Najgorsza sieć na świecie!
Od ponad dwóch miesięcy nie mam internetu!!
Zgłaszam codziennie i każą czekać. Banda debili. Oszuści a płacić każą bo kara będzie.
ZaletyZero
WadyBrak internetu
~Aleksandra / 2023-12-18 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Słaba jakość usług, słaba obsługa klienta, problemy z załatwieniem spraw przez infolinię, Nie polecam
~Alex / 2019-07-21 08:38
Ocena: 1.00 / 5
W marcu tego roku zawarlem umowe z play.Gratis za 0 zl dostalem router za 10 zl 10gb.Wcale go nie uzywam a place 15zl na mc.Nie polecam.Oszukuja i naciagaja
~Alex / 2023-10-12 10:59
Ocena: 1.00 / 5
PLAY telewizor internet dawne UPC. Ponad 2 tygodnie czekanie na usuniecie awarii. Internet i tv nie działają bo jest awaria na słupku. Internet działa przez 5 minut,ktoś włączy telewizor lub drugi komputer i wszystko przestaje działa. Co ciekawe wykupiona najwyższa prędkość internetu. Na infolinii robot a na stronie chat, który dopiero po kilkunastu minutach przełącza do kogoś na infolinii. Oczywiście nie przeszkodziło to PLAY w wystawieniu faktury za cały okres jakby ich usługi działały. Technik był raz, stwierdził awarię an słupku i cisza :D Podsumowując: Nie polecam korzystania z usług PLAY.
ZaletyŻe co proszę?
Wadylekceważenie klientów, brak wywiązania się z zapisów umowy.
~Alex / 2024-03-22 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio przy zakładaniu światłowodu na który czekaliśmy od grudnia do marca i nie potrafili dostosować się do poprzednich terminów ich pracownik porysował nam auto przed domem i był arogancki, kiedy zaczęłam mieć z mamą abonament i to mama go opłaca SMS o płatności przychodziły do mnie a nie do niej i naliczono nam odsetki i nie szło się dogadać z ludźmi pracującymi stacjonarnie żeby coś w końcu z tym zrobili, ogółem to ile razy próbowali naciągnąć na jakieś „promocje” i inne rzeczy to już nawet nie wspomnę, nie polecam chyba że ktoś lubi marnować swój czas i się denerwować
ZaletyXD?
WadyWszystko
~Alexa / 2021-11-11 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej wspierania finansowo nienawiści niedostaniecie odemnie już ani złotówki
ZaletyBrak
WadyWspieranie nienawiści
~Alexandra / 2023-08-15 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam internet na działkę jasno informując konsultantkę podczas rozmowy telefonicznej ,że ma obsługiwać monitoring-4-5 kamer.Umowę podpisywałam przy kurierze,który musiał kolejny raz przyjechać z przesyłką,bo nikt mnie nie poinformował,że muszę przekazać xero dowodu tożsamości.Paczuszka była dosyć duża a w środku ruter a raczej ruterek wielkości karty bankomatowej.Oczywiście nic nie działało a instalator od kamer jak zobaczył ruterek to nie wierzył,że tak nieprofesjonalnie zostałam obsłużona.Ruterek na własny koszt odesłałam przed upływem 14 dni.I zawarłam umowę z
T-MOBILE.Ruter i internet super.Po jakimś czasie otrzymałam od PLAY rachunek za aktywację internetu około 60 zł.Paranoja-za internet,który nie działał i za ignorancję konsultantki,która wcisnęła mi usługę,która nie spełniała mojego zamówienia?Oszuści zatrudniający konsultantów nie mających niczym pojęcia!I to ma być profesjonalna firma?
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu i oszukańcze metody zwabiania klienta
~Ali / 2022-12-22 09:25
Ocena: 1.00 / 5
To oszuści. Zawarłem umowę z telefonami na 28 m-cy. Okazało się ze umowa się skończyła, a za telefony muszę płacić przez 36 m-cy. Zgłoszona została reklamacja, uznana za zadaną i zaproponowali 250 zł rekompensaty. Co za żenada??? Przez te dodatkowe 8 miesięcy zapłacę tyle, ze nie opłacało się wziąć tych telefonów. Najgorsze, ze przed podpisaniem umowy były przeprowadzone 3 rozmowy telefoniczne i pytanie z mojej strony (ile miesięcy będzie trzeba płacić za telefony?) podały chyba z 10 razy. Strzeżcie się i nie zawierajcie z nimi umów.
ZaletyBrak
WadyFull opcja
~Alicja / 2018-12-11 20:50
Ocena: 1.00 / 5
R*chają w d*pę każdego Kowalskiego jak tylko mogą!!! Płacę co miesiąc 40zł za usługi z których nie korzystam i nie mogę ich wyłączyć, a co najlepsze w umowie jest, że można ofertę wyłączyć w każdym momencie... brawo Play żenada, o zasięgu "najlepszym" w Polsce nie wspomnę
~Alicja / 2022-01-19 23:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator jakiego można wybrać!
Byłam klientem od lat, z mnóstwem problemów. Internet nie działa, jest wolny i traci zasięg. Beznadzieja.
WadyWszystko
~alicja / 2022-03-24 06:01
Ocena: 1.00 / 5
Od stycznia dostaję smsy ze faktura przyjdzie później mamy koniec marca i trzy zaległe faktury. Niechlujstwo firmy paskudne.
Ciekawe co jeszcze wypłynie i czy nie będę żałować przeniesienia numeru do tej firmy "Kogucik".
Wadybrak faktur, brak możliwości kontaktu, firma krzak.
~alicja / 2022-03-30 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Od 5 miesięcy brak faktury za przeniesiony do Playa numer. Nie reagują na wiadomości tylko wysyłają smsy ze faktura będzie później.
Zaraz po przeniesieniu prośba o o cenę jakbyśmy byli prorokami.
NEGATYW w całym tego słowa znaczeniu
Zaletyjedna zaleta ze same wady
Wadybrak zalet
~Alicja / 2022-10-22 15:49
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle problem z internetem, niemiła obsługa, niekompetentni ludzie, porażka, nie polecam!!!
~Alicja / 2023-12-08 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Z Playem wiele lat męczę się w pracy, zgłaszałam różne problemy wielokrotnie i nie zrobili nic, zawsze wina sprzętu albo innej sieci. Niestety całkiem dobrze działające UPC które mam prywatnie przeniosło się do Play, i tragedia. Wifi na telefonach komórkowych urywa. Obsługa klienta porażka - konsultant obiecał mi zniżkę do faktury za problemy, faktura przyszła pełna, piszę na czacie z p.Justyną R, która twierdzi, że wifi to dodatkowa usługa i nie zapewniają jej jakości (widać.. dla mnie to podstawowa usługa po jaką z nimi jestem!!) i w związku z tym nie dają upustów i nie odpowiada za innych konsultantów, następnie że przejrzała i nie ma takiej rozmowy o zniżce. Gdy proszę o maila żeby wysłać screeny rozmowy, które mam bo BYŁA taka rozmowa, podaje maila, adresuję go do niej i proszę żeby odświeżyła skrzynkę, na co szanowna Pani odpisuje, że ona jest tylko od czatów i ktoś się do mnie odezwie mailem. Cyrk na kółkach.
WadyJakość wifi
~Alicja / 2024-02-12 19:32
Ocena: 1.00 / 5
CAŁKOWITA PORAŻKA!!! BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA. SŁABA JAKOŚĆ TV. LEKCEWAŻENIE KLIENTA!! ABSOLUTNIE NIE POLECAM
ZaletyŻadnych!!!
WadyJw
~Alina / 2022-01-25 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Witam zostalam ewidentnie naciagnieta przy podpisywaniu umowy w punkcie uwazajcie abonament z 100 zlotych ktory mialam miec mam 215 nie polecam i ostrzegam - proba reklamacji nie mozliwa i musze placic 24 miesiace
~Alina / 2024-09-04 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się dać zero! odradzam1!!!! Nie ma internetu, nic na to nie poradzą fakturka
Wadyobsługa brak internetu umowa bez możliwości zerwania
~Alinka / 2021-03-10 06:42
Ocena: 1.00 / 5
Wpieprzylam się w abonament na dwa lata, po pierwszym miesiącu chciałam zerwać umowę, bo nie było zasięgu na mojej wiosce mimo zapewnień babska co sprzedało mi te ofertę. Czekam dnia aż wypieprzę cały ten osprzęt i karty do śmietnika i zmienię sieć a to jedyne 11 miesięcy
ZaletyBrak
WadyOszustwo na każdym kroku. Płatne połączenie do własnej sieci by porozmawiać z konsultantem. Niekompetentni ludzie wciskający bubel
~Alinka009 / 2021-04-11 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Nabijają ludzi w butelkę!!! Przez telefon mówią co innego a potem płaci się za kompletnie co innego. MASAKRA!!!
~Alka / 2023-07-09 18:29
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką Play od około 13 lat. Do tej pory nie było żadnych problemów. Do 9 marca 2023 gdzie przestał mi działać internet w moim domu na jednej karcie, na drugiej działał bez zarzutu (mam dual SIM). Ta karta, która przestała działać była głównym źródłem internetu w moim domu. Internet na tej karcie zaczynał działać po wyjechaniu około 10 km od mojego miejsca zamieszkania, więc nie jest to wina karty, a wina zasięgu. Po zgłoszeniu awarii w Play dowiedziałam się, że zgodnie z prawem nadajnik w mojej miejscowości został wyłączony i internetu na tej karcie nie będę miała - abonament muszę dalej płacić. Po kolejnym kontakcie z Play z zapytaniem czy wszystkie moje pakiety z numeru, który nie działa czy mogę przenieść na numer który działa dostałam wiadomość, że karta i internet działają prawidłowo i to nie jest problem sieci, że mieszkam w miejscu gdzie został wyłączony nadajnik.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, wprowadzanie w błąd, każdy konsultant mówi co innego,