów z wzięciem telefonu - bo jak to jeden z pracowników powiedził to jest nowy pomysł na wyłudzenia Play!!!
    ZaletyNie polecam - wyłudzenie
    Wadywyłudzenie pieniędzy
  • ~anna / 2023-02-18 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma oszustów! wrobili mnie na abonament 90 zl mial byc internet a nie bylo ,firma oszukuje ludzi ich pracownicy wmawiaja uslugi ktorych nie ma uwazajacie na tych zlodzieji
    Zaletyzadnych
    Wadysame
  • ~Anna / 2023-05-04 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięłam dziecku na doładowanie telefon przez 3 lata po 50 złoty 36 doładowań po 16 miesiącach odpadła szybka sama jak by się odkleiła a okey każe mi za naprawę płacić .580 złoty nie polecam z całego serca
  • ~Anna / 2023-05-04 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięłam telefon rodzinny pakiet 200 zł, chociaż umowa miała być przedłużona na starych zasadach 160, sami podwyższyli abonament na 240 zł nie korzystałam z telefonu ani internetu teraz podobnie bez podpisania umowy 270 zł. Próbowałam wyjaśnić najpierw tesco częstochowa baby beznadziejne odp. bo jej to mąż robi, w Auchanie na Kisielewskiego kolejna beznadzieja zarówno że strony baby, jak i beznadziejnego faceta, który nawet drukarki obsużyć nie umiał i nie chciał umowy papierowej wydrukować.
    Zaletyżadnych
    WadyOszuści, Beznadzieja, chamstwo
  • ~Anna / 2023-05-12 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dramat przy podpisaniu umowy rozmowa o danym abonamencie a rachunki zawyżone oszuści i kłamcy złodzieje
  • ~anna / 2023-06-02 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga nie podpisujcie umow w oddziale cwaniaki oszusci wciskaja oferte a jej NIE MA...niby pakiet na intermet domowy telfon a tu okazuje sie ze internet domowy nie jest mozliwy!!! oszustwo!! a umowe macie rozdzieloną i zostajaecie z NJAJDROZSZYM ABONAMENTEM NA 2 LATA...omijac oszustow szerokim lukiem
    Zaletybrak
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1270
Lajt Mobile
Ocena: 4.02, ilość opinii: 1014
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185