Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4576 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alicja / 2024-02-12 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    CAŁKOWITA PORAŻKA!!! BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA. SŁABA JAKOŚĆ TV. LEKCEWAŻENIE KLIENTA!! ABSOLUTNIE NIE POLECAM
    ZaletyŻadnych!!!
    WadyJw
  • ~Alina / 2022-01-25 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam zostalam ewidentnie naciagnieta przy podpisywaniu umowy w punkcie uwazajcie abonament z 100 zlotych ktory mialam miec mam 215 nie polecam i ostrzegam - proba reklamacji nie mozliwa i musze placic 24 miesiace
  • ~Alina / 2024-09-04 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się dać zero! odradzam1!!!! Nie ma internetu, nic na to nie poradzą fakturka
    Wadyobsługa brak internetu umowa bez możliwości zerwania
  • ~Alinka / 2021-03-10 06:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpieprzylam się w abonament na dwa lata, po pierwszym miesiącu chciałam zerwać umowę, bo nie było zasięgu na mojej wiosce mimo zapewnień babska co sprzedało mi te ofertę. Czekam dnia aż wypieprzę cały ten osprzęt i karty do śmietnika i zmienię sieć a to jedyne 11 miesięcy
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo na każdym kroku. Płatne połączenie do własnej sieci by porozmawiać z konsultantem. Niekompetentni ludzie wciskający bubel
  • ~Alinka009 / 2021-04-11 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nabijają ludzi w butelkę!!! Przez telefon mówią co innego a potem płaci się za kompletnie co innego. MASAKRA!!!
  • ~Alka / 2023-07-09 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką Play od około 13 lat. Do tej pory nie było żadnych problemów. Do 9 marca 2023 gdzie przestał mi działać internet w moim domu na jednej karcie, na drugiej działał bez zarzutu (mam dual SIM). Ta karta, która przestała działać była głównym źródłem internetu w moim domu. Internet na tej karcie zaczynał działać po wyjechaniu około 10 km od mojego miejsca zamieszkania, więc nie jest to wina karty, a wina zasięgu. Po zgłoszeniu awarii w Play dowiedziałam się, że zgodnie z prawem nadajnik w mojej miejscowości został wyłączony i internetu na tej karcie nie będę miała - abonament muszę dalej płacić. Po kolejnym kontakcie z Play z zapytaniem czy wszystkie moje pakiety z numeru, który nie działa czy mogę przenieść na numer który działa dostałam wiadomość, że karta i internet działają prawidłowo i to nie jest problem sieci, że mieszkam w miejscu gdzie został wyłączony nadajnik.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, wprowadzanie w błąd, każdy konsultant mówi co innego,
  • ~am / 2023-12-22 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo polecam się dokładnie zastanowić, zanim Państwo cokolwiek podpiszecie albo na cokolwiek się zgodzicie.
    Robiliśmy cesje z jednej firmy na druga. I tak nas załatwili oszuści z play, że teraz z jednej umowy zrobiły się dwie i dostajemy zamiast 1 faktury też dwie.
    Obsługa dramat, zbywanie, brak odpowiedzi na reklamacje. Nie polecam.
  • ~amadeus / 2024-12-11 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie dotychczasowe złe opinie. Ja otrzymałem nowy "cud techniki" mowa o dekoderze dnia 05.12 i od tej pory czyli do dnia 11.12 nie mam możliwości oglądania TV. Wykonałem już dziesiątki telefonów, zgłoszenia reklamacyjne, skargi i w dalszym ciągu nikt nie potrafi rozwiązać problemu!!! Na infolinii twierdzą że mają ręce związane, dział techniczny nie potrafi wskazać przyczyny awarii i daty uruchomienia usługi!!! Jeśli chodzi o kuszenie klientów nowymi umowami jakoś rąk nie mają związanych!!! Wygląda na to ,że święta trzeba będzie odnawiać różaniec (chyba to by było lepsze:)) niż obejrzeć cokolwiek w TV!! Na umowie widnieje zapis aktywacja usługi do 2 dni mija już 7 dzień i mają to w nosie. Trzeba coś z tym zrobić!!! Czy znajdzie się instytucja, która stanie po stronie oszukanych klientów?!!!
    Zaletyżadnych
    Wadybrak kompetencji pracowników infolinii, ignorancja totalna klienta!!!!
  • ~Amanda / 2019-07-22 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!
    10 lat na 2 abonamentach telefonicznych, internetowych i zero dbania o stałego klienta! Zasięgi coraz gorzej, co by nie rzec tragedia. Oferty masakryczne w porównaniu do innych operatorów. Naprawdę oszuści! Z czym wy do ludzi?? Uciekać radzę jak najdalej...
    Zaletywielkie NIC
    Wadycała sieć PLAY jest WADĄ
  • ~Amatorka / 2021-03-26 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która naciąga klientów.Sprzedają uszkodzone telefony.Później próbują zrzucać winę na abonenta.Reklamacji nie uwzględniają.Okradaja wieloletnich klientów na swoją korzyść.Nie potrafią udzielić informacji na proste pytania. Żenada.P4 istnieje na rynku od 2007r.Ciekawe ilu naiwnych ludzi oszukali w taki sposob.
    ZaletyZero
    WadyLekceważenie klientów,nie uwzglednianie reklamacji,Naciaganie klientów,Oszukiwanie ludzi,itd...
  • ~Amelia / 2023-12-21 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to jakis scam oskamowali mnie na 6GB na 30 dni a skonczyly sie po 1 dniu a uzywalam bardzo malo, skamerzy jestescie i oddawajcie mi moje 10 zl uloze sobie za nie zycie, oddawajcie pieniadze!!
    Zaletyzadne
    Wadyskamerzy to sa i nie da sie korzystac z ich sieci wszystko odbieraja
  • ~An / 2023-11-29 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć . Telewizja , internet nie idzie cały czas ino się kręci kółko a rachunki wyższe . Przed wystawieniem faktury nie idzie telewizja wogóle . Jak przychodzi się do siedziby to pięknie to wyglada jak mówią a w rzeczywistości jest inaczej NIE POLECAM PLAY
  • ~An_Na / 2023-05-04 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    To zaskakująco najgorsza współpraca z dotychczasowych. Jestem zmęczona współpracą z nimi i mocno rozczarowana. Chcę już tylko zakończyć i odejść, a to niestety nie takie proste.
    Wady- kijowy internet,
    - płatne infolinie. Nawet jako abonentka PLAY płacę za rozmowy z moim własnym operatorem (sic!),
    - polecana przez PLAY opcja zmniejszenia abonamentu przez wyrażenie zgody marketingowej poskutkowało milionem moich rozmów z botami od fotowoltaiki itd. Niewiarygodnie męczące i frustrujące.
    - nie poinformowano mnie o tym, kiedy powinnam wypowiedzieć umowę na internet, żeby nie płacić dodatkowych faktur po zakończaniu całej współpracy z PLAYem i przeniesienie numeru do innej sieci. Skutkiem tego płacę im za kolejny miesiąc.
    - słabe oferty - wszystko, co mają do zaoferowania to ciągłe podwyższanie ilości GB w sprzętach, bez względu na potrzeby i rzeczywisty poziom wykorzystania. Drogo.
  • ~Ana / 2024-12-13 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła obsługa. Niekompetentni pracownicy. Nie polecam. Jedna gwiazdką to i tak za dużo.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Anastasiia / 2022-08-09 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po doładowaniu nie wiadomo za co ściąga pieniędzy z konta
    ZaletyBrak
    WadyZasięg , doładowanie
  • ~ANASTAZJA / 2022-08-17 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne podejście, błędne informacje przy zawarciu umowy, konsultanci wszyscy z którymi rozmawiałam oburzeni że dzwonię, instalator miał dwa dni na ustalenie terminu niestety nie zaszczycił mnie telefonem,nawet po licznych prośbach o kontakt ponieważ wyjeżdżałam i chciałam to zamknąć. Totalna porażka.Zerwalam z nimi umowę,teraz podpisałam z inną siecią w której pracują kompetentne osoby i u nich słowo to słowo
    ZaletyBRAK
    WadyTO TYLKO I WYŁĄCZNIE WADY
  • ~Anata / 2024-10-21 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA !!! naciągacz i oszuści nie mający zasięgi,
    MAM u nich 3 telefony i 2 internety.
    W jednej lokalizacji nie ma wcale zasięgu w domu - czarna dziura
    żeby porozmawiać przez telefon trzeba wychodzić z domu - użytkownicy to 80 ludzie.
    1- reklamacja wg nie zarejestrowali
    2- reklamacja zarejestrowana ...długo czekałam na odpowiedź i po kilku monitach oddzwonił konsultant który wypowiadał się z szybkością wymowy "wystrzału z karabinu maszynowego" nie słuchał co mówię, ciągle przerywał i mnie przekrzykiwał -żenada.
    Oczywiście reklamacja odrzucona
    Jestem ich klientem od wielu lat i z całą pewnością tej umowy nie przedłużę





    Zaletynie ma
    Wady- oszuści
    - nie ma zasięgu
    - brak reakcji na rozwiązanie problemu
    - prak poszanowania stałych długoletnich klientów
  • ~Andglu / 2021-05-08 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają 300 GB i po 14 dniach przychodzi SMS że właśnie wykożystałeś jak chcesz mieć internet to dokup pakiet. A przed miesiącem kożystałem z plusa 100 GB i wystarczało czasem dokupowałem. Firma oszust nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Andrzej / 2018-08-19 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    tresowane pieski w salonach zrobią wszystko żeby wcisnąć wam umowe z której (nawet nie biorąc aparatu), nie można się wycofać tuż po po podpisaniu. żerują na naiwności ludzkiej. wysłałem do salonu żonę której wciśnięto kosmiczną umowe której frajery po godzinie nie chcieli już wycofać,można sie tam tylko ywroku przez przypadek nabawić. Grrrr...
  • ~Andrzej / 2018-08-23 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej nie zakupie tego badziewia.
    Polasilem sie na polską kartę zaladowalem w piątek za 30 zł a juz we wtorek nie bylo środków na koncie. Wykonałem 4 rozmowy na 5 minut. Szok jak można naciągac tak klientów. Parę minut na Internecie i to wszystko. Włożyłem swoją kartę z U.K. i zero dodatkowych kosztów dzwonię serfuje żadnych problemów. Nigdy wiecej sie juz nie nabiore na tą dziadowska pseudo-firme.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkio
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1269
Lajt Mobile
Ocena: 4.02, ilość opinii: 1011
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185