Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4875 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2025-07-24 20:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Zanim opiszę problem przekażę ważną informację: SKŁADAJCIE SKARGI DO UOKiK ORAZ URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ. Właśnie się dowiedziałam, że nie możemy złożyć wniosku o kontrolę działań firmy, ale większa liczba podobnych skarg może taką kontrolę spowodować. Nie dajmy się oszukiwać. Jeżeli nie zostaną na nich nałożone kary za takie praktyki, to nic się nie zmieni.
    Mój problem dotyczy przedłużenia umowy w salonie stacjonarnym. Konsultant zaproponował nam 3 "gratisy", których nie chcieliśmy. Powiedział, że jak nic nie wybierzemy to i tak przyślą 3 rzeczy wybrane losowo. Po przyjściu pierwszego rachunku okazało się, że mamy płacić za "gratisy" po 10,34 zł przez 25 miesięcy. Zaproponował również telewizję Internetową (na szczęście nie możemy mieć od nich kablówki i Internetu). Również nie chcieliśmy, mamy z innej firmy wszystko. Konsultant stwierdził, że warto spróbować, bo przez 10 miesięcy jest za 10 zł, a zrezygnować możemy w każdej chwili. Oczywiście okazało się, że umowa obowiązuje nas na dwa lata. Wszelakich dokumentów, cenników i regulaminów przyszło mailem około 30. Tym razem nie czytaliśmy, ale kiedyś na pytanie dlaczego na umowie jest co innego otrzymywałam odpowiedź, że to warunki bez promocji, a z promocją wychodzi tak jak mówią. I wtedy tak było, teraz już nie. Zapytałam konsultanta, gdzie mogę złożyć skargę na pracownika. Poradził mi, żeby porozmawiać z kierownikiem w tym salonie (śmieszne). I tak złożyłam reklamację telefoniczną. Rozpatrzyli w 4 dni, oczywiście negatywnie. Sposób weryfikacji zgłoszenia - rozmowa z pracownikiem, który zawierał z nami umowę. Oczywiście pracownik powiedział, że o wszystkim zostaliśmy poinformowani.
    W weekend piszę zgłoszenie i w przyszłym tygodniu składam w urzędzie.
    ZaletyJestem zadowolona z jakości usług w zakresie abonamentu telefonicznego
    WadyOszukiwanie klientów przez konsultantów w salonach (nie można udowodnić im, że mówili co innego), brak możliwości zgłoszenia sprawy do jakiegokolwiek menedżera, brak jakichkolwiek chęci załatwienia sprawy dla dobra klienta
  • ~Pit / 2025-07-24 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Podpisaliśmy umowę przez infolinię, na dwa numery i internet. Podkreślaliśmy przez i infolinię że potrzebujemy esim ponieważ nasze telefony nie obsługują fizycznych SIM kart. Po otrzymaniu fizycznych kart na infolinii powiedziano nam że teraz mamy szukać salonu i zmienić SIM na esim. To jakieś nieporozumienie! Spędziłem prawie godzinę na telefonie podpisując głupie umowy ii zapewniali mnie że wszystko można zrobić online lub przez infolinię a teraz i tak mnie wysyłają do salonu! Strata mojego czasu. Teraz w salonie znowu będę z godzinę lub więcej. Dlaczego oferujecie coś online jak i tak trzeba jechać do salonu. Dlaczego wprowadzacie w błąd? Odrazu powiedzcie że wszystko załatwiacie w salonie!
  • ~Zybi / 2025-07-24 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa totalna spychologia i brak chęci do usunięcia problemu. Ciągle smsy że zgłoszenie przyjęte czeka do rozpatrzenia. Tak od miesiąca!
    ZaletyZero zalet!
    WadyTylko wady totalna olewka klienta spychologia
  • ~Błażej Ilczuk / 2025-07-22 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawcie ten zjebany Internet chodzi jak totalne gówno od początku tych Wakacji, CO TO JEST?
    ZaletySą jebnięci
    WadyBrak jakichkolwiek
  • ~Zly / 2025-07-22 10:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Promocja 990 GB przez rok.Wzieli pieniądze dali 200GB i powiedzieli że 800GB co jest w promocji nie dostanę.Jawne oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Katarzyna / 2025-07-20 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pół roku korzystamy z internetu światłowodowego od Play i tyle awarii co mieliśmy to przez 20 lat nie mieliśmy gdy korzystaliśmy z usług innych firm
    WadyBrak reakcji na zgłoszenia
  • ~V / 2025-07-19 19:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem skrajnie niezadowolony z usług Państwa firmy. Ukradliście mi pieniądze w ciągu dwóch dni.
    Zadzwoniłem do działu inflacji, żeby dowiedzieć się, co jest przyczyną, pobrali mi jeszcze 10 zł.Korzystam z tej sieci od 5 lat, ale teraz jestem w szoku jakością usług i tym, że wypłacają pieniądze, kiedy chcą. Moja zamówiona usługa nie była podłączona, ale oni z radością wypłacają pieniądze już drugi dzień.
  • ~Katiwajdi@gmail.com.com / 2025-07-19 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Salony nie przystosowane do potrzeb klienta niepełnosprawnego ruchowo.Brak możliwości rozmowy z pracownikiem z pozycji siedzącej. Może warto to zmienić, bo też jesteśmy waszymi klientami
  • ~jan / 2025-07-18 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    internet jest drogi za to tragiczny nie da sie grać oglądać a nawet pisać
  • ~Bart / 2025-07-18 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak rozwiązywania problemów, zgłoszenie dotyczące nie działającego internetu konsultant nie widzi problemu i zamyka zgłoszenie nie bez rozwiązania. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy ze strony obsługi
  • ~glezo55 / 2025-07-18 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia po dzisiejszym kontakcie jest po 20 latch bycia z tą siecią. Nachalne namawianie do oferty, pomimo poszukiwania pomocy, mówienia wielokrotnie, że nie jestem zainteresowany, prośby o szybkie przełączanie aby załatwić sprawę, takiego HAMSTWA naciągania i próby wyłudzenia w życiu nie miałem. Po rozłączeniu, próby połączenia kolejnego z biurem obsługi są odrzucane, że wszystkich moich numerów telefonów. Słowa takie jak"nie jestem zainteresowany, czy nie dziękuję" są odmowa, każda kolejna próba z wciśnięciem oferty, powinna być traktowana jako wyłudzenie i ścigana sądownie.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko, od obniżania transferów danych, po wyłudzenia i Hamskie nachalne naciagania
  • ~John / 2025-07-17 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    powiem tak Internet w Play po prostu nie działa jak na 2025 rok to po prostu słabo od ponad roku problemy z zasięgiem i szybkością internetu mobilnego niezależnie od pory dnia pogody itd operatorzy tłumaczą się tym że z ich perspektywy nie widać żadnych błędów zmieniają ustawienia sieci które nic nie dają (z 20 razy już to robili) reklamacja odrzucona pod pretekstem spełniania minimalnych wymaganych a ile to jest te minimalne wymagane co? 0.10mbs tak? to trochę bida. Zamiast wziąć się w garść to wysyłają sms z nowymi ofertami
    Żenada
    ZaletyNie wiem żadnych
  • ~Edyta / 2025-07-16 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Odradzam. Drogi internet który nie działa. Brak zasięgu. Przerwa połączenia
    ZaletyBrak
    WadyDrogo. Dziadostwo nie działa, Brak zasięgu
  • ~Arczi / 2025-07-16 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa nie kompetentna spycha klienta do innych czynności aby problem nie był rozwiązany. Przerost formy nad treść. Zasięg słaby gubi się siec rozłącza na Warki. Nie polecam nikomu i zamierzam zmieiemic operatora
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~Krzysztof / 2025-07-16 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka na Ukraine. Za 7 mega bajtów danych . Obciążyli mi konto kwota 260 zł. Nawet nie korzystałem z telefonu. Skrajne złodziejstwo. Trzeba z nimi się rozstać.
  • ~Klientka / 2025-07-15 16:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Po 17 latach chyba por zmienić sieć, Play się popsuł,żadnych zniżek,żadnych dodatkowych dodatków,jak to miało miejsce 2 lata temu. Obsługa nie potrafi opisać dokładnie funkcji telefonu,nie podaje wszystkich informacji,jednym zdaniem masakra,dobrze że jest możliwość odstąpienia od umowy
    ZaletyBrak
    WadyDużo wad
  • ~Paulina / 2025-07-14 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wiadro mułu. Po 9 latach przeniosłam numery do innej sieci i nie wrócę do nich choćbym nie wiem jaka ofertę musieli mi złożyć. Nagle się okazało że płaciłam nie za numery które użytkowałam regularnie tylko za numer który po 2 miesiącach wyrzuciłam bo wg ich pracownika mogę z nim zrobić co chce. Play to oszuści, krętacze i naciągacze. Nie dość że podnieśli mi rachunek to jeszcze za tyle lat nie było w stanie zaproponować żadnych porządnych warunków. Ich infolinia to jedna wielka żenada. Kazdy kolejny rozmówca twierdzi że kolejny konsultant pomoże po czym przełącza z powrotem. Na konkretne pytania odpowiadają wymijająco. Szczerze im współczuję takiej pracy bo codziennie muszą świecić oczami słuchać wkurzonych klientów i radzić sobie z czymś o czym nie mają pojęcia.
    ZaletyBrak
    WadyOferta niedostosowana do rynku
    Słaba obsługa klienta
  • ~Marcin / 2025-07-12 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą. Sprzedałem mieszkanie w którym mam światłowód i telewizję na jeszcze rok. Chciałem zrobić cesja lub przenieść usługi na nową lokalizację. Konsultanci podpowiadali że nie ma problemu. Dzisiaj udałem się do salonu play z nowym właścicielem żeby zrobić cesję. I tu zaczyna się coś czego Bareja by się nie powstydził. W salonie mówią nie można zrobić cesji. Dzwonię w tym samym czasie do infolinii, pytam jak to jest. Konsultant mówi, można. Mówię że porozmawiajmy na głośnomówiącym z pracownikiem salonu. I okazuje się na infolinii że już się nie da. Dowiaduję się od niemiłego konsultanta że mogę zerwać umowę i zapłacić karę którą mi naliczalub zabrać sprzęt i go sobie trzymać w szafie przez rok do końca umowy. Najciekawsze jest dla nowego właściciela, nie będzie mógł mieć internetu światłowodowego przez rok, bo tylko może być jedna usługa na mieszkanie. A dopóki ja nie skończę umowy to nowy właściciel nie podpisze swojej. Brawo play. Największy beton myślowy, brak profesjonalizmu, chamskie podejście do klienta. Brak chęci do rozwiązania sprawy. Nie chciałem rezygnować z usług. Chciałem je mieć na nowej lokalizacji. Play dumnie na stronie ma napisane jak można cesję zrobić, jak postępować przy zmianie lokalizacji. Tylko zapomnial dopisać że nie dotyczy wszystkich usług. Konsultanci są przerażająco nieprofesjonalni i zwyczajnie chamscy. Potrafią mówić że ktoś kto mi obiecywał zmianę lokalizacji, to pomyil się. Rozumiem że jedna osoba mogła. Ale nie conajmniej trzech. Unikajcie jak ognia tej firmy. Szkoda nerwów. Sprawę zgłaszam do wszelkich instytucji które zajmują się takimi praktykami. Złożyłem też szereg skarg na to mnie spotkało do play. Nie liczę na pozytywne zakończenie. Nie będę miał ja ani nowy właściciel. Firmą kogucik a nie play
  • ~chris / 2025-07-11 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetenta firma i pracownicy. Od ponad miesiąca brak internetu, 25 prób kontaktu w celu naprawy internetu, 0 pomocy z ich strony kazdy potrafi powtórzyć tylko formułkę. obecnie 5 kontakt w celu rozwiązania umowy z powodu ich niekompetencji i obie reklamacje odrzucone teraz próbuje porozmawiać z osobą decyzyjną ale takiej brak. Trzymać się z daleka tragiczna firma tragiczna obsługa nigdy wczesniej nie spotkałem się z takim absurdem jakim jest cała firma play.
    ZaletyBRAK
    Wadyusługa nie działa
    konsultanci niepomocni
    dział reklamacyjny niekompetenty
    dział techniczny niepomocny
  • ~olana klientka / 2025-07-11 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia Play to jakiś niesmaczny żart. Małpa byłaby bardziej kompetentna niż pracujące tam osoby. Na każde zadane pytanie usłyszałam nie wiem lub nie mogę pomóc. Nic nie załatwiłam, problem pozostał a Play ma klientów w dupie
    Zaletynie ma zalet
    Wadysą tylko wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4602
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187