To zaskakująco najgorsza współpraca z dotychczasowych. Jestem zmęczona współpracą z nimi i mocno rozczarowana. Chcę już tylko zakończyć i odejść, a to niestety nie takie proste.Wady- kijowy internet,
- płatne infolinie. Nawet jako abonentka PLAY płacę za rozmowy z moim własnym operatorem (sic!),
- polecana przez PLAY opcja zmniejszenia abonamentu przez wyrażenie zgody marketingowej poskutkowało milionem moich rozmów z botami od fotowoltaiki itd. Niewiarygodnie męczące i frustrujące.
- nie poinformowano mnie o tym, kiedy powinnam wypowiedzieć umowę na internet, żeby nie płacić dodatkowych faktur po zakończaniu całej współpracy z PLAYem i przeniesienie numeru do innej sieci. Skutkiem tego płacę im za kolejny miesiąc.
- słabe oferty - wszystko, co mają do zaoferowania to ciągłe podwyższanie ilości GB w sprzętach, bez względu na potrzeby i rzeczywisty poziom wykorzystania. Drogo.